* *
Pontos idő: 2024.03.29. 17:47

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 470 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 24  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.04.11. 19:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
BMWMuller írta:
lepke írta:
Pocilaci írta:
Sziasztok! Szia Zoli!

Azt nem értem, hogy a gumikat meg a felniket minek ide írtad....egyénileg lehet rá vásárolni mindenkinek azt amit akar, de ez nem az üzembentartás költsége szerintem. Meg a balesetes javítás sem ide jön szerintem, hisz az már nem rendeltetés szerinti használat...
Ha csak a gumikat és az extra felnit vesszük akkor 828 ezerrel kevesebb jön ki....

És ugye ez nem elenyésző összeg....valamivel szebben fest az üzembentartási költség....és nem rettent el másokat sem a típustól.....

Lepke meg mindíg a legdrágább szervízbe viszi a szekeret :-))))

Üdv!

Helo Pocilaci
Én a megszokott helyre viszem mindig az autót már több mint tíz éve
Sufniban történő E60-as BMW-szerelésben nem hiszek
Műszerek nélkül elég nehéz már ezeket szerelgetni
Nem valószínű hogy valahol is olcsóbban szerelnek, néz végig a munkadíjat
Egy példa ...
-Első féktárcsák + betétek + kopásjelző ---140.163 ft---
-Hátsó féktárcsák + betétek + kopásjelző --- 82.176 ft ---
- Munkadíj --- 16.000 ft --- :roll:


Ugyanez kicsit másképp, nem sufni, Mo. egyik legprofibb szervize (nem márkaszerviz, de ízig-vérig BMW, név pü-ben, ha érdekel valakit)
-Első féktárcsák + betétek + kopásjelző ---140.163 ft--- helyett 54,887Ft minőség ugyanaz, de más a csomagolás és a BMW jel helyett Schmiedmann van rajt
-Hátsó féktárcsák + betétek + kopásjelző --- 82.176 ft --- helyett 50.625Ft
-Munkadíj --- 16.000 ft --- 10.000ft alatt van biztosan, most kapásból nem tudom mennyi

Lehet, hogy érdemes kivenni egy nap szabit és összekötni a szervizt egy balatoni kirándulással.

Helo
Akkor ha megkérnélek linkeld már be a tárcsákat a TE topikodba
Méreteket ne hagyd ki


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.04.11. 19:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Pocilaci írta:
lepke írta:
Pocilaci írta:
Sziasztok! Szia Zoli!

Azt nem értem, hogy a gumikat meg a felniket minek ide írtad....egyénileg lehet rá vásárolni mindenkinek azt amit akar, de ez nem az üzembentartás költsége szerintem. Meg a balesetes javítás sem ide jön szerintem, hisz az már nem rendeltetés szerinti használat...
Ha csak a gumikat és az extra felnit vesszük akkor 828 ezerrel kevesebb jön ki....

És ugye ez nem elenyésző összeg....valamivel szebben fest az üzembentartási költség....és nem rettent el másokat sem a típustól.....

Lepke meg mindíg a legdrágább szervízbe viszi a szekeret :-))))

Üdv!

Helo Pocilaci
Én a megszokott helyre viszem mindig az autót már több mint tíz éve
Sufniban történő E60-as BMW-szerelésben nem hiszek
Műszerek nélkül elég nehéz már ezeket szerelgetni
Nem valószínű hogy valahol is olcsóbban szerelnek, néz végig a munkadíjat
Egy példa ...
-Első féktárcsák + betétek + kopásjelző ---140.163 ft---
-Hátsó féktárcsák + betétek + kopásjelző --- 82.176 ft ---
- Munkadíj --- 16.000 ft --- :roll:



BMW márkaszervíz árak győr:
Első betétek 39208
első tárcsa 30685 ezt ugye kétszer kell
kopásjelző 5308
115 ezer a vége...
És ha Alpina meghozza akkor ezek is olcsóbbak....
óradíj 15000
De nekem a szerelőm 3000 huf óradíjjal dolgozik....

Nem sufniról beszéltem.....aki megteheti vigye aki meg utánajár....spórol ....

Helo
Aki 3-ezerért szerel óránkét egy E60-as gondolom mennyire Toppon lehet
Az még a kajára is kevés egy szerelőnek,akkor még holvan a többi
műszerek,szerszámok, rezsi, TB, és egyéb költségek


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.04.11. 20:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Helo
Aki 3-ezerért szerel óránkét egy E60-as gondolom mennyire Toppon lehet
Az még a kajára is kevés egy szerelőnek,akkor még holvan a többi
műszerek,szerszámok, rezsi, TB, és egyéb költségek


Azért nem rossz az Yoli... :wink:

Mert az ismerősök nem kérnek számlát és akkor zsebben marad a 3000/óra
Nézzük csak ha csak hétköznap szerel és csak 8 órát /általában többet dolgoznak + szombat is/
8x3000= 24.000 és ezt 22 munkanappal = 528.000 szerintem ez nem olyan rossz persze ha jó és ismert szerelő ez akkor valós /mármint az állandó munka/... :twisted:

_________________
Ha a cápa a tenyeredből eszik... akkor az a lábadból is fog..:)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.04.11. 20:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
strobi írta:
lepke írta:
Helo
Aki 3-ezerért szerel óránkét egy E60-as gondolom mennyire Toppon lehet
Az még a kajára is kevés egy szerelőnek,akkor még holvan a többi
műszerek,szerszámok, rezsi, TB, és egyéb költségek


Azért nem rossz az Yoli... :wink:

Mert az ismerősök nem kérnek számlát és akkor zsebben marad a 3000/óra
Nézzük csak ha csak hétköznap szerel és csak 8 órát /általában többet dolgoznak + szombat is/
8x3000= 24.000 és ezt 22 munkanappal = 528.000 szerintem ez nem olyan rossz persze ha jó és ismert szerelő ez akkor valós /mármint az állandó munka/... :twisted:

Helo
Látom nem tudsz olvasni :wink:
Ezért még egyszer leírom
--------------műszerek,szerszámok, rezsi, TB, és egyéb költségek-----------------


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.04.11. 20:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Helo
Látom nem tudsz olvasni :wink:
Ezért még egyszer leírom
--------------műszerek,szerszámok, rezsi, TB, és egyéb költségek-----------------


Azért feltételezem,hogy aki E60-at szerel az már rendelkezik: Műszerekkel és szerszámokkal illetve célszerszámokkal... :wink:

A rezsi pedig műhely méret függő de azért 5-6kiló nettó bevételből már-már nem fog éhen halni de fejleszteni sem az is biztos... :oops:

_________________
Ha a cápa a tenyeredből eszik... akkor az a lábadból is fog..:)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.04.11. 20:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
strobi írta:
lepke írta:
Helo
Látom nem tudsz olvasni :wink:
Ezért még egyszer leírom
--------------műszerek,szerszámok, rezsi, TB, és egyéb költségek-----------------


Azért feltételezem,hogy aki E60-at szerel az már rendelkezik: Műszerekkel és szerszámokkal illetve célszerszámokkal... :wink:

A rezsi pedig műhely méret függő de azért 5-6kiló nettó bevételből már-már nem fog éhen halni de fejleszteni sem az is biztos... :oops:

Helo
Látom strobi klubtárs NEM érted meg VAGY csak NEM akarod megérteni
Gondolom hogy nem a 3-ezer forintos órabérből vette a Műszereket és szerszámokat illetve célszerszámokkal...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.04.11. 20:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:

Helo
Látom strobi klubtárs NEM érted meg VAGY csak NEM akarod megérteni
Gondolom hogy nem a 3-ezer forintos órabérből vette a Műszereket és szerszámokat illetve célszerszámokkal...


Ok. Feladom.

hidd el sok /normális, komoly/ szerelő bele kényszerül a 3000Ft/óra díjba mert másként nem lenne még az sem... :oops:

_________________
Ha a cápa a tenyeredből eszik... akkor az a lábadból is fog..:)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.04.18. 19:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Megnyitottam ezt a topikot azok számára akik E60-ast akarnak vásárolni
mennyit kel rákölteni HA közlekedni akarnak vele

140.310 kilométer állás 2010.03.24
-olajcsere,szűrők,munkadíj,kartergáz szelep,prolong adalékkal --107.000 ft--

2010. március 25.
-ablaktörlő motor csere (bontott) --48.000 ft-- szerelve az új ára több mint egy 100-as

2010. március 28.
-üzemanyag szűrő csere --18.000 ft--

2010. május 12.
-hátsó fékbetét csere --25.000 ft-- + kopásjelző-- 5.000 ft-- munkadíj --5.000ft--

2010. május 18.
- nyárigumik 4db --280.000 ft --

2010. június 5.
-olajszűrő csere a tömítés elfáradt benne --14.000 ft--

2010. július 9.
-a termosztát megadta magát --15.000-- + tréler a szervizig --25.000 ft--

165.132 kilométer óra állás 2010. 07. 21.
-ekkor ment tönkre a főtengely ékszíjtárcsa
a szervizben kicseréltek azokat a dolgokat amiket a 80-90 ezres NAGY szerviznél előirnak
-ékszíjtárcsa,szíjak,feszítő görgők,vízpumpa,hűtőnek a csöveit,alsó termosztát,hűtő tisztítás + folyadék csere,
még hozzájött egy komplett motorolaj csere is
összesen ez került --410.000 ft-- amihez még hozzájött a tréler --18.000 ft--

2010. augusztus 9.
- első nyomtávrúd cseréje 2 darab-- 56.000 ft-- munkadíj + futómű állítás --15.000 ft--

173.865 kilométer óra állás 2010.08.14
Jelen pillanatban NINCS olyan gond ami miatt ne működne az autó
viszont nem tökéletes Kacsint? kormányoszlop még nem működik,partikuláter filter csere,ablakmosó tartály valahol elengedi a folyadékot

175.220 km 2010. augusztus 26
-Túrbó nyomócső csere,szerelve ---45.000 ft---

187.170 km 2010. november 05
- Téligumi garnitúra Nokian felnikre szerelve ---250.000 ft---

188.880 km 2010. november 11
-Első féktárcsák + betétek + kopásjelző ---140.163 ft---
-Hátsó féktárcsák + betétek + kopásjelző --- 82.176 ft ---
- Munkadíj --- 16.000 ft ---

190.800 km 2010. november 29
-Olajcsere,olajszűrő,kartergáz szűrő,üzemanyagszűrő,levegőszűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő, első pár ablaktörlő lapát,motorolaj adalék,munkadíj, ---134.000 ft ---

201.500 km 2011.február 23.
-Akkumulátor csere + ablaktörlő lapát csere --- 50.000 ft ---

214.550 km 2011.április 04.
-Olajcsere,olajszűrő,levegőszűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő, motorolaj adalék, led helyzetjelző, --- 86.000 ft --- + munkadíj ---10.000 ft ---

216.200 km 2011. április 12.
- 2 db nyári gumi az első kerekekre 245/35/19
--- 165.000 ft ---

218.300 km 2011. április 18.
-- Szívósor csere --- 128.000 ft --- önindító csere --- 42.000 ft--- 6db izzító gyertya ---24.000 ft ---
.munkadíj --- 20.000 ft ----


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.04.20. 12:19 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Pocilaci írta:
Sziasztok! Szia Zoli!

Azt nem értem, hogy a gumikat meg a felniket minek ide írtad....egyénileg lehet rá vásárolni mindenkinek azt amit akar, de ez nem az üzembentartás költsége szerintem. Meg a balesetes javítás sem ide jön szerintem, hisz az már nem rendeltetés szerinti használat...
Ha csak a gumikat és az extra felnit vesszük akkor 828 ezerrel kevesebb jön ki....

És ugye ez nem elenyésző összeg....valamivel szebben fest az üzembentartási költség....és nem rettent el másokat sem a típustól.....

Lepke meg mindíg a legdrágább szervízbe viszi a szekeret :-))))

Üdv!


Na de Laci!

Aki olvassa, az tudja, hogy az üzembentartás költségeibe beletartoznak a gumik, felnik is. Ettől nem hiszem, hogy elmegy a kedve a típustól. A felnit, gumit mindenki maga dönti el, hogy vesz vagy nem vesz. Egy E39-re sem olcsóbb, ha valakinek ez az igénye. :wink:


Ezt 100%-ban megerősíthetem mivel nekem hasonló adatok jönnek ki:
Kb. évi 24ekm nekem a zoli 25e/év-ével számolva. Nekem is cirka 40eft/hó jött ki csak én még bele számoltam az összes ablakmosó, gumi tömités anyám kínja költséget is. Azért a 4eFt/óra alatt munkadíjra kiváncsi lennék mert még feketén zsebbe ez is kevés manapság.
Majd próbálok egy tömörített változatot csinálni ami hasonlít a kzolee-éhoz.

Miért az nem költség?
A kocsi teljes költségébe még bele kéne számolni a tüzelőanyagokat is. Ja meg ha nagyon szigorúak vagyunk mellé kéne rakni a mennyi időt toltam el a szervizelésével.
Aki nem a teljes tulajdonlási költséget nézi az csak ámítja magát és nem képes szembe nézni a valósággal. Igen is egy ilyen kocsi nekem havi 100eFt-ba kerül 40e üzemeltetési költség és 60eft benzin. Ha nincs ennyi pénze valakinek ne tartson fent ilyen kocsit.

Jackson, aki szerint egyszerű a képlet

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.04.20. 12:22 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
strobi írta:
lepke írta:
Helo
Aki 3-ezerért szerel óránkét egy E60-as gondolom mennyire Toppon lehet
Az még a kajára is kevés egy szerelőnek,akkor még holvan a többi
műszerek,szerszámok, rezsi, TB, és egyéb költségek


Azért nem rossz az Yoli... :wink:

Mert az ismerősök nem kérnek számlát és akkor zsebben marad a 3000/óra
Nézzük csak ha csak hétköznap szerel és csak 8 órát /általában többet dolgoznak + szombat is/
8x3000= 24.000 és ezt 22 munkanappal = 528.000 szerintem ez nem olyan rossz persze ha jó és ismert szerelő ez akkor valós /mármint az állandó munka/... :twisted:


Szerinted hány hónapig tudja csinálni APEH, KPM, önkormányzat és anyám tudja milyen ellenörzések mellett?

Jackson, akinek múltkori is panaszkodott muhaati a sok bürokratikus baromság miatt

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.04.20. 14:56 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2008.09.07. 00:00
Hozzászólások: 1063
Tartózkodási hely: Komárom
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
kzolee írta:
Pocilaci írta:
Sziasztok! Szia Zoli!

Azt nem értem, hogy a gumikat meg a felniket minek ide írtad....egyénileg lehet rá vásárolni mindenkinek azt amit akar, de ez nem az üzembentartás költsége szerintem. Meg a balesetes javítás sem ide jön szerintem, hisz az már nem rendeltetés szerinti használat...
Ha csak a gumikat és az extra felnit vesszük akkor 828 ezerrel kevesebb jön ki....

És ugye ez nem elenyésző összeg....valamivel szebben fest az üzembentartási költség....és nem rettent el másokat sem a típustól.....

Lepke meg mindíg a legdrágább szervízbe viszi a szekeret :-))))

Üdv!


Na de Laci!

Aki olvassa, az tudja, hogy az üzembentartás költségeibe beletartoznak a gumik, felnik is. Ettől nem hiszem, hogy elmegy a kedve a típustól. A felnit, gumit mindenki maga dönti el, hogy vesz vagy nem vesz. Egy E39-re sem olcsóbb, ha valakinek ez az igénye. :wink:


Ezt 100%-ban megerősíthetem mivel nekem hasonló adatok jönnek ki:
Kb. évi 24ekm nekem a zoli 25e/év-ével számolva. Nekem is cirka 40eft/hó jött ki csak én még bele számoltam az összes ablakmosó, gumi tömités anyám kínja költséget is. Azért a 4eFt/óra alatt munkadíjra kiváncsi lennék mert még feketén zsebbe ez is kevés manapság.
Majd próbálok egy tömörített változatot csinálni ami hasonlít a kzolee-éhoz.

Miért az nem költség?
A kocsi teljes költségébe még bele kéne számolni a tüzelőanyagokat is. Ja meg ha nagyon szigorúak vagyunk mellé kéne rakni a mennyi időt toltam el a szervizelésével.
Aki nem a teljes tulajdonlási költséget nézi az csak ámítja magát és nem képes szembe nézni a valósággal. Igen is egy ilyen kocsi nekem havi 100eFt-ba kerül 40e üzemeltetési költség és 60eft benzin. Ha nincs ennyi pénze valakinek ne tartson fent ilyen kocsit.

Jackson, aki szerint egyszerű a képlet


Ezt le fogom csekkolni....havi 100 az kicsit sok....szerintem!

Üdv!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.04.20. 17:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
strobi írta:
lepke írta:
Helo
Aki 3-ezerért szerel óránkét egy E60-as gondolom mennyire Toppon lehet
Az még a kajára is kevés egy szerelőnek,akkor még holvan a többi
műszerek,szerszámok, rezsi, TB, és egyéb költségek


Azért nem rossz az Yoli... :wink:

Mert az ismerősök nem kérnek számlát és akkor zsebben marad a 3000/óra
Nézzük csak ha csak hétköznap szerel és csak 8 órát /általában többet dolgoznak + szombat is/
8x3000= 24.000 és ezt 22 munkanappal = 528.000 szerintem ez nem olyan rossz persze ha jó és ismert szerelő ez akkor valós /mármint az állandó munka/... :twisted:


Szerinted hány hónapig tudja csinálni APEH, KPM, önkormányzat és anyám tudja milyen ellenörzések mellett?

Jackson, akinek múltkori is panaszkodott muhaati a sok bürokratikus baromság miatt


Nem általánosítottam... :nono:
Hanem /ha jól emlékszem Pocilacit/ erősítettem meg abban,hogy igen van aki 3000/óráért is... vagy már dolgozik természetesen ezt számla nélkűl... :oops:

Jó tudom a múltkor mint kiderült te 7kilót keresel... :lol: de azért van olyan aki ebből a 3000/órából meg tud élni pontosabban "ebből kell megéllni"... :oops:

Azt természetes,hogy nem E60-okat szerel nap mint nap de ha azt kell akkor azt is... :wink:
Részemről lezárt a "vita" mert ezen a környéken az "East Side-on" van nem is egy szakterület ahol lényegesen olcsóbbak az óra díjak mint fent Pesten...

_________________
Ha a cápa a tenyeredből eszik... akkor az a lábadból is fog..:)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.04.21. 11:06 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
strobi írta:
Jó tudom a múltkor mint kiderült te 7kilót keresel... :lol: de azért van olyan aki ebből a 3000/órából meg tud élni pontosabban "ebből kell megéllni"... :oops:


De jó is lenne. 7.000/óra és havi 168 óra (8órás meló idő átlag)=1.176.000Ft Bruttó ami cirka 600.000Ft nettó (kábe fele az adó).

Jackson, aki megy majd a főnökhöz és mondja neki ennyit kéne kapni mert "már mindenki így tudja"

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.04.21. 12:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
strobi írta:
Jó tudom a múltkor mint kiderült te 7kilót keresel... :lol: de azért van olyan aki ebből a 3000/órából meg tud élni pontosabban "ebből kell megéllni"... :oops:


De jó is lenne. 7.000/óra és havi 168 óra (8órás meló idő átlag)=1.176.000Ft Bruttó ami cirka 600.000Ft nettó (kábe fele az adó).

Jackson, aki megy majd a főnökhöz és mondja neki ennyit kéne kapni mert "már mindenki így tudja"


a 7kiló az 700.000 mifelénk... :lol:

ezt nem én találtam ki hanem még anno valamikor január elején volt szó itt valamelyik topicban,hogy te több ember előtt mondtad ,hogy 7kiló... :lol:

tudtuk eddig is,hogy nem minimálos vagy de hogy ennyire nem... :nyelves:

_________________
Ha a cápa a tenyeredből eszik... akkor az a lábadból is fog..:)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.04.21. 13:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
strobi írta:
jackson írta:
strobi írta:
Jó tudom a múltkor mint kiderült te 7kilót keresel... :lol: de azért van olyan aki ebből a 3000/órából meg tud élni pontosabban "ebből kell megéllni"... :oops:


De jó is lenne. 7.000/óra és havi 168 óra (8órás meló idő átlag)=1.176.000Ft Bruttó ami cirka 600.000Ft nettó (kábe fele az adó).

Jackson, aki megy majd a főnökhöz és mondja neki ennyit kéne kapni mert "már mindenki így tudja"


a 7kiló az 700.000 mifelénk... :lol:

ezt nem én találtam ki hanem még anno valamikor január elején volt szó itt valamelyik topicban,hogy te több ember előtt mondtad ,hogy 7kiló... :lol:

tudtuk eddig is,hogy nem minimálos vagy de hogy ennyire nem... :nyelves:


Mit gondoltál, pilotafülkében utazgatva járja a világot, mimimálból?
Előre csókolomot köszön neki a kapitány! :D

Jackson, aki az offoló moderátor! :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.04.22. 10:08 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
strobi írta:
jackson írta:
strobi írta:
Jó tudom a múltkor mint kiderült te 7kilót keresel... :lol: de azért van olyan aki ebből a 3000/órából meg tud élni pontosabban "ebből kell megéllni"... :oops:


De jó is lenne. 7.000/óra és havi 168 óra (8órás meló idő átlag)=1.176.000Ft Bruttó ami cirka 600.000Ft nettó (kábe fele az adó).

Jackson, aki megy majd a főnökhöz és mondja neki ennyit kéne kapni mert "már mindenki így tudja"


a 7kiló az 700.000 mifelénk... :lol:

ezt nem én találtam ki hanem még anno valamikor január elején volt szó itt valamelyik topicban,hogy te több ember előtt mondtad ,hogy 7kiló... :lol:

tudtuk eddig is,hogy nem minimálos vagy de hogy ennyire nem... :nyelves:


Mit gondoltál, pilotafülkében utazgatva járja a világot, mimimálból?
Előre csókolomot köszön neki a kapitány! :D

Jackson, aki az offoló moderátor! :wink:


Tényleg álljatok már le srácok. OFF topik.
Nem beszélgetünk a fizetésemről publikus fórumon, mert a végén egy halom "barátom" lesz. Pont azért válaszoltam nem annyi. Amúgy még a 700eFt/hó sem nyert.
Amúgy abból mondjuk nettó 700eft-ből jól rendbe lehetne vágni a kocsit és venni mellé egy pár E60 vagy F10-et csak melóba járós kocsinak, diagolásból kedvtelésnek stb. Valószínűleg nem látogatnám a fórum eme költség szekcióját sem.

Amúgy ez a kilós téma egy érdekes szokás (amit most használtam) szokátk mondani kiló-harminccal mentem a sztárádn amikor. Pedig az 1030-at jelentene mivel strobi jól mondja SI kiló=ezer és nem száz mint a magyar köznyelveben sokszor hibásan használják.
Kint németeknél mondta egyik sráci csak kiló-30-al tudtunk menni erre leesett a szája a germánnak (no persze a repülő az tud menni 1030km/h-val de nem az autónk).

Jackson, aki újra mehet a főnökhöz most 1,176eft/hó helyett már csak 700eFt/hót kell kérni :lol: :lol:

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.04.23. 21:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Nem beszélgetünk a fizetésemről publikus fórumon,

...bejött az élet :!:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.04.24. 22:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Megnyitottam ezt a topikot azok számára akik E60-ast akarnak vásárolni
mennyit kel rákölteni HA közlekedni akarnak vele

140.310 kilométer állás 2010.03.24
-olajcsere,szűrők,munkadíj,kartergáz szelep,prolong adalékkal --107.000 ft--

2010. március 25.
-ablaktörlő motor csere (bontott) --48.000 ft-- szerelve az új ára több mint egy 100-as

2010. március 28.
-üzemanyag szűrő csere --18.000 ft--

2010. május 12.
-hátsó fékbetét csere --25.000 ft-- + kopásjelző-- 5.000 ft-- munkadíj --5.000ft--

2010. május 18.
- nyárigumik 4db --280.000 ft --

2010. június 5.
-olajszűrő csere a tömítés elfáradt benne --14.000 ft--

2010. július 9.
-a termosztát megadta magát --15.000-- + tréler a szervizig --25.000 ft--

165.132 kilométer óra állás 2010. 07. 21.
-ekkor ment tönkre a főtengely ékszíjtárcsa
a szervizben kicseréltek azokat a dolgokat amiket a 80-90 ezres NAGY szerviznél előirnak
-ékszíjtárcsa,szíjak,feszítő görgők,vízpumpa,hűtőnek a csöveit,alsó termosztát,hűtő tisztítás + folyadék csere,
még hozzájött egy komplett motorolaj csere is
összesen ez került --410.000 ft-- amihez még hozzájött a tréler --18.000 ft--

2010. augusztus 9.
- első nyomtávrúd cseréje 2 darab-- 56.000 ft-- munkadíj + futómű állítás --15.000 ft--

173.865 kilométer óra állás 2010.08.14
Jelen pillanatban NINCS olyan gond ami miatt ne működne az autó
viszont nem tökéletes Kacsint? kormányoszlop még nem működik,partikuláter filter csere,ablakmosó tartály valahol elengedi a folyadékot

175.220 km 2010. augusztus 26
-Túrbó nyomócső csere,szerelve ---45.000 ft---

187.170 km 2010. november 05
- Téligumi garnitúra Nokian felnikre szerelve ---250.000 ft---

188.880 km 2010. november 11
-Első féktárcsák + betétek + kopásjelző ---140.163 ft---
-Hátsó féktárcsák + betétek + kopásjelző --- 82.176 ft ---
- Munkadíj --- 16.000 ft ---

190.800 km 2010. november 29
-Olajcsere,olajszűrő,kartergáz szűrő,üzemanyagszűrő,levegőszűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő, első pár ablaktörlő lapát,motorolaj adalék,munkadíj, ---134.000 ft ---

201.500 km 2011.február 23.
-Akkumulátor csere + ablaktörlő lapát csere --- 50.000 ft ---

214.550 km 2011.április 04.
-Olajcsere,olajszűrő,levegőszűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő, motorolaj adalék, led helyzetjelző, --- 86.000 ft --- + munkadíj ---10.000 ft ---

216.200 km 2011. április 12.
- 2 db nyári gumi az első kerekekre 245/35/19
--- 165.000 ft ---

218.300 km 2011. április 18.
-- Szívósor csere --- 128.000 ft --- önindító csere --- 42.000 ft--- 6db izzító gyertya ---24.000 ft ---
.munkadíj --- 20.000 ft ----

218.940 km 2011. április 23.
-- jobb első kerékagycsapágy + 4 db csavar --- 53.600 ft
..munkadíj --- 8.000 ft ---


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.04.24. 22:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Csak stílusosan:
Áprilisban 535 ezres kicsúszott már rá 8O
(és még van 1 hét) :?

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.04.24. 22:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
Csak stílusosan:
Áprilisban 535 ezres kicsúszott már rá 8O
(és még van 1 hét) :?


Mert Diesel... :lol: és sokat "megyen" vele... 8) :franko:

_________________
Ha a cápa a tenyeredből eszik... akkor az a lábadból is fog..:)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 470 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 24  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator