* *
Pontos idő: 2024.05.18. 16:30

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1780 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 89  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.09.15. 18:11 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.09.06. 19:18
Hozzászólások: 6
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: m54b30
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Kvikt írta:
hopppáá, micsoda malőr, javítottam, sorry.
Egyébként közben valamennyire megoldódott a problémám, felidegesített és odasuhintottam egy finomat a monitor mellé, és tádáámmm, visszajött a kép :taps:
Remélem csak valami apró kontakthiba, holnap v holnapután megnézetem szervizben.


Nos, időközben voltunk szervizben, de épp működött a monitor, úgyhogy a hibakódolvasó rádugását követően nem is nyúltak hozzá... ((tuner hardware hibát dobott ki a hibakódolvasó, de nem hiszem hogy nagy kapcsolat van a monitor és közte; illetve hajtogatták, hogy kellene egy szoftverfrissítés hátha az okozza, de akkor miért van az hogy picit megkoccintom és utána jó a monitor.. )).. egyébként nem is tudom, mintha nem hitték volna el, hogy baja van, de legalább nem gomboltak le feleslegesen...
A hiba továbbra is néha jelentkezik, kiszedtem ma a monitort, a monitorba menő csatik teljesen épnek tűnnek, mozgatásuk esetén sem ment el a kép.
Szóval ha valaki tudja mi a megoldás a fentebb képpel illusztrált néha jelentkező problémára (vagy pedig arra, ha teljesen sötét a kép, mert mostanában azt is játssza), akkor kérem írjon!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.09.15. 20:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Rámold ki a csomagtérből az alsó kárpitot, és nézd meg a pótkeréktartó alatt a modulok nem állnak -e vízben.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: Kvikt
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.09.20. 23:34 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.10.23. 11:15
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: dél-Pest
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 306D1
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Tiszteletem az Uraknak!
Egy barátomnak nincs regisztrációja, így én írok az ő autójának ügyében.

Az aktuális autó egy E60 525d. Elég régóta szenved vele a következő gondok miatt:
Teljesen kiszámíthatatlan fordulatszámokon tollja meg a turbó. A motor gyönyörűen jár, stabil alapjárat, de van, amikor csak 3000-s fordulat felett fújja meg a turbó, van, amikor már 1800-nál. Sokszor pici gázpedálvisszaengedés/mozdítás után, mintha a helyes "mederbe" állna vissza a gázadás-motorreakció. Van, hogy fix gázállásnál egy kicsit berángat, aztán elindul.

Eddig volt néhány mesternél, de nem tudták megoldani. Olyan, mintha a gázpedál állásjeladója (TPS?) nem pontosan adná a jelet, de a diag semmit sem derített ki, nincs hibakód. A turbót kiszedték, megfelelő nyomást állít elő, semmi baja. A légtömegmérőt újjra cserélték. Emiatt kicsit jobb lett, de nem gyógyult meg. A részecskeszűrőt kitisztították (a gép 40% telítettséget mutatott), EGR kitisztítva, gázolajszűrő rendben. Átnéztek sok mindent, de nem tudták megoldani.
Két napja megcsippelték az autót, de semmi sem változott. Illetve erősebb lett a gép, de szinte alig érezni valamit, mert a "turbólyuk" ugyanolyan változó és nagy és nem is olyan keményen fújja meg a turbó mint kellene.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.09.21. 00:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Nem hibátlan autót miért kellett csippelni? Így sokkal nehezebb lesz a hibafeltárás és a pontos diag.
Elmondás alapján nekem ez turbohibának tűnik (ragadó geó). Szét volt szedve vagy csak leszedve?

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.09.21. 00:29 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.10.23. 11:15
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: dél-Pest
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 306D1
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Nem hibátlan autót miért kellett csippelni? Így sokkal nehezebb lesz a hibafeltárás és a pontos diag.
Elmondás alapján nekem ez turbohibának tűnik (ragadó geó). Szét volt szedve vagy csak leszedve?


Azt hitte a gazdi, hogy ettől majd meggyógyul. De kiderült, hogy nem. A turbót átvizsgálták és nem találtak semmi hibát.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.09.21. 00:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Sandi69 írta:
hamoriarpi írta:
Nem hibátlan autót miért kellett csippelni? Így sokkal nehezebb lesz a hibafeltárás és a pontos diag.
Elmondás alapján nekem ez turbohibának tűnik (ragadó geó). Szét volt szedve vagy csak leszedve?


Azt hitte a gazdi, hogy ettől majd meggyógyul. De kiderült, hogy nem. A turbót átvizsgálták és nem találtak semmi hibát.


Turbót hiába vizsgálhatja, nem lát rajta semmit. Vagy szét van szedve, lapátok megméregetve, geo kitisztítva, padra téve, vagy hiába nézegeti. Az elektronika is majdnem olyan gyakran száll el rajta, mint amilyen gyakran "megevődnek" a lapátok. Gondolom Garrett van azon is.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára hamoriarpi 2014.09.21. 11:16-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.09.21. 09:23 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.10.23. 11:15
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: dél-Pest
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 306D1
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Sandi69 írta:
hamoriarpi írta:
Nem hibátlan autót miért kellett csippelni? Így sokkal nehezebb lesz a hibafeltárás és a pontos diag.
Elmondás alapján nekem ez turbohibának tűnik (ragadó geó). Szét volt szedve vagy csak leszedve?


Azt hitte a gazdi, hogy ettől majd meggyógyul. De kiderült, hogy nem. A turbót átvizsgálták és nem találtak semmi hibát.


Turbót hiába vizsgálgatja, nem lát rajta semmit. Vagy szét van szedve, lapátok megméregetve, geo kitisztítva, padra téve, vagy hiába nézegeti. Az elektronika is majdnem olyan gyakran száll el rajta, mint amilyen gyakran "megevődnek" a lapátok. Gondolom Garrett van azon is.


A turbót egy tatai szaki is átnézte, de végül egy dunakeszi mesterhez került. Ő átnézte, tesztet is lefuttatott rajta, miszerint az elektronika és a mechanika is hibátlan rajta.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.09.21. 11:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Sajnos, ahogy említettem - a chip miatt nehezebb lesz tetten érni a hibát, mivel az összes referenciaérték elszállt, amihez lehetett volna igazodni.
Még valami eszembe jutott. Flapek mozgását direktbe ki lehet vezérelni, azt meg kellene nézni, ha alacsony fordulaton nem megy a gép. Vákuumcsövek, druckwandlerek. EGR, légtömeg és turbó tesztet buktad a chip miatt, ami azért jó mankó szok lenni....

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.09.21. 11:42 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.10.23. 11:15
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: dél-Pest
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 306D1
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Sajnos, ahogy említettem - a chip miatt nehezebb lesz tetten érni a hibát, mivel az összes referenciaérték elszállt, amihez lehetett volna igazodni.
Még valami eszembe jutott. Flapek mozgását direktbe ki lehet vezérelni, azt meg kellene nézni, ha alacsony fordulaton nem megy a gép. Vákuumcsövek, druckwandlerek. EGR, légtömeg és turbó tesztet buktad a chip miatt, ami azért jó mankó szok lenni....


Az EGR tiszta, a légtömegmérőt újra cserélték, a turbót egy turbós tesztelte és átvizsgálta, a diag szerint minden ok volt a chip előtt is. Nem az a tünet, hogy midig késik a turbó, hanem egyszer késik, egyszer nem. Teljesen hektikus, hogy a turbó 1800-nál tolja meg, vagy 3500-nál és hogy rendesen megtolja, vagy kicsit kevésbé. Amikor a gázt lenyomom valameddig, elindul valamennyire. De ha jobban odaléptem, csak ugyanúgy ment tovább, nem "szedte össze magát".
Olyan érzés, mintha dugulás lenne valahol, vagy rossz jelet adna a pedálállás-jeladó, vagy mi.
És ha visszatöltik a gyári beállításokat?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.09.21. 12:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Sandi69 írta:
hamoriarpi írta:
Sajnos, ahogy említettem - a chip miatt nehezebb lesz tetten érni a hibát, mivel az összes referenciaérték elszállt, amihez lehetett volna igazodni.
Még valami eszembe jutott. Flapek mozgását direktbe ki lehet vezérelni, azt meg kellene nézni, ha alacsony fordulaton nem megy a gép. Vákuumcsövek, druckwandlerek. EGR, légtömeg és turbó tesztet buktad a chip miatt, ami azért jó mankó szok lenni....


Az EGR tiszta, a légtömegmérőt újra cserélték, a turbót egy turbós tesztelte és átvizsgálta, a diag szerint minden ok volt a chip előtt is. Nem az a tünet, hogy midig késik a turbó, hanem egyszer késik, egyszer nem. Teljesen hektikus, hogy a turbó 1800-nál tolja meg, vagy 3500-nál és hogy rendesen megtolja, vagy kicsit kevésbé. Amikor a gázt lenyomom valameddig, elindul valamennyire. De ha jobban odaléptem, csak ugyanúgy ment tovább, nem "szedte össze magát".
Olyan érzés, mintha dugulás lenne valahol, vagy rossz jelet adna a pedálállás-jeladó, vagy mi.
És ha visszatöltik a gyári beállításokat?

Az, hogy az EGR tiszta, még közel sem jelenti azt, hogy működik. Azt meg pláne nem, hogy helyesen.
Stb...
Keress fel egy megfelelő tudás és műszerezettség birtokában lévő BMW szerelőt szerintem.
És igen. A gyári programot vissza kell tölteni rá, legalább addig, míg hibátlan nem lesz a gép.
Rengeteg minden csinálhat ilyen tünetet, amit írsz. Lambda szonda és porlasztó is! De bármi, vagy annak az ellenkezője, anyja vagy újszülött gyermeke is.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: Sandi69
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.09.22. 22:00 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.12. 14:58
Hozzászólások: 74
Tartózkodási hely: Veszprém
Adott köszi: 38 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! A közelmúltban váltottam e39-ről egy 10 éves e60-ra. Olyan gondom van a verdával, hogy mindkét első lámpatest szemöldöke párásodik! Csak a szemöldöke! Látott már v.ki ilyet? Mit lehet ezzel csinálni?
...
Ráadásul az egyikben kontaktos lett a LED-sor és nem világít csak fel-fel villan 3db, ha mozgatom a csatlakozóját. Gondolom a párától van ez is! :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.09.22. 22:06 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Goldman írta:
Sziasztok! A közelmúltban váltottam e39-ről egy 10 éves e60-ra. Olyan gondom van a verdával, hogy mindkét első lámpatest szemöldöke párásodik! Csak a szemöldöke! Látott már v.ki ilyet? Mit lehet ezzel csinálni?
...
Ráadásul az egyikben kontaktos lett a LED-sor és nem világít csak fel-fel villan 3db, ha mozgatom a csatlakozóját. Gondolom a párától van ez is! :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ott a led csatlakozónál szokott elrepedni a műanyag ház és párásodik.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.09.22. 22:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Goldman írta:
Sziasztok! A közelmúltban váltottam e39-ről egy 10 éves e60-ra. Olyan gondom van a verdával, hogy mindkét első lámpatest szemöldöke párásodik! Csak a szemöldöke! Látott már v.ki ilyet? Mit lehet ezzel csinálni?
...
Ráadásul az egyikben kontaktos lett a LED-sor és nem világít csak fel-fel villan 3db, ha mozgatom a csatlakozóját. Gondolom a párától van ez is! :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Megfelelő topicban van már hasonló téma, megoldásokkal. Elreped a csatinál.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: Goldman
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.09.22. 22:13 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.12. 14:58
Hozzászólások: 74
Tartózkodási hely: Veszprém
Adott köszi: 38 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Goldman írta:
Sziasztok! A közelmúltban váltottam e39-ről egy 10 éves e60-ra. Olyan gondom van a verdával, hogy mindkét első lámpatest szemöldöke párásodik! Csak a szemöldöke! Látott már v.ki ilyet? Mit lehet ezzel csinálni?
...
Ráadásul az egyikben kontaktos lett a LED-sor és nem világít csak fel-fel villan 3db, ha mozgatom a csatlakozóját. Gondolom a párától van ez is! :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Megfelelő topicban van már hasonló téma, megoldásokkal. Elreped a csatinál.

Pontosan melyik topicban? Szinte mindet próbáltam átolvasni az elmúlt 3 napban. :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.09.23. 00:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Goldman írta:
Gallaca írta:
Goldman írta:
Sziasztok! A közelmúltban váltottam e39-ről egy 10 éves e60-ra. Olyan gondom van a verdával, hogy mindkét első lámpatest szemöldöke párásodik! Csak a szemöldöke! Látott már v.ki ilyet? Mit lehet ezzel csinálni?
...
Ráadásul az egyikben kontaktos lett a LED-sor és nem világít csak fel-fel villan 3db, ha mozgatom a csatlakozóját. Gondolom a párától van ez is! :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Megfelelő topicban van már hasonló téma, megoldásokkal. Elreped a csatinál.

Pontosan melyik topicban? Szinte mindet próbáltam átolvasni az elmúlt 3 napban. :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk

viewtopic.php?f=24&t=1154&p=204690&hilit=furat#p204690

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.09.23. 06:49 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.12. 14:58
Hozzászólások: 74
Tartózkodási hely: Veszprém
Adott köszi: 38 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Goldman írta:
Gallaca írta:
Goldman írta:
Sziasztok! A közelmúltban váltottam e39-ről egy 10 éves e60-ra. Olyan gondom van a verdával, hogy mindkét első lámpatest szemöldöke párásodik! Csak a szemöldöke! Látott már v.ki ilyet? Mit lehet ezzel csinálni?
...
Ráadásul az egyikben kontaktos lett a LED-sor és nem világít csak fel-fel villan 3db, ha mozgatom a csatlakozóját. Gondolom a párától van ez is! :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Megfelelő topicban van már hasonló téma, megoldásokkal. Elreped a csatinál.

Pontosan melyik topicban? Szinte mindet próbáltam átolvasni az elmúlt 3 napban. :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk

viewtopic.php?f=24&t=1154&p=204690&hilit=furat#p204690

Nagyon KIRÁLY! Pont ez a jelenség nálam is!
Köszönöm! ;-)


Sent from my iPhone using Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.11.03. 02:02 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.16. 17:58
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57306D3
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Lehet volt szó már erről a problémáról a topikban, de nem volt még időm átolvasni az egészet. :)

Tehát az a problémám az autóval, hogy hideg indításnál nagyon picit hullámzik az alapjárat, mintha nem menne hidegen az egyik henger. Ha elindultam megszűnik illetve melegen nem jön elő. Porlasztó hibára gondolok. Megoldódhat a gond, ha kitisztíttatom őket? Ti milyen irányba indulnátok el? Volt már valakinek ilyen gondja? A diagnosztikai vizsgálat nem talált hibát a porlasztókkal, tehát nem tudom mitévő legyek.

köszönöm


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.11.03. 18:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv!

A diagnosztikai vizsgálat, azon kívül, hogy megmutatja a korrekciós értékeket illetve, hogy extrém esetben túl magas korrekciós értékre hivatkozik az autó, semmi többre nem jó. Ez sajnos nem mutat semmiféle képet a porlasztó állapotáról. Ha már van látható korrekciós érték, akkor sajnos a porlasztó biztos, hogy javításra szorul. Ha valóban porlasztó hiba lesz, szerintem nem úszod meg egy tisztítással.

A problémát részletezhetnéd még egy kicsit. Milyen külső hőmérséklet esetén jelentkezik a probléma? Ha jelentkezik mennyi ideig tart, stb. Láttad e már izzítani idén az autódat, amióta ezt csinálja? Mekkora alapjárat ingadozást tapasztalsz? Ha a kocsi mögött állsz milyen szagú a kipufogó gáz úgy általában? Fém tiszták a kipufogó végek vagy kormosak?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.11.04. 00:17 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.16. 17:58
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57306D3
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszi a választ! Szerelőnél van az autó, vízpumpa csere miatt, most nem tudok teljeseb pontoa választ adni. Amit észrevettem, hogy kb 50 fordulatot hullámzik lefelé és pár percig csinálja, amíg be nem melegszik kicsit. Hőmérsékletről függetlenül előjön a hiba, ha 8-10 óránál többet állt az autó. Nem füstöl, szaga nincs, viszont a kipufogó egyik csöve kormos. Izzítani még az autó nem izzított, teremgarázsban parkolok. Izzítórelét par hete csereltem.

Tudsz ajanlani egy jó szakit, aki megvizsgálná Bp környéken?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.11.04. 00:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Robikaszeretiabmwket írta:
Köszi a választ! Szerelőnél van az autó, vízpumpa csere miatt, most nem tudok teljeseb pontoa választ adni. Amit észrevettem, hogy kb 50 fordulatot hullámzik lefelé és pár percig csinálja, amíg be nem melegszik kicsit. Hőmérsékletről függetlenül előjön a hiba, ha 8-10 óránál többet állt az autó. Nem füstöl, szaga nincs, viszont a kipufogó egyik csöve kormos. Izzítani még az autó nem izzított, teremgarázsban parkolok. Izzítórelét par hete csereltem.

Tudsz ajanlani egy jó szakit, aki megvizsgálná Bp környéken?


Sajnos ez így nem egyértelmű. Egy hozzáértő diag kellene neki. A kormolás viszont nem jó jel :( Sajnos Pest nem az én vonzáskörzetem, de biztos, hogy lesz aki ajánl neked megfelelő szakembert!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1780 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 89  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator