* *
Pontos idő: 2024.05.18. 23:13

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1780 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 89  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.07.18. 18:36 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.25. 22:41
Hozzászólások: 15
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
rebel írta:
Eloszor tapasztalok ilyet mióta megvan - valakinek otlet?

Piros lampanal allva egyszer csak leáll a motor es a valto P helyett Nbe rakjak magát. Olyan mintha lefulladt volna... hibakód nincs.


Újraindítást követően minden rendeződött?



Igen utana minden jó lett. Nem nagyon tudom hovatenni és diag se mutatott semmit.

_________________
Using Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.07.19. 11:29 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.25. 22:41
Hozzászólások: 15
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rebel írta:
hamoriarpi írta:
rebel írta:
Eloszor tapasztalok ilyet mióta megvan - valakinek otlet?

Piros lampanal allva egyszer csak leáll a motor es a valto P helyett Nbe rakjak magát. Olyan mintha lefulladt volna... hibakód nincs.


Újraindítást követően minden rendeződött?



Igen utana minden jó lett. Nem nagyon tudom hovatenni és diag se mutatott semmit.


Na ma reggel megmértem multiméterrel megint es 12V alá ment...

_________________
Using Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.07.19. 12:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Érdemes lenne megnézni, hogy tölt -e rendesen a generátorod. :szerintem


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.07.19. 20:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
rebel írta:
rebel írta:
hamoriarpi írta:
rebel írta:
Eloszor tapasztalok ilyet mióta megvan - valakinek otlet?

Piros lampanal allva egyszer csak leáll a motor es a valto P helyett Nbe rakjak magát. Olyan mintha lefulladt volna... hibakód nincs.


Újraindítást követően minden rendeződött?



Igen utana minden jó lett. Nem nagyon tudom hovatenni és diag se mutatott semmit.


Na ma reggel megmértem multiméterrel megint es 12V alá ment...

Mondtam tegnap este a diagnózist. ;)
Akku halott, generátorod szépen tölt. A halott akku miatt a "védelmi rendszered" értetlenkedik. Erre is mondtam a teendőt...

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: rebel
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.07.21. 22:29 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.02.15. 01:00
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

Segítségeteket/véleményeteket kérném.

Az autó (e60 530d) 2éve kapott új gyári tárcsákat, az idén cseréltem új textár fékbetétre. Kerék centirozva, lengőkar szilentek (kicsi-nagy) cserélve. Futóműállítás a csere után megtörtént.

Hiba:
I:
120km/h környékén fékezve a kormányt enyhén berázza, nagyobb sebességnél is érezhető enyhe fékezés esetén.
Alacsony sebesességnél és intenzívebb fékezésnél nem tapasztalható ez a jelenség. A tárcsákat levettük, óráztuk, de pár századon belül fut.

A tárcsa alá mehetett valami kosz, ezt még szemügyre veszem.. lehet ez okozhatja.

II:
kormányállásommal van egy kis gond még. Az autó dynamic drive-os és activ kormányos. Három különböző helyen voltam futóműállításon már vele.
Alacsony sebességnél a kormány szépen egyenesben áll és nem húzz egyik irányba sem, azonban 100km/h felett a kormányom balra áll kb 5fokot, és ha elengedem a kormányt kissé jobbra húz.

Találkozott már valaki hasonló jelenséggel?

Köszönöm

Szép estét.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.07.21. 22:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Gyanitom, hogy a 3 hely egyike sem hivatalos BMW markaszerviz volt. Igazam van?

Elnézést az ékezetek miatt! Mobilról pötyögtem.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.07.22. 11:11 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
batka írta:
Sziasztok,

Segítségeteket/véleményeteket kérném.

Az autó (e60 530d) 2éve kapott új gyári tárcsákat, az idén cseréltem új textár fékbetétre. Kerék centirozva, lengőkar szilentek (kicsi-nagy) cserélve. Futóműállítás a csere után megtörtént.

Hiba:
I:
120km/h környékén fékezve a kormányt enyhén berázza, nagyobb sebességnél is érezhető enyhe fékezés esetén.
Alacsony sebesességnél és intenzívebb fékezésnél nem tapasztalható ez a jelenség. A tárcsákat levettük, óráztuk, de pár századon belül fut.

A tárcsa alá mehetett valami kosz, ezt még szemügyre veszem.. lehet ez okozhatja.

II:
kormányállásommal van egy kis gond még. Az autó dynamic drive-os és activ kormányos. Három különböző helyen voltam futóműállításon már vele.
Alacsony sebességnél a kormány szépen egyenesben áll és nem húzz egyik irányba sem, azonban 100km/h felett a kormányom balra áll kb 5fokot, és ha elengedem a kormányt kissé jobbra húz.

Találkozott már valaki hasonló jelenséggel?

Köszönöm

Szép estét.

Tarcsak le letek szabalyozva vagy csak merve? Kormanyodnak kozep alasban nincs holtjateka ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.07.22. 15:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
batka írta:
Sziasztok,

Segítségeteket/véleményeteket kérném.

Az autó (e60 530d) 2éve kapott új gyári tárcsákat, az idén cseréltem új textár fékbetétre. Kerék centirozva, lengőkar szilentek (kicsi-nagy) cserélve. Futóműállítás a csere után megtörtént.

Hiba:
I:
120km/h környékén fékezve a kormányt enyhén berázza, nagyobb sebességnél is érezhető enyhe fékezés esetén.
Alacsony sebesességnél és intenzívebb fékezésnél nem tapasztalható ez a jelenség. A tárcsákat levettük, óráztuk, de pár századon belül fut.

A tárcsa alá mehetett valami kosz, ezt még szemügyre veszem.. lehet ez okozhatja.

II:
kormányállásommal van egy kis gond még. Az autó dynamic drive-os és activ kormányos. Három különböző helyen voltam futóműállításon már vele.
Alacsony sebességnél a kormány szépen egyenesben áll és nem húzz egyik irányba sem, azonban 100km/h felett a kormányom balra áll kb 5fokot, és ha elengedem a kormányt kissé jobbra húz.

Találkozott már valaki hasonló jelenséggel?

Köszönöm

Szép estét.

Helo batka klubtárs

Ebben a topikban megtalálod a választ viewtopic.php?f=24&t=1005


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.07.22. 20:18 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.02.15. 01:00
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi: Egyik sem hivatalos BMW szervíz volt. Futóműállításra is a BMW-hez kell vinni?

rockerekhu: A tárcsákat szabályoztuk, gépműhelyben dolgozok. Kormánynak nincs holtjátéka.

Lepke: Köszönöm, átolvasom..


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.07.22. 20:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
batka írta:
hamoriarpi: Egyik sem hivatalos BMW szervíz volt. Futóműállításra is a BMW-hez kell vinni?

rockerekhu: A tárcsákat szabályoztuk, gépműhelyben dolgozok. Kormánynak nincs holtjátéka.

Lepke: Köszönöm, átolvasom..

Egyszer allittatod be hivatalos BMW markaszervizben es tobbet nem viszed mashova. Ezert is razhat!

Elnézést az ékezetek miatt! Mobilról pötyögtem.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: Haminda
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.07.23. 07:08 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Szia Batka!
A lengescsilapitok meg a toronycsapagy is okozhat razas,nekem anno e39 nel volt hasonlo akkor a lengescsilapitom volt a baj forrasa.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.07.29. 13:38 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.15. 01:00
Hozzászólások: 1230
Adott köszi: 290 alkalommal
Kapott köszik: 309 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Valakinek öntvény kipucsonk esetleg........... :twisted: :roll:
Tudok adni :lol:
Árpi ez téged nem érint :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Schnitzer az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.07.29. 13:44 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.05. 00:00
Hozzászólások: 360
Tartózkodási hely: Warrington - GB
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E92
Motor tipusa: M57TU2D30
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok. Hatha valaki tud valami megoldast. A motor egy 35D, remappolva. A hiba pedig a kovetkezo. Tartosas padlogazon kozlekedve(ertsd, mar uzemmelegen, 0-rol indulva olyan 260-280 -ig huzatva) hirtelen tortenik egy olyan, mintha a nagyobbik turbo hirtelen 'lekapcsolna'. Rantas, elmegy az ero, 3000RPM folott mar nem gyorsul, alatta, amig a kicsi dolgozik rendben minden. Uzemanyagot sem akar ilyenkor kuldeni, fogyasztasmerobol latszik. Ilyenkor felreall, majd leallit, ujraindit, es minden rendben.
Ma elvittem nagyszervizre, es lass csodat, nincs hibauzenet a compban erre vonatkozoan. Az izzito elektronika dobott be ketszer hibat, meg a radio egyszer, es annyi az egesz lista. Tehat sem tul magas rail nyomas, sem tul magas homerseklet, sem barmilyen nemu turbo hibara utalo jel nincs. Na ilyenkor mi van? Mert ugye mindig az van, hogy majd a diag megmondja. De nem...most legalabbis nem. Jelenleg abban egyeztunk meg, hogy szombaton felmegyek, en vezetek, o notebookkal nezi majd mellettem, mi tortenik eppen akkor az autoban, amikor letilt. Meg annyi, hogy probapadon meg remapp elott az auto teljesitmenye csak 272 lo lett a 286 helyett, a nyomatek pedig mindossze 543nm az 580 helyett, aminek a csucsa majd 500rpm-el feljebb volt, mint ahogy annak gyarilag lennie kellett volna.(gyarilag azt hiszem 2000rpm korul, nalam 2500 korul...) De a gorbek szepek voltak, es az auto is megy mint a veszedelem, pedig csak stage 1-et kapott.

Esetleg valakinek valami otlete?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.07.29. 13:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
MPowerPH írta:
Sziasztok. Hatha valaki tud valami megoldast. A motor egy 35D, remappolva. A hiba pedig a kovetkezo. Tartosas padlogazon kozlekedve(ertsd, mar uzemmelegen, 0-rol indulva olyan 260-280 -ig huzatva) hirtelen tortenik egy olyan, mintha a nagyobbik turbo hirtelen 'lekapcsolna'. Rantas, elmegy az ero, 3000RPM folott mar nem gyorsul, alatta, amig a kicsi dolgozik rendben minden. Uzemanyagot sem akar ilyenkor kuldeni, fogyasztasmerobol latszik. Ilyenkor felreall, majd leallit, ujraindit, es minden rendben.
Ma elvittem nagyszervizre, es lass csodat, nincs hibauzenet a compban erre vonatkozoan. Az izzito elektronika dobott be ketszer hibat, meg a radio egyszer, es annyi az egesz lista. Tehat sem tul magas rail nyomas, sem tul magas homerseklet, sem barmilyen nemu turbo hibara utalo jel nincs. Na ilyenkor mi van? Mert ugye mindig az van, hogy majd a diag megmondja. De nem...most legalabbis nem. Jelenleg abban egyeztunk meg, hogy szombaton felmegyek, en vezetek, o notebookkal nezi majd mellettem, mi tortenik eppen akkor az autoban, amikor letilt. Meg annyi, hogy probapadon meg remapp elott az auto teljesitmenye csak 272 lo lett a 286 helyett, a nyomatek pedig mindossze 543nm az 580 helyett, aminek a csucsa majd 500rpm-el feljebb volt, mint ahogy annak gyarilag lennie kellett volna.(gyarilag azt hiszem 2000rpm korul, nalam 2500 korul...) De a gorbek szepek voltak, es az auto is megy mint a veszedelem, pedig csak stage 1-et kapott.

Esetleg valakinek valami otlete?


DPF ellennyomást néznék. Ha minden ok, akkor lehúznám a lambda szondát és próba. Ha lehúzott lambdával jól megy, akkor sok a füst és szól a DDE-nek, hogy vegyen vissza. Turbo, porlasztók, stb...

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.07.29. 14:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.06.08. 23:12
Hozzászólások: 1669
Tartózkodási hely: Budapest, Budaörs, Kassa, Prága
Adott köszi: 210 alkalommal
Kapott köszik: 353 alkalommal
Széria kód: E39
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (3)
MPowerPH írta:
Sziasztok. Hatha valaki tud valami megoldast. A motor egy 35D, remappolva. A hiba pedig a kovetkezo. Tartosas padlogazon kozlekedve(ertsd, mar uzemmelegen, 0-rol indulva olyan 260-280 -ig huzatva) hirtelen tortenik egy olyan, mintha a nagyobbik turbo hirtelen 'lekapcsolna'. Rantas, elmegy az ero, 3000RPM folott mar nem gyorsul, alatta, amig a kicsi dolgozik rendben minden. Uzemanyagot sem akar ilyenkor kuldeni, fogyasztasmerobol latszik. Ilyenkor felreall, majd leallit, ujraindit, es minden rendben.
Ma elvittem nagyszervizre, es lass csodat, nincs hibauzenet a compban erre vonatkozoan. Az izzito elektronika dobott be ketszer hibat, meg a radio egyszer, es annyi az egesz lista. Tehat sem tul magas rail nyomas, sem tul magas homerseklet, sem barmilyen nemu turbo hibara utalo jel nincs. Na ilyenkor mi van? Mert ugye mindig az van, hogy majd a diag megmondja. De nem...most legalabbis nem. Jelenleg abban egyeztunk meg, hogy szombaton felmegyek, en vezetek, o notebookkal nezi majd mellettem, mi tortenik eppen akkor az autoban, amikor letilt. Meg annyi, hogy probapadon meg remapp elott az auto teljesitmenye csak 272 lo lett a 286 helyett, a nyomatek pedig mindossze 543nm az 580 helyett, aminek a csucsa majd 500rpm-el feljebb volt, mint ahogy annak gyarilag lennie kellett volna.(gyarilag azt hiszem 2000rpm korul, nalam 2500 korul...) De a gorbek szepek voltak, es az auto is megy mint a veszedelem, pedig csak stage 1-et kapott.

Esetleg valakinek valami otlete?

Egr-ed ki van iktatva?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.07.29. 15:26 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.05. 00:00
Hozzászólások: 360
Tartózkodási hely: Warrington - GB
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E92
Motor tipusa: M57TU2D30
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Ezt a DPF ellennyomast megemlitem. Bar ha a sok fust miatt kozbe szol valami, annak is kellene lennie valami nyoma a hibataroloban, nem? Nem egy 35D-t tudok, ami meg DPF-el szaladgal, de sokkal erosebb remappot kapott. Direktbe ugy kertem, hogy ne legyen problemam a DPF-el, es massal sem. Na meg ha a sok fust miatt a lambda kozbeavatkozik, akkor annak csak arra a pillanatra kellene vonatkoznia. Vagz ilyenkor automatan beindul valami biztonsagi funkcio?

EGR nincs kiiktatva, benne van. Most ki lesz szedve, lehet a takaritas rafer. Turbok szintugy, bar azokkal nem lehet problema.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.07.29. 17:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
MPowerPH írta:
Ezt a DPF ellennyomast megemlitem. Bar ha a sok fust miatt kozbe szol valami, annak is kellene lennie valami nyoma a hibataroloban, nem? Nem egy 35D-t tudok, ami meg DPF-el szaladgal, de sokkal erosebb remappot kapott. Direktbe ugy kertem, hogy ne legyen problemam a DPF-el, es massal sem. Na meg ha a sok fust miatt a lambda kozbeavatkozik, akkor annak csak arra a pillanatra kellene vonatkoznia. Vagz ilyenkor automatan beindul valami biztonsagi funkcio?

EGR nincs kiiktatva, benne van. Most ki lesz szedve, lehet a takaritas rafer. Turbok szintugy, bar azokkal nem lehet problema.


Ha az EGR-t kiiktatod minden összeomlik.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.07.29. 18:12 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.05. 00:00
Hozzászólások: 360
Tartózkodási hely: Warrington - GB
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E92
Motor tipusa: M57TU2D30
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
MPowerPH írta:
Ezt a DPF ellennyomast megemlitem. Bar ha a sok fust miatt kozbe szol valami, annak is kellene lennie valami nyoma a hibataroloban, nem? Nem egy 35D-t tudok, ami meg DPF-el szaladgal, de sokkal erosebb remappot kapott. Direktbe ugy kertem, hogy ne legyen problemam a DPF-el, es massal sem. Na meg ha a sok fust miatt a lambda kozbeavatkozik, akkor annak csak arra a pillanatra kellene vonatkoznia. Vagz ilyenkor automatan beindul valami biztonsagi funkcio?

EGR nincs kiiktatva, benne van. Most ki lesz szedve, lehet a takaritas rafer. Turbok szintugy, bar azokkal nem lehet problema.


Ha az EGR-t kiiktatod minden összeomlik.


Eszemben sincs. Csak siman ki lesz szedve, hatha sok benne a lerakodas. Ki kell tisztitani, ha igen, aztan megy vissza.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.07.29. 19:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
MPowerPH írta:
hamoriarpi írta:
MPowerPH írta:
Ezt a DPF ellennyomast megemlitem. Bar ha a sok fust miatt kozbe szol valami, annak is kellene lennie valami nyoma a hibataroloban, nem? Nem egy 35D-t tudok, ami meg DPF-el szaladgal, de sokkal erosebb remappot kapott. Direktbe ugy kertem, hogy ne legyen problemam a DPF-el, es massal sem. Na meg ha a sok fust miatt a lambda kozbeavatkozik, akkor annak csak arra a pillanatra kellene vonatkoznia. Vagz ilyenkor automatan beindul valami biztonsagi funkcio?

EGR nincs kiiktatva, benne van. Most ki lesz szedve, lehet a takaritas rafer. Turbok szintugy, bar azokkal nem lehet problema.


Ha az EGR-t kiiktatod minden összeomlik.


Eszemben sincs. Csak siman ki lesz szedve, hatha sok benne a lerakodas. Ki kell tisztitani, ha igen, aztan megy vissza.

Megnyugodtam.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.07.29. 19:25 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.05. 00:00
Hozzászólások: 360
Tartózkodási hely: Warrington - GB
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E92
Motor tipusa: M57TU2D30
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
MPowerPH írta:
hamoriarpi írta:
MPowerPH írta:
Ezt a DPF ellennyomast megemlitem. Bar ha a sok fust miatt kozbe szol valami, annak is kellene lennie valami nyoma a hibataroloban, nem? Nem egy 35D-t tudok, ami meg DPF-el szaladgal, de sokkal erosebb remappot kapott. Direktbe ugy kertem, hogy ne legyen problemam a DPF-el, es massal sem. Na meg ha a sok fust miatt a lambda kozbeavatkozik, akkor annak csak arra a pillanatra kellene vonatkoznia. Vagz ilyenkor automatan beindul valami biztonsagi funkcio?

EGR nincs kiiktatva, benne van. Most ki lesz szedve, lehet a takaritas rafer. Turbok szintugy, bar azokkal nem lehet problema.


Ha az EGR-t kiiktatod minden összeomlik.


Eszemben sincs. Csak siman ki lesz szedve, hatha sok benne a lerakodas. Ki kell tisztitani, ha igen, aztan megy vissza.

Megnyugodtam.


En nem, mert nem tudni, mi lehet a gond az autoval. Megemlitettem ezt a sracnak is. Az a gond, hogy akkor az alacsony fokozatokban is tiltania kellene, foleg 1-2-ben, ahol a legtobb kormot okadja ki. Inkabb olyan, mintha a tartos magas terheles hatasara tortenne. 240 tempomatot pl. siman birta 10 percen keresztul. Aztan jott az Audi, letapostam, majd 10s-en belul fel is adta, mehettem a parkoloba restartolni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1780 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 89  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator