2014.02.27. 10:00
Lehetséges, kevés gázolaj volt a tankban, az kinyírja az ac-t, már nincs elég nyomása fordulaton. Levegőt kapkod, az is elég hogy tönkre menjen.rockerekhu írta:Sziasztok!
Mai nap történt pályán jóttem semmi gond nem volt ment a kocsi rendesen,a probléma a következö nem volt valami sokk gázolaj a kocsiban kb 50km re való irt a board ki körförgalombol gyorsitotam ki mikor a olyan 2500-3000 fordulaton a megált a motor .Hirtelen azt hittem levegös lett a rendszer meg áltam ujraindult egy szóra, tankoltam bele 50 liter gázolajat és azóta ha oda lépek megáll a motor de ujraindul ,ha óvatosan nyomom neki akkor megy max 100 km/h.
Kérdésem lehetséges a ACm felszivot valamit a és behalt és nincs rendes nyomás ? vagy valami más herótja lett. Diag nem mutat semmi hibakódot
2014.02.27. 12:00
Gallaca írta:Lehetséges, kevés gázolaj volt a tankban, az kinyírja az ac-t, már nincs elég nyomása fordulaton. Levegőt kapkod, az is elég hogy tönkre menjen.rockerekhu írta:Sziasztok!
Mai nap történt pályán jóttem semmi gond nem volt ment a kocsi rendesen,a probléma a következö nem volt valami sokk gázolaj a kocsiban kb 50km re való irt a board ki körförgalombol gyorsitotam ki mikor a olyan 2500-3000 fordulaton a megált a motor .Hirtelen azt hittem levegös lett a rendszer meg áltam ujraindult egy szóra, tankoltam bele 50 liter gázolajat és azóta ha oda lépek megáll a motor de ujraindul ,ha óvatosan nyomom neki akkor megy max 100 km/h.
Kérdésem lehetséges a ACm felszivot valamit a és behalt és nincs rendes nyomás ? vagy valami más herótja lett. Diag nem mutat semmi hibakódot
Küldve az én iPhone-ről Tapatalk használatával
2014.02.27. 21:36
rockerekhu írta:Gallaca írta:Lehetséges, kevés gázolaj volt a tankban, az kinyírja az ac-t, már nincs elég nyomása fordulaton. Levegőt kapkod, az is elég hogy tönkre menjen.rockerekhu írta:Sziasztok!
Mai nap történt pályán jóttem semmi gond nem volt ment a kocsi rendesen,a probléma a következö nem volt valami sokk gázolaj a kocsiban kb 50km re való irt a board ki körförgalombol gyorsitotam ki mikor a olyan 2500-3000 fordulaton a megált a motor .Hirtelen azt hittem levegös lett a rendszer meg áltam ujraindult egy szóra, tankoltam bele 50 liter gázolajat és azóta ha oda lépek megáll a motor de ujraindul ,ha óvatosan nyomom neki akkor megy max 100 km/h.
Kérdésem lehetséges a ACm felszivot valamit a és behalt és nincs rendes nyomás ? vagy valami más herótja lett. Diag nem mutat semmi hibakódot
Küldve az én iPhone-ről Tapatalk használatával
Az fasza akkor, gondolom ebben is mint a e39 ben 2 Ac van melyik szokot igy elszalini ?
Küldve az én iPhone-ről Tapatalk használatával
2014.02.27. 22:33
2014.02.27. 22:37
sirrudi írta:2004 E61- hez keresnék gumibakot a csomagtartó nyitható ablakához. Tudna valaki segíteni, hol érdeklődjek.
2014.02.28. 12:55
kzolee írta:sirrudi írta:2004 E61- hez keresnék gumibakot a csomagtartó nyitható ablakához. Tudna valaki segíteni, hol érdeklődjek.
http://www.ap-trade.eu
Én innen vettem. A márkakereskedésben nem tudtak rendelni, nem találták a rajzon...
2014.04.01. 14:23
2014.04.01. 19:07
marco 30d írta:Sziasztok!
Pár honapja lecsereltem szeretett e39 528 asomat egy e60 530 D (218 le) re.
Nemreg elojott egy nagyon hulye csattogo magas hang a motorbol. Tipikus hidrotöke hang.
Ki is csereltem öket, sajna a hang megmaradt. Porlasztocsucsok jok. Vakum szivattyu is. Es kifogytam az ötletekböl. Pedig a kattogo hang a motorter felsö reszeböl jön. Van esetlek valakinek valami ötlete, tippje mi lehet az? Tipus hiba pl?
2014.04.01. 21:16
morv írta:marco 30d írta:Sziasztok!
Pár honapja lecsereltem szeretett e39 528 asomat egy e60 530 D (218 le) re.
Nemreg elojott egy nagyon hulye csattogo magas hang a motorbol. Tipikus hidrotöke hang.
Ki is csereltem öket, sajna a hang megmaradt. Porlasztocsucsok jok. Vakum szivattyu is. Es kifogytam az ötletekböl. Pedig a kattogo hang a motorter felsö reszeböl jön. Van esetlek valakinek valami ötlete, tippje mi lehet az? Tipus hiba pl?
Esetleg a libego pillangoszelep a szivosorban, eppen beeses elotti stadiumban?
2014.04.03. 13:50
2014.04.03. 20:50
marco 30d írta:Koszonom a tippeket, hetvegen lesz idom megint szedszedni es akkor at ellenorzom ezeket is. Addig sajnos igy kell jarnom munkaba.
Tapatalk 2-vel küldve az én GT-S5830-ről
2014.04.05. 14:04
2014.04.05. 18:26
marco 30d írta:Szetszedtem megneztem, a pillango szelepek mind a helyen, nem remegnek. Vakumszivattyu tengelye gyanus volt meg, beinditottam a nelkul; de semmi sem valtozott. Esetleg a magasnyomasu szivattyu szokott elofordulni esetleg?
Tapatalk 2-vel küldve az én GT-S5830-ről
2014.04.06. 14:03
2014.04.17. 13:39
morv írta:marco 30d írta:Sziasztok!
Pár honapja lecsereltem szeretett e39 528 asomat egy e60 530 D (218 le) re.
Nemreg elojott egy nagyon hulye csattogo magas hang a motorbol. Tipikus hidrotöke hang.
Ki is csereltem öket, sajna a hang megmaradt. Porlasztocsucsok jok. Vakum szivattyu is. Es kifogytam az ötletekböl. Pedig a kattogo hang a motorter felsö reszeböl jön. Van esetlek valakinek valami ötlete, tippje mi lehet az? Tipus hiba pl?
Esetleg a libego pillangoszelep a szivosorban, eppen beeses elotti stadiumban?
2014.04.19. 11:36
2014.04.20. 14:49
2014.04.20. 15:58
steveboy21 írta:morv írta:marco 30d írta:Sziasztok!
Pár honapja lecsereltem szeretett e39 528 asomat egy e60 530 D (218 le) re.
Nemreg elojott egy nagyon hulye csattogo magas hang a motorbol. Tipikus hidrotöke hang.
Ki is csereltem öket, sajna a hang megmaradt. Porlasztocsucsok jok. Vakum szivattyu is. Es kifogytam az ötletekböl. Pedig a kattogo hang a motorter felsö reszeböl jön. Van esetlek valakinek valami ötlete, tippje mi lehet az? Tipus hiba pl?
Esetleg a libego pillangoszelep a szivosorban, eppen beeses elotti stadiumban?
Helló!
Hasonlóképpen jártam, a végén kiderült hogy az 1 henger dugattyú össze esett. A kocsi szépen járt de kopogó hangot adott ki. Először én is a hidratökére gondoltam. Ez van.
2014.04.20. 19:28
Ikisami írta:Sziasztok kedves Fórumozók!
Az alábbi problémával szeretném a véleményeteket kérni.
Az autóm egy E60 530d (2004.06.)
A probléma: Már többször is észrevettem, hogy ha hosszabb ideig megy az autó alapjáraton - mint pl: klímatisztításnál, vagy a múltkor 30 percet beszélgettünk egy parkolóban - utána egy ideig világos kék színű füstülést produkál az autó!
A 30 perces parkolós beszélgetést követően elindultam és egy benzinkúton le kellett állnom, nagy gázon kifújni a kékes füstöt. 1-2 percig elég nagy kék felhőt produkáltunk a kúton.
Ezután egy közepes távolságra mentünk, leparkoltunk, autó leállít, kulcs kivesz, visszarak és újraindít, nagy gázzal újra füstpróba... abszolút semmi nem jelent már meg!
Ha van jó tanácsotok, hogy miért jelenik meg a kékes füst jelenség a hosszabb ideig való alapjáraton menet után, hálásan és köszönettel fogadom.
2014.04.20. 19:36
kzolee írta:Ikisami írta:Sziasztok kedves Fórumozók!
Az alábbi problémával szeretném a véleményeteket kérni.
Az autóm egy E60 530d (2004.06.)
A probléma: Már többször is észrevettem, hogy ha hosszabb ideig megy az autó alapjáraton - mint pl: klímatisztításnál, vagy a múltkor 30 percet beszélgettünk egy parkolóban - utána egy ideig világos kék színű füstülést produkál az autó!
A 30 perces parkolós beszélgetést követően elindultam és egy benzinkúton le kellett állnom, nagy gázon kifújni a kékes füstöt. 1-2 percig elég nagy kék felhőt produkáltunk a kúton.
Ezután egy közepes távolságra mentünk, leparkoltunk, autó leállít, kulcs kivesz, visszarak és újraindít, nagy gázzal újra füstpróba... abszolút semmi nem jelent már meg!
Ha van jó tanácsotok, hogy miért jelenik meg a kékes füst jelenség a hosszabb ideig való alapjáraton menet után, hálásan és köszönettel fogadom.
A kék füst olajat feltételez az égéstermékben. Valahonnan bejut. És a DPF-et sem kíméli. Olaj be tud jutni sok helyről az égéstérbe, nem tippelgetnék gyűrűhibára, miazmásra, vidd el szakszervízbe, olcsóbb lesz, mint a monitor mögüli tippelgetés. Mert ilyenkor mindig a legolcsóbb megoldással kezdi a delikvens, aztán végig megy az összesen, és végül nagyon drága lesz a javítás.