* *
Pontos idő: 2024.05.12. 23:09

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 470 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 24  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: re
HozzászólásElküldve: 2011.01.23. 11:43 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.19. 01:00
Hozzászólások: 402
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: F10
Motor tipusa: 20D
Évjárata: 2011
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nekem benzinesem volt 90000km-el vettem 300000-al adtam el 6 évesen 2 gumi valamit cseréltem elől 2 hátsó lengéscsillapítót 2 hátsó lengő kart cseréltem.Én úgy vagyok vele ha új diesel ha használt benzinest veszek.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.23. 15:06 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
jackson írta:
leto írta:
Sziasztok, ősszel vásárolt 530d-re eddig a következőket költöttem:
..............

Nos, mindez eddig összesen 1.437.000 Ft

Ha nem adjuk hozzá az M Packettet akkor 1.017.000 Ft (mindez alig fél év leforgása alatt)

.....

Tisztában voltam azzal, hogy lesznek az átlagosnál nagyobb szervízköltségek, de az E60 felülmúlta a becsléseimet, néha visszasírom a jó kis E39 523i-t amivel olajcseréken és a fékeken kívül semmi extra költségem nem volt.

Amiben viszont reménykedek, hogy ennyi ráfordítás mellett az autó is meghálálja hosszú távon is.


Akkor ha jól számolom 170eFt/hó. Ugyebár nem véletlenül emlegette lepke hogy drágább az E60 üzemben tartása. Pl. az én E39 1,5év alatt 40eFt/hó (bár idén újra kéne számolnom a két éves adatot) jóval kevesebb.

Jackson, aki összehasonlít
ui: majd újra kalkulálom de a 150eFt ami ebben a hóban volt azért nagyon sok mindent takart magában

Helo
Nem Hónapokban és években kel ezeket számolni MERT az elég csalós
leto klubtárs leírásából megállapítva 30-40 ezer km-ment az autóval
Vannak sokan akik több év alatt sem mennek ennyi kilométert


OK tőlem számolhatjuk futott kilóméter per év függvényében. Én is mindjárt össze dobom a friss adatokat.

LETO: légyszi mond meg, hogy ez a 1mFt kábé mennyi futás kilóméter mellett sikerült összehozni.

Lepke: én inkább a miatt aggódom, hogy fél év rövid idő. Lehet hogy most bele ment ennyi de utánna pl. mennyi ideig nem kell belenyúlni akkor fajlagosan csökken. És a tiédre van futott km/év/Ft adat?

Jackson, aki számol

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.23. 16:10 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Kész a lista

37eKm Futott/1év 11hónap alatt. A rendszeres költség a motoolaj, szűrők, ablakmosóm fékpofa és tárcsák. Egyszeri meg a többi.

nyitó: 242ekm
2009 Egyszeri költség: 510eFt, Rendszeres 70eFt
2010 Egyszeri költség: 491eFt, Rendszeres 107eFt
2011 Eddig egyszeri: 27eFt, rendszeres 66eFt (igaz most az első hónapban már bele ment egy halom zsé mivel vizsga + inspekcióI + első fékbetét csere.
eddig kb.279ekm

Ez összesen 1.271eFt avagy 1,3mFt. És ez havi 55eFt/hó. Na jó kicsit megugrottam az eddigi átlag 40eFt/hó-tól mivel volt rá szabad zsozsó. Viszont a kocsi erősen javuló tendenciát mutat.
Km-re eső: 34eFt/ezerKm+benzin persze. Ha fogyasztást is bele rakom cirka 13,5l/100km=mondjuk 360-as árral (pedig csak most annyi tavaly még olcsóbb volt: 48.600Ft/1000km. Ebből akkor 34Ft/km üzemeltetés+48Ft/km benzin=82Ft/km
Vigyázat ez az adat csak és kizárólag a saját hülye maximalista egyre javuló kocsimra vonatkozik.

Lepke ha kiváncsi vagy meg van a pontos tételes lista is.
lepke adatai alapján:

nyitó:140ekm
záró: 191ekm
Futott km: 51ekm 8hónap alatt azaz 76ekm/év átlag
1.708eFt avagy 1,7mFt. És ez havi 213eFt/hó

Km-re eső: 33eFt/ezerKm+dízel persze. Mennyi az áltag fogyi főnök?

Jackson, aki összesítette az évet

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára jackson 2011.01.23. 16:23-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.23. 16:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helo
Az adatokat 2010.03.24-töl tudom mert előtte nem jegyzeteltem
Ez pontosan 10-hónap amiből nekem 1-hónap kiesett így csak KILENC hónap
2010.03.24 140.310km -mai nap 198.621 kilométer == 58.311 km 9 hó 1.718.339
--------------
A fent leírtakban nincs benn az Autópályás történet amit nem érdemes bele számolni
-Első vészhárító borítás........168.000ft
-Első vészhárító levegőrács....14.680ft
-Lökhárító.bal.szellőzőrács.......7.310ft
-Lökhárító.jobb.szellőzőrács.....7.310ft
-B.b.ultrahang jeladó............37.930ft
-J.b.ultrahang jeladó............37.930ft
-Jobb.e.szellőzőcsonk............6.830ft
-Hűtő levegőterelő ...............7.160ft
-Jobb ködfényszóró .............33.955ft
-Motortér védőlemez............28.275ft
-Night vision kamera AT.......929.775ft
-ACC radar állvány csavar.......1.060ft
A vége az 1.441.324 Forint


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.23. 16:23 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.11. 00:00
Hozzászólások: 73
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E92
Motor tipusa: 325i
Évjárata: 2007
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:

OK tőlem számolhatjuk futott kilóméter per év függvényében. Én is mindjárt össze dobom a friss adatokat.

LETO: légyszi mond meg, hogy ez a 1mFt kábé mennyi futás kilóméter mellett sikerült összehozni.

Lepke: én inkább a miatt aggódom, hogy fél év rövid idő. Lehet hogy most bele ment ennyi de utánna pl. mennyi ideig nem kell belenyúlni akkor fajlagosan csökken. És a tiédre van futott km/év/Ft adat?

Jackson, aki számol


30.000 Km alatt költöttem el 1 M Ft-ot az autóra. Itt nagyon fontos az amit Jackson klubtárs is leírt: vegyük számításba azt is, hogy ezekre a javításokra azért is költöttem most ilyen rengeteget, mert eleve így vettem meg az autót. Gondolom az előző tulajt már nem érdekelte, hogy kicserélje a porlasztókat, a szívósort meg a többi drágább dolgot. Bírok benne, hogy jó ideig nem kell ezekkel foglalkoznom. A motor egyenetlen járására egyébként már vételkor is felfigyeltünk és gyanítottuk a porlasztót és sikerült is alkudnunk 350.000 Ft-ot vételkor.

Nem gondolom, hogy a közeli jövőben hasonló mértékű javításra költenék. Azt is megjegyezném, hogy én kifejezetten olyan BMW tulaj vagyok, hogy ha valamit észreveszek az autón, hogy nem úgy áll, vagy nem úgy ketyeg, akkor azonnal szerviz. Simán mondhattam volna azt is, hogy nem érdekel, hogy el van állítódva két porlasztócsúcs és nem érdekel, hogy folyik az olaj a szívósornál (amit egyébként javítani is lehetett volna és nem kellett volna feltétlenül cserélni), és nem megyek olajat cserélni csak 30.000 km-nél (mint ahogy a computer kéri, én ugyanis 13-15.000-nél már olajat cserélek), illetve nem érdekel, hogy a jobb eleje kicsit búg a kanyarokban és akkor komplett kerékagyat sem kell cseréni és még tuti elmegy egy darabig, valamint az sem érdekelt volna, hogy a computer már jelezte, hogy hamarosan fékcsere van, de a maszek szervizes pedig mondta, hogy ez még simán elmegy 10-15.000 km-t csak ki kell nullázni a számlálót. Szóval ha nagyon félvállról venném és nem foglalkoznék ennyire a bömivel és csak az érdekelne, hogy guruljon, akkor töredék ennyiből is kijöttem volna. Van ilyen haverom is egyébként. Neki egy E46-os van 320d, és ő aztán magasról tojik arra ha valami nem jó a kocsiban, addig nem megy vele szervizbe amíg gurul alatta a kocsi. Meg is lehet nézni az autóját.

Egy szó mint száz, én szeretem ha tökéletes az autóm, és most ki is mondhatom, hogy teljesen az (még).

Persze akkor erre azt lehet mondani, hogy miért nem vettem 1,5 millióval drágább gépet és akkor az jó lenne.... Hát attól mert 1,5 millával drágább attól még arra is ugyanezt rá lehet költeni. Így legalább tudom, hogy rendben van mert én csináltattam meg rajta ezeket, tudom, hogy rendben van az autó.

A nagyobb javítások után a havi átlag költségem is biztosan csökkenni fog.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.23. 16:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Kész a lista

37eKm Futott/1év 11hónap alatt. A rendszeres költség a motoolaj, szűrők, ablakmosóm fékpofa és tárcsák. Egyszeri meg a többi.

nyitó: 242ekm
2009 Egyszeri költség: 510eFt, Rendszeres 70eFt
2010 Egyszeri költség: 491eFt, Rendszeres 107eFt
2011 Eddig egyszeri: 27eFt, rendszeres 66eFt (igaz most az első hónapban már bele ment egy halom zsé mivel vizsga + inspekcióI + első fékbetét csere.
eddig kb.279ekm

Ez összesen 1.271eFt avagy 1,3mFt. És ez havi 55eFt/hó. Na jó kicsit megugrottam az eddigi átlag 40eFt/hó-tól mivel volt rá szabad zsozsó. Viszont a kocsi erősen javuló tendenciát mutat.
Km-re eső: 34eFt/ezerKm+benzin persze. Ha fogyasztást is bele rakom cirka 13,5l/100km=mondjuk 360-as árral (pedig csak most annyi tavaly még olcsóbb volt: 48.600Ft/1000km. Ebből akkor 34Ft/km üzemeltetés+48Ft/km benzin=82Ft/km
Vigyázat ez az adat csak és kizárólag a saját hülye maximalista egyre javuló kocsimra vonatkozik.

Lepke ha kiváncsi vagy meg van a pontos tételes lista is.
lepke adatai alapján:

nyitó:140ekm
záró: 191ekm
Futott km: 51ekm 8hónap alatt azaz 76ekm/év átlag
1.708eFt avagy 1,7mFt. És ez havi 213eFt/hó

Km-re eső: 33eFt/ezerKm+dízel persze. Mennyi az áltag fogyi főnök?

Jackson, aki összesítette az évet

Helo
Ennyi az igazság 80-ezer kilométer megtételéhez NEM sok az 1,7 Forint űzembentartásí költség. Csak azt számold ki hogy a két garnitura gumi 500-ezer forint
Alsó hangon lehet ennyit számolni aki BMW-t vásárol


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.23. 22:46 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Helo
Az adatokat 2010.03.24-töl tudom mert előtte nem jegyzeteltem
Ez pontosan 10-hónap amiből nekem 1-hónap kiesett így csak KILENC hónap
2010.03.24 140.310km -mai nap 198.621 kilométer == 58.311 km 9 hó 1.718.339
--------------
A fent leírtakban nincs benn az Autópályás történet amit nem érdemes bele számolni
-Első vészhárító borítás........168.000ft
-Első vészhárító levegőrács....14.680ft
-Lökhárító.bal.szellőzőrács.......7.310ft
-Lökhárító.jobb.szellőzőrács.....7.310ft
-B.b.ultrahang jeladó............37.930ft
-J.b.ultrahang jeladó............37.930ft
-Jobb.e.szellőzőcsonk............6.830ft
-Hűtő levegőterelő ...............7.160ft
-Jobb ködfényszóró .............33.955ft
-Motortér védőlemez............28.275ft
-Night vision kamera AT.......929.775ft
-ACC radar állvány csavar.......1.060ft
A vége az 1.441.324 Forint


Én mondjuk bele számoltam a 180-al koppant sas és vonzatait: 5eft Bömbölő pöcök csere majd utánna késöbb vagy 15eFt másik pöcök és motor.

Jackson, aki mondjuk azt kihagyta volna a tiedet

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.23. 22:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
lepke írta:
Helo
Az adatokat 2010.03.24-töl tudom mert előtte nem jegyzeteltem
Ez pontosan 10-hónap amiből nekem 1-hónap kiesett így csak KILENC hónap
2010.03.24 140.310km -mai nap 198.621 kilométer == 58.311 km 9 hó 1.718.339
--------------
A fent leírtakban nincs benn az Autópályás történet amit nem érdemes bele számolni
-Első vészhárító borítás........168.000ft
-Első vészhárító levegőrács....14.680ft
-Lökhárító.bal.szellőzőrács.......7.310ft
-Lökhárító.jobb.szellőzőrács.....7.310ft
-B.b.ultrahang jeladó............37.930ft
-J.b.ultrahang jeladó............37.930ft
-Jobb.e.szellőzőcsonk............6.830ft
-Hűtő levegőterelő ...............7.160ft
-Jobb ködfényszóró .............33.955ft
-Motortér védőlemez............28.275ft
-Night vision kamera AT.......929.775ft
-ACC radar állvány csavar.......1.060ft
A vége az 1.441.324 Forint


Én mondjuk bele számoltam a 180-al koppant sas és vonzatait: 5eft Bömbölő pöcök csere majd utánna késöbb vagy 15eFt másik pöcök és motor.

Jackson, aki mondjuk azt kihagyta volna a tiedet

Helo jackson
Ha összeadod Márciustól a két összeget akkor valóban COMBOS 8O 8O 8O
Azt hozzá kel tegyem Cascós munka volt az 1.4 milliós összeg


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.23. 22:55 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Helo jackson
Ha összeadod Márciustól a két összeget akkor valóban COMBOS 8O 8O 8O
Azt hozzá kel tegyem Cascós munka volt az 1.4 milliós összeg


Neked legalább volt Casco-d. Nekem a 11évesre már csak évi 600eFtért kötik amivel kvázi 3 év alatt kifizetem az akkori árát.

És mennyi az átlag fogyasztás mester meg a mostani dízel ár (mármint amit tankolsz bele)???

Jackson, aki már kérdezte

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.23. 22:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
lepke írta:
Helo jackson
Ha összeadod Márciustól a két összeget akkor valóban COMBOS 8O 8O 8O
Azt hozzá kel tegyem Cascós munka volt az 1.4 milliós összeg


Neked legalább volt Casco-d. Nekem a 11évesre már csak évi 600eFtért kötik amivel kvázi 3 év alatt kifizetem az akkori árát.

És mennyi az átlag fogyasztás mester meg a mostani dízel ár (mármint amit tankolsz bele)???

Jackson, aki már kérdezte

Helo
Ha érdekel akkor nyomok egy fotót
De elmondom 6,8 lityi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.23. 23:10 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.11. 00:00
Hozzászólások: 73
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E92
Motor tipusa: 325i
Évjárata: 2007
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:

Helo
Ha érdekel akkor nyomok egy fotót
De elmondom 6,8 lityi



WOW!

6.8 liter???????????

Ez hogy lehetséges?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.23. 23:11 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Helo
Ha érdekel akkor nyomok egy fotót
De elmondom 6,8 lityi


Én vallásos vagyok hiszek neked. És mennyiért veszed most a gázolajat a kocsiba lista áron?

Jackson, aki költség számításban van

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.23. 23:12 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
leto írta:
lepke írta:

Helo
Ha érdekel akkor nyomok egy fotót
De elmondom 6,8 lityi



WOW!

6.8 liter???????????

Ez hogy lehetséges?


Hosszú utakat megy kevés városi menettel főleg autópálya. Ott az E39 540i is lemegy 150nél 11köré

Jackson, aki tudja

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.23. 23:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
lepke írta:
Helo
Ha érdekel akkor nyomok egy fotót
De elmondom 6,8 lityi


Én vallásos vagyok hiszek neked. És mennyiért veszed most a gázolajat a kocsiba lista áron?

Jackson, aki költség számításban van

Helo
Éppen ott tankolok ahol kezd elfogyni az üzemanyag
csak benzinkút jöhet szóba


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.23. 23:17 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Neked legalább volt Casco-d. Nekem a 11évesre már csak évi 600eFtért kötik amivel kvázi 3 év alatt kifizetem az akkori árát.

Évi 66xxxFt a cascom :wink:

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.23. 23:19 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
jackson írta:
Neked legalább volt Casco-d. Nekem a 11évesre már csak évi 600eFtért kötik amivel kvázi 3 év alatt kifizetem az akkori árát.

Évi 66xxxFt a cascom :wink:


Jó neked nekem az extrák miatt megy el a plafonra. És az utólag beleépített extrákat beleépítetted a cascó-ba?

Jackson, akinek mindenki már kiakarta számolni és gyorsan gyököt vont belölle

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.23. 23:35 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
admin írta:
jackson írta:
Neked legalább volt Casco-d. Nekem a 11évesre már csak évi 600eFtért kötik amivel kvázi 3 év alatt kifizetem az akkori árát.

Évi 66xxxFt a cascom :wink:


Jó neked nekem az extrák miatt megy el a plafonra. És az utólag beleépített extrákat beleépítetted a cascó-ba?

Jackson, akinek mindenki már kiakarta számolni és gyorsan gyököt vont belölle
Igen benne vannak.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.23. 23:59 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.11. 00:00
Hozzászólások: 73
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E92
Motor tipusa: 325i
Évjárata: 2007
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
leto írta:
lepke írta:

Helo
Ha érdekel akkor nyomok egy fotót
De elmondom 6,8 lityi



WOW!

6.8 liter???????????

Ez hogy lehetséges?


Hosszú utakat megy kevés városi menettel főleg autópálya. Ott az E39 540i is lemegy 150nél 11köré

Jackson, aki tudja



Én autópályán kecskeméttől ausztriáig 7,7 alá nem tudtam menni, pedig átlag 140-150-el mentem


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.24. 07:54 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Kész a lista

37eKm Futott/1év 11hónap alatt. A rendszeres költség a motoolaj, szűrők, ablakmosóm fékpofa és tárcsák. Egyszeri meg a többi.

nyitó: 242ekm
2009 Egyszeri költség: 510eFt, Rendszeres 70eFt
2010 Egyszeri költség: 491eFt, Rendszeres 107eFt
2011 Eddig egyszeri: 27eFt, rendszeres 66eFt (igaz most az első hónapban már bele ment egy halom zsé mivel vizsga + inspekcióI + első fékbetét csere.
eddig kb.279ekm

Ez összesen 1.271eFt avagy 1,3mFt. És ez havi 55eFt/hó. Na jó kicsit megugrottam az eddigi átlag 40eFt/hó-tól mivel volt rá szabad zsozsó. Viszont a kocsi erősen javuló tendenciát mutat.
Km-re eső: 34eFt/ezerKm+benzin persze. Ha fogyasztást is bele rakom cirka 13,5l/100km=mondjuk 360-as árral (pedig csak most annyi tavaly még olcsóbb volt: 48.600Ft/1000km. Ebből akkor 34Ft/km üzemeltetés+48Ft/km benzin=82Ft/km
Vigyázat ez az adat csak és kizárólag a saját hülye maximalista egyre javuló kocsimra vonatkozik.

Lepke ha kiváncsi vagy meg van a pontos tételes lista is.
lepke adatai alapján:

nyitó:140ekm
záró: 191ekm
Futott km: 51ekm 8hónap alatt azaz 76ekm/év átlag
1.708eFt avagy 1,7mFt. És ez havi 213eFt/hó

Km-re eső: 33eFt/ezerKm+dízel persze. Mennyi az áltag fogyi főnök?

Jackson, aki összesítette az évet


Most nézem, hogy nem arányos a számítás. Mivel a sajátomban benne van az ablakmosó költség is, a baleset cuccai és olyan extra felszerelés mint Mk2>Mk3-as navi csere a lepkénél meg nincsen. Mondjuk nekem MINDEN benne van kivéve mondjuk amit a shop-ban veszek (pl. térkép, kaja stb.) mivel az ablakmosó alpinaFan beszerzésű ezért az mind megy bele a rendszeres költségekbe.

Jackson, aki gondolkodik hogy kéne összehasonlíthatóvá tenni

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.24. 08:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
jackson írta:
Kész a lista

37eKm Futott/1év 11hónap alatt. A rendszeres költség a motoolaj, szűrők, ablakmosóm fékpofa és tárcsák. Egyszeri meg a többi.

nyitó: 242ekm
2009 Egyszeri költség: 510eFt, Rendszeres 70eFt
2010 Egyszeri költség: 491eFt, Rendszeres 107eFt
2011 Eddig egyszeri: 27eFt, rendszeres 66eFt (igaz most az első hónapban már bele ment egy halom zsé mivel vizsga + inspekcióI + első fékbetét csere.
eddig kb.279ekm

Ez összesen 1.271eFt avagy 1,3mFt. És ez havi 55eFt/hó. Na jó kicsit megugrottam az eddigi átlag 40eFt/hó-tól mivel volt rá szabad zsozsó. Viszont a kocsi erősen javuló tendenciát mutat.
Km-re eső: 34eFt/ezerKm+benzin persze. Ha fogyasztást is bele rakom cirka 13,5l/100km=mondjuk 360-as árral (pedig csak most annyi tavaly még olcsóbb volt: 48.600Ft/1000km. Ebből akkor 34Ft/km üzemeltetés+48Ft/km benzin=82Ft/km
Vigyázat ez az adat csak és kizárólag a saját hülye maximalista egyre javuló kocsimra vonatkozik.

Lepke ha kiváncsi vagy meg van a pontos tételes lista is.
lepke adatai alapján:

nyitó:140ekm
záró: 191ekm
Futott km: 51ekm 8hónap alatt azaz 76ekm/év átlag
1.708eFt avagy 1,7mFt. És ez havi 213eFt/hó

Km-re eső: 33eFt/ezerKm+dízel persze. Mennyi az áltag fogyi főnök?

Jackson, aki összesítette az évet


Most nézem, hogy nem arányos a számítás. Mivel a sajátomban benne van az ablakmosó költség is, a baleset cuccai és olyan extra felszerelés mint Mk2>Mk3-as navi csere a lepkénél meg nincsen. Mondjuk nekem MINDEN benne van kivéve mondjuk amit a shop-ban veszek (pl. térkép, kaja stb.) mivel az ablakmosó alpinaFan beszerzésű ezért az mind megy bele a rendszeres költségekbe.

Jackson, aki gondolkodik hogy kéne összehasonlíthatóvá tenni

Helo
Csak kilométerben elfogadott az összehasonlítás
Vannak olyan klubtagok akik évente mennek max. 10-ezer kilométer
Ilyen esetekben a havi költség nagyon elenyésző :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 470 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 24  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator