2010.08.14. 23:01
2010.08.14. 23:28
2010.08.15. 11:51
2010.08.15. 12:51
SoundkeY írta:....en meg kispalyas vagyok:
E60 530d
- 2010 július 2. megvétel: 163960km
- 2010 július 6. Szervízelés, olajcsere 164639km
Ablaktörlő 10876 Ft
olajszűrő 3443 Ft
üzemanyagszűrő 7850 FT
kartergázszűrő 10995 Ft
levegőszűrő 8395 FT
olaj 5w-30 LL04 2300/l 20700 Ft
- 2010 július 20. Szervízelés , cooler cső csere 166810km
cooler cső 35900Ft
- 2010 július 26 Szervízelés, pillangó kiszedés tisztítás 166964km
egr tisztítás + pillangó kiszedés
szívósor tisztítás
Hütő tisztítás 26000
turbócsőtömítés a turbónál 2960
vákumpumpa gumigyűrű 900
dizel rendszer tisztító 2750
össz: 32610
Amit meg meg kell:
generátor 1-2x beeirta hibanak
izzításvezérlő tuti szar
1-2-5-6 izzitogyertya is be van irva......
váltó teknő + ( olajcsere ? ) tömítés
lassan fektarcsak elol hatul + betetek
valami bug 40-60 kozott......en csapagyra gyanakszom, de mas gumit mondja......fel kene rakni a teligumit
2010.08.15. 14:56
SoundkeY írta:izzításvezérlő tuti szar
1-2-5-6 izzitogyertya is be van irva......
2010.08.15. 22:55
2010.08.15. 23:52
Oroszlan írta:Kátrányoldó spray
2010.08.16. 00:20
simi64 írta:Oroszlan írta:Kátrányoldó spray
Ennyi erővel ide kerülhetett volna a lézerdetektor is
2010.08.26. 17:08
2010.08.31. 22:13
lepke írta:Helo
Megnyitottam ezt a topikot azok számára akik E60-ast akarnak vásárolni
mennyit kel rákölteni HA közlekedni akarnak vele
140.310 kilométer állás 2010.03.24
-olajcsere,szűrők,munkadíj,kartergáz szelep,prolong adalékkal --107.000 ft--
március 25.
-ablaktörlő motor csere (bontott) --48.000 ft-- szerelve az új ára több mint egy 100-as
március 28.
-üzemanyag szűrő csere --18.000 ft--
május 12.
-hátsó fékbetét csere --25.000 ft-- + kopásjelző-- 5.000 ft-- munkadíj --5.000ft--
május 18.
- nyárigumik 4db --280.000 ft --
június 5.
-olajszűrő csere a tömítés elfáradt benne --14.000 ft--
július 9.
-a termosztát megadta magát --15.000-- + tréler a szervizig --25.000 ft--
165.132 kilométer óra állás 2010. 07. 21.
-ekkor ment tönkre a főtengely ékszíjtárcsa
a szervizben kicseréltek azokat a dolgokat amiket a 80-90 ezres NAGY szerviznél előirnak
-ékszíjtárcsa,szíjak,feszítő görgők,vízpumpa,hűtőnek a csöveit,alsó termosztát,hűtő tisztítás + folyadék csere,
még hozzájött egy komplett motorolaj csere is
összesen ez került --410.000 ft-- amihez még hozzájött a tréler --18.000 ft--
augusztus 9.
- első nyomtávrúd cseréje 2 darab-- 56.000 ft-- munkadíj + futómű állítás --15.000 ft--
173.865 kilométer óra állás 2010.08.14
Jelen pillanatban NINCS olyan gond ami miatt ne működne az autó
viszont nem tökéletes kormányoszlop még nem működik,partikuláter filter csere,ablakmosó tartály valahol elengedi a folyadékot
üdv zoli
2010.09.01. 00:47
Jeeeh írta: most 170 van benne de ennyi sz..ság nincs vele.
2010.09.01. 08:43
Jeeeh írta:lepke írta:Helo
Megnyitottam ezt a topikot azok számára akik E60-ast akarnak vásárolni
mennyit kel rákölteni HA közlekedni akarnak vele
140.310 kilométer állás 2010.03.24
-olajcsere,szűrők,munkadíj,kartergáz szelep,prolong adalékkal --107.000 ft--
március 25.
-ablaktörlő motor csere (bontott) --48.000 ft-- szerelve az új ára több mint egy 100-as
március 28.
-üzemanyag szűrő csere --18.000 ft--
május 12.
-hátsó fékbetét csere --25.000 ft-- + kopásjelző-- 5.000 ft-- munkadíj --5.000ft--
május 18.
- nyárigumik 4db --280.000 ft --
június 5.
-olajszűrő csere a tömítés elfáradt benne --14.000 ft--
július 9.
-a termosztát megadta magát --15.000-- + tréler a szervizig --25.000 ft--
165.132 kilométer óra állás 2010. 07. 21.
-ekkor ment tönkre a főtengely ékszíjtárcsa
a szervizben kicseréltek azokat a dolgokat amiket a 80-90 ezres NAGY szerviznél előirnak
-ékszíjtárcsa,szíjak,feszítő görgők,vízpumpa,hűtőnek a csöveit,alsó termosztát,hűtő tisztítás + folyadék csere,
még hozzájött egy komplett motorolaj csere is
összesen ez került --410.000 ft-- amihez még hozzájött a tréler --18.000 ft--
augusztus 9.
- első nyomtávrúd cseréje 2 darab-- 56.000 ft-- munkadíj + futómű állítás --15.000 ft--
173.865 kilométer óra állás 2010.08.14
Jelen pillanatban NINCS olyan gond ami miatt ne működne az autó
viszont nem tökéletes kormányoszlop még nem működik,partikuláter filter csere,ablakmosó tartály valahol elengedi a folyadékot
üdv zoli
Hali!
Én 125 000 km-rel vettem februárban, most 170 van benne de ennyi sz..ság nincs vele. Mondjuk magyar szerelő nem nyúlt még hozzá, csak a németek, meg én. Tankolok, megyek, olajat olajszűrőt cserélek.
Eddigi ráfordítás:
- 4db szőr új téli guma, Bridgestone 125 000.- kamionról leesett ugyan...
- kenőanyagok, szűrők cseréje: 145.000.- (váltó szűrő és olaj is, komplett alja) csak eredeti anyagokkal
- Szívósor csere: 135.000.- (bár nem tom minek, mert semmi baja a leszereltnek, kicsit olajos, de nem látom mitől törne el a pillangó??)
Jah, és 7.5 el járok vegyesen város-autópálya, olyan a hangja, mint a safhausen orának.
Azért az hozzá tartozik, hogy a kipufogó sor van most terítéken, elrepedt, de napról napra kedvezőbb ajánlatokat kapok szerintem egy 100 as ban meg fog álni.
Ezeket kicserélve ismét 170 000 km ig nyugalom van szerintem, majd kiderül!
Remélem én szerencsésebb leszek, mert én nem hobbi autónak vettem, hanem munkaeszköznek sokat megyek vele.
Üdv: Jani
2010.09.01. 11:49
Oroszlan írta:Jeeeh írta:lepke írta:Helo
Megnyitottam ezt a topikot azok számára akik E60-ast akarnak vásárolni
mennyit kel rákölteni HA közlekedni akarnak vele
140.310 kilométer állás 2010.03.24
-olajcsere,szűrők,munkadíj,kartergáz szelep,prolong adalékkal --107.000 ft--
március 25.
-ablaktörlő motor csere (bontott) --48.000 ft-- szerelve az új ára több mint egy 100-as
március 28.
-üzemanyag szűrő csere --18.000 ft--
május 12.
-hátsó fékbetét csere --25.000 ft-- + kopásjelző-- 5.000 ft-- munkadíj --5.000ft--
május 18.
- nyárigumik 4db --280.000 ft --
június 5.
-olajszűrő csere a tömítés elfáradt benne --14.000 ft--
július 9.
-a termosztát megadta magát --15.000-- + tréler a szervizig --25.000 ft--
165.132 kilométer óra állás 2010. 07. 21.
-ekkor ment tönkre a főtengely ékszíjtárcsa
a szervizben kicseréltek azokat a dolgokat amiket a 80-90 ezres NAGY szerviznél előirnak
-ékszíjtárcsa,szíjak,feszítő görgők,vízpumpa,hűtőnek a csöveit,alsó termosztát,hűtő tisztítás + folyadék csere,
még hozzájött egy komplett motorolaj csere is
összesen ez került --410.000 ft-- amihez még hozzájött a tréler --18.000 ft--
augusztus 9.
- első nyomtávrúd cseréje 2 darab-- 56.000 ft-- munkadíj + futómű állítás --15.000 ft--
173.865 kilométer óra állás 2010.08.14
Jelen pillanatban NINCS olyan gond ami miatt ne működne az autó
viszont nem tökéletes kormányoszlop még nem működik,partikuláter filter csere,ablakmosó tartály valahol elengedi a folyadékot
üdv zoli
Hali!
Én 125 000 km-rel vettem februárban, most 170 van benne de ennyi sz..ság nincs vele. Mondjuk magyar szerelő nem nyúlt még hozzá, csak a németek, meg én. Tankolok, megyek, olajat olajszűrőt cserélek.
Eddigi ráfordítás:
- 4db szőr új téli guma, Bridgestone 125 000.- kamionról leesett ugyan...
- kenőanyagok, szűrők cseréje: 145.000.- (váltó szűrő és olaj is, komplett alja) csak eredeti anyagokkal
- Szívósor csere: 135.000.- (bár nem tom minek, mert semmi baja a leszereltnek, kicsit olajos, de nem látom mitől törne el a pillangó??)
Jah, és 7.5 el járok vegyesen város-autópálya, olyan a hangja, mint a safhausen orának.
Azért az hozzá tartozik, hogy a kipufogó sor van most terítéken, elrepedt, de napról napra kedvezőbb ajánlatokat kapok szerintem egy 100 as ban meg fog álni.
Ezeket kicserélve ismét 170 000 km ig nyugalom van szerintem, majd kiderül!
Remélem én szerencsésebb leszek, mert én nem hobbi autónak vettem, hanem munkaeszköznek sokat megyek vele.
Üdv: Jani
Adjuk csak össze:
125 + 145 + 135 = 405 + 100 = 505ezer Ft fél év alatt. Plusz az üzemanyag.
Ezt mondtam Zolinak is, hogy ezt minimálbérből nem lehet.
Remélem ezzel nem bántottam meg senkit, sajnos ilyen árak vannak.
2010.09.01. 12:32
apa írta:Oroszlan írta:Jeeeh írta:lepke írta:Helo
Megnyitottam ezt a topikot azok számára akik E60-ast akarnak vásárolni
mennyit kel rákölteni HA közlekedni akarnak vele
140.310 kilométer állás 2010.03.24
-olajcsere,szűrők,munkadíj,kartergáz szelep,prolong adalékkal --107.000 ft--
március 25.
-ablaktörlő motor csere (bontott) --48.000 ft-- szerelve az új ára több mint egy 100-as
március 28.
-üzemanyag szűrő csere --18.000 ft--
május 12.
-hátsó fékbetét csere --25.000 ft-- + kopásjelző-- 5.000 ft-- munkadíj --5.000ft--
május 18.
- nyárigumik 4db --280.000 ft --
június 5.
-olajszűrő csere a tömítés elfáradt benne --14.000 ft--
július 9.
-a termosztát megadta magát --15.000-- + tréler a szervizig --25.000 ft--
165.132 kilométer óra állás 2010. 07. 21.
-ekkor ment tönkre a főtengely ékszíjtárcsa
a szervizben kicseréltek azokat a dolgokat amiket a 80-90 ezres NAGY szerviznél előirnak
-ékszíjtárcsa,szíjak,feszítő görgők,vízpumpa,hűtőnek a csöveit,alsó termosztát,hűtő tisztítás + folyadék csere,
még hozzájött egy komplett motorolaj csere is
összesen ez került --410.000 ft-- amihez még hozzájött a tréler --18.000 ft--
augusztus 9.
- első nyomtávrúd cseréje 2 darab-- 56.000 ft-- munkadíj + futómű állítás --15.000 ft--
173.865 kilométer óra állás 2010.08.14
Jelen pillanatban NINCS olyan gond ami miatt ne működne az autó
viszont nem tökéletes kormányoszlop még nem működik,partikuláter filter csere,ablakmosó tartály valahol elengedi a folyadékot
üdv zoli
Hali!
Én 125 000 km-rel vettem februárban, most 170 van benne de ennyi sz..ság nincs vele. Mondjuk magyar szerelő nem nyúlt még hozzá, csak a németek, meg én. Tankolok, megyek, olajat olajszűrőt cserélek.
Eddigi ráfordítás:
- 4db szőr új téli guma, Bridgestone 125 000.- kamionról leesett ugyan...
- kenőanyagok, szűrők cseréje: 145.000.- (váltó szűrő és olaj is, komplett alja) csak eredeti anyagokkal
- Szívósor csere: 135.000.- (bár nem tom minek, mert semmi baja a leszereltnek, kicsit olajos, de nem látom mitől törne el a pillangó??)
Jah, és 7.5 el járok vegyesen város-autópálya, olyan a hangja, mint a safhausen orának.
Azért az hozzá tartozik, hogy a kipufogó sor van most terítéken, elrepedt, de napról napra kedvezőbb ajánlatokat kapok szerintem egy 100 as ban meg fog álni.
Ezeket kicserélve ismét 170 000 km ig nyugalom van szerintem, majd kiderül!
Remélem én szerencsésebb leszek, mert én nem hobbi autónak vettem, hanem munkaeszköznek sokat megyek vele.
Üdv: Jani
Adjuk csak össze:
125 + 145 + 135 = 405 + 100 = 505ezer Ft fél év alatt. Plusz az üzemanyag.
Ezt mondtam Zolinak is, hogy ezt minimálbérből nem lehet.
Remélem ezzel nem bántottam meg senkit, sajnos ilyen árak vannak.
A százezer fél évre még üa. nem is olyan sok,mert húszezer sincs havonta és ez még egy Dieselnél sem sok km.
2010.09.01. 13:52
2010.09.01. 19:54
Oroszlan írta:Adjuk csak össze:
125 + 145 + 135 = 405 + 100 = 505ezer Ft fél év alatt. Plusz az üzemanyag.
Ezt mondtam Zolinak is, hogy ezt minimálbérből nem lehet.
Remélem ezzel nem bántottam meg senkit, sajnos ilyen árak vannak.
2010.09.01. 19:55
jackson írta:Oroszlan írta:Adjuk csak össze:
125 + 145 + 135 = 405 + 100 = 505ezer Ft fél év alatt. Plusz az üzemanyag.
Ezt mondtam Zolinak is, hogy ezt minimálbérből nem lehet.
Remélem ezzel nem bántottam meg senkit, sajnos ilyen árak vannak.
És ha ezt összehasonlítom az általam taposott E39 V8 41eFt/hó adattal akkor érdekes következtetéseket lehet levonni:
pl. közel 2-3szor annyiba kerülnek a javítások.
Igen akinek nincs pénze ne akarjon E60/61-et venni hanem inkább egy utcsó szériás E39-be üljön bele.
Hogy is fogalmazta meg "valaki" ma: 3,5mFt egy dolog E60 autót venni de utána üzemeltetni avagy évi 1mFt rákölteni is tudni kell.
Jackson, aki kiváncsi lesz az F10 ilyen adataira
2010.09.01. 20:48
2010.09.02. 10:22
Oroszlan írta:Jeeeh írta:lepke írta:Helo
Megnyitottam ezt a topikot azok számára akik E60-ast akarnak vásárolni
mennyit kel rákölteni HA közlekedni akarnak vele
140.310 kilométer állás 2010.03.24
-olajcsere,szűrők,munkadíj,kartergáz szelep,prolong adalékkal --107.000 ft--
március 25.
-ablaktörlő motor csere (bontott) --48.000 ft-- szerelve az új ára több mint egy 100-as
március 28.
-üzemanyag szűrő csere --18.000 ft--
május 12.
-hátsó fékbetét csere --25.000 ft-- + kopásjelző-- 5.000 ft-- munkadíj --5.000ft--
május 18.
- nyárigumik 4db --280.000 ft --
június 5.
-olajszűrő csere a tömítés elfáradt benne --14.000 ft--
július 9.
-a termosztát megadta magát --15.000-- + tréler a szervizig --25.000 ft--
165.132 kilométer óra állás 2010. 07. 21.
-ekkor ment tönkre a főtengely ékszíjtárcsa
a szervizben kicseréltek azokat a dolgokat amiket a 80-90 ezres NAGY szerviznél előirnak
-ékszíjtárcsa,szíjak,feszítő görgők,vízpumpa,hűtőnek a csöveit,alsó termosztát,hűtő tisztítás + folyadék csere,
még hozzájött egy komplett motorolaj csere is
összesen ez került --410.000 ft-- amihez még hozzájött a tréler --18.000 ft--
augusztus 9.
- első nyomtávrúd cseréje 2 darab-- 56.000 ft-- munkadíj + futómű állítás --15.000 ft--
173.865 kilométer óra állás 2010.08.14
Jelen pillanatban NINCS olyan gond ami miatt ne működne az autó
viszont nem tökéletes kormányoszlop még nem működik,partikuláter filter csere,ablakmosó tartály valahol elengedi a folyadékot
üdv zoli
Hali!
Én 125 000 km-rel vettem februárban, most 170 van benne de ennyi sz..ság nincs vele. Mondjuk magyar szerelő nem nyúlt még hozzá, csak a németek, meg én. Tankolok, megyek, olajat olajszűrőt cserélek.
Eddigi ráfordítás:
- 4db szőr új téli guma, Bridgestone 125 000.- kamionról leesett ugyan...
- kenőanyagok, szűrők cseréje: 145.000.- (váltó szűrő és olaj is, komplett alja) csak eredeti anyagokkal
- Szívósor csere: 135.000.- (bár nem tom minek, mert semmi baja a leszereltnek, kicsit olajos, de nem látom mitől törne el a pillangó??)
Jah, és 7.5 el járok vegyesen város-autópálya, olyan a hangja, mint a safhausen orának.
Azért az hozzá tartozik, hogy a kipufogó sor van most terítéken, elrepedt, de napról napra kedvezőbb ajánlatokat kapok szerintem egy 100 as ban meg fog álni.
Ezeket kicserélve ismét 170 000 km ig nyugalom van szerintem, majd kiderül!
Remélem én szerencsésebb leszek, mert én nem hobbi autónak vettem, hanem munkaeszköznek sokat megyek vele.
Üdv: Jani
Adjuk csak össze:
125 + 145 + 135 = 405 + 100 = 505ezer Ft fél év alatt. Plusz az üzemanyag.
Ezt mondtam Zolinak is, hogy ezt minimálbérből nem lehet.
Remélem ezzel nem bántottam meg senkit, sajnos ilyen árak vannak.
2010.09.14. 21:06
Blais írta:Oroszlan írta:Jeeeh írta:lepke írta:Helo
Megnyitottam ezt a topikot azok számára akik E60-ast akarnak vásárolni
mennyit kel rákölteni HA közlekedni akarnak vele
140.310 kilométer állás 2010.03.24
-olajcsere,szűrők,munkadíj,kartergáz szelep,prolong adalékkal --107.000 ft--
március 25.
-ablaktörlő motor csere (bontott) --48.000 ft-- szerelve az új ára több mint egy 100-as
március 28.
-üzemanyag szűrő csere --18.000 ft--
május 12.
-hátsó fékbetét csere --25.000 ft-- + kopásjelző-- 5.000 ft-- munkadíj --5.000ft--
május 18.
- nyárigumik 4db --280.000 ft --
június 5.
-olajszűrő csere a tömítés elfáradt benne --14.000 ft--
július 9.
-a termosztát megadta magát --15.000-- + tréler a szervizig --25.000 ft--
165.132 kilométer óra állás 2010. 07. 21.
-ekkor ment tönkre a főtengely ékszíjtárcsa
a szervizben kicseréltek azokat a dolgokat amiket a 80-90 ezres NAGY szerviznél előirnak
-ékszíjtárcsa,szíjak,feszítő görgők,vízpumpa,hűtőnek a csöveit,alsó termosztát,hűtő tisztítás + folyadék csere,
még hozzájött egy komplett motorolaj csere is
összesen ez került --410.000 ft-- amihez még hozzájött a tréler --18.000 ft--
augusztus 9.
- első nyomtávrúd cseréje 2 darab-- 56.000 ft-- munkadíj + futómű állítás --15.000 ft--
173.865 kilométer óra állás 2010.08.14
Jelen pillanatban NINCS olyan gond ami miatt ne működne az autó
viszont nem tökéletes kormányoszlop még nem működik,partikuláter filter csere,ablakmosó tartály valahol elengedi a folyadékot
üdv zoli
Hali!
Én 125 000 km-rel vettem februárban, most 170 van benne de ennyi sz..ság nincs vele. Mondjuk magyar szerelő nem nyúlt még hozzá, csak a németek, meg én. Tankolok, megyek, olajat olajszűrőt cserélek.
Eddigi ráfordítás:
- 4db szőr új téli guma, Bridgestone 125 000.- kamionról leesett ugyan...
- kenőanyagok, szűrők cseréje: 145.000.- (váltó szűrő és olaj is, komplett alja) csak eredeti anyagokkal
- Szívósor csere: 135.000.- (bár nem tom minek, mert semmi baja a leszereltnek, kicsit olajos, de nem látom mitől törne el a pillangó??)
Jah, és 7.5 el járok vegyesen város-autópálya, olyan a hangja, mint a safhausen orának.
Azért az hozzá tartozik, hogy a kipufogó sor van most terítéken, elrepedt, de napról napra kedvezőbb ajánlatokat kapok szerintem egy 100 as ban meg fog álni.
Ezeket kicserélve ismét 170 000 km ig nyugalom van szerintem, majd kiderül!
Remélem én szerencsésebb leszek, mert én nem hobbi autónak vettem, hanem munkaeszköznek sokat megyek vele.
Üdv: Jani
Adjuk csak össze:
125 + 145 + 135 = 405 + 100 = 505ezer Ft fél év alatt. Plusz az üzemanyag.
Ezt mondtam Zolinak is, hogy ezt minimálbérből nem lehet.
Remélem ezzel nem bántottam meg senkit, sajnos ilyen árak vannak.
Jelen esetben a fél év = 45 e km. Van, aki ennyit 3 év alatt tesz meg (és nagyon sokan 4 év alatt). Ha kiszámoljuk évi 15 ezerre, akkor az kb. 170 e Ft/év. Havi tizenvalahány ezer. Nem tűnik olyan rettenetesnek.