2020.06.03. 21:42
NagyMatyas írta:Meg fogom nézni, 2000-res fordulaton néztem eddig (mert ugye arra van előírás 75 mbar) kb. 30-35 volt. Regen után.
- ez ok!
Hidegen picit sípol is valami, lehet hogy már átégett tűzkarika..
- a tűzkarika nem sípol, meg látszik egyébként le vett motorburkolatnál, ha kifúj
Az gyári szívósorral csak az a bajom, hogy az megint ugyan úgy beeshet (ha megszorul). Ez a PMG által gyártott lapkák pedig egy anyagból vannak kimunkálva (a tengely és a lapka), nincs csavar, nincs szegecs, nincs olyan része ahol ki lenne könnyítve. Több magyar honfitársunk is használja már több tízezer megtett km-el gond nélkül. Na majd meglátom...
- a gyári lapkák azért estek bele sok autó, mert mocskos mennyiségű km volt már azokban és sose lett kimosva a szívósor. Ha megszorul zárt állapotban persze, hogy beletöri a töltőnyomás..
A légköri és töltő nyomás rendben van. Illetve a specifikált töltőnyomást is követi a valós. +/- 5 mbar-t lehet hogy eltér, de az minimális. A rail nyomás szintén szépen követi fordulatra az előírtat.
Lehet, hogy egy adaptáció törlés mondjuk nem ártana, kitudja mikor volt.
- ha nullás az adaptáció, akkor kár is törölni
EGR-t lehúznám diagnosztikai célzattal, aztán megnézném úgy, hogy az 50 km az mennyivel lesz több. Úgy emlékszem, hogy nem szól érte a motorvezérlő, ha le van húzva róla a vákuum.
Mostani szívósorod mennyire van tele? És a szívócsatornák?
2020.06.03. 21:59
adams22 írta:NagyMatyas írta:Meg fogom nézni, 2000-res fordulaton néztem eddig (mert ugye arra van előírás 75 mbar) kb. 30-35 volt. Regen után.
- ez ok!
Hidegen picit sípol is valami, lehet hogy már átégett tűzkarika..
- a tűzkarika nem sípol, meg látszik egyébként le vett motorburkolatnál, ha kifúj
Az gyári szívósorral csak az a bajom, hogy az megint ugyan úgy beeshet (ha megszorul). Ez a PMG által gyártott lapkák pedig egy anyagból vannak kimunkálva (a tengely és a lapka), nincs csavar, nincs szegecs, nincs olyan része ahol ki lenne könnyítve. Több magyar honfitársunk is használja már több tízezer megtett km-el gond nélkül. Na majd meglátom...
- a gyári lapkák azért estek bele sok autó, mert mocskos mennyiségű km volt már azokban és sose lett kimosva a szívósor. Ha megszorul zárt állapotban persze, hogy beletöri a töltőnyomás..
A légköri és töltő nyomás rendben van. Illetve a specifikált töltőnyomást is követi a valós. +/- 5 mbar-t lehet hogy eltér, de az minimális. A rail nyomás szintén szépen követi fordulatra az előírtat.
Lehet, hogy egy adaptáció törlés mondjuk nem ártana, kitudja mikor volt.
- ha nullás az adaptáció, akkor kár is törölni
EGR-t lehúznám diagnosztikai célzattal, aztán megnézném úgy, hogy az 50 km az mennyivel lesz több. Úgy emlékszem, hogy nem szól érte a motorvezérlő, ha le van húzva róla a vákuum.
Mostani szívósorod mennyire van tele? És a szívócsatornák?
Lehúztam az EGR vákuum csövét (amúgy bedobta hibára) kb 30 km-t mentem még csak vele, de nem kért regent. Alapjárati ellennyomás 13-14 mbar volt. Kíváncsi leszek mikor fogja elindítani. Egyébként ezzel hogy lehúztam a csövet teljesen zárt állapotban van az EGR? Vákuumra nyit igaz?
Az autó 1 éve sincs még nálam még nem vettem le a szívósort, de mindenképp le fogom.
2020.06.04. 09:10
adams22 írta:Lehúztam az EGR vákuum csövét (amúgy bedobta hibára) kb 30 km-t mentem még csak vele, de nem kért regent. Alapjárati ellennyomás 13-14 mbar volt. Kíváncsi leszek mikor fogja elindítani. Egyébként ezzel hogy lehúztam a csövet teljesen zárt állapotban van az EGR? Vákuumra nyit igaz?
Az autó 1 éve sincs még nálam még nem vettem le a szívósort, de mindenképp le fogom.
2020.06.04. 10:01
NagyMatyas írta:adams22 írta:Lehúztam az EGR vákuum csövét (amúgy bedobta hibára) kb 30 km-t mentem még csak vele, de nem kért regent. Alapjárati ellennyomás 13-14 mbar volt. Kíváncsi leszek mikor fogja elindítani. Egyébként ezzel hogy lehúztam a csövet teljesen zárt állapotban van az EGR? Vákuumra nyit igaz?
Az autó 1 éve sincs még nálam még nem vettem le a szívósort, de mindenképp le fogom.
Igen az EGR vákuumra nyit. Hibakóddal a vezérlőben nem fog regenerálni, de legalább most meg tudod figyelni, hogy mennyire nő az ellennyomás.
Szép fémtiszta a kipud, így biztos nem távozik belőle semmi. Lehet, hogy DPF mosás lesz ennek a vége, ami nem baj, mert szerintem 5 éve nem láttam olyan E6X-et aminek még jó lett volna a DPF-e. Úgy látom az érzéked megvan, ha kell le tudod venni.
Azt mondanám, hogy legyen a szívósor kérdés rendben, injektorokat méresd be, EGR-t ellenőrizd a DPF-et mosasd ki és 200 ezer km nyugalom.
2020.06.04. 22:12
adams22 írta:Gondoltam én is rá, hogy ezért nem regenerál, viszont a particlefilter menüben meg az van hogy a regenerálás engedélyezett (Regeneration Enabled). Vagy ez mindig azt írja akármi is van?
Igen, mindig ezt írja!
Már leszedtem decemberben és felvittem pestre átmosatni. Amúgy autszerelőnek tanultam (autótechnikus pontosabban) csak nem a szakmában dolgozom (sajnos), de azért valamit konyítok hozzá és egy kis műhely-garázsom is van. Szóval ilyen dolgokat meg tudok oldani. Szóval decemberben 55mbar-ról 18-ra mosták ki, legalább is a mérési jegyzőkönyvön ez állt. Aztán betettem az autóba és ott 4-5 körül volt. Meg is lepődtem és örültem hogy milyen király, aztán ahogy jártam vele dolgozni regenerált..oké mondom nem gond, de még egyszer és mégegyszer. 200 km alatt vagy 3x, mondom nem hiszem el most volt takarítva. Viszont az ellennyomás mindig lement alacsony 10 mbar alá. Ezért azt gondolom, hogy itt működés közben vágja tele korommal és nem a szűrő sz*r. Extra korom mennyiség termelődhet valamelyik részegység miatt. Innen jött az első gondolatom, hogy vissza alakítom a szívósort és megnézetem az injektorokat. Az EGR-t is gondoltam kitakarítom, de a múltkor amikor ránéztem teljesen tiszta volt, nem volt rajta korom lerakódás. Szóval ha egyik sem oldja meg a problémát és minden egység rendben lesz akkor feladom. Akkor már tényleg kell egy új dpf betét.
Ez esetben jó a DPF-ed csak valami tele vágja. Akár lehet az is, hogy fáradt az EGR és benyit valamennyit sajnos annak ellenére, hogy vákuumot nem kap.
Párhuzamosan ennek is utána jártam, ha netán kellene dpf, hogy van egy cég győrben akik ezzel foglalkoznak (dpf,kat) felvágják a házat kiszedik a régi kerámiát és gyárival megegyező méretű és minőségű szilicium-karbid-ot építenek be, ezután vissza heggesztik. Garancia 1 év van rá. Állításuk szerint a DPF belseje megegyezik majd a gyárival. De úgy vagyok vele hogy ne is bírjon ki újabb 300 ezret csak 150-200-at már az is jó. Mindez 90 ezer Ft-ért. Szóval ez lesz a legutolsó dolog ha semmi nem oldja meg a regenerálás kérdését. Kiszedni nem akarom, meg kiíratni az nem én lennék.
DPF Expertre gondolsz. Én már újíttattam fel velük katalizátort is, illetve DPF-et is. Csak ajánlani tudom őket. Kiköszörült cikkszámú, gyári betéttel dolgoznak. Ha rosszabb a gyárinál, akkor is maximum érezhetetlenül.
Az EGR-el mit lehet még tenni a kitakarításon kívül? Van rá valami teszt ISTA-ban? (még nem nézegettem)
Van Air Mass Test. Az sok mindenre jó, teszteli a szenzorokat, légtömegmérőt, EGR-t. Első körben futtasd le és nézd meg, hogy szerinte minden stimmel-e. Ha igen, akkor tényleg jók azok a részek. EGR-t külön csak kivezérelni tudod, levett coolercsnél látod, hogy nyit zár, gyakorlati haszna nincs, mert ha hagyod alapjáraton járni, akkor egy idő után lezár és akkor szépen látszik, hogy nyitott EGR-nél a légtömeg kb. a zárt EGR-es légtömeg fele.
Ebben az esetben kihagynám a képletből a DPF-et és EGR, injektor fronton mennék tovább.
2020.06.05. 08:30
NagyMatyas írta:adams22 írta:Gondoltam én is rá, hogy ezért nem regenerál, viszont a particlefilter menüben meg az van hogy a regenerálás engedélyezett (Regeneration Enabled). Vagy ez mindig azt írja akármi is van?
Igen, mindig ezt írja!
Akkor sok értelme van
Már leszedtem decemberben és felvittem pestre átmosatni. Amúgy autszerelőnek tanultam (autótechnikus pontosabban) csak nem a szakmában dolgozom (sajnos), de azért valamit konyítok hozzá és egy kis műhely-garázsom is van. Szóval ilyen dolgokat meg tudok oldani. Szóval decemberben 55mbar-ról 18-ra mosták ki, legalább is a mérési jegyzőkönyvön ez állt. Aztán betettem az autóba és ott 4-5 körül volt. Meg is lepődtem és örültem hogy milyen király, aztán ahogy jártam vele dolgozni regenerált..oké mondom nem gond, de még egyszer és mégegyszer. 200 km alatt vagy 3x, mondom nem hiszem el most volt takarítva. Viszont az ellennyomás mindig lement alacsony 10 mbar alá. Ezért azt gondolom, hogy itt működés közben vágja tele korommal és nem a szűrő sz*r. Extra korom mennyiség termelődhet valamelyik részegység miatt. Innen jött az első gondolatom, hogy vissza alakítom a szívósort és megnézetem az injektorokat. Az EGR-t is gondoltam kitakarítom, de a múltkor amikor ránéztem teljesen tiszta volt, nem volt rajta korom lerakódás. Szóval ha egyik sem oldja meg a problémát és minden egység rendben lesz akkor feladom. Akkor már tényleg kell egy új dpf betét.
Ez esetben jó a DPF-ed csak valami tele vágja. Akár lehet az is, hogy fáradt az EGR és benyit valamennyit sajnos annak ellenére, hogy vákuumot nem kap.
Én is így gondolom, hogy jó a DPF, ezért mondtam hogy menet közben telítődik extrán.
Párhuzamosan ennek is utána jártam, ha netán kellene dpf, hogy van egy cég győrben akik ezzel foglalkoznak (dpf,kat) felvágják a házat kiszedik a régi kerámiát és gyárival megegyező méretű és minőségű szilicium-karbid-ot építenek be, ezután vissza heggesztik. Garancia 1 év van rá. Állításuk szerint a DPF belseje megegyezik majd a gyárival. De úgy vagyok vele hogy ne is bírjon ki újabb 300 ezret csak 150-200-at már az is jó. Mindez 90 ezer Ft-ért. Szóval ez lesz a legutolsó dolog ha semmi nem oldja meg a regenerálás kérdését. Kiszedni nem akarom, meg kiíratni az nem én lennék.
DPF Expertre gondolsz. Én már újíttattam fel velük katalizátort is, illetve DPF-et is. Csak ajánlani tudom őket. Kiköszörült cikkszámú, gyári betéttel dolgoznak. Ha rosszabb a gyárinál, akkor is maximum érezhetetlenül.
Igen, rájuk gondoltam! Szimpatikusnak tűntek elsőre. Nagyon örülök hogy végre valakitől tapasztalatot is hallok felőlük. Nem tudtam eldönteni, hogy valóban jók-e. De mostmár ha netán oda kerülne a sor tudni fogom, hogy kihez forduljak.
Az EGR-el mit lehet még tenni a kitakarításon kívül? Van rá valami teszt ISTA-ban? (még nem nézegettem)
Van Air Mass Test. Az sok mindenre jó, teszteli a szenzorokat, légtömegmérőt, EGR-t. Első körben futtasd le és nézd meg, hogy szerinte minden stimmel-e. Ha igen, akkor tényleg jók azok a részek. EGR-t külön csak kivezérelni tudod, levett coolercsnél látod, hogy nyit zár, gyakorlati haszna nincs, mert ha hagyod alapjáraton járni, akkor egy idő után lezár és akkor szépen látszik, hogy nyitott EGR-nél a légtömeg kb. a zárt EGR-es légtömeg fele.
Ezt meg fogom csinálni a hétvégén úgy is lesz egy kis szervíz (difi olaj csere)
Ebben az esetben kihagynám a képletből a DPF-et és EGR, injektor fronton mennék tovább.
Injektor és szívósor, igen.
Amúgy már napok óta lehúzott EGR vákuumcsővel járok, a tapasztalat a következő:
Első és második nap: kb. 50-60 km az ellennyomás: 14-15 mbar
Harmadik, negyedik nap: kb. 120 km az ellennyomás: 19-20 mbar
És ugye nem regenerált a hibakód miatt. Ma vissza fogom tenni, törlöm a hibát és regeneráltatok egyet úgymond mert nem akarom hogy nagyon eltelítődjön. Ami még észrevétel, hogy rohamosan fentebb ment a még megtehető km ergó sokkal kedvezőbb lett a fogyasztás, hogy nem regenerál annyit. Legalább egy fél liter külömbség lesz szerintem ha csak 1x hagyom regeneráltatni egy héten.
Amúgy az ezelőtti fogyasztásom: 8,5-8,7 körül mozgott leginkább autópálya,autóút. Szerintem ez egy kicsit sok, mert most is úgy járok vele és mondom jobban fogyaszt egyből látom.
2020.06.05. 09:57
2020.06.05. 11:43
NagyMatyas írta:Tehát most lehúzott EGR-rel összességében tovább bírja. Ebből az következik, hogy vagy EGR hiba miatt több kipufogógáz kerül vissza a szívó oldalra, vagy pedig egyébként is kormol az autód, csak a DPF miatt nem látod. Erre mondjuk megoldás lehetne diagnosztikai célzattal egy downpipe, de ne kend össze inkább a szép tiszta kipud.
De így azt nem tudni meg hogy hány km-ként regenerálna, a hibakódi miatt. Oké, hogy talán kevésbé telítődik, de attól még lehet hogy ugyan úgy elindította volna a regent 30 km-ként. Ezt így nem tudni meg amíg benne van a hiba.
Én mondjuk ennyi km után cserélném az EGR-t, mert több esetben láttam már hogy elvileg működik, gyakorlatilag meg pont azt csinálták az autók, mint a tied.
A fojtószelep és az EGR nyomáskapcsoló az tuti volt már cserélve, viszont az EGR az biztos hogy gyári. Nézek is rá majd egy árat.
Legyen meg az Air Mass Test és okosabbak leszünk.
Meg lesz még lehet hogy ma. Lehet hinni ennek a tesztnek? - Mivel hogy mondtad elvileg működnek, gyakorlatilag meg még sem annyira jó.
2020.06.05. 15:11
adams22 írta:
Legyen meg az Air Mass Test és okosabbak leszünk.
Meg lesz még lehet hogy ma. Lehet hinni ennek a tesztnek? - Mivel hogy mondtad elvileg működnek, gyakorlatilag meg még sem annyira jó.
2020.06.06. 22:06
NagyMatyas írta:adams22 írta:
Legyen meg az Air Mass Test és okosabbak leszünk.
Meg lesz még lehet hogy ma. Lehet hinni ennek a tesztnek? - Mivel hogy mondtad elvileg működnek, gyakorlatilag meg még sem annyira jó.
Van egy eltérés amit minden motorvezérlő még tolerál, de nekem az a tapasztalatom, hogy szoftveresen eléggé OK a BMW. Ha ezen a téren lesz probléma meg fogja mondani a progi.
2020.06.07. 11:19
adams22 írta:NagyMatyas írta:adams22 írta:
Legyen meg az Air Mass Test és okosabbak leszünk.
Meg lesz még lehet hogy ma. Lehet hinni ennek a tesztnek? - Mivel hogy mondtad elvileg működnek, gyakorlatilag meg még sem annyira jó.
Van egy eltérés amit minden motorvezérlő még tolerál, de nekem az a tapasztalatom, hogy szoftveresen eléggé OK a BMW. Ha ezen a téren lesz probléma meg fogja mondani a progi.
Na meg volt a teszt. Mindent rendben talált az ISTA. Ma volt egy ~150 km-es utam több leállítással. Egyszer regenerált a km-t le is nullázta, aztán 50 km-t mentem úgy hogy nem regenerált és hibát se dobott be. A végén az ellennyomás 13-14 mbar volt. Van egy olyan érzésem, hogy minden jó csak hiányoznak neki a lapkák Injektor korrekciót is néztem, bár tudom ez nem feltétlenül mérvadó, de max 0,4 volt a legrosszabb. Az összes többi vagy 0,0-ás vagy 0,1-es volt. Ettől függetlenül a következő project az lesz hogy megnézetem őket + kap egy szívósort.
2020.06.07. 13:42
rockerekhu írta:Amit pár komentel elöbb raktál képet pont az a jó ha szép tiszta és nem kormos,a másik észre vétel ezzel kapcsolatban ha K-Dcan kábelt használsz diagra és Ista 4s verzió valamelyikével akkor az egyáltalán nem mérvadóak teljesen más értéket mutat a kábelel mint Icom fejjel,ez csak tapasztalatbol van kábelem és Icomom is,nagyon sokkszor a kábel a modulokat is akkor látja rendesen mikor csinálsz egy törlést.
2020.06.07. 14:13
NagyMatyas írta:rockerekhu írta:Amit pár komentel elöbb raktál képet pont az a jó ha szép tiszta és nem kormos,a másik észre vétel ezzel kapcsolatban ha K-Dcan kábelt használsz diagra és Ista 4s verzió valamelyikével akkor az egyáltalán nem mérvadóak teljesen más értéket mutat a kábelel mint Icom fejjel,ez csak tapasztalatbol van kábelem és Icomom is,nagyon sokkszor a kábel a modulokat is akkor látja rendesen mikor csinálsz egy törlést.
Dehogy mutat mást. Van egy csomó diagnosztikám, többek között origi Delphi. Teljesen azt mutatja, mint amit a K+D-CAN kábel. E-F szériáig tökéletesen működik tört kábellel az ISTA-D.
Itt vagy EGR vagy injektor probléma lesz. Egész egyszerűen amiatt, hogy tökéletes a DPF nem látjuk, hogy mi jön ki az autóból.
Szívósort elvből vennék, DE mielőtt nagyon belemászik a kedves klubtárs a javításba, vennék bele egy új Pierburg EGR szelepet. A dugózás nem befolyásolhat ennyit.
2020.06.07. 17:54
rockerekhu írta:NagyMatyas írta:rockerekhu írta:Amit pár komentel elöbb raktál képet pont az a jó ha szép tiszta és nem kormos,a másik észre vétel ezzel kapcsolatban ha K-Dcan kábelt használsz diagra és Ista 4s verzió valamelyikével akkor az egyáltalán nem mérvadóak teljesen más értéket mutat a kábelel mint Icom fejjel,ez csak tapasztalatbol van kábelem és Icomom is,nagyon sokkszor a kábel a modulokat is akkor látja rendesen mikor csinálsz egy törlést.
Dehogy mutat mást. Van egy csomó diagnosztikám, többek között origi Delphi. Teljesen azt mutatja, mint amit a K+D-CAN kábel. E-F szériáig tökéletesen működik tört kábellel az ISTA-D.
Itt vagy EGR vagy injektor probléma lesz. Egész egyszerűen amiatt, hogy tökéletes a DPF nem látjuk, hogy mi jön ki az autóból.
Szívósort elvből vennék, DE mielőtt nagyon belemászik a kedves klubtárs a javításba, vennék bele egy új Pierburg EGR szelepet. A dugózás nem befolyásolhat ennyit.
ista 4 ott tapasztaltam nem mindegyik verziónál,ezért is mondtam hogy lehetséges hogy a korekciós értékek mások lesznek kábelal vagy Icom nál,de ezt Te is meg Én is párszor kiveséztük én emiatt is vettem meg a Icom fejet,és is lecseréltem egrt volt turbó csere is,de ahogy a kollega irta hogy egy liter volt a külömbség fogyasztásban mikor regnerált én az injektor felé menék elsö körben és kompreszió mérést is beiktatnák akkor már.
2020.06.07. 20:32
adams22 írta:rockerekhu írta:ista 4 ott tapasztaltam nem mindegyik verziónál,ezért is mondtam hogy lehetséges hogy a korekciós értékek mások lesznek kábelal vagy Icom nál,de ezt Te is meg Én is párszor kiveséztük én emiatt is vettem meg a Icom fejet,és is lecseréltem egrt volt turbó csere is,de ahogy a kollega irta hogy egy liter volt a külömbség fogyasztásban mikor regnerált én az injektor felé menék elsö körben és kompreszió mérést is beiktatnák akkor már.
Továbbra is mondom, hogy nem fej függő, hogy mit mutat a szoftver. Tökéletesen azt mutatja a legolcsóbb működő D+KCAN, mint a gyári. A kábel nem egy hitelesítő eszköz, hanem egy interface, nem tud olyat, hogy az egyik mást mér, mint a másik.
Köszi mindenkinek a tanácsokat! Igen Dcan kábelem van de a fehér, előtte a kék volt na azzal tényleg nem kommunikált a modulokkal rendesen. A fehérrel jó, van nekem is univerzális is mind ugyan azt mutatja. Ettől függetlenül én is szeretnék Icom-ot, de nem tudom honnan kéne beszereznem. Itthon elég drága, ebay-ről rendelve meg félek hogy jól levámolnak stb..
Lehet akkor tényleg vennem kéne egy EGR-t.
Nem a kábel burkolatától függ, hogy kommunikál vagy sem, hanem attól, hogy milyen chip van benne, valamint amikor nem kommunikál rendesen, akkor driver gond szokott lenni, WIN8-10 előszeretettel nyírja ki pl.
I-COM-ot engedd el, gyárit nem tudsz venni, ahhoz BMW partnerség kell, klónt lehet kapni, de baszki megölnek érte, ha csak nem kéz alatt veszed sumákba. Nincs szerintem szükséged bírósági hercehurcára.
EGR és a szívósor legyen letisztázva, ha nem változik, akkor pedig kapd ki a porlasztókat és legyenek bemérve.
2020.06.07. 21:46
NagyMatyas írta:adams22 írta:rockerekhu írta:ista 4 ott tapasztaltam nem mindegyik verziónál,ezért is mondtam hogy lehetséges hogy a korekciós értékek mások lesznek kábelal vagy Icom nál,de ezt Te is meg Én is párszor kiveséztük én emiatt is vettem meg a Icom fejet,és is lecseréltem egrt volt turbó csere is,de ahogy a kollega irta hogy egy liter volt a külömbség fogyasztásban mikor regnerált én az injektor felé menék elsö körben és kompreszió mérést is beiktatnák akkor már.
Továbbra is mondom, hogy nem fej függő, hogy mit mutat a szoftver. Tökéletesen azt mutatja a legolcsóbb működő D+KCAN, mint a gyári. A kábel nem egy hitelesítő eszköz, hanem egy interface, nem tud olyat, hogy az egyik mást mér, mint a másik.
Köszi mindenkinek a tanácsokat! Igen Dcan kábelem van de a fehér, előtte a kék volt na azzal tényleg nem kommunikált a modulokkal rendesen. A fehérrel jó, van nekem is univerzális is mind ugyan azt mutatja. Ettől függetlenül én is szeretnék Icom-ot, de nem tudom honnan kéne beszereznem. Itthon elég drága, ebay-ről rendelve meg félek hogy jól levámolnak stb..
Lehet akkor tényleg vennem kéne egy EGR-t.
Nem a kábel burkolatától függ, hogy kommunikál vagy sem, hanem attól, hogy milyen chip van benne, valamint amikor nem kommunikál rendesen, akkor driver gond szokott lenni, WIN8-10 előszeretettel nyírja ki pl.
I-COM-ot engedd el, gyárit nem tudsz venni, ahhoz BMW partnerség kell, klónt lehet kapni, de baszki megölnek érte, ha csak nem kéz alatt veszed sumákba. Nincs szerintem szükséged bírósági hercehurcára.
EGR és a szívósor legyen letisztázva, ha nem változik, akkor pedig kapd ki a porlasztókat és legyenek bemérve.
2020.06.07. 22:26
adams22 írta:Annyival lennék előrébb hogy azzal lehetne programozni/szoftvert frissíteni is.
2020.06.08. 14:14
NagyMatyas írta:adams22 írta:Annyival lennék előrébb hogy azzal lehetne programozni/szoftvert frissíteni is.
Nem annyira drága dolog, megéri inkább kifizetni, úgy sem fog már a tiedre minden héten új szoftver kijönni.
2020.07.03. 09:16
2020.07.06. 11:36
adams22 írta:Sajnos még azóta sem sikerült a témával foglalkoznom érdemben annyi minden más van most. Viszont annyit kipróbáltam, hogy már több napja lehúzott EGR vákuumcsővel közlekedek azt hittem nem fog regenerálni a hibakód miatt, de mégis. Csak jóval később, 150-170 km után és nem 25. Nem mindegy. Csak a múltkor nem vártam ezt meg mert úgy voltam vele, hogy úgysem fog regenerálni. A DDE sem kérte a regent elég sokáig. Aztán tegnap kb. 170 km (utolsó regen.) után bedobta hogy szükséges és végig is ment. 18-19 mbar volt az ellennyomás előtte és 10-11 utána. Tehát egy kicsit javított hogy nem megy az EGR, de úgy gondolom az újjal sem lenne sokkal jobb mármint nem hiszem hogy csak ennyi a hiba. Még így is messze van a 3-4-500 km-es regen periódus.