Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.10.20. 23:39

lepke írta:
gerie39 írta:
tibi666 írta:
gerie39 írta:Azt meghiszem! Az 530dezsőm sem tud igazán jobbat városban 10, 10,5-nél pályán meg 7-nél... Elgondolkodtató. Köszi!!


A tied egy automataváltós touring, ezt azért ne felejtsd el. Jóval nehezebb, és az automata sem a remek hatásfokáról híres.
Oroszláné egy kéziváltós szedán. ;)


Na jah, ez is igaz. A touringhoz ragaszkodom, de igyekszem kéziváltósat beszerezni, az automata már szívatott meg - azóta van bennem némi para a használt automatákkal kapcsolatban. A mostani dilemmám egy 525d (2007.10.) mondjuk fapad vs. 530d (217ló 2005.03.), ami kb. 1-2-vel jobb felszereltségű. Ezt a pillangószelep problémát többször láttam felemlegetni itt a fórumon, de a konkrét hiba leírását, ill. még inkább annak elkerülésének módját nem láttam. Ez jellemző az FL utáni 525-ben lévő 197lovas 3e-re is? Vagy az összes dezsőre?

köszi

Helo
Szerinted szórakozásból fényképegetek a szervízbe

viewtopic.php?f=24&t=1326


:franko: Köszi Lepke! Jogos a dorgálás, meglehetősen amatőr vagyok, na de igyekszem fejlődni. Magyarul mindegy, hogy milyen, 2003 után már mindegyikben előjöhet a motorszétcseszős pillangószelep.

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.11.06. 18:44

Helo
Megnyitottam ezt a topikot azok számára akik E60-ast akarnak vásárolni
mennyit kel rákölteni HA közlekedni akarnak vele

140.310 kilométer állás 2010.03.24
-olajcsere,szűrők,munkadíj,kartergáz szelep,prolong adalékkal --107.000 ft--

2010. március 25.
-ablaktörlő motor csere (bontott) --48.000 ft-- szerelve az új ára több mint egy 100-as

2010. március 28.
-üzemanyag szűrő csere --18.000 ft--

2010. május 12.
-hátsó fékbetét csere --25.000 ft-- + kopásjelző-- 5.000 ft-- munkadíj --5.000ft--

2010. május 18.
- nyárigumik 4db --280.000 ft --

2010. június 5.
-olajszűrő csere a tömítés elfáradt benne --14.000 ft--

2010. július 9.
-a termosztát megadta magát --15.000-- + tréler a szervizig --25.000 ft--

165.132 kilométer óra állás 2010. 07. 21.
-ekkor ment tönkre a főtengely ékszíjtárcsa
a szervizben kicseréltek azokat a dolgokat amiket a 80-90 ezres NAGY szerviznél előirnak
-ékszíjtárcsa,szíjak,feszítő görgők,vízpumpa,hűtőnek a csöveit,alsó termosztát,hűtő tisztítás + folyadék csere,
még hozzájött egy komplett motorolaj csere is
összesen ez került --410.000 ft-- amihez még hozzájött a tréler --18.000 ft--

2010. augusztus 9.
- első nyomtávrúd cseréje 2 darab-- 56.000 ft-- munkadíj + futómű állítás --15.000 ft--

173.865 kilométer óra állás 2010.08.14
Jelen pillanatban NINCS olyan gond ami miatt ne működne az autó
viszont nem tökéletes Kacsint? kormányoszlop még nem működik,partikuláter filter csere,ablakmosó tartály valahol elengedi a folyadékot

175.220 km 2010. augusztus 26
-Túrbó nyomócső csere,szerelve ---45.000 ft---

187.170 km 2010. november 05
- Téligumi garnitúra Nokian felnikre szerelve ---250.000 ft---

188.880 km 2010. november 11
-Első féktárcsák + betétek + kopásjelző ---140.163 ft---
-Hátsó féktárcsák + betétek + kopásjelző --- 82.176 ft ---
- Munkadíj --- 16.000 ft ---

190.800 km 2010. november 29
-Olajcsere,olajszűrő,kartergáz szűrő,üzemanyagszűrő,levegőszűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő, első pár ablaktörlő lapát,motorolaj adalék,munkadíj, ---134.000 ft ---

201.500 km 2011.február 23.
-Akkumulátor csere + ablaktörlő lapát csere --- 50.000 ft ---

214.550 km 2011.április 04.
-Olajcsere,olajszűrő,levegőszűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő, motorolaj adalék, led helyzetjelző, --- 86.000 ft --- + munkadíj ---10.000 ft ---

216.200 km 2011. április 12.
- 2 db nyári gumi az első kerekekre 245/35/19
--- 165.000 ft ---

218.300 km 2011. április 18.
-- Szívósor csere --- 128.000 ft --- önindító csere --- 42.000 ft--- 6db izzító gyertya ---24.000 ft ---
.munkadíj --- 20.000 ft ----

218.940 km 2011. április 23.
-- jobb első kerékagycsapágy + 4 db csavar --- 53.600 ft
..munkadíj --- 8.000 ft ---

228.164 km 2011.junius 3.
--2 db hátsó nyári gumi csere 275/30/19-es
-- felszerelve ---150.000 ft ---

234.600 km 2011. július
-- Első féktárcsa-- 80.800 ft--
-- első fékbetét -- 50.097 ft--
-- kopásjelző -- 4.980 ft --
-- első lengőkar szilentek 28.000 ft--
-- munkadíj -- 26.000 ft --

240.560 km 2011.augusztus 08.
-- Olajszűrő,levegőszűrő,üzemanyag szűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő,kartergáz szűrő,motorolaj,adalék,munkadíj
--- 82.000ft--

247.000 km 2011.augusztus 27.
-- Két darab hátsó nyári gumi 275/30/19 -- 140.800 ft--

248.200 km 2011.szeptember 02.
-- két darab első nyári gumi 245/35/19-- Continental SportContact 5 -- 160.000 ft-- KÉT év garanciával !!!!

248.300 km 2011 szeptember
-- Motorfelújítás
Csövek,termosztát,tömítések,vízpumpa,csavarkészlet,szelepszár szimmeringek,hengerfej felújítás,
motorolaj,olajszűrő,levegőszűrő, üzemanyag szűrő,karter tömítés,alsó és felső hajtókar csapágyak,
gyűrűgarnitúra, lánckerekek, vezérmű lánc,feszítők, fagyálló,
munkadíjjal együtt -- 593.590 ft --

249.650 km 2011. szeptember.29
-- olajcsere -- 45.000 ft--

250.040 km 2011. október 3
-- kormányoszlop javítás, navi Magyarítás -- 10.000 ft --
-- differenciálmű szimmering csere -- 27.000 ft --

251.200 km 2011. október 11
-- egr termosztát csere -- 10.000 ft--

254. 310 km 2011 november 4
-- 4 darab téligumi Nokian wr-g2 235/40/18-as -- 240.000 ft--

Ezt a hozzászólást a szerzőnek lepke az itt látható tagok köszönték meg: kzolee
Értékelés: 4.76%

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.11.06. 22:16

lepke írta:
254. 310 km 2011 november 4
-- 4 darab téligumi Nokian wr-g2 235/40/18-as -- 240.000 ft--

A matchingot beleszámoltad? :D

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.11.09. 19:04

Folytatásokban mindig hozzáírom, hogy meglegyen egyben.

2008-07-10
134.193 km - az utolsó szervíz az előző tulajnál még belgiumban.
-------------

2009-06-09
143.500 km
-------------
Első fékbetét, kopásjelző, tárcsa: 77.852 Ft
Gázpedál elektr.: 29.332 Ft
Izzítógyertya 6 db: 27.600 Ft
Kipuf. leömlő + tömítések: 111.825 Ft
Munkadíj: 30.000 Ft

2009-08-14
151.200 km
-------------
9l olaj: 25.000 Ft
Olajszűrő: 3.920 Ft
Levegőszűrő: 8.610 Ft
Üzemanyagszűrő: 9.702 Ft
Pollenszűrők: 6.275 Ft

2009-08-21
158.000 km
-------------
4 db GoodYear Excellence gumi: 126.000 Ft

2010-04-13
183.500 km
-------------
8,5l olaj: 38.250 Ft
Olajszűrő: 5.514 Ft
Levegőszűrő: 13.449 Ft
Fékolaj: 3.201 Ft
Foglaltságérzékelő 1db: 25.395 Ft
Egyéb segédanyag: 3.748 Ft
Munkadíj: 34.013 Ft
Szívótorok javítás: 24.413 Ft
(mondjuk ezt nem értem, miért vették külön a két munkadíjat a számlán... )


2010-08-04
194.800 km
-------------
Bal első ködlámpa: 29.261 Ft
(elütöttem egy kutyát)


2010-10-04
197.500 km
-------------
4 db Bridgestone LM35 téligumi: 192.000 Ft
Loctite klímatisztító: 3.500 Ft
Napfényvédő akasztófül: 700 Ft

2010-10-12
199.000 km
-------------
6 db izzítógyertya: 24.600 Ft

2011-03-22
206.000 km
-------------
Szívósor tömítésgarnitúra csere: 52.200 Ft

2011-04-06
209.000 km
-------------
Nyári gumi (michelin Pilot Sport 3 XL) + felni (BMW Styling 124): 510.000 Ft

2011-05-24
210.000 km
-------------
9l olaj: 22.500 Ft
Olajszűrő: 4.000 Ft
Pollenszűrő 2 db: 19.000 Ft
Levegőszűrő: 10.700 Ft
Generátor + klíma szíj: 13.400 Ft
2 db termosztát: 20.500 Ft
Főtengely ékszíjtárcsa: 97.600 Ft
Főtengelyszimering: 5.100 Ft
Vízpumpa + tömítés: 23.500 Ft
Genereátor szíjfeszítő: 16.500 Ft
Kartergáz szűrő: 12.000 Ft
Üzemanyagszűrő: 15.000 Ft
Pohártartó: 19.800 Ft (Az asszony letérdelte :) )
Munkadíj: 45.000 Ft
Ezek közül nem kellett volna mindent cserélni, csak úgy voltam vele, ha már szét van bontva, csináljuk meg rendesen, ugyanis még a gyári cuccok voltak az autón a szűrőket, olajakat leszámítva. Az ékszíjtárcsa éppen egy kicsit kottyant már.

2011-08-05
213.000 km
-------------
Csomagtérroló nyitó szervómotor burkolattal: 15.000 Ft
Munkadíj: 3.500 Ft

2011-09-22
219.300 km
-------------
PDC javítás: 66.510 Ft (új PDC vezérlő)
Foglaltságérzékelő javítás: 59.010 Ft

2011-10-18
224.500 km
-----------
5W-30 Longlife-04 motorolaj 9l: 22.500,- Ft
motorolaj szűrő: 3.990,- Ft
aktívszenes pollenszűrő: 20.000,- Ft
levegőszűrő: 10.710,- Ft
első fékbetét készlet: 28.160,- Ft
első fékbetét kopásjelző: 5.870,- Ft
első féktárcsa 2 db: 49.000,- Ft
hátsó fékbetét készlet: 25.571,- Ft
hátsó fékbetét kopásjelző: 6.162,- Ft
fékfolyadék: 2.600,- Ft / liter
munkadíj: 36.000,- Ft

Ami csak engem zavart, de nem volt muszáj:
belső pohártartó ( fekete ): 19.783,- Ft
ablakemelő kapcsoló ( 61 31 6 951 956 ): 10.094,- Ft
ablakemelő kapcsoló ( 61 31 6 951 904 ): 26.914,- Ft
fogantyú alsó rész jobb ( 51 41 7 076 290 ): 4.251,- Ft
fogantyú alsó rész bal ( 51 41 7 076 289 ): 4.251,- Ft


Kocsira költve eddig: 2,160,875 Ft

Most várom a számlát ahátsó ablaktörlő javításról,ami egy újravezetékelésbe és motorcserébe torkollott :D

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: lepke
Értékelés: 4.76%

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.11.10. 21:27

kzolee írta: motorcserébe torkollott :D


Anyám a motorblokkot is cserélni kellett elöl. Veszélyesek ezek az E60-ak. :D :D :D

Jackson, aki marad az E39-nél :D Na most kéne a földön röhögős szmájli

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.11.10. 21:42

jackson írta:
kzolee írta: motorcserébe torkollott :D


Anyám a motorblokkot is cserélni kellett elöl. Veszélyesek ezek az E60-ak. :D :D :D

Jackson, aki marad az E39-nél :D Na most kéne a földön röhögős szmájli


:hehe

Ablakmosómotor, ezt nem írtam... :oops:

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.11.10. 22:32

kzolee írta:
jackson írta:
kzolee írta: motorcserébe torkollott :D


Anyám a motorblokkot is cserélni kellett elöl. Veszélyesek ezek az E60-ak. :D :D :D

Jackson, aki marad az E39-nél :D Na most kéne a földön röhögős szmájli


:hehe

Ablakmosómotor, ezt nem írtam... :oops:

Helo kzolee
Ne foglalkozzál már vele
Jackson klubtárs azt sem tudja milyen RENDEZVÉNYEN van
:hehe :hehe :hehe

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.11.11. 01:22

lepke írta:
kzolee írta:
jackson írta:
kzolee írta: motorcserébe torkollott :D


Anyám a motorblokkot is cserélni kellett elöl. Veszélyesek ezek az E60-ak. :D :D :D

Jackson, aki marad az E39-nél :D Na most kéne a földön röhögős szmájli


:hehe

Ablakmosómotor, ezt nem írtam... :oops:

Helo kzolee
Ne foglalkozzál már vele
Jackson klubtárs azt sem tudja milyen RENDEZVÉNYEN van
:hehe :hehe :hehe

:lo :hehe :hehe :hehe :hehe :hehe :hehe :hehe :hehe :hehe :hehe :hehe :hehe :hehe

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.11.28. 23:39

zotty007 írta:2011.aug.16
249.100km
2db hátsógumi 225/55/16 felszerelve 62ezer


2011.aug.23
249.500km
Olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, fékfolyadékcsere munkadíjjal 121ezer


2011.nov.28
255.500km
Generátorcsere, munkadíjjal 88ezer.

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2012.02.28. 22:44

Helo
Megnyitottam ezt a topikot azok számára akik E60-ast akarnak vásárolni
mennyit kel rákölteni HA közlekedni akarnak vele

140.310 kilométer állás 2010.03.24
-olajcsere,szűrők,munkadíj,kartergáz szelep,prolong adalékkal --107.000 ft--

2010. március 25.
-ablaktörlő motor csere (bontott) --48.000 ft-- szerelve az új ára több mint egy 100-as

2010. március 28.
-üzemanyag szűrő csere --18.000 ft--

2010. május 12.
-hátsó fékbetét csere --25.000 ft-- + kopásjelző-- 5.000 ft-- munkadíj --5.000ft--

2010. május 18.
- nyárigumik 4db --280.000 ft --

2010. június 5.
-olajszűrő csere a tömítés elfáradt benne --14.000 ft--

2010. július 9.
-a termosztát megadta magát --15.000-- + tréler a szervizig --25.000 ft--

165.132 kilométer óra állás 2010. 07. 21.
-ekkor ment tönkre a főtengely ékszíjtárcsa
a szervizben kicseréltek azokat a dolgokat amiket a 80-90 ezres NAGY szerviznél előirnak
-ékszíjtárcsa,szíjak,feszítő görgők,vízpumpa,hűtőnek a csöveit,alsó termosztát,hűtő tisztítás + folyadék csere,
még hozzájött egy komplett motorolaj csere is
összesen ez került --410.000 ft-- amihez még hozzájött a tréler --18.000 ft--

2010. augusztus 9.
- első nyomtávrúd cseréje 2 darab-- 56.000 ft-- munkadíj + futómű állítás --15.000 ft--

173.865 kilométer óra állás 2010.08.14
Jelen pillanatban NINCS olyan gond ami miatt ne működne az autó
viszont nem tökéletes Kacsint? kormányoszlop még nem működik,partikuláter filter csere,ablakmosó tartály valahol elengedi a folyadékot

175.220 km 2010. augusztus 26
-Túrbó nyomócső csere,szerelve ---45.000 ft---

187.170 km 2010. november 05
- Téligumi garnitúra Nokian felnikre szerelve ---250.000 ft---

188.880 km 2010. november 11
-Első féktárcsák + betétek + kopásjelző ---140.163 ft---
-Hátsó féktárcsák + betétek + kopásjelző --- 82.176 ft ---
- Munkadíj --- 16.000 ft ---

190.800 km 2010. november 29
-Olajcsere,olajszűrő,kartergáz szűrő,üzemanyagszűrő,levegőszűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő, első pár ablaktörlő lapát,motorolaj adalék,munkadíj, ---134.000 ft ---

201.500 km 2011.február 23.
-Akkumulátor csere + ablaktörlő lapát csere --- 50.000 ft ---

214.550 km 2011.április 04.
-Olajcsere,olajszűrő,levegőszűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő, motorolaj adalék, led helyzetjelző, --- 86.000 ft --- + munkadíj ---10.000 ft ---

216.200 km 2011. április 12.
- 2 db nyári gumi az első kerekekre 245/35/19
--- 165.000 ft ---

218.300 km 2011. április 18.
-- Szívósor csere --- 128.000 ft --- önindító csere --- 42.000 ft--- 6db izzító gyertya ---24.000 ft ---
.munkadíj --- 20.000 ft ----

218.940 km 2011. április 23.
-- jobb első kerékagycsapágy + 4 db csavar --- 53.600 ft
..munkadíj --- 8.000 ft ---

228.164 km 2011.junius 3.
--2 db hátsó nyári gumi csere 275/30/19-es
-- felszerelve ---150.000 ft ---

234.600 km 2011. július
-- Első féktárcsa-- 80.800 ft--
-- első fékbetét -- 50.097 ft--
-- kopásjelző -- 4.980 ft --
-- első lengőkar szilentek 28.000 ft--
-- munkadíj -- 26.000 ft --

240.560 km 2011.augusztus 08.
-- Olajszűrő,levegőszűrő,üzemanyag szűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő,kartergáz szűrő,motorolaj,adalék,munkadíj
--- 82.000ft--

247.000 km 2011.augusztus 27.
-- Két darab hátsó nyári gumi 275/30/19 -- 140.800 ft--

248.200 km 2011.szeptember 02.
-- két darab első nyári gumi 245/35/19-- Continental SportContact 5 -- 160.000 ft-- KÉT év garanciával !!!!

248.300 km 2011 szeptember
-- Motorfelújítás
Csövek,termosztát,tömítések,vízpumpa,csavarkészlet,szelepszár szimmeringek,hengerfej felújítás,
motorolaj,olajszűrő,levegőszűrő, üzemanyag szűrő,karter tömítés,alsó és felső hajtókar csapágyak,
gyűrűgarnitúra, lánckerekek, vezérmű lánc,feszítők, fagyálló,
munkadíjjal együtt -- 593.590 ft --

249.650 km 2011. szeptember.29
-- olajcsere -- 45.000 ft--

250.040 km 2011. október 3
-- kormányoszlop javítás, navi Magyarítás -- 10.000 ft --
-- differenciálmű szimmering csere -- 27.000 ft --

251.200 km 2011. október 11
-- egr termosztát csere -- 10.000 ft--

254. 310 km 2011 november 4
-- 4 darab téligumi Nokian wr-g2 235/40/18-as -- 240.000 ft--

259.650 km 2011 december 15
-- AGR hűtő + tömítő gyűrű + fagyálló -- 105.000 ft --
-- ablaktörlő lapát -- 16.000 ft -- munkadíj -- 15.000 ft --

270.140 km 2012 február 28
-- olajcsere: kartergáz szűrő, olaj szűrő, üzemanyagszűrő, levegőszűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő, motorolaj, prolong adalék -- 94.000 ft --
-- üzemanyagszint jelző -- 32.000 ft --. ablaktörlő lapát -- 16.000 ft --
-- munkadíj -- 24.000 ft --

Ezt a hozzászólást a szerzőnek lepke az itt látható tagok köszönték meg: kzolee
Értékelés: 4.76%

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2012.03.01. 18:01

Folytatásokban mindig hozzáírom, hogy meglegyen egyben.

2008-07-10
134.193 km - az utolsó szervíz az előző tulajnál még belgiumban.
-------------

2009-06-09
143.500 km
-------------
Első fékbetét, kopásjelző, tárcsa: 77.852 Ft
Gázpedál elektr.: 29.332 Ft
Izzítógyertya 6 db: 27.600 Ft
Kipuf. leömlő + tömítések: 111.825 Ft
Munkadíj: 30.000 Ft

2009-08-14
151.200 km
-------------
9l olaj: 25.000 Ft
Olajszűrő: 3.920 Ft
Levegőszűrő: 8.610 Ft
Üzemanyagszűrő: 9.702 Ft
Pollenszűrők: 6.275 Ft

2009-08-21
158.000 km
-------------
4 db GoodYear Excellence gumi: 126.000 Ft

2010-04-13
183.500 km
-------------
8,5l olaj: 38.250 Ft
Olajszűrő: 5.514 Ft
Levegőszűrő: 13.449 Ft
Fékolaj: 3.201 Ft
Foglaltságérzékelő 1db: 25.395 Ft
Egyéb segédanyag: 3.748 Ft
Munkadíj: 34.013 Ft
Szívótorok javítás: 24.413 Ft
(mondjuk ezt nem értem, miért vették külön a két munkadíjat a számlán... )


2010-08-04
194.800 km
-------------
Bal első ködlámpa: 29.261 Ft
(elütöttem egy kutyát)


2010-10-04
197.500 km
-------------
4 db Bridgestone LM35 téligumi: 192.000 Ft
Loctite klímatisztító: 3.500 Ft
Napfényvédő akasztófül: 700 Ft

2010-10-12
199.000 km
-------------
6 db izzítógyertya: 24.600 Ft

2011-03-22
206.000 km
-------------
Szívósor tömítésgarnitúra csere: 52.200 Ft

2011-04-06
209.000 km
-------------
Nyári gumi (michelin Pilot Sport 3 XL) + felni (BMW Styling 124): 510.000 Ft

2011-05-24
210.000 km
-------------
9l olaj: 22.500 Ft
Olajszűrő: 4.000 Ft
Pollenszűrő 2 db: 19.000 Ft
Levegőszűrő: 10.700 Ft
Generátor + klíma szíj: 13.400 Ft
2 db termosztát: 20.500 Ft
Főtengely ékszíjtárcsa: 97.600 Ft
Főtengelyszimering: 5.100 Ft
Vízpumpa + tömítés: 23.500 Ft
Genereátor szíjfeszítő: 16.500 Ft
Kartergáz szűrő: 12.000 Ft
Üzemanyagszűrő: 15.000 Ft
Pohártartó: 19.800 Ft (Az asszony letérdelte :) )
Munkadíj: 45.000 Ft
Ezek közül nem kellett volna mindent cserélni, csak úgy voltam vele, ha már szét van bontva, csináljuk meg rendesen, ugyanis még a gyári cuccok voltak az autón a szűrőket, olajakat leszámítva. Az ékszíjtárcsa éppen egy kicsit kottyant már.

2011-08-05
213.000 km
-------------
Csomagtérroló nyitó szervómotor burkolattal: 15.000 Ft
Munkadíj: 3.500 Ft

2011-09-22
219.300 km
-------------
PDC javítás: 66.510 Ft (új PDC vezérlő)
Foglaltságérzékelő javítás: 59.010 Ft

2011-10-18
224.500 km
-------------
5W-30 Longlife-04 motorolaj 9l: 22.500,- Ft
motorolaj szűrő: 3.990,- Ft
aktívszenes pollenszűrő: 20.000,- Ft
levegőszűrő: 10.710,- Ft
első fékbetét készlet: 28.160,- Ft
első fékbetét kopásjelző: 5.870,- Ft
első féktárcsa 2 db: 49.000,- Ft
hátsó fékbetét készlet: 25.571,- Ft
hátsó fékbetét kopásjelző: 6.162,- Ft
fékfolyadék: 2.600,- Ft / liter
munkadíj: 36.000,- Ft

Ami csak engem zavart, de nem volt muszáj:
belső pohártartó ( fekete ): 19.783,- Ft
ablakemelő kapcsoló ( 61 31 6 951 956 ): 10.094,- Ft
ablakemelő kapcsoló ( 61 31 6 951 904 ): 26.914,- Ft
fogantyú alsó rész jobb ( 51 41 7 076 290 ): 4.251,- Ft
fogantyú alsó rész bal ( 51 41 7 076 289 ): 4.251,- Ft

2011-11-17
-------------
Hátsó ablaktörlő motor csere, átvezető kábel javítás: 136.450,-Ft


2011-12-14
230.000 km
-------------
Hátsó vázkeret szilent 4 db: 54.920,- Ft
Összetartás állító csavar 2 db: 2.548,- Ft
Irányító szilent 2 db: 24.556,- Ft
Rögzítő gyűrű: 826,- Ft
Kitámasztókar: 65.369,- Ft (Ezt azért kellet cserélni, mert belerohadt az összetartás állító csavar)
Munkadíj: 25.000,- Ft

2012-02-05
235.000 km
-------------
Ablakmosó cső: 5.045,- Ft (Kifolyt az ablakmosófolyadék, a csőcsatlakozásnál.)

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: lepke
Értékelés: 4.76%

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2012.03.01. 19:09

kzolee írta:Ablakmosó cső: 5.045,- Ft (Kifolyt az ablakmosófolyadék, a csőcsatlakozásnál.)

Ezt már itt kitárgyaltuk, hogy az ablakmosó csövet az akvarisztikai szakboltban szokták a BMW-sek beszerezni (bagóért van métere).
Állítólag nagyon jó minőségű, méretazonos és a forróságot is szereti. :wink:

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2012.03.01. 19:21

simi64 írta:
kzolee írta:Ablakmosó cső: 5.045,- Ft (Kifolyt az ablakmosófolyadék, a csőcsatlakozásnál.)

Ezt már itt kitárgyaltuk, hogy az ablakmosó csövet az akvarisztikai szakboltban szokták a BMW-sek beszerezni (bagóért van métere).
Állítólag nagyon jó minőségű, méretazonos és a forróságot is szereti. :wink:


Az a baj, hogy nem a cső volt a ludas, hanem a végén a műanyag könyök, ami csak ezzel együtt rendelhető... :oops:

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2012.03.01. 19:33

kzolee írta:
simi64 írta:
kzolee írta:Ablakmosó cső: 5.045,- Ft (Kifolyt az ablakmosófolyadék, a csőcsatlakozásnál.)

Ezt már itt kitárgyaltuk, hogy az ablakmosó csövet az akvarisztikai szakboltban szokták a BMW-sek beszerezni (bagóért van métere).
Állítólag nagyon jó minőségű, méretazonos és a forróságot is szereti. :wink:


Az a baj, hogy nem a cső volt a ludas, hanem a végén a műanyag könyök, ami csak ezzel együtt rendelhető... :oops:

Azt is lehet halas boltban kapni. úgy hívják, pontykönyök... a polcon a májcsontozó kés mellett szokott lenni :facepalm: :D

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Labi az itt látható tagok köszönték meg: 2 admin, kzolee
Értékelés: 9.52%

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2012.03.01. 19:37

Labi írta:
kzolee írta:
simi64 írta:
kzolee írta:Ablakmosó cső: 5.045,- Ft (Kifolyt az ablakmosófolyadék, a csőcsatlakozásnál.)

Ezt már itt kitárgyaltuk, hogy az ablakmosó csövet az akvarisztikai szakboltban szokták a BMW-sek beszerezni (bagóért van métere).
Állítólag nagyon jó minőségű, méretazonos és a forróságot is szereti. :wink:


Az a baj, hogy nem a cső volt a ludas, hanem a végén a műanyag könyök, ami csak ezzel együtt rendelhető... :oops:

Azt is lehet halas boltban kapni. úgy hívják, pontykönyök... a polcon a májcsontozó kés mellett szokott lenni :facepalm: :D

Mennyi sört lehetett volna abból venni! :doglotlo:

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2012.03.26. 19:29

Helo
Megnyitottam ezt a topikot azok számára akik E60-ast akarnak vásárolni
mennyit kel rákölteni HA közlekedni akarnak vele

140.310 kilométer állás 2010.03.24
-olajcsere,szűrők,munkadíj,kartergáz szelep,prolong adalékkal --107.000 ft--

2010. március 25.
-ablaktörlő motor csere (bontott) --48.000 ft-- szerelve az új ára több mint egy 100-as

2010. március 28.
-üzemanyag szűrő csere --18.000 ft--

2010. május 12.
-hátsó fékbetét csere --25.000 ft-- + kopásjelző-- 5.000 ft-- munkadíj --5.000ft--

2010. május 18.
- nyárigumik 4db --280.000 ft --

2010. június 5.
-olajszűrő csere a tömítés elfáradt benne --14.000 ft--

2010. július 9.
-a termosztát megadta magát --15.000-- + tréler a szervizig --25.000 ft--

165.132 kilométer óra állás 2010. 07. 21.
-ekkor ment tönkre a főtengely ékszíjtárcsa
a szervizben kicseréltek azokat a dolgokat amiket a 80-90 ezres NAGY szerviznél előirnak
-ékszíjtárcsa,szíjak,feszítő görgők,vízpumpa,hűtőnek a csöveit,alsó termosztát,hűtő tisztítás + folyadék csere,
még hozzájött egy komplett motorolaj csere is
összesen ez került --410.000 ft-- amihez még hozzájött a tréler --18.000 ft--

2010. augusztus 9.
- első nyomtávrúd cseréje 2 darab-- 56.000 ft-- munkadíj + futómű állítás --15.000 ft--

173.865 kilométer óra állás 2010.08.14
Jelen pillanatban NINCS olyan gond ami miatt ne működne az autó
viszont nem tökéletes Kacsint? kormányoszlop még nem működik,partikuláter filter csere,ablakmosó tartály valahol elengedi a folyadékot

175.220 km 2010. augusztus 26
-Túrbó nyomócső csere,szerelve ---45.000 ft---

187.170 km 2010. november 05
- Téligumi garnitúra Nokian felnikre szerelve ---250.000 ft---

188.880 km 2010. november 11
-Első féktárcsák + betétek + kopásjelző ---140.163 ft---
-Hátsó féktárcsák + betétek + kopásjelző --- 82.176 ft ---
- Munkadíj --- 16.000 ft ---

190.800 km 2010. november 29
-Olajcsere,olajszűrő,kartergáz szűrő,üzemanyagszűrő,levegőszűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő, első pár ablaktörlő lapát,motorolaj adalék,munkadíj, ---134.000 ft ---

201.500 km 2011.február 23.
-Akkumulátor csere + ablaktörlő lapát csere --- 50.000 ft ---

214.550 km 2011.április 04.
-Olajcsere,olajszűrő,levegőszűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő, motorolaj adalék, led helyzetjelző, --- 86.000 ft --- + munkadíj ---10.000 ft ---

216.200 km 2011. április 12.
- 2 db nyári gumi az első kerekekre 245/35/19
--- 165.000 ft ---

218.300 km 2011. április 18.
-- Szívósor csere --- 128.000 ft --- önindító csere --- 42.000 ft--- 6db izzító gyertya ---24.000 ft ---
.munkadíj --- 20.000 ft ----

218.940 km 2011. április 23.
-- jobb első kerékagycsapágy + 4 db csavar --- 53.600 ft
..munkadíj --- 8.000 ft ---

228.164 km 2011.junius 3.
--2 db hátsó nyári gumi csere 275/30/19-es
-- felszerelve ---150.000 ft ---

234.600 km 2011. július
-- Első féktárcsa-- 80.800 ft--
-- első fékbetét -- 50.097 ft--
-- kopásjelző -- 4.980 ft --
-- első lengőkar szilentek 28.000 ft--
-- munkadíj -- 26.000 ft --

240.560 km 2011.augusztus 08.
-- Olajszűrő,levegőszűrő,üzemanyag szűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő,kartergáz szűrő,motorolaj,adalék,munkadíj
--- 82.000ft--

247.000 km 2011.augusztus 27.
-- Két darab hátsó nyári gumi 275/30/19 -- 140.800 ft--

248.200 km 2011.szeptember 02.
-- két darab első nyári gumi 245/35/19-- Continental SportContact 5 -- 160.000 ft-- KÉT év garanciával !!!!

248.300 km 2011 szeptember
-- Motorfelújítás
Csövek,termosztát,tömítések,vízpumpa,csavarkészlet,szelepszár szimmeringek,hengerfej felújítás,
motorolaj,olajszűrő,levegőszűrő, üzemanyag szűrő,karter tömítés,alsó és felső hajtókar csapágyak,
gyűrűgarnitúra, lánckerekek, vezérmű lánc,feszítők, fagyálló,
munkadíjjal együtt -- 593.590 ft --

249.650 km 2011. szeptember.29
-- olajcsere -- 45.000 ft--

250.040 km 2011. október 3
-- kormányoszlop javítás, navi Magyarítás -- 10.000 ft --
-- differenciálmű szimmering csere -- 27.000 ft --

251.200 km 2011. október 11
-- egr termosztát csere -- 10.000 ft--

254. 310 km 2011 november 4
-- 4 darab téligumi Nokian wr-g2 235/40/18-as -- 240.000 ft--

259.650 km 2011 december 15
-- AGR hűtő + tömítő gyűrű + fagyálló -- 105.000 ft --
-- ablaktörlő lapát -- 16.000 ft -- munkadíj -- 15.000 ft --

270.140 km 2012 február 28
-- olajcsere: kartergáz szűrő, olaj szűrő, üzemanyagszűrő, levegőszűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő, motorolaj, prolong adalék -- 94.000 ft --
-- üzemanyagszint jelző -- 32.000 ft --. ablaktörlő lapát -- 16.000 ft --
-- munkadíj -- 24.000 ft --

273.600 km 2012 március 22
-- hátsó gumik Continental Sport Contact 5P 275/30/19 -- 190.000 ft --
-- felnik felújítása + rejtett fémszelep + közép emblémák -- 40.000 ft --
-- üzemanyag szivattyú javítás -- 35.000 ft --
-- két darab lengőkar csere -- 102.000 ft--

Az utolsó két év és ezalatt 147-ezer megtett kilométer költsége -- 4.612.206 Forint --

Ezt a hozzászólást a szerzőnek lepke az itt látható tagok köszönték meg: kzolee
Értékelés: 4.76%

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2012.03.26. 19:54

lepke írta:Helo
Megnyitottam ezt a topikot azok számára akik E60-ast akarnak vásárolni
mennyit kel rákölteni HA közlekedni akarnak vele


Az utolsó két év és ezalatt 147-ezer megtett kilométer költsége -- 4.612.206 Forint --



100 kilométerenként kicsivel több mint 3 ezer forint! Hiába ha használja valaki az autóját masszívan csak így lehet a top-on tartani! :franko:

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2012.03.27. 08:07

Fazer írta:
lepke írta:Helo
Megnyitottam ezt a topikot azok számára akik E60-ast akarnak vásárolni
mennyit kel rákölteni HA közlekedni akarnak vele


Az utolsó két év és ezalatt 147-ezer megtett kilométer költsége -- 4.612.206 Forint --



100 kilométerenként kicsivel több mint 3 ezer forint! Hiába ha használja valaki az autóját masszívan csak így lehet a top-on tartani! :franko:

Helo
Csak hogy megvédjem az autót :wink: A ráköltött összegnek a 35%-a gumikra ment el :lol:

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2012.03.27. 12:54

lepke írta:
Fazer írta:
lepke írta:Helo
Megnyitottam ezt a topikot azok számára akik E60-ast akarnak vásárolni
mennyit kel rákölteni HA közlekedni akarnak vele


Az utolsó két év és ezalatt 147-ezer megtett kilométer költsége -- 4.612.206 Forint --



100 kilométerenként kicsivel több mint 3 ezer forint! Hiába ha használja valaki az autóját masszívan csak így lehet a top-on tartani! :franko:

Helo
Csak hogy megvédjem az autót :wink: A ráköltött összegnek a 35%-a gumikra ment el :lol:


A másik 35%-a pedig gondolom a fékekre ment el, mert a tempóról is meg is kell állni :roker:
Azért ez egy komoly összeg autófenntartásra :shock:

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2012.03.29. 00:07

leslie írta:
lepke írta:
Fazer írta:
lepke írta:Helo
Megnyitottam ezt a topikot azok számára akik E60-ast akarnak vásárolni
mennyit kel rákölteni HA közlekedni akarnak vele


Az utolsó két év és ezalatt 147-ezer megtett kilométer költsége -- 4.612.206 Forint --



100 kilométerenként kicsivel több mint 3 ezer forint! Hiába ha használja valaki az autóját masszívan csak így lehet a top-on tartani! :franko:

Helo
Csak hogy megvédjem az autót :wink: A ráköltött összegnek a 35%-a gumikra ment el :lol:


A másik 35%-a pedig gondolom a fékekre ment el, mert a tempóról is meg is kell állni :roker:
Azért ez egy komoly összeg autófenntartásra :shock:

Helo
Hogy elmerjél vele indulni nagyobb távolságra, több ezer kilométerre akkor mindennek rendben kell hogy legyen
Hozzászólás küldése

VigLink badge