Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2010.09.16. 19:48

Imco írta:
SoundkeY írta:( tömítés 9e , munkadíj 25e....)

Ne már! Az nem sok 1 kicsit? Vagy az wallisos? Már a munkadijról beszélek.
Nekem -E 39 benyásba- 14e volt a tömités garniturával együtt.


Nem, Majercsikek pomázi út.....( NT-ből váltak ki ) állítólag a porlasztókat is ki kell szedni.....?!
Fogalmam sincs milyen / mennyire kell szétkapni. Ha vki tud olcsóbban is szóljon :P Persze ne menjen a munka rovására :P

Muha Atti ? Úgy is jövök két sörrel :P
( szelepfedél tömítés, izzításvezérlő és ha már ott járunk izzítógyertyák bevizsgálása )

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2010.09.16. 20:55

SoundkeY írta:
Imco írta:
SoundkeY írta:( tömítés 9e , munkadíj 25e....)

Ne már! Az nem sok 1 kicsit? Vagy az wallisos? Már a munkadijról beszélek.
Nekem -E 39 benyásba- 14e volt a tömités garniturával együtt.


Nem, Majercsikek pomázi út.....( NT-ből váltak ki ) állítólag a porlasztókat is ki kell szedni.....?!
Fogalmam sincs milyen / mennyire kell szétkapni. Ha vki tud olcsóbban is szóljon :P Persze ne menjen a munka rovására :P

Muha Atti ? Úgy is jövök két sörrel :P
( szelepfedél tömítés, izzításvezérlő és ha már ott járunk izzítógyertyák bevizsgálása )


Ha újpesti vagy dobj egy számot PÜ. azt mesélek. ;)
A falumban jól el vagyok látva. :)

2010.09.30. 20:44

Na akkor én is bepötyögöm :D :

134.193 km - az utolsó szervíz az előző tulajnál még belgiumban.

143.500 km
-------------
Első fékbetét, kopásjelző, tárcsa: 77.852 Ft
Gázpedál elektr.: 29.332 Ft
Izzítógyertya 6 db: 27.600 Ft
Kipuf. leömlő + tömítések: 111.825 Ft
Munkadíj: 30.000 Ft

151.200 km
-------------
9l olaj: 25.000 Ft
Olajszűrő: 3.920 Ft
Levegőszűrő: 8.610 Ft
Üzemanyagszűrő: 9.702 Ft
Pollenszűrők: 6.275 Ft

158.000 km
-------------
4 db GoodYear Excellence gumi: 126.000 Ft

183.500 km
-------------
8,5l olaj: 38.250 Ft
Olajszűrő: 5.514 Ft
Levegőszűrő: 13.449 Ft
Fékolaj: 3.201 Ft
Foglaltságérzékelő 1db: 25.395 Ft
Egyéb segédanyag: 3.748 Ft
Munkadíj: 34.013 Ft
Szívótorok javítás: 24.413 Ft
(mondjuk ezt nem értem, miért vették külön a két munkadíjat a számlán... 8O )

194.800 km
-------------
Bal első ködlámpa: 29.261 Ft
(elütöttem egy kutyát)

Kocsira költve eddig: 633.360 Ft

Jelenleg még 2 dolog van ami hibádzik: a gyerek letörte a hátsó napfényvédő egyik akasztófülét, illetve zavar, hogy az ablakemelő gomboknál kopott a műanyag. A kocsi ezen kívül tökéletesen működik.

2010.09.30. 20:48

kzolee írta:Na akkor én is bepötyögöm :D :

134.193 km - 194.800 km
........

Kocsira költve eddig: 633.360 Ft


És ez nekem mennyi idő alatti 60e futás kilóméter? A kutya mondjuk nem számít mert az baleset és nem szigorúan vett normál üzemeltetési költség.

Jackson, aki kiváncsi vajon több-e mint 2év a szám

2010.09.30. 20:56

jackson írta:
kzolee írta:Na akkor én is bepötyögöm :D :

134.193 km - 194.800 km
........

Kocsira költve eddig: 633.360 Ft


És ez nekem mennyi idő alatti 60e futás kilóméter? A kutya mondjuk nem számít mert az baleset és nem szigorúan vett normál üzemeltetési költség.

Jackson, aki kiváncsi vajon több-e mint 2év a szám


143.500 - 194.000 km, 2 év. Előtte másé volt :D

2010.09.30. 21:04

kzolee írta:
jackson írta:
kzolee írta:Na akkor én is bepötyögöm :D :

134.193 km - 194.800 km
........

Kocsira költve eddig: 633.360 Ft


És ez nekem mennyi idő alatti 60e futás kilóméter? A kutya mondjuk nem számít mert az baleset és nem szigorúan vett normál üzemeltetési költség.

Jackson, aki kiváncsi vajon több-e mint 2év a szám


143.500 - 194.000 km, 2 év. Előtte másé volt :D


Akkor ez évi 30ekm és havi átlag 26eFt amivel eddig a legolcsóbb amit itt olvastunk.

Jackson, aki ezt szűrte le belölle

2010.09.30. 21:14

jackson írta:
kzolee írta:
jackson írta:
kzolee írta:Na akkor én is bepötyögöm :D :

134.193 km - 194.800 km
........

Kocsira költve eddig: 633.360 Ft


És ez nekem mennyi idő alatti 60e futás kilóméter? A kutya mondjuk nem számít mert az baleset és nem szigorúan vett normál üzemeltetési költség.

Jackson, aki kiváncsi vajon több-e mint 2év a szám


143.500 - 194.000 km, 2 év. Előtte másé volt :D


Akkor ez évi 30ekm és havi átlag 26eFt amivel eddig a legolcsóbb amit itt olvastunk.

Jackson, aki ezt szűrte le belölle


Most jön még a téli gumi + felni, azzal már utolérem a kollégákat. :?

2010.09.30. 21:19

kzolee írta:Most jön még a téli gumi + felni, azzal már utolérem a kollégákat. :?


Na jó nekem is rúgott a költségekbe +150eFt a téligumi felni. Meg jövőre jöhet a gumi is.

Jackson, aki szerencsére nem lepke, hogy évente cserélje

2010.09.30. 21:21

Számoljak csak a sajátom, Jackson:

17 hónapja van meg a kocsi.
Eddig ráköltöttem 641ezret.
Ebből vonjuk le a tavaly vett téli gumi+felnik árát: -280ezer

Tehát ráköltve 361ezer 17 hónap alatt az = 21.235.Ft / 1 hó.

2010.09.30. 21:49

Oroszlan írta:Számoljak csak a sajátom, Jackson:

17 hónapja van meg a kocsi.
Eddig ráköltöttem 641ezret.
Ebből vonjuk le a tavaly vett téli gumi+felnik árát: -280ezer

Tehát ráköltve 361ezer 17 hónap alatt az = 21.235.Ft / 1 hó.


Nono ha levonom a sajátomban a felnit és nyári gumit az is olcsóbb lessz. De itt a angolul TCO avagy Total Cost of Ownership. Csúnyán fordítva a tulajdonlás teljes költségét értjük.
Ebben én csak a benzint nem számítom bele a többit mind. Mivel a családi bukszából azt a pénzt is le kell rakni azért ez valósabb költség mintha levonod.

Jackson, aki szerint úgy közelebb áll a valósághoz

2010.09.30. 21:59

jackson írta:
Oroszlan írta:Számoljak csak a sajátom, Jackson:

17 hónapja van meg a kocsi.
Eddig ráköltöttem 641ezret.
Ebből vonjuk le a tavaly vett téli gumi+felnik árát: -280ezer

Tehát ráköltve 361ezer 17 hónap alatt az = 21.235.Ft / 1 hó.


Nono ha levonom a sajátomban a felnit és nyári gumit az is olcsóbb lessz. De itt a angolul TCO avagy Total Cost of Ownership. Csúnyán fordítva a tulajdonlás teljes költségét értjük.
Ebben én csak a benzint nem számítom bele a többit mind. Mivel a családi bukszából azt a pénzt is le kell rakni azért ez valósabb költség mintha levonod.

Jackson, aki szerint úgy közelebb áll a valósághoz


Ok. Akkor:
641ezer / 17 hó = 37.700.Ft / hó.

DE: nem romlott el semmi, volt első fékbetét + tárcsa csere, olajcsere és a többi az mind esztétikai dolog volt.

DE: semmit nem kellett javítani vagy elromlás miatt cserélni.

2010.10.09. 23:17

Oroszlan írta:
jackson írta:
Oroszlan írta:Számoljak csak a sajátom, Jackson:

17 hónapja van meg a kocsi.
Eddig ráköltöttem 641ezret.
Ebből vonjuk le a tavaly vett téli gumi+felnik árát: -280ezer

Tehát ráköltve 361ezer 17 hónap alatt az = 21.235.Ft / 1 hó.


Nono ha levonom a sajátomban a felnit és nyári gumit az is olcsóbb lessz. De itt a angolul TCO avagy Total Cost of Ownership. Csúnyán fordítva a tulajdonlás teljes költségét értjük.
Ebben én csak a benzint nem számítom bele a többit mind. Mivel a családi bukszából azt a pénzt is le kell rakni azért ez valósabb költség mintha levonod.

Jackson, aki szerint úgy közelebb áll a valósághoz


Ok. Akkor:
641ezer / 17 hó = 37.700.Ft / hó.

DE: nem romlott el semmi, volt első fékbetét + tárcsa csere, olajcsere és a többi az mind esztétikai dolog volt.

DE: semmit nem kellett javítani vagy elromlás miatt cserélni.

Helo HAVEROM
Te a statisztikai átlag alatt vagy nagyon ezért TIZ autóra nem vonunk le következtetést

2010.10.15. 17:17

Sziasztok
525 2008 februárban 110.000el vásárolva, most 215.000
nem emlékszem mindenre de a fő dolgok megvannak és ahol tudtam az árat is melléraktam de EUR-ban mert sokmindent németo-ból szerzek be
I-pod modul a cd váltó helyére 200EUR
komplett első fék - tárcsa, betét, kopásjelző 260EUR+munka
szintszabályzó kompresszora Euro 580,00
7 x BMW ÖL 1L 0W-40 Euro 69,00
1 x Ölfilter Euro 12,50
1 x kartergázszűrő Euro 38,00
1 x posta Euro 25,00
7 x BMW ÖL 1L 0W-40 Euro 69,00
1 x Ölfilter Euro 12,50
8 x BMW ÖL 1L 0W-40 Euro 75,00
1 x Ölfilter Euro 12,00
ezeken felül 17-es gyári alu defektűrő 80%-os gumikkal e-bayről 550EUR
téli gumi 120.000ft
nyári gumi 150.000ft
Chip tuning 70.000ft
Total: 1933EUR+340.000Ft=850.000 ezen felül mondjuk 100.000munkadíj akkor 950.000.
mindez 30hónapra és 100.000km-re
a részecskeszűrőt már 15ekm-óta kéri de még várok vele
Nem kevés de nem is dráma 100.000km-re egyedül a kompresszor volt ami nem esett jól.

2010.10.15. 17:36

Folytatásokban mindig hozzáírom, hogy meglegyen egyben.

134.193 km - az utolsó szervíz az előző tulajnál még belgiumban.

143.500 km
-------------
Első fékbetét, kopásjelző, tárcsa: 77.852 Ft
Gázpedál elektr.: 29.332 Ft
Izzítógyertya 6 db: 27.600 Ft
Kipuf. leömlő + tömítések: 111.825 Ft
Munkadíj: 30.000 Ft

151.200 km
-------------
9l olaj: 25.000 Ft
Olajszűrő: 3.920 Ft
Levegőszűrő: 8.610 Ft
Üzemanyagszűrő: 9.702 Ft
Pollenszűrők: 6.275 Ft

158.000 km
-------------
4 db GoodYear Excellence gumi: 126.000 Ft

183.500 km
-------------
8,5l olaj: 38.250 Ft
Olajszűrő: 5.514 Ft
Levegőszűrő: 13.449 Ft
Fékolaj: 3.201 Ft
Foglaltságérzékelő 1db: 25.395 Ft
Egyéb segédanyag: 3.748 Ft
Munkadíj: 34.013 Ft
Szívótorok javítás: 24.413 Ft
(mondjuk ezt nem értem, miért vették külön a két munkadíjat a számlán... )

194.800 km
-------------
Bal első ködlámpa: 29.261 Ft
(elütöttem egy kutyát)

197.500 km
-------------
4 db Bridgestone LM35 téligumi: 192.000 Ft
Loctite klímatisztító: 3.500 Ft
Napfényvédő akasztófül: 700 Ft

199.000 km
-------------
6 db izzítógyertya: 24.600 Ft

Kocsira költve eddig: 854.160 Ft

Jelenleg még 2 dolog van ami hibádzik: Zavar, hogy az ablakemelő gomboknál kopott a műanyag. A csomagtér roló bal oldali kiakasztó motoros "pöcke" nem mindig működik. A kocsi ezen kívül tökéletesen működik.

2010.11.06. 17:33

Megnyitottam ezt a topikot azok számára akik E60-ast akarnak vásárolni
mennyit kel rákölteni HA közlekedni akarnak vele

140.310 kilométer állás 2010.03.24
-olajcsere,szűrők,munkadíj,kartergáz szelep,prolong adalékkal --107.000 ft--

március 25.
-ablaktörlő motor csere (bontott) --48.000 ft-- szerelve az új ára több mint egy 100-as

március 28.
-üzemanyag szűrő csere --18.000 ft--

május 12.
-hátsó fékbetét csere --25.000 ft-- + kopásjelző-- 5.000 ft-- munkadíj --5.000ft--

május 18.
- nyárigumik 4db --280.000 ft --

június 5.
-olajszűrő csere a tömítés elfáradt benne --14.000 ft--

július 9.
-a termosztát megadta magát --15.000-- + tréler a szervizig --25.000 ft--

165.132 kilométer óra állás 2010. 07. 21.
-ekkor ment tönkre a főtengely ékszíjtárcsa
a szervizben kicseréltek azokat a dolgokat amiket a 80-90 ezres NAGY szerviznél előirnak
-ékszíjtárcsa,szíjak,feszítő görgők,vízpumpa,hűtőnek a csöveit,alsó termosztát,hűtő tisztítás + folyadék csere,
még hozzájött egy komplett motorolaj csere is
összesen ez került --410.000 ft-- amihez még hozzájött a tréler --18.000 ft--

augusztus 9.
- első nyomtávrúd cseréje 2 darab-- 56.000 ft-- munkadíj + futómű állítás --15.000 ft--

173.865 kilométer óra állás 2010.08.14
Jelen pillanatban NINCS olyan gond ami miatt ne működne az autó
viszont nem tökéletes :wink: kormányoszlop még nem működik,partikuláter filter csere,ablakmosó tartály valahol elengedi a folyadékot

175.220 km augusztus 26
-Túrbó nyomócső csere,szerelve ---45.000 ft---

187.170 km november 05
- Téligumi garnitúra Nokian felnikre szerelve ---250.000 ft---

188.880 km november 11
-Első féktárcsák + betétek + kopásjelző ---140.163 ft---
-Hátsó féktárcsák + betétek + kopásjelző --- 82.176 ft ---
- Munkadíj --- 16.000 ft ---

190.800 km november 29
-Olajcsere,olajszűrő,kartergáz szűrő,üzemanyagszűrő,levegőszűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő, első pár ablaktörlő lapát,motorolaj adalék,munkadíj, ---134.000 ft ---

2011.01.22. 21:32

Sziasztok, ősszel vásárolt 530d-re eddig a következőket költöttem:

Olajcsere, szűrők, munkadíjjal 90.000 Ft

Jobb első kerékagy, két hátsó szilent, futóműbeállítás, munkadíj: 120.000 Ft

Tönkrement egyszer a kormányban valami szenzor ami miatt kikapcsolt a kipörgésgátló meg az index sem kapcsolt vissza magától, valamint ugyanekkor nagy navi szoftverfrissítés is volt, munkadíjjal összesen: 140.000 Ft (később többen azt mondták hülye voltam amiért ezt a szenzort újan vettem mert bontottan negyed annyi lett volna)

Újabb olajcsere, szűrők, valamint első féktárcsa betéttel valamint munkadíj: 180.000 Ft

Kettő darab porlasztócsúcs (nagyon egyenetlenül járt a motor alapjáraton), valamint szívósor csere (szívósornál folyt ki az olaj), munkadíj: 350.000 Ft

Használt téligumi felnivel: 100.000 Ft

Szélvédőcsere /utángyártott/ (kaptam egy szép nagy kavicsot ami keresztbe repesztette ünnepek alatt), munkadíjjal: 37.000 Ft (megkérdeztem BMW-nél, ugyanez munkadíjjal 160.000 Ft lett volna, szóval inkább "maszekhoz" mentem, és elárulhatom, hogy ugyanolyan tökéletes)

Valamint karácsonyra megleptem magam egy M Packettel 8) :lol: :roll: amit most raknak fel épp a napokban. Gyári M Packettről van szó, nem Kínában gyártott, ára 240.000 Ft volt, plusz hozzá M hátsú "szárny"/légterelő a csomagtartóra 40.000 Ft, festés és szerelési díj összesen 140.000 Ft lesz, vagyis összesen: 420.000 Ft

És hamarosan megint olajcsere....



Nos, mindez eddig összesen 1.437.000 Ft

Ha nem adjuk hozzá az M Packettet akkor 1.017.000 Ft (mindez alig fél év leforgása alatt)

Már most előre készülök a turbó halálra és a többi porlasztóra, ugyanis hamarosan elérem a 200.000 Km-t, és a vezetett szervizkönyv valamint az előző tulaj szerint még nem volt turbó csere. Valamint vennem kell új nyári gumikat. És még lesz hamarosan Particular Filter csere is...

Mindehhez hozzáteszem, hogy az autó jelenleg tökéletesen működik, minden rendben van vele (még). Ez volt eddig az első diesel BMW-m és őszintén szólva bár le a kalappal a teljesítménye miatt és az utazási élmény is igazán átadja a jóó öreg BMW feelinget, de nem vagyok elragadtatva, hogy ennyire sokat kell költeni rá.

Tisztában voltam azzal, hogy lesznek az átlagosnál nagyobb szervízköltségek, de az E60 felülmúlta a becsléseimet, néha visszasírom a jó kis E39 523i-t amivel olajcseréken és a fékeken kívül semmi extra költségem nem volt.

Amiben viszont reménykedek, hogy ennyi ráfordítás mellett az autó is meghálálja hosszú távon is.

2011.01.22. 21:43

leto írta:Sziasztok, ősszel vásárolt 530d-re eddig a következőket költöttem:
..............

Nos, mindez eddig összesen 1.437.000 Ft

Ha nem adjuk hozzá az M Packettet akkor 1.017.000 Ft (mindez alig fél év leforgása alatt)

.....

Tisztában voltam azzal, hogy lesznek az átlagosnál nagyobb szervízköltségek, de az E60 felülmúlta a becsléseimet, néha visszasírom a jó kis E39 523i-t amivel olajcseréken és a fékeken kívül semmi extra költségem nem volt.

Amiben viszont reménykedek, hogy ennyi ráfordítás mellett az autó is meghálálja hosszú távon is.


Akkor ha jól számolom 170eFt/hó. Ugyebár nem véletlenül emlegette lepke hogy drágább az E60 üzemben tartása. Pl. az én E39 1,5év alatt 40eFt/hó (bár idén újra kéne számolnom a két éves adatot) jóval kevesebb.

Jackson, aki összehasonlít
ui: majd újra kalkulálom de a 150eFt ami ebben a hóban volt azért nagyon sok mindent takart magában

2011.01.22. 22:30

jackson írta:
leto írta:Sziasztok, ősszel vásárolt 530d-re eddig a következőket költöttem:
..............

Nos, mindez eddig összesen 1.437.000 Ft

Ha nem adjuk hozzá az M Packettet akkor 1.017.000 Ft (mindez alig fél év leforgása alatt)

.....

Tisztában voltam azzal, hogy lesznek az átlagosnál nagyobb szervízköltségek, de az E60 felülmúlta a becsléseimet, néha visszasírom a jó kis E39 523i-t amivel olajcseréken és a fékeken kívül semmi extra költségem nem volt.

Amiben viszont reménykedek, hogy ennyi ráfordítás mellett az autó is meghálálja hosszú távon is.


Akkor ha jól számolom 170eFt/hó. Ugyebár nem véletlenül emlegette lepke hogy drágább az E60 üzemben tartása. Pl. az én E39 1,5év alatt 40eFt/hó (bár idén újra kéne számolnom a két éves adatot) jóval kevesebb.

Jackson, aki összehasonlít
ui: majd újra kalkulálom de a 150eFt ami ebben a hóban volt azért nagyon sok mindent takart magában


Ahogy olvasom a költségeket,az e60-tulajoknál,nem semmi,nekem is volt 3db e 60-61-em,de pont ezekért adtam el.
Az e39-et sokkal olcsóbb fent tartani.

2011.01.22. 23:04

jackson írta:
leto írta:Sziasztok, ősszel vásárolt 530d-re eddig a következőket költöttem:
..............

Nos, mindez eddig összesen 1.437.000 Ft

Ha nem adjuk hozzá az M Packettet akkor 1.017.000 Ft (mindez alig fél év leforgása alatt)

.....

Tisztában voltam azzal, hogy lesznek az átlagosnál nagyobb szervízköltségek, de az E60 felülmúlta a becsléseimet, néha visszasírom a jó kis E39 523i-t amivel olajcseréken és a fékeken kívül semmi extra költségem nem volt.

Amiben viszont reménykedek, hogy ennyi ráfordítás mellett az autó is meghálálja hosszú távon is.


Akkor ha jól számolom 170eFt/hó. Ugyebár nem véletlenül emlegette lepke hogy drágább az E60 üzemben tartása. Pl. az én E39 1,5év alatt 40eFt/hó (bár idén újra kéne számolnom a két éves adatot) jóval kevesebb.

Jackson, aki összehasonlít
ui: majd újra kalkulálom de a 150eFt ami ebben a hóban volt azért nagyon sok mindent takart magában

Helo
Nem Hónapokban és években kel ezeket számolni MERT az elég csalós
leto klubtárs leírásából megállapítva 30-40 ezer km-ment az autóval
Vannak sokan akik több év alatt sem mennek ennyi kilométert

2011.01.23. 03:59

lepke írta:Helo
Nem Hónapokban és években kel ezeket számolni MERT az elég csalós
leto klubtárs leírásából megállapítva 30-40 ezer km-ment az autóval
Vannak sokan akik több év alatt sem mennek ennyi kilométert


Ez így van. Nagyon sokat használom az autót, havi átlag 5-6000 km lazán benne van. Járok vele Ausztriába is, szóval ennek a km-nek a nagyobbik része az autópályán megy bele.
Nekem is van olyan ismerősöm akinek E61 525d-je van és csak havi átlagban 1200-1500 km-t hajt bele és természetesen nincs is semmi komolyabb költsége az autóval, csak olajcsere és szűrők.

Én ilyen ráfordítás mellett úgy gondolom, hogy maximálisan kihasználom az autót, szóval előre tudtam, hogy mindig előjön majd valami pénzes dolog... csak reméltem, hogy nem sűrűn.
Hozzászólás küldése

VigLink badge