2011.04.11. 19:51
BMWMuller írta:lepke írta:Pocilaci írta:Sziasztok! Szia Zoli!
Azt nem értem, hogy a gumikat meg a felniket minek ide írtad....egyénileg lehet rá vásárolni mindenkinek azt amit akar, de ez nem az üzembentartás költsége szerintem. Meg a balesetes javítás sem ide jön szerintem, hisz az már nem rendeltetés szerinti használat...
Ha csak a gumikat és az extra felnit vesszük akkor 828 ezerrel kevesebb jön ki....
És ugye ez nem elenyésző összeg....valamivel szebben fest az üzembentartási költség....és nem rettent el másokat sem a típustól.....
Lepke meg mindíg a legdrágább szervízbe viszi a szekeret )))
Üdv!
Helo Pocilaci
Én a megszokott helyre viszem mindig az autót már több mint tíz éve
Sufniban történő E60-as BMW-szerelésben nem hiszek
Műszerek nélkül elég nehéz már ezeket szerelgetni
Nem valószínű hogy valahol is olcsóbban szerelnek, néz végig a munkadíjat
Egy példa ...
-Első féktárcsák + betétek + kopásjelző ---140.163 ft---
-Hátsó féktárcsák + betétek + kopásjelző --- 82.176 ft ---
- Munkadíj --- 16.000 ft ---
Ugyanez kicsit másképp, nem sufni, Mo. egyik legprofibb szervize (nem márkaszerviz, de ízig-vérig BMW, név pü-ben, ha érdekel valakit)
-Első féktárcsák + betétek + kopásjelző ---140.163 ft--- helyett 54,887Ft minőség ugyanaz, de más a csomagolás és a BMW jel helyett Schmiedmann van rajt
-Hátsó féktárcsák + betétek + kopásjelző --- 82.176 ft --- helyett 50.625Ft
-Munkadíj --- 16.000 ft --- 10.000ft alatt van biztosan, most kapásból nem tudom mennyi
Lehet, hogy érdemes kivenni egy nap szabit és összekötni a szervizt egy balatoni kirándulással.
2011.04.11. 19:55
Pocilaci írta:lepke írta:Pocilaci írta:Sziasztok! Szia Zoli!
Azt nem értem, hogy a gumikat meg a felniket minek ide írtad....egyénileg lehet rá vásárolni mindenkinek azt amit akar, de ez nem az üzembentartás költsége szerintem. Meg a balesetes javítás sem ide jön szerintem, hisz az már nem rendeltetés szerinti használat...
Ha csak a gumikat és az extra felnit vesszük akkor 828 ezerrel kevesebb jön ki....
És ugye ez nem elenyésző összeg....valamivel szebben fest az üzembentartási költség....és nem rettent el másokat sem a típustól.....
Lepke meg mindíg a legdrágább szervízbe viszi a szekeret )))
Üdv!
Helo Pocilaci
Én a megszokott helyre viszem mindig az autót már több mint tíz éve
Sufniban történő E60-as BMW-szerelésben nem hiszek
Műszerek nélkül elég nehéz már ezeket szerelgetni
Nem valószínű hogy valahol is olcsóbban szerelnek, néz végig a munkadíjat
Egy példa ...
-Első féktárcsák + betétek + kopásjelző ---140.163 ft---
-Hátsó féktárcsák + betétek + kopásjelző --- 82.176 ft ---
- Munkadíj --- 16.000 ft ---
BMW márkaszervíz árak győr:
Első betétek 39208
első tárcsa 30685 ezt ugye kétszer kell
kopásjelző 5308
115 ezer a vége...
És ha Alpina meghozza akkor ezek is olcsóbbak....
óradíj 15000
De nekem a szerelőm 3000 huf óradíjjal dolgozik....
Nem sufniról beszéltem.....aki megteheti vigye aki meg utánajár....spórol ....
2011.04.11. 20:01
lepke írta:Helo
Aki 3-ezerért szerel óránkét egy E60-as gondolom mennyire Toppon lehet
Az még a kajára is kevés egy szerelőnek,akkor még holvan a többi
műszerek,szerszámok, rezsi, TB, és egyéb költségek
2011.04.11. 20:08
strobi írta:lepke írta:Helo
Aki 3-ezerért szerel óránkét egy E60-as gondolom mennyire Toppon lehet
Az még a kajára is kevés egy szerelőnek,akkor még holvan a többi
műszerek,szerszámok, rezsi, TB, és egyéb költségek
Azért nem rossz az Yoli...
Mert az ismerősök nem kérnek számlát és akkor zsebben marad a 3000/óra
Nézzük csak ha csak hétköznap szerel és csak 8 órát /általában többet dolgoznak + szombat is/
8x3000= 24.000 és ezt 22 munkanappal = 528.000 szerintem ez nem olyan rossz persze ha jó és ismert szerelő ez akkor valós /mármint az állandó munka/...
2011.04.11. 20:15
lepke írta:Helo
Látom nem tudsz olvasni
Ezért még egyszer leírom
--------------műszerek,szerszámok, rezsi, TB, és egyéb költségek-----------------
2011.04.11. 20:18
strobi írta:lepke írta:Helo
Látom nem tudsz olvasni
Ezért még egyszer leírom
--------------műszerek,szerszámok, rezsi, TB, és egyéb költségek-----------------
Azért feltételezem,hogy aki E60-at szerel az már rendelkezik: Műszerekkel és szerszámokkal illetve célszerszámokkal...
A rezsi pedig műhely méret függő de azért 5-6kiló nettó bevételből már-már nem fog éhen halni de fejleszteni sem az is biztos...
2011.04.11. 20:22
lepke írta:
Helo
Látom strobi klubtárs NEM érted meg VAGY csak NEM akarod megérteni
Gondolom hogy nem a 3-ezer forintos órabérből vette a Műszereket és szerszámokat illetve célszerszámokkal...
2011.04.18. 19:52
2011.04.20. 12:19
kzolee írta:Pocilaci írta:Sziasztok! Szia Zoli!
Azt nem értem, hogy a gumikat meg a felniket minek ide írtad....egyénileg lehet rá vásárolni mindenkinek azt amit akar, de ez nem az üzembentartás költsége szerintem. Meg a balesetes javítás sem ide jön szerintem, hisz az már nem rendeltetés szerinti használat...
Ha csak a gumikat és az extra felnit vesszük akkor 828 ezerrel kevesebb jön ki....
És ugye ez nem elenyésző összeg....valamivel szebben fest az üzembentartási költség....és nem rettent el másokat sem a típustól.....
Lepke meg mindíg a legdrágább szervízbe viszi a szekeret )))
Üdv!
Na de Laci!
Aki olvassa, az tudja, hogy az üzembentartás költségeibe beletartoznak a gumik, felnik is. Ettől nem hiszem, hogy elmegy a kedve a típustól. A felnit, gumit mindenki maga dönti el, hogy vesz vagy nem vesz. Egy E39-re sem olcsóbb, ha valakinek ez az igénye.
2011.04.20. 12:22
strobi írta:lepke írta:Helo
Aki 3-ezerért szerel óránkét egy E60-as gondolom mennyire Toppon lehet
Az még a kajára is kevés egy szerelőnek,akkor még holvan a többi
műszerek,szerszámok, rezsi, TB, és egyéb költségek
Azért nem rossz az Yoli...
Mert az ismerősök nem kérnek számlát és akkor zsebben marad a 3000/óra
Nézzük csak ha csak hétköznap szerel és csak 8 órát /általában többet dolgoznak + szombat is/
8x3000= 24.000 és ezt 22 munkanappal = 528.000 szerintem ez nem olyan rossz persze ha jó és ismert szerelő ez akkor valós /mármint az állandó munka/...
2011.04.20. 14:56
jackson írta:kzolee írta:Pocilaci írta:Sziasztok! Szia Zoli!
Azt nem értem, hogy a gumikat meg a felniket minek ide írtad....egyénileg lehet rá vásárolni mindenkinek azt amit akar, de ez nem az üzembentartás költsége szerintem. Meg a balesetes javítás sem ide jön szerintem, hisz az már nem rendeltetés szerinti használat...
Ha csak a gumikat és az extra felnit vesszük akkor 828 ezerrel kevesebb jön ki....
És ugye ez nem elenyésző összeg....valamivel szebben fest az üzembentartási költség....és nem rettent el másokat sem a típustól.....
Lepke meg mindíg a legdrágább szervízbe viszi a szekeret )))
Üdv!
Na de Laci!
Aki olvassa, az tudja, hogy az üzembentartás költségeibe beletartoznak a gumik, felnik is. Ettől nem hiszem, hogy elmegy a kedve a típustól. A felnit, gumit mindenki maga dönti el, hogy vesz vagy nem vesz. Egy E39-re sem olcsóbb, ha valakinek ez az igénye.
Ezt 100%-ban megerősíthetem mivel nekem hasonló adatok jönnek ki:
Kb. évi 24ekm nekem a zoli 25e/év-ével számolva. Nekem is cirka 40eft/hó jött ki csak én még bele számoltam az összes ablakmosó, gumi tömités anyám kínja költséget is. Azért a 4eFt/óra alatt munkadíjra kiváncsi lennék mert még feketén zsebbe ez is kevés manapság.
Majd próbálok egy tömörített változatot csinálni ami hasonlít a kzolee-éhoz.
Miért az nem költség?
A kocsi teljes költségébe még bele kéne számolni a tüzelőanyagokat is. Ja meg ha nagyon szigorúak vagyunk mellé kéne rakni a mennyi időt toltam el a szervizelésével.
Aki nem a teljes tulajdonlási költséget nézi az csak ámítja magát és nem képes szembe nézni a valósággal. Igen is egy ilyen kocsi nekem havi 100eFt-ba kerül 40e üzemeltetési költség és 60eft benzin. Ha nincs ennyi pénze valakinek ne tartson fent ilyen kocsit.
Jackson, aki szerint egyszerű a képlet
2011.04.20. 17:21
jackson írta:strobi írta:lepke írta:Helo
Aki 3-ezerért szerel óránkét egy E60-as gondolom mennyire Toppon lehet
Az még a kajára is kevés egy szerelőnek,akkor még holvan a többi
műszerek,szerszámok, rezsi, TB, és egyéb költségek
Azért nem rossz az Yoli...
Mert az ismerősök nem kérnek számlát és akkor zsebben marad a 3000/óra
Nézzük csak ha csak hétköznap szerel és csak 8 órát /általában többet dolgoznak + szombat is/
8x3000= 24.000 és ezt 22 munkanappal = 528.000 szerintem ez nem olyan rossz persze ha jó és ismert szerelő ez akkor valós /mármint az állandó munka/...
Szerinted hány hónapig tudja csinálni APEH, KPM, önkormányzat és anyám tudja milyen ellenörzések mellett?
Jackson, akinek múltkori is panaszkodott muhaati a sok bürokratikus baromság miatt
2011.04.21. 11:06
strobi írta:Jó tudom a múltkor mint kiderült te 7kilót keresel... de azért van olyan aki ebből a 3000/órából meg tud élni pontosabban "ebből kell megéllni"...
2011.04.21. 12:43
jackson írta:strobi írta:Jó tudom a múltkor mint kiderült te 7kilót keresel... de azért van olyan aki ebből a 3000/órából meg tud élni pontosabban "ebből kell megéllni"...
De jó is lenne. 7.000/óra és havi 168 óra (8órás meló idő átlag)=1.176.000Ft Bruttó ami cirka 600.000Ft nettó (kábe fele az adó).
Jackson, aki megy majd a főnökhöz és mondja neki ennyit kéne kapni mert "már mindenki így tudja"
2011.04.21. 13:06
strobi írta:jackson írta:strobi írta:Jó tudom a múltkor mint kiderült te 7kilót keresel... de azért van olyan aki ebből a 3000/órából meg tud élni pontosabban "ebből kell megéllni"...
De jó is lenne. 7.000/óra és havi 168 óra (8órás meló idő átlag)=1.176.000Ft Bruttó ami cirka 600.000Ft nettó (kábe fele az adó).
Jackson, aki megy majd a főnökhöz és mondja neki ennyit kéne kapni mert "már mindenki így tudja"
a 7kiló az 700.000 mifelénk...
ezt nem én találtam ki hanem még anno valamikor január elején volt szó itt valamelyik topicban,hogy te több ember előtt mondtad ,hogy 7kiló...
tudtuk eddig is,hogy nem minimálos vagy de hogy ennyire nem...
2011.04.22. 10:08
LeviM5 írta:strobi írta:jackson írta:strobi írta:Jó tudom a múltkor mint kiderült te 7kilót keresel... de azért van olyan aki ebből a 3000/órából meg tud élni pontosabban "ebből kell megéllni"...
De jó is lenne. 7.000/óra és havi 168 óra (8órás meló idő átlag)=1.176.000Ft Bruttó ami cirka 600.000Ft nettó (kábe fele az adó).
Jackson, aki megy majd a főnökhöz és mondja neki ennyit kéne kapni mert "már mindenki így tudja"
a 7kiló az 700.000 mifelénk...
ezt nem én találtam ki hanem még anno valamikor január elején volt szó itt valamelyik topicban,hogy te több ember előtt mondtad ,hogy 7kiló...
tudtuk eddig is,hogy nem minimálos vagy de hogy ennyire nem...
Mit gondoltál, pilotafülkében utazgatva járja a világot, mimimálból?
Előre csókolomot köszön neki a kapitány!
Jackson, aki az offoló moderátor!
2011.04.23. 21:08
jackson írta:Nem beszélgetünk a fizetésemről publikus fórumon,
2011.04.24. 22:07
2011.04.24. 22:12
2011.04.24. 22:17
simi64 írta:Csak stílusosan:
Áprilisban 535 ezres kicsúszott már rá
(és még van 1 hét)