2021.03.20. 12:56
adams22 írta:Sajnos még azóta sem sikerült a témával foglalkoznom érdemben annyi minden más van most. Viszont annyit kipróbáltam, hogy már több napja lehúzott EGR vákuumcsővel közlekedek azt hittem nem fog regenerálni a hibakód miatt, de mégis. Csak jóval később, 150-170 km után és nem 25. Nem mindegy. Csak a múltkor nem vártam ezt meg mert úgy voltam vele, hogy úgysem fog regenerálni. A DDE sem kérte a regent elég sokáig. Aztán tegnap kb. 170 km (utolsó regen.) után bedobta hogy szükséges és végig is ment. 18-19 mbar volt az ellennyomás előtte és 10-11 utána. Tehát egy kicsit javított hogy nem megy az EGR, de úgy gondolom az újjal sem lenne sokkal jobb mármint nem hiszem hogy csak ennyi a hiba. Még így is messze van a 3-4-500 km-es regen periódus.
2021.03.20. 18:52
kulix írta:adams22 írta:Sajnos még azóta sem sikerült a témával foglalkoznom érdemben annyi minden más van most. Viszont annyit kipróbáltam, hogy már több napja lehúzott EGR vákuumcsővel közlekedek azt hittem nem fog regenerálni a hibakód miatt, de mégis. Csak jóval később, 150-170 km után és nem 25. Nem mindegy. Csak a múltkor nem vártam ezt meg mert úgy voltam vele, hogy úgysem fog regenerálni. A DDE sem kérte a regent elég sokáig. Aztán tegnap kb. 170 km (utolsó regen.) után bedobta hogy szükséges és végig is ment. 18-19 mbar volt az ellennyomás előtte és 10-11 utána. Tehát egy kicsit javított hogy nem megy az EGR, de úgy gondolom az újjal sem lenne sokkal jobb mármint nem hiszem hogy csak ennyi a hiba. Még így is messze van a 3-4-500 km-es regen periódus.
Üdv adams22!
Érdeklődnék, hogy megoldódott e, ez a gyakori dpf regenerációs probléma, ha igen, akkor mi volt megoldás?
2021.03.22. 15:15
NagyMatyas írta:kulix írta:adams22 írta:Sajnos még azóta sem sikerült a témával foglalkoznom érdemben annyi minden más van most. Viszont annyit kipróbáltam, hogy már több napja lehúzott EGR vákuumcsővel közlekedek azt hittem nem fog regenerálni a hibakód miatt, de mégis. Csak jóval később, 150-170 km után és nem 25. Nem mindegy. Csak a múltkor nem vártam ezt meg mert úgy voltam vele, hogy úgysem fog regenerálni. A DDE sem kérte a regent elég sokáig. Aztán tegnap kb. 170 km (utolsó regen.) után bedobta hogy szükséges és végig is ment. 18-19 mbar volt az ellennyomás előtte és 10-11 utána. Tehát egy kicsit javított hogy nem megy az EGR, de úgy gondolom az újjal sem lenne sokkal jobb mármint nem hiszem hogy csak ennyi a hiba. Még így is messze van a 3-4-500 km-es regen periódus.
Üdv adams22!
Érdeklődnék, hogy megoldódott e, ez a gyakori dpf regenerációs probléma, ha igen, akkor mi volt megoldás?
Nem kaptam tőle választ, pedig anno privátban sokáig veséztük. Építkezik, egyenlőre offtopic neki az autó. Ha ilyen gondod van, akkor A-tól Z-ig tudok segíteni hibafeltárásban, javításban. Keress nyugodtan privátban.
2021.06.25. 14:30
kulix írta:adams22 írta:Sajnos még azóta sem sikerült a témával foglalkoznom érdemben annyi minden más van most. Viszont annyit kipróbáltam, hogy már több napja lehúzott EGR vákuumcsővel közlekedek azt hittem nem fog regenerálni a hibakód miatt, de mégis. Csak jóval később, 150-170 km után és nem 25. Nem mindegy. Csak a múltkor nem vártam ezt meg mert úgy voltam vele, hogy úgysem fog regenerálni. A DDE sem kérte a regent elég sokáig. Aztán tegnap kb. 170 km (utolsó regen.) után bedobta hogy szükséges és végig is ment. 18-19 mbar volt az ellennyomás előtte és 10-11 utána. Tehát egy kicsit javított hogy nem megy az EGR, de úgy gondolom az újjal sem lenne sokkal jobb mármint nem hiszem hogy csak ennyi a hiba. Még így is messze van a 3-4-500 km-es regen periódus.
Üdv adams22!
Érdeklődnék, hogy megoldódott e, ez a gyakori dpf regenerációs probléma, ha igen, akkor mi volt megoldás?
2021.07.12. 21:31
adams22 írta:kulix írta:adams22 írta:Sajnos még azóta sem sikerült a témával foglalkoznom érdemben annyi minden más van most. Viszont annyit kipróbáltam, hogy már több napja lehúzott EGR vákuumcsővel közlekedek azt hittem nem fog regenerálni a hibakód miatt, de mégis. Csak jóval később, 150-170 km után és nem 25. Nem mindegy. Csak a múltkor nem vártam ezt meg mert úgy voltam vele, hogy úgysem fog regenerálni. A DDE sem kérte a regent elég sokáig. Aztán tegnap kb. 170 km (utolsó regen.) után bedobta hogy szükséges és végig is ment. 18-19 mbar volt az ellennyomás előtte és 10-11 utána. Tehát egy kicsit javított hogy nem megy az EGR, de úgy gondolom az újjal sem lenne sokkal jobb mármint nem hiszem hogy csak ennyi a hiba. Még így is messze van a 3-4-500 km-es regen periódus.
Üdv adams22!
Érdeklődnék, hogy megoldódott e, ez a gyakori dpf regenerációs probléma, ha igen, akkor mi volt megoldás?
Szia!
Bocsi a késői válaszért, valóban nem foglalkoztam sokat az üggyel, voltak fontosabb dolgok is mostanában. De annyi kiderült, hogy az injektorokon kellene már állítani vagy cserélni, amiatt kormol az autó. Igazából a szívósor csappantyúk ilyen mértékben nem befolyásolnak semmit. EGR-m jó mondom injektor.. Nagyon örülök neki amúgy, mert ezek már piezosak nekem és semmi kedvem 600-ért venni 6 injektort. Elvileg korrekcióval utána lehetne még állítani, de ahhoz 1 hétre le kéne tennem az autót a garázsba, kiszedni a porlasztókat, el küldeni őket felújításra, aztán vissza minden. Elvileg csúcsot azt tudnak cserélni rajta, addig amíg nem a piezo résszel van gond addig jó. Ha azzal van gond akkor csak csere. Nem tudom neked még a hagyományos mágnestekercses injektorok vannak vagy már az újabb piezo-s?
2021.07.15. 12:28
NagyMatyas írta:adams22 írta:kulix írta:adams22 írta:Sajnos még azóta sem sikerült a témával foglalkoznom érdemben annyi minden más van most. Viszont annyit kipróbáltam, hogy már több napja lehúzott EGR vákuumcsővel közlekedek azt hittem nem fog regenerálni a hibakód miatt, de mégis. Csak jóval később, 150-170 km után és nem 25. Nem mindegy. Csak a múltkor nem vártam ezt meg mert úgy voltam vele, hogy úgysem fog regenerálni. A DDE sem kérte a regent elég sokáig. Aztán tegnap kb. 170 km (utolsó regen.) után bedobta hogy szükséges és végig is ment. 18-19 mbar volt az ellennyomás előtte és 10-11 utána. Tehát egy kicsit javított hogy nem megy az EGR, de úgy gondolom az újjal sem lenne sokkal jobb mármint nem hiszem hogy csak ennyi a hiba. Még így is messze van a 3-4-500 km-es regen periódus.
Üdv adams22!
Érdeklődnék, hogy megoldódott e, ez a gyakori dpf regenerációs probléma, ha igen, akkor mi volt megoldás?
Szia!
Bocsi a késői válaszért, valóban nem foglalkoztam sokat az üggyel, voltak fontosabb dolgok is mostanában. De annyi kiderült, hogy az injektorokon kellene már állítani vagy cserélni, amiatt kormol az autó. Igazából a szívósor csappantyúk ilyen mértékben nem befolyásolnak semmit. EGR-m jó mondom injektor.. Nagyon örülök neki amúgy, mert ezek már piezosak nekem és semmi kedvem 600-ért venni 6 injektort. Elvileg korrekcióval utána lehetne még állítani, de ahhoz 1 hétre le kéne tennem az autót a garázsba, kiszedni a porlasztókat, el küldeni őket felújításra, aztán vissza minden. Elvileg csúcsot azt tudnak cserélni rajta, addig amíg nem a piezo résszel van gond addig jó. Ha azzal van gond akkor csak csere. Nem tudom neked még a hagyományos mágnestekercses injektorok vannak vagy már az újabb piezo-s?
Nem lehet érdemben felújítani. Csak kínai csúcsot lehet beletenni, de az értelme az a nullához konvergál szó szerint. Nem véletlen, hogy a Bosch nem adott rá ki senkinek javítási technológiát, mert ezeket érdemben nem lehet javítani. Valószínű, hogy a tiednél egyébként egy vagy több becsöpög. Tipikus hibája ezeknek a piezzósoknak. Én legutóbb 420 ért hoztam 6 újat egy barátomnak, nyilván ez a megfelelő kapcsolati tőkével, de akkor sem 600.
2021.07.17. 20:57
adams22 írta:NagyMatyas írta:adams22 írta:kulix írta:adams22 írta:Sajnos még azóta sem sikerült a témával foglalkoznom érdemben annyi minden más van most. Viszont annyit kipróbáltam, hogy már több napja lehúzott EGR vákuumcsővel közlekedek azt hittem nem fog regenerálni a hibakód miatt, de mégis. Csak jóval később, 150-170 km után és nem 25. Nem mindegy. Csak a múltkor nem vártam ezt meg mert úgy voltam vele, hogy úgysem fog regenerálni. A DDE sem kérte a regent elég sokáig. Aztán tegnap kb. 170 km (utolsó regen.) után bedobta hogy szükséges és végig is ment. 18-19 mbar volt az ellennyomás előtte és 10-11 utána. Tehát egy kicsit javított hogy nem megy az EGR, de úgy gondolom az újjal sem lenne sokkal jobb mármint nem hiszem hogy csak ennyi a hiba. Még így is messze van a 3-4-500 km-es regen periódus.
Üdv adams22!
Érdeklődnék, hogy megoldódott e, ez a gyakori dpf regenerációs probléma, ha igen, akkor mi volt megoldás?
Szia!
Bocsi a késői válaszért, valóban nem foglalkoztam sokat az üggyel, voltak fontosabb dolgok is mostanában. De annyi kiderült, hogy az injektorokon kellene már állítani vagy cserélni, amiatt kormol az autó. Igazából a szívósor csappantyúk ilyen mértékben nem befolyásolnak semmit. EGR-m jó mondom injektor.. Nagyon örülök neki amúgy, mert ezek már piezosak nekem és semmi kedvem 600-ért venni 6 injektort. Elvileg korrekcióval utána lehetne még állítani, de ahhoz 1 hétre le kéne tennem az autót a garázsba, kiszedni a porlasztókat, el küldeni őket felújításra, aztán vissza minden. Elvileg csúcsot azt tudnak cserélni rajta, addig amíg nem a piezo résszel van gond addig jó. Ha azzal van gond akkor csak csere. Nem tudom neked még a hagyományos mágnestekercses injektorok vannak vagy már az újabb piezo-s?
Nem lehet érdemben felújítani. Csak kínai csúcsot lehet beletenni, de az értelme az a nullához konvergál szó szerint. Nem véletlen, hogy a Bosch nem adott rá ki senkinek javítási technológiát, mert ezeket érdemben nem lehet javítani. Valószínű, hogy a tiednél egyébként egy vagy több becsöpög. Tipikus hibája ezeknek a piezzósoknak. Én legutóbb 420 ért hoztam 6 újat egy barátomnak, nyilván ez a megfelelő kapcsolati tőkével, de akkor sem 600.
Igaz, rosszul emlékeztem. Sajnos még azt sem lehet. Akkor meg kuka ha rossz már annyira. Jó nagy ki***s ez egyébként. Annyit tudnak hogy kitakarítják esetleg ultrahangossal, de azt én is meg tudom csinálni azért nem fizetnék 70 ezret. Nekem is 426-ért ajánlott az Interdiesel Kft. 6 db új injektort (gyári cserés). Elgondolkodtató egy 2 milliót érő autónál, hogy ér-e annyit. De ez egyéni döntés.
Sajnos engem anno félrevezettek fórumon mielőtt vettem az autót, hogy piezo-s csak a faceliftesben van. Na az enyém nem az még is az van benne mert nem ahhoz kötött hanem motorhoz. Ugyan is a D3 231 lovas még facelift előtti (2007.01), de már piezo-s. Na így jártam. Igazából nekem az a fura, hogy Ista szerinti korrekció tökéletes, de nyílván padon mérve a reális, meg lehet hogy a résolaj sincs rendben, amit az Ista nem mér vagy nem úgy mint mikor padon mérik fizikailag. Alapjáratom is egyenletes, hideg motornál is (télen).
2021.09.08. 15:49
adams22 írta:kulix írta:adams22 írta:Sajnos még azóta sem sikerült a témával foglalkoznom érdemben annyi minden más van most. Viszont annyit kipróbáltam, hogy már több napja lehúzott EGR vákuumcsővel közlekedek azt hittem nem fog regenerálni a hibakód miatt, de mégis. Csak jóval később, 150-170 km után és nem 25. Nem mindegy. Csak a múltkor nem vártam ezt meg mert úgy voltam vele, hogy úgysem fog regenerálni. A DDE sem kérte a regent elég sokáig. Aztán tegnap kb. 170 km (utolsó regen.) után bedobta hogy szükséges és végig is ment. 18-19 mbar volt az ellennyomás előtte és 10-11 utána. Tehát egy kicsit javított hogy nem megy az EGR, de úgy gondolom az újjal sem lenne sokkal jobb mármint nem hiszem hogy csak ennyi a hiba. Még így is messze van a 3-4-500 km-es regen periódus.
Üdv adams22!
Érdeklődnék, hogy megoldódott e, ez a gyakori dpf regenerációs probléma, ha igen, akkor mi volt megoldás?
Szia!
Bocsi a késői válaszért, valóban nem foglalkoztam sokat az üggyel, voltak fontosabb dolgok is mostanában. De annyi kiderült, hogy az injektorokon kellene már állítani vagy cserélni, amiatt kormol az autó. Igazából a szívósor csappantyúk ilyen mértékben nem befolyásolnak semmit. EGR-m jó mondom injektor.. Nagyon örülök neki amúgy, mert ezek már piezosak nekem és semmi kedvem 600-ért venni 6 injektort. Elvileg korrekcióval utána lehetne még állítani, de ahhoz 1 hétre le kéne tennem az autót a garázsba, kiszedni a porlasztókat, el küldeni őket felújításra, aztán vissza minden. Elvileg csúcsot azt tudnak cserélni rajta, addig amíg nem a piezo résszel van gond addig jó. Ha azzal van gond akkor csak csere. Nem tudom neked még a hagyományos mágnestekercses injektorok vannak vagy már az újabb piezo-s?
2021.09.14. 07:37
kulix írta:adams22 írta:kulix írta:adams22 írta:Sajnos még azóta sem sikerült a témával foglalkoznom érdemben annyi minden más van most. Viszont annyit kipróbáltam, hogy már több napja lehúzott EGR vákuumcsővel közlekedek azt hittem nem fog regenerálni a hibakód miatt, de mégis. Csak jóval később, 150-170 km után és nem 25. Nem mindegy. Csak a múltkor nem vártam ezt meg mert úgy voltam vele, hogy úgysem fog regenerálni. A DDE sem kérte a regent elég sokáig. Aztán tegnap kb. 170 km (utolsó regen.) után bedobta hogy szükséges és végig is ment. 18-19 mbar volt az ellennyomás előtte és 10-11 utána. Tehát egy kicsit javított hogy nem megy az EGR, de úgy gondolom az újjal sem lenne sokkal jobb mármint nem hiszem hogy csak ennyi a hiba. Még így is messze van a 3-4-500 km-es regen periódus.
Üdv adams22!
Érdeklődnék, hogy megoldódott e, ez a gyakori dpf regenerációs probléma, ha igen, akkor mi volt megoldás?
Szia!
Bocsi a késői válaszért, valóban nem foglalkoztam sokat az üggyel, voltak fontosabb dolgok is mostanában. De annyi kiderült, hogy az injektorokon kellene már állítani vagy cserélni, amiatt kormol az autó. Igazából a szívósor csappantyúk ilyen mértékben nem befolyásolnak semmit. EGR-m jó mondom injektor.. Nagyon örülök neki amúgy, mert ezek már piezosak nekem és semmi kedvem 600-ért venni 6 injektort. Elvileg korrekcióval utána lehetne még állítani, de ahhoz 1 hétre le kéne tennem az autót a garázsba, kiszedni a porlasztókat, el küldeni őket felújításra, aztán vissza minden. Elvileg csúcsot azt tudnak cserélni rajta, addig amíg nem a piezo résszel van gond addig jó. Ha azzal van gond akkor csak csere. Nem tudom neked még a hagyományos mágnestekercses injektorok vannak vagy már az újabb piezo-s?
Szia!
Köszönöm,hogy válaszoltál,az én autóm is piezo injektoros,231 lóerős mint a tiéd.Beszéltem én is egy injektor felújító céggel,a piezósnál csak a cseredarabos gyári felújítottat ajánlották,bár nem tudom pontosan,hogy az én autómnak injektor baja van -e?
Már több helyere is elvittem átvizsgáltatni,de sehol nem lett meg a hiba valós oka,és már évek óta húzódik a dolog.
2021.09.18. 19:28
adams22 írta:kulix írta:adams22 írta:kulix írta:adams22 írta:Sajnos még azóta sem sikerült a témával foglalkoznom érdemben annyi minden más van most. Viszont annyit kipróbáltam, hogy már több napja lehúzott EGR vákuumcsővel közlekedek azt hittem nem fog regenerálni a hibakód miatt, de mégis. Csak jóval később, 150-170 km után és nem 25. Nem mindegy. Csak a múltkor nem vártam ezt meg mert úgy voltam vele, hogy úgysem fog regenerálni. A DDE sem kérte a regent elég sokáig. Aztán tegnap kb. 170 km (utolsó regen.) után bedobta hogy szükséges és végig is ment. 18-19 mbar volt az ellennyomás előtte és 10-11 utána. Tehát egy kicsit javított hogy nem megy az EGR, de úgy gondolom az újjal sem lenne sokkal jobb mármint nem hiszem hogy csak ennyi a hiba. Még így is messze van a 3-4-500 km-es regen periódus.
Üdv adams22!
Érdeklődnék, hogy megoldódott e, ez a gyakori dpf regenerációs probléma, ha igen, akkor mi volt megoldás?
Szia!
Bocsi a késői válaszért, valóban nem foglalkoztam sokat az üggyel, voltak fontosabb dolgok is mostanában. De annyi kiderült, hogy az injektorokon kellene már állítani vagy cserélni, amiatt kormol az autó. Igazából a szívósor csappantyúk ilyen mértékben nem befolyásolnak semmit. EGR-m jó mondom injektor.. Nagyon örülök neki amúgy, mert ezek már piezosak nekem és semmi kedvem 600-ért venni 6 injektort. Elvileg korrekcióval utána lehetne még állítani, de ahhoz 1 hétre le kéne tennem az autót a garázsba, kiszedni a porlasztókat, el küldeni őket felújításra, aztán vissza minden. Elvileg csúcsot azt tudnak cserélni rajta, addig amíg nem a piezo résszel van gond addig jó. Ha azzal van gond akkor csak csere. Nem tudom neked még a hagyományos mágnestekercses injektorok vannak vagy már az újabb piezo-s?
Szia!
Köszönöm,hogy válaszoltál,az én autóm is piezo injektoros,231 lóerős mint a tiéd.Beszéltem én is egy injektor felújító céggel,a piezósnál csak a cseredarabos gyári felújítottat ajánlották,bár nem tudom pontosan,hogy az én autómnak injektor baja van -e?
Már több helyere is elvittem átvizsgáltatni,de sehol nem lett meg a hiba valós oka,és már évek óta húzódik a dolog.
Szia!
Miért a tiédnek mik a tünetei, ugyan ez hogy gyakran regenerál? Én most akarok rendelni EGR-t is mert szerintem már elfáradt az is...még a gyári, 334 ezer van benne.
Akkor csak van injektorból felújított, csak gyári felújított. Gondolom a cseredarabokból végzik el a felújítást aztán kap egy új kódot és mehet.
Egyébként látom miskolci vagy Te is én is itt dolgozom. Hol voltál már vele, kik nézték? Ha szabad kérdeznem (privátban is írhatsz).
2021.09.23. 17:01
adams22 írta:kulix írta:adams22 írta:kulix írta:adams22 írta:Sajnos még azóta sem sikerült a témával foglalkoznom érdemben annyi minden más van most. Viszont annyit kipróbáltam, hogy már több napja lehúzott EGR vákuumcsővel közlekedek azt hittem nem fog regenerálni a hibakód miatt, de mégis. Csak jóval később, 150-170 km után és nem 25. Nem mindegy. Csak a múltkor nem vártam ezt meg mert úgy voltam vele, hogy úgysem fog regenerálni. A DDE sem kérte a regent elég sokáig. Aztán tegnap kb. 170 km (utolsó regen.) után bedobta hogy szükséges és végig is ment. 18-19 mbar volt az ellennyomás előtte és 10-11 utána. Tehát egy kicsit javított hogy nem megy az EGR, de úgy gondolom az újjal sem lenne sokkal jobb mármint nem hiszem hogy csak ennyi a hiba. Még így is messze van a 3-4-500 km-es regen periódus.
Üdv adams22!
Érdeklődnék, hogy megoldódott e, ez a gyakori dpf regenerációs probléma, ha igen, akkor mi volt megoldás?
Szia!
Bocsi a késői válaszért, valóban nem foglalkoztam sokat az üggyel, voltak fontosabb dolgok is mostanában. De annyi kiderült, hogy az injektorokon kellene már állítani vagy cserélni, amiatt kormol az autó. Igazából a szívósor csappantyúk ilyen mértékben nem befolyásolnak semmit. EGR-m jó mondom injektor.. Nagyon örülök neki amúgy, mert ezek már piezosak nekem és semmi kedvem 600-ért venni 6 injektort. Elvileg korrekcióval utána lehetne még állítani, de ahhoz 1 hétre le kéne tennem az autót a garázsba, kiszedni a porlasztókat, el küldeni őket felújításra, aztán vissza minden. Elvileg csúcsot azt tudnak cserélni rajta, addig amíg nem a piezo résszel van gond addig jó. Ha azzal van gond akkor csak csere. Nem tudom neked még a hagyományos mágnestekercses injektorok vannak vagy már az újabb piezo-s?
Szia!
Köszönöm,hogy válaszoltál,az én autóm is piezo injektoros,231 lóerős mint a tiéd.Beszéltem én is egy injektor felújító céggel,a piezósnál csak a cseredarabos gyári felújítottat ajánlották,bár nem tudom pontosan,hogy az én autómnak injektor baja van -e?
Már több helyere is elvittem átvizsgáltatni,de sehol nem lett meg a hiba valós oka,és már évek óta húzódik a dolog.
Szia!
Miért a tiédnek mik a tünetei, ugyan ez hogy gyakran regenerál? Én most akarok rendelni EGR-t is mert szerintem már elfáradt az is...még a gyári, 334 ezer van benne.
Akkor csak van injektorból felújított, csak gyári felújított. Gondolom a cseredarabokból végzik el a felújítást aztán kap egy új kódot és mehet.
Egyébként látom miskolci vagy Te is én is itt dolgozom. Hol voltál már vele, kik nézték? Ha szabad kérdeznem (privátban is írhatsz).