* *
Pontos idő: 2024.05.12. 21:49

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 470 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 24  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.10.03. 20:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
Imco írta:
morv írta:
Mikor valtasz f10-re? Ezzel a kocsival valaki jol fog jarni, ugy, mint az elozovel :)

Várj már egy kicsit! Még át kell építeni! :wink: :D

benzines lesz belőle? :mrgreen:

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.10.03. 20:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Ha esetleg valaki E60/61-ben látja a jövőjét:

drága gépjárművédelmi rendszer beépítése
külső tükörlapok csere
ködfényszórók csere
oldalindexek csere
első rendszám csere
fényszóró kiszerelés, políroztatás, 3M fóliázás
fényszóróizzók csere (2x xenon, 2x távfény, indexek)
fényszóró, ködfényszóró műszeres beállítása
hiányzó J.E. szövetszőnyeg pótlás
elektromos fojtószelep csere
EGR tisztítás
EGR és fő termosztát csere
váltóolaj, karter, szűrő, átvezető, csavarok cserélve, adaptáció
hátsó fékbetétek és kopásjelző csere
4db Styling 122 vásárlás használtan
4db 17'' Good Year Ultra Grip 8 Performance téli
szívósor csere új, flapesre
4db izzítógyertya
porlasztók felújítása, csúcscsere, kódolás
1db új, komplett porlasztó
összes szíj és feszítőgörgő csere
5. ajtó kábeleinek cseréje Sencom javítókészletre (fonott vezetékes, szilikon bevonattal, gumírozott, texil csőben, állítólag soha nem törik)
5. ajtó fém átvezetőcsatornáinak cseréje
2X olajcsere, levegőszűrő, olajszűrő, pollenszűrő, gázolajszűrő
összes ablaktörlő lapát cseréje
turbo és intercooler tömítéseinek cseréje
intercooler csere
első féktárcsák, betétek, kopásjelző csere
2db egyenes, 2 db görbe lengőkar, 2 db stabpálca cseréje
2db stabszilent csere
futómű beállítás
töltőnyomás-szenzor csere
töltőlevegő hőmérő csere
légtömegmérő csere
druckwandler, összes vákuumcső csere
EGR csere
4db Styling 245 vásárlás használtan
4db 17'' Hankook Ventus S1 Evo2 nyárira
2db motortartó bak csere
1db váltótartó bak csere
1db Exide Premium 100Ah akkumulátor
1db kipuffogó függesztő bak csere
1db lambdaszonda csere
hátsó lökhárító újrafényeztetése színeltérés miatt (Az új fényezés sem tökéletesen színazonos. Gariban újra valamikor.)
összes beltéri díszítő elem fényeztetése zongoralakk színre (Ez csodaszép lett. Nagyban emeli a beltér hangulatát.)
diszkrét hővédő fólia a B oszloptól hátrafelé

ismét olajcsere, olajszűrő, légszűrő, üzemanyagszűrő
gyári új Garrett turbó
turbó összes tömítése
turbó összes olajcsöve
intercooler és coolercsövek tisztítása
első ablaktörlő lapátok cseréje
bal első ködfényszóró ismét csere párásodás miatt
téli kerekek centírozása, felrakása

1 tömítés hiánya miatt pár nappal későbbre halasztva:
vízpumpa
teljes hűtővíz csere

Felső zajcsillapító motorburkolatot kell hamarosan cserélni a szivacsbetét állapota miatt.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.10.03. 21:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Ha esetleg valaki E60/61-ben látja a jövőjét:

drága gépjárművédelmi rendszer beépítése
külső tükörlapok csere
ködfényszórók csere
oldalindexek csere
első rendszám csere
fényszóró kiszerelés, políroztatás, 3M fóliázás
fényszóróizzók csere (2x xenon, 2x távfény, indexek)
fényszóró, ködfényszóró műszeres beállítása
hiányzó J.E. szövetszőnyeg pótlás
elektromos fojtószelep csere
EGR tisztítás
EGR és fő termosztát csere
váltóolaj, karter, szűrő, átvezető, csavarok cserélve, adaptáció
hátsó fékbetétek és kopásjelző csere
4db Styling 122 vásárlás használtan
4db 17'' Good Year Ultra Grip 8 Performance téli
szívósor csere új, flapesre
4db izzítógyertya
porlasztók felújítása, csúcscsere, kódolás
1db új, komplett porlasztó
összes szíj és feszítőgörgő csere
5. ajtó kábeleinek cseréje Sencom javítókészletre (fonott vezetékes, szilikon bevonattal, gumírozott, texil csőben, állítólag soha nem törik)
5. ajtó fém átvezetőcsatornáinak cseréje
2X olajcsere, levegőszűrő, olajszűrő, pollenszűrő, gázolajszűrő
összes ablaktörlő lapát cseréje
turbo és intercooler tömítéseinek cseréje
intercooler csere
első féktárcsák, betétek, kopásjelző csere
2db egyenes, 2 db görbe lengőkar, 2 db stabpálca cseréje
2db stabszilent csere
futómű beállítás
töltőnyomás-szenzor csere
töltőlevegő hőmérő csere
légtömegmérő csere
druckwandler, összes vákuumcső csere
EGR csere
4db Styling 245 vásárlás használtan
4db 17'' Hankook Ventus S1 Evo2 nyárira
2db motortartó bak csere
1db váltótartó bak csere
1db Exide Premium 100Ah akkumulátor
1db kipuffogó függesztő bak csere
1db lambdaszonda csere
hátsó lökhárító újrafényeztetése színeltérés miatt (Az új fényezés sem tökéletesen színazonos. Gariban újra valamikor.)
összes beltéri díszítő elem fényeztetése zongoralakk színre (Ez csodaszép lett. Nagyban emeli a beltér hangulatát.)
diszkrét hővédő fólia a B oszloptól hátrafelé

ismét olajcsere, olajszűrő, légszűrő, üzemanyagszűrő
gyári új Garrett turbó
turbó összes tömítése
turbó összes olajcsöve
intercooler és coolercsövek tisztítása
első ablaktörlő lapátok cseréje
bal első ködfényszóró ismét csere párásodás miatt
téli kerekek centírozása, felrakása

1 tömítés hiánya miatt pár nappal későbbre halasztva:
vízpumpa
teljes hűtővíz csere

Felső zajcsillapító motorburkolatot kell hamarosan cserélni a szivacsbetét állapota miatt.

Jaaaa! Akkor már eladhatod! :D ;)

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.10.03. 21:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Per pill. nem tervezem.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.10.03. 21:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Per pill. nem tervezem.
:franko:

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.10.04. 05:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Erzetre valtozott valami a turbo cseretol?

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.10.04. 11:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
morv írta:
Erzetre valtozott valami a turbo cseretol?

Mélyről húz, mint a vízhordó lány, nem gondolkodik, szebben és hamarabb vált, szebb a hangja. Kb. ennyi.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.12.02. 23:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Anno 253000 km táján:

- 6 db gyári izzító gyertya (most lett először cserélve) - 27540 Ft
- kartergázszűrő készlet -14 500 Ft
- szívósor tömítés garnitúra -12 500 Ft
- ebay swirl flaps dugó készlet 6db -11655 Ft
- turbó tömítések (összes)- 33000 Ft
- AGR termostat -13691 Ft
- main termostat-18405 Ft
- vízpumpa- 35540 Ft
- Rács a lökösbe- 9404 Ft
- nagyszilent 2db- 13004 Ft
- Gyári balos első lengőkar- 43000 Ft
- két db stabilizátor pálca- 18000 Ft
- 4db M5 replica felni télire, új firestone téli gumikkal- 150.000 Ft (szerintem elég jó ár)
- fő vákuumcső elvolt rágva, köszi nyestpajti :facepalm: - ár ismeretlen
- Sajnos kiderült, hogy a coolertől feljövő turbócsőn van egy centis lyuk, szóval az is cserélve lett- 61000 Ft

2013.12.04

260454 km:
- elől a középső/jobb oldali PDC fej meghalt- 2x13 ezer forint (sikerült 2 db bontottat találni ezüst színben, úgyhogy vettünk tartalékot is.) -26000 Ft+pk
- olajcsere 9*2350ft + olajszűrő ( gyári az olaj és a szűrő is) = 21150+ szűrő+pk
- diag 5000 Ft

2014.01.28

262720 km:

- két db első féktárcsa, fékbetét, kopásjelző (gyári)-140.000 Ft
- gyári légszűrő(Mann)-8500 Ft

2014.03.20

265400 km:
- Két db hátsó lengőkar szilent (gyári) 2x8500 Ft

2014.03.20

272566 km: (furcsa, de az elmúlt 5 hónapban csak futóművet kellett állítani :facepalm:)
- 9 liter BMW LL04 - 9*2400 Ft
- Mann filter olajszűrő - 5000 Ft
- 2 db aktívszenes pollenszűrő -5990 Ft[/quote]

2014.12.02

276*** km:
- volt tavasz óta egy két szösszenet, amit nem dokumentáltam itt, mert túl apró dolgok voltak.
- új aksi még tavasszal (Bosch, majd kiderül mit bír) - 50 valahány ezer forint
- gyári futómű állítás 18000 Ft.
- izzítás vezérlő - 30000 Ft
- DPF tisztító folyadék - 7000 Ft
- üzemanyagszűrő - 10000 Ft
- Bosch ablaktörlő garnitúra - 15000 Ft
- 6 db porlasztó felújítás + segédanyagok + munkadíj - 450 ezer Ft

Hogy megérte e? Igen minden egyes javítás után egyre és egyre jobb az autó. Most pillanatnyilag teljesen hibakódmentes, úgy megy, mint akit seggbe rúgtak és se nem kormol, se nem érezni az eddigi édeskés "dögszagot" ami a kipufogóból jött. Mivel egy E60-ról beszélünk, vannak még apróságok és nyilván lesznek is, de szerintem mindenért kárpótolja az embert!

Eddig összesen: 1.3 millió forint :facepalm:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: kzolee
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.12.03. 05:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
Anno 253000 km táján:

- 6 db gyári izzító gyertya (most lett először cserélve) - 27540 Ft
- kartergázszűrő készlet -14 500 Ft
- szívósor tömítés garnitúra -12 500 Ft
- ebay swirl flaps dugó készlet 6db -11655 Ft
- turbó tömítések (összes)- 33000 Ft
- AGR termostat -13691 Ft
- main termostat-18405 Ft
- vízpumpa- 35540 Ft
- Rács a lökösbe- 9404 Ft
- nagyszilent 2db- 13004 Ft
- Gyári balos első lengőkar- 43000 Ft
- két db stabilizátor pálca- 18000 Ft
- 4db M5 replica felni télire, új firestone téli gumikkal- 150.000 Ft (szerintem elég jó ár)
- fő vákuumcső elvolt rágva, köszi nyestpajti :facepalm: - ár ismeretlen
- Sajnos kiderült, hogy a coolertől feljövő turbócsőn van egy centis lyuk, szóval az is cserélve lett- 61000 Ft

2013.12.04

260454 km:
- elől a középső/jobb oldali PDC fej meghalt- 2x13 ezer forint (sikerült 2 db bontottat találni ezüst színben, úgyhogy vettünk tartalékot is.) -26000 Ft+pk
- olajcsere 9*2350ft + olajszűrő ( gyári az olaj és a szűrő is) = 21150+ szűrő+pk
- diag 5000 Ft

2014.01.28

262720 km:

- két db első féktárcsa, fékbetét, kopásjelző (gyári)-140.000 Ft
- gyári légszűrő(Mann)-8500 Ft

2014.03.20

265400 km:
- Két db hátsó lengőkar szilent (gyári) 2x8500 Ft

2014.03.20

272566 km: (furcsa, de az elmúlt 5 hónapban csak futóművet kellett állítani :facepalm:)
- 9 liter BMW LL04 - 9*2400 Ft
- Mann filter olajszűrő - 5000 Ft
- 2 db aktívszenes pollenszűrő -5990 Ft


2014.12.02

276*** km:
- volt tavasz óta egy két szösszenet, amit nem dokumentáltam itt, mert túl apró dolgok voltak.
- új aksi még tavasszal (Bosch, majd kiderül mit bír) - 50 valahány ezer forint
- gyári futómű állítás 18000 Ft.
- izzítás vezérlő - 30000 Ft
- DPF tisztító folyadék - 7000 Ft
- üzemanyagszűrő - 10000 Ft
- Bosch ablaktörlő garnitúra - 15000 Ft
- 6 db porlasztó felújítás + segédanyagok + munkadíj - 450 ezer Ft

Hogy megérte e? Igen minden egyes javítás után egyre és egyre jobb az autó. Most pillanatnyilag teljesen hibakódmentes, úgy megy, mint akit seggbe rúgtak és se nem kormol, se nem érezni az eddigi édeskés "dögszagot" ami a kipufogóból jött. Mivel egy E60-ról beszélünk, vannak még apróságok és nyilván lesznek is, de szerintem mindenért kárpótolja az embert!

Eddig összesen: 1.3 millió forint :facepalm:[/quote]
Helo Matyi
Apró szösszenet............ porlasztó 450 ezer :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.12.03. 09:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ironikus szerettem volna lenni. :facepalm: Nem kis összeg már az autó piaci értékéhez viszonyítva sem, de ha valaki meg szeretné hosszú távon tartani az autóját, akkor érdemes megcsinálni. Itt sajnos ennyit bírt, valaki más típusú használat mellett szerencsésebb. Most végre nem érezni azt, hogy az autó alacsony railnyomásnál becsörög és bután viselkedni. Ha odalépsz neki, akkor gondolkodás nélkül elindul, akár mélyről is. Továbbá az sincs, hogy hirtelen nem tudja az autó, hogy váltson e vagy sem és sokkal simábban,határozottabban vált fel és le egyaránt. Lehet, hogy még le is fogom adaptálni a váltót, majd meglátom :D

Ami megfontolandó tanács. Még idejében el kell csípni a problémát, mert akkor nem fog nehézséget okozni a porlasztók eltávolítása. Ellenben, ha már halál kokszos minden, akkor lehet némi kellemetlenség :!:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2014.12.13. 23:21 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.12. 14:58
Hozzászólások: 74
Tartózkodási hely: Veszprém
Adott köszi: 38 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Kicseréltettem a héten az olajteknő tömítést az M54B25 blokkon. Nos ez az e60-ban kb. 4 órás műtét!! Szóval ha valaki erre készül akkor úgy számoljon, hogy a tömítés árát szorozza fel kb. 5-el. De érdemes összekötni a projektet az első futómű vagy a kormánymű részeinek esetleg szükséges reparálásával mert úgyis le kell bontani az egész miskulanciát a sz@ros 7e Ft-os tömítés kicseréléséhez!
Egyébként az eredeti volt benne, ami így 10 éves korára, úgy töredezett mint a mandulahéj!


Sent from my iPhone using Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2015.01.23. 18:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
hamoriarpi írta:
Ha esetleg valaki E60/61-ben látja a jövőjét:

drága gépjárművédelmi rendszer beépítése
külső tükörlapok csere
ködfényszórók csere
oldalindexek csere
első rendszám csere
fényszóró kiszerelés, políroztatás, 3M fóliázás
fényszóróizzók csere (2x xenon, 2x távfény, indexek)
fényszóró, ködfényszóró műszeres beállítása
hiányzó J.E. szövetszőnyeg pótlás
elektromos fojtószelep csere
EGR tisztítás
EGR és fő termosztát csere
váltóolaj, karter, szűrő, átvezető, csavarok cserélve, adaptáció
hátsó fékbetétek és kopásjelző csere
4db Styling 122 vásárlás használtan
4db 17'' Good Year Ultra Grip 8 Performance téli
szívósor csere új, flapesre
4db izzítógyertya
porlasztók felújítása, csúcscsere, kódolás
1db új, komplett porlasztó
összes szíj és feszítőgörgő csere
5. ajtó kábeleinek cseréje Sencom javítókészletre (fonott vezetékes, szilikon bevonattal, gumírozott, texil csőben, állítólag soha nem törik)
5. ajtó fém átvezetőcsatornáinak cseréje
2X olajcsere, levegőszűrő, olajszűrő, pollenszűrő, gázolajszűrő
összes ablaktörlő lapát cseréje
turbo és intercooler tömítéseinek cseréje
intercooler csere
első féktárcsák, betétek, kopásjelző csere
2db egyenes, 2 db görbe lengőkar, 2 db stabpálca cseréje
2db stabszilent csere
futómű beállítás
töltőnyomás-szenzor csere
töltőlevegő hőmérő csere
légtömegmérő csere
druckwandler, összes vákuumcső csere
EGR csere
4db Styling 245 vásárlás használtan
4db 17'' Hankook Ventus S1 Evo2 nyárira
2db motortartó bak csere
1db váltótartó bak csere
1db Exide Premium 100Ah akkumulátor
1db kipuffogó függesztő bak csere
1db lambdaszonda csere
hátsó lökhárító újrafényeztetése színeltérés miatt (Az új fényezés sem tökéletesen színazonos. Gariban újra valamikor.)
összes beltéri díszítő elem fényeztetése zongoralakk színre (Ez csodaszép lett. Nagyban emeli a beltér hangulatát.)
diszkrét hővédő fólia a B oszloptól hátrafelé

ismét olajcsere, olajszűrő, légszűrő, üzemanyagszűrő
gyári új Garrett turbó
turbó összes tömítése
turbó összes olajcsöve
intercooler és coolercsövek tisztítása
első ablaktörlő lapátok cseréje
bal első ködfényszóró ismét csere párásodás miatt
téli kerekek centírozása, felrakása

1 tömítés hiánya miatt pár nappal későbbre halasztva:
vízpumpa
teljes hűtővíz csere

Felső zajcsillapító motorburkolatot kell hamarosan cserélni a szivacsbetét állapota miatt.


tank AC csere (jó volt)
mennyiségszabályozó szelep csere (jó volt)
Railnyomásszabályozó szelep csere (jó volt)
Railnyomás szenzor csere (döglött volt, az összes fals infót ő adta)

vízpumpa még mindig dobozban, tömítés megérkezett, fagyálló polcon (következő olajcserére halasztva, ami április magasságában lesz aktuális)
vettem egy garnitúra gyári BMW fékbetétet Padre klubtárstól jóárasítva (meg nem romlik alapon)

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2015.03.03. 19:41 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Turbó csere!
Kép
Felujitot Garrett :£449-
Olaj 5w-30 BMW £58-
Szürök(olaj,levegö,üzemanyag,pollen) £66-
Dpf tisztitó £19-
Turbó service kit £101-
Egr tisztitó 2db £10-
Druckwandrell Pierburg £80-
Munkadij,üzemanyag,£200-
Öszesen:£983-
Huf:403030 Ft- :doglotlo:

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2015.03.03. 19:45 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
Turbó csere!
Kép
Felujitot Garrett :£449-
Olaj 5w-30 BMW £58-
Szürök(olaj,levegö,üzemanyag,pollen) £66-
Dpf tisztitó £19-
Turbó service kit £101-
Egr tisztitó 2db £10-
Druckwandrell Pierburg £80-
Munkadij,üzemanyag,£200-
Öszesen:£983-
Huf:403030 Ft- :doglotlo:

Jó de ez kint egy heti kereset :)


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2015.03.03. 19:53 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
rockerekhu írta:
Turbó csere!
Kép
Felujitot Garrett :£449-
Olaj 5w-30 BMW £58-
Szürök(olaj,levegö,üzemanyag,pollen) £66-
Dpf tisztitó £19-
Turbó service kit £101-
Egr tisztitó 2db £10-
Druckwandrell Pierburg £80-
Munkadij,üzemanyag,£200-
Öszesen:£983-
Huf:403030 Ft- :doglotlo:

Jó de ez kint egy heti kereset :)
Egyezünk ki a nyári nagy szezon hajtasban 1.5hét most 2,5hét :D

Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek rockerekhu az itt látható tagok köszönték meg: admin
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2015.03.03. 20:05 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Folytatásokban mindig hozzáírom, hogy meglegyen egyben. Időközben lustaságból elmaradt a kilométerek precíz vezetése. :oops:

2008-07-10
134.193 km - az utolsó szervíz az előző tulajnál még belgiumban.
-------------

2009-06-09
143.500 km
-------------
Első fékbetét, kopásjelző, tárcsa: 77.852 Ft
Gázpedál elektr.: 29.332 Ft
Izzítógyertya 6 db: 27.600 Ft
Kipuf. leömlő + tömítések: 111.825 Ft
Munkadíj: 30.000 Ft

2009-08-14
151.200 km
-------------
9l olaj: 25.000 Ft
Olajszűrő: 3.920 Ft
Levegőszűrő: 8.610 Ft
Üzemanyagszűrő: 9.702 Ft
Pollenszűrők: 6.275 Ft

2009-08-21
158.000 km
-------------
4 db GoodYear Excellence gumi: 126.000 Ft

2010-04-13
183.500 km
-------------
8,5l olaj: 38.250 Ft
Olajszűrő: 5.514 Ft
Levegőszűrő: 13.449 Ft
Fékolaj: 3.201 Ft
Foglaltságérzékelő 1db: 25.395 Ft
Egyéb segédanyag: 3.748 Ft
Munkadíj: 34.013 Ft
Szívótorok javítás: 24.413 Ft
(mondjuk ezt nem értem, miért vették külön a két munkadíjat a számlán... )


2010-08-04
194.800 km
-------------
Bal első ködlámpa: 29.261 Ft
(elütöttem egy kutyát)


2010-10-04
197.500 km
-------------
4 db Bridgestone LM35 téligumi: 192.000 Ft
Loctite klímatisztító: 3.500 Ft
Napfényvédő akasztófül: 700 Ft

2010-10-12
199.000 km
-------------
6 db izzítógyertya: 24.600 Ft

2011-03-22
206.000 km
-------------
Szívósor tömítésgarnitúra csere: 52.200 Ft

2011-04-06
209.000 km
-------------
Nyári gumi (michelin Pilot Sport 3 XL) + felni (BMW Styling 124): 510.000 Ft

2011-05-24
210.000 km
-------------
9l olaj: 22.500 Ft
Olajszűrő: 4.000 Ft
Pollenszűrő 2 db: 19.000 Ft
Levegőszűrő: 10.700 Ft
Generátor + klíma szíj: 13.400 Ft
2 db termosztát: 20.500 Ft
Főtengely ékszíjtárcsa: 97.600 Ft
FÅ‘tengelyszimering: 5.100 Ft
Vízpumpa + tömítés: 23.500 Ft
Genereátor szíjfeszítő: 16.500 Ft
Kartergáz szűrő: 12.000 Ft
Üzemanyagszűrő: 15.000 Ft
Pohártartó: 19.800 Ft (Az asszony letérdelte :) )
Munkadíj: 45.000 Ft
Ezek közül nem kellett volna mindent cserélni, csak úgy voltam vele, ha már szét van bontva, csináljuk meg rendesen, ugyanis még a gyári cuccok voltak az autón a szűrőket, olajakat leszámítva. Az ékszíjtárcsa éppen egy kicsit kottyant már.

2011-08-05
213.000 km
-------------
Csomagtérroló nyitó szervómotor burkolattal: 15.000 Ft
Munkadíj: 3.500 Ft

2011-09-22
219.300 km
-------------
PDC javítás: 66.510 Ft (új PDC vezérlő)
Foglaltságérzékelő javítás: 59.010 Ft

2011-10-18
224.500 km
-------------
5W-30 Longlife-04 motorolaj 9l: 22.500,- Ft
motorolaj szűrő: 3.990,- Ft
aktívszenes pollenszűrő: 20.000,- Ft
levegőszűrő: 10.710,- Ft
első fékbetét készlet: 28.160,- Ft
első fékbetét kopásjelző: 5.870,- Ft
első féktárcsa 2 db: 49.000,- Ft
hátsó fékbetét készlet: 25.571,- Ft
hátsó fékbetét kopásjelző: 6.162,- Ft
fékfolyadék: 2.600,- Ft / liter
munkadíj: 36.000,- Ft

Ami csak engem zavart, de nem volt muszáj:
belső pohártartó ( fekete ): 19.783,- Ft
ablakemelő kapcsoló ( 61 31 6 951 956 ): 10.094,- Ft
ablakemelő kapcsoló ( 61 31 6 951 904 ): 26.914,- Ft
fogantyú alsó rész jobb ( 51 41 7 076 290 ): 4.251,- Ft
fogantyú alsó rész bal ( 51 41 7 076 289 ): 4.251,- Ft

2011-11-17
-------------
Hátsó ablaktörlő motor csere, átvezető kábel javítás: 136.450,-Ft


2011-12-14
230.000 km
-------------
Hátsó vázkeret szilent 4 db: 54.920,- Ft
Összetartás állító csavar 2 db: 2.548,- Ft
Irányító szilent 2 db: 24.556,- Ft
Rögzítő gyűrű: 826,- Ft
Kitámasztókar: 65.369,- Ft (Ezt azért kellet cserélni, mert belerohadt az összetartás állító csavar)
Munkadíj: 25.000,- Ft

2012-02-05
235.000 km
-------------
Ablakmosó cső: 5.045,- Ft (Kifolyt az ablakmosófolyadék, a csőcsatlakozásnál.)

2012-05-30
2??.??? km
-------------
- hátsó féktárcsa: 24.884,- Ft / db
- hátsó fékcső: 9.919,- Ft / db
- kézifékbetét készlet: 23.423,- Ft
- kézifékbetét rugókészlet: 5.607,- Ft
- differenciálmű szimmering, kardán: 6.494,- Ft
- differenciálmű szimmering, féltengely: 4.620,- Ft / db
- differenciálmű folyékony tömítés ( Loctite 5970 ): 4.794,- Ft
- differenciálmű olaj ( Castrol Syntrax Longlife 75W-90 ( SAF-XO ) ): 3.390,- Ft / liter
- kuplung készlet: 102.632,- Ft
- stift: 366,- Ft
- kettős tömegű lendkerék: 257.460,- Ft
- főtengely hátsó szimmering: 21.485,- Ft
- első lengéscsillapító: 83.722,- Ft / db
- önzáró anya: 475,- Ft / db
- toronycsapágy: 12.497,- Ft / db
- felső rugóalátét: 1.183,- Ft / db
- kiegészítő csillapító: 7.030,- Ft / db
- porvédő: 1.397,- Ft / db
- alsó rugóalátét: 1.454,- Ft / db
- hátsó lengéscsillapító: 45.349,- Ft / db
- önzáró anya: 352,- Ft / db
- kiegészítő csillapító: 5.310,- Ft / db
- távtartó hüvely: 522,- Ft / db
- toronycsapágy: 1.340,- Ft / db

2013-04-25
2??.??? km
---------------
- klímahűtő: 133.627,- Ft
- klímakompresszor: 309.615,- Ft

2013-10-12
2??.??? km
---------------
- tetőhangszóró borítás: 2.508,- Ft / db

Közben itt nyom nélkül voltak olajcserék... (telefonos rendelés) :oops:

2015-02-20
270.000 km
---------------
- motorolaj szűrő: 4.990,- Ft
- kartergáz szűrő: 15.380,- Ft
- üzemanyag szűrő: 11.990,- Ft
- levegőszűrő: 11.990,- Ft
- aktívszenes pollenszűrő: 12.700,- Ft / db
- első fékbetét készlet: 33.370,- Ft
- első fékbetét tartórugó: 3.650,- Ft
- első fékbetét kopásjelző: 6.990,- Ft
- első féktárcsa: 28.440,- Ft / db
- hátsó fékbetét készlet: 27.810,- Ft / db
- hátsó fékbetét kopásjelző: 6.990,- Ft
- első stabilizátor szilent: 6.170,- Ft / db
- 5W-30 LL-04 motorolaj: 2.500,- Ft / liter

Eddig ennyi, nem szoktam összeadni, az autó még mindig nagyon jól szolgál. Kevesebbet megy sokkal, mióta a cápával felváltva üzemel. :wink:

Sok az esztétikai probléma, de én a stabil mechanikára utazom inkább. A Tesco parkolóban már meghúzták párszor, a gyerekbiciklik nekimentek, a kutya felugrott, a padkára felakadtam az első műanyaggal rengetegszer stb...

Autó.
Használjuk.
Szeretjük.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2015.03.03. 20:13 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Folytatásokban mindig hozzáírom, hogy meglegyen egyben. Időközben lustaságból elmaradt a kilométerek precíz vezetése. :oops:

2008-07-10
134.193 km - az utolsó szervíz az előző tulajnál még belgiumban.
-------------

2009-06-09
143.500 km
-------------
Első fékbetét, kopásjelző, tárcsa: 77.852 Ft
Gázpedál elektr.: 29.332 Ft
Izzítógyertya 6 db: 27.600 Ft
Kipuf. leömlő + tömítések: 111.825 Ft
Munkadíj: 30.000 Ft

2009-08-14
151.200 km
-------------
9l olaj: 25.000 Ft
Olajszűrő: 3.920 Ft
Levegőszűrő: 8.610 Ft
Üzemanyagszűrő: 9.702 Ft
Pollenszűrők: 6.275 Ft

2009-08-21
158.000 km
-------------
4 db GoodYear Excellence gumi: 126.000 Ft

2010-04-13
183.500 km
-------------
8,5l olaj: 38.250 Ft
Olajszűrő: 5.514 Ft
Levegőszűrő: 13.449 Ft
Fékolaj: 3.201 Ft
Foglaltságérzékelő 1db: 25.395 Ft
Egyéb segédanyag: 3.748 Ft
Munkadíj: 34.013 Ft
Szívótorok javítás: 24.413 Ft
(mondjuk ezt nem értem, miért vették külön a két munkadíjat a számlán... )


2010-08-04
194.800 km
-------------
Bal első ködlámpa: 29.261 Ft
(elütöttem egy kutyát)


2010-10-04
197.500 km
-------------
4 db Bridgestone LM35 téligumi: 192.000 Ft
Loctite klímatisztító: 3.500 Ft
Napfényvédő akasztófül: 700 Ft

2010-10-12
199.000 km
-------------
6 db izzítógyertya: 24.600 Ft

2011-03-22
206.000 km
-------------
Szívósor tömítésgarnitúra csere: 52.200 Ft

2011-04-06
209.000 km
-------------
Nyári gumi (michelin Pilot Sport 3 XL) + felni (BMW Styling 124): 510.000 Ft

2011-05-24
210.000 km
-------------
9l olaj: 22.500 Ft
Olajszűrő: 4.000 Ft
Pollenszűrő 2 db: 19.000 Ft
Levegőszűrő: 10.700 Ft
Generátor + klíma szíj: 13.400 Ft
2 db termosztát: 20.500 Ft
Főtengely ékszíjtárcsa: 97.600 Ft
FÅ‘tengelyszimering: 5.100 Ft
Vízpumpa + tömítés: 23.500 Ft
Genereátor szíjfeszítő: 16.500 Ft
Kartergáz szűrő: 12.000 Ft
Üzemanyagszűrő: 15.000 Ft
Pohártartó: 19.800 Ft (Az asszony letérdelte :) )
Munkadíj: 45.000 Ft
Ezek közül nem kellett volna mindent cserélni, csak úgy voltam vele, ha már szét van bontva, csináljuk meg rendesen, ugyanis még a gyári cuccok voltak az autón a szűrőket, olajakat leszámítva. Az ékszíjtárcsa éppen egy kicsit kottyant már.

2011-08-05
213.000 km
-------------
Csomagtérroló nyitó szervómotor burkolattal: 15.000 Ft
Munkadíj: 3.500 Ft

2011-09-22
219.300 km
-------------
PDC javítás: 66.510 Ft (új PDC vezérlő)
Foglaltságérzékelő javítás: 59.010 Ft

2011-10-18
224.500 km
-------------
5W-30 Longlife-04 motorolaj 9l: 22.500,- Ft
motorolaj szűrő: 3.990,- Ft
aktívszenes pollenszűrő: 20.000,- Ft
levegőszűrő: 10.710,- Ft
első fékbetét készlet: 28.160,- Ft
első fékbetét kopásjelző: 5.870,- Ft
első féktárcsa 2 db: 49.000,- Ft
hátsó fékbetét készlet: 25.571,- Ft
hátsó fékbetét kopásjelző: 6.162,- Ft
fékfolyadék: 2.600,- Ft / liter
munkadíj: 36.000,- Ft

Ami csak engem zavart, de nem volt muszáj:
belső pohártartó ( fekete ): 19.783,- Ft
ablakemelő kapcsoló ( 61 31 6 951 956 ): 10.094,- Ft
ablakemelő kapcsoló ( 61 31 6 951 904 ): 26.914,- Ft
fogantyú alsó rész jobb ( 51 41 7 076 290 ): 4.251,- Ft
fogantyú alsó rész bal ( 51 41 7 076 289 ): 4.251,- Ft

2011-11-17
-------------
Hátsó ablaktörlő motor csere, átvezető kábel javítás: 136.450,-Ft


2011-12-14
230.000 km
-------------
Hátsó vázkeret szilent 4 db: 54.920,- Ft
Összetartás állító csavar 2 db: 2.548,- Ft
Irányító szilent 2 db: 24.556,- Ft
Rögzítő gyűrű: 826,- Ft
Kitámasztókar: 65.369,- Ft (Ezt azért kellet cserélni, mert belerohadt az összetartás állító csavar)
Munkadíj: 25.000,- Ft

2012-02-05
235.000 km
-------------
Ablakmosó cső: 5.045,- Ft (Kifolyt az ablakmosófolyadék, a csőcsatlakozásnál.)

2012-05-30
2??.??? km
-------------
- hátsó féktárcsa: 24.884,- Ft / db
- hátsó fékcső: 9.919,- Ft / db
- kézifékbetét készlet: 23.423,- Ft
- kézifékbetét rugókészlet: 5.607,- Ft
- differenciálmű szimmering, kardán: 6.494,- Ft
- differenciálmű szimmering, féltengely: 4.620,- Ft / db
- differenciálmű folyékony tömítés ( Loctite 5970 ): 4.794,- Ft
- differenciálmű olaj ( Castrol Syntrax Longlife 75W-90 ( SAF-XO ) ): 3.390,- Ft / liter
- kuplung készlet: 102.632,- Ft
- stift: 366,- Ft
- kettős tömegű lendkerék: 257.460,- Ft
- főtengely hátsó szimmering: 21.485,- Ft
- első lengéscsillapító: 83.722,- Ft / db
- önzáró anya: 475,- Ft / db
- toronycsapágy: 12.497,- Ft / db
- felső rugóalátét: 1.183,- Ft / db
- kiegészítő csillapító: 7.030,- Ft / db
- porvédő: 1.397,- Ft / db
- alsó rugóalátét: 1.454,- Ft / db
- hátsó lengéscsillapító: 45.349,- Ft / db
- önzáró anya: 352,- Ft / db
- kiegészítő csillapító: 5.310,- Ft / db
- távtartó hüvely: 522,- Ft / db
- toronycsapágy: 1.340,- Ft / db

2013-04-25
2??.??? km
---------------
- klímahűtő: 133.627,- Ft
- klímakompresszor: 309.615,- Ft

2013-10-12
2??.??? km
---------------
- tetőhangszóró borítás: 2.508,- Ft / db

Közben itt nyom nélkül voltak olajcserék... (telefonos rendelés) :oops:

2015-02-20
270.000 km
---------------
- motorolaj szűrő: 4.990,- Ft
- kartergáz szűrő: 15.380,- Ft
- üzemanyag szűrő: 11.990,- Ft
- levegőszűrő: 11.990,- Ft
- aktívszenes pollenszűrő: 12.700,- Ft / db
- első fékbetét készlet: 33.370,- Ft
- első fékbetét tartórugó: 3.650,- Ft
- első fékbetét kopásjelző: 6.990,- Ft
- első féktárcsa: 28.440,- Ft / db
- hátsó fékbetét készlet: 27.810,- Ft / db
- hátsó fékbetét kopásjelző: 6.990,- Ft
- első stabilizátor szilent: 6.170,- Ft / db
- 5W-30 LL-04 motorolaj: 2.500,- Ft / liter

Eddig ennyi, nem szoktam összeadni, az autó még mindig nagyon jól szolgál. Kevesebbet megy sokkal, mióta a cápával felváltva üzemel. :wink:

Sok az esztétikai probléma, de én a stabil mechanikára utazom inkább. A Tesco parkolóban már meghúzták párszor, a gyerekbiciklik nekimentek, a kutya felugrott, a padkára felakadtam az első műanyaggal rengetegszer stb...

Autó.
Használjuk.
Szeretjük.

Enyire én nem merem részletesn öszeirni aszony meg meglátja,igy sem merem elmondani menyi volt :D
Tavaly teljes motor felujitás volt akkor elakarta velem adatni :D az £2500-ba fájt :doglotlo:

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2015.03.03. 20:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Elolvasta az asszony... :facepalm:

Összeadtam, kevesebb, mint havi 50. Utángyártott, jó minőségű alkatrészekkel szerintem 30/hó körül kijönne... Nem tudom másoknak ez -e a matek, de kíváncsi lennék. :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2015.03.03. 20:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Elolvasta az asszony... :facepalm:

Összeadtam, kevesebb, mint havi 50. Utángyártott, jó minőségű alkatrészekkel szerintem 30/hó körül kijönne... Nem tudom másoknak ez -e a matek, de kíváncsi lennék. :roll:


A jó minőségű utángyártott alkatrészek viszont gyakrabban adnák fel a harcot, tehát, amit megnyernél a vásárláskor, azt jó eséllyel elveszítenéd a javítás oltárán.

Nyugtasd meg életed párját, hogy ez még mindig olcsóbb, mint a válás :mrgreen:

Az előző listás szép, korrekt, ajánlom nem csak a 39-esek figyelmébe! Gratula :taps:

_________________
Ãœdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2015.03.03. 20:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
Turbó csere!
Kép
Felujitot Garrett :£449-
Olaj 5w-30 BMW £58-
Szürök(olaj,levegö,üzemanyag,pollen) £66-
Dpf tisztitó £19-
Turbó service kit £101-
Egr tisztitó 2db £10-
Druckwandrell Pierburg £80-
Munkadij,üzemanyag,£200-
Öszesen:£983-
Huf:403030 Ft- :doglotlo:

Kivel csinalrattad a turbo felujitast? Eleg olcsonak tunik. A turbo service kit mit tartalmaz? Genuine?

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 470 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 24  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 11 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator