Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

Re: e60 építgetés / szépítgetés

2018.04.18. 09:45

csrobcsi írta:Nos, betegtársaim, véleményeket, segítséget kérnék. Elindult bennem a hangya, hogy szebbé szeretném tenni szeretett E61em, de elbizonytalanodtam. Ami a terv lenne:
M lökösök, küszöbök,
egy minimális ültetés mondjuk 30mm, illetve lengéscsillapítók cseréje, magyarán egy kicsit többet nyújtó futómű menettulajdonságokban és optikailag egyaránt,
ha van vmi megoldás nagyobb fékre (ennek még nem néztem utána mik a lehetőségek),
egy szebb felni és gumiszett,
új emblémák a gusztustalan kínaiak helyére,
csomagtérajtó kábelköteg csere.
motoros csomagtérajtó opció beépítés (ha egyáltalán lehetséges)
a króm ablakkeretek cseréje shadowline-ra, illetve még pár apróság. Nem vagyok fillérszekszuáló, de ha mindezt összeszámolom, kb a járgány értékének 20-40%-a... Jelen dízelhiszti (530d), és életkora alapján (2004) abszolút nem éri meg foglalkozni vele tudom. De sztem itt mindenki érti hogy szépet szeretnék :) Hosszútávra tervezek vele, eddig is ez volt a terv, már minden drága cserén túl vagyunk, pöpec a gép :) Viszont most már nem tudom mennyire lehet hosszútávra tervezni. Mi a véleményetek? Gondolok itt pl a városokba történő behajtási tilalmakra, ha van egy rendberakott autóm, nem szívesen mennék nyugatra nyaralni vonattal pl...Illetve ez a szabályozás előbb utóbb ide is elér majd gondolom (218LE verzió ha jól emlékszem csak EURO 3 már gyárilag is)... Ha lenne "jóárasítási" ötletetek a fenti alkatrészekkel kapcsolatban azt is szívesen veszem, de várom a véleményeket, köszönöm.


Inkább a véleményemet írnám le.... Az, hogy ez nem gazdaságos beruházás, azt nem forszírozom.
- ültetés, M-es első löki: totál figyelni kell rá, hogy valahova orral állsz, de zúzd le a lököst! Sajnos vannak tapasztalataim ezzel kapcsolatban.
- motoros csomi ajtó nyitás: lehetséges
- alkatrészek "jóárasítása": oldalon lévő bontós kollégák felkeresését javaslom
- behajtási tilalom: azért szerintem a tengerpartra még le tudsz menni majd ezzel a kocsival:)
- ÉN!!! inkább egy másik vasat vennék.... Mondjuk M-Packet-el és (TALÁN nem is e61-et.....) ha kiszámolod, hogy mennyit költenél erre az átalakításra + az autó értéke. Lehet, hogy jobban járnál másik (vagy fiatalabb) autóval.
Ésszerűség vs. gazdaságosság......

Re: e60 építgetés / szépítgetés

2018.04.18. 18:22

leslie írta:
csrobcsi írta:Nos, betegtársaim, véleményeket, segítséget kérnék. Elindult bennem a hangya, hogy szebbé szeretném tenni szeretett E61em, de elbizonytalanodtam. Ami a terv lenne:
M lökösök, küszöbök,
egy minimális ültetés mondjuk 30mm, illetve lengéscsillapítók cseréje, magyarán egy kicsit többet nyújtó futómű menettulajdonságokban és optikailag egyaránt,
ha van vmi megoldás nagyobb fékre (ennek még nem néztem utána mik a lehetőségek),
egy szebb felni és gumiszett,
új emblémák a gusztustalan kínaiak helyére,
csomagtérajtó kábelköteg csere.
motoros csomagtérajtó opció beépítés (ha egyáltalán lehetséges)
a króm ablakkeretek cseréje shadowline-ra, illetve még pár apróság. Nem vagyok fillérszekszuáló, de ha mindezt összeszámolom, kb a járgány értékének 20-40%-a... Jelen dízelhiszti (530d), és életkora alapján (2004) abszolút nem éri meg foglalkozni vele tudom. De sztem itt mindenki érti hogy szépet szeretnék :) Hosszútávra tervezek vele, eddig is ez volt a terv, már minden drága cserén túl vagyunk, pöpec a gép :) Viszont most már nem tudom mennyire lehet hosszútávra tervezni. Mi a véleményetek? Gondolok itt pl a városokba történő behajtási tilalmakra, ha van egy rendberakott autóm, nem szívesen mennék nyugatra nyaralni vonattal pl...Illetve ez a szabályozás előbb utóbb ide is elér majd gondolom (218LE verzió ha jól emlékszem csak EURO 3 már gyárilag is)... Ha lenne "jóárasítási" ötletetek a fenti alkatrészekkel kapcsolatban azt is szívesen veszem, de várom a véleményeket, köszönöm.


Inkább a véleményemet írnám le.... Az, hogy ez nem gazdaságos beruházás, azt nem forszírozom.
- ültetés, M-es első löki: totál figyelni kell rá, hogy valahova orral állsz, de zúzd le a lököst! Sajnos vannak tapasztalataim ezzel kapcsolatban.
- motoros csomi ajtó nyitás: lehetséges
- alkatrészek "jóárasítása": oldalon lévő bontós kollégák felkeresését javaslom
- behajtási tilalom: azért szerintem a tengerpartra még le tudsz menni majd ezzel a kocsival:)
- ÉN!!! inkább egy másik vasat vennék.... Mondjuk M-Packet-el és (TALÁN nem is e61-et.....) ha kiszámolod, hogy mennyit költenél erre az átalakításra + az autó értéke. Lehet, hogy jobban járnál másik (vagy fiatalabb) autóval.
Ésszerűség vs. gazdaságosság......


Igen igazad van, de újabb típust venni nekem drága. F10 6M és feljebb... Hasonló időset nem találok olyan állapotút mint a mostani, régebbit pláne... Ha kb 6-8 évet tudnám még legálisan ugyanúgy használni mint most, nem is gondolkodnék. A balkán felé persze hogy járkálhatok vele még egy ideig, de lehet Bpre sem mehetek be már pár év múlva. Vagy pl jó nagy sarc árán. Én legalábbis ettől félek. Tehát az igazi kérdés hogy megéri e még reszelgetnem és élvezni egy műszakilag és kinézetileg is számomra mindenben tökéletes autót, vagy pár év múlva egy eladhatatlan papírnehezék lesz, és még a bontóból is kinézik...

Re: e60 építgetés / szépítgetés

2018.04.18. 21:02

csrobcsi írta:
leslie írta:
csrobcsi írta:Nos, betegtársaim, véleményeket, segítséget kérnék. Elindult bennem a hangya, hogy szebbé szeretném tenni szeretett E61em, de elbizonytalanodtam. Ami a terv lenne:
M lökösök, küszöbök,
egy minimális ültetés mondjuk 30mm, illetve lengéscsillapítók cseréje, magyarán egy kicsit többet nyújtó futómű menettulajdonságokban és optikailag egyaránt,
ha van vmi megoldás nagyobb fékre (ennek még nem néztem utána mik a lehetőségek),
egy szebb felni és gumiszett,
új emblémák a gusztustalan kínaiak helyére,
csomagtérajtó kábelköteg csere.
motoros csomagtérajtó opció beépítés (ha egyáltalán lehetséges)
a króm ablakkeretek cseréje shadowline-ra, illetve még pár apróság. Nem vagyok fillérszekszuáló, de ha mindezt összeszámolom, kb a járgány értékének 20-40%-a... Jelen dízelhiszti (530d), és életkora alapján (2004) abszolút nem éri meg foglalkozni vele tudom. De sztem itt mindenki érti hogy szépet szeretnék :) Hosszútávra tervezek vele, eddig is ez volt a terv, már minden drága cserén túl vagyunk, pöpec a gép :) Viszont most már nem tudom mennyire lehet hosszútávra tervezni. Mi a véleményetek? Gondolok itt pl a városokba történő behajtási tilalmakra, ha van egy rendberakott autóm, nem szívesen mennék nyugatra nyaralni vonattal pl...Illetve ez a szabályozás előbb utóbb ide is elér majd gondolom (218LE verzió ha jól emlékszem csak EURO 3 már gyárilag is)... Ha lenne "jóárasítási" ötletetek a fenti alkatrészekkel kapcsolatban azt is szívesen veszem, de várom a véleményeket, köszönöm.


Inkább a véleményemet írnám le.... Az, hogy ez nem gazdaságos beruházás, azt nem forszírozom.
- ültetés, M-es első löki: totál figyelni kell rá, hogy valahova orral állsz, de zúzd le a lököst! Sajnos vannak tapasztalataim ezzel kapcsolatban.
- motoros csomi ajtó nyitás: lehetséges
- alkatrészek "jóárasítása": oldalon lévő bontós kollégák felkeresését javaslom
- behajtási tilalom: azért szerintem a tengerpartra még le tudsz menni majd ezzel a kocsival:)
- ÉN!!! inkább egy másik vasat vennék.... Mondjuk M-Packet-el és (TALÁN nem is e61-et.....) ha kiszámolod, hogy mennyit költenél erre az átalakításra + az autó értéke. Lehet, hogy jobban járnál másik (vagy fiatalabb) autóval.
Ésszerűség vs. gazdaságosság......


Igen igazad van, de újabb típust venni nekem drága. F10 6M és feljebb... Hasonló időset nem találok olyan állapotút mint a mostani, régebbit pláne... Ha kb 6-8 évet tudnám még legálisan ugyanúgy használni mint most, nem is gondolkodnék. A balkán felé persze hogy járkálhatok vele még egy ideig, de lehet Bpre sem mehetek be már pár év múlva. Vagy pl jó nagy sarc árán. Én legalábbis ettől félek. Tehát az igazi kérdés hogy megéri e még reszelgetnem és élvezni egy műszakilag és kinézetileg is számomra mindenben tökéletes autót, vagy pár év múlva egy eladhatatlan papírnehezék lesz, és még a bontóból is kinézik...

Szia! Ha szigorúan csak környzetvédelmi aspektusból mérlegelsz, akkor néhány évig szerintem nem kell aggódnod a Budapesten történő közlekedéssel, mert első közelítésben csak szmogriadó idejére tervezik a város bizonyos területeire történő behajtás korlátozását: IDE kattintva megtalálod a legkevésbé hisztérikus (=eladható) cikket.
Amúgy az általad felvetett dilemma nagyon életszerű, egyben küzdelem a (józan)ész és az emóció között a büdzsé oltárán. Noha meg vagyok elégedve az EU4-es offal -melyet a fentiek okán vettem- de bánom, hogy elhagytam Melániát!

Re: e60 építgetés / szépítgetés

2018.04.18. 22:19

SvidronyA írta:
csrobcsi írta:
leslie írta:
csrobcsi írta:Nos, betegtársaim, véleményeket, segítséget kérnék. Elindult bennem a hangya, hogy szebbé szeretném tenni szeretett E61em, de elbizonytalanodtam. Ami a terv lenne:
M lökösök, küszöbök,
egy minimális ültetés mondjuk 30mm, illetve lengéscsillapítók cseréje, magyarán egy kicsit többet nyújtó futómű menettulajdonságokban és optikailag egyaránt,
ha van vmi megoldás nagyobb fékre (ennek még nem néztem utána mik a lehetőségek),
egy szebb felni és gumiszett,
új emblémák a gusztustalan kínaiak helyére,
csomagtérajtó kábelköteg csere.
motoros csomagtérajtó opció beépítés (ha egyáltalán lehetséges)
a króm ablakkeretek cseréje shadowline-ra, illetve még pár apróság. Nem vagyok fillérszekszuáló, de ha mindezt összeszámolom, kb a járgány értékének 20-40%-a... Jelen dízelhiszti (530d), és életkora alapján (2004) abszolút nem éri meg foglalkozni vele tudom. De sztem itt mindenki érti hogy szépet szeretnék :) Hosszútávra tervezek vele, eddig is ez volt a terv, már minden drága cserén túl vagyunk, pöpec a gép :) Viszont most már nem tudom mennyire lehet hosszútávra tervezni. Mi a véleményetek? Gondolok itt pl a városokba történő behajtási tilalmakra, ha van egy rendberakott autóm, nem szívesen mennék nyugatra nyaralni vonattal pl...Illetve ez a szabályozás előbb utóbb ide is elér majd gondolom (218LE verzió ha jól emlékszem csak EURO 3 már gyárilag is)... Ha lenne "jóárasítási" ötletetek a fenti alkatrészekkel kapcsolatban azt is szívesen veszem, de várom a véleményeket, köszönöm.


Inkább a véleményemet írnám le.... Az, hogy ez nem gazdaságos beruházás, azt nem forszírozom.
- ültetés, M-es első löki: totál figyelni kell rá, hogy valahova orral állsz, de zúzd le a lököst! Sajnos vannak tapasztalataim ezzel kapcsolatban.
- motoros csomi ajtó nyitás: lehetséges
- alkatrészek "jóárasítása": oldalon lévő bontós kollégák felkeresését javaslom
- behajtási tilalom: azért szerintem a tengerpartra még le tudsz menni majd ezzel a kocsival:)
- ÉN!!! inkább egy másik vasat vennék.... Mondjuk M-Packet-el és (TALÁN nem is e61-et.....) ha kiszámolod, hogy mennyit költenél erre az átalakításra + az autó értéke. Lehet, hogy jobban járnál másik (vagy fiatalabb) autóval.
Ésszerűség vs. gazdaságosság......


Igen igazad van, de újabb típust venni nekem drága. F10 6M és feljebb... Hasonló időset nem találok olyan állapotút mint a mostani, régebbit pláne... Ha kb 6-8 évet tudnám még legálisan ugyanúgy használni mint most, nem is gondolkodnék. A balkán felé persze hogy járkálhatok vele még egy ideig, de lehet Bpre sem mehetek be már pár év múlva. Vagy pl jó nagy sarc árán. Én legalábbis ettől félek. Tehát az igazi kérdés hogy megéri e még reszelgetnem és élvezni egy műszakilag és kinézetileg is számomra mindenben tökéletes autót, vagy pár év múlva egy eladhatatlan papírnehezék lesz, és még a bontóból is kinézik...

Szia! Ha szigorúan csak környzetvédelmi aspektusból mérlegelsz, akkor néhány évig szerintem nem kell aggódnod a Budapesten történő közlekedéssel, mert első közelítésben csak szmogriadó idejére tervezik a város bizonyos területeire történő behajtás korlátozását: IDE kattintva megtalálod a legkevésbé hisztérikus (=eladható) cikket.
Amúgy az általad felvetett dilemma nagyon életszerű, egyben küzdelem a (józan)ész és az emóció között a büdzsé oltárán. Noha meg vagyok elégedve az EU4-es offal -melyet a fentiek okán vettem- de bánom, hogy elhagytam Melániát!


Ezt a cikket még nem olvastam. Ezek szerint én már idén sem mehetek Bp-re télen riasztási fokozat esetén... Lehet nem lesz ebből építős project...

Re: e60 építgetés / szépítgetés

2018.04.18. 22:26

csrobcsi írta:
SvidronyA írta:
csrobcsi írta:
leslie írta:
csrobcsi írta:Nos, betegtársaim, véleményeket, segítséget kérnék. Elindult bennem a hangya, hogy szebbé szeretném tenni szeretett E61em, de elbizonytalanodtam. Ami a terv lenne:
M lökösök, küszöbök,
egy minimális ültetés mondjuk 30mm, illetve lengéscsillapítók cseréje, magyarán egy kicsit többet nyújtó futómű menettulajdonságokban és optikailag egyaránt,
ha van vmi megoldás nagyobb fékre (ennek még nem néztem utána mik a lehetőségek),
egy szebb felni és gumiszett,
új emblémák a gusztustalan kínaiak helyére,
csomagtérajtó kábelköteg csere.
motoros csomagtérajtó opció beépítés (ha egyáltalán lehetséges)
a króm ablakkeretek cseréje shadowline-ra, illetve még pár apróság. Nem vagyok fillérszekszuáló, de ha mindezt összeszámolom, kb a járgány értékének 20-40%-a... Jelen dízelhiszti (530d), és életkora alapján (2004) abszolút nem éri meg foglalkozni vele tudom. De sztem itt mindenki érti hogy szépet szeretnék :) Hosszútávra tervezek vele, eddig is ez volt a terv, már minden drága cserén túl vagyunk, pöpec a gép :) Viszont most már nem tudom mennyire lehet hosszútávra tervezni. Mi a véleményetek? Gondolok itt pl a városokba történő behajtási tilalmakra, ha van egy rendberakott autóm, nem szívesen mennék nyugatra nyaralni vonattal pl...Illetve ez a szabályozás előbb utóbb ide is elér majd gondolom (218LE verzió ha jól emlékszem csak EURO 3 már gyárilag is)... Ha lenne "jóárasítási" ötletetek a fenti alkatrészekkel kapcsolatban azt is szívesen veszem, de várom a véleményeket, köszönöm.


Inkább a véleményemet írnám le.... Az, hogy ez nem gazdaságos beruházás, azt nem forszírozom.
- ültetés, M-es első löki: totál figyelni kell rá, hogy valahova orral állsz, de zúzd le a lököst! Sajnos vannak tapasztalataim ezzel kapcsolatban.
- motoros csomi ajtó nyitás: lehetséges
- alkatrészek "jóárasítása": oldalon lévő bontós kollégák felkeresését javaslom
- behajtási tilalom: azért szerintem a tengerpartra még le tudsz menni majd ezzel a kocsival:)
- ÉN!!! inkább egy másik vasat vennék.... Mondjuk M-Packet-el és (TALÁN nem is e61-et.....) ha kiszámolod, hogy mennyit költenél erre az átalakításra + az autó értéke. Lehet, hogy jobban járnál másik (vagy fiatalabb) autóval.
Ésszerűség vs. gazdaságosság......


Igen igazad van, de újabb típust venni nekem drága. F10 6M és feljebb... Hasonló időset nem találok olyan állapotút mint a mostani, régebbit pláne... Ha kb 6-8 évet tudnám még legálisan ugyanúgy használni mint most, nem is gondolkodnék. A balkán felé persze hogy járkálhatok vele még egy ideig, de lehet Bpre sem mehetek be már pár év múlva. Vagy pl jó nagy sarc árán. Én legalábbis ettől félek. Tehát az igazi kérdés hogy megéri e még reszelgetnem és élvezni egy műszakilag és kinézetileg is számomra mindenben tökéletes autót, vagy pár év múlva egy eladhatatlan papírnehezék lesz, és még a bontóból is kinézik...

Szia! Ha szigorúan csak környzetvédelmi aspektusból mérlegelsz, akkor néhány évig szerintem nem kell aggódnod a Budapesten történő közlekedéssel, mert első közelítésben csak szmogriadó idejére tervezik a város bizonyos területeire történő behajtás korlátozását: IDE kattintva megtalálod a legkevésbé hisztérikus (=eladható) cikket.
Amúgy az általad felvetett dilemma nagyon életszerű, egyben küzdelem a (józan)ész és az emóció között a büdzsé oltárán. Noha meg vagyok elégedve az EU4-es offal -melyet a fentiek okán vettem- de bánom, hogy elhagytam Melániát!


Ezt a cikket még nem olvastam. Ezek szerint én már idén sem mehetek Bp-re télen riasztási fokozat esetén... Lehet nem lesz ebből építős project...
Nem a város egész területére vonatkozik a tilalom, ha jól emlékszem, kijelöltek egy "gyűrűt", amelyen kívül büntetlenül lehet hajtani.

Tapatalkkal küldve az én LG-H870 eszközömről

Re: e60 építgetés / szépítgetés

2018.04.18. 22:34

Sajna a mai világban ezt semeddig sem tart felülírni. Én pl Szegeden lakom, és Hmvhelyen dolgozom. Utánaolvastam, idén is volt szmogriadó Szegeden is, kitiltásra kerültek az 5t-nál nagyobb járművek. Idén lehet a dízelhiszti miatt már én is... A tiltás megfogalmazása szó szerint: “Elrendelem Szeged Megyei Jogú város közigazgatási területén a szmogriadó riasztási fokozatát” – közölte Szeged Megyei Jogú Város Polgármestere. Hiába lakom 500m re a város vége táblától, és mennék a "pusztában" a munkahelyemig, nem tehetem majd meg a megfogalmazás miatt (közig terület...) Az remélem mindenkinek megvan Hódmezővásárhely miről híres. Nem a szavazás, Lázár Úrra gondolok, hanem hogy közigazgatási területe kb akkora mint Bp-é. Hétvégén is dolgozom, a közösségi közlekedés egy vicc, kénytelen vagyok előregondolkodni, ha több ilyen nap lesz, szinte megáll az egész megye. Télen meg a Ducatin r@hadt hideg van ám :/

Re: e60 építgetés / szépítgetés

2018.08.05. 20:10

Épített már be valaki utólag Bluetooth telefonkihangosítót? Itt most gyári retrofitre gondolok.

Vagy tudtok ajánlani valakit, aki meg tudja oldani?

Re: e60 építgetés / szépítgetés

2018.08.06. 12:42

kzolee írta:Épített már be valaki utólag Bluetooth telefonkihangosítót? Itt most gyári retrofitre gondolok.

Vagy tudtok ajánlani valakit, aki meg tudja oldani?
ez engem is erdekelne...


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Hozzászólás küldése

VigLink badge