Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

2010.01.04. 10:50

lepke írta:Helo Urak
Valakinek van pontos információja hogy mennyi kilómétert bír a SZŰRŐ :?: :?: :?: :?:
üdv zoli


Nekem 200.000-nél kéri az újat.
Mi történik akkor ha nem/később cseréltetem ki? Okozhat v.mi kárt? Sokat megy autópályán így bőven van lehetősége regenerálódni. Miről veszem észre hogy már tényleg a végét járja?

2010.01.04. 13:25

Balazs írta:
lepke írta:Helo Urak
Valakinek van pontos információja hogy mennyi kilómétert bír a SZŰRŐ :?: :?: :?: :?:
üdv zoli


Nekem 200.000-nél kéri az újat.
Mi történik akkor ha nem/később cseréltetem ki? Okozhat v.mi kárt? Sokat megy autópályán így bőven van lehetősége regenerálódni. Miről veszem észre hogy már tényleg a végét járja?

Helo
Szerintem kárt nem okoz CSAK a teljesitmény csökken (DE NAGYON) és a műszerfalon világítani fog a lámpa
hogy túlmelegedett a kipufogó
ez a csere nálad 400-ezres mutatvány :cry:
meg kell fúrni a KICSIKÉT és megúszod 5-ezerből
üdv zoli

2010.01.04. 20:25

lepke írta:
Balazs írta:
lepke írta:Helo Urak
Valakinek van pontos információja hogy mennyi kilómétert bír a SZŰRŐ :?: :?: :?: :?:
üdv zoli


Nekem 200.000-nél kéri az újat.
Mi történik akkor ha nem/később cseréltetem ki? Okozhat v.mi kárt? Sokat megy autópályán így bőven van lehetősége regenerálódni. Miről veszem észre hogy már tényleg a végét járja?

Helo
Szerintem kárt nem okoz CSAK a teljesitmény csökken (DE NAGYON) és a műszerfalon világítani fog a lámpa
hogy túlmelegedett a kipufogó
ez a csere nálad 400-ezres mutatvány :cry:
meg kell fúrni a KICSIKÉT és megúszod 5-ezerből
üdv zoli


Hello..
Jól mondja...jól mondja!!
Elmegy a teljesitmény...
egyébként az enyém hamarabb szeretné csreéltetni...most 150 ezer van benne,és 30 ezer múlva szeretné megkapni az újat...
Pedig 90%-ban pályan használom,külföldi meló miatt....és azt nem vettem még eszre hogy regenerálná magát...
De lehet hogy csak nem figyeltem...nem tudom..

2010.01.04. 20:28

stefanstf írta:
lepke írta:
Balazs írta:
lepke írta:Helo Urak
Valakinek van pontos információja hogy mennyi kilómétert bír a SZŰRŐ :?: :?: :?: :?:
üdv zoli


Nekem 200.000-nél kéri az újat.
Mi történik akkor ha nem/később cseréltetem ki? Okozhat v.mi kárt? Sokat megy autópályán így bőven van lehetősége regenerálódni. Miről veszem észre hogy már tényleg a végét járja?

Helo
Szerintem kárt nem okoz CSAK a teljesitmény csökken (DE NAGYON) és a műszerfalon világítani fog a lámpa
hogy túlmelegedett a kipufogó
ez a csere nálad 400-ezres mutatvány :cry:
meg kell fúrni a KICSIKÉT és megúszod 5-ezerből
üdv zoli


Hello..
Jól mondja...jól mondja!!
Elmegy a teljesitmény...
egyébként az enyém hamarabb szeretné csreéltetni...most 150 ezer van benne,és 30 ezer múlva szeretné megkapni az újat...
Pedig 90%-ban pályan használom,külföldi meló miatt....és azt nem vettem még eszre hogy regenerálná magát...
De lehet hogy csak nem figyeltem...nem tudom..

Helo
Nálad 500-ezer a csere 35d-be kicsit húzósabb :wink:
üdv zoli

2010.02.13. 22:19

Helo
http://www.reszecskeszuro.hu/reszecskes ... odese.html
üdv zoli

2010.02.13. 22:27

lepke írta:Helo
http://www.reszecskeszuro.hu/reszecskes ... odese.html
üdv zoli


Igen jogos, hogy ide másolod mivel csak az E60-tól van ilyen.

Jackson, aki először valamelyik E39 dizel topikra gondolt de itt tényeg jobb helye van

2010.02.13. 22:29

jackson írta:


Igen jogos, hogy ide másolod mivel csak az E60-tól van ilyen.

Jackson, aki először valamelyik E39 dizel topikra gondolt de itt tényeg jobb helye van

Helo
Nagyon érdekes cikk :roll:
üdv zoli

2010.02.13. 22:43

lepke írta:
jackson írta:


Igen jogos, hogy ide másolod mivel csak az E60-tól van ilyen.

Jackson, aki először valamelyik E39 dizel topikra gondolt de itt tényeg jobb helye van

Helo
Nagyon érdekes cikk :roll:
üdv zoli


Mondjuk azt a témát nem feszegeti amit a totalcar cikke a környezet szennyezőbb mint a sima kormos fajta. De legalább korrektül leirja a működését meg, hogy mire kell figyelni használatakor amit nem tudnak az emberek.
Akkor ezek szerint ezt is meg kéne hajtani időnként, hogy rendesen kiégesse magát.

Jackson, aki élvezettel olvasta

2010.02.13. 23:17

jackson írta:
lepke írta:
jackson írta:


Igen jogos, hogy ide másolod mivel csak az E60-tól van ilyen.

Jackson, aki először valamelyik E39 dizel topikra gondolt de itt tényeg jobb helye van

Helo
Nagyon érdekes cikk :roll:
üdv zoli


Mondjuk azt a témát nem feszegeti amit a totalcar cikke a környezet szennyezőbb mint a sima kormos fajta. De legalább korrektül leirja a működését meg, hogy mire kell figyelni használatakor amit nem tudnak az emberek.
Akkor ezek szerint ezt is meg kéne hajtani időnként, hogy rendesen kiégesse magát.

Jackson, aki élvezettel olvasta

A Lepkénél ilyen gond biztosan nincs, hajtja rendesen.
Az még azért tényleg ide kívánkozik, hogy a kipuff-gáz szebb csak tőle, valójában ami ártalmas és rákot okozhat az emberi szervezetben, az ellen nem hatásos!
Sajnos...

2010.02.13. 23:21

simi64 írta:A Lepkénél ilyen gond biztosan nincs, hajtja rendesen.
Az még azért tényleg ide kívánkozik, hogy a kipuff-gáz szebb csak tőle, valójában ami ártalmas és rákot okozhat az emberi szervezetben, az ellen nem hatásos!
Sajnos...


Meg van valakinek a TC-s erről szóló cikk linkje?

Jackson, aki el aludni

2010.02.13. 23:31

jackson írta:
simi64 írta:A Lepkénél ilyen gond biztosan nincs, hajtja rendesen.
Az még azért tényleg ide kívánkozik, hogy a kipuff-gáz szebb csak tőle, valójában ami ártalmas és rákot okozhat az emberi szervezetben, az ellen nem hatásos!
Sajnos...


Meg van valakinek a TC-s erről szóló cikk linkje?

Jackson, aki el aludni

Labi nyomta, de itt van mindkettő:
Link 1
Link 2

2010.02.14. 10:04

simi64 írta:
jackson írta:
lepke írta:
jackson írta:


Igen jogos, hogy ide másolod mivel csak az E60-tól van ilyen.

Jackson, aki először valamelyik E39 dizel topikra gondolt de itt tényeg jobb helye van

Helo
Nagyon érdekes cikk :roll:
üdv zoli


Mondjuk azt a témát nem feszegeti amit a totalcar cikke a környezet szennyezőbb mint a sima kormos fajta. De legalább korrektül leirja a működését meg, hogy mire kell figyelni használatakor amit nem tudnak az emberek.
Akkor ezek szerint ezt is meg kéne hajtani időnként, hogy rendesen kiégesse magát.

Jackson, aki élvezettel olvasta

A Lepkénél ilyen gond biztosan nincs, hajtja rendesen.
Az még azért tényleg ide kívánkozik, hogy a kipuff-gáz szebb csak tőle, valójában ami ártalmas és rákot okozhat az emberi szervezetben, az ellen nem hatásos!
Sajnos...

Helo
Elgondolkoztam a cikken
Nekem azért nem eszi az olajat a kocsi 8O

IDÉZET a cikkből
hogy az utóbefecskendezések miatt a hengerfalra kerülő üzemanyag nagyon kis része bizony átszivárog a dugattyúgyűrűkön, és az olajba jutva rontja annak minőségét. A tulaj a nívópálcát nézegetve feszül a büszkeségtől, hogy autója egy gramm olajat sem fogyaszt, közben a kenőanyag helyett dízel lötyög a karterben.

üdv zoli

2010.02.14. 10:53

lepke írta:Helo
Elgondolkoztam a cikken
Nekem azért nem eszi az olajat a kocsi 8O

IDÉZET a cikkből
hogy az utóbefecskendezések miatt a hengerfalra kerülő üzemanyag nagyon kis része bizony átszivárog a dugattyúgyűrűkön, és az olajba jutva rontja annak minőségét. A tulaj a nívópálcát nézegetve feszül a büszkeségtől, hogy autója egy gramm olajat sem fogyaszt, közben a kenőanyag helyett dízel lötyög a karterben.

üdv zoli


Igazából ehhez valami labor kéne megnézni olaj csere végén az olaj minőségét. Vagy van valami egyszerűbb módszer is?

Jackson, aki gondolkodik a dolgon

2010.02.14. 10:55

lepke írta:
simi64 írta:
jackson írta:
lepke írta:
jackson írta:


Igen jogos, hogy ide másolod mivel csak az E60-tól van ilyen.

Jackson, aki először valamelyik E39 dizel topikra gondolt de itt tényeg jobb helye van

Helo
Nagyon érdekes cikk :roll:
üdv zoli


Mondjuk azt a témát nem feszegeti amit a totalcar cikke a környezet szennyezőbb mint a sima kormos fajta. De legalább korrektül leirja a működését meg, hogy mire kell figyelni használatakor amit nem tudnak az emberek.
Akkor ezek szerint ezt is meg kéne hajtani időnként, hogy rendesen kiégesse magát.

Jackson, aki élvezettel olvasta

A Lepkénél ilyen gond biztosan nincs, hajtja rendesen.
Az még azért tényleg ide kívánkozik, hogy a kipuff-gáz szebb csak tőle, valójában ami ártalmas és rákot okozhat az emberi szervezetben, az ellen nem hatásos!
Sajnos...

Helo
Elgondolkoztam a cikken
Nekem azért nem eszi az olajat a kocsi 8O

IDÉZET a cikkből
hogy az utóbefecskendezések miatt a hengerfalra kerülő üzemanyag nagyon kis része bizony átszivárog a dugattyúgyűrűkön, és az olajba jutva rontja annak minőségét. A tulaj a nívópálcát nézegetve feszül a büszkeségtől, hogy autója egy gramm olajat sem fogyaszt, közben a kenőanyag helyett dízel lötyög a karterben.

üdv zoli


Igen, ez a feszül a büszkeségtől rád illik, mert olvastam, vagy húszszor tőled, hogy milyen jó az olajfogyasztásod. :lol:

2010.02.14. 17:04

lepke írta:
simi64 írta:
jackson írta:
lepke írta:
jackson írta:


Igen jogos, hogy ide másolod mivel csak az E60-tól van ilyen.

Jackson, aki először valamelyik E39 dizel topikra gondolt de itt tényeg jobb helye van

Helo
Nagyon érdekes cikk :roll:
üdv zoli


Mondjuk azt a témát nem feszegeti amit a totalcar cikke a környezet szennyezőbb mint a sima kormos fajta. De legalább korrektül leirja a működését meg, hogy mire kell figyelni használatakor amit nem tudnak az emberek.
Akkor ezek szerint ezt is meg kéne hajtani időnként, hogy rendesen kiégesse magát.

Jackson, aki élvezettel olvasta

A Lepkénél ilyen gond biztosan nincs, hajtja rendesen.
Az még azért tényleg ide kívánkozik, hogy a kipuff-gáz szebb csak tőle, valójában ami ártalmas és rákot okozhat az emberi szervezetben, az ellen nem hatásos!
Sajnos...

Helo
Elgondolkoztam a cikken
Nekem azért nem eszi az olajat a kocsi 8O

IDÉZET a cikkből
hogy az utóbefecskendezések miatt a hengerfalra kerülő üzemanyag nagyon kis része bizony átszivárog a dugattyúgyűrűkön, és az olajba jutva rontja annak minőségét. A tulaj a nívópálcát nézegetve feszül a büszkeségtől, hogy autója egy gramm olajat sem fogyaszt, közben a kenőanyag helyett dízel lötyög a karterben.

üdv zoli


Erre akartam utalni, amikor az olajos topicban mondtam, hogy a modern dízel olaj NEMfogyasztás nem mindig jó jel.

2010.02.14. 17:15

jackson írta:
lepke írta:Helo
Elgondolkoztam a cikken
Nekem azért nem eszi az olajat a kocsi 8O

IDÉZET a cikkből
hogy az utóbefecskendezések miatt a hengerfalra kerülő üzemanyag nagyon kis része bizony átszivárog a dugattyúgyűrűkön, és az olajba jutva rontja annak minőségét. A tulaj a nívópálcát nézegetve feszül a büszkeségtől, hogy autója egy gramm olajat sem fogyaszt, közben a kenőanyag helyett dízel lötyög a karterben.

üdv zoli


Igazából ehhez valami labor kéne megnézni olaj csere végén az olaj minőségét. Vagy van valami egyszerűbb módszer is?

Jackson, aki gondolkodik a dolgon


Ezen a német ADAC is elgondolkodott. Arra jutottak, hogy találgatás helyett inkább megnézik a gyakorlatban. Úgy tűnik, hogy ez elsősorban(de nem kizárólag) a sokhidegindításos közlekedés esetében igaz. Ezért most indítanak egy tesztprogramot.
Részletek :ADAC

2010.02.14. 17:30

simi64 írta:
jackson írta:
simi64 írta:A Lepkénél ilyen gond biztosan nincs, hajtja rendesen.
Az még azért tényleg ide kívánkozik, hogy a kipuff-gáz szebb csak tőle, valójában ami ártalmas és rákot okozhat az emberi szervezetben, az ellen nem hatásos!
Sajnos...


Meg van valakinek a TC-s erről szóló cikk linkje?

Jackson, aki el aludni

Labi nyomta, de itt van mindkettő:
Link 1
Link 2


Szerintem a lényeg ebben a mondatban van(A linkelt cikkek nyomán):
"150-200 000 kilométer után érezhetően csökken a regenerációs intervallum. Ennek oka az évek óta gyűlő és a szűrőben lerakódó éghetetlen salakanyagok és hamu. Ne essünk pánikba, megfelelő mosóberendezéssel a szűrő tisztítható és még hosszú ideig használható."

Ez annyit jelent, hogy a gyár által ajánlott csere helyett ki kell tisztíttatni és ez valószínűleg olcsóbb művelet, mint a csere. Afelől nincs kétségem, hogy a tisztítás után esetleg 10-20%-al csökken a következő tisztításig megtehető km-ek száma a gyári új cucchoz képest, de gondolom mégis költséghatékonyabb megoldás.

Most már csak az a kérdés, hogy ki csinál ilyen tisztítást...

2010.02.14. 17:44

nem tudom hogyan gondolták a mosást, tisztítást, mert ez egy zárt rendszerű kerámiamembrán.... a víz konkrétan nem tud áthatolni rajta... de meglehet hiányosak az ismereteim. ....érdekesség, hogy mikor operálták a kezem két éve, az a pali feküdt mellettem a kórteremben, aki ezeknek a filtereknek a magyarországi gyártója (cégvezető volt.... Ők szállítanak be a BMW-nek, pözsónak, meg szinte mindenkinek aki ilyet szerel a kocsiba) és mesélt érdekeseket, de azt nem, hogy ez tisztítható lenne. pontosan az a lényege, hogy szűr és idő után cserélni kell, ennyi. tudtommal a légszűrőt sem lehet csak úgy kimosni... ha ez ilyen egyszerű lenne, senki nem problémázna rajta.

2010.02.14. 17:56

Labi írta:nem tudom hogyan gondolták a mosást, tisztítást, mert ez egy zárt rendszerű kerámiamembrán.... a víz konkrétan nem tud áthatolni rajta... de meglehet hiányosak az ismereteim. ....érdekesség, hogy mikor operálták a kezem két éve, az a pali feküdt mellettem a kórteremben, aki ezeknek a filtereknek a magyarországi gyártója (cégvezető volt.... Ők szállítanak be a BMW-nek, pözsónak, meg szinte mindenkinek aki ilyet szerel a kocsiba) és mesélt érdekeseket, de azt nem, hogy ez tisztítható lenne. pontosan az a lényege, hogy szűr és idő után cserélni kell, ennyi. tudtommal a légszűrőt sem lehet csak úgy kimosni... ha ez ilyen egyszerű lenne, senki nem problémázna rajta.

Helo
Az anyag szerkezete szerintem hasonlít a szilikáthoz
még nem láttam ilyet szétbontva,mosással ez tisztítható arról sem tudok
Az új ára csere esetén zsebbenyúlós
üdv zoli

2010.02.14. 18:03

lepke írta:
Labi írta:nem tudom hogyan gondolták a mosást, tisztítást, mert ez egy zárt rendszerű kerámiamembrán.... a víz konkrétan nem tud áthatolni rajta... de meglehet hiányosak az ismereteim. ....érdekesség, hogy mikor operálták a kezem két éve, az a pali feküdt mellettem a kórteremben, aki ezeknek a filtereknek a magyarországi gyártója (cégvezető volt.... Ők szállítanak be a BMW-nek, pözsónak, meg szinte mindenkinek aki ilyet szerel a kocsiba) és mesélt érdekeseket, de azt nem, hogy ez tisztítható lenne. pontosan az a lényege, hogy szűr és idő után cserélni kell, ennyi. tudtommal a légszűrőt sem lehet csak úgy kimosni... ha ez ilyen egyszerű lenne, senki nem problémázna rajta.

Helo
Az anyag szerkezete szerintem hasonlít a szilikáthoz
még nem láttam ilyet szétbontva,mosással ez tisztítható arról sem tudok
Az új ára csere esetén zsebbenyúlós
üdv zoli

A problémának a lényege meglátásom szerint a következő:
Az autó úgy van megcsinálva, hogy ha megérett a cucc a cserére, az autó nem enged tovább.
És ez valóban gond.
A környezetkímélő hatásaitól most ha megengeditek ezek után tekintsünk el.
Hozzászólás küldése

VigLink badge