2011.05.02. 12:19
2011.05.02. 20:50
Mantis71 írta:Hello Klubtársak!
Kérek véleményeket az E60 525i és E39 528i típusok üzembentartásáról,hétköznapi üzemeltetéséről-mi a különbség alkatrészárakban,szervízelésben,megbízhatóságban,fogyasztásban ..stb. Évente 15000 tervezett kilcsire/főleg autóutakon,MO-on/megéri-e felhajtani egy első szériás E60-ast 3,5körül/ide kell a hitel/ vagy bőven megteszi az E39-es,de 12-14 évesen kp.-s biznic/gondolom itt a kor miatt több a rizikó az előbbiekben meg a töréshegyek miatt meg .ahogyan olvasgattam a fórumokat az E60-ban általában nyűgyösebb az elektronika ugye?! Szóval aki üzemeltette már mindkét típust,költött erre-arra-mi a tapasztalat üdv Mantis71
2011.05.02. 21:01
lepke írta:Mantis71 írta:Hello Klubtársak!
Kérek véleményeket az E60 525i és E39 528i típusok üzembentartásáról,hétköznapi üzemeltetéséről-mi a különbség alkatrészárakban,szervízelésben,megbízhatóságban,fogyasztásban ..stb. Évente 15000 tervezett kilcsire/főleg autóutakon,MO-on/megéri-e felhajtani egy első szériás E60-ast 3,5körül/ide kell a hitel/ vagy bőven megteszi az E39-es,de 12-14 évesen kp.-s biznic/gondolom itt a kor miatt több a rizikó az előbbiekben meg a töréshegyek miatt meg .ahogyan olvasgattam a fórumokat az E60-ban általában nyűgyösebb az elektronika ugye?! Szóval aki üzemeltette már mindkét típust,költött erre-arra-mi a tapasztalat üdv Mantis71
Helo
Csak röviden leírom az ÉN tapasztalatomat
E39-est és E60-ast is fiatalon vettem 20-ezer kilométer alatt
200-ezerig semmi gond nem volt, Utána bizony költeni kel mind a kettőre rendesen
2011.05.02. 21:03
Oroszlan írta:lepke írta:Mantis71 írta:Hello Klubtársak!
Kérek véleményeket az E60 525i és E39 528i típusok üzembentartásáról,hétköznapi üzemeltetéséről-mi a különbség alkatrészárakban,szervízelésben,megbízhatóságban,fogyasztásban ..stb. Évente 15000 tervezett kilcsire/főleg autóutakon,MO-on/megéri-e felhajtani egy első szériás E60-ast 3,5körül/ide kell a hitel/ vagy bőven megteszi az E39-es,de 12-14 évesen kp.-s biznic/gondolom itt a kor miatt több a rizikó az előbbiekben meg a töréshegyek miatt meg .ahogyan olvasgattam a fórumokat az E60-ban általában nyűgyösebb az elektronika ugye?! Szóval aki üzemeltette már mindkét típust,költött erre-arra-mi a tapasztalat üdv Mantis71
Helo
Csak röviden leírom az ÉN tapasztalatomat
E39-est és E60-ast is fiatalon vettem 20-ezer kilométer alatt
200-ezerig semmi gond nem volt, Utána bizony költeni kel mind a kettőre rendesen
Zoli Úr !
Nem diesel-ről van szó.
Ő mindkettőből a benzinest kérdezi.
2011.05.02. 21:05
Mantis71 írta:Hello Klubtársak!
Kérek véleményeket az E60 525i és E39 528i típusok üzembentartásáról,hétköznapi üzemeltetéséről-mi a különbség alkatrészárakban,szervízelésben,megbízhatóságban,fogyasztásban ..stb. Évente 15000 tervezett kilcsire/főleg autóutakon,MO-on/megéri-e felhajtani egy első szériás E60-ast 3,5körül/ide kell a hitel/ vagy bőven megteszi az E39-es,de 12-14 évesen kp.-s biznic/gondolom itt a kor miatt több a rizikó az előbbiekben meg a töréshegyek miatt meg .ahogyan olvasgattam a fórumokat az E60-ban általában nyűgyösebb az elektronika ugye?! Szóval aki üzemeltette már mindkét típust,költött erre-arra-mi a tapasztalat üdv Mantis71
2011.05.02. 21:06
lepke írta:Oroszlan írta:lepke írta:Mantis71 írta:Hello Klubtársak!
Kérek véleményeket az E60 525i és E39 528i típusok üzembentartásáról,hétköznapi üzemeltetéséről-mi a különbség alkatrészárakban,szervízelésben,megbízhatóságban,fogyasztásban ..stb. Évente 15000 tervezett kilcsire/főleg autóutakon,MO-on/megéri-e felhajtani egy első szériás E60-ast 3,5körül/ide kell a hitel/ vagy bőven megteszi az E39-es,de 12-14 évesen kp.-s biznic/gondolom itt a kor miatt több a rizikó az előbbiekben meg a töréshegyek miatt meg .ahogyan olvasgattam a fórumokat az E60-ban általában nyűgyösebb az elektronika ugye?! Szóval aki üzemeltette már mindkét típust,költött erre-arra-mi a tapasztalat üdv Mantis71
Helo
Csak röviden leírom az ÉN tapasztalatomat
E39-est és E60-ast is fiatalon vettem 20-ezer kilométer alatt
200-ezerig semmi gond nem volt, Utána bizony költeni kel mind a kettőre rendesen
Zoli Úr !
Nem diesel-ről van szó.
Ő mindkettőből a benzinest kérdezi.
Helo
Olvasd el
E60-ban általában nyűgyösebb az elektronika ugye?! Szóval aki üzemeltette már mindkét típust,költött erre-arra-mi a tapasztalat üdv Mantis71
2011.05.02. 21:10
Oroszlan írta:lepke írta:Oroszlan írta:lepke írta:Mantis71 írta:Hello Klubtársak!
Kérek véleményeket az E60 525i és E39 528i típusok üzembentartásáról,hétköznapi üzemeltetéséről-mi a különbség alkatrészárakban,szervízelésben,megbízhatóságban,fogyasztásban ..stb. Évente 15000 tervezett kilcsire/főleg autóutakon,MO-on/megéri-e felhajtani egy első szériás E60-ast 3,5körül/ide kell a hitel/ vagy bőven megteszi az E39-es,de 12-14 évesen kp.-s biznic/gondolom itt a kor miatt több a rizikó az előbbiekben meg a töréshegyek miatt meg .ahogyan olvasgattam a fórumokat az E60-ban általában nyűgyösebb az elektronika ugye?! Szóval aki üzemeltette már mindkét típust,költött erre-arra-mi a tapasztalat üdv Mantis71
Helo
Csak röviden leírom az ÉN tapasztalatomat
E39-est és E60-ast is fiatalon vettem 20-ezer kilométer alatt
200-ezerig semmi gond nem volt, Utána bizony költeni kel mind a kettőre rendesen
Zoli Úr !
Nem diesel-ről van szó.
Ő mindkettőből a benzinest kérdezi.
Helo
Olvasd el
E60-ban általában nyűgyösebb az elektronika ugye?! Szóval aki üzemeltette már mindkét típust,költött erre-arra-mi a tapasztalat üdv Mantis71
Ok. De nekem akkor sem volt az elektronikával, de ha jól emlékszem Neked sem volt azzal gond.
2011.05.02. 21:15
2011.05.02. 21:53
Oroszlan írta:Nekem az E50 525i
2013.04.28. 22:03
2013.04.29. 07:10
maria1019 írta:Én inkább az újabb technikát venném meg. Persze ez pénzkérdés is.
2013.04.29. 08:05