Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

E60-as üzemben tartási költsége

2010.08.14. 23:01

Helo
Megnyitottam ezt a topikot azok számára akik E60-ast akarnak vásárolni
mennyit kel rákölteni HA közlekedni akarnak vele

140.310 kilométer állás 2010.03.24
-olajcsere,szűrők,munkadíj,kartergáz szelep,prolong adalékkal --107.000 ft--

március 25.
-ablaktörlő motor csere (bontott) --48.000 ft-- szerelve az új ára több mint egy 100-as

március 28.
-üzemanyag szűrő csere --18.000 ft--

május 12.
-hátsó fékbetét csere --25.000 ft-- + kopásjelző-- 5.000 ft-- munkadíj --5.000ft--

május 18.
- nyárigumik 4db --280.000 ft --

június 5.
-olajszűrő csere a tömítés elfáradt benne --14.000 ft--

július 9.
-a termosztát megadta magát --15.000-- + tréler a szervizig --25.000 ft--

165.132 kilométer óra állás 2010. 07. 21.
-ekkor ment tönkre a főtengely ékszíjtárcsa
a szervizben kicseréltek azokat a dolgokat amiket a 80-90 ezres NAGY szerviznél előirnak
-ékszíjtárcsa,szíjak,feszítő görgők,vízpumpa,hűtőnek a csöveit,alsó termosztát,hűtő tisztítás + folyadék csere,
még hozzájött egy komplett motorolaj csere is
összesen ez került --410.000 ft-- amihez még hozzájött a tréler --18.000 ft--

augusztus 9.
- első nyomtávrúd cseréje 2 darab-- 56.000 ft-- munkadíj + futómű állítás --15.000 ft--

173.865 kilométer óra állás 2010.08.14
Jelen pillanatban NINCS olyan gond ami miatt ne működne az autó
viszont nem tökéletes :wink: kormányoszlop még nem működik,partikuláter filter csere,ablakmosó tartály valahol elengedi a folyadékot

üdv zoli
A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára lepke 2010.08.16. 16:43-kor.

2010.08.14. 23:28

Helo
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára lepke 2019.08.21. 06:36-kor.

2010.08.15. 11:51

....en meg kispalyas vagyok:

E60 530d
- 2010 július 2. megvétel: 163960km

- 2010 július 6. Szervízelés, olajcsere 164639km
Ablaktörlő 10876 Ft
olajszűrő 3443 Ft
üzemanyagszűrő 7850 FT
kartergázszűrő 10995 Ft
levegőszűrő 8395 FT
olaj 5w-30 LL04 2300/l 20700 Ft

- 2010 július 20. Szervízelés , cooler cső csere 166810km
cooler cső 35900Ft

- 2010 július 26 Szervízelés, pillangó kiszedés tisztítás 166964km
egr tisztítás + pillangó kiszedés
szívósor tisztítás
Hütő tisztítás 26000
turbócsőtömítés a turbónál 2960
vákumpumpa gumigyűrű 900
dizel rendszer tisztító 2750
össz: 32610

Amit meg meg kell:

generátor 1-2x beeirta hibanak
izzításvezérlő tuti szar
1-2-5-6 izzitogyertya is be van irva......
váltó teknő + ( olajcsere ? ) tömítés
lassan fektarcsak elol hatul + betetek
valami bug 40-60 kozott......en csapagyra gyanakszom, de mas gumit mondja......fel kene rakni a teligumit :P

2010.08.15. 12:51

SoundkeY írta:....en meg kispalyas vagyok:

E60 530d
- 2010 július 2. megvétel: 163960km

- 2010 július 6. Szervízelés, olajcsere 164639km
Ablaktörlő 10876 Ft
olajszűrő 3443 Ft
üzemanyagszűrő 7850 FT
kartergázszűrő 10995 Ft
levegőszűrő 8395 FT
olaj 5w-30 LL04 2300/l 20700 Ft

- 2010 július 20. Szervízelés , cooler cső csere 166810km
cooler cső 35900Ft

- 2010 július 26 Szervízelés, pillangó kiszedés tisztítás 166964km
egr tisztítás + pillangó kiszedés
szívósor tisztítás
Hütő tisztítás 26000
turbócsőtömítés a turbónál 2960
vákumpumpa gumigyűrű 900
dizel rendszer tisztító 2750
össz: 32610

Amit meg meg kell:

generátor 1-2x beeirta hibanak
izzításvezérlő tuti szar
1-2-5-6 izzitogyertya is be van irva......
váltó teknő + ( olajcsere ? ) tömítés
lassan fektarcsak elol hatul + betetek
valami bug 40-60 kozott......en csapagyra gyanakszom, de mas gumit mondja......fel kene rakni a teligumit :P

Helo
A csapágyat menet közben BALRA-JOBBRA gyors kormányzással meglehet állapítani hogy melyik oldali a hibás
vagy azt is hogy JÓK a csapágyak IGY ezt kilehet zárni a hibából
üdv zoli

2010.08.15. 14:56

SoundkeY írta:izzításvezérlő tuti szar
1-2-5-6 izzitogyertya is be van irva......


Amíg a vezérlő nem jó, addig nem számít, hogy beírja az izzítógyertyákat is.

2010.08.15. 22:55

A kocsit 2009 áprilisban vettem. Azóta az alábbiakat költöttem rá.
Amúgy baja nem volt, nem romlott el semmi.
Hozzáteszem, nem megyek vele túl sokat. Most van benne 145ezer km.

Az anyagár 10% kedvezménnyel van, a munkadíj pedig a 25% ÁFA nélküli.

Diagnosztika 2009. április 5000
Futómű átvizsgálás, diagnosztika 2009. november 6000
Gumiszőnyeg 2009. május 7600
Bal oldali xenon égő (kiégett) 2009.július 20000
Xenon égő csere munkadíja 2009. július 3000
Műanyag burkolat elől (kavics kitörte) 2009. augusztus 7000
M embléma kerekekhez 4 db 2009. szeptember 5000
Matrica a téli felnikhez 4 db. 2009. november 2500
Téli gumi + felni 2009. november 280000
Szoftver frissítés 2009. december 20000
Menü magyarítás 2009. december 30000
M küszöb belépő burkolat 4 db. 2010. január 47630
Kátrányoldó spray 2010. április 1745
Műszerfal tisztító 2010. április 1350
Bal első dobbetét (kavics kitörte) 2010. április 11365
Bal első műanyag betét (kavics) 2010. április 3065
Féktárcsa első 2 db 2010. április 63125
Fékbetét pár első tengelyre 2010. április 27400
Fékbetét kopásjelző 2010. április 5100
Fékolaj 2010. április 2000
Tárcsa+betét+fékolaj csere díja 2010. április 17000
Levegőszűrő 2010. április 6000
Pollenszűrő 2 db. 2010. április 20000
Motorolaj 8 L 2010. április 20000
Motorolaj szűrő 2010. április 2000
Motorolaj csere 2010. április 6000
Hűtő tisztítás 2010. június 16000
Hűtőfolyadék csere 2010. június 5315

Kocsira költve összesen: 641195

2010.08.15. 23:52

Oroszlan írta:Kátrányoldó spray

:lol: :lol: :lol:


Ennyi erővel ide kerülhetett volna a lézerdetektor is :D

2010.08.16. 00:20

simi64 írta:
Oroszlan írta:Kátrányoldó spray

:lol: :lol: :lol:


Ennyi erővel ide kerülhetett volna a lézerdetektor is :D


Azért nem írtam hozzá, mert az nem szükséges a kocsi fenntartásához.

2010.08.26. 17:08

Helo
Megnyitottam ezt a topikot azok számára akik E60-ast akarnak vásárolni
mennyit kel rákölteni HA közlekedni akarnak vele

140.310 kilométer állás 2010.03.24
-olajcsere,szűrők,munkadíj,kartergáz szelep,prolong adalékkal --107.000 ft--

március 25.
-ablaktörlő motor csere (bontott) --48.000 ft-- szerelve az új ára több mint egy 100-as

március 28.
-üzemanyag szűrő csere --18.000 ft--

május 12.
-hátsó fékbetét csere --25.000 ft-- + kopásjelző-- 5.000 ft-- munkadíj --5.000ft--

május 18.
- nyárigumik 4db --280.000 ft --

június 5.
-olajszűrő csere a tömítés elfáradt benne --14.000 ft--

július 9.
-a termosztát megadta magát --15.000-- + tréler a szervizig --25.000 ft--

165.132 kilométer óra állás 2010. 07. 21.
-ekkor ment tönkre a főtengely ékszíjtárcsa
a szervizben kicseréltek azokat a dolgokat amiket a 80-90 ezres NAGY szerviznél előirnak
-ékszíjtárcsa,szíjak,feszítő görgők,vízpumpa,hűtőnek a csöveit,alsó termosztát,hűtő tisztítás + folyadék csere,
még hozzájött egy komplett motorolaj csere is
összesen ez került --410.000 ft-- amihez még hozzájött a tréler --18.000 ft--

augusztus 9.
- első nyomtávrúd cseréje 2 darab-- 56.000 ft-- munkadíj + futómű állítás --15.000 ft--

173.865 kilométer óra állás 2010.08.14
Jelen pillanatban NINCS olyan gond ami miatt ne működne az autó
viszont nem tökéletes :wink: kormányoszlop még nem működik,partikuláter filter csere,ablakmosó tartály valahol elengedi a folyadékot

175.220 augusztus 26
Túrbó nyomócső csere,szerelve ---45.000 ft---

üdv zoli

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2010.08.31. 22:13

lepke írta:Helo
Megnyitottam ezt a topikot azok számára akik E60-ast akarnak vásárolni
mennyit kel rákölteni HA közlekedni akarnak vele

140.310 kilométer állás 2010.03.24
-olajcsere,szűrők,munkadíj,kartergáz szelep,prolong adalékkal --107.000 ft--

március 25.
-ablaktörlő motor csere (bontott) --48.000 ft-- szerelve az új ára több mint egy 100-as

március 28.
-üzemanyag szűrő csere --18.000 ft--

május 12.
-hátsó fékbetét csere --25.000 ft-- + kopásjelző-- 5.000 ft-- munkadíj --5.000ft--

május 18.
- nyárigumik 4db --280.000 ft --

június 5.
-olajszűrő csere a tömítés elfáradt benne --14.000 ft--

július 9.
-a termosztát megadta magát --15.000-- + tréler a szervizig --25.000 ft--

165.132 kilométer óra állás 2010. 07. 21.
-ekkor ment tönkre a főtengely ékszíjtárcsa
a szervizben kicseréltek azokat a dolgokat amiket a 80-90 ezres NAGY szerviznél előirnak
-ékszíjtárcsa,szíjak,feszítő görgők,vízpumpa,hűtőnek a csöveit,alsó termosztát,hűtő tisztítás + folyadék csere,
még hozzájött egy komplett motorolaj csere is
összesen ez került --410.000 ft-- amihez még hozzájött a tréler --18.000 ft--

augusztus 9.
- első nyomtávrúd cseréje 2 darab-- 56.000 ft-- munkadíj + futómű állítás --15.000 ft--

173.865 kilométer óra állás 2010.08.14
Jelen pillanatban NINCS olyan gond ami miatt ne működne az autó
viszont nem tökéletes :wink: kormányoszlop még nem működik,partikuláter filter csere,ablakmosó tartály valahol elengedi a folyadékot

üdv zoli


Hali!
Én 125 000 km-rel vettem februárban, most 170 van benne de ennyi sz..ság nincs vele. Mondjuk magyar szerelő nem nyúlt még hozzá, csak a németek, meg én. Tankolok, megyek, olajat olajszűrőt cserélek.
Eddigi ráfordítás:
- 4db szőr új téli guma, Bridgestone 125 000.- kamionról leesett ugyan...
- kenőanyagok, szűrők cseréje: 145.000.- (váltó szűrő és olaj is, komplett alja) csak eredeti anyagokkal
- Szívósor csere: 135.000.- (bár nem tom minek, mert semmi baja a leszereltnek, kicsit olajos, de nem látom mitől törne el a pillangó??)
Jah, és 7.5 el járok vegyesen város-autópálya, olyan a hangja, mint a safhausen orának.
Azért az hozzá tartozik, hogy a kipufogó sor van most terítéken, elrepedt, de napról napra kedvezőbb ajánlatokat kapok szerintem egy 100 as ban meg fog álni.
Ezeket kicserélve ismét 170 000 km ig nyugalom van szerintem, majd kiderül!

Remélem én szerencsésebb leszek, mert én nem hobbi autónak vettem, hanem munkaeszköznek sokat megyek vele.

Üdv: Jani

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2010.09.01. 00:47

Jeeeh írta: most 170 van benne de ennyi sz..ság nincs vele.

Mert Neked nem ennyi az utazósebességed:

Kép

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2010.09.01. 08:43

Jeeeh írta:
lepke írta:Helo
Megnyitottam ezt a topikot azok számára akik E60-ast akarnak vásárolni
mennyit kel rákölteni HA közlekedni akarnak vele

140.310 kilométer állás 2010.03.24
-olajcsere,szűrők,munkadíj,kartergáz szelep,prolong adalékkal --107.000 ft--

március 25.
-ablaktörlő motor csere (bontott) --48.000 ft-- szerelve az új ára több mint egy 100-as

március 28.
-üzemanyag szűrő csere --18.000 ft--

május 12.
-hátsó fékbetét csere --25.000 ft-- + kopásjelző-- 5.000 ft-- munkadíj --5.000ft--

május 18.
- nyárigumik 4db --280.000 ft --

június 5.
-olajszűrő csere a tömítés elfáradt benne --14.000 ft--

július 9.
-a termosztát megadta magát --15.000-- + tréler a szervizig --25.000 ft--

165.132 kilométer óra állás 2010. 07. 21.
-ekkor ment tönkre a főtengely ékszíjtárcsa
a szervizben kicseréltek azokat a dolgokat amiket a 80-90 ezres NAGY szerviznél előirnak
-ékszíjtárcsa,szíjak,feszítő görgők,vízpumpa,hűtőnek a csöveit,alsó termosztát,hűtő tisztítás + folyadék csere,
még hozzájött egy komplett motorolaj csere is
összesen ez került --410.000 ft-- amihez még hozzájött a tréler --18.000 ft--

augusztus 9.
- első nyomtávrúd cseréje 2 darab-- 56.000 ft-- munkadíj + futómű állítás --15.000 ft--

173.865 kilométer óra állás 2010.08.14
Jelen pillanatban NINCS olyan gond ami miatt ne működne az autó
viszont nem tökéletes :wink: kormányoszlop még nem működik,partikuláter filter csere,ablakmosó tartály valahol elengedi a folyadékot

üdv zoli


Hali!
Én 125 000 km-rel vettem februárban, most 170 van benne de ennyi sz..ság nincs vele. Mondjuk magyar szerelő nem nyúlt még hozzá, csak a németek, meg én. Tankolok, megyek, olajat olajszűrőt cserélek.
Eddigi ráfordítás:
- 4db szőr új téli guma, Bridgestone 125 000.- kamionról leesett ugyan...
- kenőanyagok, szűrők cseréje: 145.000.- (váltó szűrő és olaj is, komplett alja) csak eredeti anyagokkal
- Szívósor csere: 135.000.- (bár nem tom minek, mert semmi baja a leszereltnek, kicsit olajos, de nem látom mitől törne el a pillangó??)
Jah, és 7.5 el járok vegyesen város-autópálya, olyan a hangja, mint a safhausen orának.
Azért az hozzá tartozik, hogy a kipufogó sor van most terítéken, elrepedt, de napról napra kedvezőbb ajánlatokat kapok szerintem egy 100 as ban meg fog álni.
Ezeket kicserélve ismét 170 000 km ig nyugalom van szerintem, majd kiderül!

Remélem én szerencsésebb leszek, mert én nem hobbi autónak vettem, hanem munkaeszköznek sokat megyek vele.

Üdv: Jani


Adjuk csak össze:
125 + 145 + 135 = 405 + 100 = 505ezer Ft fél év alatt. Plusz az üzemanyag.

Ezt mondtam Zolinak is, hogy ezt minimálbérből nem lehet.
Remélem ezzel nem bántottam meg senkit, sajnos ilyen árak vannak.

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2010.09.01. 11:49

Oroszlan írta:
Jeeeh írta:
lepke írta:Helo
Megnyitottam ezt a topikot azok számára akik E60-ast akarnak vásárolni
mennyit kel rákölteni HA közlekedni akarnak vele

140.310 kilométer állás 2010.03.24
-olajcsere,szűrők,munkadíj,kartergáz szelep,prolong adalékkal --107.000 ft--

március 25.
-ablaktörlő motor csere (bontott) --48.000 ft-- szerelve az új ára több mint egy 100-as

március 28.
-üzemanyag szűrő csere --18.000 ft--

május 12.
-hátsó fékbetét csere --25.000 ft-- + kopásjelző-- 5.000 ft-- munkadíj --5.000ft--

május 18.
- nyárigumik 4db --280.000 ft --

június 5.
-olajszűrő csere a tömítés elfáradt benne --14.000 ft--

július 9.
-a termosztát megadta magát --15.000-- + tréler a szervizig --25.000 ft--

165.132 kilométer óra állás 2010. 07. 21.
-ekkor ment tönkre a főtengely ékszíjtárcsa
a szervizben kicseréltek azokat a dolgokat amiket a 80-90 ezres NAGY szerviznél előirnak
-ékszíjtárcsa,szíjak,feszítő görgők,vízpumpa,hűtőnek a csöveit,alsó termosztát,hűtő tisztítás + folyadék csere,
még hozzájött egy komplett motorolaj csere is
összesen ez került --410.000 ft-- amihez még hozzájött a tréler --18.000 ft--

augusztus 9.
- első nyomtávrúd cseréje 2 darab-- 56.000 ft-- munkadíj + futómű állítás --15.000 ft--

173.865 kilométer óra állás 2010.08.14
Jelen pillanatban NINCS olyan gond ami miatt ne működne az autó
viszont nem tökéletes :wink: kormányoszlop még nem működik,partikuláter filter csere,ablakmosó tartály valahol elengedi a folyadékot

üdv zoli


Hali!
Én 125 000 km-rel vettem februárban, most 170 van benne de ennyi sz..ság nincs vele. Mondjuk magyar szerelő nem nyúlt még hozzá, csak a németek, meg én. Tankolok, megyek, olajat olajszűrőt cserélek.
Eddigi ráfordítás:
- 4db szőr új téli guma, Bridgestone 125 000.- kamionról leesett ugyan...
- kenőanyagok, szűrők cseréje: 145.000.- (váltó szűrő és olaj is, komplett alja) csak eredeti anyagokkal
- Szívósor csere: 135.000.- (bár nem tom minek, mert semmi baja a leszereltnek, kicsit olajos, de nem látom mitől törne el a pillangó??)
Jah, és 7.5 el járok vegyesen város-autópálya, olyan a hangja, mint a safhausen orának.
Azért az hozzá tartozik, hogy a kipufogó sor van most terítéken, elrepedt, de napról napra kedvezőbb ajánlatokat kapok szerintem egy 100 as ban meg fog álni.
Ezeket kicserélve ismét 170 000 km ig nyugalom van szerintem, majd kiderül!

Remélem én szerencsésebb leszek, mert én nem hobbi autónak vettem, hanem munkaeszköznek sokat megyek vele.

Üdv: Jani


Adjuk csak össze:
125 + 145 + 135 = 405 + 100 = 505ezer Ft fél év alatt. Plusz az üzemanyag.

Ezt mondtam Zolinak is, hogy ezt minimálbérből nem lehet.
Remélem ezzel nem bántottam meg senkit, sajnos ilyen árak vannak.


A százezer fél évre még üa. nem is olyan sok,mert húszezer sincs havonta és ez még egy Dieselnél sem sok km.

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2010.09.01. 12:32

apa írta:
Oroszlan írta:
Jeeeh írta:
lepke írta:Helo
Megnyitottam ezt a topikot azok számára akik E60-ast akarnak vásárolni
mennyit kel rákölteni HA közlekedni akarnak vele

140.310 kilométer állás 2010.03.24
-olajcsere,szűrők,munkadíj,kartergáz szelep,prolong adalékkal --107.000 ft--

március 25.
-ablaktörlő motor csere (bontott) --48.000 ft-- szerelve az új ára több mint egy 100-as

március 28.
-üzemanyag szűrő csere --18.000 ft--

május 12.
-hátsó fékbetét csere --25.000 ft-- + kopásjelző-- 5.000 ft-- munkadíj --5.000ft--

május 18.
- nyárigumik 4db --280.000 ft --

június 5.
-olajszűrő csere a tömítés elfáradt benne --14.000 ft--

július 9.
-a termosztát megadta magát --15.000-- + tréler a szervizig --25.000 ft--

165.132 kilométer óra állás 2010. 07. 21.
-ekkor ment tönkre a főtengely ékszíjtárcsa
a szervizben kicseréltek azokat a dolgokat amiket a 80-90 ezres NAGY szerviznél előirnak
-ékszíjtárcsa,szíjak,feszítő görgők,vízpumpa,hűtőnek a csöveit,alsó termosztát,hűtő tisztítás + folyadék csere,
még hozzájött egy komplett motorolaj csere is
összesen ez került --410.000 ft-- amihez még hozzájött a tréler --18.000 ft--

augusztus 9.
- első nyomtávrúd cseréje 2 darab-- 56.000 ft-- munkadíj + futómű állítás --15.000 ft--

173.865 kilométer óra állás 2010.08.14
Jelen pillanatban NINCS olyan gond ami miatt ne működne az autó
viszont nem tökéletes :wink: kormányoszlop még nem működik,partikuláter filter csere,ablakmosó tartály valahol elengedi a folyadékot

üdv zoli


Hali!
Én 125 000 km-rel vettem februárban, most 170 van benne de ennyi sz..ság nincs vele. Mondjuk magyar szerelő nem nyúlt még hozzá, csak a németek, meg én. Tankolok, megyek, olajat olajszűrőt cserélek.
Eddigi ráfordítás:
- 4db szőr új téli guma, Bridgestone 125 000.- kamionról leesett ugyan...
- kenőanyagok, szűrők cseréje: 145.000.- (váltó szűrő és olaj is, komplett alja) csak eredeti anyagokkal
- Szívósor csere: 135.000.- (bár nem tom minek, mert semmi baja a leszereltnek, kicsit olajos, de nem látom mitől törne el a pillangó??)
Jah, és 7.5 el járok vegyesen város-autópálya, olyan a hangja, mint a safhausen orának.
Azért az hozzá tartozik, hogy a kipufogó sor van most terítéken, elrepedt, de napról napra kedvezőbb ajánlatokat kapok szerintem egy 100 as ban meg fog álni.
Ezeket kicserélve ismét 170 000 km ig nyugalom van szerintem, majd kiderül!

Remélem én szerencsésebb leszek, mert én nem hobbi autónak vettem, hanem munkaeszköznek sokat megyek vele.

Üdv: Jani


Adjuk csak össze:
125 + 145 + 135 = 405 + 100 = 505ezer Ft fél év alatt. Plusz az üzemanyag.

Ezt mondtam Zolinak is, hogy ezt minimálbérből nem lehet.
Remélem ezzel nem bántottam meg senkit, sajnos ilyen árak vannak.


A százezer fél évre még üa. nem is olyan sok,mert húszezer sincs havonta és ez még egy Dieselnél sem sok km.

Helo apa
Te valamit nagyon benéztél :lol: :lol: olvasd el mégegyszer
üdv zoli

:)

2010.09.01. 13:52

Apa csak egy olaj csere volt 100 ezer Huf, igaz valami mást is cseréltek :D

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2010.09.01. 19:54

Oroszlan írta:Adjuk csak össze:
125 + 145 + 135 = 405 + 100 = 505ezer Ft fél év alatt. Plusz az üzemanyag.

Ezt mondtam Zolinak is, hogy ezt minimálbérből nem lehet.
Remélem ezzel nem bántottam meg senkit, sajnos ilyen árak vannak.


És ha ezt összehasonlítom az általam taposott E39 V8 41eFt/hó adattal akkor érdekes következtetéseket lehet levonni:
pl. közel 2-3szor annyiba kerülnek a javítások.

Igen akinek nincs pénze ne akarjon E60/61-et venni hanem inkább egy utcsó szériás E39-be üljön bele.

Jackson, aki kiváncsi lesz az F10 ilyen adataira

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2010.09.01. 19:55

jackson írta:
Oroszlan írta:Adjuk csak össze:
125 + 145 + 135 = 405 + 100 = 505ezer Ft fél év alatt. Plusz az üzemanyag.

Ezt mondtam Zolinak is, hogy ezt minimálbérből nem lehet.
Remélem ezzel nem bántottam meg senkit, sajnos ilyen árak vannak.


És ha ezt összehasonlítom az általam taposott E39 V8 41eFt/hó adattal akkor érdekes következtetéseket lehet levonni:
pl. közel 2-3szor annyiba kerülnek a javítások.

Igen akinek nincs pénze ne akarjon E60/61-et venni hanem inkább egy utcsó szériás E39-be üljön bele.
Hogy is fogalmazta meg "valaki" ma: 3,5mFt egy dolog E60 autót venni de utána üzemeltetni avagy évi 1mFt rákölteni is tudni kell.

Jackson, aki kiváncsi lesz az F10 ilyen adataira

2010.09.01. 20:48

sziasztok!
köszi srácok ezt a topicot! ;) az van hogy egyre jobban megerősödik bennem az a gondolat, hogy maradok a jól bevált e39-nél. az a vas ami nekem tetszene az jócskán 8-10 misi környékén van. ráadásul, ha nem értem félre tényleg nem egy alapjába véve jó konstrukció az e60!??? (persze ha összeszámolom, én is ráköltöttem a kicsikére vagy pár százast az elmúlt fél évben...olajcsere, szűrők, lambdaszondák, felnik+gumik, apróságok)...
persze, ahogy nézegettem a tételeket és az árakat, talán egy kicsit olcsóbban is be tudnám szerezni az alkatrészeket.
de mindez nem is igazán erről szól, hanem arról, hogy teccik, teccik az e60, de valahogy mégsem az igazi, mégsem úgy mint egy e39. hmmm... lehet hogy öregszem? azok a vonalak, az otthon érzése... iesmi. 8O
no, egy szó mint száz, keresnem kell egy uccsó szériás e39-et és bocsi az OFF-ért.
mindenesetre nagy örömmel olvasom tovább ezt a topicot (is)!
köszi és üdv: cali

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2010.09.02. 10:22

Oroszlan írta:
Jeeeh írta:
lepke írta:Helo
Megnyitottam ezt a topikot azok számára akik E60-ast akarnak vásárolni
mennyit kel rákölteni HA közlekedni akarnak vele

140.310 kilométer állás 2010.03.24
-olajcsere,szűrők,munkadíj,kartergáz szelep,prolong adalékkal --107.000 ft--

március 25.
-ablaktörlő motor csere (bontott) --48.000 ft-- szerelve az új ára több mint egy 100-as

március 28.
-üzemanyag szűrő csere --18.000 ft--

május 12.
-hátsó fékbetét csere --25.000 ft-- + kopásjelző-- 5.000 ft-- munkadíj --5.000ft--

május 18.
- nyárigumik 4db --280.000 ft --

június 5.
-olajszűrő csere a tömítés elfáradt benne --14.000 ft--

július 9.
-a termosztát megadta magát --15.000-- + tréler a szervizig --25.000 ft--

165.132 kilométer óra állás 2010. 07. 21.
-ekkor ment tönkre a főtengely ékszíjtárcsa
a szervizben kicseréltek azokat a dolgokat amiket a 80-90 ezres NAGY szerviznél előirnak
-ékszíjtárcsa,szíjak,feszítő görgők,vízpumpa,hűtőnek a csöveit,alsó termosztát,hűtő tisztítás + folyadék csere,
még hozzájött egy komplett motorolaj csere is
összesen ez került --410.000 ft-- amihez még hozzájött a tréler --18.000 ft--

augusztus 9.
- első nyomtávrúd cseréje 2 darab-- 56.000 ft-- munkadíj + futómű állítás --15.000 ft--

173.865 kilométer óra állás 2010.08.14
Jelen pillanatban NINCS olyan gond ami miatt ne működne az autó
viszont nem tökéletes :wink: kormányoszlop még nem működik,partikuláter filter csere,ablakmosó tartály valahol elengedi a folyadékot

üdv zoli


Hali!
Én 125 000 km-rel vettem februárban, most 170 van benne de ennyi sz..ság nincs vele. Mondjuk magyar szerelő nem nyúlt még hozzá, csak a németek, meg én. Tankolok, megyek, olajat olajszűrőt cserélek.
Eddigi ráfordítás:
- 4db szőr új téli guma, Bridgestone 125 000.- kamionról leesett ugyan...
- kenőanyagok, szűrők cseréje: 145.000.- (váltó szűrő és olaj is, komplett alja) csak eredeti anyagokkal
- Szívósor csere: 135.000.- (bár nem tom minek, mert semmi baja a leszereltnek, kicsit olajos, de nem látom mitől törne el a pillangó??)
Jah, és 7.5 el járok vegyesen város-autópálya, olyan a hangja, mint a safhausen orának.
Azért az hozzá tartozik, hogy a kipufogó sor van most terítéken, elrepedt, de napról napra kedvezőbb ajánlatokat kapok szerintem egy 100 as ban meg fog álni.
Ezeket kicserélve ismét 170 000 km ig nyugalom van szerintem, majd kiderül!

Remélem én szerencsésebb leszek, mert én nem hobbi autónak vettem, hanem munkaeszköznek sokat megyek vele.

Üdv: Jani


Adjuk csak össze:
125 + 145 + 135 = 405 + 100 = 505ezer Ft fél év alatt. Plusz az üzemanyag.

Ezt mondtam Zolinak is, hogy ezt minimálbérből nem lehet.
Remélem ezzel nem bántottam meg senkit, sajnos ilyen árak vannak.


Jelen esetben a fél év = 45 e km. Van, aki ennyit 3 év alatt tesz meg (és nagyon sokan 4 év alatt). Ha kiszámoljuk évi 15 ezerre, akkor az kb. 170 e Ft/év. Havi tizenvalahány ezer. Nem tűnik olyan rettenetesnek.

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2010.09.14. 21:06

Sziasztok!
Szal én az ablaktörlő motoron, a nyomtávrúdon, a vízpumpán, a gumicsöveken, az ékszíjtárcsán, a termosztáton dobtam le a láncot, meg hogy cserben hagyta a márka a tulaját! Ezt nem volt jó olvasni. :( Szívósort is azért cseréltem, mert riogattak, eltörik a pillangó szelep, megpapizza, azt törik a motor. Itt a kezemben a leszerelt, semmi baja, csak kormos, tengelyek nem lógnak. A 20 éves Peugeot 405 ösömet a comcéd vette meg. Abban most volt ékszíjtárcsa cserélve 360 000 km, ellőtte a generátor csapágyat is a vénasszony. A vízpumpája, termosztátja, ablaktörlője, (kivéve lapát) gumicsövei eredetiek a mai napig! P406 ot asszony kapta februárban 405 helyett, abban is 280 van, csak olaj meg szűrő cserék voltak, bordásszíj, meg görgők 1x, gumik, meg hátsó stab rudak 6000 ért, / db az 5 év alatt. (Jó hogy a BMW láncos! :lol: )
Ha mindezek egy BMW-n 170 000 nél jelentkeznek, nagyon mellé nyúltam a vétellel, mégis csak egy 407-est kellett volna beújítani?! :lol: Mondjuk nekem lehet hogy szerencsém van a BMW-vel, hogy kint 30 000 ként rendesen szervizelték, új fékekkel, patika tiszta mocival került a kezem alá. Az azért tisztán látszik, ezen nem sok mindent tudok saját kezüleg fabrikálni! :P Kipuff sor a mai napig repedt, épp ma stíröltem, esetleg kicserélem magam, vagy leveszem, és meghegesztem, hisz ugy is elreped ismét, mivel lemezből van sajtolva! :x
Itt tenném fel a kérdést, ha tudja valaki irja meg légyszi, le kell-e venni a szelepfedelet is, a porlasztó csúcsokkal együtt, vagy a kerékjárati dobból, meg alúról egy nőgyógyász asszisztenciájával megoldható a le-fel szerelés??? Választ előre is hálásan köszönöm!
Jani
Blais írta:
Oroszlan írta:
Jeeeh írta:
lepke írta:Helo
Megnyitottam ezt a topikot azok számára akik E60-ast akarnak vásárolni
mennyit kel rákölteni HA közlekedni akarnak vele

140.310 kilométer állás 2010.03.24
-olajcsere,szűrők,munkadíj,kartergáz szelep,prolong adalékkal --107.000 ft--

március 25.
-ablaktörlő motor csere (bontott) --48.000 ft-- szerelve az új ára több mint egy 100-as

március 28.
-üzemanyag szűrő csere --18.000 ft--

május 12.
-hátsó fékbetét csere --25.000 ft-- + kopásjelző-- 5.000 ft-- munkadíj --5.000ft--

május 18.
- nyárigumik 4db --280.000 ft --

június 5.
-olajszűrő csere a tömítés elfáradt benne --14.000 ft--

július 9.
-a termosztát megadta magát --15.000-- + tréler a szervizig --25.000 ft--

165.132 kilométer óra állás 2010. 07. 21.
-ekkor ment tönkre a főtengely ékszíjtárcsa
a szervizben kicseréltek azokat a dolgokat amiket a 80-90 ezres NAGY szerviznél előirnak
-ékszíjtárcsa,szíjak,feszítő görgők,vízpumpa,hűtőnek a csöveit,alsó termosztát,hűtő tisztítás + folyadék csere,
még hozzájött egy komplett motorolaj csere is
összesen ez került --410.000 ft-- amihez még hozzájött a tréler --18.000 ft--

augusztus 9.
- első nyomtávrúd cseréje 2 darab-- 56.000 ft-- munkadíj + futómű állítás --15.000 ft--

173.865 kilométer óra állás 2010.08.14
Jelen pillanatban NINCS olyan gond ami miatt ne működne az autó
viszont nem tökéletes :wink: kormányoszlop még nem működik,partikuláter filter csere,ablakmosó tartály valahol elengedi a folyadékot

üdv zoli


Hali!
Én 125 000 km-rel vettem februárban, most 170 van benne de ennyi sz..ság nincs vele. Mondjuk magyar szerelő nem nyúlt még hozzá, csak a németek, meg én. Tankolok, megyek, olajat olajszűrőt cserélek.
Eddigi ráfordítás:
- 4db szőr új téli guma, Bridgestone 125 000.- kamionról leesett ugyan...
- kenőanyagok, szűrők cseréje: 145.000.- (váltó szűrő és olaj is, komplett alja) csak eredeti anyagokkal
- Szívósor csere: 135.000.- (bár nem tom minek, mert semmi baja a leszereltnek, kicsit olajos, de nem látom mitől törne el a pillangó??)
Jah, és 7.5 el járok vegyesen város-autópálya, olyan a hangja, mint a safhausen orának.
Azért az hozzá tartozik, hogy a kipufogó sor van most terítéken, elrepedt, de napról napra kedvezőbb ajánlatokat kapok szerintem egy 100 as ban meg fog álni.
Ezeket kicserélve ismét 170 000 km ig nyugalom van szerintem, majd kiderül!

Remélem én szerencsésebb leszek, mert én nem hobbi autónak vettem, hanem munkaeszköznek sokat megyek vele.

Üdv: Jani


Adjuk csak össze:
125 + 145 + 135 = 405 + 100 = 505ezer Ft fél év alatt. Plusz az üzemanyag.

Ezt mondtam Zolinak is, hogy ezt minimálbérből nem lehet.
Remélem ezzel nem bántottam meg senkit, sajnos ilyen árak vannak.


Jelen esetben a fél év = 45 e km. Van, aki ennyit 3 év alatt tesz meg (és nagyon sokan 4 év alatt). Ha kiszámoljuk évi 15 ezerre, akkor az kb. 170 e Ft/év. Havi tizenvalahány ezer. Nem tűnik olyan rettenetesnek.
Hozzászólás küldése

VigLink badge