Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

Re: E60 E61 Diesel hofok

2011.12.02. 00:45

lepke írta:
admin írta:
Marc528i írta:Üdv! Az e60nál a titkos menü ugyanolyan mint az e39be? Ugyan azokkal a lépésekkel kell kihozni mint az e39nél? Köszönöm

Igen csak ott egy gombbal kell machinálni.

Helo
Igen igen Jól mondja a Laci


1.Hosszan nyomod a gombot
2.belép a menübe és ellépteted a 19-es pontig
3. alvázszám összeadása és nyitva a menű
4. a HETES almenüben van a vízhőfok


Ezt irtátok.
de nekem az alvázszám összeadva 39.
és a kód ami tovább léptet az a 23.
és itt akadtam meg. a videóból kiderült hogy nem az alvázszámot kell összeadni hanem valami másik számokat, amiket kiir a kocsi miután 10mp ig nyomva tartom az az EGY gombot:)

Re: E60 E61 Diesel hofok

2011.12.02. 00:54

bugyor írta:
lepke írta:
admin írta:
Marc528i írta:Üdv! Az e60nál a titkos menü ugyanolyan mint az e39be? Ugyan azokkal a lépésekkel kell kihozni mint az e39nél? Köszönöm

Igen csak ott egy gombbal kell machinálni.

Helo
Igen igen Jól mondja a Laci


1.Hosszan nyomod a gombot
2.belép a menübe és ellépteted a 19-es pontig
3. alvázszám összeadása és nyitva a menű
4. a HETES almenüben van a vízhőfok


Ezt irtátok.
de nekem az alvázszám összeadva 39.
és a kód ami tovább léptet az a 23.
és itt akadtam meg. a videóból kiderült hogy nem az alvázszámot kell összeadni hanem valami másik számokat, amiket kiir a kocsi miután 10mp ig nyomva tartom az az EGY gombot:)

Helo
Én a születésem ÉVÉT szoktam megadni ... próbáld azt

Re: E60 E61 Diesel hofok

2011.12.02. 01:42

lepke írta:
bugyor írta:
lepke írta:
admin írta:
Marc528i írta:Üdv! Az e60nál a titkos menü ugyanolyan mint az e39be? Ugyan azokkal a lépésekkel kell kihozni mint az e39nél? Köszönöm

Igen csak ott egy gombbal kell machinálni.

Helo
Igen igen Jól mondja a Laci


1.Hosszan nyomod a gombot
2.belép a menübe és ellépteted a 19-es pontig
3. alvázszám összeadása és nyitva a menű
4. a HETES almenüben van a vízhőfok


Ezt irtátok.
de nekem az alvázszám összeadva 39.
és a kód ami tovább léptet az a 23.
és itt akadtam meg. a videóból kiderült hogy nem az alvázszámot kell összeadni hanem valami másik számokat, amiket kiir a kocsi miután 10mp ig nyomva tartom az az EGY gombot:)

Helo
Én a születésem ÉVÉT szoktam megadni ... próbáld azt


Helo!

Én megértem klubtársunk kicsi hibázását,ebbe én is beletrafáltam még amikor 1 hetes tulajként szétnyomkodtam mindent a műszerfalon,index karon( Bc,check,tempomat stb...)
Nem értettem hogy miért nem működik ,de még fórum tag sem voltam hogy megkérdezzem! 1 hét után kb előhoztam a témát mert olvastam róla,de mindig ugyan azt írták,adjam össze az alvázszám utolsó 7 számát kivéve a betűket(pl: http://bmw.e39.hu/titkosmenu2.htm)! Hmm..
Nekem a számokból 6 darab van és egy betű az elején amit összeadva nekem sem sikerült belépnem a titkok könyvtárába. Ezért megpróbáltam csak az utolsó 5 számot és sikerült! Lehet ez is csak nálam ilyen??

Re: E60 E61 Diesel hofok

2012.01.26. 11:53

Sziasztok!

Új belépő vagyok a fórumon, ha valamit nem figyeltem vagy hibásan írok azért előre is sorry...

Egy fél éve biztos folyamatosan figyelemmel követem a fórumot, nem mindegyik témát szoktam figyelni természetesen. Mostanában az e60-as részben szoktam elmerülni.
Láttam már hogy sokan a benzines motorokkal szerelt bmw-ket részesítik előnyben a gázolajos verzióval szemben (persze gondolom ha nem tarja rendbe valaki az autóját mindegy, hogy milyen, aki megveszi úgyis rákölt majd nem keveset). Nekem eddig benzines autókkal volt legtöbbször dolgom, de nem idegenkedek a dizelektől sem. Láttam, hogy milyen összegek repkednek itt szervizeléskor a dízel autóknál, meg a fenntartási költségeket is figyeltem. A legtöbb info dízelek esetében (lehet nem figyeltem) 525 és 530-asokra vonatkoznak. Ezért az lenne a kérdésem, hogy a legtöbbet leírt problémák 520d esetében is jelentkeznek? Vagy ez kicsit megbízhatóbb konstrukció? Erről még nem nagyon voltak írások (de lehet nem figyeltem). Vagy nem is a motor fajtájában keresendő a hiba, hanem itt is talán azt a mottót kell követni, hogy nem típust, hanem állapotot kell venni? De azért fontos sztem, hogy későbbiekben mennyit kell költeni az autóra, hogy hiába szerez az ember egy jó állapotú autót, ha később úgyis utoléri a típushiba?
Vagy inkább maradjon a benzines vonal és legyen 520/23/25 vagy 30-as benzines és csak győzzem tankolással? Évi 10ezer km-t megyek kb.
Előre is köszönök minden segítséget és felvilágosítást! :taps:

Re: E60 E61 Diesel hofok

2012.01.26. 13:25

Szilvalé írta:Sziasztok!

Új belépő vagyok a fórumon, ha valamit nem figyeltem vagy hibásan írok azért előre is sorry...

Egy fél éve biztos folyamatosan figyelemmel követem a fórumot, nem mindegyik témát szoktam figyelni természetesen. Mostanában az e60-as részben szoktam elmerülni.
Láttam már hogy sokan a benzines motorokkal szerelt bmw-ket részesítik előnyben a gázolajos verzióval szemben (persze gondolom ha nem tarja rendbe valaki az autóját mindegy, hogy milyen, aki megveszi úgyis rákölt majd nem keveset). Nekem eddig benzines autókkal volt legtöbbször dolgom, de nem idegenkedek a dizelektől sem. Láttam, hogy milyen összegek repkednek itt szervizeléskor a dízel autóknál, meg a fenntartási költségeket is figyeltem. A legtöbb info dízelek esetében (lehet nem figyeltem) 525 és 530-asokra vonatkoznak. Ezért az lenne a kérdésem, hogy a legtöbbet leírt problémák 520d esetében is jelentkeznek? Vagy ez kicsit megbízhatóbb konstrukció? Erről még nem nagyon voltak írások (de lehet nem figyeltem). Vagy nem is a motor fajtájában keresendő a hiba, hanem itt is talán azt a mottót kell követni, hogy nem típust, hanem állapotot kell venni? De azért fontos sztem, hogy későbbiekben mennyit kell költeni az autóra, hogy hiába szerez az ember egy jó állapotú autót, ha később úgyis utoléri a típushiba?
Vagy inkább maradjon a benzines vonal és legyen 520/23/25 vagy 30-as benzines és csak győzzem tankolással? Évi 10ezer km-t megyek kb.
Előre is köszönök minden segítséget és felvilágosítást! :taps:


Ha már vagy fél éve olvasod a fórumot, akkor biztos tudod, hogy egyéb topikokban már többször is ki lett vesézve ez a téma. Viszont aki diesel-es, az azt mondja, hogy vegyél diesel-t,,,, akinek pedig a benzin felé húz a szíve, az azt mondja, hogy vegyél benzinest. Tehát megoszlik a vélemény, viszont ha évi 10.000-et mész, akkor ésszerűbb benzines vasat nézni. Szerintem.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek leslie az itt látható tagok köszönték meg: Szilvalé
Értékelés: 4.76%

Re: E60 E61 Diesel hofok

2012.01.26. 13:30

leslie írta:
Szilvalé írta:Sziasztok!

Új belépő vagyok a fórumon, ha valamit nem figyeltem vagy hibásan írok azért előre is sorry...

Egy fél éve biztos folyamatosan figyelemmel követem a fórumot, nem mindegyik témát szoktam figyelni természetesen. Mostanában az e60-as részben szoktam elmerülni.
Láttam már hogy sokan a benzines motorokkal szerelt bmw-ket részesítik előnyben a gázolajos verzióval szemben (persze gondolom ha nem tarja rendbe valaki az autóját mindegy, hogy milyen, aki megveszi úgyis rákölt majd nem keveset). Nekem eddig benzines autókkal volt legtöbbször dolgom, de nem idegenkedek a dizelektől sem. Láttam, hogy milyen összegek repkednek itt szervizeléskor a dízel autóknál, meg a fenntartási költségeket is figyeltem. A legtöbb info dízelek esetében (lehet nem figyeltem) 525 és 530-asokra vonatkoznak. Ezért az lenne a kérdésem, hogy a legtöbbet leírt problémák 520d esetében is jelentkeznek? Vagy ez kicsit megbízhatóbb konstrukció? Erről még nem nagyon voltak írások (de lehet nem figyeltem). Vagy nem is a motor fajtájában keresendő a hiba, hanem itt is talán azt a mottót kell követni, hogy nem típust, hanem állapotot kell venni? De azért fontos sztem, hogy későbbiekben mennyit kell költeni az autóra, hogy hiába szerez az ember egy jó állapotú autót, ha később úgyis utoléri a típushiba?
Vagy inkább maradjon a benzines vonal és legyen 520/23/25 vagy 30-as benzines és csak győzzem tankolással? Évi 10ezer km-t megyek kb.
Előre is köszönök minden segítséget és felvilágosítást! :taps:


Ha már vagy fél éve olvasod a fórumot, akkor biztos tudod, hogy egyéb topikokban már többször is ki lett vesézve ez a téma. Viszont aki diesel-es, az azt mondja, hogy vegyél diesel-t,,,, akinek pedig a benzin felé húz a szíve, az azt mondja, hogy vegyél benzinest. Tehát megoszlik a vélemény, viszont ha évi 10.000-et mész, akkor ésszerűbb benzines vasat nézni. Szerintem.

Helo leslie
Azért ez nem teljesen így van :wink:
Évente 10-ezer kilométer megtételéhez MINDENKÉPPEN egy BENZINES vásárolnék
Fentartási költség szempontjából lényegesen Olcsóbb egy benzines ilyen távon

Ezt a hozzászólást a szerzőnek lepke az itt látható tagok köszönték meg: Szilvalé
Értékelés: 4.76%

Re: E60 E61 Diesel hofok

2012.01.26. 17:31

lepke írta:
leslie írta:
Szilvalé írta:Sziasztok!

Új belépő vagyok a fórumon, ha valamit nem figyeltem vagy hibásan írok azért előre is sorry...

Egy fél éve biztos folyamatosan figyelemmel követem a fórumot, nem mindegyik témát szoktam figyelni természetesen. Mostanában az e60-as részben szoktam elmerülni.
Láttam már hogy sokan a benzines motorokkal szerelt bmw-ket részesítik előnyben a gázolajos verzióval szemben (persze gondolom ha nem tarja rendbe valaki az autóját mindegy, hogy milyen, aki megveszi úgyis rákölt majd nem keveset). Nekem eddig benzines autókkal volt legtöbbször dolgom, de nem idegenkedek a dizelektől sem. Láttam, hogy milyen összegek repkednek itt szervizeléskor a dízel autóknál, meg a fenntartási költségeket is figyeltem. A legtöbb info dízelek esetében (lehet nem figyeltem) 525 és 530-asokra vonatkoznak. Ezért az lenne a kérdésem, hogy a legtöbbet leírt problémák 520d esetében is jelentkeznek? Vagy ez kicsit megbízhatóbb konstrukció? Erről még nem nagyon voltak írások (de lehet nem figyeltem). Vagy nem is a motor fajtájában keresendő a hiba, hanem itt is talán azt a mottót kell követni, hogy nem típust, hanem állapotot kell venni? De azért fontos sztem, hogy későbbiekben mennyit kell költeni az autóra, hogy hiába szerez az ember egy jó állapotú autót, ha később úgyis utoléri a típushiba?
Vagy inkább maradjon a benzines vonal és legyen 520/23/25 vagy 30-as benzines és csak győzzem tankolással? Évi 10ezer km-t megyek kb.
Előre is köszönök minden segítséget és felvilágosítást! :taps:


Ha már vagy fél éve olvasod a fórumot, akkor biztos tudod, hogy egyéb topikokban már többször is ki lett vesézve ez a téma. Viszont aki diesel-es, az azt mondja, hogy vegyél diesel-t,,,, akinek pedig a benzin felé húz a szíve, az azt mondja, hogy vegyél benzinest. Tehát megoszlik a vélemény, viszont ha évi 10.000-et mész, akkor ésszerűbb benzines vasat nézni. Szerintem.

Helo leslie
Azért ez nem teljesen így van :wink:
Évente 10-ezer kilométer megtételéhez MINDENKÉPPEN egy BENZINES vásárolnék
Fentartási költség szempontjából lényegesen Olcsóbb egy benzines ilyen távon


Miért is olcsóbb????
Évi 10 ezer km-vel nem lesz a diesellel sem baja, ha jót fog ki, az tuti.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Rjani530d az itt látható tagok köszönték meg: Szilvalé
Értékelés: 4.76%

Re: E60 E61 Diesel hofok

2012.01.27. 00:02

Rjani530d írta:
Miért is olcsóbb????
Évi 10 ezer km-vel nem lesz a diesellel sem baja, ha jót fog ki, az tuti.

Helo
E60-as dieselt akar vásárolni a szilvalé klubtag ami már biztosan NEM új gépjármű
Nagy valószínűséggel megtett 150-200 ezer kilométert, és ezért bármelyik pillanatban megadhatja magát
Ezek az alkatrészeknek a cseréje minden pillanatban lehetséges, akármennyit megyen
Benzinesnél ilyen gondok nincsen :wink:
Évi 10-ezernél érdemesebb benzinesben gondolkodni

Diesel gondok 150-200 ezernél
-Szívósor
-Porlasztók
-Túrbó(k) és a hozzá tartozó nyomócsövek
-Főtengely ékszíjtárcsa
-Egr hűtő
-Termosztát
-Izzító gyertyák
-DPF
Igy este felé ami eszembe jut

Ezt a hozzászólást a szerzőnek lepke az itt látható tagok köszönték meg: Szilvalé
Értékelés: 4.76%

Re: E60 E61 Diesel hofok

2012.01.27. 00:34

lepke írta:
Rjani530d írta:
Miért is olcsóbb????
Évi 10 ezer km-vel nem lesz a diesellel sem baja, ha jót fog ki, az tuti.

Helo
E60-as dieselt akar vásárolni a szilvalé klubtag ami már biztosan NEM új gépjármű
Nagy valószínűséggel megtett 150-200 ezer kilométert, és ezért bármelyik pillanatban megadhatja magát
Ezek az alkatrészeknek a cseréje minden pillanatban lehetséges, akármennyit megyen
Benzinesnél ilyen gondok nincsen :wink:
Évi 10-ezernél érdemesebb benzinesben gondolkodni

Diesel gondok 150-200 ezernél
-Szívósor
-Porlasztók
-Túrbó(k) és a hozzá tartozó nyomócsövek
-Főtengely ékszíjtárcsa
-Egr hűtő
-Termosztát
-Izzító gyertyák
-DPF
Igy este felé ami eszembe jut

Szívósor?-Holnap után fogunk egyet kipróbálni, hogy hogy viselkedik a lapkák eltávolítása után, levakítva. Ha nem lesz jó, akkor meg megkapja az újat. De legalább lehet kézzelfogható következtetést levonni, mert írtak ezt is, azt is! E60 530da
Porlasztók? Turbó? Ma voltunk egy szarrá hajtott Citroen Berlingoval kiállításon. 350000km van benne, ilyen jellegű bajai sosem voltak, pedig jót a cégnél még nem kapott! Elég ránézni és hányingert kelt. Én ezt ezért sem általánosítom.
Főtengely ékszíjtárcsa az tud trélereztetni. Viszont, látni is lehet ha baja van.
EGR termosztát 14000Ft körül van.
Izzító gyertyák cseréje lehet szopatós.
DPF. Nem mindegyiknél van.
Az pedig hogy hogy 170000km van beleírva ami 300000km körül van valójában, nagyon is valószínű. Innét ered a tévhit a turbóról, porlasztóról.
Persze, nem azt mondom hogy nem fordulhat elő akár ezen hibák egyszerre való előfordulása!
De ha így volna, értéktelen volna a dízel autó a használt autópiacon, mert ki az aki nyűgöt keres magának pár liter üzemanyag nyereség miatt?
Nekünk miért ment el 380 ezer fölött három darab 520d-nél? Meg van egy 320d is ami erre nagyon rácáfol.
Bocs ha ellenvéleményezlek, de én így gondolom! :oops:

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bmw520ds az itt látható tagok köszönték meg: 2 admin, Szilvalé
Értékelés: 9.52%

Re: E60 E61 Diesel hofok

2012.01.27. 07:42

bmw520ds írta:Szívósor?-Holnap után fogunk egyet kipróbálni, hogy hogy viselkedik a lapkák eltávolítása után, levakítva. Ha nem lesz jó, akkor meg megkapja az újat. De legalább lehet kézzelfogható következtetést levonni, mert írtak ezt is, azt is! E60 530da


Ha kiherélitek, nem lesz semmi baja, az enyém is úgy van már 4 éve. Viszont a szívósorhoz feltétlenül rendeljetek új tömítésgarnitúrát, mert később egy olajszivárgás ki tud nyírni izzításvezérlőt, önindítót is.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: bmw520ds
Értékelés: 4.76%

Re: E60 E61 Diesel hofok

2012.01.28. 20:32

Tegnap voltunk Pesten. A mai munkálatunkat megelőzendően figyeltük a hőfokot. 63C volt. Illetve, egyszer felment 78C-ra, mikor Petinek elgurult a gyógyszere és minden közlekedőt ellenségének tekintett egy idő után. :mrgreen:
Vettünk AGR termosztátot és termosztátot, fagyállót, Kólát és kekszet a munkálatokhoz.
Ma felvettem a páncélöltönyömet és a vidéki földesurak területére merészkedtem. Érkezésemet a kémek figyelték, jelentették, tehát, csak az első fél órában kezeltek nem kívánt betolakodónak, aztán megértették, segíteni jöttem. :wink:
Az alany:
Kép

Uploaded with ImageShack.us

Peti autója jól viselkedik, nem zörög, nem ráz, szépen vált, jól fékez, csak kicsit hidegebb van benne mint kell, no meg nem melegszik fel üzemi hőmérsékletre!
750i Gabi is megérkezett, ő a szomszéd vármegye földesura, hozott egy mobil szerszám készletet, ami szinte kimeríthetetlen volt, szinte, mindent tartalmazott a feladathoz.
Első lépésként fagyálló folyadék leeresztése a hűtőből. A takaró műanyag levétele után megfogtam a piros leeresztő csavart és ahogy kell, a kezemben maradt. :oops: Még, csak nem is erőlködtem a meglazításával...
Kép

Uploaded with ImageShack.us


Itt azért van felül a leeresztő, mert mivel kivettük, kimostuk-kifújattuk a hűtőt, mert belefialt a mókus, annyi szemét volt benne.
Nagyon kétségbe estünk, ezért kis helyzetmegoldás elemzés...Mehet az aknába a lé, kit érdekel...Azért egy 10 literes vödörrel próbálta Peti összegyűjteni a fagyálló esőt, ami a végén, a csövek széthúzásánál és a termosztát levételénél igyekezett távozni, kb. 20% került felfogásra, a többi reakcióba lépett az akna alján évek óta felgyülemlett egyéb szennyeződéssel...
Gabi ( lent ) és Peti ( fent ) tevékenységüket megszakítva a " Hé parasztok! " felkiáltásomra.
Kép

Uploaded with ImageShack.us
Természetesen, nekiálltunk szétszedni a gépteret, egészen addig, amíg kényelmesen hozzá nem férhetünk a dolgokhoz. AGR termosztátot, eszembe jutott Muha Ati múltkori véleménye, hogy az ember mancsa nem fér oda úgy, hogy a venti és az AGR hűtő közt hogy lenyúljon a termosztáthoz. Ez így is van. Nem is nagyon törődtünk vele, mert ma olvastam Lepkének kilyukadt ez a hűtő, akkor vegyük csak le, nézzük meg! Hát elég igénytelen szerkezet, ocsmány hegesztési varratokkal, amik adnak némi szemöldökfelhúzásra okot! :evil:
Kép

Uploaded with ImageShack.us
Hűtőket eltakaró egységeket is kiszedtük, mert látni akartuk a hűtők állapotát is. Elsőnek azt, amire a mocitér nyitó mechanizmusa van, majd a műanyagot, amik a hűtők tetejére ül. Ventiről a csati széthúzása, gondolom a másik ACU szenzor csatija volt és kiemeltük, kisebb ügyeskedéssel. Már vittem is fújatni. Ez nem igazán hozta az elvárt szintet, ezért kimostuk vízzel is, majd úgy lett kifújva levegővel. A klíma hűtőt, a kormányszervó hűtőt és az Intercoolert úgy kellett fújatni, hogy szennyeződést ne vigyen a légáram sehova, ezért letakartuk a motor első részét.
Kép

Uploaded with ImageShack.us

Kép

Uploaded with ImageShack.us
Termosztátot négy M-6 csavar rögzíti, a csöveket meg egy rugós bepattanós-kipattintós izé, amit egy csavarhúzóval gyorsan és kényelmesen lehet működésre bírni, sokkal jobb mint a bilincses rögzítés. Most legalább láttam milyen, nem csak olvastam róla.
Kép

Uploaded with ImageShack.us
Kép

Uploaded with ImageShack.us
Főtengely végén lévő gumiágyas ékszíjtárcsa cseréjét számlán láttuk, de lecsekkoltuk vizuálisan is, rendben van.
Kép

Uploaded with ImageShack.us
AGR szelep:
Na ez külön műfaj. Ijesztő állapot, de annál egyszerűbb takarítás! A papírlap szemlélteti, mennyi cucc volt benne.
Kép

Uploaded with ImageShack.us
Kép

Uploaded with ImageShack.us
Kép

Uploaded with ImageShack.us
Kép

Uploaded with ImageShack.us
Összeszerelés kis gondolkozással a következő lépések elvégzésére való kivitelezhetőség érdekében némiképp módosítva volt, mert szerettünk volna hozzáférni az EGR szelep előtti pillangó szelep ház takarásában lévő légtelenítő csavarhoz, illetve, feltöltés és beindítás után, maximálisan meggyőződni a csepegés, szivárgásmentességről!
A kocsi menüjét nézve, a hűtőközeg elérte a termosztáton feltüntetett 88C fokot. :)
Már csak a próba következett, ami a derékfájás, fázás-fagyás és éhségérzet miatt a vendéglő irányába, melengető érzéssel töltött el bennünket, hogy egyszerű parisztokraták, csont nélkül, vidám hangulatban, BMW rajongással megoldottunk egy fontos feladatot és közben, remekül elökörködtünk!
Ha így haladunk, jöhet Gabi automata váltója is! :mrgreen:
Peti szerint, az a hét amikor az is egyszer végre elkészül, drága lesz tankolás terén, mert akkor mindenhova azzal mennek! :mrgreen: További fényképek bmw750i feladata! :wink:
Ha valami hülyeséget írtam, kéretik javítani!
Kösz a szép napot Gabi és Peti!!!
Minden jó-ha a vége jó!
Kép

Uploaded with ImageShack.us

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bmw520ds az itt látható tagok köszönték meg: lepke
Értékelés: 4.76%

Re: E60 E61 Diesel hofok

2012.01.28. 21:08

Helo Gábor
Nagyon örülök hogy képekkel is kommentáltad a szerelést, ami nagyon jól sikerült
Kiegészíteném egy picit
A hűtőfolyadék kör megbontása útán a rendszert üzemi hőfokon a maximális fűtésen és a maximális ventilátor járatása mellett kell légteleníteni a rendszert
Másnap reggel hidegen kell leellenőrizni a kiegyenlítő tartályban lévő szintet

Majdnem elfelejtettem :facepalm: :facepalm: :facepalm: pár éve volt egy tag (( lehet hogy ismered )) aki hasonlóképpen környezet kímélő módon az árokparton motorblokkot mosott :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: E60 E61 Diesel hofok

2012.01.28. 21:21

lepke írta:Helo Gábor
Nagyon örülök hogy képekkel is kommentáltad a szerelést, ami nagyon jól sikerült
Kiegészíteném egy picit
A hűtőfolyadék kör megbontása útán a rendszert üzemi hőfokon a maximális fűtésen és a maximális ventilátor járatása mellett kell légteleníteni a rendszert
Másnap reggel hidegen kell leellenőrizni a kiegyenlítő tartályban lévő szintet

Majdnem elfelejtettem :facepalm: :facepalm: :facepalm: pár éve volt egy tag (( lehet hogy ismered )) aki hasonlóképpen környezet kímélő módon az árokparton motorblokkot mosott :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Igen. Emlékszem. Azóta nincs is gaz! :wink: Meg, motort is cseréltettem, mert kisterimoboztam belőle a nyomatékot, miközben feltekeredett a főtengelyre a kompresszió!
Neked hol repedt ki az a nyűves AGR hűtő?

Re: E60 E61 Diesel hofok

2012.01.28. 22:39

bmw520ds írta:Neked hol repedt ki az a nyűves AGR hűtő?

Helo
Nem repedt ki sehol az EGR hűtő
A benne lévő hűtő panel szakadt át és így a hűtőfolyadék a kipúfogón keresztül távozott
Bosszantó egy hiba mert a motortérben nem észrevehető
Érdemes időben foglalkozni a problémával mert egy idő útán már a motorba is vissza dolgozik

Ezt a hozzászólást a szerzőnek lepke az itt látható tagok köszönték meg: bmw520ds
Értékelés: 4.76%

Re: E60 E61 Diesel hofok

2012.01.29. 01:20

bmw520ds írta:
Kép

Ilyen csúnya mutatóujjat még életemben nem láttam! :shock:
:lol:
Fordulj bőrgyógyászhoz! :mrgreen:

Re: E60 E61 Diesel hofok

2012.01.29. 10:05

simi64 írta:
bmw520ds írta:
Kép

Ilyen csúnya mutatóujjat még életemben nem láttam! :shock:
:lol:
Fordulj bőrgyógyászhoz! :mrgreen:

Felesleges...Úgy is kézmosót írna fel, ami recept nélkül kapható.
Ha meg nem tetszik, akkor nesze! Nézegesd ezt!: :mrgreen:
Kép

Re: E60 E61 Diesel hofok

2012.01.29. 19:02

Köszönöm Mindenkinek aki írt!

A 150-200 ezer km körüli lehetséges problémák eléggé elrettentenek a gázolajos verzióktól. Ilyenekből tényleg egy végig szervizelt példány jöhet csak szóba, de még az is csak akkor ha van jó pár százezer a zsebbe egy-két apróságra (persze láttam hogy le van írva mennyibe is kerül egy ilyen kocsi fenntartása). Azért kérdeztem az 520d-ről, mert gondolván, hogy ez egy belépő modell lehet, talán nem annyira költséges a szervizelése, fenntartása.
Lehet, hogy majd egy benzines lesz ebből, de már, hogy abból melyik is éri meg, az már nem ehhez a témához kapcsolódik.

Re: E60 E61 Diesel hofok

2012.01.29. 20:13

bmw520ds írta:Kösz a szép napot Gabi és Peti!!!
Minden jó-ha a vége jó!
Kép

Uploaded with ImageShack.us


Hali nincs mit, remélem gyakrabban is össze futunk majd, mert nagyon jó, a hangulat, ha együtt ökörködünk!
Főleg mikor Peti Pesten vezet! :franko:

Re: E60 E61 Diesel hofok

2012.03.12. 20:28

Most miért mondjátok?! Semmi gondom a pesti forgalommal, ha az kizárólag rám korlátozódik és még max 10 autóra, egyébként :evil: De legalább kicsit felment a kocsiban is a pumpa...egyébként azóta már a 80 fokot is eléri... :franko:

Re: E60 E61 Diesel hofok

2013.06.23. 17:10

Hogy mennyire nem érdemes a titkos menüt nézegetni:

Ma volt egy Gödöllő oda-vissza pályán. Részletezem:
Indulás: mélygarázs: 25 fok. Kb 10 perc és eljut a hőfok 60 fok környékére. Itt látok szabályozásokat. 62, kinyit, vissza 55-56-ra, majd melegedés megint 62-64-ig, csökkenés 56-58, majd melegedés. Innentől folyamatos a lassú melegedés. (Szerintem eddig az EGR-termosztát reguláció tart.)
Innentől terhelés és szembeszél-függő a hőfok. Autópálya 120 folyamatos: 74. Lejtő, gázelvétel: azonnal 70 alatt vagyunk. Megtaposva, lejtőn felfelé bele lehet kergetni a 80-82-be, de csak keservesen. Piros lámpás szötyörgésnél álló helyben akár 96-ig is felmegy, de ahogy megmozdul a kocsi és van szél - csökken a hő 80 környékére vagy alá.

A fentiekből azt olvasom ki, hogy a "nagy" termosztátom nyitott állapotban meg van ragadva. Semmilyen reguláció nem történik. Nem pár celsiusos ingásokról beszélünk, hanem 20 fokokról.

A nagy termosztátot mindenképp cserélni kell, az EGR termosztátot pedig elővigyázatosságból, ha nem akar az ember naponta szerelni. (Bár BMW-nél erre úgy is rá vagyunk kényszerítve...)

Ha mindkettőt cserélem, akkor el kell érni egy stabil 92-95 fokot.

Jól gondolom?
Hozzászólás küldése

VigLink badge