* *
Pontos idő: 2024.05.21. 23:24

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 470 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 24  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.10.20. 23:39 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.19. 00:00
Hozzászólások: 119
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
gerie39 írta:
tibi666 írta:
gerie39 írta:
Azt meghiszem! Az 530dezsőm sem tud igazán jobbat városban 10, 10,5-nél pályán meg 7-nél... Elgondolkodtató. Köszi!!


A tied egy automataváltós touring, ezt azért ne felejtsd el. Jóval nehezebb, és az automata sem a remek hatásfokáról híres.
Oroszláné egy kéziváltós szedán. ;)


Na jah, ez is igaz. A touringhoz ragaszkodom, de igyekszem kéziváltósat beszerezni, az automata már szívatott meg - azóta van bennem némi para a használt automatákkal kapcsolatban. A mostani dilemmám egy 525d (2007.10.) mondjuk fapad vs. 530d (217ló 2005.03.), ami kb. 1-2-vel jobb felszereltségű. Ezt a pillangószelep problémát többször láttam felemlegetni itt a fórumon, de a konkrét hiba leírását, ill. még inkább annak elkerülésének módját nem láttam. Ez jellemző az FL utáni 525-ben lévő 197lovas 3e-re is? Vagy az összes dezsőre?

köszi

Helo
Szerinted szórakozásból fényképegetek a szervízbe

viewtopic.php?f=24&t=1326


:franko: Köszi Lepke! Jogos a dorgálás, meglehetősen amatőr vagyok, na de igyekszem fejlődni. Magyarul mindegy, hogy milyen, 2003 után már mindegyikben előjöhet a motorszétcseszős pillangószelep.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.11.06. 18:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helo
Megnyitottam ezt a topikot azok számára akik E60-ast akarnak vásárolni
mennyit kel rákölteni HA közlekedni akarnak vele

140.310 kilométer állás 2010.03.24
-olajcsere,szűrők,munkadíj,kartergáz szelep,prolong adalékkal --107.000 ft--

2010. március 25.
-ablaktörlő motor csere (bontott) --48.000 ft-- szerelve az új ára több mint egy 100-as

2010. március 28.
-üzemanyag szűrő csere --18.000 ft--

2010. május 12.
-hátsó fékbetét csere --25.000 ft-- + kopásjelző-- 5.000 ft-- munkadíj --5.000ft--

2010. május 18.
- nyárigumik 4db --280.000 ft --

2010. június 5.
-olajszűrő csere a tömítés elfáradt benne --14.000 ft--

2010. július 9.
-a termosztát megadta magát --15.000-- + tréler a szervizig --25.000 ft--

165.132 kilométer óra állás 2010. 07. 21.
-ekkor ment tönkre a főtengely ékszíjtárcsa
a szervizben kicseréltek azokat a dolgokat amiket a 80-90 ezres NAGY szerviznél előirnak
-ékszíjtárcsa,szíjak,feszítő görgők,vízpumpa,hűtőnek a csöveit,alsó termosztát,hűtő tisztítás + folyadék csere,
még hozzájött egy komplett motorolaj csere is
összesen ez került --410.000 ft-- amihez még hozzájött a tréler --18.000 ft--

2010. augusztus 9.
- első nyomtávrúd cseréje 2 darab-- 56.000 ft-- munkadíj + futómű állítás --15.000 ft--

173.865 kilométer óra állás 2010.08.14
Jelen pillanatban NINCS olyan gond ami miatt ne működne az autó
viszont nem tökéletes Kacsint? kormányoszlop még nem működik,partikuláter filter csere,ablakmosó tartály valahol elengedi a folyadékot

175.220 km 2010. augusztus 26
-Túrbó nyomócső csere,szerelve ---45.000 ft---

187.170 km 2010. november 05
- Téligumi garnitúra Nokian felnikre szerelve ---250.000 ft---

188.880 km 2010. november 11
-Első féktárcsák + betétek + kopásjelző ---140.163 ft---
-Hátsó féktárcsák + betétek + kopásjelző --- 82.176 ft ---
- Munkadíj --- 16.000 ft ---

190.800 km 2010. november 29
-Olajcsere,olajszűrő,kartergáz szűrő,üzemanyagszűrő,levegőszűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő, első pár ablaktörlő lapát,motorolaj adalék,munkadíj, ---134.000 ft ---

201.500 km 2011.február 23.
-Akkumulátor csere + ablaktörlő lapát csere --- 50.000 ft ---

214.550 km 2011.április 04.
-Olajcsere,olajszűrő,levegőszűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő, motorolaj adalék, led helyzetjelző, --- 86.000 ft --- + munkadíj ---10.000 ft ---

216.200 km 2011. április 12.
- 2 db nyári gumi az első kerekekre 245/35/19
--- 165.000 ft ---

218.300 km 2011. április 18.
-- Szívósor csere --- 128.000 ft --- önindító csere --- 42.000 ft--- 6db izzító gyertya ---24.000 ft ---
.munkadíj --- 20.000 ft ----

218.940 km 2011. április 23.
-- jobb első kerékagycsapágy + 4 db csavar --- 53.600 ft
..munkadíj --- 8.000 ft ---

228.164 km 2011.junius 3.
--2 db hátsó nyári gumi csere 275/30/19-es
-- felszerelve ---150.000 ft ---

234.600 km 2011. július
-- Első féktárcsa-- 80.800 ft--
-- első fékbetét -- 50.097 ft--
-- kopásjelző -- 4.980 ft --
-- első lengőkar szilentek 28.000 ft--
-- munkadíj -- 26.000 ft --

240.560 km 2011.augusztus 08.
-- Olajszűrő,levegőszűrő,üzemanyag szűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő,kartergáz szűrő,motorolaj,adalék,munkadíj
--- 82.000ft--

247.000 km 2011.augusztus 27.
-- Két darab hátsó nyári gumi 275/30/19 -- 140.800 ft--

248.200 km 2011.szeptember 02.
-- két darab első nyári gumi 245/35/19-- Continental SportContact 5 -- 160.000 ft-- KÉT év garanciával !!!!

248.300 km 2011 szeptember
-- Motorfelújítás
Csövek,termosztát,tömítések,vízpumpa,csavarkészlet,szelepszár szimmeringek,hengerfej felújítás,
motorolaj,olajszűrő,levegőszűrő, üzemanyag szűrő,karter tömítés,alsó és felső hajtókar csapágyak,
gyűrűgarnitúra, lánckerekek, vezérmű lánc,feszítők, fagyálló,
munkadíjjal együtt -- 593.590 ft --

249.650 km 2011. szeptember.29
-- olajcsere -- 45.000 ft--

250.040 km 2011. október 3
-- kormányoszlop javítás, navi Magyarítás -- 10.000 ft --
-- differenciálmű szimmering csere -- 27.000 ft --

251.200 km 2011. október 11
-- egr termosztát csere -- 10.000 ft--

254. 310 km 2011 november 4
-- 4 darab téligumi Nokian wr-g2 235/40/18-as -- 240.000 ft--


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek lepke az itt látható tagok köszönték meg: kzolee
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.11.06. 22:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:

254. 310 km 2011 november 4
-- 4 darab téligumi Nokian wr-g2 235/40/18-as -- 240.000 ft--

A matchingot beleszámoltad? :D

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.11.09. 19:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Folytatásokban mindig hozzáírom, hogy meglegyen egyben.

2008-07-10
134.193 km - az utolsó szervíz az előző tulajnál még belgiumban.
-------------

2009-06-09
143.500 km
-------------
Első fékbetét, kopásjelző, tárcsa: 77.852 Ft
Gázpedál elektr.: 29.332 Ft
Izzítógyertya 6 db: 27.600 Ft
Kipuf. leömlő + tömítések: 111.825 Ft
Munkadíj: 30.000 Ft

2009-08-14
151.200 km
-------------
9l olaj: 25.000 Ft
Olajszűrő: 3.920 Ft
Levegőszűrő: 8.610 Ft
Üzemanyagszűrő: 9.702 Ft
Pollenszűrők: 6.275 Ft

2009-08-21
158.000 km
-------------
4 db GoodYear Excellence gumi: 126.000 Ft

2010-04-13
183.500 km
-------------
8,5l olaj: 38.250 Ft
Olajszűrő: 5.514 Ft
Levegőszűrő: 13.449 Ft
Fékolaj: 3.201 Ft
Foglaltságérzékelő 1db: 25.395 Ft
Egyéb segédanyag: 3.748 Ft
Munkadíj: 34.013 Ft
Szívótorok javítás: 24.413 Ft
(mondjuk ezt nem értem, miért vették külön a két munkadíjat a számlán... )


2010-08-04
194.800 km
-------------
Bal első ködlámpa: 29.261 Ft
(elütöttem egy kutyát)


2010-10-04
197.500 km
-------------
4 db Bridgestone LM35 téligumi: 192.000 Ft
Loctite klímatisztító: 3.500 Ft
Napfényvédő akasztófül: 700 Ft

2010-10-12
199.000 km
-------------
6 db izzítógyertya: 24.600 Ft

2011-03-22
206.000 km
-------------
Szívósor tömítésgarnitúra csere: 52.200 Ft

2011-04-06
209.000 km
-------------
Nyári gumi (michelin Pilot Sport 3 XL) + felni (BMW Styling 124): 510.000 Ft

2011-05-24
210.000 km
-------------
9l olaj: 22.500 Ft
Olajszűrő: 4.000 Ft
Pollenszűrő 2 db: 19.000 Ft
Levegőszűrő: 10.700 Ft
Generátor + klíma szíj: 13.400 Ft
2 db termosztát: 20.500 Ft
Főtengely ékszíjtárcsa: 97.600 Ft
Főtengelyszimering: 5.100 Ft
Vízpumpa + tömítés: 23.500 Ft
Genereátor szíjfeszítő: 16.500 Ft
Kartergáz szűrő: 12.000 Ft
Üzemanyagszűrő: 15.000 Ft
Pohártartó: 19.800 Ft (Az asszony letérdelte :) )
Munkadíj: 45.000 Ft
Ezek közül nem kellett volna mindent cserélni, csak úgy voltam vele, ha már szét van bontva, csináljuk meg rendesen, ugyanis még a gyári cuccok voltak az autón a szűrőket, olajakat leszámítva. Az ékszíjtárcsa éppen egy kicsit kottyant már.

2011-08-05
213.000 km
-------------
Csomagtérroló nyitó szervómotor burkolattal: 15.000 Ft
Munkadíj: 3.500 Ft

2011-09-22
219.300 km
-------------
PDC javítás: 66.510 Ft (új PDC vezérlő)
Foglaltságérzékelő javítás: 59.010 Ft

2011-10-18
224.500 km
-----------
5W-30 Longlife-04 motorolaj 9l: 22.500,- Ft
motorolaj szűrő: 3.990,- Ft
aktívszenes pollenszűrő: 20.000,- Ft
levegőszűrő: 10.710,- Ft
első fékbetét készlet: 28.160,- Ft
első fékbetét kopásjelző: 5.870,- Ft
első féktárcsa 2 db: 49.000,- Ft
hátsó fékbetét készlet: 25.571,- Ft
hátsó fékbetét kopásjelző: 6.162,- Ft
fékfolyadék: 2.600,- Ft / liter
munkadíj: 36.000,- Ft

Ami csak engem zavart, de nem volt muszáj:
belső pohártartó ( fekete ): 19.783,- Ft
ablakemelő kapcsoló ( 61 31 6 951 956 ): 10.094,- Ft
ablakemelő kapcsoló ( 61 31 6 951 904 ): 26.914,- Ft
fogantyú alsó rész jobb ( 51 41 7 076 290 ): 4.251,- Ft
fogantyú alsó rész bal ( 51 41 7 076 289 ): 4.251,- Ft


Kocsira költve eddig: 2,160,875 Ft

Most várom a számlát ahátsó ablaktörlő javításról,ami egy újravezetékelésbe és motorcserébe torkollott :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: lepke
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.11.10. 21:27 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
motorcserébe torkollott :D


Anyám a motorblokkot is cserélni kellett elöl. Veszélyesek ezek az E60-ak. :D :D :D

Jackson, aki marad az E39-nél :D Na most kéne a földön röhögős szmájli

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.11.10. 21:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
jackson írta:
kzolee írta:
motorcserébe torkollott :D


Anyám a motorblokkot is cserélni kellett elöl. Veszélyesek ezek az E60-ak. :D :D :D

Jackson, aki marad az E39-nél :D Na most kéne a földön röhögős szmájli


:hehe

Ablakmosómotor, ezt nem írtam... :oops:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.11.10. 22:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
jackson írta:
kzolee írta:
motorcserébe torkollott :D


Anyám a motorblokkot is cserélni kellett elöl. Veszélyesek ezek az E60-ak. :D :D :D

Jackson, aki marad az E39-nél :D Na most kéne a földön röhögős szmájli


:hehe

Ablakmosómotor, ezt nem írtam... :oops:

Helo kzolee
Ne foglalkozzál már vele
Jackson klubtárs azt sem tudja milyen RENDEZVÉNYEN van
:hehe :hehe :hehe


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.11.11. 01:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
kzolee írta:
jackson írta:
kzolee írta:
motorcserébe torkollott :D


Anyám a motorblokkot is cserélni kellett elöl. Veszélyesek ezek az E60-ak. :D :D :D

Jackson, aki marad az E39-nél :D Na most kéne a földön röhögős szmájli


:hehe

Ablakmosómotor, ezt nem írtam... :oops:

Helo kzolee
Ne foglalkozzál már vele
Jackson klubtárs azt sem tudja milyen RENDEZVÉNYEN van
:hehe :hehe :hehe

:lo :hehe :hehe :hehe :hehe :hehe :hehe :hehe :hehe :hehe :hehe :hehe :hehe :hehe

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.11.28. 23:39 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.12.23. 01:00
Hozzászólások: 107
Tartózkodási hely: Porcsalma
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525DA
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
zotty007 írta:
2011.aug.16
249.100km
2db hátsógumi 225/55/16 felszerelve 62ezer


2011.aug.23
249.500km
Olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, fékfolyadékcsere munkadíjjal 121ezer


2011.nov.28
255.500km
Generátorcsere, munkadíjjal 88ezer.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2012.02.28. 22:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helo
Megnyitottam ezt a topikot azok számára akik E60-ast akarnak vásárolni
mennyit kel rákölteni HA közlekedni akarnak vele

140.310 kilométer állás 2010.03.24
-olajcsere,szűrők,munkadíj,kartergáz szelep,prolong adalékkal --107.000 ft--

2010. március 25.
-ablaktörlő motor csere (bontott) --48.000 ft-- szerelve az új ára több mint egy 100-as

2010. március 28.
-üzemanyag szűrő csere --18.000 ft--

2010. május 12.
-hátsó fékbetét csere --25.000 ft-- + kopásjelző-- 5.000 ft-- munkadíj --5.000ft--

2010. május 18.
- nyárigumik 4db --280.000 ft --

2010. június 5.
-olajszűrő csere a tömítés elfáradt benne --14.000 ft--

2010. július 9.
-a termosztát megadta magát --15.000-- + tréler a szervizig --25.000 ft--

165.132 kilométer óra állás 2010. 07. 21.
-ekkor ment tönkre a főtengely ékszíjtárcsa
a szervizben kicseréltek azokat a dolgokat amiket a 80-90 ezres NAGY szerviznél előirnak
-ékszíjtárcsa,szíjak,feszítő görgők,vízpumpa,hűtőnek a csöveit,alsó termosztát,hűtő tisztítás + folyadék csere,
még hozzájött egy komplett motorolaj csere is
összesen ez került --410.000 ft-- amihez még hozzájött a tréler --18.000 ft--

2010. augusztus 9.
- első nyomtávrúd cseréje 2 darab-- 56.000 ft-- munkadíj + futómű állítás --15.000 ft--

173.865 kilométer óra állás 2010.08.14
Jelen pillanatban NINCS olyan gond ami miatt ne működne az autó
viszont nem tökéletes Kacsint? kormányoszlop még nem működik,partikuláter filter csere,ablakmosó tartály valahol elengedi a folyadékot

175.220 km 2010. augusztus 26
-Túrbó nyomócső csere,szerelve ---45.000 ft---

187.170 km 2010. november 05
- Téligumi garnitúra Nokian felnikre szerelve ---250.000 ft---

188.880 km 2010. november 11
-Első féktárcsák + betétek + kopásjelző ---140.163 ft---
-Hátsó féktárcsák + betétek + kopásjelző --- 82.176 ft ---
- Munkadíj --- 16.000 ft ---

190.800 km 2010. november 29
-Olajcsere,olajszűrő,kartergáz szűrő,üzemanyagszűrő,levegőszűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő, első pár ablaktörlő lapát,motorolaj adalék,munkadíj, ---134.000 ft ---

201.500 km 2011.február 23.
-Akkumulátor csere + ablaktörlő lapát csere --- 50.000 ft ---

214.550 km 2011.április 04.
-Olajcsere,olajszűrő,levegőszűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő, motorolaj adalék, led helyzetjelző, --- 86.000 ft --- + munkadíj ---10.000 ft ---

216.200 km 2011. április 12.
- 2 db nyári gumi az első kerekekre 245/35/19
--- 165.000 ft ---

218.300 km 2011. április 18.
-- Szívósor csere --- 128.000 ft --- önindító csere --- 42.000 ft--- 6db izzító gyertya ---24.000 ft ---
.munkadíj --- 20.000 ft ----

218.940 km 2011. április 23.
-- jobb első kerékagycsapágy + 4 db csavar --- 53.600 ft
..munkadíj --- 8.000 ft ---

228.164 km 2011.junius 3.
--2 db hátsó nyári gumi csere 275/30/19-es
-- felszerelve ---150.000 ft ---

234.600 km 2011. július
-- Első féktárcsa-- 80.800 ft--
-- első fékbetét -- 50.097 ft--
-- kopásjelző -- 4.980 ft --
-- első lengőkar szilentek 28.000 ft--
-- munkadíj -- 26.000 ft --

240.560 km 2011.augusztus 08.
-- Olajszűrő,levegőszűrő,üzemanyag szűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő,kartergáz szűrő,motorolaj,adalék,munkadíj
--- 82.000ft--

247.000 km 2011.augusztus 27.
-- Két darab hátsó nyári gumi 275/30/19 -- 140.800 ft--

248.200 km 2011.szeptember 02.
-- két darab első nyári gumi 245/35/19-- Continental SportContact 5 -- 160.000 ft-- KÉT év garanciával !!!!

248.300 km 2011 szeptember
-- Motorfelújítás
Csövek,termosztát,tömítések,vízpumpa,csavarkészlet,szelepszár szimmeringek,hengerfej felújítás,
motorolaj,olajszűrő,levegőszűrő, üzemanyag szűrő,karter tömítés,alsó és felső hajtókar csapágyak,
gyűrűgarnitúra, lánckerekek, vezérmű lánc,feszítők, fagyálló,
munkadíjjal együtt -- 593.590 ft --

249.650 km 2011. szeptember.29
-- olajcsere -- 45.000 ft--

250.040 km 2011. október 3
-- kormányoszlop javítás, navi Magyarítás -- 10.000 ft --
-- differenciálmű szimmering csere -- 27.000 ft --

251.200 km 2011. október 11
-- egr termosztát csere -- 10.000 ft--

254. 310 km 2011 november 4
-- 4 darab téligumi Nokian wr-g2 235/40/18-as -- 240.000 ft--

259.650 km 2011 december 15
-- AGR hűtő + tömítő gyűrű + fagyálló -- 105.000 ft --
-- ablaktörlő lapát -- 16.000 ft -- munkadíj -- 15.000 ft --

270.140 km 2012 február 28
-- olajcsere: kartergáz szűrő, olaj szűrő, üzemanyagszűrő, levegőszűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő, motorolaj, prolong adalék -- 94.000 ft --
-- üzemanyagszint jelző -- 32.000 ft --. ablaktörlő lapát -- 16.000 ft --
-- munkadíj -- 24.000 ft --


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek lepke az itt látható tagok köszönték meg: kzolee
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2012.03.01. 18:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Folytatásokban mindig hozzáírom, hogy meglegyen egyben.

2008-07-10
134.193 km - az utolsó szervíz az előző tulajnál még belgiumban.
-------------

2009-06-09
143.500 km
-------------
Első fékbetét, kopásjelző, tárcsa: 77.852 Ft
Gázpedál elektr.: 29.332 Ft
Izzítógyertya 6 db: 27.600 Ft
Kipuf. leömlő + tömítések: 111.825 Ft
Munkadíj: 30.000 Ft

2009-08-14
151.200 km
-------------
9l olaj: 25.000 Ft
Olajszűrő: 3.920 Ft
Levegőszűrő: 8.610 Ft
Üzemanyagszűrő: 9.702 Ft
Pollenszűrők: 6.275 Ft

2009-08-21
158.000 km
-------------
4 db GoodYear Excellence gumi: 126.000 Ft

2010-04-13
183.500 km
-------------
8,5l olaj: 38.250 Ft
Olajszűrő: 5.514 Ft
Levegőszűrő: 13.449 Ft
Fékolaj: 3.201 Ft
Foglaltságérzékelő 1db: 25.395 Ft
Egyéb segédanyag: 3.748 Ft
Munkadíj: 34.013 Ft
Szívótorok javítás: 24.413 Ft
(mondjuk ezt nem értem, miért vették külön a két munkadíjat a számlán... )


2010-08-04
194.800 km
-------------
Bal első ködlámpa: 29.261 Ft
(elütöttem egy kutyát)


2010-10-04
197.500 km
-------------
4 db Bridgestone LM35 téligumi: 192.000 Ft
Loctite klímatisztító: 3.500 Ft
Napfényvédő akasztófül: 700 Ft

2010-10-12
199.000 km
-------------
6 db izzítógyertya: 24.600 Ft

2011-03-22
206.000 km
-------------
Szívósor tömítésgarnitúra csere: 52.200 Ft

2011-04-06
209.000 km
-------------
Nyári gumi (michelin Pilot Sport 3 XL) + felni (BMW Styling 124): 510.000 Ft

2011-05-24
210.000 km
-------------
9l olaj: 22.500 Ft
Olajszűrő: 4.000 Ft
Pollenszűrő 2 db: 19.000 Ft
Levegőszűrő: 10.700 Ft
Generátor + klíma szíj: 13.400 Ft
2 db termosztát: 20.500 Ft
Főtengely ékszíjtárcsa: 97.600 Ft
Főtengelyszimering: 5.100 Ft
Vízpumpa + tömítés: 23.500 Ft
Genereátor szíjfeszítő: 16.500 Ft
Kartergáz szűrő: 12.000 Ft
Üzemanyagszűrő: 15.000 Ft
Pohártartó: 19.800 Ft (Az asszony letérdelte :) )
Munkadíj: 45.000 Ft
Ezek közül nem kellett volna mindent cserélni, csak úgy voltam vele, ha már szét van bontva, csináljuk meg rendesen, ugyanis még a gyári cuccok voltak az autón a szűrőket, olajakat leszámítva. Az ékszíjtárcsa éppen egy kicsit kottyant már.

2011-08-05
213.000 km
-------------
Csomagtérroló nyitó szervómotor burkolattal: 15.000 Ft
Munkadíj: 3.500 Ft

2011-09-22
219.300 km
-------------
PDC javítás: 66.510 Ft (új PDC vezérlő)
Foglaltságérzékelő javítás: 59.010 Ft

2011-10-18
224.500 km
-------------
5W-30 Longlife-04 motorolaj 9l: 22.500,- Ft
motorolaj szűrő: 3.990,- Ft
aktívszenes pollenszűrő: 20.000,- Ft
levegőszűrő: 10.710,- Ft
első fékbetét készlet: 28.160,- Ft
első fékbetét kopásjelző: 5.870,- Ft
első féktárcsa 2 db: 49.000,- Ft
hátsó fékbetét készlet: 25.571,- Ft
hátsó fékbetét kopásjelző: 6.162,- Ft
fékfolyadék: 2.600,- Ft / liter
munkadíj: 36.000,- Ft

Ami csak engem zavart, de nem volt muszáj:
belső pohártartó ( fekete ): 19.783,- Ft
ablakemelő kapcsoló ( 61 31 6 951 956 ): 10.094,- Ft
ablakemelő kapcsoló ( 61 31 6 951 904 ): 26.914,- Ft
fogantyú alsó rész jobb ( 51 41 7 076 290 ): 4.251,- Ft
fogantyú alsó rész bal ( 51 41 7 076 289 ): 4.251,- Ft

2011-11-17
-------------
Hátsó ablaktörlő motor csere, átvezető kábel javítás: 136.450,-Ft


2011-12-14
230.000 km
-------------
Hátsó vázkeret szilent 4 db: 54.920,- Ft
Összetartás állító csavar 2 db: 2.548,- Ft
Irányító szilent 2 db: 24.556,- Ft
Rögzítő gyűrű: 826,- Ft
Kitámasztókar: 65.369,- Ft (Ezt azért kellet cserélni, mert belerohadt az összetartás állító csavar)
Munkadíj: 25.000,- Ft

2012-02-05
235.000 km
-------------
Ablakmosó cső: 5.045,- Ft (Kifolyt az ablakmosófolyadék, a csőcsatlakozásnál.)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: lepke
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2012.03.01. 19:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Ablakmosó cső: 5.045,- Ft (Kifolyt az ablakmosófolyadék, a csőcsatlakozásnál.)

Ezt már itt kitárgyaltuk, hogy az ablakmosó csövet az akvarisztikai szakboltban szokták a BMW-sek beszerezni (bagóért van métere).
Állítólag nagyon jó minőségű, méretazonos és a forróságot is szereti. :wink:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2012.03.01. 19:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
simi64 írta:
kzolee írta:
Ablakmosó cső: 5.045,- Ft (Kifolyt az ablakmosófolyadék, a csőcsatlakozásnál.)

Ezt már itt kitárgyaltuk, hogy az ablakmosó csövet az akvarisztikai szakboltban szokták a BMW-sek beszerezni (bagóért van métere).
Állítólag nagyon jó minőségű, méretazonos és a forróságot is szereti. :wink:


Az a baj, hogy nem a cső volt a ludas, hanem a végén a műanyag könyök, ami csak ezzel együtt rendelhető... :oops:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2012.03.01. 19:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
kzolee írta:
simi64 írta:
kzolee írta:
Ablakmosó cső: 5.045,- Ft (Kifolyt az ablakmosófolyadék, a csőcsatlakozásnál.)

Ezt már itt kitárgyaltuk, hogy az ablakmosó csövet az akvarisztikai szakboltban szokták a BMW-sek beszerezni (bagóért van métere).
Állítólag nagyon jó minőségű, méretazonos és a forróságot is szereti. :wink:


Az a baj, hogy nem a cső volt a ludas, hanem a végén a műanyag könyök, ami csak ezzel együtt rendelhető... :oops:

Azt is lehet halas boltban kapni. úgy hívják, pontykönyök... a polcon a májcsontozó kés mellett szokott lenni :facepalm: :D

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Labi az itt látható tagok köszönték meg: 2 admin, kzolee
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2012.03.01. 19:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
kzolee írta:
simi64 írta:
kzolee írta:
Ablakmosó cső: 5.045,- Ft (Kifolyt az ablakmosófolyadék, a csőcsatlakozásnál.)

Ezt már itt kitárgyaltuk, hogy az ablakmosó csövet az akvarisztikai szakboltban szokták a BMW-sek beszerezni (bagóért van métere).
Állítólag nagyon jó minőségű, méretazonos és a forróságot is szereti. :wink:


Az a baj, hogy nem a cső volt a ludas, hanem a végén a műanyag könyök, ami csak ezzel együtt rendelhető... :oops:

Azt is lehet halas boltban kapni. úgy hívják, pontykönyök... a polcon a májcsontozó kés mellett szokott lenni :facepalm: :D

Mennyi sört lehetett volna abból venni! :doglotlo:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2012.03.26. 19:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helo
Megnyitottam ezt a topikot azok számára akik E60-ast akarnak vásárolni
mennyit kel rákölteni HA közlekedni akarnak vele

140.310 kilométer állás 2010.03.24
-olajcsere,szűrők,munkadíj,kartergáz szelep,prolong adalékkal --107.000 ft--

2010. március 25.
-ablaktörlő motor csere (bontott) --48.000 ft-- szerelve az új ára több mint egy 100-as

2010. március 28.
-üzemanyag szűrő csere --18.000 ft--

2010. május 12.
-hátsó fékbetét csere --25.000 ft-- + kopásjelző-- 5.000 ft-- munkadíj --5.000ft--

2010. május 18.
- nyárigumik 4db --280.000 ft --

2010. június 5.
-olajszűrő csere a tömítés elfáradt benne --14.000 ft--

2010. július 9.
-a termosztát megadta magát --15.000-- + tréler a szervizig --25.000 ft--

165.132 kilométer óra állás 2010. 07. 21.
-ekkor ment tönkre a főtengely ékszíjtárcsa
a szervizben kicseréltek azokat a dolgokat amiket a 80-90 ezres NAGY szerviznél előirnak
-ékszíjtárcsa,szíjak,feszítő görgők,vízpumpa,hűtőnek a csöveit,alsó termosztát,hűtő tisztítás + folyadék csere,
még hozzájött egy komplett motorolaj csere is
összesen ez került --410.000 ft-- amihez még hozzájött a tréler --18.000 ft--

2010. augusztus 9.
- első nyomtávrúd cseréje 2 darab-- 56.000 ft-- munkadíj + futómű állítás --15.000 ft--

173.865 kilométer óra állás 2010.08.14
Jelen pillanatban NINCS olyan gond ami miatt ne működne az autó
viszont nem tökéletes Kacsint? kormányoszlop még nem működik,partikuláter filter csere,ablakmosó tartály valahol elengedi a folyadékot

175.220 km 2010. augusztus 26
-Túrbó nyomócső csere,szerelve ---45.000 ft---

187.170 km 2010. november 05
- Téligumi garnitúra Nokian felnikre szerelve ---250.000 ft---

188.880 km 2010. november 11
-Első féktárcsák + betétek + kopásjelző ---140.163 ft---
-Hátsó féktárcsák + betétek + kopásjelző --- 82.176 ft ---
- Munkadíj --- 16.000 ft ---

190.800 km 2010. november 29
-Olajcsere,olajszűrő,kartergáz szűrő,üzemanyagszűrő,levegőszűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő, első pár ablaktörlő lapát,motorolaj adalék,munkadíj, ---134.000 ft ---

201.500 km 2011.február 23.
-Akkumulátor csere + ablaktörlő lapát csere --- 50.000 ft ---

214.550 km 2011.április 04.
-Olajcsere,olajszűrő,levegőszűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő, motorolaj adalék, led helyzetjelző, --- 86.000 ft --- + munkadíj ---10.000 ft ---

216.200 km 2011. április 12.
- 2 db nyári gumi az első kerekekre 245/35/19
--- 165.000 ft ---

218.300 km 2011. április 18.
-- Szívósor csere --- 128.000 ft --- önindító csere --- 42.000 ft--- 6db izzító gyertya ---24.000 ft ---
.munkadíj --- 20.000 ft ----

218.940 km 2011. április 23.
-- jobb első kerékagycsapágy + 4 db csavar --- 53.600 ft
..munkadíj --- 8.000 ft ---

228.164 km 2011.junius 3.
--2 db hátsó nyári gumi csere 275/30/19-es
-- felszerelve ---150.000 ft ---

234.600 km 2011. július
-- Első féktárcsa-- 80.800 ft--
-- első fékbetét -- 50.097 ft--
-- kopásjelző -- 4.980 ft --
-- első lengőkar szilentek 28.000 ft--
-- munkadíj -- 26.000 ft --

240.560 km 2011.augusztus 08.
-- Olajszűrő,levegőszűrő,üzemanyag szűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő,kartergáz szűrő,motorolaj,adalék,munkadíj
--- 82.000ft--

247.000 km 2011.augusztus 27.
-- Két darab hátsó nyári gumi 275/30/19 -- 140.800 ft--

248.200 km 2011.szeptember 02.
-- két darab első nyári gumi 245/35/19-- Continental SportContact 5 -- 160.000 ft-- KÉT év garanciával !!!!

248.300 km 2011 szeptember
-- Motorfelújítás
Csövek,termosztát,tömítések,vízpumpa,csavarkészlet,szelepszár szimmeringek,hengerfej felújítás,
motorolaj,olajszűrő,levegőszűrő, üzemanyag szűrő,karter tömítés,alsó és felső hajtókar csapágyak,
gyűrűgarnitúra, lánckerekek, vezérmű lánc,feszítők, fagyálló,
munkadíjjal együtt -- 593.590 ft --

249.650 km 2011. szeptember.29
-- olajcsere -- 45.000 ft--

250.040 km 2011. október 3
-- kormányoszlop javítás, navi Magyarítás -- 10.000 ft --
-- differenciálmű szimmering csere -- 27.000 ft --

251.200 km 2011. október 11
-- egr termosztát csere -- 10.000 ft--

254. 310 km 2011 november 4
-- 4 darab téligumi Nokian wr-g2 235/40/18-as -- 240.000 ft--

259.650 km 2011 december 15
-- AGR hűtő + tömítő gyűrű + fagyálló -- 105.000 ft --
-- ablaktörlő lapát -- 16.000 ft -- munkadíj -- 15.000 ft --

270.140 km 2012 február 28
-- olajcsere: kartergáz szűrő, olaj szűrő, üzemanyagszűrő, levegőszűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő, motorolaj, prolong adalék -- 94.000 ft --
-- üzemanyagszint jelző -- 32.000 ft --. ablaktörlő lapát -- 16.000 ft --
-- munkadíj -- 24.000 ft --

273.600 km 2012 március 22
-- hátsó gumik Continental Sport Contact 5P 275/30/19 -- 190.000 ft --
-- felnik felújítása + rejtett fémszelep + közép emblémák -- 40.000 ft --
-- üzemanyag szivattyú javítás -- 35.000 ft --
-- két darab lengőkar csere -- 102.000 ft--

Az utolsó két év és ezalatt 147-ezer megtett kilométer költsége -- 4.612.206 Forint --


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek lepke az itt látható tagok köszönték meg: kzolee
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2012.03.26. 19:54 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.08. 08:40
Hozzászólások: 434
Tartózkodási hely: Rio de Soroksár
Adott köszi: 18 alkalommal
Kapott köszik: 28 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 530 D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Helo
Megnyitottam ezt a topikot azok számára akik E60-ast akarnak vásárolni
mennyit kel rákölteni HA közlekedni akarnak vele


Az utolsó két év és ezalatt 147-ezer megtett kilométer költsége -- 4.612.206 Forint --



100 kilométerenként kicsivel több mint 3 ezer forint! Hiába ha használja valaki az autóját masszívan csak így lehet a top-on tartani! :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2012.03.27. 08:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Fazer írta:
lepke írta:
Helo
Megnyitottam ezt a topikot azok számára akik E60-ast akarnak vásárolni
mennyit kel rákölteni HA közlekedni akarnak vele


Az utolsó két év és ezalatt 147-ezer megtett kilométer költsége -- 4.612.206 Forint --



100 kilométerenként kicsivel több mint 3 ezer forint! Hiába ha használja valaki az autóját masszívan csak így lehet a top-on tartani! :franko:

Helo
Csak hogy megvédjem az autót :wink: A ráköltött összegnek a 35%-a gumikra ment el :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2012.03.27. 12:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Fazer írta:
lepke írta:
Helo
Megnyitottam ezt a topikot azok számára akik E60-ast akarnak vásárolni
mennyit kel rákölteni HA közlekedni akarnak vele


Az utolsó két év és ezalatt 147-ezer megtett kilométer költsége -- 4.612.206 Forint --



100 kilométerenként kicsivel több mint 3 ezer forint! Hiába ha használja valaki az autóját masszívan csak így lehet a top-on tartani! :franko:

Helo
Csak hogy megvédjem az autót :wink: A ráköltött összegnek a 35%-a gumikra ment el :lol:


A másik 35%-a pedig gondolom a fékekre ment el, mert a tempóról is meg is kell állni :roker:
Azért ez egy komoly összeg autófenntartásra :shock:

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2012.03.29. 00:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:
lepke írta:
Fazer írta:
lepke írta:
Helo
Megnyitottam ezt a topikot azok számára akik E60-ast akarnak vásárolni
mennyit kel rákölteni HA közlekedni akarnak vele


Az utolsó két év és ezalatt 147-ezer megtett kilométer költsége -- 4.612.206 Forint --



100 kilométerenként kicsivel több mint 3 ezer forint! Hiába ha használja valaki az autóját masszívan csak így lehet a top-on tartani! :franko:

Helo
Csak hogy megvédjem az autót :wink: A ráköltött összegnek a 35%-a gumikra ment el :lol:


A másik 35%-a pedig gondolom a fékekre ment el, mert a tempóról is meg is kell állni :roker:
Azért ez egy komoly összeg autófenntartásra :shock:

Helo
Hogy elmerjél vele indulni nagyobb távolságra, több ezer kilométerre akkor mindennek rendben kell hogy legyen


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 470 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 24  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator