Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: Indítási problémák

2018.07.04. 15:48

kovessyroli írta:
Johny540 írta:Sziasztok!
Olyan "sokat" megyek az E60-al,hogy a szűk 2 éves akksim lemerült (bár nem gondoltam).Ráindítottam,de 2 másodperces forgatás után fel is adtam hogy nehogy úgy járjak mint 2éve.
De úgy néz ki megint sikerült.Úgyhogy Debrecenben keresnék egy ember,aki el tud jönni hozzám egy EWS és kulcs illesztésre nem csillagászati áron!Tudtok valakit?Bár még most töltőn van,hátha......de ránéztem és már ott van a hibakód: EWS 3.3 Hiába törlöm visszajön.Emiatt gondolom sz@pó :(
Nagyon köszönöm előre is!


Mi történik ilyen esetben, hogy akksi lemerüléskor vagy csere esetén újra kell illeszteni az Ewst-t és a kulcsot?
Nekem az E65-ön, amikor elhoztam csontra le volt merülve, aztán kivettük - töltöttük, visszatettük, kiderült, hogy zárlatos, ezért új akksi ment bele, de sohasem kellett újratanítani semmit.

Én azt az infót kaptam 2 éve,hogy amiatt van hogy már "belenyúltak".Vissza van téve a Km.Én se értettem egyébként.Az ilyen marhaságok miatt képes vagyok azon agyalni,hogy eladom.Lemerül egy akksi,és fizessek duplán,mert ki merem cserélni.....vicc.Nem utolsó sorban rohadt idegesítő.

Re: Indítási problémák

2018.07.04. 17:22

kovessyroli írta:
Johny540 írta:Sziasztok!
Olyan "sokat" megyek az E60-al,hogy a szűk 2 éves akksim lemerült (bár nem gondoltam).Ráindítottam,de 2 másodperces forgatás után fel is adtam hogy nehogy úgy járjak mint 2éve.
De úgy néz ki megint sikerült.Úgyhogy Debrecenben keresnék egy ember,aki el tud jönni hozzám egy EWS és kulcs illesztésre nem csillagászati áron!Tudtok valakit?Bár még most töltőn van,hátha......de ránéztem és már ott van a hibakód: EWS 3.3 Hiába törlöm visszajön.Emiatt gondolom sz@pó :(
Nagyon köszönöm előre is!


Mi történik ilyen esetben, hogy akksi lemerüléskor vagy csere esetén újra kell illeszteni az Ewst-t és a kulcsot?
Nekem az E65-ön, amikor elhoztam csontra le volt merülve, aztán kivettük - töltöttük, visszatettük, kiderült, hogy zárlatos, ezért új akksi ment bele, de sohasem kellett újratanítani semmit.


Megerősítem, E61-nél sem kellett semmit tanítgatni. Pedig szétázott az MPM, elment az IBS is az akksival együtt az örök vadászmezőkre. Semmilyen EWS hiba nem volt.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%

Re: Indítási problémák

2018.07.04. 21:35

kzolee írta:
kovessyroli írta:
Johny540 írta:Sziasztok!
Olyan "sokat" megyek az E60-al,hogy a szűk 2 éves akksim lemerült (bár nem gondoltam).Ráindítottam,de 2 másodperces forgatás után fel is adtam hogy nehogy úgy járjak mint 2éve.
De úgy néz ki megint sikerült.Úgyhogy Debrecenben keresnék egy ember,aki el tud jönni hozzám egy EWS és kulcs illesztésre nem csillagászati áron!Tudtok valakit?Bár még most töltőn van,hátha......de ránéztem és már ott van a hibakód: EWS 3.3 Hiába törlöm visszajön.Emiatt gondolom sz@pó :(
Nagyon köszönöm előre is!


Mi történik ilyen esetben, hogy akksi lemerüléskor vagy csere esetén újra kell illeszteni az Ewst-t és a kulcsot?
Nekem az E65-ön, amikor elhoztam csontra le volt merülve, aztán kivettük - töltöttük, visszatettük, kiderült, hogy zárlatos, ezért új akksi ment bele, de sohasem kellett újratanítani semmit.


Megerősítem, E61-nél sem kellett semmit tanítgatni. Pedig szétázott az MPM, elment az IBS is az akksival együtt az örök vadászmezőkre. Semmilyen EWS hiba nem volt.


Akkor nekem miért csinálja ezt? :shock: Elég rutinosan közölte a srác amikor jött.Nem először találkozott ilyen esettel.
Inpa-val meg lehet csinálni az illesztést egyébként?Most próbálom felszenvedni egy notebookra......

Re: Indítási problémák

2018.07.05. 01:08

Johny540 írta:
kzolee írta:
kovessyroli írta:
Johny540 írta:Sziasztok!
Olyan "sokat" megyek az E60-al,hogy a szűk 2 éves akksim lemerült (bár nem gondoltam).Ráindítottam,de 2 másodperces forgatás után fel is adtam hogy nehogy úgy járjak mint 2éve.
De úgy néz ki megint sikerült.Úgyhogy Debrecenben keresnék egy ember,aki el tud jönni hozzám egy EWS és kulcs illesztésre nem csillagászati áron!Tudtok valakit?Bár még most töltőn van,hátha......de ránéztem és már ott van a hibakód: EWS 3.3 Hiába törlöm visszajön.Emiatt gondolom sz@pó :(
Nagyon köszönöm előre is!


Mi történik ilyen esetben, hogy akksi lemerüléskor vagy csere esetén újra kell illeszteni az Ewst-t és a kulcsot?
Nekem az E65-ön, amikor elhoztam csontra le volt merülve, aztán kivettük - töltöttük, visszatettük, kiderült, hogy zárlatos, ezért új akksi ment bele, de sohasem kellett újratanítani semmit.


Megerősítem, E61-nél sem kellett semmit tanítgatni. Pedig szétázott az MPM, elment az IBS is az akksival együtt az örök vadászmezőkre. Semmilyen EWS hiba nem volt.


Akkor nekem miért csinálja ezt? :shock: Elég rutinosan közölte a srác amikor jött.Nem először találkozott ilyen esettel.
Inpa-val meg lehet csinálni az illesztést egyébként?Most próbálom felszenvedni egy notebookra......

Én azért nem értem mert E6x-ben nincs EWS, ott már CAS van. Bár ez nem a szakterületem.
E46-nál létező probléma, ha akkulemerüléskor benne van a kulcs a zárban, előfordul de nem törvényszerű hogy elugrik az EWS-motorvezérlő ugrókódtáblája. Ilyenkor kell szinkronizálni géppel.

Re: Indítási problémák

2018.07.05. 20:16

Az én tippem az, hogy az autó km számlálóját egyszer mélyprogramozással variálhatták... Nem stimmel a kulcs az autóval, szerintem....

Re: Indítási problémák

2018.07.05. 20:24

kzolee írta:Az én tippem az, hogy az autó km számlálóját egyszer mélyprogramozással variálhatták... Nem stimmel a kulcs az autóval, szerintem....

Ez így van!Anno írtam is ezt.Van erre valami normális megoldás,hogy ne kelljen ezzel szenvednem ilyen esetekben?
(inpa továbbra se megy,most szétforrasztottam a 7-es 8-as lábat,hátha)

Ez se jött be.Feladom.

Re: Indítási problémák

2018.07.11. 05:58

Johny540 írta:
kzolee írta:Az én tippem az, hogy az autó km számlálóját egyszer mélyprogramozással variálhatták... Nem stimmel a kulcs az autóval, szerintem....

Ez így van!Anno írtam is ezt.Van erre valami normális megoldás,hogy ne kelljen ezzel szenvednem ilyen esetekben?
(inpa továbbra se megy,most szétforrasztottam a 7-es 8-as lábat,hátha)

Ez se jött be.Feladom.

Szia Fehergyarmaton van egy jo ismerosom aki megoldja neked.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Re: Indítási problémák

2018.07.12. 23:34

Az elmúlt egy évben lekopogom, nem volt semmi hibajelenség, de most 60 ezer km elteltével a csere óta meghalt a kettes számú izzító gyertya az autóban. Gyári Beru volt, úgyhogy elég bosszantó. :franko:

Re: Indítási problémák

2018.07.13. 10:15

NagyMatyas írta:Az elmúlt egy évben lekopogom, nem volt semmi hibajelenség, de most 60 ezer km elteltével a csere óta meghalt a kettes számú izzító gyertya az autóban. Gyári Beru volt, úgyhogy elég bosszantó. :franko:

Sajna Beru ide oda vagy gyari tapasztalatbol max 1.5 evet birnak folg hogy rendbe van es a dpf is benne van,igy jartam a termokal is,hiaba a gyari vagy gyari beszalito,egyszeruen inkabb km fuggoek,50-60eKmt birnak sajna.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Re: Indítási problémák

2019.10.31. 08:02

Sziasztok. Van egy olyan problémám, hogy kicserélem az izzítás vezérlőt próbáltam gyárit próbáltam utángyártottat de mindet kinyírja az autó egy két hónap alatt ( nem lehetséges talán, hogy a motorvezérlő vagy valami más folyamatosan azt az utasítást adja hogy izzítson?) Ha valaki találkozott ilyennel nagyon szépen kérem segítsen!! Csere után hibakódmentes az autó amikor behal beírja a 6 izzítógyertyát a szerelő szerint gyári diaggal nézve.

Re: Indítási problémák

2019.12.15. 17:23

Sziasztok!
Mindenkinél írja az autója hideg időben első indításkor hogy pre heating please wait? Igazából az nem is lenne baj hogy elő melegít csak ilyenkor nekem úgy indul mint 1 traktor és füstöl is rendesen úgy kb 4 másodpercig aztán beáll. Ez egy 525d 177hp. Amiket cseréltem idén ez miatt: izzitogyertyak, izzítás vezérlő, 1db porlasztó felújítva, önindító felújítva, kompresszió hibátlan. A tünet továbbra is ugyanez, hibakód nincs. Valakinek van ötlete merre induljak el?

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről

Re: Indítási problémák

2019.12.17. 13:30

Cyri írta:Sziasztok!
Mindenkinél írja az autója hideg időben első indításkor hogy pre heating please wait? Igazából az nem is lenne baj hogy elő melegít csak ilyenkor nekem úgy indul mint 1 traktor és füstöl is rendesen úgy kb 4 másodpercig aztán beáll. Ez egy 525d 177hp. Amiket cseréltem idén ez miatt: izzitogyertyak, izzítás vezérlő, 1db porlasztó felújítva, önindító felújítva, kompresszió hibátlan. A tünet továbbra is ugyanez, hibakód nincs. Valakinek van ötlete merre induljak el?

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről


Kályha?

Re: Indítási problémák

2019.12.17. 13:37

attila94 írta:
Cyri írta:Sziasztok!
Mindenkinél írja az autója hideg időben első indításkor hogy pre heating please wait? Igazából az nem is lenne baj hogy elő melegít csak ilyenkor nekem úgy indul mint 1 traktor és füstöl is rendesen úgy kb 4 másodpercig aztán beáll. Ez egy 525d 177hp. Amiket cseréltem idén ez miatt: izzitogyertyak, izzítás vezérlő, 1db porlasztó felújítva, önindító felújítva, kompresszió hibátlan. A tünet továbbra is ugyanez, hibakód nincs. Valakinek van ötlete merre induljak el?

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről


Kályha?
Ha az állófűtésre gondolsz akkor az nincs benne.

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről

Re: Indítási problémák

2019.12.17. 14:39

Cyri írta:
attila94 írta:
Cyri írta:Sziasztok!
Mindenkinél írja az autója hideg időben első indításkor hogy pre heating please wait? Igazából az nem is lenne baj hogy elő melegít csak ilyenkor nekem úgy indul mint 1 traktor és füstöl is rendesen úgy kb 4 másodpercig aztán beáll. Ez egy 525d 177hp. Amiket cseréltem idén ez miatt: izzitogyertyak, izzítás vezérlő, 1db porlasztó felújítva, önindító felújítva, kompresszió hibátlan. A tünet továbbra is ugyanez, hibakód nincs. Valakinek van ötlete merre induljak el?

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről


Kályha?
Ha az állófűtésre gondolsz akkor az nincs benne.

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről


Én csak a fórumon olvasottak alapján szólok hozzá, de úgy tudom minden M57 motor mellé szereltek kályhát alapból motor előmelegítésre, extraként ez a kályha az utasteret is tudja fűteni.

Eddigi években volt téma ez a kormolás a "fűtési szezon" kezdetekor, mert ezek a kályhák tudtommal automatikusan indulnak x C fok alatt hogy hamarabb bemelegedjen a dízel városban pl.

Re: Indítási problémák

2019.12.17. 14:46

attila94 írta:
Cyri írta:
attila94 írta:
Cyri írta:Sziasztok!
Mindenkinél írja az autója hideg időben első indításkor hogy pre heating please wait? Igazából az nem is lenne baj hogy elő melegít csak ilyenkor nekem úgy indul mint 1 traktor és füstöl is rendesen úgy kb 4 másodpercig aztán beáll. Ez egy 525d 177hp. Amiket cseréltem idén ez miatt: izzitogyertyak, izzítás vezérlő, 1db porlasztó felújítva, önindító felújítva, kompresszió hibátlan. A tünet továbbra is ugyanez, hibakód nincs. Valakinek van ötlete merre induljak el?

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről


Kályha?
Ha az állófűtésre gondolsz akkor az nincs benne.

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről


Én csak a fórumon olvasottak alapján szólok hozzá, de úgy tudom minden M57 motor mellé szereltek kályhát alapból motor előmelegítésre, extraként ez a kályha az utasteret is tudja fűteni.

Eddigi években volt téma ez a kormolás a "fűtési szezon" kezdetekor, mert ezek a kályhák tudtommal automatikusan indulnak x C fok alatt hogy hamarabb bemelegedjen a dízel városban pl.
Na ez nekem új. Mindenesetre utána nézek.

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről

Re: Indítási problémák

2020.01.07. 15:26

Cyri írta:
attila94 írta:
Cyri írta:
attila94 írta:
Cyri írta:Sziasztok!
Mindenkinél írja az autója hideg időben első indításkor hogy pre heating please wait? Igazából az nem is lenne baj hogy elő melegít csak ilyenkor nekem úgy indul mint 1 traktor és füstöl is rendesen úgy kb 4 másodpercig aztán beáll. Ez egy 525d 177hp. Amiket cseréltem idén ez miatt: izzitogyertyak, izzítás vezérlő, 1db porlasztó felújítva, önindító felújítva, kompresszió hibátlan. A tünet továbbra is ugyanez, hibakód nincs. Valakinek van ötlete merre induljak el?

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről


Kályha?
Ha az állófűtésre gondolsz akkor az nincs benne.

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről


Én csak a fórumon olvasottak alapján szólok hozzá, de úgy tudom minden M57 motor mellé szereltek kályhát alapból motor előmelegítésre, extraként ez a kályha az utasteret is tudja fűteni.

Eddigi években volt téma ez a kormolás a "fűtési szezon" kezdetekor, mert ezek a kályhák tudtommal automatikusan indulnak x C fok alatt hogy hamarabb bemelegedjen a dízel városban pl.
Na ez nekem új. Mindenesetre utána nézek.

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről

En ugy emlekszem, hogy az e60-ban nincs kahlya alapbol.

Re: Indítási problémák

2020.01.07. 15:39

Azt nem tudom de ameddig be nem melegszik melyebb a hangja az autónak. Lehet az a kályha hangja?

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről

Re: Indítási problémák

2020.02.09. 17:36

Üdv, társak, tudnátok segíteni E60 525D hol találom az izzítórelét, vagy izzításvezérlőt? köszi.

Re: Indítási problémák

2020.02.10. 09:24

luksa írta:Üdv, társak, tudnátok segíteni E60 525D hol találom az izzítórelét, vagy izzításvezérlőt? köszi.

üdv a szívósor alatt felcsavarozva a motorra de csak ugy tudod cserélni ha leveszed a szívósort.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek stupeki69 az itt látható tagok köszönték meg: luksa
Értékelés: 4.76%

Re: Indítási problémák

2020.02.10. 09:49

Köszönöm a gyors választ.
Hozzászólás küldése

VigLink badge