Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2013.12.02. 23:15

kzolee írta:E60-as topicban ezt írtad:

steve_wonder írta:Sziasztok!

Csak nekem szúr szemet az, hogy lapátoljátok a pénzt a kocsitokra? Akárhogy nézem ez egy költögetős széria. Gondoltam lecserélem az e39-et, de haver is tolja a pénzt a sérülésmentes magyar verdára, ezért átfutottam ezt a topikot is. Sajnos itt is azt látom, hogy nem csak a kopóalkatrészekre kell költeni. Évente nagyjából 40k-t megyek az enyémmel, amibe Isten sem tudja szerintem, hogy mennyi a km, de extra szivola nem nagyon van vele.
Nincs olyan aki nem cumizik vele? Mondja már valaki, hogy ezt csak rosszul látom és nem egy rossz konstrukció ez!


E39-esben meg ezt:

steve_wonder írta:Üdv urak!

Újra segítség kellene. Pár hónappal ezelőtt tapasztalt hiba(ami nem lett megoldva csak nem jött elő) újra szívat. A tünet az, hogy melegen nem indul a masina. 1-2 óra várakozás után pöcc-röff . Azt megbeszéltük, hogy vagy résolaj vagy nyomásszabályzó. Most arról kellene infó, hogy melyik is ez a nyomásszabályzó? Sanszos, hogy az döglődik, mert üzem meleg motornál, leállítás után nincs gondja az indulással kb. 15 percig, viszont utána teljesen halott. Mondjuk a vízhőfokmérő első vonala alatt mindig indul. :D Diag nem meghatározó, mert akármikor gép közelben vagyok nincs gond vele. Lerakni meg nem tudom egyenlőre, mert napi használatban van.
Köszönöm az okosítást előre is!


Ezek szerint lehetne a tiedre is lapátolni, csak te nem teszed. Ne vedd bántásnak, csak így kissé fura a megállapításod.


Nem rossz konstrukció ez csak viszonylag drágaszáág van :D Meg ha szívlapáttal kell, akkor necces :facepalm:

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2013.12.04. 16:45

E60 535d 256 ezer km.

Amiket cserélni kellett:

- 6 db gyári izzító gyertya (most lett először cserélve) - 27540 Ft
- kartergázszűrő készlet -14 500 Ft
- szívósor tömítés garnitúra -12 500 Ft
- ebay swirl flaps dugó készlet 6db -11655 Ft
- turbó tömítések (összes)- 33000 Ft
- AGR termostat -13691 Ft
- main termostat-18405 Ft
- vízpumpa- 35540 Ft
- Rács a lökösbe- 9404 Ft
- nagyszilent 2db- 13004 Ft
- Gyári balos első lengőkar- 43000 Ft
- két db stabilizátor pálca- 18000 Ft
- 4db M5 replica felni télire, új firestone téli gumikkal- 150.000 Ft (szerintem elég jó ár)
- fő vákuumcső elvolt rágva, köszi nyestpajti :facepalm: - ár ismeretlen
- Sajnos kiderült, hogy a coolertől feljövő turbócsőn van egy centis lyuk, szóval az is cserélve lett- 61000 Ft


Eddig összesen: 436 ezer forint + a munkaköltség.

Ismert előélet:
- 1x gyári féktárcsa és betét garnitúra:- emlékeim szerint 200 ezer Ft környéke
- váltóolaj csere szűrővel: 40.000 Ft
- DPF mosás( most 170 ezerről számol vissza): ár ismeretlen
- 17 x olaj és szűrők cseréje: - mai árakkal 17x50 ezer Ft környéke.
- 2008-ban szoftverfrissítés: 18 ezer Ft
- Bridgestone Potenza defekttűrő abroncsok- 2 x 300 ezer Ft/garintúra

Előző tulaj kiadásai: Körülbelül 1.7 millió forint.

Frissítettem: 2013.10.09 A kocsi ma lett kész. A futómű sokat változott érdemben. Végre nem üt fel! A konklúzió az, hogy a motor 258 ezer km el a háta mögött is nagyon szép állapotban van. A turbók tökéletesek, nem lóg a tengelyük. A turbócsőben végig finom olajfilm van jelen. Az EGR szelep tiszta, mert 5 ezer km el előtt kitakarítottuk a szívósorral együtt. Flapsek elhagyták a fedélzetet örökre! Az autó komplett hűtőrendszere ki lett takarítva és kapott új vízpumpát és termosztátokat.

Ezúton is köszönöm a Lepkéhez hasonló fórumozók pontos leírásait, mert ezeknek köszönhetően lett kiszedve a helyéről a hűtő és lett kiganézva. Tényleg olyan volt, ,mint amit most ástak ki a föld alól :D

Fogyasztáscsökkenésről legközelebb remélem pozitívan fogok beszámolni :D

2013.12.04

260454 km:
- elől a középső/jobb oldali PDC fej meghalt- 2x13 ezer forint (sikerült 2 db bontottat találni ezüst színben, úgyhogy vettünk tartalékot is.) -26000 Ft+pk
- olajcsere 9*2350ft + olajszűrő ( gyári az olaj és a szűrő is) = 21150+ szűrő+pk
- diag 5000 Ft

2014.01.28

262720 km:

- két db első féktárcsa, fékbetét, kopásjelző (gyári)-140.000 Ft
- gyári légszűrő(Mann)-8500 Ft
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára NagyMatyas 2014.01.28. 20:23-kor.

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2013.12.14. 00:48

steve_wonder írta:Sziasztok!

Csak nekem szúr szemet az, hogy lapátoljátok a pénzt a kocsitokra? Akárhogy nézem ez egy költögetős széria. Gondoltam lecserélem az e39-et, de haver is tolja a pénzt a sérülésmentes magyar verdára, ezért átfutottam ezt a topikot is. Sajnos itt is azt látom, hogy nem csak a kopóalkatrészekre kell költeni. Évente nagyjából 40k-t megyek az enyémmel, amibe Isten sem tudja szerintem, hogy mennyi a km, de extra szivola nem nagyon van vele.
Nincs olyan aki nem cumizik vele? Mondja már valaki, hogy ezt csak rosszul látom és nem egy rossz konstrukció ez!

Helo
No de melyik az a MÁRKA amire nem kell költeni ??? és megadja azt a biztonságot és kényelmet ???
amit a BMW tud és biztosít a vevőknek
Egy BMW-vel nem lehet Cumizni csak CUMIZTATNI :wink:

Ezt a hozzászólást a szerzőnek lepke az itt látható tagok köszönték meg: Bummer
Értékelés: 4.76%

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2013.12.14. 20:25

Egy BMW-vel nem lehet Cumizni csak CUMIZTATNI :wink:[/quote]


8) :franko: :taps:

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2014.01.28. 20:23

nagy.matyika írta:E60 535d 256 ezer km.

Amiket cserélni kellett:

- 6 db gyári izzító gyertya (most lett először cserélve) - 27540 Ft
- kartergázszűrő készlet -14 500 Ft
- szívósor tömítés garnitúra -12 500 Ft
- ebay swirl flaps dugó készlet 6db -11655 Ft
- turbó tömítések (összes)- 33000 Ft
- AGR termostat -13691 Ft
- main termostat-18405 Ft
- vízpumpa- 35540 Ft
- Rács a lökösbe- 9404 Ft
- nagyszilent 2db- 13004 Ft
- Gyári balos első lengőkar- 43000 Ft
- két db stabilizátor pálca- 18000 Ft
- 4db M5 replica felni télire, új firestone téli gumikkal- 150.000 Ft (szerintem elég jó ár)
- fő vákuumcső elvolt rágva, köszi nyestpajti :facepalm: - ár ismeretlen
- Sajnos kiderült, hogy a coolertől feljövő turbócsőn van egy centis lyuk, szóval az is cserélve lett- 61000 Ft


Eddig összesen: 436 ezer forint + a munkaköltség.

Ismert előélet:
- 1x gyári féktárcsa és betét garnitúra:- emlékeim szerint 200 ezer Ft környéke
- váltóolaj csere szűrővel: 40.000 Ft
- DPF mosás( most 170 ezerről számol vissza): ár ismeretlen
- 17 x olaj és szűrők cseréje: - mai árakkal 17x50 ezer Ft környéke.
- 2008-ban szoftverfrissítés: 18 ezer Ft
- Bridgestone Potenza defekttűrő abroncsok- 2 x 300 ezer Ft/garintúra

Előző tulaj kiadásai: Körülbelül 1.7 millió forint.

Frissítettem: 2013.10.09 A kocsi ma lett kész. A futómű sokat változott érdemben. Végre nem üt fel! A konklúzió az, hogy a motor 258 ezer km el a háta mögött is nagyon szép állapotban van. A turbók tökéletesek, nem lóg a tengelyük. A turbócsőben végig finom olajfilm van jelen. Az EGR szelep tiszta, mert 5 ezer km el előtt kitakarítottuk a szívósorral együtt. Flapsek elhagyták a fedélzetet örökre! Az autó komplett hűtőrendszere ki lett takarítva és kapott új vízpumpát és termosztátokat.

Ezúton is köszönöm a Lepkéhez hasonló fórumozók pontos leírásait, mert ezeknek köszönhetően lett kiszedve a helyéről a hűtő és lett kiganézva. Tényleg olyan volt, ,mint amit most ástak ki a föld alól :D

Fogyasztáscsökkenésről legközelebb remélem pozitívan fogok beszámolni :D

2013.12.04

260454 km:
- elől a középső/jobb oldali PDC fej meghalt- 2x13 ezer forint (sikerült 2 db bontottat találni ezüst színben, úgyhogy vettünk tartalékot is.) -26000 Ft+pk
- olajcsere 9*2350ft + olajszűrő ( gyári az olaj és a szűrő is) = 21150+ szűrő+pk
- diag 5000 Ft

2014.01.28

262720 km:

- két db első féktárcsa, fékbetét, kopásjelző (gyári)-140.000 Ft
- gyári légszűrő(Mann)-8500 Ft

-

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: kzolee
Értékelés: 4.76%

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2014.03.20. 23:37

E60 535d 256 ezer km.

Amiket cserélni kellett:

- 6 db gyári izzító gyertya (most lett először cserélve) - 27540 Ft
- kartergázszűrő készlet -14 500 Ft
- szívósor tömítés garnitúra -12 500 Ft
- ebay swirl flaps dugó készlet 6db -11655 Ft
- turbó tömítések (összes)- 33000 Ft
- AGR termostat -13691 Ft
- main termostat-18405 Ft
- vízpumpa- 35540 Ft
- Rács a lökösbe- 9404 Ft
- nagyszilent 2db- 13004 Ft
- Gyári balos első lengőkar- 43000 Ft
- két db stabilizátor pálca- 18000 Ft
- 4db M5 replica felni télire, új firestone téli gumikkal- 150.000 Ft (szerintem elég jó ár)
- fő vákuumcső elvolt rágva, köszi nyestpajti :facepalm: - ár ismeretlen
- Sajnos kiderült, hogy a coolertől feljövő turbócsőn van egy centis lyuk, szóval az is cserélve lett- 61000 Ft


Eddig összesen: 436 ezer forint + a munkaköltség.

Ismert előélet:
- 1x gyári féktárcsa és betét garnitúra:- emlékeim szerint 200 ezer Ft környéke
- váltóolaj csere szűrővel: 40.000 Ft
- DPF mosás( most 170 ezerről számol vissza): ár ismeretlen
- 17 x olaj és szűrők cseréje: - mai árakkal 17x50 ezer Ft környéke.
- 2008-ban szoftverfrissítés: 18 ezer Ft
- Bridgestone Potenza defekttűrő abroncsok- 2 x 300 ezer Ft/garintúra

Előző tulaj kiadásai: Körülbelül 1.7 millió forint.

Frissítettem: 2013.10.09 A kocsi ma lett kész. A futómű sokat változott érdemben. Végre nem üt fel! A konklúzió az, hogy a motor 258 ezer km el a háta mögött is nagyon szép állapotban van. A turbók tökéletesek, nem lóg a tengelyük. A turbócsőben végig finom olajfilm van jelen. Az EGR szelep tiszta, mert 5 ezer km el előtt kitakarítottuk a szívósorral együtt. Flapsek elhagyták a fedélzetet örökre! Az autó komplett hűtőrendszere ki lett takarítva és kapott új vízpumpát és termosztátokat.

Ezúton is köszönöm a Lepkéhez hasonló fórumozók pontos leírásait, mert ezeknek köszönhetően lett kiszedve a helyéről a hűtő és lett kiganézva. Tényleg olyan volt, ,mint amit most ástak ki a föld alól :D

Fogyasztáscsökkenésről legközelebb remélem pozitívan fogok beszámolni :D

2013.12.04

260454 km:
- elől a középső/jobb oldali PDC fej meghalt- 2x13 ezer forint (sikerült 2 db bontottat találni ezüst színben, úgyhogy vettünk tartalékot is.) -26000 Ft+pk
- olajcsere 9*2350ft + olajszűrő ( gyári az olaj és a szűrő is) = 21150+ szűrő+pk
- diag 5000 Ft

2014.01.28

262720 km:

- két db első féktárcsa, fékbetét, kopásjelző (gyári)-140.000 Ft
- gyári légszűrő(Mann)-8500 Ft

2014.03.20

265400 km:
- Két db hátsó lengőkar szilent (gyári) 2x8500 Ft

2014.03.20

272566 km: (furcsa, de az elmúlt 5 hónapban csak futóművet kellett állítani :facepalm:)
- 9 liter BMW LL04 - 9*2400 Ft
- Mann filter olajszűrő - 5000 Ft
- 2 db aktívszenes pollenszűrő -5990 Ft
A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára NagyMatyas 2014.08.07. 22:22-kor.

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2014.03.27. 01:16

nagy.matyika írta:
nagy.matyika írta:
nagy.matyika írta:E60 535d 256 ezer km.

Amiket cserélni kellett:

- 6 db gyári izzító gyertya (most lett először cserélve) - 27540 Ft
- kartergázszűrő készlet -14 500 Ft
- szívósor tömítés garnitúra -12 500 Ft
- ebay swirl flaps dugó készlet 6db -11655 Ft
- turbó tömítések (összes)- 33000 Ft
- AGR termostat -13691 Ft
- main termostat-18405 Ft
- vízpumpa- 35540 Ft
- Rács a lökösbe- 9404 Ft
- nagyszilent 2db- 13004 Ft
- Gyári balos első lengőkar- 43000 Ft
- két db stabilizátor pálca- 18000 Ft
- 4db M5 replica felni télire, új firestone téli gumikkal- 150.000 Ft (szerintem elég jó ár)
- fő vákuumcső elvolt rágva, köszi nyestpajti :facepalm: - ár ismeretlen
- Sajnos kiderült, hogy a coolertől feljövő turbócsőn van egy centis lyuk, szóval az is cserélve lett- 61000 Ft


Eddig összesen: 436 ezer forint + a munkaköltség.

Ismert előélet:
- 1x gyári féktárcsa és betét garnitúra:- emlékeim szerint 200 ezer Ft környéke
- váltóolaj csere szűrővel: 40.000 Ft
- DPF mosás( most 170 ezerről számol vissza): ár ismeretlen
- 17 x olaj és szűrők cseréje: - mai árakkal 17x50 ezer Ft környéke.
- 2008-ban szoftverfrissítés: 18 ezer Ft
- Bridgestone Potenza defekttűrő abroncsok- 2 x 300 ezer Ft/garintúra

Előző tulaj kiadásai: Körülbelül 1.7 millió forint.

Frissítettem: 2013.10.09 A kocsi ma lett kész. A futómű sokat változott érdemben. Végre nem üt fel! A konklúzió az, hogy a motor 258 ezer km el a háta mögött is nagyon szép állapotban van. A turbók tökéletesek, nem lóg a tengelyük. A turbócsőben végig finom olajfilm van jelen. Az EGR szelep tiszta, mert 5 ezer km el előtt kitakarítottuk a szívósorral együtt. Flapsek elhagyták a fedélzetet örökre! Az autó komplett hűtőrendszere ki lett takarítva és kapott új vízpumpát és termosztátokat.

Ezúton is köszönöm a Lepkéhez hasonló fórumozók pontos leírásait, mert ezeknek köszönhetően lett kiszedve a helyéről a hűtő és lett kiganézva. Tényleg olyan volt, ,mint amit most ástak ki a föld alól :D

Fogyasztáscsökkenésről legközelebb remélem pozitívan fogok beszámolni :D

2013.12.04

260454 km:
- elől a középső/jobb oldali PDC fej meghalt- 2x13 ezer forint (sikerült 2 db bontottat találni ezüst színben, úgyhogy vettünk tartalékot is.) -26000 Ft+pk
- olajcsere 9*2350ft + olajszűrő ( gyári az olaj és a szűrő is) = 21150+ szűrő+pk
- diag 5000 Ft

2014.01.28

262720 km:

- két db első féktárcsa, fékbetét, kopásjelző (gyári)-140.000 Ft
- gyári légszűrő(Mann)-8500 Ft

-


2014.03.20

265400 km:
- Két db hátsó lengőkar szilent (gyári) 2x8500 Ft

Helo
Hátsó lengőkar szilentről még nem halottam kérném az ETK azonosígtót hogyan néz ki

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2014.03.27. 17:05

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=30

A 2-es számú alkatrészről van szó.

Így megkeresve, és lefordítva a "gömbcsukló" lenne rá a helyes szó elméletileg. Unix adatbázis hátsó lengőkar szilentnek hívja és a dobozán is ez volt ennek ellenére.

Te, hogy állsz a kiadásokkal? Elég rég frissítetted az hozzászólásodat. Számolod még egyáltalán? :D

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2014.03.27. 17:24

nagy.matyika írta:http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=NC91&mospid=47755&btnr=33_1165&hg=33&fg=30

A 2-es számú alkatrészről van szó.

Így megkeresve, és lefordítva a "gömbcsukló" lenne rá a helyes szó elméletileg. Unix adatbázis hátsó lengőkar szilentnek hívja és a dobozán is ez volt ennek ellenére.

Te, hogy állsz a kiadásokkal? Elég rég frissítetted az hozzászólásodat. Számolod még egyáltalán? :D


" Ball joint "

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2014.03.27. 20:44

muhaati írta:
nagy.matyika írta:http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=NC91&mospid=47755&btnr=33_1165&hg=33&fg=30

A 2-es számú alkatrészről van szó.

Így megkeresve, és lefordítva a "gömbcsukló" lenne rá a helyes szó elméletileg. Unix adatbázis hátsó lengőkar szilentnek hívja és a dobozán is ez volt ennek ellenére.

Te, hogy állsz a kiadásokkal? Elég rég frissítetted az hozzászólásodat. Számolod még egyáltalán? :D


" Ball joint "


a másik oldali meg a " jobb joint "

Ezt a hozzászólást a szerzőnek jlaci74 az itt látható tagok köszönték meg: 2 Bummer, Gallaca
Értékelés: 9.52%

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2014.03.28. 09:18

:roker: :D Ha már ennyire Ball és Jobb jointozunk, akkor mi a becsületes magyar neve?

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2014.03.28. 11:04

nagy.matyika írta::roker: :D Ha már ennyire Ball és Jobb jointozunk, akkor mi a becsületes magyar neve?


Tulajdonképpen gömbfej, csak BMW hátsó futóművében a " Ball joint " nem derékszögben van.

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2014.03.28. 11:29

nagy.matyika írta::roker: :D Ha már ennyire Ball és Jobb jointozunk, akkor mi a becsületes magyar neve?


Picit nehéz meghatározni , de semmiképpen sem szilent. A szilentek általában rugalmas kapcsolatot létesítenek, ez a cucc pedig egy fémes, "rugalmatlan" alkatrész, a két szélén a gumi megtévesztő, mert az csak porvédő. A versenysportban GE-szemnek, GE- csapágynak nevezik az ilyen alkatrészeket ,gyakorlatilag ezekkel érik el a teljesen lógás-nyúlás mentes kapcsolódást ...

Kép

Ezt a hozzászólást a szerzőnek jlaci74 az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2014.03.28. 14:01

Köszönöm a helyes megfogalmazást :wink: :D

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2014.04.22. 20:04

Ha esetleg valaki E60/61-ben látja a jövőjét:

drága gépjárművédelmi rendszer beépítése
külső tükörlapok csere
ködfényszórók csere
oldalindexek csere
első rendszám csere
fényszóró kiszerelés, políroztatás, 3M fóliázás
fényszóróizzók csere (2x xenon, 2x távfény, indexek)
fényszóró, ködfényszóró műszeres beállítása
hiányzó J.E. szövetszőnyeg pótlás
elektromos fojtószelep csere
EGR tisztítás
EGR és fő termosztát csere
váltóolaj, karter, szűrő, átvezető, csavarok cserélve, adaptáció
hátsó fékbetétek és kopásjelző csere
4db Styling 122 vásárlás használtan
4db 17'' Good Year Ultra Grip 8 Performance téli
szívósor csere új, flapesre
4db izzítógyertya
porlasztók felújítása, csúcscsere, kódolás
1db új, komplett porlasztó
összes szíj és feszítőgörgő csere
5. ajtó kábeleinek cseréje Sencom javítókészletre (fonott vezetékes, szilikon bevonattal, gumírozott, texil csőben, állítólag soha nem törik)
5. ajtó fém átvezetőcsatornáinak cseréje
2X olajcsere, levegőszűrő, olajszűrő, pollenszűrő, gázolajszűrő
összes ablaktörlő lapát cseréje
turbo és intercooler tömítéseinek cseréje
intercooler csere
első féktárcsák, betétek, kopásjelző csere
2db egyenes, 2 db görbe lengőkar, 2 db stabpálca cseréje
2db stabszilent csere
futómű beállítás
töltőnyomás-szenzor csere
töltőlevegő hőmérő csere
légtömegmérő csere
druckwandler, összes vákuumcső csere
EGR csere
4db Styling 245 vásárlás használtan
4db 17'' Hankook Ventus S1 Evo2 nyárira
2db motortartó bak csere
1db váltótartó bak csere
1db Exide Premium 100Ah akkumulátor
1db kipuffogó függesztő bak csere
1db lambdaszonda csere
hátsó lökhárító újrafényeztetése színeltérés miatt (folyamatban)
összes beltéri díszítő elem fényeztetése zongoralakk színre (folyamatban)
következő olajcserénél turbo csere (késik a nyomás, valószínű kopottak a lapátok)

Az autó még nincs meg 1 éve.

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2014.04.22. 20:14

Én a helyedben újat vettem volna, olcsóbban megúszod :-D

Tapatalk-kal küldve az én LT26i-el

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2014.04.22. 20:25

"Egy BMWre vagy folyamatosan locsolod a pénzt, vagy rengeteg probléma elkerülte a figyelmed."
Idézet egy kedves ismerősömtől.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: 3 jlaci74, NagyMatyas, Pzotyo
Értékelés: 14.29%

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2014.04.22. 20:26

Meg vagyok döbbenve, hogy a kormánymű még nem lett cserélve. :shock:

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: Bummer
Értékelés: 4.76%

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2014.04.22. 20:34

kzolee írta:Meg vagyok döbbenve, hogy a kormánymű még nem lett cserélve. :shock:

Kihajtások zsírzása és a rövid oldal holtjátékának beállítása után tökéletes lett. Nem kopog, nincs holtjáték. Várakozási álláspont.

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2014.04.22. 20:35

kzolee írta:Meg vagyok döbbenve, hogy a kormánymű még nem lett cserélve. :shock:


Nem sokon múlott , jegyzem meg halkan ... :mrgreen:
Természetesen azt is kellett babrálni, de most jó...
Hozzászólás küldése

VigLink badge