2016.10.29. 11:57
2016.11.07. 21:31
2016.11.08. 10:03
lepke írta:
2010. május 18.
- nyárigumik 4db --280.000 ft --
216.200 km 2011. április 12.
- 2 db nyári gumi az első kerekekre 245/35/19
--- 165.000 ft ---
228.164 km 2011.junius 3.
--2 db hátsó nyári gumi csere 275/30/19-es
-- felszerelve ---150.000 ft ---
247.000 km 2011.augusztus 27.
-- Két darab hátsó nyári gumi 275/30/19 -- 140.800 ft--
248.200 km 2011.szeptember 02.
-- két darab első nyári gumi 245/35/19-- Continental SportContact 5 -- 160.000 ft-- KÉT év garanciával !!!!
273.600 km 2012 március 22
-- hátsó gumik Continental Sport Contact 5P 275/30/19 -- 190.000 ft --
338.000 km 2015 április
-- 4 darab nyárigumi Michelin Pilot Super Sport ZP 255/40/18 -- 315.000 ft--
2016.11.08. 10:12
dreizwanzig írta:bocs, de nem cserelgeted Te egy kicsit tul gyakran a gumikat??
2016.11.08. 10:18
NagyMatyas írta:dreizwanzig írta:bocs, de nem cserelgeted Te egy kicsit tul gyakran a gumikat??
Széles gumik, elég jól fogynak és nyomaték is elég szépen öli őket!
2016.11.08. 18:33
dreizwanzig írta:bocs, de nem cserelgeted Te egy kicsit tul gyakran a gumikat??
2016.11.08. 20:55
dreizwanzig írta:NagyMatyas írta:dreizwanzig írta:bocs, de nem cserelgeted Te egy kicsit tul gyakran a gumikat??
Széles gumik, elég jól fogynak és nyomaték is elég szépen öli őket!
elso kerekeken mifele nyomatek? de mondjuk a hatson is furanak tartom a 20-30ezer kilometerenkenti cseret, meg ha tenyleg van rendesen nyomatek is....
2016.11.08. 21:04
atesz155 írta:dreizwanzig írta:bocs, de nem cserelgeted Te egy kicsit tul gyakran a gumikat??
Nekem a hengerfej- és motorfelújításokon akadt meg a szemem
2016.11.08. 21:21
Tomi.i írta:atesz155 írta:dreizwanzig írta:bocs, de nem cserelgeted Te egy kicsit tul gyakran a gumikat??
Nekem a hengerfej- és motorfelújításokon akadt meg a szemem
Lehet láncszakadás volt nem?
2016.11.08. 23:01
lepke írta:Tomi.i írta:atesz155 írta:dreizwanzig írta:bocs, de nem cserelgeted Te egy kicsit tul gyakran a gumikat??
Nekem a hengerfej- és motorfelújításokon akadt meg a szemem
Lehet láncszakadás volt nem?
Hali
Megvolt mind a 2-szer a tanulópénz az én hülyeségem miatt amit régebben leírtam is hogyan lehet kinyírni egy 535dezsőt tíz perc alatt, az átlag halandó ember elsem tudja képzelni hogy egy motor mennyire sebezhető
Hozzáteszem hogy mind a két alkalommal komoly 20-éves BMW szerelő múlttal és műhellyel rendelkező klubtagok rakták össze a kocsit.
Hála nekik még a mai napig működik és már meghaladta a valós 500ezer kilométert
2016.11.08. 23:27
NagyMatyas írta:lepke írta:Tomi.i írta:atesz155 írta:dreizwanzig írta:bocs, de nem cserelgeted Te egy kicsit tul gyakran a gumikat??
Nekem a hengerfej- és motorfelújításokon akadt meg a szemem
Lehet láncszakadás volt nem?
Hali
Megvolt mind a 2-szer a tanulópénz az én hülyeségem miatt amit régebben leírtam is hogyan lehet kinyírni egy 535dezsőt tíz perc alatt, az átlag halandó ember elsem tudja képzelni hogy egy motor mennyire sebezhető
Hozzáteszem hogy mind a két alkalommal komoly 20-éves BMW szerelő múlttal és műhellyel rendelkező klubtagok rakták össze a kocsit.
Hála nekik még a mai napig működik és már meghaladta a valós 500ezer kilométert
Emlékszem, hogy írtad, hogy túlmelegedett és emiatt kapott a 6-os henger, de sajnos 35d esetén nem nehéz meleget csinálni. Nyáron városban teljesen kipucolt hűtőkörrel is örülni kell, ha 100-102 fok körül megáll a hőmérséklet, ha meg odavágsz a lovaknak, akkor még télen is egyből 20 fokkal melegebb levegőt fúj az utastérbe gázra, nem hogy nyáron.
Tudom, nem volt kitakarítva a két hűtő köze, de akkor is úgy gondolom, hogy több sebből vérzik ez az egész gyárilag. Vízhőfokjelző hiánya, alul tervezett hűtéskör, sajnos a motor nagyon rá van tolva a tűzfalra, csodák nincsenek. Az a baj ugyan ez a hanyagság illeti a 30d-ket, ezért állnak hegyekben a bontott blokkok.
2016.11.09. 01:52
lepke írta:A legveszélyesebb nyáron a klima
2016.11.09. 17:16
hamoriarpi írta:lepke írta:A legveszélyesebb nyáron a klima
Szinte tragikomikus, hogy ilyet kell írni egy anno újonnan 20 milliós autó vezetőüléséből. Nem is tudom, hogy milyen fejet tegyek ide.
Nyáron.
A klíma.
A legveszélyesebb.
2016.11.09. 20:21
leslie írta:hamoriarpi írta:lepke írta:A legveszélyesebb nyáron a klima
Szinte tragikomikus, hogy ilyet kell írni egy anno újonnan 20 milliós autó vezetőüléséből. Nem is tudom, hogy milyen fejet tegyek ide.
Nyáron.
A klíma.
A legveszélyesebb.
Költői kérdés:
Ha ilyen a prémium kategória, akkor milyen lehet a többi????
2016.11.09. 20:25
2016.11.09. 21:48
Tomi.i írta:Lehet buta a kérdés.De a műszerfal miért nem jelzi ha már kritikus a vizhőfok?Minden hülyeségért bimbammol amitől frásztkapok akkor pont a magas vizhőfokot miért nem?
2016.11.09. 22:16
2016.11.09. 22:21
2016.11.13. 12:37
Tomi.i írta:Lehet buta a kérdés.De a műszerfal miért nem jelzi ha már kritikus a vizhőfok?Minden hülyeségért bimbammol amitől frásztkapok akkor pont a magas vizhőfokot miért nem?
2016.11.18. 11:49
hamoriarpi írta:hamoriarpi írta:hamoriarpi írta:Ha esetleg valaki E60/61-ben látja a jövőjét:
drága gépjárművédelmi rendszer beépítése
külső tükörlapok csere
ködfényszórók csere
oldalindexek csere
első rendszám csere
fényszóró kiszerelés, políroztatás, 3M fóliázás
fényszóróizzók csere (2x xenon, 2x távfény, indexek)
fényszóró, ködfényszóró műszeres beállítása
hiányzó J.E. szövetszőnyeg pótlás
elektromos fojtószelep csere
EGR tisztítás
EGR és fő termosztát csere
váltóolaj, karter, szűrő, átvezető, csavarok cserélve, adaptáció
hátsó fékbetétek és kopásjelző csere
4db Styling 122 vásárlás használtan
4db 17'' Good Year Ultra Grip 8 Performance téli
szívósor csere új, flapesre
4db izzítógyertya
porlasztók felújítása, csúcscsere, kódolás
1db új, komplett porlasztó
összes szíj és feszítőgörgő csere
5. ajtó kábeleinek cseréje Sencom javítókészletre (fonott vezetékes, szilikon bevonattal, gumírozott, texil csőben, állítólag soha nem törik)
5. ajtó fém átvezetőcsatornáinak cseréje
2X olajcsere, levegőszűrő, olajszűrő, pollenszűrő, gázolajszűrő
összes ablaktörlő lapát cseréje
turbo és intercooler tömítéseinek cseréje
intercooler csere
első féktárcsák, betétek, kopásjelző csere
2db egyenes, 2 db görbe lengőkar, 2 db stabpálca cseréje
2db stabszilent csere
futómű beállítás
töltőnyomás-szenzor csere
töltőlevegő hőmérő csere
légtömegmérő csere
druckwandler, összes vákuumcső csere
EGR csere
4db Styling 245 vásárlás használtan
4db 17'' Hankook Ventus S1 Evo2 nyárira
2db motortartó bak csere
1db váltótartó bak csere
1db Exide Premium 100Ah akkumulátor
1db kipuffogó függesztő bak csere
1db lambdaszonda csere
hátsó lökhárító újrafényeztetése színeltérés miatt (Az új fényezés sem tökéletesen színazonos. Gariban újra valamikor.)
összes beltéri díszítő elem fényeztetése zongoralakk színre (Ez csodaszép lett. Nagyban emeli a beltér hangulatát.)
diszkrét hővédő fólia a B oszloptól hátrafelé
ismét olajcsere, olajszűrő, légszűrő, üzemanyagszűrő
gyári új Garrett turbó
turbó összes tömítése
turbó összes olajcsöve
intercooler és coolercsövek tisztítása
első ablaktörlő lapátok cseréje
bal első ködfényszóró ismét csere párásodás miatt
téli kerekek centírozása, felrakása
1 tömítés hiánya miatt pár nappal későbbre halasztva:
vízpumpa
teljes hűtővíz csere
tank AC csere (jó volt)
mennyiségszabályozó szelep csere (jó volt)
Railnyomásszabályozó szelep csere (jó volt)
Railnyomás szenzor csere (döglött volt, az összes fals infót ő adta)
vízpumpa még mindig dobozban, tömítés megérkezett, fagyálló polcon (következő olajcserére halasztva, ami április magasságában lesz aktuális)
vettem egy garnitúra gyári BMW fékbetétet Padre klubtárstól jóárasítva (meg nem romlik alapon)
friss komplett szűrőgarnitúra
friss Motul Specific LL04 a motorba
gyári BMW fékfolyadék-átömlesztés
friss Motul olaj a diffibe
valamint V-coil menetjavító készlettel és 4 új, gyári csavarral a toronymerevítő rögzítési pontjainak sérült menetei lettek helyreállítva.
2016 február hó
220.000 Km
Wandler csere (alapjáraton, P-ben zörgött és 1x-2x elcsúszott a nyári forróságban, nem vártam meg, hogy kimúljon)
teljes váltótisztítás
szűrő csere
10L Motul ATF6
izzításvezérlő csere
motorolaj csere: természetesen Motul LL-04
olajszűrő csere
EGR termosztát csere ismét
fő termosztát csere ismét
2016. július hó
225000 Km
gyári BMW első fékbetétek
gyári BMW fékkopásjelző
ATE fékrugók
2016 október hó
228000 Km
2 első toronycsapágy csere Sachs
IBS csere
üzemanyagszűrő fűtés csere
kormányszervóolaj átmosásos cseréje (Nagyon ajánlom! 4 liter friss olaj kell hozzá. Érdemes az első lefejtett litert egy átlátszó üvegben megvizsgálni...)
téli kerekek fel, újracentír, futómű állítás