Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2019.01.28. 17:31

csikes77 írta:Sziasztok srácok. Egy kis segítséget szeretnék kérni. A DVD lejátszó hátulján van egy kis ventilátor ami nekem meghalt, aztán így most ha felmelegszik, lefagyogat az egész IDrive. Vettem egy másik ventilátort, de azon csak három vezeték van,nem úgy mint az eredetin, mert azon 4 található. A kérdésem az lenne, hogy mi az a négy vezeték és, hogy a ventilátornak a levegőt el kell szívnia,vagy rá kell fújnia a készülékre ?

Nem ismerem a modelt, de szívja általában. A 4 vezeték általános alapesetben táp +/-, hőmérő és a fordulatszám szabályozás.
BMW-ről lévén szó, akármi más is lehet. :)

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Imco az itt látható tagok köszönték meg: csikes77
Értékelés: 4.76%

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2019.01.28. 20:56

Imco írta:
csikes77 írta:Sziasztok srácok. Egy kis segítséget szeretnék kérni. A DVD lejátszó hátulján van egy kis ventilátor ami nekem meghalt, aztán így most ha felmelegszik, lefagyogat az egész IDrive. Vettem egy másik ventilátort, de azon csak három vezeték van,nem úgy mint az eredetin, mert azon 4 található. A kérdésem az lenne, hogy mi az a négy vezeték és, hogy a ventilátornak a levegőt el kell szívnia,vagy rá kell fújnia a készülékre ?

Nem ismerem a modelt, de szívja általában. A 4 vezeték általános alapesetben táp +/-, hőmérő és a fordulatszám szabályozás.
BMW-ről lévén szó, akármi más is lehet. :)


Szerintem: +/-, fordulatszám szabályozás, fordulatszám visszajelzés. (Így írja be a sensor blower errort E39-ben az ihka, a visszajelzésből tudja forog-e)

Ezt a hozzászólást a szerzőnek attila94 az itt látható tagok köszönték meg: csikes77
Értékelés: 4.76%

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2019.01.31. 10:40

attila94 írta:
Imco írta:
csikes77 írta:Sziasztok srácok. Egy kis segítséget szeretnék kérni. A DVD lejátszó hátulján van egy kis ventilátor ami nekem meghalt, aztán így most ha felmelegszik, lefagyogat az egész IDrive. Vettem egy másik ventilátort, de azon csak három vezeték van,nem úgy mint az eredetin, mert azon 4 található. A kérdésem az lenne, hogy mi az a négy vezeték és, hogy a ventilátornak a levegőt el kell szívnia,vagy rá kell fújnia a készülékre ?

Nem ismerem a modelt, de szívja általában. A 4 vezeték általános alapesetben táp +/-, hőmérő és a fordulatszám szabályozás.
BMW-ről lévén szó, akármi más is lehet. :)


Szerintem: +/-, fordulatszám szabályozás, fordulatszám visszajelzés. (Így írja be a sensor blower errort E39-ben az ihka, a visszajelzésből tudja forog-e)

Köszönöm srácok. :franko:

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2019.02.10. 20:57

tökmöc írta:Szép napot!

Nos 3.5 év után lehet elkapott egy nagyobb baj az e61-nél!
Lassan mentem aztán kanyarodás közben éreztem egy kis remegést és ki is írta rá pár másodpercre ezt " 4x4 system abs and dsc failed " !
Mióta kiírta nincs abs teszteltem! Az autó jön megy igaz ma írta ki de le is raktam! A kérdésem szerintetek osztómű vagy elektromos baj lesz?

Hibakód: 0049F2, 0055C3, 0055C6



Szép estét!

Meg lett a hiba vagyis a megoldás! ehet már írtam akkor bocsánat érte de mostanában elég feledékeny lettem! :D Szóval az osztómű halt meg de totálisan és természetesen a stellmotor is és közben egy generátor felújítást is bele kellett tenni. Ha már ennyire bele mentem akkor még az olaj és minden szűrője is cserélve lett! Jelenleg 420 ezer forinttól könnyítettem meg magam és a tervezett szervizeket most halasztom majd nyár végére! A fontosabb pedig a váltó olaj cseréje! Közben azért hirdetem az autót 2.2 millióért lassan 1 éve de egy darab jelentkező nem volt és ez egyszerűen totálisan elszomorító de potom pénzért nem válok meg tőle!

Bocsi amiért egy kicsit offoltam de le akartam írni a gondolataim és a megoldás ami miatt volt az a pár hibakód! :D

Ezt a hozzászólást a szerzőnek tökmöc az itt látható tagok köszönték meg: Zsolt
Értékelés: 4.76%

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2019.02.10. 23:13

tökmöc írta:
tökmöc írta:Szép napot!

Nos 3.5 év után lehet elkapott egy nagyobb baj az e61-nél!
Lassan mentem aztán kanyarodás közben éreztem egy kis remegést és ki is írta rá pár másodpercre ezt " 4x4 system abs and dsc failed " !
Mióta kiírta nincs abs teszteltem! Az autó jön megy igaz ma írta ki de le is raktam! A kérdésem szerintetek osztómű vagy elektromos baj lesz?

Hibakód: 0049F2, 0055C3, 0055C6



Szép estét!

Meg lett a hiba vagyis a megoldás! ehet már írtam akkor bocsánat érte de mostanában elég feledékeny lettem! :D Szóval az osztómű halt meg de totálisan és természetesen a stellmotor is és közben egy generátor felújítást is bele kellett tenni. Ha már ennyire bele mentem akkor még az olaj és minden szűrője is cserélve lett! Jelenleg 420 ezer forinttól könnyítettem meg magam és a tervezett szervizeket most halasztom majd nyár végére! A fontosabb pedig a váltó olaj cseréje! Közben azért hirdetem az autót 2.2 millióért lassan 1 éve de egy darab jelentkező nem volt és ez egyszerűen totálisan elszomorító de potom pénzért nem válok meg tőle!

Bocsi amiért egy kicsit offoltam de le akartam írni a gondolataim és a megoldás ami miatt volt az a pár hibakód! :D


Sajnos az Xdrive megléte elriasztja az embereket. Most, hogy kihúztad ezt a méregfogat és tudnád bizonyítani, tuti elmenne. :)
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára NagyMatyas 2019.02.11. 20:24-kor.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2019.02.11. 09:41

NagyMatyas írta:
tökmöc írta:
tökmöc írta:Szép napot!

Nos 3.5 év után lehet elkapott egy nagyobb baj az e61-nél!
Lassan mentem aztán kanyarodás közben éreztem egy kis remegést és ki is írta rá pár másodpercre ezt " 4x4 system abs and dsc failed " !
Mióta kiírta nincs abs teszteltem! Az autó jön megy igaz ma írta ki de le is raktam! A kérdésem szerintetek osztómű vagy elektromos baj lesz?

Hibakód: 0049F2, 0055C3, 0055C6



Szép estét!

Meg lett a hiba vagyis a megoldás! ehet már írtam akkor bocsánat érte de mostanában elég feledékeny lettem! :D Szóval az osztómű halt meg de totálisan és természetesen a stellmotor is és közben egy generátor felújítást is bele kellett tenni. Ha már ennyire bele mentem akkor még az olaj és minden szűrője is cserélve lett! Jelenleg 420 ezer forinttól könnyítettem meg magam és a tervezett szervizeket most halasztom majd nyár végére! A fontosabb pedig a váltó olaj cseréje! Közben azért hirdetem az autót 2.2 millióért lassan 1 éve de egy darab jelentkező nem volt és ez egyszerűen totálisan elszomorító de potom pénzért nem válok meg tőle!

Sajnos az Xdrive megléte elriasztja az embereket. Most, hogy kihúztad ezt a méregfogat és tudnád bizonyítani, tuti elmenne. :)
Bocsi amiért egy kicsit offoltam de le akartam írni a gondolataim és a megoldás ami miatt volt az a pár hibakód! :D



Hát ahogy elnézem a használtauton elég alacsony áron mennek :cry: . Nekem mindig mindenről van papírom erre még garancia is van. :wink:

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2019.02.11. 20:25

tökmöc írta:
NagyMatyas írta:
tökmöc írta:
tökmöc írta:Szép napot!

Nos 3.5 év után lehet elkapott egy nagyobb baj az e61-nél!
Lassan mentem aztán kanyarodás közben éreztem egy kis remegést és ki is írta rá pár másodpercre ezt " 4x4 system abs and dsc failed " !
Mióta kiírta nincs abs teszteltem! Az autó jön megy igaz ma írta ki de le is raktam! A kérdésem szerintetek osztómű vagy elektromos baj lesz?

Hibakód: 0049F2, 0055C3, 0055C6



Szép estét!

Meg lett a hiba vagyis a megoldás! ehet már írtam akkor bocsánat érte de mostanában elég feledékeny lettem! :D Szóval az osztómű halt meg de totálisan és természetesen a stellmotor is és közben egy generátor felújítást is bele kellett tenni. Ha már ennyire bele mentem akkor még az olaj és minden szűrője is cserélve lett! Jelenleg 420 ezer forinttól könnyítettem meg magam és a tervezett szervizeket most halasztom majd nyár végére! A fontosabb pedig a váltó olaj cseréje! Közben azért hirdetem az autót 2.2 millióért lassan 1 éve de egy darab jelentkező nem volt és ez egyszerűen totálisan elszomorító de potom pénzért nem válok meg tőle!

Sajnos az Xdrive megléte elriasztja az embereket. Most, hogy kihúztad ezt a méregfogat és tudnád bizonyítani, tuti elmenne. :)
Bocsi amiért egy kicsit offoltam de le akartam írni a gondolataim és a megoldás ami miatt volt az a pár hibakód! :D



Hát ahogy elnézem a használtauton elég alacsony áron mennek :cry: . Nekem mindig mindenről van papírom erre még garancia is van. :wink:


Most, amik drágábban mennek, mint pár évvel ezelőtt, azok a sedan M-packet 30-35d-k, persze kizárólag tényleg kifogástalan állapotban. Most konkrétan a mienk is többért elmenne, mint 2 évvel ezelőtt. :lol:

Touringnak sajnos nincs ára, kevés a patika állapotú, lassan ez is melós autó kategória lesz, mint az e39.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2019.02.11. 20:57

NagyMatyas írta:
tökmöc írta:
NagyMatyas írta:
tökmöc írta:
tökmöc írta:Szép napot!

Nos 3.5 év után lehet elkapott egy nagyobb baj az e61-nél!
Lassan mentem aztán kanyarodás közben éreztem egy kis remegést és ki is írta rá pár másodpercre ezt " 4x4 system abs and dsc failed " !
Mióta kiírta nincs abs teszteltem! Az autó jön megy igaz ma írta ki de le is raktam! A kérdésem szerintetek osztómű vagy elektromos baj lesz?

Hibakód: 0049F2, 0055C3, 0055C6



Szép estét!

Meg lett a hiba vagyis a megoldás! ehet már írtam akkor bocsánat érte de mostanában elég feledékeny lettem! :D Szóval az osztómű halt meg de totálisan és természetesen a stellmotor is és közben egy generátor felújítást is bele kellett tenni. Ha már ennyire bele mentem akkor még az olaj és minden szűrője is cserélve lett! Jelenleg 420 ezer forinttól könnyítettem meg magam és a tervezett szervizeket most halasztom majd nyár végére! A fontosabb pedig a váltó olaj cseréje! Közben azért hirdetem az autót 2.2 millióért lassan 1 éve de egy darab jelentkező nem volt és ez egyszerűen totálisan elszomorító de potom pénzért nem válok meg tőle!

Sajnos az Xdrive megléte elriasztja az embereket. Most, hogy kihúztad ezt a méregfogat és tudnád bizonyítani, tuti elmenne. :)
Bocsi amiért egy kicsit offoltam de le akartam írni a gondolataim és a megoldás ami miatt volt az a pár hibakód! :D



Hát ahogy elnézem a használtauton elég alacsony áron mennek :cry: . Nekem mindig mindenről van papírom erre még garancia is van. :wink:


Most, amik drágábban mennek, mint pár évvel ezelőtt, azok a sedan M-packet 30-35d-k, persze kizárólag tényleg kifogástalan állapotban. Most konkrétan a mienk is többért elmenne, mint 2 évvel ezelőtt. :lol:

Touringnak sajnos nincs ára, kevés a patika állapotú, lassan ez is melós autó kategória lesz, mint az e39.



Hát én már melós autónak használtam hisz melózni jártam ki vele! :D :lol:
Nos ha az M-packet ennyire menő akkor vegyék azt nem fogok csalódott lenni legfeljebb megmarad és kész sok vizet nem zavar csak az idegesít, hogy inkább veszik a garantált kilométeres 200 ezer km futott autókat mint, hogy egy picit körbe néznének és ha tudnák mibe fáj egy ilyen autó! Na mindegy nem mérgelődöm egyszer csak megjön rá a vevő.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2019.02.14. 19:33

Sziasztok szerintetek 3 hete lett kicserélve gyárira az izzítás vezérlő és láss csodát ma már mind a 6 gyertyát beírta hibának. Létezik hogy 3 hét alatt meghalt utolsó regeneráció 380 km-rel ezelőtt.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2019.03.15. 19:44

hali!
ma alpjárston és gázadáskor elkezdet dadogni a motor, nehezen vette fel a fordulatot és alig tudtam félreálni vele mert nem volt erö benne, pont amikor levegös a rendszer vagy eldugult a gázoljszürö, megálás utén töbször leállitottam a motort utána pöcre indult, hagytam kicsit állni illetve csak alpjáraton ketyehni, majd pár perc múlva elmult a jelenség, amikor dadogott nem füstölt nem csörömpölt és nem irt ki semmi hibát a müszerfalra, ezt megcsinálta mégegyszer kb. 6km múlva, epen hogy csak hazaértem, utána pár perc után ismét minden ok volt, megnésztem a szervizfüzetem 2 éve cseréltem Mann gázolajszüröt és azóta 55e. km mentem vele.
eldugolhatott volna a szüröm v. esetleg porlasztós lett a motor, v. mi a fene, jelenleg 388e. km van benne???
valaki járt már igy???
köszi, üdv

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2019.03.15. 19:47

Levibéka írta:hali!
ma alpjárston és gázadáskor elkezdet dadogni a motor, nehezen vette fel a fordulatot és alig tudtam félreálni vele mert nem volt erö benne, pont amikor levegös a rendszer vagy eldugult a gázoljszürö, megálás utén töbször leállitottam a motort utána pöcre indult, hagytam kicsit állni illetve csak alpjáraton ketyehni, majd pár perc múlva elmult a jelenség, amikor dadogott nem füstölt nem csörömpölt és nem irt ki semmi hibát a müszerfalra, ezt megcsinálta mégegyszer kb. 6km múlva, epen hogy csak hazaértem, utána pár perc után ismét minden ok volt, megnésztem a szervizfüzetem 2 éve cseréltem Mann gázolajszüröt és azóta 55e. km mentem vele.
eldugolhatott volna a szüröm v. esetleg porlasztós lett a motor, v. mi a fene, jelenleg 388e. km van benne???
valaki járt már igy???
köszi, üdv
55e? Nem sok az kicsit? En minden olajcserekor cserelem, azaz 10-15 ezrenkent.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2019.03.15. 20:17

dreizwanzig írta:
Levibéka írta:hali!
ma alpjárston és gázadáskor elkezdet dadogni a motor, nehezen vette fel a fordulatot és alig tudtam félreálni vele mert nem volt erö benne, pont amikor levegös a rendszer vagy eldugult a gázoljszürö, megálás utén töbször leállitottam a motort utána pöcre indult, hagytam kicsit állni illetve csak alpjáraton ketyehni, majd pár perc múlva elmult a jelenség, amikor dadogott nem füstölt nem csörömpölt és nem irt ki semmi hibát a müszerfalra, ezt megcsinálta mégegyszer kb. 6km múlva, epen hogy csak hazaértem, utána pár perc után ismét minden ok volt, megnésztem a szervizfüzetem 2 éve cseréltem Mann gázolajszüröt és azóta 55e. km mentem vele.
eldugolhatott volna a szüröm v. esetleg porlasztós lett a motor, v. mi a fene, jelenleg 388e. km van benne???
valaki járt már igy???
köszi, üdv
55e? Nem sok az kicsit? En minden olajcserekor cserelem, azaz 10-15 ezrenkent.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk


gázolajszüröt??
tudomásom szerint el kellene mennie 80-100e., vagy javitsatook ki ha tévedek :doglotlo: :oops:

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Levibéka az itt látható tagok köszönték meg: bendegúz
Értékelés: 4.76%

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2019.03.15. 20:19

Levibéka írta:
dreizwanzig írta:
Levibéka írta:hali!
ma alpjárston és gázadáskor elkezdet dadogni a motor, nehezen vette fel a fordulatot és alig tudtam félreálni vele mert nem volt erö benne, pont amikor levegös a rendszer vagy eldugult a gázoljszürö, megálás utén töbször leállitottam a motort utána pöcre indult, hagytam kicsit állni illetve csak alpjáraton ketyehni, majd pár perc múlva elmult a jelenség, amikor dadogott nem füstölt nem csörömpölt és nem irt ki semmi hibát a müszerfalra, ezt megcsinálta mégegyszer kb. 6km múlva, epen hogy csak hazaértem, utána pár perc után ismét minden ok volt, megnésztem a szervizfüzetem 2 éve cseréltem Mann gázolajszüröt és azóta 55e. km mentem vele.
eldugolhatott volna a szüröm v. esetleg porlasztós lett a motor, v. mi a fene, jelenleg 388e. km van benne???
valaki járt már igy???
köszi, üdv
55e? Nem sok az kicsit? En minden olajcserekor cserelem, azaz 10-15 ezrenkent.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk


gázolajszüröt??
tudomásom szerint el kellene mennie 80-100e., vagy javitsatook ki ha tévedek :doglotlo: :oops:
nem tudom, de a lancos motornak is el kene mennie 2 millio kilometert :D


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Ezt a hozzászólást a szerzőnek dreizwanzig az itt látható tagok köszönték meg: Zsolt
Értékelés: 4.76%

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2019.03.16. 14:24

kicseréltem a gázolajszüröt, az elsö 5km -en volt 2 megtorpanásom 1000-2000 fordulat között naon lassan pörgött fel a motor , 2000 felett megindult normálisan, utána töbször megálltam lassitottam, folyamatosan próbátam az 1000-2000 fordulat közötti szektort és minden ok volt, majd 25km megtétele utána ismét volt egy pillanatnyi megtorpanásom 1500-2000 fordulat között, 2 hibakódom van P0401 és P3263
esetleg valaki tud valamit mondani??

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2019.03.16. 15:50

Levibéka írta:kicseréltem a gázolajszüröt, az elsö 5km -en volt 2 megtorpanásom 1000-2000 fordulat között naon lassan pörgött fel a motor , 2000 felett megindult normálisan, utána töbször megálltam lassitottam, folyamatosan próbátam az 1000-2000 fordulat közötti szektort és minden ok volt, majd 25km megtétele utána ismét volt egy pillanatnyi megtorpanásom 1500-2000 fordulat között, 2 hibakódom van P0401 és P3263
esetleg valaki tud valamit mondani??


Rossz az EGR-ed és vagy swirl flaps probléma is van. Az is lehet, hogy vákuum okozza az egészet. Meg kellene nézni gyári BMW diaggal, hogy mi a baja, illetve abban vannak tesztmetódusok is. Ilyen mezei OBD kódokkal nem sokra fogsz jutni.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2019.03.16. 16:22

NagyMatyas írta:
Levibéka írta:kicseréltem a gázolajszüröt, az elsö 5km -en volt 2 megtorpanásom 1000-2000 fordulat között naon lassan pörgött fel a motor , 2000 felett megindult normálisan, utána töbször megálltam lassitottam, folyamatosan próbátam az 1000-2000 fordulat közötti szektort és minden ok volt, majd 25km megtétele utána ismét volt egy pillanatnyi megtorpanásom 1500-2000 fordulat között, 2 hibakódom van P0401 és P3263
esetleg valaki tud valamit mondani??


Rossz az EGR-ed és vagy swirl flaps probléma is van. Az is lehet, hogy vákuum okozza az egészet. Meg kellene nézni gyári BMW diaggal, hogy mi a baja, illetve abban vannak tesztmetódusok is. Ilyen mezei OBD kódokkal nem sokra fogsz jutni.


erre mostanra már énis rájöttem hogy EGR probléma lehet, utánanáztem a neten, miaz a "swirl flaps probléma" erröl még nem hallotam??

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2019.03.16. 23:48

Levibéka írta:
NagyMatyas írta:
Levibéka írta:kicseréltem a gázolajszüröt, az elsö 5km -en volt 2 megtorpanásom 1000-2000 fordulat között naon lassan pörgött fel a motor , 2000 felett megindult normálisan, utána töbször megálltam lassitottam, folyamatosan próbátam az 1000-2000 fordulat közötti szektort és minden ok volt, majd 25km megtétele utána ismét volt egy pillanatnyi megtorpanásom 1500-2000 fordulat között, 2 hibakódom van P0401 és P3263
esetleg valaki tud valamit mondani??


Rossz az EGR-ed és vagy swirl flaps probléma is van. Az is lehet, hogy vákuum okozza az egészet. Meg kellene nézni gyári BMW diaggal, hogy mi a baja, illetve abban vannak tesztmetódusok is. Ilyen mezei OBD kódokkal nem sokra fogsz jutni.


erre mostanra már énis rájöttem hogy EGR probléma lehet, utánanáztem a neten, miaz a "swirl flaps probléma" erröl még nem hallotam??

Swir flap az a szivósor lapkák,de enyi idösen ritkán van benne,diagra kéne dobni azt a kocsit vácum rendszert leelenörizni az öszes csövet,injektor korekciót nézni és ha lehet egy résolaj veszteséget is,ha meg benne van a dpf akkor azt is,

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2019.03.17. 00:00

rockerekhu írta:
Levibéka írta:
NagyMatyas írta:
Levibéka írta:kicseréltem a gázolajszüröt, az elsö 5km -en volt 2 megtorpanásom 1000-2000 fordulat között naon lassan pörgött fel a motor , 2000 felett megindult normálisan, utána töbször megálltam lassitottam, folyamatosan próbátam az 1000-2000 fordulat közötti szektort és minden ok volt, majd 25km megtétele utána ismét volt egy pillanatnyi megtorpanásom 1500-2000 fordulat között, 2 hibakódom van P0401 és P3263
esetleg valaki tud valamit mondani??


Rossz az EGR-ed és vagy swirl flaps probléma is van. Az is lehet, hogy vákuum okozza az egészet. Meg kellene nézni gyári BMW diaggal, hogy mi a baja, illetve abban vannak tesztmetódusok is. Ilyen mezei OBD kódokkal nem sokra fogsz jutni.


erre mostanra már énis rájöttem hogy EGR probléma lehet, utánanáztem a neten, miaz a "swirl flaps probléma" erröl még nem hallotam??

Swir flap az a szivósor lapkák,de enyi idösen ritkán van benne,diagra kéne dobni azt a kocsit vácum rendszert leelenörizni az öszes csövet,injektor korekciót nézni és ha lehet egy résolaj veszteséget is,ha meg benne van a dpf akkor azt is,


szivosor közel 2 éve lett cserélve, azóta 50e. km, DPF tökéletes, a kipufogoban 0% korom, fémtiszta!!

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2019.03.17. 00:23

Levibéka írta:
rockerekhu írta:
Levibéka írta:
NagyMatyas írta:
Levibéka írta:kicseréltem a gázolajszüröt, az elsö 5km -en volt 2 megtorpanásom 1000-2000 fordulat között naon lassan pörgött fel a motor , 2000 felett megindult normálisan, utána töbször megálltam lassitottam, folyamatosan próbátam az 1000-2000 fordulat közötti szektort és minden ok volt, majd 25km megtétele utána ismét volt egy pillanatnyi megtorpanásom 1500-2000 fordulat között, 2 hibakódom van P0401 és P3263
esetleg valaki tud valamit mondani??


Rossz az EGR-ed és vagy swirl flaps probléma is van. Az is lehet, hogy vákuum okozza az egészet. Meg kellene nézni gyári BMW diaggal, hogy mi a baja, illetve abban vannak tesztmetódusok is. Ilyen mezei OBD kódokkal nem sokra fogsz jutni.


erre mostanra már énis rájöttem hogy EGR probléma lehet, utánanáztem a neten, miaz a "swirl flaps probléma" erröl még nem hallotam??

Swir flap az a szivósor lapkák,de enyi idösen ritkán van benne,diagra kéne dobni azt a kocsit vácum rendszert leelenörizni az öszes csövet,injektor korekciót nézni és ha lehet egy résolaj veszteséget is,ha meg benne van a dpf akkor azt is,


szivosor közel 2 éve lett cserélve, azóta 50e. km, DPF tökéletes, a kipufogoban 0% korom, fémtiszta!!

Az hogy féntiszta attol még el lehet dugulva utána lesz kormos általában mikor ki van belezve,olyankor nem fogja fel a kormot.Gépre kell tenni és élöadatokat nézni mert akár egr légtömeg haldokló injektor,vacum akár turbó nem nyit rendesen a geometria.Ha a motorban van valami hibakód pl egr rossz akkor már kapásbol nem regenerál.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2019.03.18. 16:23

Levibéka írta:
NagyMatyas írta:
Levibéka írta:kicseréltem a gázolajszüröt, az elsö 5km -en volt 2 megtorpanásom 1000-2000 fordulat között naon lassan pörgött fel a motor , 2000 felett megindult normálisan, utána töbször megálltam lassitottam, folyamatosan próbátam az 1000-2000 fordulat közötti szektort és minden ok volt, majd 25km megtétele utána ismét volt egy pillanatnyi megtorpanásom 1500-2000 fordulat között, 2 hibakódom van P0401 és P3263
esetleg valaki tud valamit mondani??


Rossz az EGR-ed és vagy swirl flaps probléma is van. Az is lehet, hogy vákuum okozza az egészet. Meg kellene nézni gyári BMW diaggal, hogy mi a baja, illetve abban vannak tesztmetódusok is. Ilyen mezei OBD kódokkal nem sokra fogsz jutni.


erre mostanra már énis rájöttem hogy EGR probléma lehet, utánanáztem a neten, miaz a "swirl flaps probléma" erröl még nem hallotam??



E6X-nél visszakerült most az Air Mass Test. Nem kell találgatni, megmondja az autó, hogy mi a baja kb. :) Résolaj veszteség mérésbe nem kezdenék bele, hogyha szépen indul az autó, az inkább melegindítási problémáknál esedékes.

Valószínű vákuum probléma lesz, mert az EGR is vákuumos, illetve az örvénycsappantyúk is, már csak azt kell megkeresni hogy hol van a gond. A második OBD kód az BMW specifikus és az örvénycsappantyúkra vonatkozik.
Hozzászólás küldése

VigLink badge