2012.03.29. 18:20
lepke írta:leslie írta:lepke írta:Fazer írta:lepke írta:Helo
Megnyitottam ezt a topikot azok számára akik E60-ast akarnak vásárolni
mennyit kel rákölteni HA közlekedni akarnak vele
Az utolsó két év és ezalatt 147-ezer megtett kilométer költsége -- 4.612.206 Forint --
100 kilométerenként kicsivel több mint 3 ezer forint! Hiába ha használja valaki az autóját masszívan csak így lehet a top-on tartani!
Helo
Csak hogy megvédjem az autót A ráköltött összegnek a 35%-a gumikra ment el
A másik 35%-a pedig gondolom a fékekre ment el, mert a tempóról is meg is kell állni
Azért ez egy komoly összeg autófenntartásra
Helo
Hogy elmerjél vele indulni nagyobb távolságra, több ezer kilométerre akkor mindennek rendben kell hogy legyen
2012.03.31. 15:11
2012.03.31. 19:18
TMagnum írta:Sziasztok,
Alapjáraton mostanában kissé jobban ráz a kasznim mint régebben én a motortartó gumibakra gyanakszom. (nekem minden autómnál ez mumusom:-( )
Olvasgattam visszább, de nem találtam ilyen tételt..cseréltetett már vki? Nagyságrendi árat tudna rá mondani?
Köszönettel:
M.
2012.03.31. 20:43
barbrady írta:TMagnum írta:Sziasztok,
Alapjáraton mostanában kissé jobban ráz a kasznim mint régebben én a motortartó gumibakra gyanakszom. (nekem minden autómnál ez mumusom:-( )
Olvasgattam visszább, de nem találtam ilyen tételt..cseréltetett már vki? Nagyságrendi árat tudna rá mondani?
Köszönettel:
M.
Az onlineteile szerint 21 665 Ft+áfa a gyári darabja.
2012.03.31. 21:55
TMagnum írta:barbrady írta:TMagnum írta:Sziasztok,
Alapjáraton mostanában kissé jobban ráz a kasznim mint régebben én a motortartó gumibakra gyanakszom. (nekem minden autómnál ez mumusom:-( )
Olvasgattam visszább, de nem találtam ilyen tételt..cseréltetett már vki? Nagyságrendi árat tudna rá mondani?
Köszönettel:
M.
Az onlineteile szerint 21 665 Ft+áfa a gyári darabja.
Köszönöm, hogy megnézted!
2013.09.26. 22:00
2013.10.05. 00:32
nagy.matyika írta:Leírnám, akkor én is az autó üzemben tartási költségeit:
E60 535d 256 ezer km.
Amiket cserélni kellett:
-6 db gyári izzító gyertya (most lett először cserélve) - 27540 Ft
-kartergázszűrő készlet -14 500 Ft
-szívósor tömítés garnitúra -12 500 Ft
-ebay swirl flaps dugó készlet 6db -11655 Ft
-turbó tömítések (összes)- 17456 Ft
-AGR termostat -13691 Ft
-main termostat-18405 Ft
-vízpumpa- 35540 Ft
-Rács a lökösbe- 9404 Ft
-nagyszilent 2db- 13004 Ft
- Gyári balos első lengőkar- 43000 Ft
- két db stabilizátor pálra- 18000 Ft
Eddig összesen: 209 ezer forint + a munkaköltség.
Szerintem elég baráti
65-68 fokos a vizem a 90 helyett. Ha majd rendesen bemelegszik a kocsi, akkor mennyivel fog csökkenni a fogyasztás kb?
Az autó előéletét ismerve a kopó alkatrészeket kivéve, eddig semmi nem volt cserélve benne. Kíváncsi vagyok mit hoz a jövő.
2013.10.05. 11:38
nagy.matyika írta:Leírnám, akkor én is az autó üzemben tartási költségeit:
E60 535d 256 ezer km.
Amiket cserélni kellett:
- 6 db gyári izzító gyertya (most lett először cserélve) - 27540 Ft
- kartergázszűrő készlet -14 500 Ft
- szívósor tömítés garnitúra -12 500 Ft
- ebay swirl flaps dugó készlet 6db -11655 Ft
- turbó tömítések (összes)- 33000 Ft
- AGR termostat -13691 Ft
- main termostat-18405 Ft
- vízpumpa- 35540 Ft
- Rács a lökösbe- 9404 Ft
- nagyszilent 2db- 13004 Ft
- Gyári balos első lengőkar- 43000 Ft
- két db stabilizátor pálca- 18000 Ft
- 4db M5 replica felni télire, új firestone téli gumikkal- 150.000 Ft (szerintem elég jó ár)
- fő vákuumcső elvolt rágva, köszi nyestpajti - ár ismeretlen
- Sajnos kiderült, hogy a coolertől feljövő turbócsőn van egy centis lyuk, szóval az is cserélve lett- 61000 Ft
Eddig összesen: 436 ezer forint + a munkaköltség.
Ismert előélet:
- 1x gyári féktárcsa és betét garnitúra:- emlékeim szerint 200 ezer Ft környéke
- váltóolaj csere szűrővel: 40.000 Ft
- DPF mosás( most 170 ezerről számol vissza): ár ismeretlen
- 17 x olaj és szűrők cseréje: - mai árakkal 17x50 ezer Ft környéke.
- 2008-ban szoftverfrissítés: 18 ezer Ft
- Bridgestone Potenza defekttűrő abroncsok- 2 x 300 ezer Ft/garintúra
Előző tulaj kiadásai: Körülbelül 1.7 millió forint.
2013.11.10. 16:51
2013.11.10. 17:11
steve_wonder írta:Sziasztok!
Csak nekem szúr szemet az, hogy lapátoljátok a pénzt a kocsitokra? Akárhogy nézem ez egy költögetős széria. Gondoltam lecserélem az e39-et, de haver is tolja a pénzt a sérülésmentes magyar verdára, ezért átfutottam ezt a topikot is. Sajnos itt is azt látom, hogy nem csak a kopóalkatrészekre kell költeni. Évente nagyjából 40k-t megyek az enyémmel, amibe Isten sem tudja szerintem, hogy mennyi a km, de extra szivola nem nagyon van vele.
Nincs olyan aki nem cumizik vele? Mondja már valaki, hogy ezt csak rosszul látom és nem egy rossz konstrukció ez!
2013.11.10. 17:55
steve_wonder írta:Sziasztok!
Csak nekem szúr szemet az, hogy lapátoljátok a pénzt a kocsitokra? Akárhogy nézem ez egy költögetős széria. Gondoltam lecserélem az e39-et, de haver is tolja a pénzt a sérülésmentes magyar verdára, ezért átfutottam ezt a topikot is. Sajnos itt is azt látom, hogy nem csak a kopóalkatrészekre kell költeni. Évente nagyjából 40k-t megyek az enyémmel, amibe Isten sem tudja szerintem, hogy mennyi a km, de extra szivola nem nagyon van vele.
Nincs olyan aki nem cumizik vele? Mondja már valaki, hogy ezt csak rosszul látom és nem egy rossz konstrukció ez!
2013.11.10. 18:03
hamoriarpi írta:steve_wonder írta:Sziasztok!
Csak nekem szúr szemet az, hogy lapátoljátok a pénzt a kocsitokra? Akárhogy nézem ez egy költögetős széria. Gondoltam lecserélem az e39-et, de haver is tolja a pénzt a sérülésmentes magyar verdára, ezért átfutottam ezt a topikot is. Sajnos itt is azt látom, hogy nem csak a kopóalkatrészekre kell költeni. Évente nagyjából 40k-t megyek az enyémmel, amibe Isten sem tudja szerintem, hogy mennyi a km, de extra szivola nem nagyon van vele.
Nincs olyan aki nem cumizik vele? Mondja már valaki, hogy ezt csak rosszul látom és nem egy rossz konstrukció ez!
Mint konstrukció nagyon jó, legalábbis a BMW részéről. Az utolsó csavarjába is bele van kódolva a "tervezett avulás".
2013.11.10. 18:15
2013.11.10. 19:37
Bummer írta:
"Szoval kerdeses, h pl a BMW AG minden modult es egyseget vegig tesztel-e...ha igen akkor minek milyen elettartamot szabtak...es ez a lenyeg...milyen elettartamot szabnak..."
Tapatalk-kal küldve az én GT-N7105-el
2013.11.10. 20:18
steve_wonder írta:Sziasztok!
Csak nekem szúr szemet az, hogy lapátoljátok a pénzt a kocsitokra? Akárhogy nézem ez egy költögetős széria. Gondoltam lecserélem az e39-et, de haver is tolja a pénzt a sérülésmentes magyar verdára, ezért átfutottam ezt a topikot is. Sajnos itt is azt látom, hogy nem csak a kopóalkatrészekre kell költeni. Évente nagyjából 40k-t megyek az enyémmel, amibe Isten sem tudja szerintem, hogy mennyi a km, de extra szivola nem nagyon van vele.
Nincs olyan aki nem cumizik vele? Mondja már valaki, hogy ezt csak rosszul látom és nem egy rossz konstrukció ez!
2013.11.10. 20:19
bmw520ds írta:Bummer írta:
"Szoval kerdeses, h pl a BMW AG minden modult es egyseget vegig tesztel-e...ha igen akkor minek milyen elettartamot szabtak...es ez a lenyeg...milyen elettartamot szabnak..."
Tapatalk-kal küldve az én GT-N7105-el
A véleményed egy részével azonosulni tudok.
Viszont, itt ellent mondasz magadnak. Akkor ezt nem tervezett elavulásnak hívják?
2013.11.10. 23:08
2013.11.11. 08:37
Oroszlan írta:steve_wonder írta:Sziasztok!
Csak nekem szúr szemet az, hogy lapátoljátok a pénzt a kocsitokra? Akárhogy nézem ez egy költögetős széria. Gondoltam lecserélem az e39-et, de haver is tolja a pénzt a sérülésmentes magyar verdára, ezért átfutottam ezt a topikot is. Sajnos itt is azt látom, hogy nem csak a kopóalkatrészekre kell költeni. Évente nagyjából 40k-t megyek az enyémmel, amibe Isten sem tudja szerintem, hogy mennyi a km, de extra szivola nem nagyon van vele.
Nincs olyan aki nem cumizik vele? Mondja már valaki, hogy ezt csak rosszul látom és nem egy rossz konstrukció ez!
De van, csak abban benzinmotor üzemel ...
2013.11.11. 09:24
hamoriarpi írta:Oroszlan írta:steve_wonder írta:Sziasztok!
Csak nekem szúr szemet az, hogy lapátoljátok a pénzt a kocsitokra? Akárhogy nézem ez egy költögetős széria. Gondoltam lecserélem az e39-et, de haver is tolja a pénzt a sérülésmentes magyar verdára, ezért átfutottam ezt a topikot is. Sajnos itt is azt látom, hogy nem csak a kopóalkatrészekre kell költeni. Évente nagyjából 40k-t megyek az enyémmel, amibe Isten sem tudja szerintem, hogy mennyi a km, de extra szivola nem nagyon van vele.
Nincs olyan aki nem cumizik vele? Mondja már valaki, hogy ezt csak rosszul látom és nem egy rossz konstrukció ez!
De van, csak abban benzinmotor üzemel ...
Meg nincs benne xenon, panoramatető, 5. ajtó, ccc, ....
2013.11.12. 16:33
steve_wonder írta:Sziasztok!
Csak nekem szúr szemet az, hogy lapátoljátok a pénzt a kocsitokra? Akárhogy nézem ez egy költögetős széria. Gondoltam lecserélem az e39-et, de haver is tolja a pénzt a sérülésmentes magyar verdára, ezért átfutottam ezt a topikot is. Sajnos itt is azt látom, hogy nem csak a kopóalkatrészekre kell költeni. Évente nagyjából 40k-t megyek az enyémmel, amibe Isten sem tudja szerintem, hogy mennyi a km, de extra szivola nem nagyon van vele.
Nincs olyan aki nem cumizik vele? Mondja már valaki, hogy ezt csak rosszul látom és nem egy rossz konstrukció ez!
steve_wonder írta:Üdv urak!
Újra segítség kellene. Pár hónappal ezelőtt tapasztalt hiba(ami nem lett megoldva csak nem jött elő) újra szívat. A tünet az, hogy melegen nem indul a masina. 1-2 óra várakozás után pöcc-röff . Azt megbeszéltük, hogy vagy résolaj vagy nyomásszabályzó. Most arról kellene infó, hogy melyik is ez a nyomásszabályzó? Sanszos, hogy az döglődik, mert üzem meleg motornál, leállítás után nincs gondja az indulással kb. 15 percig, viszont utána teljesen halott. Mondjuk a vízhőfokmérő első vonala alatt mindig indul. Diag nem meghatározó, mert akármikor gép közelben vagyok nincs gond vele. Lerakni meg nem tudom egyenlőre, mert napi használatban van.
Köszönöm az okosítást előre is!