Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2012.03.29. 18:20

lepke írta:
leslie írta:
lepke írta:
Fazer írta:
lepke írta:Helo
Megnyitottam ezt a topikot azok számára akik E60-ast akarnak vásárolni
mennyit kel rákölteni HA közlekedni akarnak vele


Az utolsó két év és ezalatt 147-ezer megtett kilométer költsége -- 4.612.206 Forint --



100 kilométerenként kicsivel több mint 3 ezer forint! Hiába ha használja valaki az autóját masszívan csak így lehet a top-on tartani! :franko:

Helo
Csak hogy megvédjem az autót :wink: A ráköltött összegnek a 35%-a gumikra ment el :lol:


A másik 35%-a pedig gondolom a fékekre ment el, mert a tempóról is meg is kell állni :roker:
Azért ez egy komoly összeg autófenntartásra :shock:

Helo
Hogy elmerjél vele indulni nagyobb távolságra, több ezer kilométerre akkor mindennek rendben kell hogy legyen


Vagy bátorság :mrgreen:

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2012.03.31. 15:11

Sziasztok,

Alapjáraton mostanában kissé jobban ráz a kasznim mint régebben én a motortartó gumibakra gyanakszom. (nekem minden autómnál ez mumusom:-( )

Olvasgattam visszább, de nem találtam ilyen tételt..cseréltetett már vki? Nagyságrendi árat tudna rá mondani?

Köszönettel:
M.

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2012.03.31. 19:18

TMagnum írta:Sziasztok,

Alapjáraton mostanában kissé jobban ráz a kasznim mint régebben én a motortartó gumibakra gyanakszom. (nekem minden autómnál ez mumusom:-( )

Olvasgattam visszább, de nem találtam ilyen tételt..cseréltetett már vki? Nagyságrendi árat tudna rá mondani?

Köszönettel:
M.


Az onlineteile szerint 21 665 Ft+áfa a gyári darabja.

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2012.03.31. 20:43

barbrady írta:
TMagnum írta:Sziasztok,

Alapjáraton mostanában kissé jobban ráz a kasznim mint régebben én a motortartó gumibakra gyanakszom. (nekem minden autómnál ez mumusom:-( )

Olvasgattam visszább, de nem találtam ilyen tételt..cseréltetett már vki? Nagyságrendi árat tudna rá mondani?

Köszönettel:
M.


Az onlineteile szerint 21 665 Ft+áfa a gyári darabja.


Köszönöm, hogy megnézted!

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2012.03.31. 21:55

TMagnum írta:
barbrady írta:
TMagnum írta:Sziasztok,

Alapjáraton mostanában kissé jobban ráz a kasznim mint régebben én a motortartó gumibakra gyanakszom. (nekem minden autómnál ez mumusom:-( )

Olvasgattam visszább, de nem találtam ilyen tételt..cseréltetett már vki? Nagyságrendi árat tudna rá mondani?

Köszönettel:
M.


Az onlineteile szerint 21 665 Ft+áfa a gyári darabja.


Köszönöm, hogy megnézted!

Helo
Alapjárati rázkódásnál nem a motortartó bakot kell cserélni, alapjárati rázkódás szinte mindig porlasztó hiba
Motortartó bakok hibáját R-indulásnál lehet a legjobban észrevenni.. mikor beteszed tolató menetben és lassan elindulsz akkor remeg a járgány :wink:
DE EZT a TOPIKOT ne offoljuk szét

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2013.09.26. 22:00

Leírnám, akkor én is az autó üzemben tartási költségeit:

E60 535d 256 ezer km.

Amiket cserélni kellett:

-6 db gyári izzító gyertya (most lett először cserélve) - 27540 Ft
-kartergázszűrő készlet -14 500 Ft
-szívósor tömítés garnitúra -12 500 Ft
-ebay swirl flaps dugó készlet 6db -11655 Ft
-turbó tömítések (összes)- 17456 Ft
-AGR termostat -13691 Ft
-main termostat-18405 Ft
-vízpumpa- 35540 Ft
-Rács a lökösbe- 9404 Ft
-nagyszilent 2db- 13004 Ft
- Gyári balos első lengőkar- 43000 Ft
- két db stabilizátor pálca- 18000 Ft
- 4db M5 replica felni télire, firestone téli gumikkal- 150.000 Ft


Eddig összesen: 359 ezer forint + a munkaköltség.

Ismert előélet:
- 1db gyári féktárcsa és betét garnitúra:- emlékeim szerint 200 ezer Ft környéke
- váltóolaj csere szűrővel: 40.000 Ft
- DPF mosás( most 170 ezerről számol vissza): ár ismeretlen
- 17 x olaj és szűrők cseréje: - mai árakkal 17x50 ezer Ft környéke.
- 2008-ban szoftverfrissítés: 18 ezer Ft
- Bridgestone Potenza defekttűrő abroncsok- 2 x 300 ezer Ft/garintúra

Előző tulaj kiadásai: Körülbelül 1.7 millió forint.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: lepke
Értékelés: 4.76%
A hozzászólást 4 alkalommal szerkesztették, utoljára NagyMatyas 2013.10.07. 10:48-kor.

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2013.10.05. 00:32

nagy.matyika írta:Leírnám, akkor én is az autó üzemben tartási költségeit:

E60 535d 256 ezer km.

Amiket cserélni kellett:

-6 db gyári izzító gyertya (most lett először cserélve) - 27540 Ft
-kartergázszűrő készlet -14 500 Ft
-szívósor tömítés garnitúra -12 500 Ft
-ebay swirl flaps dugó készlet 6db -11655 Ft
-turbó tömítések (összes)- 17456 Ft
-AGR termostat -13691 Ft
-main termostat-18405 Ft
-vízpumpa- 35540 Ft
-Rács a lökösbe- 9404 Ft
-nagyszilent 2db- 13004 Ft
- Gyári balos első lengőkar- 43000 Ft
- két db stabilizátor pálra- 18000 Ft

Eddig összesen: 209 ezer forint + a munkaköltség.

Szerintem elég baráti :D

65-68 fokos a vizem a 90 helyett. Ha majd rendesen bemelegszik a kocsi, akkor mennyivel fog csökkenni a fogyasztás kb?

Az autó előéletét ismerve a kopó alkatrészeket kivéve, eddig semmi nem volt cserélve benne. Kíváncsi vagyok mit hoz a jövő. :D

Helo
Nyomtam egy köszit :franko: :franko:

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2013.10.05. 11:38

nagy.matyika írta:Leírnám, akkor én is az autó üzemben tartási költségeit:

E60 535d 256 ezer km.

Amiket cserélni kellett:

- 6 db gyári izzító gyertya (most lett először cserélve) - 27540 Ft
- kartergázszűrő készlet -14 500 Ft
- szívósor tömítés garnitúra -12 500 Ft
- ebay swirl flaps dugó készlet 6db -11655 Ft
- turbó tömítések (összes)- 33000 Ft
- AGR termostat -13691 Ft
- main termostat-18405 Ft
- vízpumpa- 35540 Ft
- Rács a lökösbe- 9404 Ft
- nagyszilent 2db- 13004 Ft
- Gyári balos első lengőkar- 43000 Ft
- két db stabilizátor pálca- 18000 Ft
- 4db M5 replica felni télire, új firestone téli gumikkal- 150.000 Ft (szerintem elég jó ár)
- fő vákuumcső elvolt rágva, köszi nyestpajti :facepalm: - ár ismeretlen
- Sajnos kiderült, hogy a coolertől feljövő turbócsőn van egy centis lyuk, szóval az is cserélve lett- 61000 Ft


Eddig összesen: 436 ezer forint + a munkaköltség.

Ismert előélet:
- 1x gyári féktárcsa és betét garnitúra:- emlékeim szerint 200 ezer Ft környéke
- váltóolaj csere szűrővel: 40.000 Ft
- DPF mosás( most 170 ezerről számol vissza): ár ismeretlen
- 17 x olaj és szűrők cseréje: - mai árakkal 17x50 ezer Ft környéke.
- 2008-ban szoftverfrissítés: 18 ezer Ft
- Bridgestone Potenza defekttűrő abroncsok- 2 x 300 ezer Ft/garintúra

Előző tulaj kiadásai: Körülbelül 1.7 millió forint.


Frissítettem: 2013.10.09 A kocsi ma lett kész. A futómű sokat változott érdemben. Végre nem üt fel! A konklúzió az, hogy a motor 258 ezer km el a háta mögött is nagyon szép állapotban van. A turbók tökéletesek, nem lóg a tengelyük. A turbócsőben végig finom olajfilm van jelen. Az EGR szelep tiszta, mert 5 ezer km el előtt kitakarítottuk a szívósorral együtt. Flapsek elhagyták a fedélzetet örökre! Az autó komplett hűtőrendszere ki lett takarítva és kapott új vízpumpát és termosztátokat.

Ezúton is köszönöm a Lepkéhez hasonló fórumozók pontos leírásait, mert ezeknek köszönhetően lett kiszedve a helyéről a hűtő és lett kiganézva. Tényleg olyan volt, ,mint amit most ástak ki a föld alól :D

Fogyasztáscsökkenésről legközelebb remélem pozitívan fogok beszámolni :D

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2013.11.10. 16:51

Sziasztok!

Csak nekem szúr szemet az, hogy lapátoljátok a pénzt a kocsitokra? Akárhogy nézem ez egy költögetős széria. Gondoltam lecserélem az e39-et, de haver is tolja a pénzt a sérülésmentes magyar verdára, ezért átfutottam ezt a topikot is. Sajnos itt is azt látom, hogy nem csak a kopóalkatrészekre kell költeni. Évente nagyjából 40k-t megyek az enyémmel, amibe Isten sem tudja szerintem, hogy mennyi a km, de extra szivola nem nagyon van vele.
Nincs olyan aki nem cumizik vele? Mondja már valaki, hogy ezt csak rosszul látom és nem egy rossz konstrukció ez!

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2013.11.10. 17:11

steve_wonder írta:Sziasztok!

Csak nekem szúr szemet az, hogy lapátoljátok a pénzt a kocsitokra? Akárhogy nézem ez egy költögetős széria. Gondoltam lecserélem az e39-et, de haver is tolja a pénzt a sérülésmentes magyar verdára, ezért átfutottam ezt a topikot is. Sajnos itt is azt látom, hogy nem csak a kopóalkatrészekre kell költeni. Évente nagyjából 40k-t megyek az enyémmel, amibe Isten sem tudja szerintem, hogy mennyi a km, de extra szivola nem nagyon van vele.
Nincs olyan aki nem cumizik vele? Mondja már valaki, hogy ezt csak rosszul látom és nem egy rossz konstrukció ez!

Mint konstrukció nagyon jó, legalábbis a BMW részéről. Az utolsó csavarjába is bele van kódolva a "tervezett avulás".

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2013.11.10. 17:55

steve_wonder írta:Sziasztok!

Csak nekem szúr szemet az, hogy lapátoljátok a pénzt a kocsitokra? Akárhogy nézem ez egy költögetős széria. Gondoltam lecserélem az e39-et, de haver is tolja a pénzt a sérülésmentes magyar verdára, ezért átfutottam ezt a topikot is. Sajnos itt is azt látom, hogy nem csak a kopóalkatrészekre kell költeni. Évente nagyjából 40k-t megyek az enyémmel, amibe Isten sem tudja szerintem, hogy mennyi a km, de extra szivola nem nagyon van vele.
Nincs olyan aki nem cumizik vele? Mondja már valaki, hogy ezt csak rosszul látom és nem egy rossz konstrukció ez!


Nézd ezt így is fellehet fogni. Nem az a nehéz, hogy valaki megvegyen egy ilyen autót x éves korába az eredeti ár töredékéért, hanem hogy fenn is tudd tartani. Ahogy itt nézegettem a topicot mindenki kb az újkori vételár 20% át költötte rá az autóra általánosságban. Én úgy gondolom, hogy az e60 semmivel se macerásabb, mint az e39 volt. Amit ki kell cserélni rajta azt ki kell, de ettől még nem lesz rossz autó. A használt piacon remekül lehet látni, hogy milyen állapotban van egy olyan bmw, amit (már elnézést), de suzukis mentalitással üzemeltettek.

Ez a topic remek, mert sokan nagyon pontosan leírják, hogy mi merre hány méter így felkészülhetsz a költségekre és tudni fogod, hogy mit nézz meg nagyon alaposan az új autód vásárlásánál :wink:

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2013.11.10. 18:03

hamoriarpi írta:
steve_wonder írta:Sziasztok!

Csak nekem szúr szemet az, hogy lapátoljátok a pénzt a kocsitokra? Akárhogy nézem ez egy költögetős széria. Gondoltam lecserélem az e39-et, de haver is tolja a pénzt a sérülésmentes magyar verdára, ezért átfutottam ezt a topikot is. Sajnos itt is azt látom, hogy nem csak a kopóalkatrészekre kell költeni. Évente nagyjából 40k-t megyek az enyémmel, amibe Isten sem tudja szerintem, hogy mennyi a km, de extra szivola nem nagyon van vele.
Nincs olyan aki nem cumizik vele? Mondja már valaki, hogy ezt csak rosszul látom és nem egy rossz konstrukció ez!

Mint konstrukció nagyon jó, legalábbis a BMW részéről. Az utolsó csavarjába is bele van kódolva a "tervezett avulás".


Ezzel vitatkoznek...tervezett avultatas mint olyan szvsz nincs...kb. be lehet loni egy elettartamot de csak kb...nekem is amikor jon egy projekt egy hajtomure es 20.000 uzemorat szabnak meg csak nagyjabol tudom beloni...majd prototipus teszteles...ha lenyomja a tesztet az adott tesztmennyiseg akkor ok (a valos uzemi elettartam minden egysegnel mas lesz, de ez mar senkit sem erdekel), ha nem meg kell talalni hol a gyengeseg es kikuszobolni...

Szoval kerdeses, h pl a BMW AG minden modult es egyseget vegig tesztel-e...ha igen akkor minek milyen elettartamot szabtak...es ez a lenyeg...milyen elettartamot szabnak...egy luxus termek pedig pont attol draga, h minosegi, h a legujabb, h lepest tart a fejlodessel es ezaltal rovid az eletciklusa...ilyen a fogyasztoi tarsadalom...

Vegy egy kinai cipot fillerekert es mindig trendi leszel de egy szezon utan szetmegy de ha megsem megy a szemetbe mert mar nem trendi...vagy vegyel egy sendra kigyobor csizmat mint en...es ebben temetnek el = pont nem izgat a divat....

Szoval ezeket az autokat igazabol azoknak tervezik es gyartjak akik meg tudjak fizetni ujonnan...hasznsljak modellvaltasig es ennyi...nem nekunk akik toredek aron megvesszuk 1-2 ciklussal kesobb es koltunk rajuk rendesen mert szeretjuk...

Amit idaig leszurtem az az, hogy a tervezesi modszertan es tesztkorulmenyek (nem beszelve az archivumok mereterol es kereshetosegerol) nagymertekben javultak a gyartastechnologiaval es anyagismerettel karoltve, igy pontosabb lehet beloni, hogy a celfeladat ellatasat minel kevesebb penzbol oldhassuk meg...

E39 allitolag a BMW nagy bizonyitasi kiserlete volt...elvileg ezert van sok megoldas a 7er- bol...viszont az E60 mechanikailag nem akkora elorelepes (mondom amit leszurtem az alapjan...nem bantas)...kivancsi vagyok F01-re alulrol eloben is...

E39-ben is rengeteg szerintem idiota megoldas van (de leginkabb felesleges, ettol fuggetlenul csodalatos, es szeretem minden porcikajat)...megmutattuk, h ilyet is tudunk, elorebb vagyunk mint a tobbi gyarto...de ez az elsodleges felhasznalonal nem szamit...vagy anyagilag vagy meg nem jelentkezik...

Huhh ez sok lett bocsi...

Tapatalk-kal küldve az én GT-N7105-el

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2013.11.10. 18:15

Fene tudja. Ha ezt valaki normálisnak tartja, akkor én nem váltok az biztos. Nincs másik autóm sajnos és annyi szabim sem, amennyit állnia kellene a garázsban\szerelőnél.
Várok még vele. Hátha lesz ez jobb is.

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2013.11.10. 19:37

Bummer írta:
"Szoval kerdeses, h pl a BMW AG minden modult es egyseget vegig tesztel-e...ha igen akkor minek milyen elettartamot szabtak...es ez a lenyeg...milyen elettartamot szabnak..."

Tapatalk-kal küldve az én GT-N7105-el

A véleményed egy részével azonosulni tudok.
Viszont, itt ellent mondasz magadnak. Akkor ezt nem tervezett elavulásnak hívják? :roll:

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bmw520ds az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2013.11.10. 20:18

steve_wonder írta:Sziasztok!

Csak nekem szúr szemet az, hogy lapátoljátok a pénzt a kocsitokra? Akárhogy nézem ez egy költögetős széria. Gondoltam lecserélem az e39-et, de haver is tolja a pénzt a sérülésmentes magyar verdára, ezért átfutottam ezt a topikot is. Sajnos itt is azt látom, hogy nem csak a kopóalkatrészekre kell költeni. Évente nagyjából 40k-t megyek az enyémmel, amibe Isten sem tudja szerintem, hogy mennyi a km, de extra szivola nem nagyon van vele.
Nincs olyan aki nem cumizik vele? Mondja már valaki, hogy ezt csak rosszul látom és nem egy rossz konstrukció ez!


De van, csak abban benzinmotor üzemel ...

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Oroszlan az itt látható tagok köszönték meg: Szkubi-ka
Értékelés: 4.76%

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2013.11.10. 20:19

bmw520ds írta:
Bummer írta:
"Szoval kerdeses, h pl a BMW AG minden modult es egyseget vegig tesztel-e...ha igen akkor minek milyen elettartamot szabtak...es ez a lenyeg...milyen elettartamot szabnak..."

Tapatalk-kal küldve az én GT-N7105-el

A véleményed egy részével azonosulni tudok.
Viszont, itt ellent mondasz magadnak. Akkor ezt nem tervezett elavulásnak hívják? :roll:


Lehet ideologiat gyartani es hangzatos nevekkel dobalozni...ezert irtam, h szereny velemenyem szerint a tervezett avultatas az amivel zanzasitjak a nepek fejet olyan dologban amihez effektiv nem ertenek...

A Deutsches Muzeumban volt olyan Porsche amit 50 evre terveztek...gyonyoru volt...kerdes mar csak az, h akinek van 40 misi a zsebeben az hajlando-e 3-500 misit adni ugyan azert csak ha kap 50 ev garit...igy lenne evi par tucat ember igy meg ezrek...

Mindig az a kerdes, mit akarsz es mennyiert...alapvetoen a fogyasztoi tarsadalomhoz illeszkedett a tervezes is...ill szoros szimbiozisban...

Mi is tudunk olyan motoros hajtomuvet ami 50e ora felett is mint az uj...de ha a megrendelonek olyan kell ami 100 orat tud akkor ot semmi mas nem fogja erdekelni, csak az, h az ara is ehhez mert legyen...viszont mindenkinek kell a profit...

Lehet joval kevesebb lenne a problema es hosszabb az uzembiztos elettartam (kopo alkatresz csereperiodus is nohetne) ha duplaja lenne az adott auto/alkatresz ara...marha megfizetne vslaki...

Nekem az a meglatasom, amit fentebb is irtam...

Vannak gyenge pontjai tudom, hisz az ideologia nem egzakt...



Tapatalk-kal küldve az én GT-N7105-el

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2013.11.10. 23:08

A diesel vs benzin vitába most ne menjünk bele! Mindkettőre lehet költeni. Remélem egy 5 év múlva is olyan elégedett leszek a 35d-vel, mint most. 260 ezernél a turbók nagyon szép állapotban voltak és most minden tekintetben produkálni tudja a gyári értékeket :wink: :wink:

Bummer! Veled maximálisan egyet értek! A lényeg tényleg abban keresendő, hogy alapvetően ezek az autók nem nekünk készülnek. Az az ember aki meg kitud csengetni ennyi pénzt egy új autóért úgyis maximum a garancia idő leteltekor elfogja adni és megveszi az új modellt. Neki addig egy forintot nem kell rákölteni, az meg senkit nem érdekel ott, hogy 8-10 éves korában mi fog elfáradni az autón.

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2013.11.11. 08:37

Oroszlan írta:
steve_wonder írta:Sziasztok!

Csak nekem szúr szemet az, hogy lapátoljátok a pénzt a kocsitokra? Akárhogy nézem ez egy költögetős széria. Gondoltam lecserélem az e39-et, de haver is tolja a pénzt a sérülésmentes magyar verdára, ezért átfutottam ezt a topikot is. Sajnos itt is azt látom, hogy nem csak a kopóalkatrészekre kell költeni. Évente nagyjából 40k-t megyek az enyémmel, amibe Isten sem tudja szerintem, hogy mennyi a km, de extra szivola nem nagyon van vele.
Nincs olyan aki nem cumizik vele? Mondja már valaki, hogy ezt csak rosszul látom és nem egy rossz konstrukció ez!


De van, csak abban benzinmotor üzemel ...

Meg nincs benne xenon, panoramatető, 5. ajtó, ccc, ....

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2013.11.11. 09:24

hamoriarpi írta:
Oroszlan írta:
steve_wonder írta:Sziasztok!

Csak nekem szúr szemet az, hogy lapátoljátok a pénzt a kocsitokra? Akárhogy nézem ez egy költögetős széria. Gondoltam lecserélem az e39-et, de haver is tolja a pénzt a sérülésmentes magyar verdára, ezért átfutottam ezt a topikot is. Sajnos itt is azt látom, hogy nem csak a kopóalkatrészekre kell költeni. Évente nagyjából 40k-t megyek az enyémmel, amibe Isten sem tudja szerintem, hogy mennyi a km, de extra szivola nem nagyon van vele.
Nincs olyan aki nem cumizik vele? Mondja már valaki, hogy ezt csak rosszul látom és nem egy rossz konstrukció ez!


De van, csak abban benzinmotor üzemel ...

Meg nincs benne xenon, panoramatető, 5. ajtó, ccc, ....


Vannak olyan verziók is ...

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2013.11.12. 16:33

E60-as topicban ezt írtad:

steve_wonder írta:Sziasztok!

Csak nekem szúr szemet az, hogy lapátoljátok a pénzt a kocsitokra? Akárhogy nézem ez egy költögetős széria. Gondoltam lecserélem az e39-et, de haver is tolja a pénzt a sérülésmentes magyar verdára, ezért átfutottam ezt a topikot is. Sajnos itt is azt látom, hogy nem csak a kopóalkatrészekre kell költeni. Évente nagyjából 40k-t megyek az enyémmel, amibe Isten sem tudja szerintem, hogy mennyi a km, de extra szivola nem nagyon van vele.
Nincs olyan aki nem cumizik vele? Mondja már valaki, hogy ezt csak rosszul látom és nem egy rossz konstrukció ez!


E39-esben meg ezt:

steve_wonder írta:Üdv urak!

Újra segítség kellene. Pár hónappal ezelőtt tapasztalt hiba(ami nem lett megoldva csak nem jött elő) újra szívat. A tünet az, hogy melegen nem indul a masina. 1-2 óra várakozás után pöcc-röff . Azt megbeszéltük, hogy vagy résolaj vagy nyomásszabályzó. Most arról kellene infó, hogy melyik is ez a nyomásszabályzó? Sanszos, hogy az döglődik, mert üzem meleg motornál, leállítás után nincs gondja az indulással kb. 15 percig, viszont utána teljesen halott. Mondjuk a vízhőfokmérő első vonala alatt mindig indul. :D Diag nem meghatározó, mert akármikor gép közelben vagyok nincs gond vele. Lerakni meg nem tudom egyenlőre, mert napi használatban van.
Köszönöm az okosítást előre is!


Ezek szerint lehetne a tiedre is lapátolni, csak te nem teszed. Ne vedd bántásnak, csak így kissé fura a megállapításod.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: muhaati
Értékelés: 4.76%
Hozzászólás küldése

VigLink badge