2014.02.02. 15:21
carlosnye61 írta: hol keresem a hibát?
2014.02.02. 16:45
kzolee írta:carlosnye61 írta: hol keresem a hibát?
A generátornál.
2014.02.02. 18:46
Imco írta:kzolee írta:carlosnye61 írta: hol keresem a hibát?
A generátornál.
Előtte 100% zárd ki, hogy nem a kocsi szívja le!
2014.02.02. 18:50
kzolee írta:Imco írta:kzolee írta:carlosnye61 írta: hol keresem a hibát?
A generátornál.
Előtte 100% zárd ki, hogy nem a kocsi szívja le!
A kocsi csak akkor tudja leszívni, ha valamilyen utólagos elektromos cucc nem engedi "elaludni".
2014.02.02. 18:59
Imco írta:kzolee írta:Imco írta:kzolee írta:carlosnye61 írta: hol keresem a hibát?
A generátornál.
Előtte 100% zárd ki, hogy nem a kocsi szívja le!
A kocsi csak akkor tudja leszívni, ha valamilyen utólagos elektromos cucc nem engedi "elaludni".
Vagy ha a süni, a telefon, a DVD, vagy a rechner elfáradt. /ezekből már láttam rosszat/
Igaz hogy 60-61-nél a kérdés, de az adatlap még hiányos.
2014.02.02. 20:34
Milyen kiábrándító tudsz lenni! Most már tudom, hogy nem E61-ben ülök .kzolee írta:Az E60/61 nem E39. Abból amit leírt, hogy az akksicserét beregisztrálták, én nem gondolnék E39-re. Illetve, ha sikerült a beregisztrálás, akkor az IBS is rendben van.
2014.02.02. 20:56
Imco írta:Milyen kiábrándító tudsz lenni! Most már tudom, hogy nem E61-ben ülök .kzolee írta:Az E60/61 nem E39. Abból amit leírt, hogy az akksicserét beregisztrálták, én nem gondolnék E39-re. Illetve, ha sikerült a beregisztrálás, akkor az IBS is rendben van.
Viszont azt nem tudtam , nem is hallottam, hogy az IBS rendben volta v. léte kizárja a plusz fogyasztót!
Így akkor 100%, hogy nem a kocsi szívja le.
2014.02.02. 21:20
MPowerPH írta:Hali! Hatha valaki tud valami okosat mondani.... 335D az alany. Egy dolog aggaszt, igaz erre megint ra kellene nezni, de ide specialista kell. Meg nyaron, chiptuning elott az auto a padon nem hozta azokat az ertekeket, amiket gyarilag tudnia kellene. 272 Le, es 549NM, ami jelentos kulonbseg a gyari adatokhoz kepest. Ugye elotte volt az auto szervizben(Muha Mesternel), es nem talalt benne hibat.
A sraccal bent a DPF telitettsegere fogtuk(tehat hogy pont uritesi ciklus elott volt...de most nezegetve az eredmenyt tul sok a difi, foleg NM teren, es a gorbe is poppet furcsa volt), mivel elotte a rossz magyar utak miatt sokat lassuztam, es Bp.-n dugoztam. Aztan elolvastam pont a korbelen ezt a cikket, 35D X6. Ugye ha rejtett hiba lenne, mar jelentkezett volna, foleg a hazaut utan(2400km, 120km/h-s atlaggal). De semmi, minden ok. 7500km -el ezelott volt olajcsere, most neztem a szintet, es teljesen full, szoval nincs olajfogyas sem. Egyenlore nem tudom hova tenni... Lehet jo lenne megegyszer padra allni vele, es lemerni valtozott e valamit. Ugye sok ilyen cikket olvasni, hogy az auto valamiert gyenge, de nem talaljak az okat. Valaki tud esetleg tanacsot adni?
Egyebkent chiptuning elott mar mondtam Atinak is, hogy en gyengenek talalom a gepet.
Itt a meres.
2014.02.02. 21:28
kzolee írta:Ezt arra értettem, hogy E39-ben nincs IBS, tehát E60-61 lehet az alany.
Abban pedig nincs rechner meg egyéb szivatós gyári fogyasztó.
2014.02.02. 21:47
2014.02.02. 21:50
carlosnye61 írta:köszi az ötleteket
e61-röl van szó 2004-es 530d
generátor ad töltést lett már mérve
hülye kérdés mi az a sün?
nincs beépitve utolag semmi, minden gyári
2014.02.02. 21:54
kzolee írta:carlosnye61 írta:köszi az ötleteket
e61-röl van szó 2004-es 530d
generátor ad töltést lett már mérve
hülye kérdés mi az a sün?
nincs beépitve utolag semmi, minden gyári
Amennyiben a generátor jó, akkor nézd meg, hogy a pótkerék helyén, ha kiveszed a kárpitot, alul nem áll -e a víz.
A sün a fűtőmotor előtétellenállásának a beceneve.
2014.02.02. 22:31
lepke írta:kzolee írta:carlosnye61 írta:köszi az ötleteket
e61-röl van szó 2004-es 530d
generátor ad töltést lett már mérve
hülye kérdés mi az a sün?
nincs beépitve utolag semmi, minden gyári
Amennyiben a generátor jó, akkor nézd meg, hogy a pótkerék helyén, ha kiveszed a kárpitot, alul nem áll -e a víz.
A sün a fűtőmotor előtétellenállásának a beceneve.
Helo Zoli!
A sün rendőrségi alakzat
Az alakzat lényege, hogy a rendőrök vállt vállhoz vetve, háttal a művelet alá vont személy felé fordulva körülveszik a védett (vagy elvezetni kívánt) célszemélyt, hasonlóan ahhoz, ahogyan a sün tüskéi védik az egyébként védtelen állat testét a támadótól. Így a belátott tér 360°-os lesz. Főleg rohamrendőrök használják,ekkor a rendőrsorfal megnyílik, az elfogócsoport kirohan, majd a kiemelt személyt sün alakzatban viszik a sorfal mögé.
2014.02.02. 23:14
2014.02.03. 00:27
lepke írta:MPowerPH írta:Hali! Hatha valaki tud valami okosat mondani.... 335D az alany. Egy dolog aggaszt, igaz erre megint ra kellene nezni, de ide specialista kell. Meg nyaron, chiptuning elott az auto a padon nem hozta azokat az ertekeket, amiket gyarilag tudnia kellene. 272 Le, es 549NM, ami jelentos kulonbseg a gyari adatokhoz kepest. Ugye elotte volt az auto szervizben(Muha Mesternel), es nem talalt benne hibat.
A sraccal bent a DPF telitettsegere fogtuk(tehat hogy pont uritesi ciklus elott volt...de most nezegetve az eredmenyt tul sok a difi, foleg NM teren, es a gorbe is poppet furcsa volt), mivel elotte a rossz magyar utak miatt sokat lassuztam, es Bp.-n dugoztam. Aztan elolvastam pont a korbelen ezt a cikket, 35D X6. Ugye ha rejtett hiba lenne, mar jelentkezett volna, foleg a hazaut utan(2400km, 120km/h-s atlaggal). De semmi, minden ok. 7500km -el ezelott volt olajcsere, most neztem a szintet, es teljesen full, szoval nincs olajfogyas sem. Egyenlore nem tudom hova tenni... Lehet jo lenne megegyszer padra allni vele, es lemerni valtozott e valamit. Ugye sok ilyen cikket olvasni, hogy az auto valamiert gyenge, de nem talaljak az okat. Valaki tud esetleg tanacsot adni?
Egyebkent chiptuning elott mar mondtam Atinak is, hogy en gyengenek talalom a gepet.
Itt a meres.
Helo
Az üzemanyagban keresném a hibát
Németországi gázolajjal biztosan tudná hozni a megfelelő teljesítményt
2014.02.03. 05:52
carlosnye61 írta:igen már megvolt az is, vizes volt ki lett szárítva, azt sem találom hol jutott oda víz
2014.02.03. 07:53
kzolee írta:carlosnye61 írta:igen már megvolt az is, vizes volt ki lett szárítva, azt sem találom hol jutott oda víz
Ott azért van pár modul. Ha valamelyik oda van, akkor az okozhatja a problémát. Vidd el diagnosztikára.
Tetőablakos az autód?
2014.02.03. 11:18
carlosnye61 írta:kzolee írta:carlosnye61 írta:igen már megvolt az is, vizes volt ki lett szárítva, azt sem találom hol jutott oda víz
Ott azért van pár modul. Ha valamelyik oda van, akkor az okozhatja a problémát. Vidd el diagnosztikára.
Tetőablakos az autód?
igen tetö ablakos
volt már diagnosztikán, szerencsére találtam korrekt szerelőt és diagnosztát
2014.02.03. 16:02
2014.02.03. 18:33