2013.12.02. 23:15
kzolee írta:E60-as topicban ezt írtad:steve_wonder írta:Sziasztok!
Csak nekem szúr szemet az, hogy lapátoljátok a pénzt a kocsitokra? Akárhogy nézem ez egy költögetős széria. Gondoltam lecserélem az e39-et, de haver is tolja a pénzt a sérülésmentes magyar verdára, ezért átfutottam ezt a topikot is. Sajnos itt is azt látom, hogy nem csak a kopóalkatrészekre kell költeni. Évente nagyjából 40k-t megyek az enyémmel, amibe Isten sem tudja szerintem, hogy mennyi a km, de extra szivola nem nagyon van vele.
Nincs olyan aki nem cumizik vele? Mondja már valaki, hogy ezt csak rosszul látom és nem egy rossz konstrukció ez!
E39-esben meg ezt:steve_wonder írta:Üdv urak!
Újra segítség kellene. Pár hónappal ezelőtt tapasztalt hiba(ami nem lett megoldva csak nem jött elő) újra szívat. A tünet az, hogy melegen nem indul a masina. 1-2 óra várakozás után pöcc-röff . Azt megbeszéltük, hogy vagy résolaj vagy nyomásszabályzó. Most arról kellene infó, hogy melyik is ez a nyomásszabályzó? Sanszos, hogy az döglődik, mert üzem meleg motornál, leállítás után nincs gondja az indulással kb. 15 percig, viszont utána teljesen halott. Mondjuk a vízhőfokmérő első vonala alatt mindig indul. Diag nem meghatározó, mert akármikor gép közelben vagyok nincs gond vele. Lerakni meg nem tudom egyenlőre, mert napi használatban van.
Köszönöm az okosítást előre is!
Ezek szerint lehetne a tiedre is lapátolni, csak te nem teszed. Ne vedd bántásnak, csak így kissé fura a megállapításod.
2013.12.04. 16:45
2013.12.14. 00:48
steve_wonder írta:Sziasztok!
Csak nekem szúr szemet az, hogy lapátoljátok a pénzt a kocsitokra? Akárhogy nézem ez egy költögetős széria. Gondoltam lecserélem az e39-et, de haver is tolja a pénzt a sérülésmentes magyar verdára, ezért átfutottam ezt a topikot is. Sajnos itt is azt látom, hogy nem csak a kopóalkatrészekre kell költeni. Évente nagyjából 40k-t megyek az enyémmel, amibe Isten sem tudja szerintem, hogy mennyi a km, de extra szivola nem nagyon van vele.
Nincs olyan aki nem cumizik vele? Mondja már valaki, hogy ezt csak rosszul látom és nem egy rossz konstrukció ez!
2013.12.14. 20:25
2014.01.28. 20:23
nagy.matyika írta:E60 535d 256 ezer km.
Amiket cserélni kellett:
- 6 db gyári izzító gyertya (most lett először cserélve) - 27540 Ft
- kartergázszűrő készlet -14 500 Ft
- szívósor tömítés garnitúra -12 500 Ft
- ebay swirl flaps dugó készlet 6db -11655 Ft
- turbó tömítések (összes)- 33000 Ft
- AGR termostat -13691 Ft
- main termostat-18405 Ft
- vízpumpa- 35540 Ft
- Rács a lökösbe- 9404 Ft
- nagyszilent 2db- 13004 Ft
- Gyári balos első lengőkar- 43000 Ft
- két db stabilizátor pálca- 18000 Ft
- 4db M5 replica felni télire, új firestone téli gumikkal- 150.000 Ft (szerintem elég jó ár)
- fő vákuumcső elvolt rágva, köszi nyestpajti - ár ismeretlen
- Sajnos kiderült, hogy a coolertől feljövő turbócsőn van egy centis lyuk, szóval az is cserélve lett- 61000 Ft
Eddig összesen: 436 ezer forint + a munkaköltség.
Ismert előélet:
- 1x gyári féktárcsa és betét garnitúra:- emlékeim szerint 200 ezer Ft környéke
- váltóolaj csere szűrővel: 40.000 Ft
- DPF mosás( most 170 ezerről számol vissza): ár ismeretlen
- 17 x olaj és szűrők cseréje: - mai árakkal 17x50 ezer Ft környéke.
- 2008-ban szoftverfrissítés: 18 ezer Ft
- Bridgestone Potenza defekttűrő abroncsok- 2 x 300 ezer Ft/garintúra
Előző tulaj kiadásai: Körülbelül 1.7 millió forint.
Frissítettem: 2013.10.09 A kocsi ma lett kész. A futómű sokat változott érdemben. Végre nem üt fel! A konklúzió az, hogy a motor 258 ezer km el a háta mögött is nagyon szép állapotban van. A turbók tökéletesek, nem lóg a tengelyük. A turbócsőben végig finom olajfilm van jelen. Az EGR szelep tiszta, mert 5 ezer km el előtt kitakarítottuk a szívósorral együtt. Flapsek elhagyták a fedélzetet örökre! Az autó komplett hűtőrendszere ki lett takarítva és kapott új vízpumpát és termosztátokat.
Ezúton is köszönöm a Lepkéhez hasonló fórumozók pontos leírásait, mert ezeknek köszönhetően lett kiszedve a helyéről a hűtő és lett kiganézva. Tényleg olyan volt, ,mint amit most ástak ki a föld alól
Fogyasztáscsökkenésről legközelebb remélem pozitívan fogok beszámolni
2013.12.04
260454 km:
- elől a középső/jobb oldali PDC fej meghalt- 2x13 ezer forint (sikerült 2 db bontottat találni ezüst színben, úgyhogy vettünk tartalékot is.) -26000 Ft+pk
- olajcsere 9*2350ft + olajszűrő ( gyári az olaj és a szűrő is) = 21150+ szűrő+pk
- diag 5000 Ft
2014.01.28
262720 km:
- két db első féktárcsa, fékbetét, kopásjelző (gyári)-140.000 Ft
- gyári légszűrő(Mann)-8500 Ft
2014.03.20. 23:37
2014.03.27. 01:16
nagy.matyika írta:nagy.matyika írta:nagy.matyika írta:E60 535d 256 ezer km.
Amiket cserélni kellett:
- 6 db gyári izzító gyertya (most lett először cserélve) - 27540 Ft
- kartergázszűrő készlet -14 500 Ft
- szívósor tömítés garnitúra -12 500 Ft
- ebay swirl flaps dugó készlet 6db -11655 Ft
- turbó tömítések (összes)- 33000 Ft
- AGR termostat -13691 Ft
- main termostat-18405 Ft
- vízpumpa- 35540 Ft
- Rács a lökösbe- 9404 Ft
- nagyszilent 2db- 13004 Ft
- Gyári balos első lengőkar- 43000 Ft
- két db stabilizátor pálca- 18000 Ft
- 4db M5 replica felni télire, új firestone téli gumikkal- 150.000 Ft (szerintem elég jó ár)
- fő vákuumcső elvolt rágva, köszi nyestpajti - ár ismeretlen
- Sajnos kiderült, hogy a coolertől feljövő turbócsőn van egy centis lyuk, szóval az is cserélve lett- 61000 Ft
Eddig összesen: 436 ezer forint + a munkaköltség.
Ismert előélet:
- 1x gyári féktárcsa és betét garnitúra:- emlékeim szerint 200 ezer Ft környéke
- váltóolaj csere szűrővel: 40.000 Ft
- DPF mosás( most 170 ezerről számol vissza): ár ismeretlen
- 17 x olaj és szűrők cseréje: - mai árakkal 17x50 ezer Ft környéke.
- 2008-ban szoftverfrissítés: 18 ezer Ft
- Bridgestone Potenza defekttűrő abroncsok- 2 x 300 ezer Ft/garintúra
Előző tulaj kiadásai: Körülbelül 1.7 millió forint.
Frissítettem: 2013.10.09 A kocsi ma lett kész. A futómű sokat változott érdemben. Végre nem üt fel! A konklúzió az, hogy a motor 258 ezer km el a háta mögött is nagyon szép állapotban van. A turbók tökéletesek, nem lóg a tengelyük. A turbócsőben végig finom olajfilm van jelen. Az EGR szelep tiszta, mert 5 ezer km el előtt kitakarítottuk a szívósorral együtt. Flapsek elhagyták a fedélzetet örökre! Az autó komplett hűtőrendszere ki lett takarítva és kapott új vízpumpát és termosztátokat.
Ezúton is köszönöm a Lepkéhez hasonló fórumozók pontos leírásait, mert ezeknek köszönhetően lett kiszedve a helyéről a hűtő és lett kiganézva. Tényleg olyan volt, ,mint amit most ástak ki a föld alól
Fogyasztáscsökkenésről legközelebb remélem pozitívan fogok beszámolni
2013.12.04
260454 km:
- elől a középső/jobb oldali PDC fej meghalt- 2x13 ezer forint (sikerült 2 db bontottat találni ezüst színben, úgyhogy vettünk tartalékot is.) -26000 Ft+pk
- olajcsere 9*2350ft + olajszűrő ( gyári az olaj és a szűrő is) = 21150+ szűrő+pk
- diag 5000 Ft
2014.01.28
262720 km:
- két db első féktárcsa, fékbetét, kopásjelző (gyári)-140.000 Ft
- gyári légszűrő(Mann)-8500 Ft
-
2014.03.20
265400 km:
- Két db hátsó lengőkar szilent (gyári) 2x8500 Ft
2014.03.27. 17:05
2014.03.27. 17:24
nagy.matyika írta:http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=NC91&mospid=47755&btnr=33_1165&hg=33&fg=30
A 2-es számú alkatrészről van szó.
Így megkeresve, és lefordítva a "gömbcsukló" lenne rá a helyes szó elméletileg. Unix adatbázis hátsó lengőkar szilentnek hívja és a dobozán is ez volt ennek ellenére.
Te, hogy állsz a kiadásokkal? Elég rég frissítetted az hozzászólásodat. Számolod még egyáltalán?
2014.03.27. 20:44
muhaati írta:nagy.matyika írta:http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=NC91&mospid=47755&btnr=33_1165&hg=33&fg=30
A 2-es számú alkatrészről van szó.
Így megkeresve, és lefordítva a "gömbcsukló" lenne rá a helyes szó elméletileg. Unix adatbázis hátsó lengőkar szilentnek hívja és a dobozán is ez volt ennek ellenére.
Te, hogy állsz a kiadásokkal? Elég rég frissítetted az hozzászólásodat. Számolod még egyáltalán?
" Ball joint "
2014.03.28. 09:18
2014.03.28. 11:04
nagy.matyika írta::roker: Ha már ennyire Ball és Jobb jointozunk, akkor mi a becsületes magyar neve?
2014.03.28. 11:29
nagy.matyika írta::roker: Ha már ennyire Ball és Jobb jointozunk, akkor mi a becsületes magyar neve?
2014.03.28. 14:01
2014.04.22. 20:04
2014.04.22. 20:14
2014.04.22. 20:25
2014.04.22. 20:26
2014.04.22. 20:34
kzolee írta:Meg vagyok döbbenve, hogy a kormánymű még nem lett cserélve.
2014.04.22. 20:35
kzolee írta:Meg vagyok döbbenve, hogy a kormánymű még nem lett cserélve.