2014.07.11. 15:20
stukker1987 írta:lepke írta:stukker1987 írta:muhaati írta:stukker1987 írta:[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=n50alGUdp3k[/youtube]
Howto video 6HP olajcseréhez egyenesen ZF bácsitól.
Mindenesetre a Lifetime olajat ők sem ismerik,mivel ajánlás hangzik el csereperiódusra a videóban....
Hiába tépem a számat, már mióta!!!!!!! A ZF kiadott egy hivatalos bulletint, MAX 100.000km.-enként KÖTELEZŐ az olajcsere az aut. váltókban. Ez vonatkozik az 5hp, 6hp, söt az új 8hp váltókra is.
Helo
Akkor én erről az olajcserékről nagyon lemaradtam.... 356-ezer km
Utántöltés volt már nálad?
Kiváncsi lennék egy átlag használatról készült videóra tőled. Érdekes lenne számomra megnézni,hogy hogyan használod az autót és hogy alkalmazkodott hozzád a váltó...(mikor vált el stb..)
2014.07.27. 20:34
stukker1987 írta:
Utántöltés volt már nálad?
Kiváncsi lennék egy átlag használatról készült videóra tőled. Érdekes lenne számomra megnézni,hogy hogyan használod az autót és hogy alkalmazkodott hozzád a váltó...(mikor vált el stb..)
2014.08.08. 09:21
2014.08.08. 14:35
2014.08.08. 14:40
jlaci74 írta:Ádám 05 írta:Helló!
530 D 2004 es Bmw-m nél tapasztaltam hasonló dolgokat mint amiket az oldalon olvastam az automata váltórol, van egy pár alkalom amikor pl kanyargós úton felfelé haladva az autó kasznija be rezonál egy pár másodpercre, valamint észrevettem hogy autópályán tempomatnál a fordulatszámmérő néha picit bemozdul,ez mi lehet ? és a javitási költsége mennyibe kerül kb?
Ui.:van aki azt mondta cseréljem le a váltóolajat megjavul ez gondolom nem teljesen igaz..?
válaszotokat köszönöm előre is!
üdv.:Ádám
Elhozod, nálunk hagyod 1 napra. Lehűlt állapotban van rá szükségünk.
Szint ellenőrzés + programozás ( titkos recept ) , ha szerencséd van megoldja, ha nincs akkor nyomaték konverter csere.
Váltó olaj csere egyenlőre felesleges.
2014.08.08. 14:46
2014.08.11. 09:29
jlaci74 írta:stukker1987 írta:jlaci74 írta:Ádám 05 írta:Helló!
530 D 2004 es Bmw-m nél tapasztaltam hasonló dolgokat mint amiket az oldalon olvastam az automata váltórol, van egy pár alkalom amikor pl kanyargós úton felfelé haladva az autó kasznija be rezonál egy pár másodpercre, valamint észrevettem hogy autópályán tempomatnál a fordulatszámmérő néha picit bemozdul,ez mi lehet ? és a javitási költsége mennyibe kerül kb?
Ui.:van aki azt mondta cseréljem le a váltóolajat megjavul ez gondolom nem teljesen igaz..?
válaszotokat köszönöm előre is!
üdv.:Ádám
Elhozod, nálunk hagyod 1 napra. Lehűlt állapotban van rá szükségünk.
Szint ellenőrzés + programozás ( titkos recept ) , ha szerencséd van megoldja, ha nincs akkor nyomaték konverter csere.
Váltó olaj csere egyenlőre felesleges.
Egy másik fórumról is ajánlottak már titeket.
E61-ben váltóolaj csere mibe kerülne nálatok? 1 nap alatt kivitelezhető?
Igen, kivitelezhető, de több óra , mivel le kell hogy hűljön . Jelenleg 78e Ft. ( átvezetőgyűrűvel, szűrővel, olajjal, munkadíjjal )
2014.08.11. 11:49
2014.09.03. 22:45
2014.09.04. 06:42
popey0511 írta:Nemrég vásároltam egy E60 3.0d.-t.
Semmi gond minden rendben olajcsere, szűrők minden ami ilyenkor kell.
Szerelőm mondja váltóolajcsere, az autóban 360.000 km van egy gazdás vezetett szervizkönyves gyönyörű állapotban motor füstmentes. Váltó nem rángat, szépen vált bár 100 körül meg meg libben a fordulatszámmérő de nem vészes és nem rángatós.
Jó olaj megrendel csere szűrőt ne vegyünk kitakarítják valami ultrahangos géppel!? ( ilyen létezik ? )
Minden ok fizetek haza jövök. 100 km után eggyes kettes közt nagy rántás egyszer egyszer, pár nap, plussz 200 km 80 90 100 km/h az autó rángat nagyobb alacsonyabb sebességnél nem emelkedőn szintén rángatás.
Ha valaki tud segítsen, 2 hónap alatt beleszerettem és rendben szeretném tudni.
Mindent előre is köszönök.
2014.09.04. 09:37
2014.09.04. 09:50
popey0511 írta:Változás az ügyemben csak szakemberrel csináltasd az autód.
Délután kiderül mi a baj.
2014.09.04. 20:05
2014.09.04. 22:41
2014.09.04. 23:23
popey0511 írta:Elvittem szervizbe az autót.
Nevesíteni nem szeretnék senkit de elég komolynak tűnt a szerviz és a hozzáállás is.
Előzetes felmérés szerint nincs hibakód de egyre jobban omlik össze a váltó.
Elmondottak alapján nagy hibákat követett el a szerelőm ( nem megfelelő olaj, régi szűrő vissza tétele illetve valamilyen tömítések cseréjének elmulasztása. ( ne bántson senki nem nagyon értek az autókhoz főleg nem az automata váltó felépítéséhez )
Olvasás után törlés illetve próba de nem javult a helyzet. Ez után már a "helyes írást" nem tudom Wrangler hibakódotdobott az autó.
Kocsi maradt a szervizben két lehetőséget ajánlottak új olaj szűrő+tömítések ha ez nem segít váltó le és annak a szervizelése.
Várom a véleményetek.
2014.09.05. 20:03
2014.09.05. 20:17
2014.09.05. 20:46
popey0511 írta:
Jó a fórum, mindenki olyanokat irt ami fedik a valóságot.
2014.10.16. 13:42
rebel írta:nagy.matyika írta:rebel írta:Sajnos tul sokaig ment keves olajjal a valto es megégett par dolog odabent. Nem maradt más, mint a felujitas de megérte - jobb lett, mint mikor hozzám került
Megkérdezhetem, hogy hol csináltattad és mennyibe került a mutatvány? Milyen tüneteket produkált a váltód, hogy felújítás mellett döntöttél?
Miki csinálta Nyiregyházán. Az, hogy mennyibe fog kerulni az attól fugg milyen allapotban van de ezt csak azutan lehet megtudni miutan szetszedik. Levannak-e égve a lamellák vagy sem, hány magnesszelep kuka, csapágyak lógnak-e stb. Legnagyobb árképző az valoszinuleg a wandler ha cserés de nekem nem volt szerencsére az.
Tünetek: Rugdosás sebességek között fel-le váltásnál, padlóra csuszótt a kuplung össze vissza ugrált a sebesség stb.
2014.10.16. 20:45