Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.08.25. 08:47

zotty007 írta:2011.aug.16
249.100km
2db hátsógumi 225/55/16 felszerelve 62ezer


2011.aug.23
249.500km
Olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, fékfolyadékcsere munkadíjjal 121ezer



Nálam pontosan ugyanezek tavaly nyáron 55.ezer Ft-ba kerültek, gyári cuccokkal, BMW szervízben, munkadíjjal együtt.

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.08.25. 16:27

ruckroland írta:
zotty007 írta:

2011.aug.23
249.500km
Olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, fékfolyadékcsere munkadíjjal 121ezer


Ezt melyik szerviz csinálta neked?? Ha mindenből a legjobbat rakták bele akkor sem lehet ennyi a számla. (az 530d-nél még a 50 000ft-ot sem érte el. Igaz, nem márkaszervizbe hordtam.)


Nyíregyházán a Mag3 csinálta! Csak az olaj volt 50ezer.

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.08.25. 17:14

zotty007 írta:
ruckroland írta:
zotty007 írta:

2011.aug.23
249.500km
Olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, fékfolyadékcsere munkadíjjal 121ezer


Ezt melyik szerviz csinálta neked?? Ha mindenből a legjobbat rakták bele akkor sem lehet ennyi a számla. (az 530d-nél még a 50 000ft-ot sem érte el. Igaz, nem márkaszervizbe hordtam.)


Nyíregyházán a Mag3 csinálta! Csak az olaj volt 50ezer.


8000ft/l 8O máskor inkább vedd meg te!!! :roll:

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.08.25. 22:34

zotty007 írta:
ruckroland írta:
zotty007 írta:

2011.aug.23
249.500km
Olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, fékfolyadékcsere munkadíjjal 121ezer


Ezt melyik szerviz csinálta neked?? Ha mindenből a legjobbat rakták bele akkor sem lehet ennyi a számla. (az 530d-nél még a 50 000ft-ot sem érte el. Igaz, nem márkaszervizbe hordtam.)


Nyíregyházán a Mag3 csinálta! Csak az olaj volt 50ezer.


Dot4 fékolaj kb 1500/ft liter, a Castrol 0W30 meg a Bárdiban, ami egy marha drága hely, 5 liter kijön 19 ezerből, neten megbízható forrásból 14-ből. Téged csúnyán lehúztak!

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.08.25. 23:04

tibi666 írta:
zotty007 írta:
ruckroland írta:
zotty007 írta:

2011.aug.23
249.500km
Olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, fékfolyadékcsere munkadíjjal 121ezer


Ezt melyik szerviz csinálta neked?? Ha mindenből a legjobbat rakták bele akkor sem lehet ennyi a számla. (az 530d-nél még a 50 000ft-ot sem érte el. Igaz, nem márkaszervizbe hordtam.)


Nyíregyházán a Mag3 csinálta! Csak az olaj volt 50ezer.


Dot4 fékolaj kb 1500/ft liter, a Castrol 0W30 meg a Bárdiban, ami egy marha drága hely, 5 liter kijön 19 ezerből, neten megbízható forrásból 14-ből. Téged csúnyán lehúztak!


8.5liter olaj 50000, 6000/liter igy van a számlán. Azért vittem márkaszervizbe, mert garis a kocsi. de legközelebb én fogom vinni az olajat.

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.08.25. 23:11

zotty007 írta:
tibi666 írta:
zotty007 írta:
ruckroland írta:
zotty007 írta:

2011.aug.23
249.500km
Olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, fékfolyadékcsere munkadíjjal 121ezer


Ezt melyik szerviz csinálta neked?? Ha mindenből a legjobbat rakták bele akkor sem lehet ennyi a számla. (az 530d-nél még a 50 000ft-ot sem érte el. Igaz, nem márkaszervizbe hordtam.)


Nyíregyházán a Mag3 csinálta! Csak az olaj volt 50ezer.


Dot4 fékolaj kb 1500/ft liter, a Castrol 0W30 meg a Bárdiban, ami egy marha drága hely, 5 liter kijön 19 ezerből, neten megbízható forrásból 14-ből. Téged csúnyán lehúztak!


8.5liter olaj 50000, 6000/liter igy van a számlán. Azért vittem márkaszervizbe, mert garis a kocsi. de legközelebb én fogom vinni az olajat.

Helo
Na igen
Igy már más a helyzet
Gyári BMW szervizben valóban ennyi egy olajcsere

1. Hogyan lehet a te autód még garanciális :?: :?:
2. Garanciális autónál NEM hiszem hogy beleöntik amit TE viszel olajat

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.08.25. 23:14

mert mikor megvettem cseréltek rajta mindent ami 200ezer körül megadhatja magát, turbó szívósor meg ilyenek, és ezekre a cuccokra van 2év garim.

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.09.08. 22:37

Megnyitottam ezt a topikot azok számára akik E60-ast akarnak vásárolni
mennyit kel rákölteni HA közlekedni akarnak vele

140.310 kilométer állás 2010.03.24
-olajcsere,szűrők,munkadíj,kartergáz szelep,prolong adalékkal --107.000 ft--

2010. március 25.
-ablaktörlő motor csere (bontott) --48.000 ft-- szerelve az új ára több mint egy 100-as

2010. március 28.
-üzemanyag szűrő csere --18.000 ft--

2010. május 12.
-hátsó fékbetét csere --25.000 ft-- + kopásjelző-- 5.000 ft-- munkadíj --5.000ft--

2010. május 18.
- nyárigumik 4db --280.000 ft --

2010. június 5.
-olajszűrő csere a tömítés elfáradt benne --14.000 ft--

2010. július 9.
-a termosztát megadta magát --15.000-- + tréler a szervizig --25.000 ft--

165.132 kilométer óra állás 2010. 07. 21.
-ekkor ment tönkre a főtengely ékszíjtárcsa
a szervizben kicseréltek azokat a dolgokat amiket a 80-90 ezres NAGY szerviznél előirnak
-ékszíjtárcsa,szíjak,feszítő görgők,vízpumpa,hűtőnek a csöveit,alsó termosztát,hűtő tisztítás + folyadék csere,
még hozzájött egy komplett motorolaj csere is
összesen ez került --410.000 ft-- amihez még hozzájött a tréler --18.000 ft--

2010. augusztus 9.
- első nyomtávrúd cseréje 2 darab-- 56.000 ft-- munkadíj + futómű állítás --15.000 ft--

173.865 kilométer óra állás 2010.08.14
Jelen pillanatban NINCS olyan gond ami miatt ne működne az autó
viszont nem tökéletes Kacsint? kormányoszlop még nem működik,partikuláter filter csere,ablakmosó tartály valahol elengedi a folyadékot

175.220 km 2010. augusztus 26
-Túrbó nyomócső csere,szerelve ---45.000 ft---

187.170 km 2010. november 05
- Téligumi garnitúra Nokian felnikre szerelve ---250.000 ft---

188.880 km 2010. november 11
-Első féktárcsák + betétek + kopásjelző ---140.163 ft---
-Hátsó féktárcsák + betétek + kopásjelző --- 82.176 ft ---
- Munkadíj --- 16.000 ft ---

190.800 km 2010. november 29
-Olajcsere,olajszűrő,kartergáz szűrő,üzemanyagszűrő,levegőszűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő, első pár ablaktörlő lapát,motorolaj adalék,munkadíj, ---134.000 ft ---

201.500 km 2011.február 23.
-Akkumulátor csere + ablaktörlő lapát csere --- 50.000 ft ---

214.550 km 2011.április 04.
-Olajcsere,olajszűrő,levegőszűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő, motorolaj adalék, led helyzetjelző, --- 86.000 ft --- + munkadíj ---10.000 ft ---

216.200 km 2011. április 12.
- 2 db nyári gumi az első kerekekre 245/35/19
--- 165.000 ft ---

218.300 km 2011. április 18.
-- Szívósor csere --- 128.000 ft --- önindító csere --- 42.000 ft--- 6db izzító gyertya ---24.000 ft ---
.munkadíj --- 20.000 ft ----

218.940 km 2011. április 23.
-- jobb első kerékagycsapágy + 4 db csavar --- 53.600 ft
..munkadíj --- 8.000 ft ---

228.164 km 2011.junius 3.
--2 db hátsó nyári gumi csere 275/30/19-es
-- felszerelve ---150.000 ft ---

234.600 km 2011. július
-- Első féktárcsa-- 80.800 ft--
-- első fékbetét -- 50.097 ft--
-- kopásjelző -- 4.980 ft --
-- első lengőkar szilentek 28.000 ft--
-- munkadíj -- 26.000 ft --

240.560 km 2011.augusztus 08.
-- Olajszűrő,levegőszűrő,üzemanyag szűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő,kartergáz szűrő,motorolaj,adalék,munkadíj
--- 82.000ft--

247.000 km 2011.augusztus 27.
-- Két darab hátsó nyári gumi 275/30/19 -- 140.800 ft--

248.200 km 2011.szeptember 02.
-- két darab első nyári gumi 245/35/19-- Continental SportContact 5 -- 160.000 ft-- KÉT év garanciával !!!!

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.10.19. 11:42

Sziasztok!
Leto, Oroszlan, többi benzines klubtárs is hozzá tudna szólni az üzembentartási ktg-ekről némi infoval (km-rel együtt)? Ha jól látom, Leto a jelen topicban írt dieseles viszontagságok miatt váltottál 325i-re!? Jelenleg 530da-m van és szeretnék újíatani, de a dieseles költségek, illetve a problémák szinte állandó jellege miatt erősen elgondolkodtam egy 25i beszerzésén - lehetőségeim szerint vélhetően ez inkább 325i-t jelent. Jómagam évi 20-25e km-es felhasználó vagyok, tehát szerintem pont az a határeset, aminél még el lehet gondolkodni.
Ugye, ha jól tudom - bár műszaki analfabéta vagyok - a benzinesnél nem kell számolni a porlasztócsúcsokkal, turbóval, partikelfilterrel, nagynyomású pumpával biztosan, amik általában a parámat okozzák. Van helyette más szivacs benzinesnél?
Köszi a segítséget

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.10.19. 20:07

gerie39 írta:Sziasztok!
Leto, Oroszlan, többi benzines klubtárs is hozzá tudna szólni az üzembentartási ktg-ekről némi infoval (km-rel együtt)? Ha jól látom, Leto a jelen topicban írt dieseles viszontagságok miatt váltottál 325i-re!? Jelenleg 530da-m van és szeretnék újíatani, de a dieseles költségek, illetve a problémák szinte állandó jellege miatt erősen elgondolkodtam egy 25i beszerzésén - lehetőségeim szerint vélhetően ez inkább 325i-t jelent. Jómagam évi 20-25e km-es felhasználó vagyok, tehát szerintem pont az a határeset, aminél még el lehet gondolkodni.
Ugye, ha jól tudom - bár műszaki analfabéta vagyok - a benzinesnél nem kell számolni a porlasztócsúcsokkal, turbóval, partikelfilterrel, nagynyomású pumpával biztosan, amik általában a parámat okozzák. Van helyette más szivacs benzinesnél?
Köszi a segítséget


Én nem megyek sokat a BMW-vel, évente kb 12-15ezret. Szervízben tavaly áprilisban jártam komplett első fékcserén, majd júniusban olajcsere. Ezen kívül az elmúlt 2 évben semmilyen szerelő sem tapogatta a gépet.

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.10.19. 20:11

Oroszlan írta:
Én nem megyek sokat a BMW-vel, évente kb 12-15ezret. Szervízben tavaly áprilisban jártam komplett első fékcserén, majd júniusban olajcsere. Ezen kívül az elmúlt 2 évben semmilyen szerelő sem tapogatta a gépet.


Akkor hamarosan fogja.

Fékolajcsere esedékes. :wink:

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.10.19. 20:12

kzolee írta:
Oroszlan írta:
Én nem megyek sokat a BMW-vel, évente kb 12-15ezret. Szervízben tavaly áprilisban jártam komplett első fékcserén, majd júniusban olajcsere. Ezen kívül az elmúlt 2 évben semmilyen szerelő sem tapogatta a gépet.


Akkor hamarosan fogja.

Fékolajcsere esedékes. :wink:


Megvolt a fékcserével együtt.

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.10.19. 20:13

Oroszlan írta:
kzolee írta:
Oroszlan írta:
Én nem megyek sokat a BMW-vel, évente kb 12-15ezret. Szervízben tavaly áprilisban jártam komplett első fékcserén, majd júniusban olajcsere. Ezen kívül az elmúlt 2 évben semmilyen szerelő sem tapogatta a gépet.


Akkor hamarosan fogja.

Fékolajcsere esedékes. :wink:


Megvolt a fékcserével együtt.


Akkor jövőre. :D

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.10.19. 22:10

Oroszlan írta:
gerie39 írta:Sziasztok!
Leto, Oroszlan, többi benzines klubtárs is hozzá tudna szólni az üzembentartási ktg-ekről némi infoval (km-rel együtt)? Ha jól látom, Leto a jelen topicban írt dieseles viszontagságok miatt váltottál 325i-re!? Jelenleg 530da-m van és szeretnék újíatani, de a dieseles költségek, illetve a problémák szinte állandó jellege miatt erősen elgondolkodtam egy 25i beszerzésén - lehetőségeim szerint vélhetően ez inkább 325i-t jelent. Jómagam évi 20-25e km-es felhasználó vagyok, tehát szerintem pont az a határeset, aminél még el lehet gondolkodni.
Ugye, ha jól tudom - bár műszaki analfabéta vagyok - a benzinesnél nem kell számolni a porlasztócsúcsokkal, turbóval, partikelfilterrel, nagynyomású pumpával biztosan, amik általában a parámat okozzák. Van helyette más szivacs benzinesnél?
Köszi a segítséget


Én nem megyek sokat a BMW-vel, évente kb 12-15ezret. Szervízben tavaly áprilisban jártam komplett első fékcserén, majd júniusban olajcsere. Ezen kívül az elmúlt 2 évben semmilyen szerelő sem tapogatta a gépet.


Ez nem hangzik rosszul! Felhasználás módja és fogyasztás? :roll: Köszi

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.10.20. 19:22

gerie39 írta:
Oroszlan írta:
gerie39 írta:Sziasztok!
Leto, Oroszlan, többi benzines klubtárs is hozzá tudna szólni az üzembentartási ktg-ekről némi infoval (km-rel együtt)? Ha jól látom, Leto a jelen topicban írt dieseles viszontagságok miatt váltottál 325i-re!? Jelenleg 530da-m van és szeretnék újíatani, de a dieseles költségek, illetve a problémák szinte állandó jellege miatt erősen elgondolkodtam egy 25i beszerzésén - lehetőségeim szerint vélhetően ez inkább 325i-t jelent. Jómagam évi 20-25e km-es felhasználó vagyok, tehát szerintem pont az a határeset, aminél még el lehet gondolkodni.
Ugye, ha jól tudom - bár műszaki analfabéta vagyok - a benzinesnél nem kell számolni a porlasztócsúcsokkal, turbóval, partikelfilterrel, nagynyomású pumpával biztosan, amik általában a parámat okozzák. Van helyette más szivacs benzinesnél?
Köszi a segítséget


Én nem megyek sokat a BMW-vel, évente kb 12-15ezret. Szervízben tavaly áprilisban jártam komplett első fékcserén, majd júniusban olajcsere. Ezen kívül az elmúlt 2 évben semmilyen szerelő sem tapogatta a gépet.


Ez nem hangzik rosszul! Felhasználás módja és fogyasztás? :roll: Köszi


Városban nem száguldozunk, ha csak város van, akkor 12 körül, de 11 alatt nem.
Lakott területen kívül ha betartom sebességhatárokat (90), akkor elmegy 7-7,5 között, de tényleg finoman.
Kicsit tologatva (120) elmegy 8,5-ből.
Pályán 140-150-nel 9 liter körül.

Vegyes használatban hogy haladva is legyen meg lehet állítani 9-10 között.

Persze pályán 200-nál kiakad a pill fogyi mérő.

Az E39/Üzemanyag fogyasztás részbe nézd meg, írtam konkrét távokat és fogyasztásokat régebben.

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.10.20. 19:32

Oroszlan írta:
gerie39 írta:
Oroszlan írta:
gerie39 írta:Sziasztok!
Leto, Oroszlan, többi benzines klubtárs is hozzá tudna szólni az üzembentartási ktg-ekről némi infoval (km-rel együtt)? Ha jól látom, Leto a jelen topicban írt dieseles viszontagságok miatt váltottál 325i-re!? Jelenleg 530da-m van és szeretnék újíatani, de a dieseles költségek, illetve a problémák szinte állandó jellege miatt erősen elgondolkodtam egy 25i beszerzésén - lehetőségeim szerint vélhetően ez inkább 325i-t jelent. Jómagam évi 20-25e km-es felhasználó vagyok, tehát szerintem pont az a határeset, aminél még el lehet gondolkodni.
Ugye, ha jól tudom - bár műszaki analfabéta vagyok - a benzinesnél nem kell számolni a porlasztócsúcsokkal, turbóval, partikelfilterrel, nagynyomású pumpával biztosan, amik általában a parámat okozzák. Van helyette más szivacs benzinesnél?
Köszi a segítséget


Én nem megyek sokat a BMW-vel, évente kb 12-15ezret. Szervízben tavaly áprilisban jártam komplett első fékcserén, majd júniusban olajcsere. Ezen kívül az elmúlt 2 évben semmilyen szerelő sem tapogatta a gépet.


Ez nem hangzik rosszul! Felhasználás módja és fogyasztás? :roll: Köszi


Városban nem száguldozunk, ha csak város van, akkor 12 körül, de 11 alatt nem.
Lakott területen kívül ha betartom sebességhatárokat (90), akkor elmegy 7-7,5 között, de tényleg finoman.
Kicsit tologatva (120) elmegy 8,5-ből.
Pályán 140-150-nel 9 liter körül.

Vegyes használatban hogy haladva is legyen meg lehet állítani 9-10 között.

Persze pályán 200-nál kiakad a pill fogyi mérő.

Az E39/Üzemanyag fogyasztás részbe nézd meg, írtam konkrét távokat és fogyasztásokat régebben.


Ezek jó fogyasztások egy 6 hengeres benzinestől :franko: Ennyit én nem sokallok

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.10.20. 22:33

Rjani530d írta:
Oroszlan írta:
gerie39 írta:
Oroszlan írta:
gerie39 írta:Sziasztok!
Leto, Oroszlan, többi benzines klubtárs is hozzá tudna szólni az üzembentartási ktg-ekről némi infoval (km-rel együtt)? Ha jól látom, Leto a jelen topicban írt dieseles viszontagságok miatt váltottál 325i-re!? Jelenleg 530da-m van és szeretnék újíatani, de a dieseles költségek, illetve a problémák szinte állandó jellege miatt erősen elgondolkodtam egy 25i beszerzésén - lehetőségeim szerint vélhetően ez inkább 325i-t jelent. Jómagam évi 20-25e km-es felhasználó vagyok, tehát szerintem pont az a határeset, aminél még el lehet gondolkodni.
Ugye, ha jól tudom - bár műszaki analfabéta vagyok - a benzinesnél nem kell számolni a porlasztócsúcsokkal, turbóval, partikelfilterrel, nagynyomású pumpával biztosan, amik általában a parámat okozzák. Van helyette más szivacs benzinesnél?
Köszi a segítséget


Én nem megyek sokat a BMW-vel, évente kb 12-15ezret. Szervízben tavaly áprilisban jártam komplett első fékcserén, majd júniusban olajcsere. Ezen kívül az elmúlt 2 évben semmilyen szerelő sem tapogatta a gépet.


Ez nem hangzik rosszul! Felhasználás módja és fogyasztás? :roll: Köszi


Városban nem száguldozunk, ha csak város van, akkor 12 körül, de 11 alatt nem.
Lakott területen kívül ha betartom sebességhatárokat (90), akkor elmegy 7-7,5 között, de tényleg finoman.
Kicsit tologatva (120) elmegy 8,5-ből.
Pályán 140-150-nel 9 liter körül.

Vegyes használatban hogy haladva is legyen meg lehet állítani 9-10 között.

Persze pályán 200-nál kiakad a pill fogyi mérő.

Az E39/Üzemanyag fogyasztás részbe nézd meg, írtam konkrét távokat és fogyasztásokat régebben.


Ezek jó fogyasztások egy 6 hengeres benzinestől :franko: Ennyit én nem sokallok


Azt meghiszem! Az 530dezsőm sem tud igazán jobbat városban 10, 10,5-nél pályán meg 7-nél... Elgondolkodtató. Köszi!!

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.10.20. 22:37

gerie39 írta:Azt meghiszem! Az 530dezsőm sem tud igazán jobbat városban 10, 10,5-nél pályán meg 7-nél... Elgondolkodtató. Köszi!!


A tied egy automataváltós touring, ezt azért ne felejtsd el. Jóval nehezebb, és az automata sem a remek hatásfokáról híres.
Oroszláné egy kéziváltós szedán. ;)

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.10.20. 23:19

tibi666 írta:
gerie39 írta:Azt meghiszem! Az 530dezsőm sem tud igazán jobbat városban 10, 10,5-nél pályán meg 7-nél... Elgondolkodtató. Köszi!!


A tied egy automataváltós touring, ezt azért ne felejtsd el. Jóval nehezebb, és az automata sem a remek hatásfokáról híres.
Oroszláné egy kéziváltós szedán. ;)


Na jah, ez is igaz. A touringhoz ragaszkodom, de igyekszem kéziváltósat beszerezni, az automata már szívatott meg - azóta van bennem némi para a használt automatákkal kapcsolatban. A mostani dilemmám egy 525d (2007.10.) mondjuk fapad vs. 530d (217ló 2005.03.), ami kb. 1-2-vel jobb felszereltségű. Ezt a pillangószelep problémát többször láttam felemlegetni itt a fórumon, de a konkrét hiba leírását, ill. még inkább annak elkerülésének módját nem láttam. Ez jellemző az FL utáni 525-ben lévő 197lovas 3e-re is? Vagy az összes dezsőre?

köszi

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2011.10.20. 23:22

gerie39 írta:
tibi666 írta:
gerie39 írta:Azt meghiszem! Az 530dezsőm sem tud igazán jobbat városban 10, 10,5-nél pályán meg 7-nél... Elgondolkodtató. Köszi!!


A tied egy automataváltós touring, ezt azért ne felejtsd el. Jóval nehezebb, és az automata sem a remek hatásfokáról híres.
Oroszláné egy kéziváltós szedán. ;)


Na jah, ez is igaz. A touringhoz ragaszkodom, de igyekszem kéziváltósat beszerezni, az automata már szívatott meg - azóta van bennem némi para a használt automatákkal kapcsolatban. A mostani dilemmám egy 525d (2007.10.) mondjuk fapad vs. 530d (217ló 2005.03.), ami kb. 1-2-vel jobb felszereltségű. Ezt a pillangószelep problémát többször láttam felemlegetni itt a fórumon, de a konkrét hiba leírását, ill. még inkább annak elkerülésének módját nem láttam. Ez jellemző az FL utáni 525-ben lévő 197lovas 3e-re is? Vagy az összes dezsőre?

köszi

Helo
Szerinted szórakozásból fényképegetek a szervízbe

viewtopic.php?f=24&t=1326
Hozzászólás küldése

VigLink badge