2014.07.18. 18:36
hamoriarpi írta:rebel írta:Eloszor tapasztalok ilyet mióta megvan - valakinek otlet?
Piros lampanal allva egyszer csak leáll a motor es a valto P helyett Nbe rakjak magát. Olyan mintha lefulladt volna... hibakód nincs.
Újraindítást követően minden rendeződött?
2014.07.19. 11:29
rebel írta:hamoriarpi írta:rebel írta:Eloszor tapasztalok ilyet mióta megvan - valakinek otlet?
Piros lampanal allva egyszer csak leáll a motor es a valto P helyett Nbe rakjak magát. Olyan mintha lefulladt volna... hibakód nincs.
Újraindítást követően minden rendeződött?
Igen utana minden jó lett. Nem nagyon tudom hovatenni és diag se mutatott semmit.
2014.07.19. 12:35
2014.07.19. 20:42
rebel írta:rebel írta:hamoriarpi írta:rebel írta:Eloszor tapasztalok ilyet mióta megvan - valakinek otlet?
Piros lampanal allva egyszer csak leáll a motor es a valto P helyett Nbe rakjak magát. Olyan mintha lefulladt volna... hibakód nincs.
Újraindítást követően minden rendeződött?
Igen utana minden jó lett. Nem nagyon tudom hovatenni és diag se mutatott semmit.
Na ma reggel megmértem multiméterrel megint es 12V alá ment...
2014.07.21. 22:29
2014.07.21. 22:54
2014.07.22. 11:11
batka írta:Sziasztok,
Segítségeteket/véleményeteket kérném.
Az autó (e60 530d) 2éve kapott új gyári tárcsákat, az idén cseréltem új textár fékbetétre. Kerék centirozva, lengőkar szilentek (kicsi-nagy) cserélve. Futóműállítás a csere után megtörtént.
Hiba:
I:
120km/h környékén fékezve a kormányt enyhén berázza, nagyobb sebességnél is érezhető enyhe fékezés esetén.
Alacsony sebesességnél és intenzívebb fékezésnél nem tapasztalható ez a jelenség. A tárcsákat levettük, óráztuk, de pár századon belül fut.
A tárcsa alá mehetett valami kosz, ezt még szemügyre veszem.. lehet ez okozhatja.
II:
kormányállásommal van egy kis gond még. Az autó dynamic drive-os és activ kormányos. Három különböző helyen voltam futóműállításon már vele.
Alacsony sebességnél a kormány szépen egyenesben áll és nem húzz egyik irányba sem, azonban 100km/h felett a kormányom balra áll kb 5fokot, és ha elengedem a kormányt kissé jobbra húz.
Találkozott már valaki hasonló jelenséggel?
Köszönöm
Szép estét.
2014.07.22. 15:24
batka írta:Sziasztok,
Segítségeteket/véleményeteket kérném.
Az autó (e60 530d) 2éve kapott új gyári tárcsákat, az idén cseréltem új textár fékbetétre. Kerék centirozva, lengőkar szilentek (kicsi-nagy) cserélve. Futóműállítás a csere után megtörtént.
Hiba:
I:
120km/h környékén fékezve a kormányt enyhén berázza, nagyobb sebességnél is érezhető enyhe fékezés esetén.
Alacsony sebesességnél és intenzívebb fékezésnél nem tapasztalható ez a jelenség. A tárcsákat levettük, óráztuk, de pár századon belül fut.
A tárcsa alá mehetett valami kosz, ezt még szemügyre veszem.. lehet ez okozhatja.
II:
kormányállásommal van egy kis gond még. Az autó dynamic drive-os és activ kormányos. Három különböző helyen voltam futóműállításon már vele.
Alacsony sebességnél a kormány szépen egyenesben áll és nem húzz egyik irányba sem, azonban 100km/h felett a kormányom balra áll kb 5fokot, és ha elengedem a kormányt kissé jobbra húz.
Találkozott már valaki hasonló jelenséggel?
Köszönöm
Szép estét.
2014.07.22. 20:18
2014.07.22. 20:33
batka írta:hamoriarpi: Egyik sem hivatalos BMW szervíz volt. Futóműállításra is a BMW-hez kell vinni?
rockerekhu: A tárcsákat szabályoztuk, gépműhelyben dolgozok. Kormánynak nincs holtjátéka.
Lepke: Köszönöm, átolvasom..
2014.07.23. 07:08
2014.07.29. 13:38
2014.07.29. 13:44
2014.07.29. 13:54
MPowerPH írta:Sziasztok. Hatha valaki tud valami megoldast. A motor egy 35D, remappolva. A hiba pedig a kovetkezo. Tartosas padlogazon kozlekedve(ertsd, mar uzemmelegen, 0-rol indulva olyan 260-280 -ig huzatva) hirtelen tortenik egy olyan, mintha a nagyobbik turbo hirtelen 'lekapcsolna'. Rantas, elmegy az ero, 3000RPM folott mar nem gyorsul, alatta, amig a kicsi dolgozik rendben minden. Uzemanyagot sem akar ilyenkor kuldeni, fogyasztasmerobol latszik. Ilyenkor felreall, majd leallit, ujraindit, es minden rendben.
Ma elvittem nagyszervizre, es lass csodat, nincs hibauzenet a compban erre vonatkozoan. Az izzito elektronika dobott be ketszer hibat, meg a radio egyszer, es annyi az egesz lista. Tehat sem tul magas rail nyomas, sem tul magas homerseklet, sem barmilyen nemu turbo hibara utalo jel nincs. Na ilyenkor mi van? Mert ugye mindig az van, hogy majd a diag megmondja. De nem...most legalabbis nem. Jelenleg abban egyeztunk meg, hogy szombaton felmegyek, en vezetek, o notebookkal nezi majd mellettem, mi tortenik eppen akkor az autoban, amikor letilt. Meg annyi, hogy probapadon meg remapp elott az auto teljesitmenye csak 272 lo lett a 286 helyett, a nyomatek pedig mindossze 543nm az 580 helyett, aminek a csucsa majd 500rpm-el feljebb volt, mint ahogy annak gyarilag lennie kellett volna.(gyarilag azt hiszem 2000rpm korul, nalam 2500 korul...) De a gorbek szepek voltak, es az auto is megy mint a veszedelem, pedig csak stage 1-et kapott.
Esetleg valakinek valami otlete?
2014.07.29. 14:15
MPowerPH írta:Sziasztok. Hatha valaki tud valami megoldast. A motor egy 35D, remappolva. A hiba pedig a kovetkezo. Tartosas padlogazon kozlekedve(ertsd, mar uzemmelegen, 0-rol indulva olyan 260-280 -ig huzatva) hirtelen tortenik egy olyan, mintha a nagyobbik turbo hirtelen 'lekapcsolna'. Rantas, elmegy az ero, 3000RPM folott mar nem gyorsul, alatta, amig a kicsi dolgozik rendben minden. Uzemanyagot sem akar ilyenkor kuldeni, fogyasztasmerobol latszik. Ilyenkor felreall, majd leallit, ujraindit, es minden rendben.
Ma elvittem nagyszervizre, es lass csodat, nincs hibauzenet a compban erre vonatkozoan. Az izzito elektronika dobott be ketszer hibat, meg a radio egyszer, es annyi az egesz lista. Tehat sem tul magas rail nyomas, sem tul magas homerseklet, sem barmilyen nemu turbo hibara utalo jel nincs. Na ilyenkor mi van? Mert ugye mindig az van, hogy majd a diag megmondja. De nem...most legalabbis nem. Jelenleg abban egyeztunk meg, hogy szombaton felmegyek, en vezetek, o notebookkal nezi majd mellettem, mi tortenik eppen akkor az autoban, amikor letilt. Meg annyi, hogy probapadon meg remapp elott az auto teljesitmenye csak 272 lo lett a 286 helyett, a nyomatek pedig mindossze 543nm az 580 helyett, aminek a csucsa majd 500rpm-el feljebb volt, mint ahogy annak gyarilag lennie kellett volna.(gyarilag azt hiszem 2000rpm korul, nalam 2500 korul...) De a gorbek szepek voltak, es az auto is megy mint a veszedelem, pedig csak stage 1-et kapott.
Esetleg valakinek valami otlete?
2014.07.29. 15:26
2014.07.29. 17:57
MPowerPH írta:Ezt a DPF ellennyomast megemlitem. Bar ha a sok fust miatt kozbe szol valami, annak is kellene lennie valami nyoma a hibataroloban, nem? Nem egy 35D-t tudok, ami meg DPF-el szaladgal, de sokkal erosebb remappot kapott. Direktbe ugy kertem, hogy ne legyen problemam a DPF-el, es massal sem. Na meg ha a sok fust miatt a lambda kozbeavatkozik, akkor annak csak arra a pillanatra kellene vonatkoznia. Vagz ilyenkor automatan beindul valami biztonsagi funkcio?
EGR nincs kiiktatva, benne van. Most ki lesz szedve, lehet a takaritas rafer. Turbok szintugy, bar azokkal nem lehet problema.
2014.07.29. 18:12
hamoriarpi írta:MPowerPH írta:Ezt a DPF ellennyomast megemlitem. Bar ha a sok fust miatt kozbe szol valami, annak is kellene lennie valami nyoma a hibataroloban, nem? Nem egy 35D-t tudok, ami meg DPF-el szaladgal, de sokkal erosebb remappot kapott. Direktbe ugy kertem, hogy ne legyen problemam a DPF-el, es massal sem. Na meg ha a sok fust miatt a lambda kozbeavatkozik, akkor annak csak arra a pillanatra kellene vonatkoznia. Vagz ilyenkor automatan beindul valami biztonsagi funkcio?
EGR nincs kiiktatva, benne van. Most ki lesz szedve, lehet a takaritas rafer. Turbok szintugy, bar azokkal nem lehet problema.
Ha az EGR-t kiiktatod minden összeomlik.
2014.07.29. 19:12
MPowerPH írta:hamoriarpi írta:MPowerPH írta:Ezt a DPF ellennyomast megemlitem. Bar ha a sok fust miatt kozbe szol valami, annak is kellene lennie valami nyoma a hibataroloban, nem? Nem egy 35D-t tudok, ami meg DPF-el szaladgal, de sokkal erosebb remappot kapott. Direktbe ugy kertem, hogy ne legyen problemam a DPF-el, es massal sem. Na meg ha a sok fust miatt a lambda kozbeavatkozik, akkor annak csak arra a pillanatra kellene vonatkoznia. Vagz ilyenkor automatan beindul valami biztonsagi funkcio?
EGR nincs kiiktatva, benne van. Most ki lesz szedve, lehet a takaritas rafer. Turbok szintugy, bar azokkal nem lehet problema.
Ha az EGR-t kiiktatod minden összeomlik.
Eszemben sincs. Csak siman ki lesz szedve, hatha sok benne a lerakodas. Ki kell tisztitani, ha igen, aztan megy vissza.
2014.07.29. 19:25
hamoriarpi írta:MPowerPH írta:hamoriarpi írta:MPowerPH írta:Ezt a DPF ellennyomast megemlitem. Bar ha a sok fust miatt kozbe szol valami, annak is kellene lennie valami nyoma a hibataroloban, nem? Nem egy 35D-t tudok, ami meg DPF-el szaladgal, de sokkal erosebb remappot kapott. Direktbe ugy kertem, hogy ne legyen problemam a DPF-el, es massal sem. Na meg ha a sok fust miatt a lambda kozbeavatkozik, akkor annak csak arra a pillanatra kellene vonatkoznia. Vagz ilyenkor automatan beindul valami biztonsagi funkcio?
EGR nincs kiiktatva, benne van. Most ki lesz szedve, lehet a takaritas rafer. Turbok szintugy, bar azokkal nem lehet problema.
Ha az EGR-t kiiktatod minden összeomlik.
Eszemben sincs. Csak siman ki lesz szedve, hatha sok benne a lerakodas. Ki kell tisztitani, ha igen, aztan megy vissza.
Megnyugodtam.