* *
Pontos idő: 2024.03.29. 10:04

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 571 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2018.02.22. 16:41 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.20. 01:00
Hozzászólások: 472
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 28 alkalommal
Kapott köszik: 66 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: D10
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kapitany írta:
Bardinál találtam teljes áron kb. 200.000 Ft-ért új szűrőt...

Most raktárról tudok adni gyári részecskeszűrőt a kiszemelt paripához, 250.000,- Forintért.

_________________
AlpinaFan
www.ap-trade.eu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2018.02.22. 19:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Nekem 270 ezernél lett oda a dpf. A javítás porlasztók és a dpf cseréjével járt, gondolom egy darabig ez a része az autónak tünetmentes lesz.

Azzal nem értek egyet, hogy a gyári állapot visszaállítását el kell vetni, egyrészt környezetvédelmi okokból, másrészt a jogszabályok változásának kiszámíthatatlansága okán. Persze ez attól is függ, meddig akarod használni...

Holnap hozhatnak egy rendeletet, hogy műszakin OBD-n keresztül ellenőrizni kell a dpf működőképességét, és mi leszünk európa legolcsóbb E60/61 beszerzési forrása :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: 2 hamoriarpi, NagyMatyas
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2018.02.22. 20:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
AlpinaFan írta:
NagyMatyas írta:
kapitany írta:
Épp aktuális nekem, korábban másik topicban írtam, hogy E60 vásárlás előtt állok. (2009.01, 530xd, automata)

Realoem szerint ott kezdődik a baj, hogy 2009-es XD-t nem is gyártottak, 2007.02-ben készült az utolsó. Ez már egy pár százezer forintos probléma.


Érdemes egy 2009-es kocsit az LCI-k között keresned, és máris elhárítottál egy pár százezer forintos problémat.


Mellé kattintottam, nézd el nekem. Imádom, amikor megjelensz és építő jelleggel kiemeled a lényeget. :roll: Roppant közösségépítő hatással tud bírni.

Egyébként annak ellenére, hogy elnéztem a saját hibámból, azért véltem lényegesnek a dolgot, mert több embert ismerek, akit úgy vertek át, hogy évekkel öregebb autót vett, mint amit ígértek neki. Ehhez persze balfasznak kellett lenni, de ebben is előszeretettel verik át a nem hozzáértő és figyelmetlen embereket.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára NagyMatyas 2018.02.22. 20:56-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: bendegúz
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2018.02.22. 20:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Azzal nem értek egyet, hogy a gyári állapot visszaállítását el kell vetni, egyrészt környezetvédelmi okokból, másrészt a jogszabályok változásának kiszámíthatatlansága okán. Persze ez attól is függ, meddig akarod használni...

Holnap hozhatnak egy rendeletet, hogy műszakin OBD-n keresztül ellenőrizni kell a dpf működőképességét, és mi leszünk európa legolcsóbb E60/61 beszerzési forrása :)


A gyári állapot visszaállítása valóban nem elvetendő, de akkor olyan áron kell átvenni az autót. Ez elől valószínűleg elzárkóznak majd. Ezért tartom kifizetődőbbnek egy olyan autó megvételét, amit használni kell és szinten tartani, nem mások csapdáit helyrehozni.

Tőlünk előrébb tartó országokban előfordulhat útszéli ellenőrzésnél, hogy az általad említett módon megnézik, hogy meg van-e a DPF vagy sem. Én támogatnám! :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2018.03.29. 14:38 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.04.05. 00:00
Hozzászólások: 188
Tartózkodási hely: Zala megye
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Sikerült telepítenem egy ISTA-t. Ebben hol lehet megnézni az utolsó regenerálás időpontját, vagy a reg. óta megtett távot? Köszi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2018.03.29. 17:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Zsolt írta:
Sziasztok!
Sikerült telepítenem egy ISTA-t. Ebben hol lehet megnézni az utolsó regenerálás időpontját, vagy a reg. óta megtett távot? Köszi.


Amikor kiolvasod a hibakódokat, akkor megjelenik a "vezérlő fa", ott a DDE-t kijelölőd, majd bal alsó sarokban "Call up ECU functions". Utána, ha belépett a vezérlőbe "Diagnosis scan", azon belül pedig "Exhaust emission system"- úgy rémlik ez a neve, de lehet, hogy csak simán " "Exhaust system". Ott szépen bal oldalt kijelölgeted a dolgokat, majd "Read state". :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: Zsolt
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2018.03.29. 17:37 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.04.05. 00:00
Hozzászólások: 188
Tartózkodási hely: Zala megye
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Zsolt írta:
Sziasztok!
Sikerült telepítenem egy ISTA-t. Ebben hol lehet megnézni az utolsó regenerálás időpontját, vagy a reg. óta megtett távot? Köszi.


Amikor kiolvasod a hibakódokat, akkor megjelenik a "vezérlő fa", ott a DDE-t kijelölőd, majd bal alsó sarokban "Call up ECU functions". Utána, ha belépett a vezérlőbe "Diagnosis scan", azon belül pedig "Exhaust emission system"- úgy rémlik ez a neve, de lehet, hogy csak simán " "Exhaust system". Ott szépen bal oldalt kijelölgeted a dolgokat, majd "Read state". :franko:

Nagyon köszönöm, megnézem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2018.03.29. 18:18 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.04.05. 00:00
Hozzászólások: 188
Tartózkodási hely: Zala megye
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Zsolt írta:
NagyMatyas írta:
Zsolt írta:
Sziasztok!
Sikerült telepítenem egy ISTA-t. Ebben hol lehet megnézni az utolsó regenerálás időpontját, vagy a reg. óta megtett távot? Köszi.


Amikor kiolvasod a hibakódokat, akkor megjelenik a "vezérlő fa", ott a DDE-t kijelölőd, majd bal alsó sarokban "Call up ECU functions". Utána, ha belépett a vezérlőbe "Diagnosis scan", azon belül pedig "Exhaust emission system"- úgy rémlik ez a neve, de lehet, hogy csak simán " "Exhaust system". Ott szépen bal oldalt kijelölgeted a dolgokat, majd "Read state". :franko:

Nagyon köszönöm, megnézem.

Kép
Mit csinálhatok rosszul? Csak ennyit látok. Előre is köszi a segítséget.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2018.03.29. 21:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Zsolt írta:
Zsolt írta:
NagyMatyas írta:
Zsolt írta:
Sziasztok!
Sikerült telepítenem egy ISTA-t. Ebben hol lehet megnézni az utolsó regenerálás időpontját, vagy a reg. óta megtett távot? Köszi.


Amikor kiolvasod a hibakódokat, akkor megjelenik a "vezérlő fa", ott a DDE-t kijelölőd, majd bal alsó sarokban "Call up ECU functions". Utána, ha belépett a vezérlőbe "Diagnosis scan", azon belül pedig "Exhaust emission system"- úgy rémlik ez a neve, de lehet, hogy csak simán " "Exhaust system". Ott szépen bal oldalt kijelölgeted a dolgokat, majd "Read state". :franko:

Nagyon köszönöm, megnézem.

Kép
Mit csinálhatok rosszul? Csak ennyit látok. Előre is köszi a segítséget.


Ez mikori Ista? Szerintem az enyém generációkkal újabb, így első ránézésre. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2018.03.29. 21:53 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.04.05. 00:00
Hozzászólások: 188
Tartózkodási hely: Zala megye
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Zsolt írta:
Zsolt írta:
NagyMatyas írta:
Zsolt írta:
Sziasztok!
Sikerült telepítenem egy ISTA-t. Ebben hol lehet megnézni az utolsó regenerálás időpontját, vagy a reg. óta megtett távot? Köszi.


Amikor kiolvasod a hibakódokat, akkor megjelenik a "vezérlő fa", ott a DDE-t kijelölőd, majd bal alsó sarokban "Call up ECU functions". Utána, ha belépett a vezérlőbe "Diagnosis scan", azon belül pedig "Exhaust emission system"- úgy rémlik ez a neve, de lehet, hogy csak simán " "Exhaust system". Ott szépen bal oldalt kijelölgeted a dolgokat, majd "Read state". :franko:

Nagyon köszönöm, megnézem.

Kép
Mit csinálhatok rosszul? Csak ennyit látok. Előre is köszi a segítséget.


Ez mikori Ista? Szerintem az enyém generációkkal újabb, így első ránézésre. :D

:D Kezdő vagyok a témában, csoda hogy sikerült telepíteni. 4.09 talán? Újabb kellene a megfelelő opciókhoz?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2018.03.29. 23:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Zsolt írta:
:D Kezdő vagyok a témában, csoda hogy sikerült telepíteni. 4.09 talán? Újabb kellene a megfelelő opciókhoz?


Hmm, akkor pedig újabb, mint az enyém, mert nekem még a zöld színű 3.XX végű van. Ezek szerint lehet, hogy a motorvezérlőd nem számolja, hogy mikor regenerált utoljára.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2018.03.30. 00:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Lennie kellene egy olyan sornak, hogy distance traveled after last regeneration és az adat méterben.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: Zsolt
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2018.03.30. 06:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
NagyMatyas írta:
Zsolt írta:
:D Kezdő vagyok a témában, csoda hogy sikerült telepíteni. 4.09 talán? Újabb kellene a megfelelő opciókhoz?


Hmm, akkor pedig újabb, mint az enyém, mert nekem még a zöld színű 3.XX végű van. Ezek szerint lehet, hogy a motorvezérlőd nem számolja, hogy mikor regenerált utoljára.


Elég sok dolog változott a legújabb ISTA + ban. Nekem két hete van fent a gépen, meg kell szokni. Spec. a héten kerestem ezt a funkciót én is , nem találtam, és mivel nem volt időm kattogtatni, átraktam az Autocom-ot, és azzal néztem meg. Biztosan benne van valahol, csak eldugták valahova. :)

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: Zsolt
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2018.03.30. 07:39 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.04.05. 00:00
Hozzászólások: 188
Tartózkodási hely: Zala megye
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
NagyMatyas írta:
Zsolt írta:
:D Kezdő vagyok a témában, csoda hogy sikerült telepíteni. 4.09 talán? Újabb kellene a megfelelő opciókhoz?

Hmm, akkor pedig újabb, mint az enyém, mert nekem még a zöld színű 3.XX végű van. Ezek szerint lehet, hogy a motorvezérlőd nem számolja, hogy mikor regenerált utoljára.

Elég sok dolog változott a legújabb ISTA + ban. Nekem két hete van fent a gépen, meg kell szokni. Spec. a héten kerestem ezt a funkciót én is , nem találtam, és mivel nem volt időm kattogtatni, átraktam az Autocom-ot, és azzal néztem meg. Biztosan benne van valahol, csak eldugták valahova. :)

Köszi mindenkinek a segítséget. Én is gondoltam már rá, hogy valamiért a vezérlő nem biztos, hogy tudja. Korábban Delphi-Autocom megoldással próbáltam, nem sikerült megnézni. Most végre lett kábel meg ISTA, mégsem megy.
INPA-val is meg lehet próbálni? :) Abból csak valami régi verziót tudtam feltenni, meg a német nem is az erősségem. :(


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2018.03.30. 09:23 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.04.05. 00:00
Hozzászólások: 188
Tartózkodási hely: Zala megye
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Az ISTA doksiban az alábbi infót találtam a kapcsolódó funkciókról (ez alapján benne kellene lennie):

The following possible states on regeneration are displayed:
- Regeneration blocked
- Regeneration released
- Regeneration in DDE requested
- Regeneration not requested

The following possible statuses of the regeneration are displayed:
- Regeneration active
- Regeneration not active
- Distance driven since (last successful) regeneration in metres
- Calculated total residual distance of the particulate filter in kilometres
(only available as of DVD47 - only in vehicles with 6.cylinder diesel engines).
- Average fuel consumption per 100 km since filter replacement
(only as of DVD47 - only available in vehicles with 6-cylinder diesel engines).
- Distances driven since the last but one and last but two regenerations in kilometres
(only available as of DVD47 - only in vehicles with 6.cylinder diesel engines).


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Zsolt az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2018.03.30. 12:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
NagyMatyas írta:
Zsolt írta:
:D Kezdő vagyok a témában, csoda hogy sikerült telepíteni. 4.09 talán? Újabb kellene a megfelelő opciókhoz?


Hmm, akkor pedig újabb, mint az enyém, mert nekem még a zöld színű 3.XX végű van. Ezek szerint lehet, hogy a motorvezérlőd nem számolja, hogy mikor regenerált utoljára.


Elég sok dolog változott a legújabb ISTA + ban. Nekem két hete van fent a gépen, meg kell szokni. Spec. a héten kerestem ezt a funkciót én is , nem találtam, és mivel nem volt időm kattogtatni, átraktam az Autocom-ot, és azzal néztem meg. Biztosan benne van valahol, csak eldugták valahova. :)


Igazából nem is értem, hogy ez miért fordul elő félévente. Rendszeresen úgy átrendeznek dolgokat, hogy újra kell tanulnom, az pedig érthetetlen, hogy miért vesznek ki belőle funkciókat időről időre. Pl. kompresszió teszt.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2018.04.02. 07:58 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
muhaati írta:
NagyMatyas írta:
Zsolt írta:
:D Kezdő vagyok a témában, csoda hogy sikerült telepíteni. 4.09 talán? Újabb kellene a megfelelő opciókhoz?


Hmm, akkor pedig újabb, mint az enyém, mert nekem még a zöld színű 3.XX végű van. Ezek szerint lehet, hogy a motorvezérlőd nem számolja, hogy mikor regenerált utoljára.


Elég sok dolog változott a legújabb ISTA + ban. Nekem két hete van fent a gépen, meg kell szokni. Spec. a héten kerestem ezt a funkciót én is , nem találtam, és mivel nem volt időm kattogtatni, átraktam az Autocom-ot, és azzal néztem meg. Biztosan benne van valahol, csak eldugták valahova. :)


Igazából nem is értem, hogy ez miért fordul elő félévente. Rendszeresen úgy átrendeznek dolgokat, hogy újra kell tanulnom, az pedig érthetetlen, hogy miért vesznek ki belőle funkciókat időről időre. Pl. kompresszió teszt.

Nincs az atrendzeve hanem a problema hogy k-dcan kabelel hasznaljatok,en ennel ujabb verziot hasznalom Icom fejel es latja.Es most mar nem meterben van megadva az utolso regeneralas hanem kmben.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek rockerekhu az itt látható tagok köszönték meg: Zsolt
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2018.04.02. 08:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
rockerekhu írta:
Nincs az atrendzeve hanem a problema hogy k-dcan kabelel hasznaljatok,en ennel ujabb verziot hasznalom Icom fejel es latja.Es most mar nem meterben van megadva az utolso regeneralas hanem kmben.




Nekem most a legfrissebb ISTA+ van fent, a legújabb I-com fejjel használom, ( hivatalos gyári ). Vannak változások, de nem katasztrófa . A legjobban a wi-fi - t imádom benne, baromi gyors, és távolról is alkalmazható.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2018.04.02. 22:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
NagyMatyas írta:
muhaati írta:
NagyMatyas írta:
Zsolt írta:
:D Kezdő vagyok a témában, csoda hogy sikerült telepíteni. 4.09 talán? Újabb kellene a megfelelő opciókhoz?


Hmm, akkor pedig újabb, mint az enyém, mert nekem még a zöld színű 3.XX végű van. Ezek szerint lehet, hogy a motorvezérlőd nem számolja, hogy mikor regenerált utoljára.


Elég sok dolog változott a legújabb ISTA + ban. Nekem két hete van fent a gépen, meg kell szokni. Spec. a héten kerestem ezt a funkciót én is , nem találtam, és mivel nem volt időm kattogtatni, átraktam az Autocom-ot, és azzal néztem meg. Biztosan benne van valahol, csak eldugták valahova. :)


Igazából nem is értem, hogy ez miért fordul elő félévente. Rendszeresen úgy átrendeznek dolgokat, hogy újra kell tanulnom, az pedig érthetetlen, hogy miért vesznek ki belőle funkciókat időről időre. Pl. kompresszió teszt.

Nincs az atrendzeve hanem a problema hogy k-dcan kabelel hasznaljatok,en ennel ujabb verziot hasznalom Icom fejel es latja.Es most mar nem meterben van megadva az utolso regeneralas hanem kmben.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Kompresszió teszt ezek szerint neked elérhető E60-ra? Mert eddig régebbi gyári I-COM-al se láttam az enyémnél, míg E39-nél pl. tudta.

Az átrendezést pedig arra értettem, hogy amikor még úgy nyíltak meg szerviz funkcióknál az egyes almenük, hogy bele kellett kattintani és úgy lépett tovább, újabb verziókban meg már lenyílik mindig az adott téma alá az altéma.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2018.10.15. 13:07 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.10.15. 12:56
Hozzászólások: 9
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Az normális, ha 100km-ként regenerál az autó? kb. 1 éve lett cserélve a DPF utángyártottra. Regenerálás után az ellennyomás az normális. Nincs hibakódom a tárolóban. Mindig nyomon követem a regenerálást diaggal. Amit észrevettem, hogy kb 18g soot-nál (ami kb 100km alatt nálam megvan, 90%-ban városban) kéri a regent. El is viszem pályára, kb 15 perc és lemegy 0-ra, viszont ilyenkor nem nullázza az utolsó regen óta megtett távolságot. Kb olyan 400-500km-ként szokta nullázni, viszont minden regennél olyan 650 fokos szokott lenni a DPF. Ez normális? Olajat nem eszi semennyire, turbó nyomás kb 8%-al magasabb alapjáraton az elvártnál (50k km-el ezelőtt volt turbó csere).

Másik: lehúzott ablaknál minimálisan lehet hallani a turbót kb 1800 fordulattól kezdve, ha rálépek. Ilyenkor meg is indul rendesen az autó. Ez ok? Más fórumokon azt olvastam, hogy az már rég rossz, ha lehet hallani a turbót.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 571 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator