Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.07.18. 18:36

hamoriarpi írta:
rebel írta:Eloszor tapasztalok ilyet mióta megvan - valakinek otlet?

Piros lampanal allva egyszer csak leáll a motor es a valto P helyett Nbe rakjak magát. Olyan mintha lefulladt volna... hibakód nincs.


Újraindítást követően minden rendeződött?



Igen utana minden jó lett. Nem nagyon tudom hovatenni és diag se mutatott semmit.

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.07.19. 11:29

rebel írta:
hamoriarpi írta:
rebel írta:Eloszor tapasztalok ilyet mióta megvan - valakinek otlet?

Piros lampanal allva egyszer csak leáll a motor es a valto P helyett Nbe rakjak magát. Olyan mintha lefulladt volna... hibakód nincs.


Újraindítást követően minden rendeződött?



Igen utana minden jó lett. Nem nagyon tudom hovatenni és diag se mutatott semmit.


Na ma reggel megmértem multiméterrel megint es 12V alá ment...

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.07.19. 12:35

Érdemes lenne megnézni, hogy tölt -e rendesen a generátorod. :szerintem

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.07.19. 20:42

rebel írta:
rebel írta:
hamoriarpi írta:
rebel írta:Eloszor tapasztalok ilyet mióta megvan - valakinek otlet?

Piros lampanal allva egyszer csak leáll a motor es a valto P helyett Nbe rakjak magát. Olyan mintha lefulladt volna... hibakód nincs.


Újraindítást követően minden rendeződött?



Igen utana minden jó lett. Nem nagyon tudom hovatenni és diag se mutatott semmit.


Na ma reggel megmértem multiméterrel megint es 12V alá ment...

Mondtam tegnap este a diagnózist. ;)
Akku halott, generátorod szépen tölt. A halott akku miatt a "védelmi rendszered" értetlenkedik. Erre is mondtam a teendőt...

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: rebel
Értékelés: 4.76%

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.07.21. 22:29

Sziasztok,

Segítségeteket/véleményeteket kérném.

Az autó (e60 530d) 2éve kapott új gyári tárcsákat, az idén cseréltem új textár fékbetétre. Kerék centirozva, lengőkar szilentek (kicsi-nagy) cserélve. Futóműállítás a csere után megtörtént.

Hiba:
I:
120km/h környékén fékezve a kormányt enyhén berázza, nagyobb sebességnél is érezhető enyhe fékezés esetén.
Alacsony sebesességnél és intenzívebb fékezésnél nem tapasztalható ez a jelenség. A tárcsákat levettük, óráztuk, de pár századon belül fut.

A tárcsa alá mehetett valami kosz, ezt még szemügyre veszem.. lehet ez okozhatja.

II:
kormányállásommal van egy kis gond még. Az autó dynamic drive-os és activ kormányos. Három különböző helyen voltam futóműállításon már vele.
Alacsony sebességnél a kormány szépen egyenesben áll és nem húzz egyik irányba sem, azonban 100km/h felett a kormányom balra áll kb 5fokot, és ha elengedem a kormányt kissé jobbra húz.

Találkozott már valaki hasonló jelenséggel?

Köszönöm

Szép estét.

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.07.21. 22:54

Gyanitom, hogy a 3 hely egyike sem hivatalos BMW markaszerviz volt. Igazam van?

Elnézést az ékezetek miatt! Mobilról pötyögtem.

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.07.22. 11:11

batka írta:Sziasztok,

Segítségeteket/véleményeteket kérném.

Az autó (e60 530d) 2éve kapott új gyári tárcsákat, az idén cseréltem új textár fékbetétre. Kerék centirozva, lengőkar szilentek (kicsi-nagy) cserélve. Futóműállítás a csere után megtörtént.

Hiba:
I:
120km/h környékén fékezve a kormányt enyhén berázza, nagyobb sebességnél is érezhető enyhe fékezés esetén.
Alacsony sebesességnél és intenzívebb fékezésnél nem tapasztalható ez a jelenség. A tárcsákat levettük, óráztuk, de pár századon belül fut.

A tárcsa alá mehetett valami kosz, ezt még szemügyre veszem.. lehet ez okozhatja.

II:
kormányállásommal van egy kis gond még. Az autó dynamic drive-os és activ kormányos. Három különböző helyen voltam futóműállításon már vele.
Alacsony sebességnél a kormány szépen egyenesben áll és nem húzz egyik irányba sem, azonban 100km/h felett a kormányom balra áll kb 5fokot, és ha elengedem a kormányt kissé jobbra húz.

Találkozott már valaki hasonló jelenséggel?

Köszönöm

Szép estét.

Tarcsak le letek szabalyozva vagy csak merve? Kormanyodnak kozep alasban nincs holtjateka ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.07.22. 15:24

batka írta:Sziasztok,

Segítségeteket/véleményeteket kérném.

Az autó (e60 530d) 2éve kapott új gyári tárcsákat, az idén cseréltem új textár fékbetétre. Kerék centirozva, lengőkar szilentek (kicsi-nagy) cserélve. Futóműállítás a csere után megtörtént.

Hiba:
I:
120km/h környékén fékezve a kormányt enyhén berázza, nagyobb sebességnél is érezhető enyhe fékezés esetén.
Alacsony sebesességnél és intenzívebb fékezésnél nem tapasztalható ez a jelenség. A tárcsákat levettük, óráztuk, de pár századon belül fut.

A tárcsa alá mehetett valami kosz, ezt még szemügyre veszem.. lehet ez okozhatja.

II:
kormányállásommal van egy kis gond még. Az autó dynamic drive-os és activ kormányos. Három különböző helyen voltam futóműállításon már vele.
Alacsony sebességnél a kormány szépen egyenesben áll és nem húzz egyik irányba sem, azonban 100km/h felett a kormányom balra áll kb 5fokot, és ha elengedem a kormányt kissé jobbra húz.

Találkozott már valaki hasonló jelenséggel?

Köszönöm

Szép estét.

Helo batka klubtárs

Ebben a topikban megtalálod a választ viewtopic.php?f=24&t=1005

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.07.22. 20:18

hamoriarpi: Egyik sem hivatalos BMW szervíz volt. Futóműállításra is a BMW-hez kell vinni?

rockerekhu: A tárcsákat szabályoztuk, gépműhelyben dolgozok. Kormánynak nincs holtjátéka.

Lepke: Köszönöm, átolvasom..

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.07.22. 20:33

batka írta:hamoriarpi: Egyik sem hivatalos BMW szervíz volt. Futóműállításra is a BMW-hez kell vinni?

rockerekhu: A tárcsákat szabályoztuk, gépműhelyben dolgozok. Kormánynak nincs holtjátéka.

Lepke: Köszönöm, átolvasom..

Egyszer allittatod be hivatalos BMW markaszervizben es tobbet nem viszed mashova. Ezert is razhat!

Elnézést az ékezetek miatt! Mobilról pötyögtem.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: Haminda
Értékelés: 4.76%

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.07.23. 07:08

Szia Batka!
A lengescsilapitok meg a toronycsapagy is okozhat razas,nekem anno e39 nel volt hasonlo akkor a lengescsilapitom volt a baj forrasa.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.07.29. 13:38

Valakinek öntvény kipucsonk esetleg........... :twisted: :roll:
Tudok adni :lol:
Árpi ez téged nem érint :wink:

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Schnitzer az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.07.29. 13:44

Sziasztok. Hatha valaki tud valami megoldast. A motor egy 35D, remappolva. A hiba pedig a kovetkezo. Tartosas padlogazon kozlekedve(ertsd, mar uzemmelegen, 0-rol indulva olyan 260-280 -ig huzatva) hirtelen tortenik egy olyan, mintha a nagyobbik turbo hirtelen 'lekapcsolna'. Rantas, elmegy az ero, 3000RPM folott mar nem gyorsul, alatta, amig a kicsi dolgozik rendben minden. Uzemanyagot sem akar ilyenkor kuldeni, fogyasztasmerobol latszik. Ilyenkor felreall, majd leallit, ujraindit, es minden rendben.
Ma elvittem nagyszervizre, es lass csodat, nincs hibauzenet a compban erre vonatkozoan. Az izzito elektronika dobott be ketszer hibat, meg a radio egyszer, es annyi az egesz lista. Tehat sem tul magas rail nyomas, sem tul magas homerseklet, sem barmilyen nemu turbo hibara utalo jel nincs. Na ilyenkor mi van? Mert ugye mindig az van, hogy majd a diag megmondja. De nem...most legalabbis nem. Jelenleg abban egyeztunk meg, hogy szombaton felmegyek, en vezetek, o notebookkal nezi majd mellettem, mi tortenik eppen akkor az autoban, amikor letilt. Meg annyi, hogy probapadon meg remapp elott az auto teljesitmenye csak 272 lo lett a 286 helyett, a nyomatek pedig mindossze 543nm az 580 helyett, aminek a csucsa majd 500rpm-el feljebb volt, mint ahogy annak gyarilag lennie kellett volna.(gyarilag azt hiszem 2000rpm korul, nalam 2500 korul...) De a gorbek szepek voltak, es az auto is megy mint a veszedelem, pedig csak stage 1-et kapott.

Esetleg valakinek valami otlete?

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.07.29. 13:54

MPowerPH írta:Sziasztok. Hatha valaki tud valami megoldast. A motor egy 35D, remappolva. A hiba pedig a kovetkezo. Tartosas padlogazon kozlekedve(ertsd, mar uzemmelegen, 0-rol indulva olyan 260-280 -ig huzatva) hirtelen tortenik egy olyan, mintha a nagyobbik turbo hirtelen 'lekapcsolna'. Rantas, elmegy az ero, 3000RPM folott mar nem gyorsul, alatta, amig a kicsi dolgozik rendben minden. Uzemanyagot sem akar ilyenkor kuldeni, fogyasztasmerobol latszik. Ilyenkor felreall, majd leallit, ujraindit, es minden rendben.
Ma elvittem nagyszervizre, es lass csodat, nincs hibauzenet a compban erre vonatkozoan. Az izzito elektronika dobott be ketszer hibat, meg a radio egyszer, es annyi az egesz lista. Tehat sem tul magas rail nyomas, sem tul magas homerseklet, sem barmilyen nemu turbo hibara utalo jel nincs. Na ilyenkor mi van? Mert ugye mindig az van, hogy majd a diag megmondja. De nem...most legalabbis nem. Jelenleg abban egyeztunk meg, hogy szombaton felmegyek, en vezetek, o notebookkal nezi majd mellettem, mi tortenik eppen akkor az autoban, amikor letilt. Meg annyi, hogy probapadon meg remapp elott az auto teljesitmenye csak 272 lo lett a 286 helyett, a nyomatek pedig mindossze 543nm az 580 helyett, aminek a csucsa majd 500rpm-el feljebb volt, mint ahogy annak gyarilag lennie kellett volna.(gyarilag azt hiszem 2000rpm korul, nalam 2500 korul...) De a gorbek szepek voltak, es az auto is megy mint a veszedelem, pedig csak stage 1-et kapott.

Esetleg valakinek valami otlete?


DPF ellennyomást néznék. Ha minden ok, akkor lehúznám a lambda szondát és próba. Ha lehúzott lambdával jól megy, akkor sok a füst és szól a DDE-nek, hogy vegyen vissza. Turbo, porlasztók, stb...

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.07.29. 14:15

MPowerPH írta:Sziasztok. Hatha valaki tud valami megoldast. A motor egy 35D, remappolva. A hiba pedig a kovetkezo. Tartosas padlogazon kozlekedve(ertsd, mar uzemmelegen, 0-rol indulva olyan 260-280 -ig huzatva) hirtelen tortenik egy olyan, mintha a nagyobbik turbo hirtelen 'lekapcsolna'. Rantas, elmegy az ero, 3000RPM folott mar nem gyorsul, alatta, amig a kicsi dolgozik rendben minden. Uzemanyagot sem akar ilyenkor kuldeni, fogyasztasmerobol latszik. Ilyenkor felreall, majd leallit, ujraindit, es minden rendben.
Ma elvittem nagyszervizre, es lass csodat, nincs hibauzenet a compban erre vonatkozoan. Az izzito elektronika dobott be ketszer hibat, meg a radio egyszer, es annyi az egesz lista. Tehat sem tul magas rail nyomas, sem tul magas homerseklet, sem barmilyen nemu turbo hibara utalo jel nincs. Na ilyenkor mi van? Mert ugye mindig az van, hogy majd a diag megmondja. De nem...most legalabbis nem. Jelenleg abban egyeztunk meg, hogy szombaton felmegyek, en vezetek, o notebookkal nezi majd mellettem, mi tortenik eppen akkor az autoban, amikor letilt. Meg annyi, hogy probapadon meg remapp elott az auto teljesitmenye csak 272 lo lett a 286 helyett, a nyomatek pedig mindossze 543nm az 580 helyett, aminek a csucsa majd 500rpm-el feljebb volt, mint ahogy annak gyarilag lennie kellett volna.(gyarilag azt hiszem 2000rpm korul, nalam 2500 korul...) De a gorbek szepek voltak, es az auto is megy mint a veszedelem, pedig csak stage 1-et kapott.

Esetleg valakinek valami otlete?

Egr-ed ki van iktatva?

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.07.29. 15:26

Ezt a DPF ellennyomast megemlitem. Bar ha a sok fust miatt kozbe szol valami, annak is kellene lennie valami nyoma a hibataroloban, nem? Nem egy 35D-t tudok, ami meg DPF-el szaladgal, de sokkal erosebb remappot kapott. Direktbe ugy kertem, hogy ne legyen problemam a DPF-el, es massal sem. Na meg ha a sok fust miatt a lambda kozbeavatkozik, akkor annak csak arra a pillanatra kellene vonatkoznia. Vagz ilyenkor automatan beindul valami biztonsagi funkcio?

EGR nincs kiiktatva, benne van. Most ki lesz szedve, lehet a takaritas rafer. Turbok szintugy, bar azokkal nem lehet problema.

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.07.29. 17:57

MPowerPH írta:Ezt a DPF ellennyomast megemlitem. Bar ha a sok fust miatt kozbe szol valami, annak is kellene lennie valami nyoma a hibataroloban, nem? Nem egy 35D-t tudok, ami meg DPF-el szaladgal, de sokkal erosebb remappot kapott. Direktbe ugy kertem, hogy ne legyen problemam a DPF-el, es massal sem. Na meg ha a sok fust miatt a lambda kozbeavatkozik, akkor annak csak arra a pillanatra kellene vonatkoznia. Vagz ilyenkor automatan beindul valami biztonsagi funkcio?

EGR nincs kiiktatva, benne van. Most ki lesz szedve, lehet a takaritas rafer. Turbok szintugy, bar azokkal nem lehet problema.


Ha az EGR-t kiiktatod minden összeomlik.

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.07.29. 18:12

hamoriarpi írta:
MPowerPH írta:Ezt a DPF ellennyomast megemlitem. Bar ha a sok fust miatt kozbe szol valami, annak is kellene lennie valami nyoma a hibataroloban, nem? Nem egy 35D-t tudok, ami meg DPF-el szaladgal, de sokkal erosebb remappot kapott. Direktbe ugy kertem, hogy ne legyen problemam a DPF-el, es massal sem. Na meg ha a sok fust miatt a lambda kozbeavatkozik, akkor annak csak arra a pillanatra kellene vonatkoznia. Vagz ilyenkor automatan beindul valami biztonsagi funkcio?

EGR nincs kiiktatva, benne van. Most ki lesz szedve, lehet a takaritas rafer. Turbok szintugy, bar azokkal nem lehet problema.


Ha az EGR-t kiiktatod minden összeomlik.


Eszemben sincs. Csak siman ki lesz szedve, hatha sok benne a lerakodas. Ki kell tisztitani, ha igen, aztan megy vissza.

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.07.29. 19:12

MPowerPH írta:
hamoriarpi írta:
MPowerPH írta:Ezt a DPF ellennyomast megemlitem. Bar ha a sok fust miatt kozbe szol valami, annak is kellene lennie valami nyoma a hibataroloban, nem? Nem egy 35D-t tudok, ami meg DPF-el szaladgal, de sokkal erosebb remappot kapott. Direktbe ugy kertem, hogy ne legyen problemam a DPF-el, es massal sem. Na meg ha a sok fust miatt a lambda kozbeavatkozik, akkor annak csak arra a pillanatra kellene vonatkoznia. Vagz ilyenkor automatan beindul valami biztonsagi funkcio?

EGR nincs kiiktatva, benne van. Most ki lesz szedve, lehet a takaritas rafer. Turbok szintugy, bar azokkal nem lehet problema.


Ha az EGR-t kiiktatod minden összeomlik.


Eszemben sincs. Csak siman ki lesz szedve, hatha sok benne a lerakodas. Ki kell tisztitani, ha igen, aztan megy vissza.

Megnyugodtam.

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.07.29. 19:25

hamoriarpi írta:
MPowerPH írta:
hamoriarpi írta:
MPowerPH írta:Ezt a DPF ellennyomast megemlitem. Bar ha a sok fust miatt kozbe szol valami, annak is kellene lennie valami nyoma a hibataroloban, nem? Nem egy 35D-t tudok, ami meg DPF-el szaladgal, de sokkal erosebb remappot kapott. Direktbe ugy kertem, hogy ne legyen problemam a DPF-el, es massal sem. Na meg ha a sok fust miatt a lambda kozbeavatkozik, akkor annak csak arra a pillanatra kellene vonatkoznia. Vagz ilyenkor automatan beindul valami biztonsagi funkcio?

EGR nincs kiiktatva, benne van. Most ki lesz szedve, lehet a takaritas rafer. Turbok szintugy, bar azokkal nem lehet problema.


Ha az EGR-t kiiktatod minden összeomlik.


Eszemben sincs. Csak siman ki lesz szedve, hatha sok benne a lerakodas. Ki kell tisztitani, ha igen, aztan megy vissza.

Megnyugodtam.


En nem, mert nem tudni, mi lehet a gond az autoval. Megemlitettem ezt a sracnak is. Az a gond, hogy akkor az alacsony fokozatokban is tiltania kellene, foleg 1-2-ben, ahol a legtobb kormot okadja ki. Inkabb olyan, mintha a tartos magas terheles hatasara tortenne. 240 tempomatot pl. siman birta 10 percen keresztul. Aztan jott az Audi, letapostam, majd 10s-en belul fel is adta, mehettem a parkoloba restartolni.
Hozzászólás küldése

VigLink badge