Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.04.24. 22:20

simi64 írta:Csak stílusosan:
Áprilisban 535 ezres kicsúszott már rá 8O
(és még van 1 hét) :?

Helo
200-ezer felett ezeket már cserélni kell
A szervizben megállapították hogy hamarosan csere érett az alsó lengőkarok

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.04.26. 14:28

lepke írta:
simi64 írta:Csak stílusosan:
Áprilisban 535 ezres kicsúszott már rá 8O
(és még van 1 hét) :?

Helo
200-ezer felett ezeket már cserélni kell
A szervizben megállapították hogy hamarosan csere érett az alsó lengőkarok


Látod simi nem csak "nekem jött be az élet". Igen sajna a kocsi pénzbe kerül.

Mondja:
Jackson, aki e hónapban cirka 120eFt-t költött rá (és még kéne)

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.04.27. 19:45

jackson írta:
Látod simi nem csak "nekem jött be az élet". Igen sajna a kocsi pénzbe kerül.

Mondja:
Jackson, aki e hónapban cirka 120eFt-t költött rá (és még kéne)


Még 580e költő pénzed akkor is maradt... :nyelves:

Ezt a hozzászólást a szerzőnek strobi az itt látható tagok köszönték meg: admin
Értékelés: 4.76%

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.04.28. 01:28

strobi írta:
jackson írta:
Látod simi nem csak "nekem jött be az élet". Igen sajna a kocsi pénzbe kerül.

Mondja:
Jackson, aki e hónapban cirka 120eFt-t költött rá (és még kéne)


Még 580e költő pénzed akkor is maradt... :nyelves:


Már megint ez a hülyeség amit a "hídépitő cégtulajdonos" és a "ponyvás 6os csávó" akasztott a nyakamba :lol: :lol:

Jackson, akit fárasztotok vele

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.04.29. 17:31

lepke írta:Megnyitottam ezt a topikot azok számára akik E60-ast akarnak vásárolni
mennyit kel rákölteni HA közlekedni akarnak vele

140.310 kilométer állás 2010.03.24
-olajcsere,szűrők,munkadíj,kartergáz szelep,prolong adalékkal --107.000 ft--

2010. március 25.
-ablaktörlő motor csere (bontott) --48.000 ft-- szerelve az új ára több mint egy 100-as

2010. március 28.
-üzemanyag szűrő csere --18.000 ft--

2010. május 12.
-hátsó fékbetét csere --25.000 ft-- + kopásjelző-- 5.000 ft-- munkadíj --5.000ft--

2010. május 18.
- nyárigumik 4db --280.000 ft --

2010. június 5.
-olajszűrő csere a tömítés elfáradt benne --14.000 ft--

2010. július 9.
-a termosztát megadta magát --15.000-- + tréler a szervizig --25.000 ft--

165.132 kilométer óra állás 2010. 07. 21.
-ekkor ment tönkre a főtengely ékszíjtárcsa
a szervizben kicseréltek azokat a dolgokat amiket a 80-90 ezres NAGY szerviznél előirnak
-ékszíjtárcsa,szíjak,feszítő görgők,vízpumpa,hűtőnek a csöveit,alsó termosztát,hűtő tisztítás + folyadék csere,
még hozzájött egy komplett motorolaj csere is
összesen ez került --410.000 ft-- amihez még hozzájött a tréler --18.000 ft--

2010. augusztus 9.
- első nyomtávrúd cseréje 2 darab-- 56.000 ft-- munkadíj + futómű állítás --15.000 ft--

173.865 kilométer óra állás 2010.08.14
Jelen pillanatban NINCS olyan gond ami miatt ne működne az autó
viszont nem tökéletes Kacsint? kormányoszlop még nem működik,partikuláter filter csere,ablakmosó tartály valahol elengedi a folyadékot

175.220 km 2010. augusztus 26
-Túrbó nyomócső csere,szerelve ---45.000 ft---

187.170 km 2010. november 05
- Téligumi garnitúra Nokian felnikre szerelve ---250.000 ft---

188.880 km 2010. november 11
-Első féktárcsák + betétek + kopásjelző ---140.163 ft---
-Hátsó féktárcsák + betétek + kopásjelző --- 82.176 ft ---
- Munkadíj --- 16.000 ft ---

190.800 km 2010. november 29
-Olajcsere,olajszűrő,kartergáz szűrő,üzemanyagszűrő,levegőszűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő, első pár ablaktörlő lapát,motorolaj adalék,munkadíj, ---134.000 ft ---

201.500 km 2011.február 23.
-Akkumulátor csere + ablaktörlő lapát csere --- 50.000 ft ---

214.550 km 2011.április 04.
-Olajcsere,olajszűrő,levegőszűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő, motorolaj adalék, led helyzetjelző, --- 86.000 ft --- + munkadíj ---10.000 ft ---

216.200 km 2011. április 12.
- 2 db nyári gumi az első kerekekre 245/35/19
--- 165.000 ft ---

218.300 km 2011. április 18.
-- Szívósor csere --- 128.000 ft --- önindító csere --- 42.000 ft--- 6db izzító gyertya ---24.000 ft ---
.munkadíj --- 20.000 ft ----

218.940 km 2011. április 23.
-- jobb első kerékagycsapágy + 4 db csavar --- 53.600 ft
..munkadíj --- 8.000 ft ---


218 ezernél szívósor csere???????????+önindító??????bázzzzzzzeg...........
lassan a fél autót kicseréled zolikám :hangos:
azér ez szegyen ba....a+ :evil:

jó,én nem is megyek annyit,sőt a felét se,de az én autómba,250ezer van,és se szívósort se önindítót nem kellet cserélni,meg ilyen faszságokat..........

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.04.29. 19:39

kopasze-28 írta:
lepke írta:Megnyitottam ezt a topikot azok számára akik E60-ast akarnak vásárolni
mennyit kel rákölteni HA közlekedni akarnak vele

140.310 kilométer állás 2010.03.24
-olajcsere,szűrők,munkadíj,kartergáz szelep,prolong adalékkal --107.000 ft--

2010. március 25.
-ablaktörlő motor csere (bontott) --48.000 ft-- szerelve az új ára több mint egy 100-as

2010. március 28.
-üzemanyag szűrő csere --18.000 ft--

2010. május 12.
-hátsó fékbetét csere --25.000 ft-- + kopásjelző-- 5.000 ft-- munkadíj --5.000ft--

2010. május 18.
- nyárigumik 4db --280.000 ft --

2010. június 5.
-olajszűrő csere a tömítés elfáradt benne --14.000 ft--

2010. július 9.
-a termosztát megadta magát --15.000-- + tréler a szervizig --25.000 ft--

165.132 kilométer óra állás 2010. 07. 21.
-ekkor ment tönkre a főtengely ékszíjtárcsa
a szervizben kicseréltek azokat a dolgokat amiket a 80-90 ezres NAGY szerviznél előirnak
-ékszíjtárcsa,szíjak,feszítő görgők,vízpumpa,hűtőnek a csöveit,alsó termosztát,hűtő tisztítás + folyadék csere,
még hozzájött egy komplett motorolaj csere is
összesen ez került --410.000 ft-- amihez még hozzájött a tréler --18.000 ft--

2010. augusztus 9.
- első nyomtávrúd cseréje 2 darab-- 56.000 ft-- munkadíj + futómű állítás --15.000 ft--

173.865 kilométer óra állás 2010.08.14
Jelen pillanatban NINCS olyan gond ami miatt ne működne az autó
viszont nem tökéletes Kacsint? kormányoszlop még nem működik,partikuláter filter csere,ablakmosó tartály valahol elengedi a folyadékot

175.220 km 2010. augusztus 26
-Túrbó nyomócső csere,szerelve ---45.000 ft---

187.170 km 2010. november 05
- Téligumi garnitúra Nokian felnikre szerelve ---250.000 ft---

188.880 km 2010. november 11
-Első féktárcsák + betétek + kopásjelző ---140.163 ft---
-Hátsó féktárcsák + betétek + kopásjelző --- 82.176 ft ---
- Munkadíj --- 16.000 ft ---

190.800 km 2010. november 29
-Olajcsere,olajszűrő,kartergáz szűrő,üzemanyagszűrő,levegőszűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő, első pár ablaktörlő lapát,motorolaj adalék,munkadíj, ---134.000 ft ---

201.500 km 2011.február 23.
-Akkumulátor csere + ablaktörlő lapát csere --- 50.000 ft ---

214.550 km 2011.április 04.
-Olajcsere,olajszűrő,levegőszűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő, motorolaj adalék, led helyzetjelző, --- 86.000 ft --- + munkadíj ---10.000 ft ---

216.200 km 2011. április 12.
- 2 db nyári gumi az első kerekekre 245/35/19
--- 165.000 ft ---

218.300 km 2011. április 18.
-- Szívósor csere --- 128.000 ft --- önindító csere --- 42.000 ft--- 6db izzító gyertya ---24.000 ft ---
.munkadíj --- 20.000 ft ----

218.940 km 2011. április 23.
-- jobb első kerékagycsapágy + 4 db csavar --- 53.600 ft
..munkadíj --- 8.000 ft ---


218 ezernél szívósor csere???????????+önindító??????bázzzzzzzeg...........
lassan a fél autót kicseréled zolikám :hangos:
azér ez szegyen ba....a+ :evil:

jó,én nem is megyek annyit,sőt a felét se,de az én autómba,250ezer van,és se szívósort se önindítót nem kellet cserélni,meg ilyen faszságokat..........



Helo Kopasz barátom
Két féle autótulajdonos létezik
1. Akinek darabjaira hullik a kocsi alatta, és beindításkor minden lámpa ég mint egy Karácsonyfa
2. Akinek MAJDNEM minden rendben, és azonnal hívja Alpina jani klubtársat és a szerelőt
NINCS az a 4-5 éves BMW amelyikben ne lenne 4-5 hiba

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.04.29. 20:23

ezt értem én,de baszki,mért kell 218ezernél szívósort cserélni bassza meg :cry:

nem hiszem,h ez normális dolog,az h önindítót kell cserélni az még haggyán,mert te sokaat mész,megász,indítasz,egy naap ezerszer,de akkor se törvényszerű.

az,h féket kell cserélni,azt minden autón kell,meg a kopó alkatrésszek,gömbfejek és társaira gondolok

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.04.29. 20:26

lepke írta:
kopasze-28 írta:
lepke írta:Megnyitottam ezt a topikot azok számára akik E60-ast akarnak vásárolni
mennyit kel rákölteni HA közlekedni akarnak vele

140.310 kilométer állás 2010.03.24
-olajcsere,szűrők,munkadíj,kartergáz szelep,prolong adalékkal --107.000 ft--

2010. március 25.
-ablaktörlő motor csere (bontott) --48.000 ft-- szerelve az új ára több mint egy 100-as

2010. március 28.
-üzemanyag szűrő csere --18.000 ft--

2010. május 12.
-hátsó fékbetét csere --25.000 ft-- + kopásjelző-- 5.000 ft-- munkadíj --5.000ft--

2010. május 18.
- nyárigumik 4db --280.000 ft --

2010. június 5.
-olajszűrő csere a tömítés elfáradt benne --14.000 ft--

2010. július 9.
-a termosztát megadta magát --15.000-- + tréler a szervizig --25.000 ft--

165.132 kilométer óra állás 2010. 07. 21.
-ekkor ment tönkre a főtengely ékszíjtárcsa
a szervizben kicseréltek azokat a dolgokat amiket a 80-90 ezres NAGY szerviznél előirnak
-ékszíjtárcsa,szíjak,feszítő görgők,vízpumpa,hűtőnek a csöveit,alsó termosztát,hűtő tisztítás + folyadék csere,
még hozzájött egy komplett motorolaj csere is
összesen ez került --410.000 ft-- amihez még hozzájött a tréler --18.000 ft--

2010. augusztus 9.
- első nyomtávrúd cseréje 2 darab-- 56.000 ft-- munkadíj + futómű állítás --15.000 ft--

173.865 kilométer óra állás 2010.08.14
Jelen pillanatban NINCS olyan gond ami miatt ne működne az autó
viszont nem tökéletes Kacsint? kormányoszlop még nem működik,partikuláter filter csere,ablakmosó tartály valahol elengedi a folyadékot

175.220 km 2010. augusztus 26
-Túrbó nyomócső csere,szerelve ---45.000 ft---

187.170 km 2010. november 05
- Téligumi garnitúra Nokian felnikre szerelve ---250.000 ft---

188.880 km 2010. november 11
-Első féktárcsák + betétek + kopásjelző ---140.163 ft---
-Hátsó féktárcsák + betétek + kopásjelző --- 82.176 ft ---
- Munkadíj --- 16.000 ft ---

190.800 km 2010. november 29
-Olajcsere,olajszűrő,kartergáz szűrő,üzemanyagszűrő,levegőszűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő, első pár ablaktörlő lapát,motorolaj adalék,munkadíj, ---134.000 ft ---

201.500 km 2011.február 23.
-Akkumulátor csere + ablaktörlő lapát csere --- 50.000 ft ---

214.550 km 2011.április 04.
-Olajcsere,olajszűrő,levegőszűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő, motorolaj adalék, led helyzetjelző, --- 86.000 ft --- + munkadíj ---10.000 ft ---

216.200 km 2011. április 12.
- 2 db nyári gumi az első kerekekre 245/35/19
--- 165.000 ft ---

218.300 km 2011. április 18.
-- Szívósor csere --- 128.000 ft --- önindító csere --- 42.000 ft--- 6db izzító gyertya ---24.000 ft ---
.munkadíj --- 20.000 ft ----

218.940 km 2011. április 23.
-- jobb első kerékagycsapágy + 4 db csavar --- 53.600 ft
..munkadíj --- 8.000 ft ---


218 ezernél szívósor csere???????????+önindító??????bázzzzzzzeg...........
lassan a fél autót kicseréled zolikám :hangos:
azér ez szegyen ba....a+ :evil:

jó,én nem is megyek annyit,sőt a felét se,de az én autómba,250ezer van,és se szívósort se önindítót nem kellet cserélni,meg ilyen faszságokat..........



Helo Kopasz barátom
Két féle autótulajdonos létezik
1. Akinek darabjaira hullik a kocsi alatta, és beindításkor minden lámpa ég mint egy Karácsonyfa
2. Akinek MAJDNEM minden rendben, és azonnal hívja Alpina jani klubtársat és a szerelőt
NINCS az a 4-5 éves BMW amelyikben ne lenne 4-5 hiba


"NINCS az a 4-5 éves BMW amelyikben ne lenne 4-5 hiba"

Én tudok 1 ilyet.

Kedden voltam műszakin vele. Odaérek, azt kérdezik, felkészítettem-e a vizsgára ?
Mondom persze.
Kérdik mit csináltam vele ? Mondom kijártam a garázsból és eljöttem ide.
Erre: próbaként először végigtoljuk a vizsgasoron, hátha valami nem jó.
Végigtolták, aztán kussba maradtak, mert minden hibátlan volt.
Erre: akkor rádugják a gépre, biztos van benne hiba. Küzdöttek vele kb 10 percet, de nem találtak semmit.

Aztán bekapcsolták a számítógépet és megcsinálták a műszakit.
+ a zöldkártyát is (ami valójában már nem is zöldkártya csak a matrica)

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.04.29. 20:39

Helo
No majd akkor egy TALÁLKOZÓN ÁTVIZSGÁLJUK (( kettő hibát azért tudok a Tiéden is ))
Húszéves romhalmaz mikrobuszt vizsgáztattak nekem a napokban
Azon sem találtak semmi hibát

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.04.29. 20:47

lepke írta:Helo
No majd akkor egy TALÁLKOZÓN ÁTVIZSGÁLJUK (( kettő hibát azért tudok a Tiéden is ))
Húszéves romhalmaz mikrobuszt vizsgáztattak nekem a napokban
Azon sem találtak semmi hibát


A hibák már orvosolva lettek ...
És Én csak 1-ről tudtam ...

1-et Én is tudok a Tiéden: diesel.

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.04.29. 20:52

Oroszlan írta:
lepke írta:Helo
No majd akkor egy TALÁLKOZÓN ÁTVIZSGÁLJUK (( kettő hibát azért tudok a Tiéden is ))
Húszéves romhalmaz mikrobuszt vizsgáztattak nekem a napokban
Azon sem találtak semmi hibát


A hibák már orvosolva lettek ...
És Én csak 1-ről tudtam ...

1-et Én is tudok a Tiéden: diesel.


Oroszlán, annyi jót írsz már itt a benzinesedről, hogy mi is elkezdtük nézni az E61 525i-ket. :)

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.04.29. 21:42

tibi666 írta:
Oroszlan írta:
lepke írta:Helo
No majd akkor egy TALÁLKOZÓN ÁTVIZSGÁLJUK (( kettő hibát azért tudok a Tiéden is ))
Húszéves romhalmaz mikrobuszt vizsgáztattak nekem a napokban
Azon sem találtak semmi hibát


A hibák már orvosolva lettek ...
És Én csak 1-ről tudtam ...

1-et Én is tudok a Tiéden: diesel.


Oroszlán, annyi jót írsz már itt a benzinesedről, hogy mi is elkezdtük nézni az E61 525i-ket. :)

Helo
Csak Németországból ne vásároljál autót (( kivéve 20-ezer kilométer alatt ))
De ne offoljunk :wink:

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.04.29. 21:54

tibi666 írta:
Oroszlan írta:
lepke írta:Helo
No majd akkor egy TALÁLKOZÓN ÁTVIZSGÁLJUK (( kettő hibát azért tudok a Tiéden is ))
Húszéves romhalmaz mikrobuszt vizsgáztattak nekem a napokban
Azon sem találtak semmi hibát


A hibák már orvosolva lettek ...
És Én csak 1-ről tudtam ...

1-et Én is tudok a Tiéden: diesel.


Oroszlán, annyi jót írsz már itt a benzinesedről, hogy mi is elkezdtük nézni az E61 525i-ket. :)


Én nem bántam meg.
De azért fogyasztásban nem diesel, de nem is benzintemető.
A minőségi problémák ugyanúgy megvannak, mint Lepkénél (kormány alsó részének kopása).

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.04.29. 22:07

Oroszlan írta:
tibi666 írta:
Oroszlan írta:
lepke írta:Helo
No majd akkor egy TALÁLKOZÓN ÁTVIZSGÁLJUK (( kettő hibát azért tudok a Tiéden is ))
Húszéves romhalmaz mikrobuszt vizsgáztattak nekem a napokban
Azon sem találtak semmi hibát


A hibák már orvosolva lettek ...
És Én csak 1-ről tudtam ...

1-et Én is tudok a Tiéden: diesel.


Oroszlán, annyi jót írsz már itt a benzinesedről, hogy mi is elkezdtük nézni az E61 525i-ket. :)


Én nem bántam meg.
De azért fogyasztásban nem diesel, de nem is benzintemető.
A minőségi problémák ugyanúgy megvannak, mint Lepkénél (kormány alsó részének kopása).


A mostani kb. 7.5l/100km-es nagy átlagot hoz. Javarészt autópályán, sok emberrel, megpakolva közlekedik, meg néha városban. A dízelek nem bírják annyira a kiképzést, ellenben a benzines egyszerűbb, megbízható szerkezet és ahogy írod, nem is vészes a fogyasztása. Ezért nézegetjük.

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.04.30. 08:40

tibi666 írta:
Oroszlan írta:
tibi666 írta:
Oroszlan írta:
lepke írta:Helo
No majd akkor egy TALÁLKOZÓN ÁTVIZSGÁLJUK (( kettő hibát azért tudok a Tiéden is ))
Húszéves romhalmaz mikrobuszt vizsgáztattak nekem a napokban
Azon sem találtak semmi hibát


A hibák már orvosolva lettek ...
És Én csak 1-ről tudtam ...

1-et Én is tudok a Tiéden: diesel.


Oroszlán, annyi jót írsz már itt a benzinesedről, hogy mi is elkezdtük nézni az E61 525i-ket. :)


Én nem bántam meg.
De azért fogyasztásban nem diesel, de nem is benzintemető.
A minőségi problémák ugyanúgy megvannak, mint Lepkénél (kormány alsó részének kopása).


A mostani kb. 7.5l/100km-es nagy átlagot hoz. Javarészt autópályán, sok emberrel, megpakolva közlekedik, meg néha városban. A dízelek nem bírják annyira a kiképzést, ellenben a benzines egyszerűbb, megbízható szerkezet és ahogy írod, nem is vészes a fogyasztása. Ezért nézegetjük.


1 dolgot ne felejts el: az E61 kicsit nehezebb mint a limuzin.
Továbra is úgy vélem, hogy "normális" használat mellett, de azért haladva is, a különbség 2 liter a fogyasztásban, átlagban.

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.05.20. 09:26

Sziasztok!

Én 4 hónapja vettem meg az autómat 80%-os biztossággal, hogy annyi km van benne, amennyit az óra ír és az előző gazdája sem hanyagolta el. Bár nem volt annyira elborult, mint én.
Ez 182.000.
Ezalatt az idő alatt a következőkre költöttem.

Olaj, olajszűrő, pollenszűrő csere - 50.000-gyárira
Vezérműszíjtárcsa csere - 105.000 - gyárira
Kormánymű csere - 120.000 - bontottra
Furcsán nyikorgott a kormány, mire mondták, hogy csak egy fém gyűrűt kell megfordítani, mert ezt több autónál előfordult már, ebből lett, hogy ferde a kormányrúd, az kell cserélni, majd, hogy az sem segít, az kormányművet kell cserélni, így jutottunk el 15.000-ről 120.000-ra.
Nyári gumi - 180.000 - Bridgestone /okosba/

És még bőven lenne mit, bár ezek apróbb dolgok. (kavics felverődés, ajtó rányitás, tükör burkolat csere, ajtó belső burkolat, stb)
A tervezett következő nagyobb kiadás az az automata váltó olaj cseréje, de ebben a kérdésben még vakon vagyok.

A másik kérdés, amiben segítséget, tanácsot szeretnék kérni az az, hogy tudnátok-e ajánlani Bp-n megbízható, korrekt, és hozzáértő szervizt, ahova Ti is jártok esetleg.

Minden választ köszönök előre is!

Üdv,

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.05.20. 10:48

TMagnum írta:Sziasztok!

Én 4 hónapja vettem meg az autómat 80%-os biztossággal, hogy annyi km van benne, amennyit az óra ír és az előző gazdája sem hanyagolta el. Bár nem volt annyira elborult, mint én.
Ez 182.000.
Ezalatt az idő alatt a következőkre költöttem.

Olaj, olajszűrő, pollenszűrő csere - 50.000-gyárira
Vezérműszíjtárcsa csere - 105.000 - gyárira
Kormánymű csere - 120.000 - bontottra
Furcsán nyikorgott a kormány, mire mondták, hogy csak egy fém gyűrűt kell megfordítani, mert ezt több autónál előfordult már, ebből lett, hogy ferde a kormányrúd, az kell cserélni, majd, hogy az sem segít, az kormányművet kell cserélni, így jutottunk el 15.000-ről 120.000-ra.
Nyári gumi - 180.000 - Bridgestone /okosba/

És még bőven lenne mit, bár ezek apróbb dolgok. (kavics felverődés, ajtó rányitás, tükör burkolat csere, ajtó belső burkolat, stb)
A tervezett következő nagyobb kiadás az az automata váltó olaj cseréje, de ebben a kérdésben még vakon vagyok.

A másik kérdés, amiben segítséget, tanácsot szeretnék kérni az az, hogy tudnátok-e ajánlani Bp-n megbízható, korrekt, és hozzáértő szervizt, ahova Ti is jártok esetleg.

Minden választ köszönök előre is!

Üdv,


Muhaatihoz sokan hordják az autót, és szeretik! Őt itt az oldalon is megtalálod.
Én még a 5er Kft-t tudom javasolni, személyes tapasztalatom velük van, a család BMW-it bő 10 éve ők javítják. Elsőre kicsit lepukkant helynek tűnhet, de a szakértelmükről azt hiszem sok mindent elmond, hogy a múltkor egy Rolls Royce Phantomot is oda vittek javítani.

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.05.20. 10:56

tibi666 írta:
TMagnum írta:Sziasztok!

Én 4 hónapja vettem meg az autómat 80%-os biztossággal, hogy annyi km van benne, amennyit az óra ír és az előző gazdája sem hanyagolta el. Bár nem volt annyira elborult, mint én.
Ez 182.000.
Ezalatt az idő alatt a következőkre költöttem.

Olaj, olajszűrő, pollenszűrő csere - 50.000-gyárira
Vezérműszíjtárcsa csere - 105.000 - gyárira
Kormánymű csere - 120.000 - bontottra
Furcsán nyikorgott a kormány, mire mondták, hogy csak egy fém gyűrűt kell megfordítani, mert ezt több autónál előfordult már, ebből lett, hogy ferde a kormányrúd, az kell cserélni, majd, hogy az sem segít, az kormányművet kell cserélni, így jutottunk el 15.000-ről 120.000-ra.
Nyári gumi - 180.000 - Bridgestone /okosba/

És még bőven lenne mit, bár ezek apróbb dolgok. (kavics felverődés, ajtó rányitás, tükör burkolat csere, ajtó belső burkolat, stb)
A tervezett következő nagyobb kiadás az az automata váltó olaj cseréje, de ebben a kérdésben még vakon vagyok.

A másik kérdés, amiben segítséget, tanácsot szeretnék kérni az az, hogy tudnátok-e ajánlani Bp-n megbízható, korrekt, és hozzáértő szervizt, ahova Ti is jártok esetleg.

Minden választ köszönök előre is!

Üdv,


Muhaatihoz sokan hordják az autót, és szeretik! Őt itt az oldalon is megtalálod.
Én még a 5er Kft-t tudom javasolni, személyes tapasztalatom velük van, a család BMW-it bő 10 éve ők javítják. Elsőre kicsit lepukkant helynek tűnhet, de a szakértelmükről azt hiszem sok mindent elmond, hogy a múltkor egy Rolls Royce Phantomot is oda vittek javítani.


Köszönöm, meg fogom nézni mind a két javasolt verziót.

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.05.20. 21:38

TMagnum írta:Sziasztok!

Én 4 hónapja vettem meg az autómat 80%-os biztossággal, hogy annyi km van benne, amennyit az óra ír és az előző gazdája sem hanyagolta el. Bár nem volt annyira elborult, mint én.
Ez 182.000.
Ezalatt az idő alatt a következőkre költöttem.

Olaj, olajszűrő, pollenszűrő csere - 50.000-gyárira
Vezérműszíjtárcsa csere - 105.000 - gyárira
Kormánymű csere - 120.000 - bontottra
Furcsán nyikorgott a kormány, mire mondták, hogy csak egy fém gyűrűt kell megfordítani, mert ezt több autónál előfordult már, ebből lett, hogy ferde a kormányrúd, az kell cserélni, majd, hogy az sem segít, az kormányművet kell cserélni, így jutottunk el 15.000-ről 120.000-ra.
Nyári gumi - 180.000 - Bridgestone /okosba/

És még bőven lenne mit, bár ezek apróbb dolgok. (kavics felverődés, ajtó rányitás, tükör burkolat csere, ajtó belső burkolat, stb)
A tervezett következő nagyobb kiadás az az automata váltó olaj cseréje, de ebben a kérdésben még vakon vagyok.

A másik kérdés, amiben segítséget, tanácsot szeretnék kérni az az, hogy tudnátok-e ajánlani Bp-n megbízható, korrekt, és hozzáértő szervizt, ahova Ti is jártok esetleg.

Minden választ köszönök előre is!

Üdv,


A váltóolaj csere sem egy nagy összeg, ha okosan csinálod, az olaj szűrővel együtt kijön 60.000Ft-ból + munkadíj. A kormányművel kicsit melléfogtál, mert 140.000Ft az ój.

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.05.21. 08:08

BMWMuller írta:
TMagnum írta:Sziasztok!

Én 4 hónapja vettem meg az autómat 80%-os biztossággal, hogy annyi km van benne, amennyit az óra ír és az előző gazdája sem hanyagolta el. Bár nem volt annyira elborult, mint én.
Ez 182.000.
Ezalatt az idő alatt a következőkre költöttem.

Olaj, olajszűrő, pollenszűrő csere - 50.000-gyárira
Vezérműszíjtárcsa csere - 105.000 - gyárira
Kormánymű csere - 120.000 - bontottra
Furcsán nyikorgott a kormány, mire mondták, hogy csak egy fém gyűrűt kell megfordítani, mert ezt több autónál előfordult már, ebből lett, hogy ferde a kormányrúd, az kell cserélni, majd, hogy az sem segít, az kormányművet kell cserélni, így jutottunk el 15.000-ről 120.000-ra.
Nyári gumi - 180.000 - Bridgestone /okosba/

És még bőven lenne mit, bár ezek apróbb dolgok. (kavics felverődés, ajtó rányitás, tükör burkolat csere, ajtó belső burkolat, stb)
A tervezett következő nagyobb kiadás az az automata váltó olaj cseréje, de ebben a kérdésben még vakon vagyok.

A másik kérdés, amiben segítséget, tanácsot szeretnék kérni az az, hogy tudnátok-e ajánlani Bp-n megbízható, korrekt, és hozzáértő szervizt, ahova Ti is jártok esetleg.

Minden választ köszönök előre is!

Üdv,


A váltóolaj csere sem egy nagy összeg, ha okosan csinálod, az olaj szűrővel együtt kijön 60.000Ft-ból + munkadíj. A kormányművel kicsit melléfogtál, mert 140.000Ft az ój.


80 volt a bontott kormánymű. A 36-38 a két napos szerelés mire rájöttek, hogy azt kell cserélni... :-( Már, ha tényleg ez volt az, mert sajnos nem álltam ott mellette....de legközelebb ezt a hibát nem követem el. Teljesen bizalmatlanná váltam minden szervizzel.

Kétszer vittem el 5-10K-s apró szerelések miatt és két "fő" elemet ki is "kellett" cserélni kb 300K-ért....furcsa és gyanús még, ha lehetséges is.
Hozzászólás küldése

VigLink badge