2016.06.04. 16:49
2016.06.04. 16:53
Huszár László írta:Sziasztok
2004-es 530d. Hiba a következő eleinte ritkában csinálta hogy nem kapcsolt be a rádió most már soha /két napja/csak a bmw logó jön be azt elalszik visszajön azt megint elmegy se kép se hang olyan mintha keresne valamit halk katogó hang van.
Mi lehet?
Előre is köszönöm.
2016.06.05. 11:25
Huszár László írta:Sziasztok
2004-es 530d. Hiba a következő eleinte ritkában csinálta hogy nem kapcsolt be a rádió most már soha /két napja/csak a bmw logó jön be azt elalszik visszajön azt megint elmegy se kép se hang olyan mintha keresne valamit halk katogó hang van.
Mi lehet?
Előre is köszönöm.
2016.06.05. 12:33
2016.06.05. 12:57
Huszár László írta:Dvd lemezt kivettem már régebben mert nagyon karcos volt /előző tulj sara/sokszor írta hogy nem találja a dvd-t és párszor lefagyot akkor néztem meg és kivettem újat még nem tettem bele.
Marad akkor a Mufos verzió.
Bonyolult a kiszerelése a ccc-nek?
Előre is Köszi.
2016.06.05. 14:28
2016.06.05. 23:38
Huszár László írta:Sziasztok!
Köszi a linket.
Egyszerű kiszerelni a ccc-t.
Most már csak azt kellene tudnom melyik csatit kellene lehúzni hogy a mulfot távolitsam ell.
2016.07.17. 21:43
2016.10.07. 20:23
2016.10.08. 11:13
kzolee írta: sajnos újabb hiba jelentkezett a a diagnosztika szerint, az üzemanyagszűrő előfűtése nem engedte a regenerálást
2016.10.08. 11:30
hamoriarpi írta:kzolee írta: sajnos újabb hiba jelentkezett a a diagnosztika szerint, az üzemanyagszűrő előfűtése nem engedte a regenerálást
Ha jól tudom, akkor emiatt még simán regenerálnia kell.
A csatlakozó volt kontakthibás vagy maga a fűtőelem volt szakadt?
2016.10.08. 13:29
kzolee írta:hamoriarpi írta:kzolee írta: sajnos újabb hiba jelentkezett a a diagnosztika szerint, az üzemanyagszűrő előfűtése nem engedte a regenerálást
Ha jól tudom, akkor emiatt még simán regenerálnia kell.
A csatlakozó volt kontakthibás vagy maga a fűtőelem volt szakadt?
Ha kitörlöd a hibakódot, enged regenerálni, míg újra észre nem veszi. A fűtőelem volt szakadt, ezt sem úsztam meg olcsón...
2016.10.28. 16:32
2016.11.21. 23:01
2016.11.25. 20:57
2016.11.25. 21:01
NagyMatyas írta:Kész lett a futómű.
- 4 db lengéscsillapító
- felütés gátlók
- hátsó lengőkar szilentek
- hátsó lengőkarok
- hátsó stab pálcák
- hátsó stab szilentek
- toronycsapágyak elől-hátul
- jobb első lengőkar és szilentek (bal elől nem rég lettek cserélve a dolgok)
- minden alkatrész Sachs vagy Lemförder. Munkadíjjal 400 ezer forint magasságában állt meg a project.
Nem gondoltam volna, hogy ennyire jó tud lenni egy M-es futómű. Abszolút nem kényelmetlen, még ezeken a szar utakon sem, viszont rendkívül feszes. Imádom
2016.11.25. 21:10
bendegúz írta:NagyMatyas írta:Kész lett a futómű.
- 4 db lengéscsillapító
- felütés gátlók
- hátsó lengőkar szilentek
- hátsó lengőkarok
- hátsó stab pálcák
- hátsó stab szilentek
- toronycsapágyak elől-hátul
- jobb első lengőkar és szilentek (bal elől nem rég lettek cserélve a dolgok)
- minden alkatrész Sachs vagy Lemförder. Munkadíjjal 400 ezer forint magasságában állt meg a project.
Nem gondoltam volna, hogy ennyire jó tud lenni egy M-es futómű. Abszolút nem kényelmetlen, még ezeken a szar utakon sem, viszont rendkívül feszes. Imádom
Gratulálok, és irigykedek!
Mondjuk ennél lehetett volna olcsóbb is
2016.11.25. 21:38
NagyMatyas írta:bendegúz írta:NagyMatyas írta:Kész lett a futómű.
- 4 db lengéscsillapító
- felütés gátlók
- hátsó lengőkar szilentek
- hátsó lengőkarok
- hátsó stab pálcák
- hátsó stab szilentek
- toronycsapágyak elől-hátul
- jobb első lengőkar és szilentek (bal elől nem rég lettek cserélve a dolgok)
- minden alkatrész Sachs vagy Lemförder. Munkadíjjal 400 ezer forint magasságában állt meg a project.
Nem gondoltam volna, hogy ennyire jó tud lenni egy M-es futómű. Abszolút nem kényelmetlen, még ezeken a szar utakon sem, viszont rendkívül feszes. Imádom
Gratulálok, és irigykedek!
Mondjuk ennél lehetett volna olcsóbb is
Az lehet, csak mondtam, hogy nekem kell róla számla
2016.11.25. 22:07
bendegúz írta:Ja, tényleg! Tudtam, hogy nem kéne szólnom!
2016.11.26. 00:40
NagyMatyas írta:Kész lett a futómű.
- 4 db lengéscsillapító
- felütés gátlók
- hátsó lengőkar szilentek
- hátsó lengőkarok
- hátsó stab pálcák
- hátsó stab szilentek
- toronycsapágyak elől-hátul
- jobb első lengőkar és szilentek (bal elől nem rég lettek cserélve a dolgok)
- minden alkatrész Sachs vagy Lemförder. Munkadíjjal 400 ezer forint magasságában állt meg a project.
Nem gondoltam volna, hogy ennyire jó tud lenni egy M-es futómű. Abszolút nem kényelmetlen, még ezeken a szar utakon sem, viszont rendkívül feszes. Imádom