Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.04.11. 19:51

BMWMuller írta:
lepke írta:
Pocilaci írta:Sziasztok! Szia Zoli!

Azt nem értem, hogy a gumikat meg a felniket minek ide írtad....egyénileg lehet rá vásárolni mindenkinek azt amit akar, de ez nem az üzembentartás költsége szerintem. Meg a balesetes javítás sem ide jön szerintem, hisz az már nem rendeltetés szerinti használat...
Ha csak a gumikat és az extra felnit vesszük akkor 828 ezerrel kevesebb jön ki....

És ugye ez nem elenyésző összeg....valamivel szebben fest az üzembentartási költség....és nem rettent el másokat sem a típustól.....

Lepke meg mindíg a legdrágább szervízbe viszi a szekeret :-))))

Üdv!

Helo Pocilaci
Én a megszokott helyre viszem mindig az autót már több mint tíz éve
Sufniban történő E60-as BMW-szerelésben nem hiszek
Műszerek nélkül elég nehéz már ezeket szerelgetni
Nem valószínű hogy valahol is olcsóbban szerelnek, néz végig a munkadíjat
Egy példa ...
-Első féktárcsák + betétek + kopásjelző ---140.163 ft---
-Hátsó féktárcsák + betétek + kopásjelző --- 82.176 ft ---
- Munkadíj --- 16.000 ft --- :roll:


Ugyanez kicsit másképp, nem sufni, Mo. egyik legprofibb szervize (nem márkaszerviz, de ízig-vérig BMW, név pü-ben, ha érdekel valakit)
-Első féktárcsák + betétek + kopásjelző ---140.163 ft--- helyett 54,887Ft minőség ugyanaz, de más a csomagolás és a BMW jel helyett Schmiedmann van rajt
-Hátsó féktárcsák + betétek + kopásjelző --- 82.176 ft --- helyett 50.625Ft
-Munkadíj --- 16.000 ft --- 10.000ft alatt van biztosan, most kapásból nem tudom mennyi

Lehet, hogy érdemes kivenni egy nap szabit és összekötni a szervizt egy balatoni kirándulással.

Helo
Akkor ha megkérnélek linkeld már be a tárcsákat a TE topikodba
Méreteket ne hagyd ki

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.04.11. 19:55

Pocilaci írta:
lepke írta:
Pocilaci írta:Sziasztok! Szia Zoli!

Azt nem értem, hogy a gumikat meg a felniket minek ide írtad....egyénileg lehet rá vásárolni mindenkinek azt amit akar, de ez nem az üzembentartás költsége szerintem. Meg a balesetes javítás sem ide jön szerintem, hisz az már nem rendeltetés szerinti használat...
Ha csak a gumikat és az extra felnit vesszük akkor 828 ezerrel kevesebb jön ki....

És ugye ez nem elenyésző összeg....valamivel szebben fest az üzembentartási költség....és nem rettent el másokat sem a típustól.....

Lepke meg mindíg a legdrágább szervízbe viszi a szekeret :-))))

Üdv!

Helo Pocilaci
Én a megszokott helyre viszem mindig az autót már több mint tíz éve
Sufniban történő E60-as BMW-szerelésben nem hiszek
Műszerek nélkül elég nehéz már ezeket szerelgetni
Nem valószínű hogy valahol is olcsóbban szerelnek, néz végig a munkadíjat
Egy példa ...
-Első féktárcsák + betétek + kopásjelző ---140.163 ft---
-Hátsó féktárcsák + betétek + kopásjelző --- 82.176 ft ---
- Munkadíj --- 16.000 ft --- :roll:



BMW márkaszervíz árak győr:
Első betétek 39208
első tárcsa 30685 ezt ugye kétszer kell
kopásjelző 5308
115 ezer a vége...
És ha Alpina meghozza akkor ezek is olcsóbbak....
óradíj 15000
De nekem a szerelőm 3000 huf óradíjjal dolgozik....

Nem sufniról beszéltem.....aki megteheti vigye aki meg utánajár....spórol ....

Helo
Aki 3-ezerért szerel óránkét egy E60-as gondolom mennyire Toppon lehet
Az még a kajára is kevés egy szerelőnek,akkor még holvan a többi
műszerek,szerszámok, rezsi, TB, és egyéb költségek

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.04.11. 20:01

lepke írta:Helo
Aki 3-ezerért szerel óránkét egy E60-as gondolom mennyire Toppon lehet
Az még a kajára is kevés egy szerelőnek,akkor még holvan a többi
műszerek,szerszámok, rezsi, TB, és egyéb költségek


Azért nem rossz az Yoli... :wink:

Mert az ismerősök nem kérnek számlát és akkor zsebben marad a 3000/óra
Nézzük csak ha csak hétköznap szerel és csak 8 órát /általában többet dolgoznak + szombat is/
8x3000= 24.000 és ezt 22 munkanappal = 528.000 szerintem ez nem olyan rossz persze ha jó és ismert szerelő ez akkor valós /mármint az állandó munka/... :twisted:

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.04.11. 20:08

strobi írta:
lepke írta:Helo
Aki 3-ezerért szerel óránkét egy E60-as gondolom mennyire Toppon lehet
Az még a kajára is kevés egy szerelőnek,akkor még holvan a többi
műszerek,szerszámok, rezsi, TB, és egyéb költségek


Azért nem rossz az Yoli... :wink:

Mert az ismerősök nem kérnek számlát és akkor zsebben marad a 3000/óra
Nézzük csak ha csak hétköznap szerel és csak 8 órát /általában többet dolgoznak + szombat is/
8x3000= 24.000 és ezt 22 munkanappal = 528.000 szerintem ez nem olyan rossz persze ha jó és ismert szerelő ez akkor valós /mármint az állandó munka/... :twisted:

Helo
Látom nem tudsz olvasni :wink:
Ezért még egyszer leírom
--------------műszerek,szerszámok, rezsi, TB, és egyéb költségek-----------------

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.04.11. 20:15

lepke írta:Helo
Látom nem tudsz olvasni :wink:
Ezért még egyszer leírom
--------------műszerek,szerszámok, rezsi, TB, és egyéb költségek-----------------


Azért feltételezem,hogy aki E60-at szerel az már rendelkezik: Műszerekkel és szerszámokkal illetve célszerszámokkal... :wink:

A rezsi pedig műhely méret függő de azért 5-6kiló nettó bevételből már-már nem fog éhen halni de fejleszteni sem az is biztos... :oops:

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.04.11. 20:18

strobi írta:
lepke írta:Helo
Látom nem tudsz olvasni :wink:
Ezért még egyszer leírom
--------------műszerek,szerszámok, rezsi, TB, és egyéb költségek-----------------


Azért feltételezem,hogy aki E60-at szerel az már rendelkezik: Műszerekkel és szerszámokkal illetve célszerszámokkal... :wink:

A rezsi pedig műhely méret függő de azért 5-6kiló nettó bevételből már-már nem fog éhen halni de fejleszteni sem az is biztos... :oops:

Helo
Látom strobi klubtárs NEM érted meg VAGY csak NEM akarod megérteni
Gondolom hogy nem a 3-ezer forintos órabérből vette a Műszereket és szerszámokat illetve célszerszámokkal...

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.04.11. 20:22

lepke írta:
Helo
Látom strobi klubtárs NEM érted meg VAGY csak NEM akarod megérteni
Gondolom hogy nem a 3-ezer forintos órabérből vette a Műszereket és szerszámokat illetve célszerszámokkal...


Ok. Feladom.

hidd el sok /normális, komoly/ szerelő bele kényszerül a 3000Ft/óra díjba mert másként nem lenne még az sem... :oops:

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.04.18. 19:52

Megnyitottam ezt a topikot azok számára akik E60-ast akarnak vásárolni
mennyit kel rákölteni HA közlekedni akarnak vele

140.310 kilométer állás 2010.03.24
-olajcsere,szűrők,munkadíj,kartergáz szelep,prolong adalékkal --107.000 ft--

2010. március 25.
-ablaktörlő motor csere (bontott) --48.000 ft-- szerelve az új ára több mint egy 100-as

2010. március 28.
-üzemanyag szűrő csere --18.000 ft--

2010. május 12.
-hátsó fékbetét csere --25.000 ft-- + kopásjelző-- 5.000 ft-- munkadíj --5.000ft--

2010. május 18.
- nyárigumik 4db --280.000 ft --

2010. június 5.
-olajszűrő csere a tömítés elfáradt benne --14.000 ft--

2010. július 9.
-a termosztát megadta magát --15.000-- + tréler a szervizig --25.000 ft--

165.132 kilométer óra állás 2010. 07. 21.
-ekkor ment tönkre a főtengely ékszíjtárcsa
a szervizben kicseréltek azokat a dolgokat amiket a 80-90 ezres NAGY szerviznél előirnak
-ékszíjtárcsa,szíjak,feszítő görgők,vízpumpa,hűtőnek a csöveit,alsó termosztát,hűtő tisztítás + folyadék csere,
még hozzájött egy komplett motorolaj csere is
összesen ez került --410.000 ft-- amihez még hozzájött a tréler --18.000 ft--

2010. augusztus 9.
- első nyomtávrúd cseréje 2 darab-- 56.000 ft-- munkadíj + futómű állítás --15.000 ft--

173.865 kilométer óra állás 2010.08.14
Jelen pillanatban NINCS olyan gond ami miatt ne működne az autó
viszont nem tökéletes Kacsint? kormányoszlop még nem működik,partikuláter filter csere,ablakmosó tartály valahol elengedi a folyadékot

175.220 km 2010. augusztus 26
-Túrbó nyomócső csere,szerelve ---45.000 ft---

187.170 km 2010. november 05
- Téligumi garnitúra Nokian felnikre szerelve ---250.000 ft---

188.880 km 2010. november 11
-Első féktárcsák + betétek + kopásjelző ---140.163 ft---
-Hátsó féktárcsák + betétek + kopásjelző --- 82.176 ft ---
- Munkadíj --- 16.000 ft ---

190.800 km 2010. november 29
-Olajcsere,olajszűrő,kartergáz szűrő,üzemanyagszűrő,levegőszűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő, első pár ablaktörlő lapát,motorolaj adalék,munkadíj, ---134.000 ft ---

201.500 km 2011.február 23.
-Akkumulátor csere + ablaktörlő lapát csere --- 50.000 ft ---

214.550 km 2011.április 04.
-Olajcsere,olajszűrő,levegőszűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő, motorolaj adalék, led helyzetjelző, --- 86.000 ft --- + munkadíj ---10.000 ft ---

216.200 km 2011. április 12.
- 2 db nyári gumi az első kerekekre 245/35/19
--- 165.000 ft ---

218.300 km 2011. április 18.
-- Szívósor csere --- 128.000 ft --- önindító csere --- 42.000 ft--- 6db izzító gyertya ---24.000 ft ---
.munkadíj --- 20.000 ft ----

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.04.20. 12:19

kzolee írta:
Pocilaci írta:Sziasztok! Szia Zoli!

Azt nem értem, hogy a gumikat meg a felniket minek ide írtad....egyénileg lehet rá vásárolni mindenkinek azt amit akar, de ez nem az üzembentartás költsége szerintem. Meg a balesetes javítás sem ide jön szerintem, hisz az már nem rendeltetés szerinti használat...
Ha csak a gumikat és az extra felnit vesszük akkor 828 ezerrel kevesebb jön ki....

És ugye ez nem elenyésző összeg....valamivel szebben fest az üzembentartási költség....és nem rettent el másokat sem a típustól.....

Lepke meg mindíg a legdrágább szervízbe viszi a szekeret :-))))

Üdv!


Na de Laci!

Aki olvassa, az tudja, hogy az üzembentartás költségeibe beletartoznak a gumik, felnik is. Ettől nem hiszem, hogy elmegy a kedve a típustól. A felnit, gumit mindenki maga dönti el, hogy vesz vagy nem vesz. Egy E39-re sem olcsóbb, ha valakinek ez az igénye. :wink:


Ezt 100%-ban megerősíthetem mivel nekem hasonló adatok jönnek ki:
Kb. évi 24ekm nekem a zoli 25e/év-ével számolva. Nekem is cirka 40eft/hó jött ki csak én még bele számoltam az összes ablakmosó, gumi tömités anyám kínja költséget is. Azért a 4eFt/óra alatt munkadíjra kiváncsi lennék mert még feketén zsebbe ez is kevés manapság.
Majd próbálok egy tömörített változatot csinálni ami hasonlít a kzolee-éhoz.

Miért az nem költség?
A kocsi teljes költségébe még bele kéne számolni a tüzelőanyagokat is. Ja meg ha nagyon szigorúak vagyunk mellé kéne rakni a mennyi időt toltam el a szervizelésével.
Aki nem a teljes tulajdonlási költséget nézi az csak ámítja magát és nem képes szembe nézni a valósággal. Igen is egy ilyen kocsi nekem havi 100eFt-ba kerül 40e üzemeltetési költség és 60eft benzin. Ha nincs ennyi pénze valakinek ne tartson fent ilyen kocsit.

Jackson, aki szerint egyszerű a képlet

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.04.20. 12:22

strobi írta:
lepke írta:Helo
Aki 3-ezerért szerel óránkét egy E60-as gondolom mennyire Toppon lehet
Az még a kajára is kevés egy szerelőnek,akkor még holvan a többi
műszerek,szerszámok, rezsi, TB, és egyéb költségek


Azért nem rossz az Yoli... :wink:

Mert az ismerősök nem kérnek számlát és akkor zsebben marad a 3000/óra
Nézzük csak ha csak hétköznap szerel és csak 8 órát /általában többet dolgoznak + szombat is/
8x3000= 24.000 és ezt 22 munkanappal = 528.000 szerintem ez nem olyan rossz persze ha jó és ismert szerelő ez akkor valós /mármint az állandó munka/... :twisted:


Szerinted hány hónapig tudja csinálni APEH, KPM, önkormányzat és anyám tudja milyen ellenörzések mellett?

Jackson, akinek múltkori is panaszkodott muhaati a sok bürokratikus baromság miatt

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.04.20. 14:56

jackson írta:
kzolee írta:
Pocilaci írta:Sziasztok! Szia Zoli!

Azt nem értem, hogy a gumikat meg a felniket minek ide írtad....egyénileg lehet rá vásárolni mindenkinek azt amit akar, de ez nem az üzembentartás költsége szerintem. Meg a balesetes javítás sem ide jön szerintem, hisz az már nem rendeltetés szerinti használat...
Ha csak a gumikat és az extra felnit vesszük akkor 828 ezerrel kevesebb jön ki....

És ugye ez nem elenyésző összeg....valamivel szebben fest az üzembentartási költség....és nem rettent el másokat sem a típustól.....

Lepke meg mindíg a legdrágább szervízbe viszi a szekeret :-))))

Üdv!


Na de Laci!

Aki olvassa, az tudja, hogy az üzembentartás költségeibe beletartoznak a gumik, felnik is. Ettől nem hiszem, hogy elmegy a kedve a típustól. A felnit, gumit mindenki maga dönti el, hogy vesz vagy nem vesz. Egy E39-re sem olcsóbb, ha valakinek ez az igénye. :wink:


Ezt 100%-ban megerősíthetem mivel nekem hasonló adatok jönnek ki:
Kb. évi 24ekm nekem a zoli 25e/év-ével számolva. Nekem is cirka 40eft/hó jött ki csak én még bele számoltam az összes ablakmosó, gumi tömités anyám kínja költséget is. Azért a 4eFt/óra alatt munkadíjra kiváncsi lennék mert még feketén zsebbe ez is kevés manapság.
Majd próbálok egy tömörített változatot csinálni ami hasonlít a kzolee-éhoz.

Miért az nem költség?
A kocsi teljes költségébe még bele kéne számolni a tüzelőanyagokat is. Ja meg ha nagyon szigorúak vagyunk mellé kéne rakni a mennyi időt toltam el a szervizelésével.
Aki nem a teljes tulajdonlási költséget nézi az csak ámítja magát és nem képes szembe nézni a valósággal. Igen is egy ilyen kocsi nekem havi 100eFt-ba kerül 40e üzemeltetési költség és 60eft benzin. Ha nincs ennyi pénze valakinek ne tartson fent ilyen kocsit.

Jackson, aki szerint egyszerű a képlet


Ezt le fogom csekkolni....havi 100 az kicsit sok....szerintem!

Üdv!

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.04.20. 17:21

jackson írta:
strobi írta:
lepke írta:Helo
Aki 3-ezerért szerel óránkét egy E60-as gondolom mennyire Toppon lehet
Az még a kajára is kevés egy szerelőnek,akkor még holvan a többi
műszerek,szerszámok, rezsi, TB, és egyéb költségek


Azért nem rossz az Yoli... :wink:

Mert az ismerősök nem kérnek számlát és akkor zsebben marad a 3000/óra
Nézzük csak ha csak hétköznap szerel és csak 8 órát /általában többet dolgoznak + szombat is/
8x3000= 24.000 és ezt 22 munkanappal = 528.000 szerintem ez nem olyan rossz persze ha jó és ismert szerelő ez akkor valós /mármint az állandó munka/... :twisted:


Szerinted hány hónapig tudja csinálni APEH, KPM, önkormányzat és anyám tudja milyen ellenörzések mellett?

Jackson, akinek múltkori is panaszkodott muhaati a sok bürokratikus baromság miatt


Nem általánosítottam... :nono:
Hanem /ha jól emlékszem Pocilacit/ erősítettem meg abban,hogy igen van aki 3000/óráért is... vagy már dolgozik természetesen ezt számla nélkűl... :oops:

Jó tudom a múltkor mint kiderült te 7kilót keresel... :lol: de azért van olyan aki ebből a 3000/órából meg tud élni pontosabban "ebből kell megéllni"... :oops:

Azt természetes,hogy nem E60-okat szerel nap mint nap de ha azt kell akkor azt is... :wink:
Részemről lezárt a "vita" mert ezen a környéken az "East Side-on" van nem is egy szakterület ahol lényegesen olcsóbbak az óra díjak mint fent Pesten...

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.04.21. 11:06

strobi írta:Jó tudom a múltkor mint kiderült te 7kilót keresel... :lol: de azért van olyan aki ebből a 3000/órából meg tud élni pontosabban "ebből kell megéllni"... :oops:


De jó is lenne. 7.000/óra és havi 168 óra (8órás meló idő átlag)=1.176.000Ft Bruttó ami cirka 600.000Ft nettó (kábe fele az adó).

Jackson, aki megy majd a főnökhöz és mondja neki ennyit kéne kapni mert "már mindenki így tudja"

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.04.21. 12:43

jackson írta:
strobi írta:Jó tudom a múltkor mint kiderült te 7kilót keresel... :lol: de azért van olyan aki ebből a 3000/órából meg tud élni pontosabban "ebből kell megéllni"... :oops:


De jó is lenne. 7.000/óra és havi 168 óra (8órás meló idő átlag)=1.176.000Ft Bruttó ami cirka 600.000Ft nettó (kábe fele az adó).

Jackson, aki megy majd a főnökhöz és mondja neki ennyit kéne kapni mert "már mindenki így tudja"


a 7kiló az 700.000 mifelénk... :lol:

ezt nem én találtam ki hanem még anno valamikor január elején volt szó itt valamelyik topicban,hogy te több ember előtt mondtad ,hogy 7kiló... :lol:

tudtuk eddig is,hogy nem minimálos vagy de hogy ennyire nem... :nyelves:

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.04.21. 13:06

strobi írta:
jackson írta:
strobi írta:Jó tudom a múltkor mint kiderült te 7kilót keresel... :lol: de azért van olyan aki ebből a 3000/órából meg tud élni pontosabban "ebből kell megéllni"... :oops:


De jó is lenne. 7.000/óra és havi 168 óra (8órás meló idő átlag)=1.176.000Ft Bruttó ami cirka 600.000Ft nettó (kábe fele az adó).

Jackson, aki megy majd a főnökhöz és mondja neki ennyit kéne kapni mert "már mindenki így tudja"


a 7kiló az 700.000 mifelénk... :lol:

ezt nem én találtam ki hanem még anno valamikor január elején volt szó itt valamelyik topicban,hogy te több ember előtt mondtad ,hogy 7kiló... :lol:

tudtuk eddig is,hogy nem minimálos vagy de hogy ennyire nem... :nyelves:


Mit gondoltál, pilotafülkében utazgatva járja a világot, mimimálból?
Előre csókolomot köszön neki a kapitány! :D

Jackson, aki az offoló moderátor! :wink:

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.04.22. 10:08

LeviM5 írta:
strobi írta:
jackson írta:
strobi írta:Jó tudom a múltkor mint kiderült te 7kilót keresel... :lol: de azért van olyan aki ebből a 3000/órából meg tud élni pontosabban "ebből kell megéllni"... :oops:


De jó is lenne. 7.000/óra és havi 168 óra (8órás meló idő átlag)=1.176.000Ft Bruttó ami cirka 600.000Ft nettó (kábe fele az adó).

Jackson, aki megy majd a főnökhöz és mondja neki ennyit kéne kapni mert "már mindenki így tudja"


a 7kiló az 700.000 mifelénk... :lol:

ezt nem én találtam ki hanem még anno valamikor január elején volt szó itt valamelyik topicban,hogy te több ember előtt mondtad ,hogy 7kiló... :lol:

tudtuk eddig is,hogy nem minimálos vagy de hogy ennyire nem... :nyelves:


Mit gondoltál, pilotafülkében utazgatva járja a világot, mimimálból?
Előre csókolomot köszön neki a kapitány! :D

Jackson, aki az offoló moderátor! :wink:


Tényleg álljatok már le srácok. OFF topik.
Nem beszélgetünk a fizetésemről publikus fórumon, mert a végén egy halom "barátom" lesz. Pont azért válaszoltam nem annyi. Amúgy még a 700eFt/hó sem nyert.
Amúgy abból mondjuk nettó 700eft-ből jól rendbe lehetne vágni a kocsit és venni mellé egy pár E60 vagy F10-et csak melóba járós kocsinak, diagolásból kedvtelésnek stb. Valószínűleg nem látogatnám a fórum eme költség szekcióját sem.

Amúgy ez a kilós téma egy érdekes szokás (amit most használtam) szokátk mondani kiló-harminccal mentem a sztárádn amikor. Pedig az 1030-at jelentene mivel strobi jól mondja SI kiló=ezer és nem száz mint a magyar köznyelveben sokszor hibásan használják.
Kint németeknél mondta egyik sráci csak kiló-30-al tudtunk menni erre leesett a szája a germánnak (no persze a repülő az tud menni 1030km/h-val de nem az autónk).

Jackson, aki újra mehet a főnökhöz most 1,176eft/hó helyett már csak 700eFt/hót kell kérni :lol: :lol:

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.04.23. 21:08

jackson írta:Nem beszélgetünk a fizetésemről publikus fórumon,

...bejött az élet :!:

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.04.24. 22:07

Megnyitottam ezt a topikot azok számára akik E60-ast akarnak vásárolni
mennyit kel rákölteni HA közlekedni akarnak vele

140.310 kilométer állás 2010.03.24
-olajcsere,szűrők,munkadíj,kartergáz szelep,prolong adalékkal --107.000 ft--

2010. március 25.
-ablaktörlő motor csere (bontott) --48.000 ft-- szerelve az új ára több mint egy 100-as

2010. március 28.
-üzemanyag szűrő csere --18.000 ft--

2010. május 12.
-hátsó fékbetét csere --25.000 ft-- + kopásjelző-- 5.000 ft-- munkadíj --5.000ft--

2010. május 18.
- nyárigumik 4db --280.000 ft --

2010. június 5.
-olajszűrő csere a tömítés elfáradt benne --14.000 ft--

2010. július 9.
-a termosztát megadta magát --15.000-- + tréler a szervizig --25.000 ft--

165.132 kilométer óra állás 2010. 07. 21.
-ekkor ment tönkre a főtengely ékszíjtárcsa
a szervizben kicseréltek azokat a dolgokat amiket a 80-90 ezres NAGY szerviznél előirnak
-ékszíjtárcsa,szíjak,feszítő görgők,vízpumpa,hűtőnek a csöveit,alsó termosztát,hűtő tisztítás + folyadék csere,
még hozzájött egy komplett motorolaj csere is
összesen ez került --410.000 ft-- amihez még hozzájött a tréler --18.000 ft--

2010. augusztus 9.
- első nyomtávrúd cseréje 2 darab-- 56.000 ft-- munkadíj + futómű állítás --15.000 ft--

173.865 kilométer óra állás 2010.08.14
Jelen pillanatban NINCS olyan gond ami miatt ne működne az autó
viszont nem tökéletes Kacsint? kormányoszlop még nem működik,partikuláter filter csere,ablakmosó tartály valahol elengedi a folyadékot

175.220 km 2010. augusztus 26
-Túrbó nyomócső csere,szerelve ---45.000 ft---

187.170 km 2010. november 05
- Téligumi garnitúra Nokian felnikre szerelve ---250.000 ft---

188.880 km 2010. november 11
-Első féktárcsák + betétek + kopásjelző ---140.163 ft---
-Hátsó féktárcsák + betétek + kopásjelző --- 82.176 ft ---
- Munkadíj --- 16.000 ft ---

190.800 km 2010. november 29
-Olajcsere,olajszűrő,kartergáz szűrő,üzemanyagszűrő,levegőszűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő, első pár ablaktörlő lapát,motorolaj adalék,munkadíj, ---134.000 ft ---

201.500 km 2011.február 23.
-Akkumulátor csere + ablaktörlő lapát csere --- 50.000 ft ---

214.550 km 2011.április 04.
-Olajcsere,olajszűrő,levegőszűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő, motorolaj adalék, led helyzetjelző, --- 86.000 ft --- + munkadíj ---10.000 ft ---

216.200 km 2011. április 12.
- 2 db nyári gumi az első kerekekre 245/35/19
--- 165.000 ft ---

218.300 km 2011. április 18.
-- Szívósor csere --- 128.000 ft --- önindító csere --- 42.000 ft--- 6db izzító gyertya ---24.000 ft ---
.munkadíj --- 20.000 ft ----

218.940 km 2011. április 23.
-- jobb első kerékagycsapágy + 4 db csavar --- 53.600 ft
..munkadíj --- 8.000 ft ---

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.04.24. 22:12

Csak stílusosan:
Áprilisban 535 ezres kicsúszott már rá 8O
(és még van 1 hét) :?

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.04.24. 22:17

simi64 írta:Csak stílusosan:
Áprilisban 535 ezres kicsúszott már rá 8O
(és még van 1 hét) :?


Mert Diesel... :lol: és sokat "megyen" vele... 8) :franko:
Hozzászólás küldése

VigLink badge