* *
Pontos idő: 2024.05.13. 21:40

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 470 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 24  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.04.23. 10:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Úgy látom, te legalább 10 évre tervezel :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.04.23. 11:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
nagy.matyika írta:
Úgy látom, te legalább 10 évre tervezel :D

Nem, csak nem tudok átsiklani a problémák felett. Egy hiányos műszaki állapotú BMW ugyanolyan sz@r, mint egy tökéletes off.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: kzolee
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.04.23. 11:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.05. 20:57
Hozzászólások: 1609
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 988 alkalommal
Kapott köszik: 245 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
nagy.matyika írta:
Úgy látom, te legalább 10 évre tervezel :D

Nem, csak nem tudok átsiklani a problémák felett. Egy hiányos műszaki állapotú BMW ugyanolyan sz@r, mint egy tökéletes off.


Hihihi...a kovetkezo kocsim toled lesz Arpi...de csak ha rendes motorral veszed :D
Neked minden levetett autod aranybanya (a kovetkezo tulajnak) :franko:

_________________
IF YOU'RE NOT LIVING ON THE EDGE, YOU'RE TAKING UP TOO MUCH SPACE
THE GREEN FROG


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.04.23. 11:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Bummer írta:
hamoriarpi írta:
nagy.matyika írta:
Úgy látom, te legalább 10 évre tervezel :D

Nem, csak nem tudok átsiklani a problémák felett. Egy hiányos műszaki állapotú BMW ugyanolyan sz@r, mint egy tökéletes off.


Hihihi...a kovetkezo kocsim toled lesz Arpi...de csak ha rendes motorral veszed :D
Neked minden levetett autod aranybanya (a kovetkezo tulajnak) :franko:

András, aki a 39-et megvette, Ő is naponta feljár a fórumra, hogy most ez, most az romlott el... :D Ő 1 év alatt 1 garnitúra első fékbetétet és 1 főtengely-jeladót cserélt, pedig nagyon gondos gazda és ért is hozzá, én meg a világ pénzét ráköltöttem UBI-ra.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.04.23. 11:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.05. 20:57
Hozzászólások: 1609
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 988 alkalommal
Kapott köszik: 245 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Bummer írta:
hamoriarpi írta:
nagy.matyika írta:
Úgy látom, te legalább 10 évre tervezel :D

Nem, csak nem tudok átsiklani a problémák felett. Egy hiányos műszaki állapotú BMW ugyanolyan sz@r, mint egy tökéletes off.


Hihihi...a kovetkezo kocsim toled lesz Arpi...de csak ha rendes motorral veszed :D
Neked minden levetett autod aranybanya (a kovetkezo tulajnak) :franko:

András, aki a 39-et megvette, Ő is naponta feljár a fórumra, hogy most ez, most az romlott el... :D Ő 1 év alatt 1 garnitúra első fékbetétet és 1 főtengely-jeladót cserélt, pedig nagyon gondos gazda és ért is hozzá, én meg a világ pénzét ráköltöttem UBI-ra.


Kivarom amig lesz egy elado franko F10-ed...
Mondjuk egy M-es sedan 2.8-3 lityis benzines :D nahhh jooo...duzzogva sor6 dezso is lehet...uh...legyel szives majd igy valasztani :D :D :D

_________________
IF YOU'RE NOT LIVING ON THE EDGE, YOU'RE TAKING UP TOO MUCH SPACE
THE GREEN FROG


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.04.23. 12:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
nagy.matyika írta:
Úgy látom, te legalább 10 évre tervezel :D

Nem, csak nem tudok átsiklani a problémák felett. Egy hiányos műszaki állapotú BMW ugyanolyan sz@r, mint egy tökéletes off.


Ez igaz, de az autó fél vételárát én nem biztos, hogy rákölteném a 35d-re :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.04.23. 13:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
nagy.matyika írta:
hamoriarpi írta:
nagy.matyika írta:
Úgy látom, te legalább 10 évre tervezel :D

Nem, csak nem tudok átsiklani a problémák felett. Egy hiányos műszaki állapotú BMW ugyanolyan sz@r, mint egy tökéletes off.


Ez igaz, de az autó fél vételárát én nem biztos, hogy rákölteném a 35d-re :D

Az autó fél vételára 35d esetében kb. 8 millió Ft.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.04.23. 13:56 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.10. 01:00
Hozzászólások: 24
Tartózkodási hely: Tuttlingen
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Ha esetleg valaki E60/61-ben látja a jövőjét:

drága gépjárművédelmi rendszer beépítése
külső tükörlapok csere
ködfényszórók csere
oldalindexek csere
első rendszám csere
fényszóró kiszerelés, políroztatás, 3M fóliázás
fényszóróizzók csere (2x xenon, 2x távfény, indexek)
fényszóró, ködfényszóró műszeres beállítása
hiányzó J.E. szövetszőnyeg pótlás
elektromos fojtószelep csere
EGR tisztítás
EGR és fő termosztát csere
váltóolaj, karter, szűrő, átvezető, csavarok cserélve, adaptáció
hátsó fékbetétek és kopásjelző csere
4db Styling 122 vásárlás használtan
4db 17'' Good Year Ultra Grip 8 Performance téli
szívósor csere új, flapesre
4db izzítógyertya
porlasztók felújítása, csúcscsere, kódolás
1db új, komplett porlasztó
összes szíj és feszítőgörgő csere
5. ajtó kábeleinek cseréje Sencom javítókészletre (fonott vezetékes, szilikon bevonattal, gumírozott, texil csőben, állítólag soha nem törik)
5. ajtó fém átvezetőcsatornáinak cseréje
2X olajcsere, levegőszűrő, olajszűrő, pollenszűrő, gázolajszűrő
összes ablaktörlő lapát cseréje
turbo és intercooler tömítéseinek cseréje
intercooler csere
első féktárcsák, betétek, kopásjelző csere
2db egyenes, 2 db görbe lengőkar, 2 db stabpálca cseréje
2db stabszilent csere
futómű beállítás
töltőnyomás-szenzor csere
töltőlevegő hőmérő csere
légtömegmérő csere
druckwandler, összes vákuumcső csere
EGR csere
4db Styling 245 vásárlás használtan
4db 17'' Hankook Ventus S1 Evo2 nyárira
2db motortartó bak csere
1db váltótartó bak csere
1db Exide Premium 100Ah akkumulátor
1db kipuffogó függesztő bak csere
1db lambdaszonda csere
hátsó lökhárító újrafényeztetése színeltérés miatt (folyamatban)
összes beltéri díszítő elem fényeztetése zongoralakk színre (folyamatban)
következő olajcserénél turbo csere (késik a nyomás, valószínű kopottak a lapátok)

Az autó még nincs meg 1 éve.


Szép lista, de mondjuk gondos gazda vagy ez látszik :franko: Egy olyan összehasonlítást is megnéznék ahol a Te táblázatod ki van egészítve a futott km-re eltankolt üzemanyag költséggel és mellette mondjuk egy benzinmotorral szerelt gazda is leírja a kijavított problémáit olyan hibátlanul ahogyan Te is, mellette pedig szerepelteti az ugyanannyi km-re elköltött üzemanyag összegét. Lehet érthetetlenül fogalmaztam csak kíváncsi lennék, hogy ténylegesen hány km-ertől éri meg a diesel, mert sok olyan gond van amit írtál ami diesel hiba. Ha azok az összegek megmaradnak lehet egy adott km-ig kiegészíted a benzines többletfogyasztását. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Swordfish az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.04.23. 14:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Most az új ártól vonatkoztassunk el, mert nem új autókról van szó :D Én tudom, hogy csak ilyen áron lehet üzembiztos az autód és nem is akarok elbújni az esetleges javítások elől, de akkor se lehet szó nélkül elmenni amellett, hogy elég jelentős összeget ráköltöttél az autódra :wink: Ráadásul ettől csak üzembiztosabb, de értékesebb nem lett és ez itt a probléma. Ezért feltételeztem, hogy esetleg hosszú távra tervezel vele. A hozzá állásod minden esetre példa értékű :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.04.23. 14:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Swordfish írta:

Szép lista, de mondjuk gondos gazda vagy ez látszik :franko: Egy olyan összehasonlítást is megnéznék ahol a Te táblázatod ki van egészítve a futott km-re eltankolt üzemanyag költséggel és mellette mondjuk egy benzinmotorral szerelt gazda is leírja a kijavított problémáit olyan hibátlanul ahogyan Te is, mellette pedig szerepelteti az ugyanannyi km-re elköltött üzemanyag összegét. Lehet érthetetlenül fogalmaztam csak kíváncsi lennék, hogy ténylegesen hány km-ertől éri meg a diesel, mert sok olyan gond van amit írtál ami diesel hiba. Ha azok az összegek megmaradnak lehet egy adott km-ig kiegészíted a benzines többletfogyasztását. :)


Ezt most úgy számoltam, mint magánszemély:

Átlagosan 1.5-2 liter a fogyasztásbeli különbség, ha a nagy átlagot nézem. 10 évvel ezelőtt 235 ft körül volt a gázolaj ára most meg 420 körül alakul. Ha megnézel egy táblázatot, akkor durván átlagolhatod az elmúlt 10 év gázolaj árát 330-340 forintra. Ez esetben, ha a két literes fogyasztás különbséggel számolsz, akkor mondjuk 160 ezer km-re nézve ( itt szoktak jönni a gondok) durván 1 millió forint marad a zsebedben. Így az én véleményem szerint ez a megtakarítás nagyjából fedezi az esetleges diesel problémákból eredő javításokat. A baj az, hogy nem mindenki végzi el időben a nagy szervizelést, azért ez az olyan emberekre marad, mint pl Árpi, aki példásan kijavíttat mindent!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.04.23. 14:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
nagy.matyika írta:
Most az új ártól vonatkoztassunk el, mert nem új autókról van szó :D Én tudom, hogy csak ilyen áron lehet üzembiztos az autód és nem is akarok elbújni az esetleges javítások elől, de akkor se lehet szó nélkül elmenni amellett, hogy elég jelentős összeget ráköltöttél az autódra :wink: Ráadásul ettől csak üzembiztosabb, de értékesebb nem lett és ez itt a probléma. Ezért feltételeztem, hogy esetleg hosszú távra tervezel vele. A hozzá állásod minden esetre példa értékű :wink:

Sajnos az előző gazdája csak kímélte (ez látszik a külső-belső állapotán), de nem költött rá, ezt mondta is. Megkapta a rendszeres szervízt, ezen kívül "soha semmi baj a nem volt". Baja tényleg nem volt, semmilyen hibát nem írt ki a BC, ha leegyszerűsítve nézzük. Azt is meg kell érteni, hogy 8 éves, 200 ezeres autóról beszélünk. Ő a rettenetes avulást "költötte bele" az autóba, én a tökéletes, gyári állapotúra hozásának költségét. Ki jár jól? A számok alapján ez szerintem nem kérdés.
Az, hogy értékesebb nem lett, erről vitatkoznék. Egyrészt értékesebb, mert ha minden 100%, ban stimmel rajta, akkor öröm vele autózni. Ha csak megközelítőleg, akkor meg nagy csalódás és sok méreg. Pénzben kifejezett értékre is le lehet fordítani. Az E39-et aznap eladtam, amikor feltettem a hírdetést és az első érdeklődő vette meg, alku nélkül. Átlagosan mennyi ideig kell árulni egy átlagos állapotú E39-et? Közben átlagosan hányszor kell csökkenteni az árát, hogy végre telefonáljon valaki? Az idő pénz.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.04.23. 14:37 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.10. 01:00
Hozzászólások: 24
Tartózkodási hely: Tuttlingen
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
Swordfish írta:

Szép lista, de mondjuk gondos gazda vagy ez látszik :franko: Egy olyan összehasonlítást is megnéznék ahol a Te táblázatod ki van egészítve a futott km-re eltankolt üzemanyag költséggel és mellette mondjuk egy benzinmotorral szerelt gazda is leírja a kijavított problémáit olyan hibátlanul ahogyan Te is, mellette pedig szerepelteti az ugyanannyi km-re elköltött üzemanyag összegét. Lehet érthetetlenül fogalmaztam csak kíváncsi lennék, hogy ténylegesen hány km-ertől éri meg a diesel, mert sok olyan gond van amit írtál ami diesel hiba. Ha azok az összegek megmaradnak lehet egy adott km-ig kiegészíted a benzines többletfogyasztását. :)


Ezt most úgy számoltam, mint magánszemély:

Átlagosan 1.5-2 liter a fogyasztásbeli különbség, ha a nagy átlagot nézem. 10 évvel ezelőtt 235 ft körül volt a gázolaj ára most meg 420 körül alakul. Ha megnézel egy táblázatot, akkor durván átlagolhatod az elmúlt 10 év gázolaj árát 330-340 forintra. Ez esetben, ha a két literes fogyasztás különbséggel számolsz, akkor mondjuk 160 ezer km-re nézve ( itt szoktak jönni a gondok) durván 1 millió forint marad a zsebedben. Így az én véleményem szerint ez a megtakarítás nagyjából fedezi az esetleges diesel problémákból eredő javításokat. A baj az, hogy nem mindenki végzi el időben a nagy szervizelést, azért ez az olyan emberekre marad, mint pl Árpi, aki példásan kijavíttat mindent!


Ez igaz, ha újonnan veszed meg, mondjuk lehet igaz akkor is ha 5-6 évesen veszed meg :) bár akkor lehet több gond jön elő mondjuk az üzemanyag ellátó rendszernél is a dieselnél, de nem akarok itt vitát :D mindenki olyat vegyen amit szeretne. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.04.23. 14:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Árpi, teljes mértékben igazad van! Nálam sem volt még semmi tényleges "hiba", csak az elmulasztott szerviz, na meg a kötelezők. Az autó egyébként a nagy átlaghoz képest megkímélt, valószínűleg nem is fog gondot jelenteni a jövőbeli értékesítése. A e39 28i is 3 nap alatt elment és ez valahol büszkeséggel tölti el az embert :D Az újjal pedig maximálisan öröm autózni, mióta kiderült, hogy az utángyártott felnigarnitúra miatt volt minősíthetetlen az úttartása. Azt is le kéne adni inkább a zúzdába :facepalm:

Diesel üzemanyag ellátó rendszertől személy szerint nem félek! Ügyelni kell a gázolajszűrő cseréjére, prémium gázolajat kell tankolni az autóba (óvatosan megemlítem még a plusz adalékolás lehetőségét is), na meg nem kell fitogtatni, hogy ez is elmegy 900-1000 km-et egy tankból, mert az alacsony üzemanyagszint is káros. ÉS! Mint minden mást az üzemanyag rendszert is illik időnként átnézetni és karban tartani, mert ezek a Bosch porlasztócsúcsok 100%-ig felújíthatóak, ha időben felismerésre kerül a probléma, így pedig a javítás ára sem húzós.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.04.23. 16:08 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.03.26. 00:00
Hozzászólások: 39
Tartózkodási hely: Írország
Adott köszi: 30 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
nagy.matyika írta:
Most az új ártól vonatkoztassunk el, mert nem új autókról van szó :D Én tudom, hogy csak ilyen áron lehet üzembiztos az autód és nem is akarok elbújni az esetleges javítások elől, de akkor se lehet szó nélkül elmenni amellett, hogy elég jelentős összeget ráköltöttél az autódra :wink: Ráadásul ettől csak üzembiztosabb, de értékesebb nem lett és ez itt a probléma. Ezért feltételeztem, hogy esetleg hosszú távra tervezel vele. A hozzá állásod minden esetre példa értékű :wink:

Sajnos az előző gazdája csak kímélte (ez látszik a külső-belső állapotán), de nem költött rá, ezt mondta is. Megkapta a rendszeres szervízt, ezen kívül "soha semmi baj a nem volt". Baja tényleg nem volt, semmilyen hibát nem írt ki a BC, ha leegyszerűsítve nézzük. Azt is meg kell érteni, hogy 8 éves, 200 ezeres autóról beszélünk. Ő a rettenetes avulást "költötte bele" az autóba, én a tökéletes, gyári állapotúra hozásának költségét. Ki jár jól? A számok alapján ez szerintem nem kérdés.
Az, hogy értékesebb nem lett, erről vitatkoznék. Egyrészt értékesebb, mert ha minden 100%, ban stimmel rajta, akkor öröm vele autózni. Ha csak megközelítőleg, akkor meg nagy csalódás és sok méreg. Pénzben kifejezett értékre is le lehet fordítani. Az E39-et aznap eladtam, amikor feltettem a hírdetést és az első érdeklődő vette meg, alku nélkül. Átlagosan mennyi ideig kell árulni egy átlagos állapotú E39-et? Közben átlagosan hányszor kell csökkenteni az árát, hogy végre telefonáljon valaki? Az idő pénz.

A Te autódra bármikor lennék vevő, ha otthon laknék. Mintaértékű hozzáállás. Grat.


Küldve az én iPhone-ről Tapatalk használatával

_________________
Pzotyo aki mindenhez szeretne érteni, és szereti a szépet, de BMW legyen...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.04.23. 16:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2011.02.05. 01:00
Hozzászólások: 3128
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 762 alkalommal
Kapott köszik: 1044 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Pzotyo írta:
hamoriarpi írta:
nagy.matyika írta:
Most az új ártól vonatkoztassunk el, mert nem új autókról van szó :D Én tudom, hogy csak ilyen áron lehet üzembiztos az autód és nem is akarok elbújni az esetleges javítások elől, de akkor se lehet szó nélkül elmenni amellett, hogy elég jelentős összeget ráköltöttél az autódra :wink: Ráadásul ettől csak üzembiztosabb, de értékesebb nem lett és ez itt a probléma. Ezért feltételeztem, hogy esetleg hosszú távra tervezel vele. A hozzá állásod minden esetre példa értékű :wink:

Sajnos az előző gazdája csak kímélte (ez látszik a külső-belső állapotán), de nem költött rá, ezt mondta is. Megkapta a rendszeres szervízt, ezen kívül "soha semmi baj a nem volt". Baja tényleg nem volt, semmilyen hibát nem írt ki a BC, ha leegyszerűsítve nézzük. Azt is meg kell érteni, hogy 8 éves, 200 ezeres autóról beszélünk. Ő a rettenetes avulást "költötte bele" az autóba, én a tökéletes, gyári állapotúra hozásának költségét. Ki jár jól? A számok alapján ez szerintem nem kérdés.
Az, hogy értékesebb nem lett, erről vitatkoznék. Egyrészt értékesebb, mert ha minden 100%, ban stimmel rajta, akkor öröm vele autózni. Ha csak megközelítőleg, akkor meg nagy csalódás és sok méreg. Pénzben kifejezett értékre is le lehet fordítani. Az E39-et aznap eladtam, amikor feltettem a hírdetést és az első érdeklődő vette meg, alku nélkül. Átlagosan mennyi ideig kell árulni egy átlagos állapotú E39-et? Közben átlagosan hányszor kell csökkenteni az árát, hogy végre telefonáljon valaki? Az idő pénz.

A Te autódra bármikor lennék vevő, ha otthon laknék. Mintaértékű hozzáállás. Grat.


Küldve az én iPhone-ről Tapatalk használatával


Uraim, tessék beállni a sorba... Nem tolakszunk ám ... ! :lol:

_________________
jlaci74@gmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.04.23. 16:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.05. 20:57
Hozzászólások: 1609
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 988 alkalommal
Kapott köszik: 245 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jlaci74 írta:
Pzotyo írta:
hamoriarpi írta:
nagy.matyika írta:
Most az új ártól vonatkoztassunk el, mert nem új autókról van szó :D Én tudom, hogy csak ilyen áron lehet üzembiztos az autód és nem is akarok elbújni az esetleges javítások elől, de akkor se lehet szó nélkül elmenni amellett, hogy elég jelentős összeget ráköltöttél az autódra :wink: Ráadásul ettől csak üzembiztosabb, de értékesebb nem lett és ez itt a probléma. Ezért feltételeztem, hogy esetleg hosszú távra tervezel vele. A hozzá állásod minden esetre példa értékű :wink:

Sajnos az előző gazdája csak kímélte (ez látszik a külső-belső állapotán), de nem költött rá, ezt mondta is. Megkapta a rendszeres szervízt, ezen kívül "soha semmi baj a nem volt". Baja tényleg nem volt, semmilyen hibát nem írt ki a BC, ha leegyszerűsítve nézzük. Azt is meg kell érteni, hogy 8 éves, 200 ezeres autóról beszélünk. Ő a rettenetes avulást "költötte bele" az autóba, én a tökéletes, gyári állapotúra hozásának költségét. Ki jár jól? A számok alapján ez szerintem nem kérdés.
Az, hogy értékesebb nem lett, erről vitatkoznék. Egyrészt értékesebb, mert ha minden 100%, ban stimmel rajta, akkor öröm vele autózni. Ha csak megközelítőleg, akkor meg nagy csalódás és sok méreg. Pénzben kifejezett értékre is le lehet fordítani. Az E39-et aznap eladtam, amikor feltettem a hírdetést és az első érdeklődő vette meg, alku nélkül. Átlagosan mennyi ideig kell árulni egy átlagos állapotú E39-et? Közben átlagosan hányszor kell csökkenteni az árát, hogy végre telefonáljon valaki? Az idő pénz.

A Te autódra bármikor lennék vevő, ha otthon laknék. Mintaértékű hozzáállás. Grat.


Küldve az én iPhone-ről Tapatalk használatával


Uraim, tessék beállni a sorba... Nem tolakszunk ám ... ! :lol:


Hihihi...en masik sorban allok...LeviM5-ben :D
Dusbenzingozoshidegingitasosban..hmmmm....fincsiiii...

_________________
IF YOU'RE NOT LIVING ON THE EDGE, YOU'RE TAKING UP TOO MUCH SPACE
THE GREEN FROG


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.04.23. 18:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Bummer írta:

Hihihi...en masik sorban allok...LeviM5-ben :D
Dusbenzingozoshidegingitasosban..hmmmm....fincsiiii...


És vennél rá évente 2 garnitúra 19-es új gumit is az E39-ed piaci értékéért? :roll:

Nincs ezzel semmi baj, csak azért lássuk be a korlátainkat. :wink:

Én annó 4 felett vettem az E61-et, bőven elment már rá a vételár több, mint fele, 100e km-nél kicsivel több kilóméter alatt.

Nem tökéletes esztétikai szemponból, műszakilag annál inkább, de nagyon jól bevált családi autónak. Nekem egy 25d-t tartani nem megterhelő anyagilag, egy M5-öt vagy egy 50i-t viszont már nem bírnék. :oops:

Meg ugye nekem mellette van még másik két bajor is.... De azoktól sem válnék meg.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.04.23. 18:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
jlaci74 írta:
Uraim, tessék beállni a sorba... Nem tolakszunk ám ... ! :lol:


Ja, azért, hogy 2 hónap múlva eladó legyen... :nyelves:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.04.23. 18:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.05. 20:57
Hozzászólások: 1609
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 988 alkalommal
Kapott köszik: 245 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Bummer írta:

Hihihi...en masik sorban allok...LeviM5-ben :D
Dusbenzingozoshidegingitasosban..hmmmm....fincsiiii...


És vennél rá évente 2 garnitúra 19-es új gumit is az E39-ed piaci értékéért? :roll:

Nincs ezzel semmi baj, csak azért lássuk be a korlátainkat. :wink:

Én annó 4 felett vettem az E61-et, bőven elment már rá a vételár több, mint fele, 100e km-nél kicsivel több kilóméter alatt.

Nem tökéletes esztétikai szemponból, műszakilag annál inkább, de nagyon jól bevált családi autónak. Nekem egy 25d-t tartani nem megterhelő anyagilag, egy M5-öt vagy egy 50i-t viszont már nem bírnék. :oops:

Meg ugye nekem mellette van még másik két bajor is.... De azoktól sem válnék meg.


Mindig a kisebbet :(
Elsosorban poen es vagy szinten mozgott...

1ev/12ekm alatt nalam is elment a vetelar fele es semmi komoly problem nem volt...igaz ennek egy resze tunying... :D

De azon vagyok, h egyszer egy e39@M5 se legyen gond...HOBBY autonak ;)

_________________
IF YOU'RE NOT LIVING ON THE EDGE, YOU'RE TAKING UP TOO MUCH SPACE
THE GREEN FROG


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.04.23. 19:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Bummer írta:
Mindig a kisebbet :(


Ne haragudj, nem személyeskedésnek szántam. :sör:

Csak próbálom jelezni, hogy egy nagyvad tartása rendes körülmények között (gumi-fék-üzemanyag-miazmás) is évente egy átlagos E39-et benyel, ne legyenek tévhitek. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: 3 Bummer, muhaati, Pzotyo
Értékelés: 14.29%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 470 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 24  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator