2014.05.03. 11:03
2014.05.25. 10:30
nagy.matyika írta:nagy.matyika írta:nagy.matyika írta:E60 535d 256 ezer km.
Amiket cserélni kellett:
- 6 db gyári izzító gyertya (most lett először cserélve) - 27540 Ft
- kartergázszűrő készlet -14 500 Ft
- szívósor tömítés garnitúra -12 500 Ft
- ebay swirl flaps dugó készlet 6db -11655 Ft
- turbó tömítések (összes)- 33000 Ft
- AGR termostat -13691 Ft
- main termostat-18405 Ft
- vízpumpa- 35540 Ft
- Rács a lökösbe- 9404 Ft
- nagyszilent 2db- 13004 Ft
- Gyári balos első lengőkar- 43000 Ft
- két db stabilizátor pálca- 18000 Ft
- 4db M5 replica felni télire, új firestone téli gumikkal- 150.000 Ft (szerintem elég jó ár)
- fő vákuumcső elvolt rágva, köszi nyestpajti - ár ismeretlen
- Sajnos kiderült, hogy a coolertől feljövő turbócsőn van egy centis lyuk, szóval az is cserélve lett- 61000 Ft
Eddig összesen: 436 ezer forint + a munkaköltség.
Ismert előélet:
- 1x gyári féktárcsa és betét garnitúra:- emlékeim szerint 200 ezer Ft környéke
- váltóolaj csere szűrővel: 40.000 Ft
- DPF mosás( most 170 ezerről számol vissza): ár ismeretlen
- 17 x olaj és szűrők cseréje: - mai árakkal 17x50 ezer Ft környéke.
- 2008-ban szoftverfrissítés: 18 ezer Ft
- Bridgestone Potenza defekttűrő abroncsok- 2 x 300 ezer Ft/garintúra
Előző tulaj kiadásai: Körülbelül 1.7 millió forint.
Frissítettem: 2013.10.09 A kocsi ma lett kész. A futómű sokat változott érdemben. Végre nem üt fel! A konklúzió az, hogy a motor 258 ezer km el a háta mögött is nagyon szép állapotban van. A turbók tökéletesek, nem lóg a tengelyük. A turbócsőben végig finom olajfilm van jelen. Az EGR szelep tiszta, mert 5 ezer km el előtt kitakarítottuk a szívósorral együtt. Flapsek elhagyták a fedélzetet örökre! Az autó komplett hűtőrendszere ki lett takarítva és kapott új vízpumpát és termosztátokat.
Ezúton is köszönöm a Lepkéhez hasonló fórumozók pontos leírásait, mert ezeknek köszönhetően lett kiszedve a helyéről a hűtő és lett kiganézva. Tényleg olyan volt, ,mint amit most ástak ki a föld alól
Fogyasztáscsökkenésről legközelebb remélem pozitívan fogok beszámolni
2013.12.04
260454 km:
- elől a középső/jobb oldali PDC fej meghalt- 2x13 ezer forint (sikerült 2 db bontottat találni ezüst színben, úgyhogy vettünk tartalékot is.) -26000 Ft+pk
- olajcsere 9*2350ft + olajszűrő ( gyári az olaj és a szűrő is) = 21150+ szűrő+pk
- diag 5000 Ft
2014.01.28
262720 km:
- két db első féktárcsa, fékbetét, kopásjelző (gyári)-140.000 Ft
- gyári légszűrő(Mann)-8500 Ft
-
2014.03.20
265400 km:
- Két db hátsó lengőkar szilent (gyári) 2x8500 Ft
2014.05.25. 19:06
2014.05.25. 19:39
hamoriarpi írta:Melyik BMW szervízben 17800 Ft a futóműállítás?
Mert a Budapest Motorsnál 40 db ezres! Lefőttem!
2014.05.25. 22:19
2014.06.14. 10:17
hamoriarpi írta:Ha esetleg valaki E60/61-ben látja a jövőjét:
drága gépjárművédelmi rendszer beépítése
külső tükörlapok csere
ködfényszórók csere
oldalindexek csere
első rendszám csere
fényszóró kiszerelés, políroztatás, 3M fóliázás
fényszóróizzók csere (2x xenon, 2x távfény, indexek)
fényszóró, ködfényszóró műszeres beállítása
hiányzó J.E. szövetszőnyeg pótlás
elektromos fojtószelep csere
EGR tisztítás
EGR és fő termosztát csere
váltóolaj, karter, szűrő, átvezető, csavarok cserélve, adaptáció
hátsó fékbetétek és kopásjelző csere
4db Styling 122 vásárlás használtan
4db 17'' Good Year Ultra Grip 8 Performance téli
szívósor csere új, flapesre
4db izzítógyertya
porlasztók felújítása, csúcscsere, kódolás
1db új, komplett porlasztó
összes szíj és feszítőgörgő csere
5. ajtó kábeleinek cseréje Sencom javítókészletre (fonott vezetékes, szilikon bevonattal, gumírozott, texil csőben, állítólag soha nem törik)
5. ajtó fém átvezetőcsatornáinak cseréje
2X olajcsere, levegőszűrő, olajszűrő, pollenszűrő, gázolajszűrő
összes ablaktörlő lapát cseréje
turbo és intercooler tömítéseinek cseréje
intercooler csere
első féktárcsák, betétek, kopásjelző csere
2db egyenes, 2 db görbe lengőkar, 2 db stabpálca cseréje
2db stabszilent csere
futómű beállítás
töltőnyomás-szenzor csere
töltőlevegő hőmérő csere
légtömegmérő csere
druckwandler, összes vákuumcső csere
EGR csere
4db Styling 245 vásárlás használtan
4db 17'' Hankook Ventus S1 Evo2 nyárira
2db motortartó bak csere
1db váltótartó bak csere
1db Exide Premium 100Ah akkumulátor
1db kipuffogó függesztő bak csere
1db lambdaszonda csere
hátsó lökhárító újrafényeztetése színeltérés miatt (folyamatban)
összes beltéri díszítő elem fényeztetése zongoralakk színre (folyamatban)
következő olajcserénél turbo csere (késik a nyomás, valószínű kopottak a lapátok)
Az autó még nincs meg 1 éve.
2014.06.16. 20:29
hamoriarpi írta:Melyik BMW szervízben 17800 Ft a futóműállítás?
Mert a Budapest Motorsnál 40 db ezres! Lefőttem!
2014.06.16. 22:26
2014.06.17. 09:16
zoley88 írta:hamoriarpi írta:Melyik BMW szervízben 17800 Ft a futóműállítás?
Mert a Budapest Motorsnál 40 db ezres! Lefőttem!
ez hány kerékre? 20, 30?
1,5 éve állítattam, 4 fejes (kerekes), műszeres, kutyaf.sza volt kb 7000 ft és rendesen meg lett csinálva (most 7400 ugyanott és újabb műszerrel). most mondjuk megint húz, de mert tropa a futómű (eredetvizsgán kértem állítást, ott mondták hogy lengőkar, korm összekötő elég szépen lóg, kopog, de hallani is lehet kátyúknál), cserélni kéne ezt-azt. de ez nem e60 persze.
2014.06.17. 19:51
jlaci74 írta:zoley88 írta:hamoriarpi írta:Melyik BMW szervízben 17800 Ft a futóműállítás?
Mert a Budapest Motorsnál 40 db ezres! Lefőttem!
ez hány kerékre? 20, 30?
1,5 éve állítattam, 4 fejes (kerekes), műszeres, kutyaf.sza volt kb 7000 ft és rendesen meg lett csinálva (most 7400 ugyanott és újabb műszerrel). most mondjuk megint húz, de mert tropa a futómű (eredetvizsgán kértem állítást, ott mondták hogy lengőkar, korm összekötő elég szépen lóg, kopog, de hallani is lehet kátyúknál), cserélni kéne ezt-azt. de ez nem e60 persze.
Az árak reálisak, viszont profi helyen hozzá sem kezdenek az állításhoz ha valami lóg a futóműben ...
2014.06.18. 22:13
2014.06.18. 22:14
2014.06.18. 22:35
2014.07.27. 20:58
nagy.matyika írta:Csak minden bizonnyal nem BMW-hez. Na de nem ragozom tovább a szót, kinek a pap, kinek a paplan
2014.08.07. 22:23
nagy.matyika írta:E60 535d 256 ezer km.
Amiket cserélni kellett:
- 6 db gyári izzító gyertya (most lett először cserélve) - 27540 Ft
- kartergázszűrő készlet -14 500 Ft
- szívósor tömítés garnitúra -12 500 Ft
- ebay swirl flaps dugó készlet 6db -11655 Ft
- turbó tömítések (összes)- 33000 Ft
- AGR termostat -13691 Ft
- main termostat-18405 Ft
- vízpumpa- 35540 Ft
- Rács a lökösbe- 9404 Ft
- nagyszilent 2db- 13004 Ft
- Gyári balos első lengőkar- 43000 Ft
- két db stabilizátor pálca- 18000 Ft
- 4db M5 replica felni télire, új firestone téli gumikkal- 150.000 Ft (szerintem elég jó ár)
- fő vákuumcső elvolt rágva, köszi nyestpajti - ár ismeretlen
- Sajnos kiderült, hogy a coolertől feljövő turbócsőn van egy centis lyuk, szóval az is cserélve lett- 61000 Ft
Eddig összesen: 436 ezer forint + a munkaköltség.
Ismert előélet:
- 1x gyári féktárcsa és betét garnitúra:- emlékeim szerint 200 ezer Ft környéke
- váltóolaj csere szűrővel: 40.000 Ft
- DPF mosás( most 170 ezerről számol vissza): ár ismeretlen
- 17 x olaj és szűrők cseréje: - mai árakkal 17x50 ezer Ft környéke.
- 2008-ban szoftverfrissítés: 18 ezer Ft
- Bridgestone Potenza defekttűrő abroncsok- 2 x 300 ezer Ft/garintúra
Előző tulaj kiadásai: Körülbelül 1.7 millió forint.
Frissítettem: 2013.10.09 A kocsi ma lett kész. A futómű sokat változott érdemben. Végre nem üt fel! A konklúzió az, hogy a motor 258 ezer km el a háta mögött is nagyon szép állapotban van. A turbók tökéletesek, nem lóg a tengelyük. A turbócsőben végig finom olajfilm van jelen. Az EGR szelep tiszta, mert 5 ezer km el előtt kitakarítottuk a szívósorral együtt. Flapsek elhagyták a fedélzetet örökre! Az autó komplett hűtőrendszere ki lett takarítva és kapott új vízpumpát és termosztátokat.
Ezúton is köszönöm a Lepkéhez hasonló fórumozók pontos leírásait, mert ezeknek köszönhetően lett kiszedve a helyéről a hűtő és lett kiganézva. Tényleg olyan volt, ,mint amit most ástak ki a föld alól
Fogyasztáscsökkenésről legközelebb remélem pozitívan fogok beszámolni
2013.12.04
260454 km:
- elől a középső/jobb oldali PDC fej meghalt- 2x13 ezer forint (sikerült 2 db bontottat találni ezüst színben, úgyhogy vettünk tartalékot is.) -26000 Ft+pk
- olajcsere 9*2350ft + olajszűrő ( gyári az olaj és a szűrő is) = 21150+ szűrő+pk
- diag 5000 Ft
2014.01.28
262720 km:
- két db első féktárcsa, fékbetét, kopásjelző (gyári)-140.000 Ft
- gyári légszűrő(Mann)-8500 Ft
2014.03.20
265400 km:
- Két db hátsó lengőkar szilent (gyári) 2x8500 Ft
2014.08.07
272566 km: (furcsa, de az elmúlt 5 hónapban csak futóművet kellett állítani )
- 9 liter BMW LL04 - 9*2400 Ft
- Mann filter olajszűrő - 5000 Ft
- 2 db aktívszenes pollenszűrő -5990 Ft
2014.10.02. 23:10
2014.10.03. 06:14
hamoriarpi írta:
200 ezres szervíz több, mint 200 ezerért...
2014.10.03. 07:38
2014.10.03. 16:52
2014.10.03. 19:25
morv írta:Mikor valtasz f10-re? Ezzel a kocsival valaki jol fog jarni, ugy, mint az elozovel