Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.02.02. 15:21

carlosnye61 írta: hol keresem a hibát?

A generátornál.

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.02.02. 16:45

kzolee írta:
carlosnye61 írta: hol keresem a hibát?

A generátornál.

Előtte 100% zárd ki, hogy nem a kocsi szívja le!

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.02.02. 18:46

Imco írta:
kzolee írta:
carlosnye61 írta: hol keresem a hibát?

A generátornál.

Előtte 100% zárd ki, hogy nem a kocsi szívja le!


A kocsi csak akkor tudja leszívni, ha valamilyen utólagos elektromos cucc nem engedi "elaludni".

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.02.02. 18:50

kzolee írta:
Imco írta:
kzolee írta:
carlosnye61 írta: hol keresem a hibát?

A generátornál.

Előtte 100% zárd ki, hogy nem a kocsi szívja le!


A kocsi csak akkor tudja leszívni, ha valamilyen utólagos elektromos cucc nem engedi "elaludni".

Vagy ha a süni, a telefon, a DVD, vagy a rechner elfáradt. /ezekből már láttam rosszat/
Igaz hogy 60-61-nél a kérdés, de az adatlap még hiányos.

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.02.02. 18:59

Imco írta:
kzolee írta:
Imco írta:
kzolee írta:
carlosnye61 írta: hol keresem a hibát?

A generátornál.

Előtte 100% zárd ki, hogy nem a kocsi szívja le!


A kocsi csak akkor tudja leszívni, ha valamilyen utólagos elektromos cucc nem engedi "elaludni".

Vagy ha a süni, a telefon, a DVD, vagy a rechner elfáradt. /ezekből már láttam rosszat/
Igaz hogy 60-61-nél a kérdés, de az adatlap még hiányos.


Az E60/61 nem E39. Abból amit leírt, hogy az akksicserét beregisztrálták, én nem gondolnék E39-re. Illetve, ha sikerült a beregisztrálás, akkor az IBS is rendben van.

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.02.02. 20:34

kzolee írta:Az E60/61 nem E39. Abból amit leírt, hogy az akksicserét beregisztrálták, én nem gondolnék E39-re. Illetve, ha sikerült a beregisztrálás, akkor az IBS is rendben van.
Milyen kiábrándító tudsz lenni! :lol: Most már tudom, hogy nem E61-ben ülök :(.
Viszont azt nem tudtam , nem is hallottam, hogy az IBS rendben volta v. léte kizárja a plusz fogyasztót!
Így akkor 100%, hogy nem a kocsi szívja le.

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.02.02. 20:56

Imco írta:
kzolee írta:Az E60/61 nem E39. Abból amit leírt, hogy az akksicserét beregisztrálták, én nem gondolnék E39-re. Illetve, ha sikerült a beregisztrálás, akkor az IBS is rendben van.
Milyen kiábrándító tudsz lenni! :lol: Most már tudom, hogy nem E61-ben ülök :(.
Viszont azt nem tudtam , nem is hallottam, hogy az IBS rendben volta v. léte kizárja a plusz fogyasztót!
Így akkor 100%, hogy nem a kocsi szívja le.


Ezt arra értettem, hogy E39-ben nincs IBS, tehát E60-61 lehet az alany.

Abban pedig nincs rechner meg egyéb szivatós gyári fogyasztó. :szerintem

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.02.02. 21:20

MPowerPH írta:Hali! Hatha valaki tud valami okosat mondani.... 335D az alany. Egy dolog aggaszt, igaz erre megint ra kellene nezni, de ide specialista kell. Meg nyaron, chiptuning elott az auto a padon nem hozta azokat az ertekeket, amiket gyarilag tudnia kellene. 272 Le, es 549NM, ami jelentos kulonbseg a gyari adatokhoz kepest. Ugye elotte volt az auto szervizben(Muha Mesternel), es nem talalt benne hibat.
A sraccal bent a DPF telitettsegere fogtuk(tehat hogy pont uritesi ciklus elott volt...de most nezegetve az eredmenyt tul sok a difi, foleg NM teren, es a gorbe is poppet furcsa volt), mivel elotte a rossz magyar utak miatt sokat lassuztam, es Bp.-n dugoztam. Aztan elolvastam pont a korbelen ezt a cikket, 35D X6. Ugye ha rejtett hiba lenne, mar jelentkezett volna, foleg a hazaut utan(2400km, 120km/h-s atlaggal). De semmi, minden ok. 7500km -el ezelott volt olajcsere, most neztem a szintet, es teljesen full, szoval nincs olajfogyas sem. Egyenlore nem tudom hova tenni... Lehet jo lenne megegyszer padra allni vele, es lemerni valtozott e valamit. Ugye sok ilyen cikket olvasni, hogy az auto valamiert gyenge, de nem talaljak az okat. Valaki tud esetleg tanacsot adni?
Egyebkent chiptuning elott mar mondtam Atinak is, hogy en gyengenek talalom a gepet.

Itt a meres.
Kép

Helo
Az üzemanyagban keresném a hibát :wink:
Németországi gázolajjal biztosan tudná hozni a megfelelő teljesítményt

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.02.02. 21:28

kzolee írta:Ezt arra értettem, hogy E39-ben nincs IBS, tehát E60-61 lehet az alany.

Abban pedig nincs rechner meg egyéb szivatós gyári fogyasztó. :szerintem

Úgy gondolom, hogy elbeszélünk egymás mellett! :D
Csak és kizárólag azért írtam, mert nem értek egyet azzal az elgondolásoddal,
hogy ha új az akksi akkor csak a generátor lehet rossz.
Bár nem volt még 60-am, úgy gondolom,
hogy ott is van gazdagon hibalehetőség.
Persze ettől még lehet a generátor is a hiba.

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.02.02. 21:47

köszi az ötleteket

e61-röl van szó 2004-es 530d
generátor ad töltést lett már mérve

hülye kérdés mi az a sün?

nincs beépitve utolag semmi, minden gyári

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.02.02. 21:50

carlosnye61 írta:köszi az ötleteket

e61-röl van szó 2004-es 530d
generátor ad töltést lett már mérve

hülye kérdés mi az a sün?

nincs beépitve utolag semmi, minden gyári


Amennyiben a generátor jó, akkor nézd meg, hogy a pótkerék helyén, ha kiveszed a kárpitot, alul nem áll -e a víz.

A sün a fűtőmotor előtétellenállásának a beceneve.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: carlosnye61
Értékelés: 4.76%

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.02.02. 21:54

kzolee írta:
carlosnye61 írta:köszi az ötleteket

e61-röl van szó 2004-es 530d
generátor ad töltést lett már mérve

hülye kérdés mi az a sün?

nincs beépitve utolag semmi, minden gyári


Amennyiben a generátor jó, akkor nézd meg, hogy a pótkerék helyén, ha kiveszed a kárpitot, alul nem áll -e a víz.

A sün a fűtőmotor előtétellenállásának a beceneve.

Helo Zoli!
A sün rendőrségi alakzat
Az alakzat lényege, hogy a rendőrök vállt vállhoz vetve, háttal a művelet alá vont személy felé fordulva körülveszik a védett (vagy elvezetni kívánt) célszemélyt, hasonlóan ahhoz, ahogyan a sün tüskéi védik az egyébként védtelen állat testét a támadótól. Így a belátott tér 360°-os lesz. Főleg rohamrendőrök használják,ekkor a rendőrsorfal megnyílik, az elfogócsoport kirohan, majd a kiemelt személyt sün alakzatban viszik a sorfal mögé. :lol: :lol:

Ezt a hozzászólást a szerzőnek lepke az itt látható tagok köszönték meg: Bummer
Értékelés: 4.76%

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.02.02. 22:31

lepke írta:
kzolee írta:
carlosnye61 írta:köszi az ötleteket

e61-röl van szó 2004-es 530d
generátor ad töltést lett már mérve

hülye kérdés mi az a sün?

nincs beépitve utolag semmi, minden gyári


Amennyiben a generátor jó, akkor nézd meg, hogy a pótkerék helyén, ha kiveszed a kárpitot, alul nem áll -e a víz.

A sün a fűtőmotor előtétellenállásának a beceneve.

Helo Zoli!
A sün rendőrségi alakzat
Az alakzat lényege, hogy a rendőrök vállt vállhoz vetve, háttal a művelet alá vont személy felé fordulva körülveszik a védett (vagy elvezetni kívánt) célszemélyt, hasonlóan ahhoz, ahogyan a sün tüskéi védik az egyébként védtelen állat testét a támadótól. Így a belátott tér 360°-os lesz. Főleg rohamrendőrök használják,ekkor a rendőrsorfal megnyílik, az elfogócsoport kirohan, majd a kiemelt személyt sün alakzatban viszik a sorfal mögé. :lol: :lol:


Azta de preciz leiras...high five...
Ps:
Azota sem sikerult felhivjalak...shame on me :((((

Tapatalk-kal küldve az én GT-N7105-el

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.02.02. 23:14

igen már megvolt az is, vizes volt ki lett szárítva, azt sem találom hol jutott oda víz

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.02.03. 00:27

lepke írta:
MPowerPH írta:Hali! Hatha valaki tud valami okosat mondani.... 335D az alany. Egy dolog aggaszt, igaz erre megint ra kellene nezni, de ide specialista kell. Meg nyaron, chiptuning elott az auto a padon nem hozta azokat az ertekeket, amiket gyarilag tudnia kellene. 272 Le, es 549NM, ami jelentos kulonbseg a gyari adatokhoz kepest. Ugye elotte volt az auto szervizben(Muha Mesternel), es nem talalt benne hibat.
A sraccal bent a DPF telitettsegere fogtuk(tehat hogy pont uritesi ciklus elott volt...de most nezegetve az eredmenyt tul sok a difi, foleg NM teren, es a gorbe is poppet furcsa volt), mivel elotte a rossz magyar utak miatt sokat lassuztam, es Bp.-n dugoztam. Aztan elolvastam pont a korbelen ezt a cikket, 35D X6. Ugye ha rejtett hiba lenne, mar jelentkezett volna, foleg a hazaut utan(2400km, 120km/h-s atlaggal). De semmi, minden ok. 7500km -el ezelott volt olajcsere, most neztem a szintet, es teljesen full, szoval nincs olajfogyas sem. Egyenlore nem tudom hova tenni... Lehet jo lenne megegyszer padra allni vele, es lemerni valtozott e valamit. Ugye sok ilyen cikket olvasni, hogy az auto valamiert gyenge, de nem talaljak az okat. Valaki tud esetleg tanacsot adni?
Egyebkent chiptuning elott mar mondtam Atinak is, hogy en gyengenek talalom a gepet.

Itt a meres.
Kép

Helo
Az üzemanyagban keresném a hibát :wink:
Németországi gázolajjal biztosan tudná hozni a megfelelő teljesítményt


Tudomásom szerint HITELES pad csak és kizárólag a DYNO padok.Menni akartam oda az autokorbelhez chippelni,telefonso beszélgetésünkkor,kijelentette nem tudja az autó a gyári értéket se.......neked si ezt mondta....fura......valami nem kerek ott....olyan mintha visszaállitaná a padot és láss csodát chippel tudja a gyári értéknél többet!
Az én saját teljesitméynmérésem a következő :
4 fokozatban 80-120kmhra gyorsulás,ugyanez 5 fokozatban,ezek katalógus adataok,utána lehet keresni.Én stopperes kamerával vettem a műszerfalról a felvétélt otthon kielemezetm,század másodperc pontossággal.
Nem hozta akkor a gyári értéket,tudok róla miért nem,azóta hozza :) sőt jobban!kapott chippet,mérőpad nélkül.
Az összes komoly autó mérése,ha nézed youtube stb,illetve az épitett autók is,mind DYNO padon mérnek,ez nem lehet véletlen!Az biztos itt a környéken a komyol verdákat DYNO padon mérik.
:franko:

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.02.03. 05:52

carlosnye61 írta:igen már megvolt az is, vizes volt ki lett szárítva, azt sem találom hol jutott oda víz


Ott azért van pár modul. Ha valamelyik oda van, akkor az okozhatja a problémát. Vidd el diagnosztikára.

Tetőablakos az autód?

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.02.03. 07:53

kzolee írta:
carlosnye61 írta:igen már megvolt az is, vizes volt ki lett szárítva, azt sem találom hol jutott oda víz


Ott azért van pár modul. Ha valamelyik oda van, akkor az okozhatja a problémát. Vidd el diagnosztikára.

Tetőablakos az autód?




igen tetö ablakos

volt már diagnosztikán, szerencsére találtam korrekt szerelőt és diagnosztát

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.02.03. 11:18

carlosnye61 írta:
kzolee írta:
carlosnye61 írta:igen már megvolt az is, vizes volt ki lett szárítva, azt sem találom hol jutott oda víz


Ott azért van pár modul. Ha valamelyik oda van, akkor az okozhatja a problémát. Vidd el diagnosztikára.

Tetőablakos az autód?




igen tetö ablakos

volt már diagnosztikán, szerencsére találtam korrekt szerelőt és diagnosztát


Ha tetőablakos, valahol már leírtam a kalandomat vele, a lefolyó volt nálam eldugulva, onnan csöpögött a víz bele.

Itt a leírás: viewtopic.php?f=24&t=1034&hilit=panorámatető&start=960#p216037

A diagnosztikán kommunikált az MPM modul?

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: carlosnye61
Értékelés: 4.76%

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.02.03. 16:02

Sziasztok!

Több mint 3 hét után rövid túra idejére elővettem a garázsban pihenő vadat és rögtön egy szép hibaüzivel fogadott:

PDC failure,mellé pdc led villog. A szenzorok semmit sem érzékelnek.

Service menüben: No warning messages from PDC hibaüzi


Van aki hasonló problémával szembesült már?
Egy szenzor lenne zárlatos?

Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK

2014.02.03. 18:33

Jól gondolod, egy vagy több pdc szenzorod nem jó. Ha figyelmes vagy, akkor lehet hallani, illetve ki lehet tapogatni, hogy melyik szenzor működik(finoman rezeg), de a diag a biztos! Az megmondja, hogy hol a gubanc.
Hozzászólás küldése

VigLink badge