* *
Pontos idő: 2024.05.05. 18:56

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1780 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 89  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.04.20. 19:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
jlaci74 írta:
Szelepszár-szimering


30d-nél? :shock:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.04.20. 19:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2011.02.05. 01:00
Hozzászólások: 3128
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 762 alkalommal
Kapott köszik: 1044 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
kzolee írta:
jlaci74 írta:
Szelepszár-szimering


30d-nél? :shock:


Az elvi lehetőségeket vázoltam, nyilván a turbo sanszosabb, bár egy 2004-es dieselben lehet 1M km is, vagy ki tudja hányszor főzték meg , ill. a franc tudja... :mrgreen:
Amúgy van benne sz.szim...

Kép

_________________
jlaci74@gmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.04.20. 19:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
jlaci74 írta:
kzolee írta:
jlaci74 írta:
Szelepszár-szimering


30d-nél? :shock:


Az elvi lehetőségeket vázoltam, nyilván a turbo sanszosabb, bár egy 2004-es dieselben lehet 1M km is, vagy ki tudja hányszor főzték meg , ill. a franc tudja... :mrgreen:
Amúgy van benne sz.szim...

Kép


Értem én, hogy attól még, hogy nem egy általános probléma, még létezhet. :wink:

Bármivel el lehet menni a holdig és vissza, és ezt leginkább a BMW-k tűrik, meg az Apollo űrszonda. :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.04.20. 19:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2011.02.05. 01:00
Hozzászólások: 3128
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 762 alkalommal
Kapott köszik: 1044 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
jlaci74 írta:
kzolee írta:
Ikisami írta:
Sziasztok kedves Fórumozók!

Az alábbi problémával szeretném a véleményeteket kérni.

Az autóm egy E60 530d (2004.06.)

A probléma: Már többször is észrevettem, hogy ha hosszabb ideig megy az autó alapjáraton - mint pl: klímatisztításnál, vagy a múltkor 30 percet beszélgettünk egy parkolóban - utána egy ideig világos kék színű füstülést produkál az autó!
A 30 perces parkolós beszélgetést követően elindultam és egy benzinkúton le kellett állnom, nagy gázon kifújni a kékes füstöt. 1-2 percig elég nagy kék felhőt produkáltunk a kúton.
Ezután egy közepes távolságra mentünk, leparkoltunk, autó leállít, kulcs kivesz, visszarak és újraindít, nagy gázzal újra füstpróba... abszolút semmi nem jelent már meg!

Ha van jó tanácsotok, hogy miért jelenik meg a kékes füst jelenség a hosszabb ideig való alapjáraton menet után, hálásan és köszönettel fogadom.


A kék füst olajat feltételez az égéstermékben. Valahonnan bejut. És a DPF-et sem kíméli. Olaj be tud jutni sok helyről az égéstérbe, nem tippelgetnék gyűrűhibára, miazmásra, vidd el szakszervízbe, olcsóbb lesz, mint a monitor mögüli tippelgetés. Mert ilyenkor mindig a legolcsóbb megoldással kezdi a delikvens, aztán végig megy az összesen, és végül nagyon drága lesz a javítás. :szerintem


Szelepszár-szimering vagy kezdődő turbo hiba.
Alapjáraton vákuum van a szívóoldalon és ha ez sokáig fennáll akkor elkezdi beszipókázni vagy a szelepszárak mellett, vagy a turbo-csapágy tömítőgyűrűje mellett a drága 5w30-at... Majd gázadásra szépen elkezdi elégetni , ami kék füst formájában távozik...


Jut eszembe , az utolsó e46-om produkált hasonló jelenséget vásárlás után és a kartergázszűrő csere oldotta meg a hibát...

_________________
jlaci74@gmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek jlaci74 az itt látható tagok köszönték meg: kzolee
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.04.20. 22:41 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.16. 00:00
Hozzászólások: 9
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: 30 DA
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

A következő problémám lenne szeretett 2005-ös 530 DA-al: hosszabb, tempósabb autópályázásnál, vagy városon kívül tempósabb menet után ha megállok (pl piros lámpa, vagy autópálya pihenő) az alpjárat remeg, mintha nem minden henger járna :(
Reggel induláskor, vagy lassú használat után nincs semmilyen rendellenes hang, rázkódás...
Van valakinek valami ötlete?
Köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.04.20. 22:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Charlie írta:
Sziasztok!

A következő problémám lenne szeretett 2005-ös 530 DA-al: hosszabb, tempósabb autópályázásnál, vagy városon kívül tempósabb menet után ha megállok (pl piros lámpa, vagy autópálya pihenő) az alpjárat remeg, mintha nem minden henger járna :(
Reggel induláskor, vagy lassú használat után nincs semmilyen rendellenes hang, rázkódás...
Van valakinek valami ötlete?
Köszi

Nekem csak 1: :diag

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.04.27. 14:17 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.05. 15:24
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: Mezőkövesd
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5D M57N
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy alapjáraton minimálisat ingadozik a fordulat és menet közben alig észrevehetően mintha rángatna az autó. Mindez nem álandó csak időközönként észelem legalábbis idáig. Valakinek valami ötlet?
2004. e61 2.5 d manuális váltós az autó.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.04.27. 20:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
sirrudi írta:
Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy alapjáraton minimálisat ingadozik a fordulat és menet közben alig észrevehetően mintha rángatna az autó. Mindez nem álandó csak időközönként észelem legalábbis idáig. Valakinek valami ötlet?
2004. e61 2.5 d manuális váltós az autó.


Porlasztók ellenőrzése nem árthat.

De ezen kívül sok minden lehet. Ha a tanácsainkra hallgatsz, sokba lesz a végére. :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.04.27. 20:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
kzolee írta:
sirrudi írta:
Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy alapjáraton minimálisat ingadozik a fordulat és menet közben alig észrevehetően mintha rángatna az autó. Mindez nem álandó csak időközönként észelem legalábbis idáig. Valakinek valami ötlet?
2004. e61 2.5 d manuális váltós az autó.


Porlasztók ellenőrzése nem árthat.

De ezen kívül sok minden lehet. Ha a tanácsainkra hallgatsz, sokba lesz a végére. :mrgreen:


"Ha a tanácsainkra hallgatsz, sokba lesz a végére. :mrgreen:" :franko:

Diag nélkül csak találgatás lehet, ami semmit sem ér , és sokba kerülhet. :diag
:szerintem

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.05.01. 12:19 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.04.15. 19:03
Hozzászólások: 20
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 14 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2008
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,
Egy problémával kapcsolatban szeretném hozzáértők segítségét kérni.
Nem indul el a klímakompresszorom, nyomás van a rendszerben, diagon még nem volt, van esetleg jellemző hiba?

Köszi.

_________________
Sanyi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.05.01. 17:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
lsaca írta:
Sziasztok,
Egy problémával kapcsolatban szeretném hozzáértők segítségét kérni.
Nem indul el a klímakompresszorom, nyomás van a rendszerben, diagon még nem volt, van esetleg jellemző hiba?

Köszi.

E60/61-ben nem kupplungos a klímakompresszor, hanem folyamatosan megy. Bypasson szabályoz. Mit értesz az alatt, hogy nem kapcsol be?
Nyomás van a rendszerben. Mennyi?

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.05.01. 17:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
hamoriarpi írta:
lsaca írta:
Sziasztok,
Egy problémával kapcsolatban szeretném hozzáértők segítségét kérni.
Nem indul el a klímakompresszorom, nyomás van a rendszerben, diagon még nem volt, van esetleg jellemző hiba?

Köszi.

E60/61-ben nem kupplungos a klímakompresszor, hanem folyamatosan megy. Bypasson szabályoz. Mit értesz az alatt, hogy nem kapcsol be?
Nyomás van a rendszerben. Mennyi?


Az LCI-nél visszatért Jürgen, a "régi" jól bevált kapcsolgatós rendszerhez. :wink:

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.05.01. 17:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
muhaati írta:
hamoriarpi írta:
lsaca írta:
Sziasztok,
Egy problémával kapcsolatban szeretném hozzáértők segítségét kérni.
Nem indul el a klímakompresszorom, nyomás van a rendszerben, diagon még nem volt, van esetleg jellemző hiba?

Köszi.

E60/61-ben nem kupplungos a klímakompresszor, hanem folyamatosan megy. Bypasson szabályoz. Mit értesz az alatt, hogy nem kapcsol be?
Nyomás van a rendszerben. Mennyi?


Az LCI-nél visszatért Jürgen, a "régi" jól bevált kapcsolgatós rendszerhez. :wink:

Köszönöm a pontosítást. :franko:

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.05.24. 15:59 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.08.26. 13:58
Hozzászólások: 22
Tartózkodási hely: Eger
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57TUD25
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Előfordult már valakivel,hogy a külső hőmérséklet jeladó orbitális marhaságot jelzett?

Ma hosszabb utazás vége felé,menet közben hirtelen -40C-ra figyelmeztetés jelent meg az autóban. Pár pillanatra normalizálódott 28C-ra majd végleg beállt a rossz értékre.

Hőmérséklet jeladó hiba lehet?
Ez az első lökös mögötti kis antennára emlékeztető valami lenne ugye?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.05.24. 16:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
stukker1987 írta:
Sziasztok!

Előfordult már valakivel,hogy a külső hőmérséklet jeladó orbitális marhaságot jelzett?

Ma hosszabb utazás vége felé,menet közben hirtelen -40C-ra figyelmeztetés jelent meg az autóban. Pár pillanatra normalizálódott 28C-ra majd végleg beállt a rossz értékre.

Hőmérséklet jeladó hiba lehet?
Ez az első lökös mögötti kis antennára emlékeztető valami lenne ugye?


A -40 mindig szakadást feltételez. Akár vezeték, csatlakozó......, de leginkább az érzékelő.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.05.25. 09:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jlaci74 írta:
jlaci74 írta:
kzolee írta:
Ikisami írta:
Sziasztok kedves Fórumozók!

Az alábbi problémával szeretném a véleményeteket kérni.

Az autóm egy E60 530d (2004.06.)

A probléma: Már többször is észrevettem, hogy ha hosszabb ideig megy az autó alapjáraton - mint pl: klímatisztításnál, vagy a múltkor 30 percet beszélgettünk egy parkolóban - utána egy ideig világos kék színű füstülést produkál az autó!
A 30 perces parkolós beszélgetést követően elindultam és egy benzinkúton le kellett állnom, nagy gázon kifújni a kékes füstöt. 1-2 percig elég nagy kék felhőt produkáltunk a kúton.
Ezután egy közepes távolságra mentünk, leparkoltunk, autó leállít, kulcs kivesz, visszarak és újraindít, nagy gázzal újra füstpróba... abszolút semmi nem jelent már meg!

Ha van jó tanácsotok, hogy miért jelenik meg a kékes füst jelenség a hosszabb ideig való alapjáraton menet után, hálásan és köszönettel fogadom.


A kék füst olajat feltételez az égéstermékben. Valahonnan bejut. És a DPF-et sem kíméli. Olaj be tud jutni sok helyről az égéstérbe, nem tippelgetnék gyűrűhibára, miazmásra, vidd el szakszervízbe, olcsóbb lesz, mint a monitor mögüli tippelgetés. Mert ilyenkor mindig a legolcsóbb megoldással kezdi a delikvens, aztán végig megy az összesen, és végül nagyon drága lesz a javítás. :szerintem


Szelepszár-szimering vagy kezdődő turbo hiba.
Alapjáraton vákuum van a szívóoldalon és ha ez sokáig fennáll akkor elkezdi beszipókázni vagy a szelepszárak mellett, vagy a turbo-csapágy tömítőgyűrűje mellett a drága 5w30-at... Majd gázadásra szépen elkezdi elégetni , ami kék füst formájában távozik...


Jut eszembe , az utolsó e46-om produkált hasonló jelenséget vásárlás után és a kartergázszűrő csere oldotta meg a hibát...

Semminek nem tesz jót a hosszú alapjáraton való pötyögés! Kerülni kell, még a sok nagyokos is ezt tanácsolja, sőt, még a kézi könyvben is benne van, illetve, konvoj menet esetére is azt tanácsolja, néha rakja vissza kisebb fokozatba és nagyobb fordulaton használja! (E34 kézikönyv )

Szelepszár szimering Lada korszakomból visszaemlékezve, akkor dobja a füstöt, amikor kihúzatod és váltáskor visszaesik a fordulat. Nem tudom ez másik autóknál is így van-e?

Kis segítség: Van pár jó tanács :D

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.06.19. 15:34 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.12.09. 16:31
Hozzászólások: 4
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.Nagy gondom van és senki nem tud hozzászólni sem szerelő sem ...A Legutóbb kilelt cserélve a világítás modulom mer a reflektor relém nyitva maradt nem zárt,de most és még az előtt h kilelt volna cserélve hosszabb menet közben a vezető oldali féklámpa visszajelzőm elkezd világítani vele párhuzamosan az indexem is meggajdol...rá pár km-re a másik lámpajelzöm is kivillan és akkor már párban száll el a féklámpám és mind a két indexem jó ennek örömere az elakadás jelzöm az jól ver...Menet közben néha erős fékezésnél helyre áll de nem mindig ahhoz teljesen meg kell állnom hogy a lámpa hibavisszajelzőim kialudjanak....Aztán jó pár km-ig megint jó és újra meghibásodik.Skacok nagyon idegesítő remélem valaki tud hozzászólni ehhez a tünethez mert már kiborulok tőle.Előre is köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.06.19. 15:44 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.30. 00:00
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 133 alkalommal
Kapott köszik: 408 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
windisel írta:
Sziasztok.Nagy gondom van és senki nem tud hozzászólni sem szerelő sem ...A Legutóbb kilelt cserélve a világítás modulom mer a reflektor relém nyitva maradt nem zárt,de most és még az előtt h kilelt volna cserélve hosszabb menet közben a vezető oldali féklámpa visszajelzőm elkezd világítani vele párhuzamosan az indexem is meggajdol...rá pár km-re a másik lámpajelzöm is kivillan és akkor már párban száll el a féklámpám és mind a két indexem jó ennek örömere az elakadás jelzöm az jól ver...Menet közben néha erős fékezésnél helyre áll de nem mindig ahhoz teljesen meg kell állnom hogy a lámpa hibavisszajelzőim kialudjanak....Aztán jó pár km-ig megint jó és újra meghibásodik.Skacok nagyon idegesítő remélem valaki tud hozzászólni ehhez a tünethez mert már kiborulok tőle.Előre is köszi

Azt gondolod, hogy az E60 topic alatt hamarabb válaszolnak?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek PeterE39 az itt látható tagok köszönték meg: 2 hamoriarpi, windisel
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.06.20. 23:29 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.25. 22:41
Hozzászólások: 15
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
cornering lights failure volt mar valakinek?

ködlámpák jók, lehet a mechanika szart be?

_________________
Using Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2014.06.21. 07:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
rebel írta:
cornering lights failure volt mar valakinek?

ködlámpák jók, lehet a mechanika szart be?


A két "belső" izzót ellenőrizd. Ha jól emlékszem H7 esek.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1780 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 89  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator