2019.01.26. 17:54
2019.01.28. 17:27
Zsolt írta:Ezt az autót láthattam kb. 1 éve, 110e km körüli futásteljesítménnyel hirdetve? Vagy rosszul emlékszem?
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... s-12980184
2019.01.28. 21:00
Imco írta:Zsolt írta:Ezt az autót láthattam kb. 1 éve, 110e km körüli futásteljesítménnyel hirdetve? Vagy rosszul emlékszem?
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... s-12980184
Magyar utakon simán beleszaladhat napi ~1000 km, bár ez inkább visszafelé szokott történni!
2019.01.29. 01:26
attila94 írta:Imco írta:Zsolt írta:Ezt az autót láthattam kb. 1 éve, 110e km körüli futásteljesítménnyel hirdetve? Vagy rosszul emlékszem?
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... s-12980184
Magyar utakon simán beleszaladhat napi ~1000 km, bár ez inkább visszafelé szokott történni!
Hol? Átlag 100kmh tartva, ami egész jó, az napi 10 óra. Ez nem kamion vagy furgon.
Nappal autópályán lehet jó átlagot hozni, de amint letérsz bőven beesik 100kmh alá...
Lehet nem értettem ha poén volt.
2019.01.29. 08:53
2019.01.29. 13:17
Akkor lehet, hogy rosszul emlékszem. De épp a motor/váltó kombináció, meg a kevés km miatt követtem, úgy rémlik. Mondjuk akkor is durván túl volt árazva.Dodi7 írta:Nekem 300 e feletti km rémlik és vmi 4.5 ért volt fent, ha jól emlékszem!
De érdekes mert a rendszám alapján ez egy 520i.
2012-ben: https://szuf.magyarorszag.hu/jszp_szuf_ ... f7b4de880e
2019.02.09. 11:40
Most néztem meg alaposabban, tényleg érdekes. 520i alvázszám-szerint is. Bár a képeken még légzsák nélkül, megbontott motorral és gyári lökhárítókkal meg lámpákkal szerepel...Zsolt írta:Akkor lehet, hogy rosszul emlékszem. De épp a motor/váltó kombináció, meg a kevés km miatt követtem, úgy rémlik. Mondjuk akkor is durván túl volt árazva.Dodi7 írta:Nekem 300 e feletti km rémlik és vmi 4.5 ért volt fent, ha jól emlékszem!
De érdekes mert a rendszám alapján ez egy 520i.
2012-ben: https://szuf.magyarorszag.hu/jszp_szuf_ ... f7b4de880e
2019.03.02. 12:36
2019.03.03. 11:07
Zsolt írta:Sziasztok!
Mit lehet tudni, a 184 lovas 20d motorok is problémásak az F10-ben? Vezérlésre gondolok elsősorban.
Köszi.
2019.03.30. 18:35
2019.03.30. 18:49
NagyMatyas írta:
Kedves fórum és márkatársak! Ezzel a képpel búcsúzok az itteni közösségtől!
Nagyon szépen köszönöm a sok hasznos információt és segítséget, amit itt a tagoktól kaptam! Senkit nem szeretnék külön kiemelni, mert sorolhatnám a nap végéig, így együttesen köszönöm meg a munkátokat!
Annyi biztos, hogy az utód most nem BMW lesz, de a jövő később bármit hozhat. Az autót egy barátom vette meg. Együtt végignéztük a magyarországi E60 kínálat abszolút tetejének a jelentős részét. Ez után döntött úgy, hogy habár nem volt betervezve az eladás tesz rá egy illő ajánlatot. Azt gondolom, hogy a kora ellenére példás állapotban van az autó minden tekintetben.
Üdvözlettel: Nagy Mátyás
2019.03.30. 18:59
dreizwanzig írta:NagyMatyas írta:
Kedves fórum és márkatársak! Ezzel a képpel búcsúzok az itteni közösségtől!
Nagyon szépen köszönöm a sok hasznos információt és segítséget, amit itt a tagoktól kaptam! Senkit nem szeretnék külön kiemelni, mert sorolhatnám a nap végéig, így együttesen köszönöm meg a munkátokat!
Annyi biztos, hogy az utód most nem BMW lesz, de a jövő később bármit hozhat. Az autót egy barátom vette meg. Együtt végignéztük a magyarországi E60 kínálat abszolút tetejének a jelentős részét. Ez után döntött úgy, hogy habár nem volt betervezve az eladás tesz rá egy illő ajánlatot. Azt gondolom, hogy a kora ellenére példás állapotban van az autó minden tekintetben.
Üdvözlettel: Nagy Mátyás
Meg jo hogy pont az elozo hozzaszolasban fejtetted ki, hogy most, hogy mar egy ideje problemamentes az auto, tulajdonkeppen mennyire elvezed
Na mindegy, sok sikert a kovetkezohoz, azert remelem visszanezel neha. Nekem nagyon sokat segitettek a hozzaszolasaid.
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
2019.04.03. 19:33
NagyMatyas írta:
Kedves fórum és márkatársak! Ezzel a képpel búcsúzok az itteni közösségtől!
Nagyon szépen köszönöm a sok hasznos információt és segítséget, amit itt a tagoktól kaptam! Senkit nem szeretnék külön kiemelni, mert sorolhatnám a nap végéig, így együttesen köszönöm meg a munkátokat!
Annyi biztos, hogy az utód most nem BMW lesz, de a jövő később bármit hozhat. Az autót egy barátom vette meg. Együtt végignéztük a magyarországi E60 kínálat abszolút tetejének a jelentős részét. Ez után döntött úgy, hogy habár nem volt betervezve az eladás tesz rá egy illő ajánlatot. Azt gondolom, hogy a kora ellenére példás állapotban van az autó minden tekintetben.
Üdvözlettel: Nagy Mátyás
2019.04.03. 20:11
tökmöc írta:
Gratula az eladáshoz!!!!
Én 1.5 éve hirdetem most 2 millión van fent de senki nem jelentkezik! Nekem 1 hónapja problémamentes és ha őszig nem viszik el akkor marad! Nincs már kedvem bizonygatni, hogy az autó minden rendes karbantartást megkapott de hát a kedves hazai autó vásárló csak a kilométert nézi!
Azt azért megírod mi lesz következő?
2019.04.04. 00:26
NagyMatyas írta:tökmöc írta:
Gratula az eladáshoz!!!!
Én 1.5 éve hirdetem most 2 millión van fent de senki nem jelentkezik! Nekem 1 hónapja problémamentes és ha őszig nem viszik el akkor marad! Nincs már kedvem bizonygatni, hogy az autó minden rendes karbantartást megkapott de hát a kedves hazai autó vásárló csak a kilométert nézi!
Azt azért megírod mi lesz következő?
Touring, Xdrive, panoráma tetőre nem emlékszem. Ezek miatt nagyon nehéz eladni. Sedan paci elég jól pörög.
Nem dőlt még el az utód, de valószínűleg valami 1-2 éves Passat B8 lesz, ahogy anno Árpi is tette, mert nagyon jól eltalált autó, nincs más alternatíva a piacon.
2019.04.04. 08:30
NagyMatyas írta:tökmöc írta:
Gratula az eladáshoz!!!!
Én 1.5 éve hirdetem most 2 millión van fent de senki nem jelentkezik! Nekem 1 hónapja problémamentes és ha őszig nem viszik el akkor marad! Nincs már kedvem bizonygatni, hogy az autó minden rendes karbantartást megkapott de hát a kedves hazai autó vásárló csak a kilométert nézi!
Azt azért megírod mi lesz következő?
Touring, Xdrive, panoráma tetőre nem emlékszem. Ezek miatt nagyon nehéz eladni. Sedan paci elég jól pörög.
Nem dőlt még el az utód, de valószínűleg valami 1-2 éves Passat B8 lesz, ahogy anno Árpi is tette, mert nagyon jól eltalált autó, nincs más alternatíva a piacon.
2019.04.04. 08:38
dreizwanzig írta:NagyMatyas írta:tökmöc írta:
Gratula az eladáshoz!!!!
Én 1.5 éve hirdetem most 2 millión van fent de senki nem jelentkezik! Nekem 1 hónapja problémamentes és ha őszig nem viszik el akkor marad! Nincs már kedvem bizonygatni, hogy az autó minden rendes karbantartást megkapott de hát a kedves hazai autó vásárló csak a kilométert nézi!
Azt azért megírod mi lesz következő?
Touring, Xdrive, panoráma tetőre nem emlékszem. Ezek miatt nagyon nehéz eladni. Sedan paci elég jól pörög.
Nem dőlt még el az utód, de valószínűleg valami 1-2 éves Passat B8 lesz, ahogy anno Árpi is tette, mert nagyon jól eltalált autó, nincs más alternatíva a piacon.
Azért ne magadból indulj ki. A legtöbb potenciális vevő nincs úgy felkészülve, nem tudják, hogy az xdrive-val, a panoráma tetővel és a touringgal milyen problémákkal szembesülhetnek. Mellesleg az, hogy touring és panorámás, az nem akkora szívás. Egy-két dologra kell figyelni... Kitakarítják a lefolyókat, ami azért nem tétel, aztán akkor le van tudva a gond egy időre. A kábeltörés javítása sem egy egy olyan tétel, ami el kéne tántorítsa a vevőket.
A legtöbben sztem inkább úgy vannak, hogy minek vegyenek 2 milláért e61-et, ha van 1,5-ért is. Ez is mutatja, hogy nincsenek tájékozódva a típusról, mert akkor tudnák, hogy megéri drágábban megvenni a megvigyázott darabot...
2019.05.20. 18:09
2019.05.20. 23:41
NagyMatyas írta:Lassan de biztosan meg lett az utód egy Passat B8 2.0 TDI 150 DSG Highline Variant személyében. Az autó 3 éves, garis, 84 ezer km van benne és ténylegesen magyar orvos volt az első tulajdonos, aki országúton közlekedett vele napi szinten ~100 km-et. Természetesen mire ide eljutottunk meg lett nézve jó pár autó.
Pro:
- a DSG váltó jóval direktebb, mint a hidrokuplungos ZF váltó
- az autó valós körülmények között, ugyan olyan felhasználási mód (moderált) ~2 literrel eszik kevesebbet és gyakorlatilag városban, rövid utakon is 7.5 liter alatt fogyaszt
- összességében halkabb az utastér, mint a BMW-ben volt, értem ez alatt, hogy kevesebb a szélzaj
- F10/F11 20d fenntartási költségeihez képest kimagaslóan nyert a Passat B8 és azt tudom mondani, hogy amennyivel többe kerül a BMW nem tud annyival többet.
- nyilván még sok más dologban veri a BMW-t, de mivel más kor szelleme, ezeket nem szeretném hasonlítgatni
Kontra:
- értelem szerűen az E60 M csomagos sport futóműve jobb, mint a Passat-é. Nem keménység tekintetében, de a kisebb, általános úthibákat (teljes felújítás után, új nyári gumikkal, 18-as felnikkel szebben lépte át)
- teljesítményében nyilván egy BMW nyerne
- az utastér ergonómiája nem kellően végiggondolt egy BMW-hez képest, nem minden esik tökéletesen kézre, de pl. a VW-ben az Ergokomfort ülés számomra kényelmesebb, mint a BMW féle komfortülés
Többet hosszútávon tudok majd mondani, de kellemes csalódás volt az autó, remélhetőleg a G-s szeriát jobban eltalálják, mint az F1X-et és akkor használtba szívesebben vág bele vágni az ember.
Az E60-an topicban az üzemben tartási költségeket tekintve Hámori Árpi és "Lepke" klubtárs költött hasonlóan sok sok milliós összegeket még az autóra. Árpi is Passatra váltott, én is. Azt gondolom, hogy ez nem véletlen. Kíváncsi lennék Lepkével mi újság mostanában.
2019.05.21. 12:37
SvidronyA írta:Furcsa, hogy noha, elég "sokfélék" vagyunk ITT, DE mintha a bajor logó Portálunkon szereplő alanyai és tárgyai már túl lennének a zeniten (bocs' az alanyokért! ).
A fenti tárgyú topicot régóta olvasva, visszaidéztem a múltat, midőn megváltam Melániától (aki ismer, tudja, milyen E39 volt), de valahogy az E61 kimaradt... Emlékszem, amikor a kedves fogorvosunkkal találkoztam az egyik budapesti pláza parkolójában, megörökölve a régi csatis BMW-scannerét, s mondta, hogy a világért se cseréljem el az E39-et a következő modellre...
Nekem ugyan B8 nem jutott, de a 2006-os Type-S 2.4 Tourer offra több, mint 100k elteltével a fogyó-kopó alkatrészeken kívül semmit sem kellett költenem (még)!
Visszatérve a topic címéhez: még mindig meg-megnézegetem a típusspecifikus hirdetéseket, de azt gondolom, hogy manapság egyre inkább irracionális döntés egy E60-61 vásárlása, hacsak nem érzelmi túlfűtöttségről, vagy éppen a "best buyról" legyen szó.
Bizonyára van olyan példány, illetve élethelyzet, amikor a csillagok együtállása szerelembe torkoll, de manapság ez a fehér holló kategória.
Nem elrettentve a típust keresőket, bízom benne -bár, lehet, nincs realitása- hogy egyszer youngtimer lesz belőle! S majd a szkeptikusok tábora szívja a fogát...
Szerk.: hamarosan megyek Tiszaújvárosba, s "megszondázom" Lepkét.