Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.02.05. 07:19

kzolee írta:
carlosnye61 írta:
kzolee írta:
carlosnye61 írta:igen már megvolt az is, vizes volt ki lett szárítva, azt sem találom hol jutott oda víz


Ott azért van pár modul. Ha valamelyik oda van, akkor az okozhatja a problémát. Vidd el diagnosztikára.

Tetőablakos az autód?




igen tetö ablakos

volt már diagnosztikán, szerencsére találtam korrekt szerelőt és diagnosztát


Ha tetőablakos, valahol már leírtam a kalandomat vele, a lefolyó volt nálam eldugulva, onnan csöpögött a víz bele.

Itt a leírás: http://e39.hu/viewtopic.php?f=24&t=1034&hilit=panorámatető&start=960#p216037

A diagnosztikán kommunikált az MPM modul?




Köszönöm a tanácsokat holnap megyek szerelőhöz utána írok

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.02.08. 01:20

öntvény kipufogó csonk eladó E39-ről, A repedős E60-61 30dizelek helyére,ez a megoldás.Egy az egybe felmegy rá.
Érd:pü,vagy 70 277 3513 :wink:

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.02.12. 01:09

Halihó!

Egy kérdésem lenne: ( a végén kiderül több is van) :twisted:

Elmentünk "nyaralni". ...a szálláson volt fedett garázs, de a fara kilógott (hogy ki tudjak szállni) :facepalm: ...no meg ne nyissa rám a mellettem lévő, ezért álltam be "bénán"...na de nem is ez a lényeg. Több napig állt a kocsi és gyakorlatilag végig esett. ....no comment.

Ma mikor elindultunk rövid idő után beírta a DTC hibát. ....és bele is világított a sárga jel a pof.. az arcomba végig, miközben örültem neki, hogy pont ez a hibája miközben szakad az eső és a pályán kell menni és nem fogom tudni lenyomni úgy azt a töketlen !szabályosan közlekedő! 20d 61-est, mint múltkor a belső sávban villogva :mrgreen: :facepalm: ....persze hazaértünk épségben, gond nélkül. Pár órás száraz otthoni garázs pihenő után (mivel ba..szta a csőröm a dolog) beindítottam és mentem vele egy nagyobb karikát, de a hibát nem írta ki.

...és egy ilyen szép keretbe foglalt többszörösen összetett mondatsorozat után elértünk a kérdéshez:

- lehetett e a hiba oka a remeteszexhez nem szokott, száraz, fűtött garázsban tartott kedvesemnek a nyűgje a párás esős idő :?:

- el kell e rohannom kiüttetni a hibát s vele együtt feltárni a hiba forrását. ...miközben a hiba nem jelentkezik :?:

- vagy: már esőbe se vegyem elő, ha hóban sem :?: :!:

- mennyi egy töketlen fecske átlagos repülési sebessége :?:

- a kérdések közül melyik a kakukktojás :?: :mrgreen: (én a 3.-ra szavazok) :facepalm:

köszi! :roker:

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.02.12. 07:27

Labi írta:- el kell e rohannom kiüttetni a hibát s vele együtt feltárni a hiba forrását. ...miközben a hiba nem jelentkezik :?:


Szerintem igen. Nem kiüttetni kell a hibát, hanem kiolvastatni. :nyelves:

A hibatárolónak pont ez a lényege, hogy eltárolja a hibaüzenetet, így később is ki lehet olvasni, és következtetni lehet a hiba okára diagnosztikával.

Viszont ha most nem világít, akkor rohanni nem kell, lehet, hogy csak bekerült valami kosz az ABS jeladóhoz.

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.02.12. 10:28

kzolee írta:
Labi írta:- el kell e rohannom kiüttetni a hibát s vele együtt feltárni a hiba forrását. ...miközben a hiba nem jelentkezik :?:


Szerintem igen. Nem kiüttetni kell a hibát, hanem kiolvastatni. :nyelves:

A hibatárolónak pont ez a lényege, hogy eltárolja a hibaüzenetet, így később is ki lehet olvasni, és következtetni lehet a hiba okára diagnosztikával.

Viszont ha most nem világít, akkor rohanni nem kell, lehet, hogy csak bekerült valami kosz az ABS jeladóhoz.


...na persze én is így gondoltam .... kiolvasni :facepalm: ...na majd megejtem.

köszi!

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.02.12. 22:58

Labi írta:Halihó!

Egy kérdésem lenne: ( a végén kiderül több is van) :twisted:

Elmentünk "nyaralni". ...a szálláson volt fedett garázs, de a fara kilógott (hogy ki tudjak szállni) :facepalm: ...no meg ne nyissa rám a mellettem lévő, ezért álltam be "bénán"...na de nem is ez a lényeg. Több napig állt a kocsi és gyakorlatilag végig esett. ....no comment.

Ma mikor elindultunk rövid idő után beírta a DTC hibát. ....és bele is világított a sárga jel a pof.. az arcomba végig, miközben örültem neki, hogy pont ez a hibája miközben szakad az eső és a pályán kell menni és nem fogom tudni lenyomni úgy azt a töketlen !szabályosan közlekedő! 20d 61-est, mint múltkor a belső sávban villogva :mrgreen: :facepalm: ....persze hazaértünk épségben, gond nélkül. Pár órás száraz otthoni garázs pihenő után (mivel ba..szta a csőröm a dolog) beindítottam és mentem vele egy nagyobb karikát, de a hibát nem írta ki.

...és egy ilyen szép keretbe foglalt többszörösen összetett mondatsorozat után elértünk a kérdéshez:

- lehetett e a hiba oka a remeteszexhez nem szokott, száraz, fűtött garázsban tartott kedvesemnek a nyűgje a párás esős idő :?:

- el kell e rohannom kiüttetni a hibát s vele együtt feltárni a hiba forrását. ...miközben a hiba nem jelentkezik :?:

- vagy: már esőbe se vegyem elő, ha hóban sem :?: :!:

- mennyi egy töketlen fecske átlagos repülési sebessége :?:

- a kérdések közül melyik a kakukktojás :?: :mrgreen: (én a 3.-ra szavazok) :facepalm:

köszi! :roker:


Ezt egyszer nekem is bedobta. Megvártad, hogy elaludjon minden miután ráadtad a gyújtást? Olvasgattam német és angol fórumokat és ott többen írták, hogy ha hirtelen fordítod el a kulcsot, akkor bebuggol és bedobja hibának a komplett menetstabilizáló rendszert. Érdekes, hogy következő indítás után már nem is jelentkezett a probléma és nem is volt ezzel kapcsolatos hibaüzenet sem. Tudom ez nem nyugtató, úgyhogy a biztonság kedvéért diagoljátok meg az autót!

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.02.12. 23:26

Szokás szerint hagyom pár mp-et izzítani :facepalm: ...vigyázok a lelkére, nehogy ilyet produkáljon, de úgy tűnik megesik a dolog. :neutral:

Az óta nem produkálta, de megnézetem majd.

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.02.12. 23:57

Itt meg a PDC parádézik, vagy a nyest. Eddig hátul párás időben egy PDC szenzor állandóan bekapcsolt. Most az az egy ami beragadt, az jelez a többi 3 nem. Érdekes. Az biztos, hogy beázásnak semmi nyoma sehol :D

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.02.13. 11:00

carlosnye61 írta:
kzolee írta:
carlosnye61 írta:
kzolee írta:
carlosnye61 írta:igen már megvolt az is, vizes volt ki lett szárítva, azt sem találom hol jutott oda víz


Ott azért van pár modul. Ha valamelyik oda van, akkor az okozhatja a problémát. Vidd el diagnosztikára.

Tetőablakos az autód?




igen tetö ablakos

volt már diagnosztikán, szerencsére találtam korrekt szerelőt és diagnosztát


Ha tetőablakos, valahol már leírtam a kalandomat vele, a lefolyó volt nálam eldugulva, onnan csöpögött a víz bele.

Itt a leírás: http://e39.hu/viewtopic.php?f=24&t=1034&hilit=panorámatető&start=960#p216037

A diagnosztikán kommunikált az MPM modul?




Köszönöm a tanácsokat holnap megyek szerelőhöz utána írok










Sziasztok
Ibs-t kellett cserélnem igy megoldódott az akksi problémám
illetve nyomás érzékelött, most még várok egy tömítésre és elméletileg minden ok
Tegnap az esőben gondolt egyet az ablaktörlő és megállt nem tudtam újra indítani, kis idő múlva elindult illetve össze vissza állt meg

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.02.17. 18:25

Sziasztok!

E60-ba szedett már szét valaki belső fűtőventilátort? Mert, ha nem bonyolult, neki állok és szétszedem!amúgy akkor zúg amikor kanyarodok, vagy bemelegszik, el kezd hangosabban zúgni, és gondoltam szétszedném, kitakarítanám a portól, vagy esetleg vennék bele egy új ventilátort!

Előre is köszönöm a segítséget! :)

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.02.23. 15:39

Ez ködlámpa akar lenni?

Kép

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.02.23. 15:50

Igen, méghozzá a bal hátsó! :D

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=356322

Innen leszedhető a PDF amiben az összes létező szimbólum benne van.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: Padre540
Értékelés: 4.76%

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.02.23. 16:01

nagy.matyika írta:Igen, méghozzá a bal hátsó! :D

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=356322

Innen leszedhető a PDF amiben az összes létező szimbólum benne van.


Köszi!Én a linkről úgy értelmezem hogy a jobb. :roll:

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.02.23. 20:45

Egyforma a két szimbólum szerintem. Én azért írtam a balt, mert európai autóban általában csak a bal oldalon van ködlámpa hátul. Arról meg még nem győződtem meg, hogy itt van e mindkét oldalon. :D

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: Padre540
Értékelés: 4.76%

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.02.23. 23:08

nagy.matyika írta:Egyforma a két szimbólum szerintem. Én azért írtam a balt, mert európai autóban általában csak a bal oldalon van ködlámpa hátul. Arról meg még nem győződtem meg, hogy itt van e mindkét oldalon. :D

Helo
Legjobb tudomásom szerint az E6x kocsikban mind a két oldalon van ködlámpa

Ezt a hozzászólást a szerzőnek lepke az itt látható tagok köszönték meg: kzolee
Értékelés: 4.76%

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.02.25. 21:21

nagy.matyika írta:Egyforma a két szimbólum szerintem. Én azért írtam a balt, mert európai autóban általában csak a bal oldalon van ködlámpa hátul. Arról meg még nem győződtem meg, hogy itt van e mindkét oldalon. :D


Hát igen, a vezetőülésből nem látszik egyértelműen :D :roker:

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.02.25. 21:44

Való igaz :D Azért tippeltem a balost, mert a bal kormányos autók 90%-ban csak a baloldalon van, de most már ennyivel okosabbak vagyunk :D

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.02.25. 22:29

lepke írta:
nagy.matyika írta:Egyforma a két szimbólum szerintem. Én azért írtam a balt, mert európai autóban általában csak a bal oldalon van ködlámpa hátul. Arról meg még nem győződtem meg, hogy itt van e mindkét oldalon. :D

Helo
Legjobb tudomásom szerint az E6x kocsikban mind a két oldalon van ködlámpa


Ráadásul a középső kijelzőn megnézve a check üzeneteket egyértelműen ki is írja, hogy jobb vagy bal oldal.

Nem mismásol, mint a politikusok. :mrgreen:

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.02.25. 23:09

Ha van navi! :D

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.02.27. 04:07

Sziasztok!

Mai nap történt pályán jóttem semmi gond nem volt ment a kocsi rendesen,a probléma a következö nem volt valami sokk gázolaj a kocsiban kb 50km re való irt a board ki körförgalombol gyorsitotam ki mikor a olyan 2500-3000 fordulaton a megált a motor :doglotlo: .Hirtelen azt hittem levegös lett a rendszer meg áltam ujraindult egy szóra, tankoltam bele 50 liter gázolajat és azóta ha oda lépek megáll a motor de ujraindul ,ha óvatosan nyomom neki akkor megy max 100 km/h.
Kérdésem lehetséges a ACm felszivot valamit a és behalt és nincs rendes nyomás ? vagy valami más herótja lett. Diag nem mutat semmi hibakódot
Hozzászólás küldése

VigLink badge