2011.08.25. 08:47
zotty007 írta:2011.aug.16
249.100km
2db hátsógumi 225/55/16 felszerelve 62ezer
2011.aug.23
249.500km
Olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, fékfolyadékcsere munkadíjjal 121ezer
2011.08.25. 16:27
ruckroland írta:zotty007 írta:
2011.aug.23
249.500km
Olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, fékfolyadékcsere munkadíjjal 121ezer
Ezt melyik szerviz csinálta neked?? Ha mindenből a legjobbat rakták bele akkor sem lehet ennyi a számla. (az 530d-nél még a 50 000ft-ot sem érte el. Igaz, nem márkaszervizbe hordtam.)
2011.08.25. 17:14
zotty007 írta:ruckroland írta:zotty007 írta:
2011.aug.23
249.500km
Olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, fékfolyadékcsere munkadíjjal 121ezer
Ezt melyik szerviz csinálta neked?? Ha mindenből a legjobbat rakták bele akkor sem lehet ennyi a számla. (az 530d-nél még a 50 000ft-ot sem érte el. Igaz, nem márkaszervizbe hordtam.)
Nyíregyházán a Mag3 csinálta! Csak az olaj volt 50ezer.
2011.08.25. 22:34
zotty007 írta:ruckroland írta:zotty007 írta:
2011.aug.23
249.500km
Olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, fékfolyadékcsere munkadíjjal 121ezer
Ezt melyik szerviz csinálta neked?? Ha mindenből a legjobbat rakták bele akkor sem lehet ennyi a számla. (az 530d-nél még a 50 000ft-ot sem érte el. Igaz, nem márkaszervizbe hordtam.)
Nyíregyházán a Mag3 csinálta! Csak az olaj volt 50ezer.
2011.08.25. 23:04
tibi666 írta:zotty007 írta:ruckroland írta:zotty007 írta:
2011.aug.23
249.500km
Olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, fékfolyadékcsere munkadíjjal 121ezer
Ezt melyik szerviz csinálta neked?? Ha mindenből a legjobbat rakták bele akkor sem lehet ennyi a számla. (az 530d-nél még a 50 000ft-ot sem érte el. Igaz, nem márkaszervizbe hordtam.)
Nyíregyházán a Mag3 csinálta! Csak az olaj volt 50ezer.
Dot4 fékolaj kb 1500/ft liter, a Castrol 0W30 meg a Bárdiban, ami egy marha drága hely, 5 liter kijön 19 ezerből, neten megbízható forrásból 14-ből. Téged csúnyán lehúztak!
2011.08.25. 23:11
zotty007 írta:tibi666 írta:zotty007 írta:ruckroland írta:zotty007 írta:
2011.aug.23
249.500km
Olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, fékfolyadékcsere munkadíjjal 121ezer
Ezt melyik szerviz csinálta neked?? Ha mindenből a legjobbat rakták bele akkor sem lehet ennyi a számla. (az 530d-nél még a 50 000ft-ot sem érte el. Igaz, nem márkaszervizbe hordtam.)
Nyíregyházán a Mag3 csinálta! Csak az olaj volt 50ezer.
Dot4 fékolaj kb 1500/ft liter, a Castrol 0W30 meg a Bárdiban, ami egy marha drága hely, 5 liter kijön 19 ezerből, neten megbízható forrásból 14-ből. Téged csúnyán lehúztak!
8.5liter olaj 50000, 6000/liter igy van a számlán. Azért vittem márkaszervizbe, mert garis a kocsi. de legközelebb én fogom vinni az olajat.
2011.08.25. 23:14
2011.09.08. 22:37
2011.10.19. 11:42
2011.10.19. 20:07
gerie39 írta:Sziasztok!
Leto, Oroszlan, többi benzines klubtárs is hozzá tudna szólni az üzembentartási ktg-ekről némi infoval (km-rel együtt)? Ha jól látom, Leto a jelen topicban írt dieseles viszontagságok miatt váltottál 325i-re!? Jelenleg 530da-m van és szeretnék újíatani, de a dieseles költségek, illetve a problémák szinte állandó jellege miatt erősen elgondolkodtam egy 25i beszerzésén - lehetőségeim szerint vélhetően ez inkább 325i-t jelent. Jómagam évi 20-25e km-es felhasználó vagyok, tehát szerintem pont az a határeset, aminél még el lehet gondolkodni.
Ugye, ha jól tudom - bár műszaki analfabéta vagyok - a benzinesnél nem kell számolni a porlasztócsúcsokkal, turbóval, partikelfilterrel, nagynyomású pumpával biztosan, amik általában a parámat okozzák. Van helyette más szivacs benzinesnél?
Köszi a segítséget
2011.10.19. 20:11
Oroszlan írta:
Én nem megyek sokat a BMW-vel, évente kb 12-15ezret. Szervízben tavaly áprilisban jártam komplett első fékcserén, majd júniusban olajcsere. Ezen kívül az elmúlt 2 évben semmilyen szerelő sem tapogatta a gépet.
2011.10.19. 20:12
kzolee írta:Oroszlan írta:
Én nem megyek sokat a BMW-vel, évente kb 12-15ezret. Szervízben tavaly áprilisban jártam komplett első fékcserén, majd júniusban olajcsere. Ezen kívül az elmúlt 2 évben semmilyen szerelő sem tapogatta a gépet.
Akkor hamarosan fogja.
Fékolajcsere esedékes.
2011.10.19. 20:13
Oroszlan írta:kzolee írta:Oroszlan írta:
Én nem megyek sokat a BMW-vel, évente kb 12-15ezret. Szervízben tavaly áprilisban jártam komplett első fékcserén, majd júniusban olajcsere. Ezen kívül az elmúlt 2 évben semmilyen szerelő sem tapogatta a gépet.
Akkor hamarosan fogja.
Fékolajcsere esedékes.
Megvolt a fékcserével együtt.
2011.10.19. 22:10
Oroszlan írta:gerie39 írta:Sziasztok!
Leto, Oroszlan, többi benzines klubtárs is hozzá tudna szólni az üzembentartási ktg-ekről némi infoval (km-rel együtt)? Ha jól látom, Leto a jelen topicban írt dieseles viszontagságok miatt váltottál 325i-re!? Jelenleg 530da-m van és szeretnék újíatani, de a dieseles költségek, illetve a problémák szinte állandó jellege miatt erősen elgondolkodtam egy 25i beszerzésén - lehetőségeim szerint vélhetően ez inkább 325i-t jelent. Jómagam évi 20-25e km-es felhasználó vagyok, tehát szerintem pont az a határeset, aminél még el lehet gondolkodni.
Ugye, ha jól tudom - bár műszaki analfabéta vagyok - a benzinesnél nem kell számolni a porlasztócsúcsokkal, turbóval, partikelfilterrel, nagynyomású pumpával biztosan, amik általában a parámat okozzák. Van helyette más szivacs benzinesnél?
Köszi a segítséget
Én nem megyek sokat a BMW-vel, évente kb 12-15ezret. Szervízben tavaly áprilisban jártam komplett első fékcserén, majd júniusban olajcsere. Ezen kívül az elmúlt 2 évben semmilyen szerelő sem tapogatta a gépet.
2011.10.20. 19:22
gerie39 írta:Oroszlan írta:gerie39 írta:Sziasztok!
Leto, Oroszlan, többi benzines klubtárs is hozzá tudna szólni az üzembentartási ktg-ekről némi infoval (km-rel együtt)? Ha jól látom, Leto a jelen topicban írt dieseles viszontagságok miatt váltottál 325i-re!? Jelenleg 530da-m van és szeretnék újíatani, de a dieseles költségek, illetve a problémák szinte állandó jellege miatt erősen elgondolkodtam egy 25i beszerzésén - lehetőségeim szerint vélhetően ez inkább 325i-t jelent. Jómagam évi 20-25e km-es felhasználó vagyok, tehát szerintem pont az a határeset, aminél még el lehet gondolkodni.
Ugye, ha jól tudom - bár műszaki analfabéta vagyok - a benzinesnél nem kell számolni a porlasztócsúcsokkal, turbóval, partikelfilterrel, nagynyomású pumpával biztosan, amik általában a parámat okozzák. Van helyette más szivacs benzinesnél?
Köszi a segítséget
Én nem megyek sokat a BMW-vel, évente kb 12-15ezret. Szervízben tavaly áprilisban jártam komplett első fékcserén, majd júniusban olajcsere. Ezen kívül az elmúlt 2 évben semmilyen szerelő sem tapogatta a gépet.
Ez nem hangzik rosszul! Felhasználás módja és fogyasztás? Köszi
2011.10.20. 19:32
Oroszlan írta:gerie39 írta:Oroszlan írta:gerie39 írta:Sziasztok!
Leto, Oroszlan, többi benzines klubtárs is hozzá tudna szólni az üzembentartási ktg-ekről némi infoval (km-rel együtt)? Ha jól látom, Leto a jelen topicban írt dieseles viszontagságok miatt váltottál 325i-re!? Jelenleg 530da-m van és szeretnék újíatani, de a dieseles költségek, illetve a problémák szinte állandó jellege miatt erősen elgondolkodtam egy 25i beszerzésén - lehetőségeim szerint vélhetően ez inkább 325i-t jelent. Jómagam évi 20-25e km-es felhasználó vagyok, tehát szerintem pont az a határeset, aminél még el lehet gondolkodni.
Ugye, ha jól tudom - bár műszaki analfabéta vagyok - a benzinesnél nem kell számolni a porlasztócsúcsokkal, turbóval, partikelfilterrel, nagynyomású pumpával biztosan, amik általában a parámat okozzák. Van helyette más szivacs benzinesnél?
Köszi a segítséget
Én nem megyek sokat a BMW-vel, évente kb 12-15ezret. Szervízben tavaly áprilisban jártam komplett első fékcserén, majd júniusban olajcsere. Ezen kívül az elmúlt 2 évben semmilyen szerelő sem tapogatta a gépet.
Ez nem hangzik rosszul! Felhasználás módja és fogyasztás? Köszi
Városban nem száguldozunk, ha csak város van, akkor 12 körül, de 11 alatt nem.
Lakott területen kívül ha betartom sebességhatárokat (90), akkor elmegy 7-7,5 között, de tényleg finoman.
Kicsit tologatva (120) elmegy 8,5-ből.
Pályán 140-150-nel 9 liter körül.
Vegyes használatban hogy haladva is legyen meg lehet állítani 9-10 között.
Persze pályán 200-nál kiakad a pill fogyi mérő.
Az E39/Üzemanyag fogyasztás részbe nézd meg, írtam konkrét távokat és fogyasztásokat régebben.
2011.10.20. 22:33
Rjani530d írta:Oroszlan írta:gerie39 írta:Oroszlan írta:gerie39 írta:Sziasztok!
Leto, Oroszlan, többi benzines klubtárs is hozzá tudna szólni az üzembentartási ktg-ekről némi infoval (km-rel együtt)? Ha jól látom, Leto a jelen topicban írt dieseles viszontagságok miatt váltottál 325i-re!? Jelenleg 530da-m van és szeretnék újíatani, de a dieseles költségek, illetve a problémák szinte állandó jellege miatt erősen elgondolkodtam egy 25i beszerzésén - lehetőségeim szerint vélhetően ez inkább 325i-t jelent. Jómagam évi 20-25e km-es felhasználó vagyok, tehát szerintem pont az a határeset, aminél még el lehet gondolkodni.
Ugye, ha jól tudom - bár műszaki analfabéta vagyok - a benzinesnél nem kell számolni a porlasztócsúcsokkal, turbóval, partikelfilterrel, nagynyomású pumpával biztosan, amik általában a parámat okozzák. Van helyette más szivacs benzinesnél?
Köszi a segítséget
Én nem megyek sokat a BMW-vel, évente kb 12-15ezret. Szervízben tavaly áprilisban jártam komplett első fékcserén, majd júniusban olajcsere. Ezen kívül az elmúlt 2 évben semmilyen szerelő sem tapogatta a gépet.
Ez nem hangzik rosszul! Felhasználás módja és fogyasztás? Köszi
Városban nem száguldozunk, ha csak város van, akkor 12 körül, de 11 alatt nem.
Lakott területen kívül ha betartom sebességhatárokat (90), akkor elmegy 7-7,5 között, de tényleg finoman.
Kicsit tologatva (120) elmegy 8,5-ből.
Pályán 140-150-nel 9 liter körül.
Vegyes használatban hogy haladva is legyen meg lehet állítani 9-10 között.
Persze pályán 200-nál kiakad a pill fogyi mérő.
Az E39/Üzemanyag fogyasztás részbe nézd meg, írtam konkrét távokat és fogyasztásokat régebben.
Ezek jó fogyasztások egy 6 hengeres benzinestől Ennyit én nem sokallok
2011.10.20. 22:37
gerie39 írta:Azt meghiszem! Az 530dezsőm sem tud igazán jobbat városban 10, 10,5-nél pályán meg 7-nél... Elgondolkodtató. Köszi!!
2011.10.20. 23:19
tibi666 írta:gerie39 írta:Azt meghiszem! Az 530dezsőm sem tud igazán jobbat városban 10, 10,5-nél pályán meg 7-nél... Elgondolkodtató. Köszi!!
A tied egy automataváltós touring, ezt azért ne felejtsd el. Jóval nehezebb, és az automata sem a remek hatásfokáról híres.
Oroszláné egy kéziváltós szedán.
2011.10.20. 23:22
gerie39 írta:tibi666 írta:gerie39 írta:Azt meghiszem! Az 530dezsőm sem tud igazán jobbat városban 10, 10,5-nél pályán meg 7-nél... Elgondolkodtató. Köszi!!
A tied egy automataváltós touring, ezt azért ne felejtsd el. Jóval nehezebb, és az automata sem a remek hatásfokáról híres.
Oroszláné egy kéziváltós szedán.
Na jah, ez is igaz. A touringhoz ragaszkodom, de igyekszem kéziváltósat beszerezni, az automata már szívatott meg - azóta van bennem némi para a használt automatákkal kapcsolatban. A mostani dilemmám egy 525d (2007.10.) mondjuk fapad vs. 530d (217ló 2005.03.), ami kb. 1-2-vel jobb felszereltségű. Ezt a pillangószelep problémát többször láttam felemlegetni itt a fórumon, de a konkrét hiba leírását, ill. még inkább annak elkerülésének módját nem láttam. Ez jellemző az FL utáni 525-ben lévő 197lovas 3e-re is? Vagy az összes dezsőre?
köszi