2018.05.09. 23:09
NagyMatyas írta:csikes77 írta:dreizwanzig írta:csikes77 írta:
Lehet az a beszállító,csak amit így megveszek, az nem a gyári minőség.
Miért? És honnan tudod ezt?
Nem tudom , gondolom. Csak példa. Mikor megveszi az ember az autót,sok esetben a gyári lengőkarok vannak benne x százezer km után. Én pedig mikor rossz már, szépen kicserélem. A legutolsó alkalommal is Lemförder lengőkarok lettek berakva, egy év és tönkrementek, kb.40000 km után. (és nem először) Na már most ezt a távot valaki 5-10 év alatt teszi bele, annak persze hogy jó. Legutóbb a gömbfejek kiszáradtak teljesen,szabályosan porzott a belseje. Laza volt rajta a gumisapka. Ezért gondolom. Az ATE féktárcsa is nagyon hamar elkezdett ütni pedig nem vagyok fékgyilkos. Most legutóbb lengőkarokból Meylét vettem, sokaktól hallottam,hogy az jó. Majd kiderül.
Az a baj, hogy elsiklottál valami futómű alkatrész felett, ami látszólag jó, de valójában már nem annyira, ezért nagyobb terhelést kaptak a lengőkarjaid, mint kellettek volna. Sok minden beleszól a futómű geomtriába sajnos. Én pont emiatt nem kínlódtam, ki lett dobva a kocsi alól minden és be lett állíttatva.
2018.05.09. 23:28
Gallaca írta:Nekem a BMW Group Magyarország Aftersales csapatának vezetője mondta ezt Vecsésen egy oktatás alkalmával, de nem ért hozzá, vagy át akart verni...
2018.05.10. 01:40
dreizwanzig írta:Gallaca írta:Nekem a BMW Group Magyarország Aftersales csapatának vezetője mondta ezt Vecsésen egy oktatás alkalmával, de nem ért hozzá, vagy át akart verni...
Nem akart atverni, csak nem ert hozza. Egy sales-esnek halvany fogalma nincsen arrol, hogy hogyan mukodnek ezek a dologok. Sokszor auditalt mar beszallitot? Elmondta mar, hogy hogyan mukodnek a beszerzesi folyamatok? Milyen beerkezo aru ellenorzesuk van? Meselt arrol, hogy mi az a PV es a PPAP?
En mar parszor izzadtam vevoi auditon. Tobbek kozott a BMW-vel szemben is. Nekem mar kellett bizonygatnom azt, hogy a mi gyartosorunk megfelel arra, hogy a BMW-nek (vagy barmilyen mas autoipari cegnek) gyartsunk. Mondta a sales-es ember, hogy mi az a gepkepesseg? Hogy milyen dokumentumok es statisztikai meresek szuksegesek egy gyartosorrol ahhoz, hogy megengedjek, hogy szallitson nekik?
Sokan azt hiszik, hogy ha van egy gyartosor es azon mondjuk x szazalek az nem felel meg a specifikacionak, akkor azt szepen eladjak aftermarketnek, de ez nagyon nem igaz. Egy olyan sorrol, amin x szazalek db kiesik a BMW el sem fogad egy darabot sem. Hiaba, lehet, hogy 100%, hogy kiszurik a hibas alkatreszt, akkor sem. Sot! Elmondom, az sem eleg, hogy egy gyarto gep mondjuk 100%-ban jo alkatreszeket gyart, ha ezeknek az alkatreszeknek a statisztikai eloszlasa nem felel meg, akkor az azt jelenti, hogy a folyamatkepessege nem megfelelo es valojaban nem kepes arra, hogy a megfelelo minosegben gyartson. Ezt egyik vevo sem fogja elfogadni, hiaba egy darab selejtet nem gyart le. En lattam mar sok gyartosort, sok OEM-et, OES-t es aftermarketet is. Pl azok az aftermarket termekek, amiket en lattam 100%-ban megegyeznek a gyari termekkel, csak mas logo van belegravirozva.
Szoval roviden: az, hogy a kieso termeket valaki eladja aftermarketnek az nem mukodik, olyan gyartosorrol a vevo nem is fogad el darabokat, amiken ennyi kieso van (az autoiparban a kiesoket nem %-ban merik egyebkent, hanem ppm-ben, ami darab/millio darabot jelent, tehat ilyen kieso aranyokkal kell szamolni egy gyarotosornal, ami OEM-nek szallit)
Az viszont termeszetesen lehetseges, hogy ugyanazon a soron egy teljesen mas batch-ben gyengebb minosegu anyagbol gyartjak ugyanazt a termeket aftermarketre.
2018.05.10. 01:52
Gallaca írta:Természetesen nem merültünk bele ilyen mélységekbe! De ez nem "egy aftersales ember" volt, hanem a Magyarországi góré. Az egy kis sütizés közbeni ismerkedés alkalmával elmesélt dolgokból leszűrve nem egy felvételi beszélgetés után került oda. Keményen másznak a szamárlétrán! És természetesen azt mondta, az utolsó mondatoddal kiválóan megragadtad a lényeget! -- konkrétan itt a sokat vitatott gyári féktárcsákról volt szó--, hogy a hiába gyárt bármelyik gyári beszállító ugyanolyan alkatrészt, mint az eredeti BMW, de a gyári BMW tárcsákhoz még az alapanyagot sem abból a kupacból mérik amiből a gyártó a sajátját. Így higgyük el, hogy egy mezei pl. ATE tárcsa soha nem lesz olyan minőségű mint egy BMW original tárcsa, akkor sem, ha azt az original BMW tárcsát az ATE gyártotta le. És még azt mondta, hogy kb. az összes alkatrészre igaz ez.
2018.05.10. 18:15
dreizwanzig írta:Gallaca írta:Természetesen nem merültünk bele ilyen mélységekbe! De ez nem "egy aftersales ember" volt, hanem a Magyarországi góré. Az egy kis sütizés közbeni ismerkedés alkalmával elmesélt dolgokból leszűrve nem egy felvételi beszélgetés után került oda. Keményen másznak a szamárlétrán! És természetesen azt mondta, az utolsó mondatoddal kiválóan megragadtad a lényeget! -- konkrétan itt a sokat vitatott gyári féktárcsákról volt szó--, hogy a hiába gyárt bármelyik gyári beszállító ugyanolyan alkatrészt, mint az eredeti BMW, de a gyári BMW tárcsákhoz még az alapanyagot sem abból a kupacból mérik amiből a gyártó a sajátját. Így higgyük el, hogy egy mezei pl. ATE tárcsa soha nem lesz olyan minőségű mint egy BMW original tárcsa, akkor sem, ha azt az original BMW tárcsát az ATE gyártotta le. És még azt mondta, hogy kb. az összes alkatrészre igaz ez.
Magyarorszagi gore ide vagy oda, fogalma nincsen arrol, hogy A VALOSAGBAN hogyan szerzik be az alkatreszeket es mi azoknak az engedelyezesi folyamata.
Az meg, hogy az ATE tarcsa mibol van - sem ö, se en, se Te nem tudjuk. Lehet, hogy ugyanaz, mint a BMW, lehet, hogy nem.
Iment irtam, hogy lattam aftermarket gyartast, es full ugyanaz epult bele, mint az OEM-be, persze lehet ez a kivetel, ami erositi a szabalyt. Mindegy. Ez olyan dolog, amibe se Te, se en, sem a BMW fo-fo-fo gore nem lat bele. Azt viszont bizton allithatom, selejt alkatresz nem adhato el aftermarketnek, mert arrol a sorrol OEM-nek nem lehet szallitani.
2018.05.10. 19:50
Gallaca írta:dreizwanzig írta:Gallaca írta:Természetesen nem merültünk bele ilyen mélységekbe! De ez nem "egy aftersales ember" volt, hanem a Magyarországi góré. Az egy kis sütizés közbeni ismerkedés alkalmával elmesélt dolgokból leszűrve nem egy felvételi beszélgetés után került oda. Keményen másznak a szamárlétrán! És természetesen azt mondta, az utolsó mondatoddal kiválóan megragadtad a lényeget! -- konkrétan itt a sokat vitatott gyári féktárcsákról volt szó--, hogy a hiába gyárt bármelyik gyári beszállító ugyanolyan alkatrészt, mint az eredeti BMW, de a gyári BMW tárcsákhoz még az alapanyagot sem abból a kupacból mérik amiből a gyártó a sajátját. Így higgyük el, hogy egy mezei pl. ATE tárcsa soha nem lesz olyan minőségű mint egy BMW original tárcsa, akkor sem, ha azt az original BMW tárcsát az ATE gyártotta le. És még azt mondta, hogy kb. az összes alkatrészre igaz ez.
Magyarorszagi gore ide vagy oda, fogalma nincsen arrol, hogy A VALOSAGBAN hogyan szerzik be az alkatreszeket es mi azoknak az engedelyezesi folyamata.
Az meg, hogy az ATE tarcsa mibol van - sem ö, se en, se Te nem tudjuk. Lehet, hogy ugyanaz, mint a BMW, lehet, hogy nem.
Iment irtam, hogy lattam aftermarket gyartast, es full ugyanaz epult bele, mint az OEM-be, persze lehet ez a kivetel, ami erositi a szabalyt. Mindegy. Ez olyan dolog, amibe se Te, se en, sem a BMW fo-fo-fo gore nem lat bele. Azt viszont bizton allithatom, selejt alkatresz nem adhato el aftermarketnek, mert arrol a sorrol OEM-nek nem lehet szallitani.
- Offtopic :
- Rendben, látom kötöd az ebet a karóhoz, csak nem látod a fától az erdőt. Már máskor is előfordult. Én itt kiszálltam, meddő vitákba, bizonygatásokba nem megyek bele! Senki, SENKI nem állított ilyesmit, hogy a selejt alkatrészt adják aftermarketnek, nem tudom az én írásomban hol olvastad ezt, szerintem sehol, de biztos igazad van! Ez a fészbukos kalandozások során szokott felbukkanni, közvetlenül a "milyen féktárcsát vagy lengőkart vegyek" kérdés után.
A véleményed meglep, hogy a BMW Group itthoni élén fiatal, frissen végzett, tudatlan sarki újságárusok állnak 0 tudással, tapasztalattal, világukról nem tudva, nem pedig 20-30 év járműiparban, gyártásban, beszerzésben és értékesítésben szerzett gyakorlattal mint ahogy nekünk felvázolták a hevenyészett szakmai önéletrajzukban. És valóban, én csak annyit tudok amit Ő elmondott nekünk, de mivel hiteles embernek tűnt, én hiszek neki! A tapasztalataimnak pedig feltétlen, ami hajszálra egyezik Csikes77 írásával.
De mint mondtam, én itt befejeztem...
2018.05.12. 00:00
2018.05.12. 11:03
dreizwanzig írta:Na, hogy ne csak off legyen itt...
Ma vegre nekiestem az ules megjavitasanak, mert nem mukodott a vezeto oldali combtamasz. A motor tekert, a combtamasz nem mozgott, de kezzel lehetett mozatni. Ez eleg egyertelmuen arra utal, hogy a csigas tengelyen a kis muanyag kerek eltort. Amit vettem az mar fembol van, ugyhogy ezzel mar nem lesz gond. Kozben meg azt is megneztem, hogy miert mozog vajon az ules es kiderult, hogy a rogzito csavarok nincsenek meghuzva... pffff. Nem tudom mit csinaltak, de biztos siettek
[/img]
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
2018.05.12. 11:14
igen, sajna tipushiba es csak kompletten lehet kapni, viszonylag huzos aron. Viszont lehet rendelni utangyartott tengelyt, acelbol, meg bronzbol is.Gallaca írta:dreizwanzig írta:Na, hogy ne csak off legyen itt...
Ma vegre nekiestem az ules megjavitasanak, mert nem mukodott a vezeto oldali combtamasz. A motor tekert, a combtamasz nem mozgott, de kezzel lehetett mozatni. Ez eleg egyertelmuen arra utal, hogy a csigas tengelyen a kis muanyag kerek eltort. Amit vettem az mar fembol van, ugyhogy ezzel mar nem lesz gond. Kozben meg azt is megneztem, hogy miert mozog vajon az ules es kiderult, hogy a rogzito csavarok nincsenek meghuzva... pffff. Nem tudom mit csinaltak, de biztos siettek
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Ez a keréktörés gondolom szintén típushiba, szoktak ilyet keresni nálam gyáriban de sajnos csak komplett lehet venni az egészet.
2018.05.12. 11:57
dreizwanzig írta:igen, sajna tipushiba es csak kompletten lehet kapni, viszonylag huzos aron. Viszont lehet rendelni utangyartott tengelyt, acelbol, meg bronzbol is.Gallaca írta:dreizwanzig írta:Na, hogy ne csak off legyen itt...
Ma vegre nekiestem az ules megjavitasanak, mert nem mukodott a vezeto oldali combtamasz. A motor tekert, a combtamasz nem mozgott, de kezzel lehetett mozatni. Ez eleg egyertelmuen arra utal, hogy a csigas tengelyen a kis muanyag kerek eltort. Amit vettem az mar fembol van, ugyhogy ezzel mar nem lesz gond. Kozben meg azt is megneztem, hogy miert mozog vajon az ules es kiderult, hogy a rogzito csavarok nincsenek meghuzva... pffff. Nem tudom mit csinaltak, de biztos siettek
[/img]
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Ez a keréktörés gondolom szintén típushiba, szoktak ilyet keresni nálam gyáriban de sajnos csak komplett lehet venni az egészet.
Osszeraktam, orultem, nezegettem aztan az anyos oldalit is es rajottem, hogy az is hamarosan cseres lesz
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
2018.05.13. 10:17
Gallaca írta:dreizwanzig írta:igen, sajna tipushiba es csak kompletten lehet kapni, viszonylag huzos aron. Viszont lehet rendelni utangyartott tengelyt, acelbol, meg bronzbol is.Gallaca írta:dreizwanzig írta:Na, hogy ne csak off legyen itt...
Ma vegre nekiestem az ules megjavitasanak, mert nem mukodott a vezeto oldali combtamasz. A motor tekert, a combtamasz nem mozgott, de kezzel lehetett mozatni. Ez eleg egyertelmuen arra utal, hogy a csigas tengelyen a kis muanyag kerek eltort. Amit vettem az mar fembol van, ugyhogy ezzel mar nem lesz gond. Kozben meg azt is megneztem, hogy miert mozog vajon az ules es kiderult, hogy a rogzito csavarok nincsenek meghuzva... pffff. Nem tudom mit csinaltak, de biztos siettek
[/img]
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Ez a keréktörés gondolom szintén típushiba, szoktak ilyet keresni nálam gyáriban de sajnos csak komplett lehet venni az egészet.
Osszeraktam, orultem, nezegettem aztan az anyos oldalit is es rajottem, hogy az is hamarosan cseres lesz
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Ebayról rendelted? Lehet kellene raktárra rendelnem párat, viszont számlaképesen lenne jó.
2018.05.17. 21:15
dreizwanzig írta:Gallaca írta:Nekem a BMW Group Magyarország Aftersales csapatának vezetője mondta ezt Vecsésen egy oktatás alkalmával, de nem ért hozzá, vagy át akart verni...
Nem akart atverni, csak nem ert hozza. Egy sales-esnek halvany fogalma nincsen arrol, hogy hogyan mukodnek ezek a dologok. Sokszor auditalt mar beszallitot? Elmondta mar, hogy hogyan mukodnek a beszerzesi folyamatok? Milyen beerkezo aru ellenorzesuk van? Meselt arrol, hogy mi az a PV es a PPAP?
En mar parszor izzadtam vevoi auditon. Tobbek kozott a BMW-vel szemben is. Nekem mar kellett bizonygatnom azt, hogy a mi gyartosorunk megfelel arra, hogy a BMW-nek (vagy barmilyen mas autoipari cegnek) gyartsunk. Mondta a sales-es ember, hogy mi az a gepkepesseg? Hogy milyen dokumentumok es statisztikai meresek szuksegesek egy gyartosorrol ahhoz, hogy megengedjek, hogy szallitson nekik?
Sokan azt hiszik, hogy ha van egy gyartosor es azon mondjuk x szazalek az nem felel meg a specifikacionak, akkor azt szepen eladjak aftermarketnek, de ez nagyon nem igaz. Egy olyan sorrol, amin x szazalek db kiesik a BMW el sem fogad egy darabot sem. Hiaba, lehet, hogy 100%, hogy kiszurik a hibas alkatreszt, akkor sem. Sot! Elmondom, az sem eleg, hogy egy gyarto gep mondjuk 100%-ban jo alkatreszeket gyart, ha ezeknek az alkatreszeknek a statisztikai eloszlasa nem felel meg, akkor az azt jelenti, hogy a folyamatkepessege nem megfelelo es valojaban nem kepes arra, hogy a megfelelo minosegben gyartson. Ezt egyik vevo sem fogja elfogadni, hiaba egy darab selejtet nem gyart le. En lattam mar sok gyartosort, sok OEM-et, OES-t es aftermarketet is. Pl azok az aftermarket termekek, amiket en lattam 100%-ban megegyeznek a gyari termekkel, csak mas logo van belegravirozva.
Szoval roviden: az, hogy a kieso termeket valaki eladja aftermarketnek az nem mukodik, olyan gyartosorrol a vevo nem is fogad el darabokat, amiken ennyi kieso van (az autoiparban a kiesoket nem %-ban merik egyebkent, hanem ppm-ben, ami darab/millio darabot jelent, tehat ilyen kieso aranyokkal kell szamolni egy gyarotosornal, ami OEM-nek szallit)
Az viszont termeszetesen lehetseges, hogy ugyanazon a soron egy teljesen mas batch-ben gyengebb minosegu anyagbol gyartjak ugyanazt a termeket aftermarketre.
2018.05.17. 22:11
csikes77 írta:dreizwanzig írta:Gallaca írta:Nekem a BMW Group Magyarország Aftersales csapatának vezetője mondta ezt Vecsésen egy oktatás alkalmával, de nem ért hozzá, vagy át akart verni...
Nem akart atverni, csak nem ert hozza. Egy sales-esnek halvany fogalma nincsen arrol, hogy hogyan mukodnek ezek a dologok. Sokszor auditalt mar beszallitot? Elmondta mar, hogy hogyan mukodnek a beszerzesi folyamatok? Milyen beerkezo aru ellenorzesuk van? Meselt arrol, hogy mi az a PV es a PPAP?
En mar parszor izzadtam vevoi auditon. Tobbek kozott a BMW-vel szemben is. Nekem mar kellett bizonygatnom azt, hogy a mi gyartosorunk megfelel arra, hogy a BMW-nek (vagy barmilyen mas autoipari cegnek) gyartsunk. Mondta a sales-es ember, hogy mi az a gepkepesseg? Hogy milyen dokumentumok es statisztikai meresek szuksegesek egy gyartosorrol ahhoz, hogy megengedjek, hogy szallitson nekik?
Sokan azt hiszik, hogy ha van egy gyartosor es azon mondjuk x szazalek az nem felel meg a specifikacionak, akkor azt szepen eladjak aftermarketnek, de ez nagyon nem igaz. Egy olyan sorrol, amin x szazalek db kiesik a BMW el sem fogad egy darabot sem. Hiaba, lehet, hogy 100%, hogy kiszurik a hibas alkatreszt, akkor sem. Sot! Elmondom, az sem eleg, hogy egy gyarto gep mondjuk 100%-ban jo alkatreszeket gyart, ha ezeknek az alkatreszeknek a statisztikai eloszlasa nem felel meg, akkor az azt jelenti, hogy a folyamatkepessege nem megfelelo es valojaban nem kepes arra, hogy a megfelelo minosegben gyartson. Ezt egyik vevo sem fogja elfogadni, hiaba egy darab selejtet nem gyart le. En lattam mar sok gyartosort, sok OEM-et, OES-t es aftermarketet is. Pl azok az aftermarket termekek, amiket en lattam 100%-ban megegyeznek a gyari termekkel, csak mas logo van belegravirozva.
Szoval roviden: az, hogy a kieso termeket valaki eladja aftermarketnek az nem mukodik, olyan gyartosorrol a vevo nem is fogad el darabokat, amiken ennyi kieso van (az autoiparban a kiesoket nem %-ban merik egyebkent, hanem ppm-ben, ami darab/millio darabot jelent, tehat ilyen kieso aranyokkal kell szamolni egy gyarotosornal, ami OEM-nek szallit)
Az viszont termeszetesen lehetseges, hogy ugyanazon a soron egy teljesen mas batch-ben gyengebb minosegu anyagbol gyartjak ugyanazt a termeket aftermarketre.
Erre azt tudom mondani,hogy nálunk is volt már vevői audit a BMW-től, és az én munkahelyemen megnézték a mérési jegyzőkönyveket majd szépen továbbálltak., és rendelték tovább, pedig sok volt a piros jegyzőkönyv, ami ugye nem jó darabot jelent. Én forgattyús tengelyeket gyártok A-tól Z-ig tehát mindenhová a világba,amiről azt kell tudni , hogy a legnehezebb mechanikus megmunkálás a motoralkatrészek közül. Nálunk százalékban mérik a selejtet 1-10 % vagy még több szokott lenni, függően attól, hogy milyen nehézségi szintje van. De egyébként gyári beszállítók vagyunk,mert közvetlen a gyártóhoz adjuk el az alkatrészt, és saját öntvényeiket, vagy kovácsolt acéljukat vásároljuk a gyártáshoz, és ez sok esetben vissza is van küldve, újraöntik aztán jön vissza.
2018.05.18. 15:37
SvidronyA írta:csikes77 írta:dreizwanzig írta:Gallaca írta:Nekem a BMW Group Magyarország Aftersales csapatának vezetője mondta ezt Vecsésen egy oktatás alkalmával, de nem ért hozzá, vagy át akart verni...
Nem akart atverni, csak nem ert hozza. Egy sales-esnek halvany fogalma nincsen arrol, hogy hogyan mukodnek ezek a dologok. Sokszor auditalt mar beszallitot? Elmondta mar, hogy hogyan mukodnek a beszerzesi folyamatok? Milyen beerkezo aru ellenorzesuk van? Meselt arrol, hogy mi az a PV es a PPAP?
En mar parszor izzadtam vevoi auditon. Tobbek kozott a BMW-vel szemben is. Nekem mar kellett bizonygatnom azt, hogy a mi gyartosorunk megfelel arra, hogy a BMW-nek (vagy barmilyen mas autoipari cegnek) gyartsunk. Mondta a sales-es ember, hogy mi az a gepkepesseg? Hogy milyen dokumentumok es statisztikai meresek szuksegesek egy gyartosorrol ahhoz, hogy megengedjek, hogy szallitson nekik?
Sokan azt hiszik, hogy ha van egy gyartosor es azon mondjuk x szazalek az nem felel meg a specifikacionak, akkor azt szepen eladjak aftermarketnek, de ez nagyon nem igaz. Egy olyan sorrol, amin x szazalek db kiesik a BMW el sem fogad egy darabot sem. Hiaba, lehet, hogy 100%, hogy kiszurik a hibas alkatreszt, akkor sem. Sot! Elmondom, az sem eleg, hogy egy gyarto gep mondjuk 100%-ban jo alkatreszeket gyart, ha ezeknek az alkatreszeknek a statisztikai eloszlasa nem felel meg, akkor az azt jelenti, hogy a folyamatkepessege nem megfelelo es valojaban nem kepes arra, hogy a megfelelo minosegben gyartson. Ezt egyik vevo sem fogja elfogadni, hiaba egy darab selejtet nem gyart le. En lattam mar sok gyartosort, sok OEM-et, OES-t es aftermarketet is. Pl azok az aftermarket termekek, amiket en lattam 100%-ban megegyeznek a gyari termekkel, csak mas logo van belegravirozva.
Szoval roviden: az, hogy a kieso termeket valaki eladja aftermarketnek az nem mukodik, olyan gyartosorrol a vevo nem is fogad el darabokat, amiken ennyi kieso van (az autoiparban a kiesoket nem %-ban merik egyebkent, hanem ppm-ben, ami darab/millio darabot jelent, tehat ilyen kieso aranyokkal kell szamolni egy gyarotosornal, ami OEM-nek szallit)
Az viszont termeszetesen lehetseges, hogy ugyanazon a soron egy teljesen mas batch-ben gyengebb minosegu anyagbol gyartjak ugyanazt a termeket aftermarketre.
Erre azt tudom mondani,hogy nálunk is volt már vevői audit a BMW-től, és az én munkahelyemen megnézték a mérési jegyzőkönyveket majd szépen továbbálltak., és rendelték tovább, pedig sok volt a piros jegyzőkönyv, ami ugye nem jó darabot jelent. Én forgattyús tengelyeket gyártok A-tól Z-ig tehát mindenhová a világba,amiről azt kell tudni , hogy a legnehezebb mechanikus megmunkálás a motoralkatrészek közül. Nálunk százalékban mérik a selejtet 1-10 % vagy még több szokott lenni, függően attól, hogy milyen nehézségi szintje van. De egyébként gyári beszállítók vagyunk,mert közvetlen a gyártóhoz adjuk el az alkatrészt, és saját öntvényeiket, vagy kovácsolt acéljukat vásároljuk a gyártáshoz, és ez sok esetben vissza is van küldve, újraöntik aztán jön vissza.
Egyugyanazon műbizonylattal?
2018.07.28. 23:15
2018.10.04. 14:17
2018.10.04. 14:27
luksa írta:Üdv, uraim és márka társak, E60 2005-ös nincs benne aux ezt hogyan lehet pótolni mi kell hozzá? Ki akarom cserélni a monitort modernebbre de aux kellene hozzá, tud valaki segíteni? köszönöm
2018.10.04. 18:22
luksa írta:Üdv, uraim és márka társak, E60 2005-ös nincs benne aux ezt hogyan lehet pótolni mi kell hozzá? Ki akarom cserélni a monitort modernebbre de aux kellene hozzá, tud valaki segíteni? köszönöm
2018.10.04. 18:45
en szerintem egy androidos multimediat akar berakni, es azert kell neki az aux, mert azokat altalaban oda kell bekotni.rockerekhu írta:luksa írta:Üdv, uraim és márka társak, E60 2005-ös nincs benne aux ezt hogyan lehet pótolni mi kell hozzá? Ki akarom cserélni a monitort modernebbre de aux kellene hozzá, tud valaki segíteni? köszönöm
Tudok benne segiteni van kábelem is de a monitor csere azért nem ugy van hogy csak a monitort kell cserélni.
2018.10.10. 13:08