* *
Pontos idő: 2024.05.13. 19:43

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 470 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 24  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2015.05.25. 19:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Valami azt súgja hogy ez a Prolong adalék nem nagyon óvja a motort. Egy motorfelújítás és egy hengerfejezés nekem gyanús... Nekem 280 ezerrel még bontatlan a motorom, ismerettségi körben 20 és 30d-k 500 felett is vannak, nem volt még senkinek ilyen baja.

Igaz 35d-je nincs senkinek.

És a benzinesekkel mi (lehet) a helyzet, van autentikus tapasztalat?

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2015.05.25. 19:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Valami azt súgja hogy ez a Prolong adalék nem nagyon óvja a motort. Egy motorfelújítás és egy hengerfejezés nekem gyanús... Nekem 280 ezerrel még bontatlan a motorom, ismerettségi körben 20 és 30d-k 500 felett is vannak, nem volt még senkinek ilyen baja.

Igaz 35d-je nincs senkinek.

Hali
Én ugy gondolom nem a prolongal van a baj
Legnagyobb gond a motor hűtése nem megfelelő egy Pesti útat nem tudsz padlón végigmenni ((( amennyit bír-és minden kigyorsításnál kattanásig nyomod ))) mert felnyomja vizet, főleg akkor ha klimával közlekedsz,folyamatosan 97-104 között ingadozik a vízhőfok.
Normális közlekedésnél 200-220 km/ó-nál ez természetesen nem gond, a vízhőfok 91-93 fok évszaktól függően


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2015.05.25. 22:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Így van, ahogy Lepke mondja. Ez a 35d legnagyobb nyűgje sajnos :roll: . A két turbó elég jól tartja a hőt, na meg a 6. henger és a tűzfal között sincs túl sok hely. Nagyon észnél kell lenni, mert hamar jelentős anyagi kár tud keletkezni. Akár tárgyilagosan ki is lehet jelenteni, hogy ez szokott a vége lenni a 35d-knek.

A 99-102 fokos vízhez nagyon nyomni se kell. Elég ha szépen csendben araszolsz egy kis klímával :facepalm:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: 2 lepke, rockerekhu
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2015.05.27. 23:37 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.12. 14:58
Hozzászólások: 74
Tartózkodási hely: Veszprém
Adott köszi: 38 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
kzolee írta:
Valami azt súgja hogy ez a Prolong adalék nem nagyon óvja a motort. Egy motorfelújítás és egy hengerfejezés nekem gyanús... Nekem 280 ezerrel még bontatlan a motorom, ismerettségi körben 20 és 30d-k 500 felett is vannak, nem volt még senkinek ilyen baja.

Igaz 35d-je nincs senkinek.

És a benzinesekkel mi (lehet) a helyzet, van autentikus tapasztalat?

Az enyémben (M54B25) jelenleg 189e km van, - természetesen - nem volt bontva. Tegnap voltam Muha mesternél gyertyákat cseréltetni, kipróbálta és azt mondta: ritka jó állapotú, kiválló a motor! Olaj fogyás érzékelhetetlen.
Igaz ez csak 250 Nm és nem 500+ mint a 35d!


Sent from my iPhone using Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Goldman az itt látható tagok köszönték meg: SvidronyA
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2015.08.09. 11:22 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.10. 19:06
Hozzászólások: 109
Tartózkodási hely: Wiesloch
Adott köszi: 15 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 530 XI
Évjárata: 2008
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv Mindenkinek!

Ez lesz az első írásom itt mivel csak 4 hónapja vagyok E60 tulaj :) Egy 530 XI LCI bitang jó kis autó és mivel szeretném megőrízni remek állapotát így az ismert szervíz előéletre is fittyet hányva csináltam egy friss komplex szervízt mondjuk a számla végén nem volt őszinte a mosolyom :facepalm: :D BMW szervízbe vittem az autót ahogy eddig tette vele az előző tulaj is akkor a lista melyről inkább képet csináltam :facepalm: Ami nincs rajta a számlán az az osztómű olajcsere azt menetközbe dobtuk még hozzá ami plussz 15.000 Ft volt.Az autót átnéztük és hibátlan minden eleme ép az összes burkolat alul is sértetlen futómű is teljesen rendben úgyhogy egyelőre jó lesz aztán majd ha jön probléma akkor orvosoljuk.De a szevízben is "csodájára" jártak hogy ritkán látnak ilyen állapotú E60-at.

Kép
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


Kép
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


Kép
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2015.08.09. 11:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Jobb, ha beírod, mert a képfeltöltés csak egy ideig tárolja fotókat, azután eltűnnek, így akit jövőre ez érdekelni fog, nem látja majd az információkat...

Olajteknőt miért kellet cserélni, ha minden burkolat hibátlan az autó alján? :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2015.08.09. 11:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
kzolee írta:
Jobb, ha beírod, mert a képfeltöltés csak egy ideig tárolja fotókat, azután eltűnnek, így akit jövőre ez érdekelni fog, nem látja majd az információkat...

Olajteknőt miért kellet cserélni, ha minden burkolat hibátlan az autó alján? :roll:


Az a váltóé, ugye abban a szürő. A motor kartert majd akkor, ha le kell engedni az olajat a mociból, rendesen. ( gondolom )

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: kzolee
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2015.08.09. 12:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Tényleg, ez már egybenszűrős. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2015.08.09. 12:30 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.10. 19:06
Hozzászólások: 109
Tartózkodási hely: Wiesloch
Adott köszi: 15 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 530 XI
Évjárata: 2008
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
kzolee írta:
Jobb, ha beírod, mert a képfeltöltés csak egy ideig tárolja fotókat, azután eltűnnek, így akit jövőre ez érdekelni fog, nem látja majd az információkat...

Olajteknőt miért kellet cserélni, ha minden burkolat hibátlan az autó alján? :roll:


Az a váltóé, ugye abban a szürő. A motor kartert majd akkor, ha le kell engedni az olajat a mociból, rendesen. ( gondolom )




Így van stimmel minden.Akkor majd beírom az adatokat erre nem is gondoltam télleg hogy elvész a kép.Köszönöm :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2015.09.12. 16:53 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.08.02. 14:29
Hozzászólások: 4
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Szia.Vettem egy E60-at és sajnos igen beteges...kit tudnál ajánlani aki tényleg ért is hozzá.
Előre is köszönöm


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2015.09.13. 13:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nem bántásból, de ha igen beteges, akkor inkább passzold el, mert nem jó lesz belőle.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2015.09.13. 19:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2010.06.09. 00:00
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 80 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
windisel1979 írta:
Szia.Vettem egy E60-at és sajnos igen beteges...kit tudnál ajánlani aki tényleg ért is hozzá.
Előre is köszönöm


Bővebben, hogy mi a baja esetleg???


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2015.09.13. 22:54 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Rjani530d írta:
windisel1979 írta:
Szia.Vettem egy E60-at és sajnos igen beteges...kit tudnál ajánlani aki tényleg ért is hozzá.
Előre is köszönöm


Bővebben, hogy mi a baja esetleg???

Inkabb ne tudd meg kihulik a hajad tole :) egy kicsit nagyon beteg a gep ea van egy olyan erzesem Muha Atti kezei koze fog kerulni a kicsike :)
Egr olyan szinten tele volt hogy meg nem lattam ilyne.akkor turbo tomites elvan szakadva alitolag fustol nagyon feketen,akkor az egesz kocsi remeg


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2015.09.14. 14:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
És van értelme egy ilyen autóra rádobni közel 1.5-2 millió forintot? El nem tudom képzelni mi kell hozzá, hogy így le legyen lakódva valami, mint ahogy most lefestetted.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2015.09.14. 14:49 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
És van értelme egy ilyen autóra rádobni közel 1.5-2 millió forintot? El nem tudom képzelni mi kell hozzá, hogy így le legyen lakódva valami, mint ahogy most lefestetted.

Hat ez akkor fog szerintem kiderulni neki mi menyi ha egy jo szerelo atvizsgalja rendesen azt a kocsit 2004s es kint el Ausztriaban a srac es szerintem eleg dragan is vette


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2015.09.14. 15:03 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2007.01.29. 01:00
Hozzászólások: 338
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535 D
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
olvasgattam az előző hozzászólásokat, én is 35D tulaj vagyok, és előző héten országúton klímázva is folyamatosan ment a venti, vagy legalábbis úgy hallottam.
Hogyan, mi módon tudnám a hűtőket kitakarítani, mekkora bontással jár?

Köszi előre is !
Nem szeretném megfőzni az autót, egy műanyag sz@r már ígyis eldurrant a hengerfej oldalán, kb 5.000 Ft -os alkatrész, de le kellett szedni a szívósort a cseréhez....


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2015.09.14. 16:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
nagy.matyika írta:
És van értelme egy ilyen autóra rádobni közel 1.5-2 millió forintot? El nem tudom képzelni mi kell hozzá, hogy így le legyen lakódva valami, mint ahogy most lefestetted.

Hat ez akkor fog szerintem kiderulni neki mi menyi ha egy jo szerelo atvizsgalja rendesen azt a kocsit 2004s es kint el Ausztriaban a srac es szerintem eleg dragan is vette


Sent from my iPhone using Tapatalk


Ez az az összeg, amit általánosságban rá lehet/kellene dobni bármilyen hazai E60-ra, 8-10 éves kora között. :facepalm:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2015.09.14. 16:24 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
rockerekhu írta:
nagy.matyika írta:
És van értelme egy ilyen autóra rádobni közel 1.5-2 millió forintot? El nem tudom képzelni mi kell hozzá, hogy így le legyen lakódva valami, mint ahogy most lefestetted.

Hat ez akkor fog szerintem kiderulni neki mi menyi ha egy jo szerelo atvizsgalja rendesen azt a kocsit 2004s es kint el Ausztriaban a srac es szerintem eleg dragan is vette


Sent from my iPhone using Tapatalk


Ez az az összeg, amit általánosságban rá lehet/kellene dobni bármilyen hazai E60-ra, 8-10 éves kora között. :facepalm:

En pontosan tudom 2 ev alat kb 2,5 mila ment ra benne van egy komplet motor felujitas


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2015.09.14. 16:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Azért mondom, hogy bizony igen jó alapból lenne érdemes kiindulni, ha már úgy is repkednek a 100 ezrek ész nélkül.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2015.09.14. 17:11 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
Azért mondom, hogy bizony igen jó alapból lenne érdemes kiindulni, ha már úgy is repkednek a 100 ezrek ész nélkül.

Alap az jo volt jo egy evig mar beletoltam 35000km t 2 olajcseren is tul volt mikor a dugom eltort,az meg valoszinusitve hogy mikor az elo tulajnal behulot a lapka kapt uj hengerfejet es kiszedtek a pillangokat csak a dugon keletkezhetet egy hajszarepedes el is ment 100000 km kb utana,nalam meg feladta


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 470 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 24  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator