2018.07.04. 15:48
kovessyroli írta:Johny540 írta:Sziasztok!
Olyan "sokat" megyek az E60-al,hogy a szűk 2 éves akksim lemerült (bár nem gondoltam).Ráindítottam,de 2 másodperces forgatás után fel is adtam hogy nehogy úgy járjak mint 2éve.
De úgy néz ki megint sikerült.Úgyhogy Debrecenben keresnék egy ember,aki el tud jönni hozzám egy EWS és kulcs illesztésre nem csillagászati áron!Tudtok valakit?Bár még most töltőn van,hátha......de ránéztem és már ott van a hibakód: EWS 3.3 Hiába törlöm visszajön.Emiatt gondolom sz@pó
Nagyon köszönöm előre is!
Mi történik ilyen esetben, hogy akksi lemerüléskor vagy csere esetén újra kell illeszteni az Ewst-t és a kulcsot?
Nekem az E65-ön, amikor elhoztam csontra le volt merülve, aztán kivettük - töltöttük, visszatettük, kiderült, hogy zárlatos, ezért új akksi ment bele, de sohasem kellett újratanítani semmit.
2018.07.04. 17:22
kovessyroli írta:Johny540 írta:Sziasztok!
Olyan "sokat" megyek az E60-al,hogy a szűk 2 éves akksim lemerült (bár nem gondoltam).Ráindítottam,de 2 másodperces forgatás után fel is adtam hogy nehogy úgy járjak mint 2éve.
De úgy néz ki megint sikerült.Úgyhogy Debrecenben keresnék egy ember,aki el tud jönni hozzám egy EWS és kulcs illesztésre nem csillagászati áron!Tudtok valakit?Bár még most töltőn van,hátha......de ránéztem és már ott van a hibakód: EWS 3.3 Hiába törlöm visszajön.Emiatt gondolom sz@pó
Nagyon köszönöm előre is!
Mi történik ilyen esetben, hogy akksi lemerüléskor vagy csere esetén újra kell illeszteni az Ewst-t és a kulcsot?
Nekem az E65-ön, amikor elhoztam csontra le volt merülve, aztán kivettük - töltöttük, visszatettük, kiderült, hogy zárlatos, ezért új akksi ment bele, de sohasem kellett újratanítani semmit.
2018.07.04. 21:35
kzolee írta:kovessyroli írta:Johny540 írta:Sziasztok!
Olyan "sokat" megyek az E60-al,hogy a szűk 2 éves akksim lemerült (bár nem gondoltam).Ráindítottam,de 2 másodperces forgatás után fel is adtam hogy nehogy úgy járjak mint 2éve.
De úgy néz ki megint sikerült.Úgyhogy Debrecenben keresnék egy ember,aki el tud jönni hozzám egy EWS és kulcs illesztésre nem csillagászati áron!Tudtok valakit?Bár még most töltőn van,hátha......de ránéztem és már ott van a hibakód: EWS 3.3 Hiába törlöm visszajön.Emiatt gondolom sz@pó
Nagyon köszönöm előre is!
Mi történik ilyen esetben, hogy akksi lemerüléskor vagy csere esetén újra kell illeszteni az Ewst-t és a kulcsot?
Nekem az E65-ön, amikor elhoztam csontra le volt merülve, aztán kivettük - töltöttük, visszatettük, kiderült, hogy zárlatos, ezért új akksi ment bele, de sohasem kellett újratanítani semmit.
Megerősítem, E61-nél sem kellett semmit tanítgatni. Pedig szétázott az MPM, elment az IBS is az akksival együtt az örök vadászmezőkre. Semmilyen EWS hiba nem volt.
2018.07.05. 01:08
Johny540 írta:kzolee írta:kovessyroli írta:Johny540 írta:Sziasztok!
Olyan "sokat" megyek az E60-al,hogy a szűk 2 éves akksim lemerült (bár nem gondoltam).Ráindítottam,de 2 másodperces forgatás után fel is adtam hogy nehogy úgy járjak mint 2éve.
De úgy néz ki megint sikerült.Úgyhogy Debrecenben keresnék egy ember,aki el tud jönni hozzám egy EWS és kulcs illesztésre nem csillagászati áron!Tudtok valakit?Bár még most töltőn van,hátha......de ránéztem és már ott van a hibakód: EWS 3.3 Hiába törlöm visszajön.Emiatt gondolom sz@pó
Nagyon köszönöm előre is!
Mi történik ilyen esetben, hogy akksi lemerüléskor vagy csere esetén újra kell illeszteni az Ewst-t és a kulcsot?
Nekem az E65-ön, amikor elhoztam csontra le volt merülve, aztán kivettük - töltöttük, visszatettük, kiderült, hogy zárlatos, ezért új akksi ment bele, de sohasem kellett újratanítani semmit.
Megerősítem, E61-nél sem kellett semmit tanítgatni. Pedig szétázott az MPM, elment az IBS is az akksival együtt az örök vadászmezőkre. Semmilyen EWS hiba nem volt.
Akkor nekem miért csinálja ezt? Elég rutinosan közölte a srác amikor jött.Nem először találkozott ilyen esettel.
Inpa-val meg lehet csinálni az illesztést egyébként?Most próbálom felszenvedni egy notebookra......
2018.07.05. 20:16
2018.07.05. 20:24
kzolee írta:Az én tippem az, hogy az autó km számlálóját egyszer mélyprogramozással variálhatták... Nem stimmel a kulcs az autóval, szerintem....
2018.07.11. 05:58
Johny540 írta:kzolee írta:Az én tippem az, hogy az autó km számlálóját egyszer mélyprogramozással variálhatták... Nem stimmel a kulcs az autóval, szerintem....
Ez így van!Anno írtam is ezt.Van erre valami normális megoldás,hogy ne kelljen ezzel szenvednem ilyen esetekben?
(inpa továbbra se megy,most szétforrasztottam a 7-es 8-as lábat,hátha)
Ez se jött be.Feladom.
2018.07.12. 23:34
2018.07.13. 10:15
NagyMatyas írta:Az elmúlt egy évben lekopogom, nem volt semmi hibajelenség, de most 60 ezer km elteltével a csere óta meghalt a kettes számú izzító gyertya az autóban. Gyári Beru volt, úgyhogy elég bosszantó.
2019.10.31. 08:02
2019.12.15. 17:23
2019.12.17. 13:30
Cyri írta:Sziasztok!
Mindenkinél írja az autója hideg időben első indításkor hogy pre heating please wait? Igazából az nem is lenne baj hogy elő melegít csak ilyenkor nekem úgy indul mint 1 traktor és füstöl is rendesen úgy kb 4 másodpercig aztán beáll. Ez egy 525d 177hp. Amiket cseréltem idén ez miatt: izzitogyertyak, izzítás vezérlő, 1db porlasztó felújítva, önindító felújítva, kompresszió hibátlan. A tünet továbbra is ugyanez, hibakód nincs. Valakinek van ötlete merre induljak el?
Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
2019.12.17. 13:37
Ha az állófűtésre gondolsz akkor az nincs benne.attila94 írta:Cyri írta:Sziasztok!
Mindenkinél írja az autója hideg időben első indításkor hogy pre heating please wait? Igazából az nem is lenne baj hogy elő melegít csak ilyenkor nekem úgy indul mint 1 traktor és füstöl is rendesen úgy kb 4 másodpercig aztán beáll. Ez egy 525d 177hp. Amiket cseréltem idén ez miatt: izzitogyertyak, izzítás vezérlő, 1db porlasztó felújítva, önindító felújítva, kompresszió hibátlan. A tünet továbbra is ugyanez, hibakód nincs. Valakinek van ötlete merre induljak el?
Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
Kályha?
2019.12.17. 14:39
Cyri írta:Ha az állófűtésre gondolsz akkor az nincs benne.attila94 írta:Cyri írta:Sziasztok!
Mindenkinél írja az autója hideg időben első indításkor hogy pre heating please wait? Igazából az nem is lenne baj hogy elő melegít csak ilyenkor nekem úgy indul mint 1 traktor és füstöl is rendesen úgy kb 4 másodpercig aztán beáll. Ez egy 525d 177hp. Amiket cseréltem idén ez miatt: izzitogyertyak, izzítás vezérlő, 1db porlasztó felújítva, önindító felújítva, kompresszió hibátlan. A tünet továbbra is ugyanez, hibakód nincs. Valakinek van ötlete merre induljak el?
Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
Kályha?
Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
2019.12.17. 14:46
Na ez nekem új. Mindenesetre utána nézek.attila94 írta:Cyri írta:Ha az állófűtésre gondolsz akkor az nincs benne.attila94 írta:Cyri írta:Sziasztok!
Mindenkinél írja az autója hideg időben első indításkor hogy pre heating please wait? Igazából az nem is lenne baj hogy elő melegít csak ilyenkor nekem úgy indul mint 1 traktor és füstöl is rendesen úgy kb 4 másodpercig aztán beáll. Ez egy 525d 177hp. Amiket cseréltem idén ez miatt: izzitogyertyak, izzítás vezérlő, 1db porlasztó felújítva, önindító felújítva, kompresszió hibátlan. A tünet továbbra is ugyanez, hibakód nincs. Valakinek van ötlete merre induljak el?
Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
Kályha?
Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
Én csak a fórumon olvasottak alapján szólok hozzá, de úgy tudom minden M57 motor mellé szereltek kályhát alapból motor előmelegítésre, extraként ez a kályha az utasteret is tudja fűteni.
Eddigi években volt téma ez a kormolás a "fűtési szezon" kezdetekor, mert ezek a kályhák tudtommal automatikusan indulnak x C fok alatt hogy hamarabb bemelegedjen a dízel városban pl.
2020.01.07. 15:26
Cyri írta:Na ez nekem új. Mindenesetre utána nézek.attila94 írta:Cyri írta:Ha az állófűtésre gondolsz akkor az nincs benne.attila94 írta:Cyri írta:Sziasztok!
Mindenkinél írja az autója hideg időben első indításkor hogy pre heating please wait? Igazából az nem is lenne baj hogy elő melegít csak ilyenkor nekem úgy indul mint 1 traktor és füstöl is rendesen úgy kb 4 másodpercig aztán beáll. Ez egy 525d 177hp. Amiket cseréltem idén ez miatt: izzitogyertyak, izzítás vezérlő, 1db porlasztó felújítva, önindító felújítva, kompresszió hibátlan. A tünet továbbra is ugyanez, hibakód nincs. Valakinek van ötlete merre induljak el?
Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
Kályha?
Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
Én csak a fórumon olvasottak alapján szólok hozzá, de úgy tudom minden M57 motor mellé szereltek kályhát alapból motor előmelegítésre, extraként ez a kályha az utasteret is tudja fűteni.
Eddigi években volt téma ez a kormolás a "fűtési szezon" kezdetekor, mert ezek a kályhák tudtommal automatikusan indulnak x C fok alatt hogy hamarabb bemelegedjen a dízel városban pl.
Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
2020.01.07. 15:39
2020.02.09. 17:36
2020.02.10. 09:24
luksa írta:Üdv, társak, tudnátok segíteni E60 525D hol találom az izzítórelét, vagy izzításvezérlőt? köszi.
2020.02.10. 09:49