2015.06.02. 09:09
lepke írta:noup írta:Üdv Mindenkinek!
Nyári felnijeimre (asszimetrikus 124-es styling) új gumi kellett, azonban a gyári 245/40/18 275/35/18 párosítás helyett - látva, hogy pl. Lepke is alkalmazza - a 245/40 255/40 lett. Kerékmért-kalkulátor egyébként - ha a 225/50/17-et vesszük alapnak - akkor a 255/40 közelebb áll a gyári átmérőhöz, mint a 275/35.
Amire viszont figyelmes lettem, hogy 110-120 felett kicsi remegést érzek, mintha úthiba lenne, de nem az. 130-140 felett meg akkor érzem kifejezetten mikor gázt adok. Érzem, hogy jobban rezeg mikor nyomkodom neki a gázt. Olyan mint amikor nem megfelelő a centír. Lehet ez a gond? Nem hinném, hogy a 255-ös méret kavarna be...
Vagy lehet futóműbeállítás? Az okozhatja ezt a finom rezgést?
Vagy diffi?
Mit tanácsoltok? Volt már valakinek hasonló tapasztalata?
Köszi és üdv
N
Hali
Szerintem lemaradt a tehermentesítő gyűrű, ezt elég sokan nem használják.
2015.06.02. 09:10
Oroszlan írta:noup írta:Üdv Mindenkinek!
Nyári felnijeimre (asszimetrikus 124-es styling) új gumi kellett, azonban a gyári 245/40/18 275/35/18 párosítás helyett - látva, hogy pl. Lepke is alkalmazza - a 245/40 255/40 lett. Kerékmért-kalkulátor egyébként - ha a 225/50/17-et vesszük alapnak - akkor a 255/40 közelebb áll a gyári átmérőhöz, mint a 275/35.
Amire viszont figyelmes lettem, hogy 110-120 felett kicsi remegést érzek, mintha úthiba lenne, de nem az. 130-140 felett meg akkor érzem kifejezetten mikor gázt adok. Érzem, hogy jobban rezeg mikor nyomkodom neki a gázt. Olyan mint amikor nem megfelelő a centír. Lehet ez a gond? Nem hinném, hogy a 255-ös méret kavarna be...
Vagy lehet futóműbeállítás? Az okozhatja ezt a finom rezgést?
Vagy diffi?
Mit tanácsoltok? Volt már valakinek hasonló tapasztalata?
Köszi és üdv
N
Most látom a motorod típusához mit írtál. Ez egy 550i ?
2015.06.02. 15:18
noup írta:lepke írta:noup írta:Üdv Mindenkinek!
Nyári felnijeimre (asszimetrikus 124-es styling) új gumi kellett, azonban a gyári 245/40/18 275/35/18 párosítás helyett - látva, hogy pl. Lepke is alkalmazza - a 245/40 255/40 lett. Kerékmért-kalkulátor egyébként - ha a 225/50/17-et vesszük alapnak - akkor a 255/40 közelebb áll a gyári átmérőhöz, mint a 275/35.
Amire viszont figyelmes lettem, hogy 110-120 felett kicsi remegést érzek, mintha úthiba lenne, de nem az. 130-140 felett meg akkor érzem kifejezetten mikor gázt adok. Érzem, hogy jobban rezeg mikor nyomkodom neki a gázt. Olyan mint amikor nem megfelelő a centír. Lehet ez a gond? Nem hinném, hogy a 255-ös méret kavarna be...
Vagy lehet futóműbeállítás? Az okozhatja ezt a finom rezgést?
Vagy diffi?
Mit tanácsoltok? Volt már valakinek hasonló tapasztalata?
Köszi és üdv
N
Hali
Szerintem lemaradt a tehermentesítő gyűrű, ezt elég sokan nem használják.
Szia!
E60 gyári felnihez tehermentesítő gyűrű? Ilyenről még nem is hallottam. Tökéletesen illeszkedik a felni az agyra, hova teszem a gyűrűt? Kicsit világosítsatok már fel kérlek mert ez nekem kicsit kínai
Köszi
2015.06.02. 21:39
noup írta:Oroszlan írta:noup írta:Üdv Mindenkinek!
Nyári felnijeimre (asszimetrikus 124-es styling) új gumi kellett, azonban a gyári 245/40/18 275/35/18 párosítás helyett - látva, hogy pl. Lepke is alkalmazza - a 245/40 255/40 lett. Kerékmért-kalkulátor egyébként - ha a 225/50/17-et vesszük alapnak - akkor a 255/40 közelebb áll a gyári átmérőhöz, mint a 275/35.
Amire viszont figyelmes lettem, hogy 110-120 felett kicsi remegést érzek, mintha úthiba lenne, de nem az. 130-140 felett meg akkor érzem kifejezetten mikor gázt adok. Érzem, hogy jobban rezeg mikor nyomkodom neki a gázt. Olyan mint amikor nem megfelelő a centír. Lehet ez a gond? Nem hinném, hogy a 255-ös méret kavarna be...
Vagy lehet futóműbeállítás? Az okozhatja ezt a finom rezgést?
Vagy diffi?
Mit tanácsoltok? Volt már valakinek hasonló tapasztalata?
Köszi és üdv
N
Most látom a motorod típusához mit írtál. Ez egy 550i ?
Szia!
Igen ez az
2015.06.02. 21:45
noup írta:lepke írta:noup írta:Üdv Mindenkinek!
Nyári felnijeimre (asszimetrikus 124-es styling) új gumi kellett, azonban a gyári 245/40/18 275/35/18 párosítás helyett - látva, hogy pl. Lepke is alkalmazza - a 245/40 255/40 lett. Kerékmért-kalkulátor egyébként - ha a 225/50/17-et vesszük alapnak - akkor a 255/40 közelebb áll a gyári átmérőhöz, mint a 275/35.
Amire viszont figyelmes lettem, hogy 110-120 felett kicsi remegést érzek, mintha úthiba lenne, de nem az. 130-140 felett meg akkor érzem kifejezetten mikor gázt adok. Érzem, hogy jobban rezeg mikor nyomkodom neki a gázt. Olyan mint amikor nem megfelelő a centír. Lehet ez a gond? Nem hinném, hogy a 255-ös méret kavarna be...
Vagy lehet futóműbeállítás? Az okozhatja ezt a finom rezgést?
Vagy diffi?
Mit tanácsoltok? Volt már valakinek hasonló tapasztalata?
Köszi és üdv
N
Hali
Szerintem lemaradt a tehermentesítő gyűrű, ezt elég sokan nem használják.
Szia!
E60 gyári felnihez tehermentesítő gyűrű? Ilyenről még nem is hallottam. Tökéletesen illeszkedik a felni az agyra, hova teszem a gyűrűt? Kicsit világosítsatok már fel kérlek mert ez nekem kicsit kínai
Köszi
2015.06.02. 21:52
2015.06.02. 21:58
kzolee írta:Ezt most én sem értem. A megfelelő felni és a kerékagy közé lehetetlen bepréselni egy ilyen gyűrűt. Nincs akkora hézag. Ráadásul, gyárilag sem szerelnek ilyet az új autókra. Akkor azok is ráznak? Szerintem nem.
2015.06.02. 22:26
noup írta:lepke írta:noup írta:Üdv Mindenkinek!
Nyári felnijeimre (asszimetrikus 124-es styling) új gumi kellett, azonban a gyári 245/40/18 275/35/18 párosítás helyett - látva, hogy pl. Lepke is alkalmazza - a 245/40 255/40 lett. Kerékmért-kalkulátor egyébként - ha a 225/50/17-et vesszük alapnak - akkor a 255/40 közelebb áll a gyári átmérőhöz, mint a 275/35.
Amire viszont figyelmes lettem, hogy 110-120 felett kicsi remegést érzek, mintha úthiba lenne, de nem az. 130-140 felett meg akkor érzem kifejezetten mikor gázt adok. Érzem, hogy jobban rezeg mikor nyomkodom neki a gázt. Olyan mint amikor nem megfelelő a centír. Lehet ez a gond? Nem hinném, hogy a 255-ös méret kavarna be...
Vagy lehet futóműbeállítás? Az okozhatja ezt a finom rezgést?
Vagy diffi?
Mit tanácsoltok? Volt már valakinek hasonló tapasztalata?
Köszi és üdv
N
Hali
Szerintem lemaradt a tehermentesítő gyűrű, ezt elég sokan nem használják.
Szia!
E60 gyári felnihez tehermentesítő gyűrű? Ilyenről még nem is hallottam. Tökéletesen illeszkedik a felni az agyra, hova teszem a gyűrűt? Kicsit világosítsatok már fel kérlek mert ez nekem kicsit kínai
Köszi
2015.06.03. 00:01
2015.06.03. 08:56
hamoriarpi írta:Ahogy Laci mondja a szigorú, ámde cserébe igazságtalan stílusában, sajnos ez devander wandler-gyanús.
2015.06.03. 09:19
noup írta:hamoriarpi írta:Ahogy Laci mondja a szigorú, ámde cserébe igazságtalan stílusában, sajnos ez devander wandler-gyanús.
Köszönöm az ötletelést, Urak!
És mit javasoltok, hogyan lehetne kiszűrni a wandler hibát? Vigyem el egy jó váltóshoz az megmondja?
2015.06.03. 09:55
jlaci74 írta:noup írta:hamoriarpi írta:Ahogy Laci mondja a szigorú, ámde cserébe igazságtalan stílusában, sajnos ez devander wandler-gyanús.
Köszönöm az ötletelést, Urak!
És mit javasoltok, hogyan lehetne kiszűrni a wandler hibát? Vigyem el egy jó váltóshoz az megmondja?
Valaki megerősít ( vagy megcáfol ) , de gyári diag ( jó kezekben ) rálát a wandlerre is ...
2015.06.03. 16:52
2015.06.03. 19:37
noup írta:Üdv Mindenkinek!
Nyári felnijeimre (asszimetrikus 124-es styling) új gumi kellett, azonban a gyári 245/40/18 275/35/18 párosítás helyett - látva, hogy pl. Lepke is alkalmazza - a 245/40 255/40 lett. Kerékmért-kalkulátor egyébként - ha a 225/50/17-et vesszük alapnak - akkor a 255/40 közelebb áll a gyári átmérőhöz, mint a 275/35.
Amire viszont figyelmes lettem, hogy 110-120 felett kicsi remegést érzek, mintha úthiba lenne, de nem az. 130-140 felett meg akkor érzem kifejezetten mikor gázt adok. Érzem, hogy jobban rezeg mikor nyomkodom neki a gázt. Olyan mint amikor nem megfelelő a centír. Lehet ez a gond? Nem hinném, hogy a 255-ös méret kavarna be...
Vagy lehet futóműbeállítás? Az okozhatja ezt a finom rezgést?
Vagy diffi?
Mit tanácsoltok? Volt már valakinek hasonló tapasztalata?
Köszi és üdv
N
2015.06.04. 11:43
nagy.matyika írta:Ezen kívül hibátlanul működik a váltód? Nem ugrál a fordulat, pont ennél az említett tartománynál? Én is egyébként a wandlerre szavaznék. Ahogy elmesélte a váltós a tapasztalatait anno, ezt pont ráillik.
2015.06.04. 11:46
Tomi.i írta:noup írta:Üdv Mindenkinek!
Nyári felnijeimre (asszimetrikus 124-es styling) új gumi kellett, azonban a gyári 245/40/18 275/35/18 párosítás helyett - látva, hogy pl. Lepke is alkalmazza - a 245/40 255/40 lett. Kerékmért-kalkulátor egyébként - ha a 225/50/17-et vesszük alapnak - akkor a 255/40 közelebb áll a gyári átmérőhöz, mint a 275/35.
Amire viszont figyelmes lettem, hogy 110-120 felett kicsi remegést érzek, mintha úthiba lenne, de nem az. 130-140 felett meg akkor érzem kifejezetten mikor gázt adok. Érzem, hogy jobban rezeg mikor nyomkodom neki a gázt. Olyan mint amikor nem megfelelő a centír. Lehet ez a gond? Nem hinném, hogy a 255-ös méret kavarna be...
Vagy lehet futóműbeállítás? Az okozhatja ezt a finom rezgést?
Vagy diffi?
Mit tanácsoltok? Volt már valakinek hasonló tapasztalata?
Köszi és üdv
N
Szerintem nézzél szét a motortérben....Diagot neki!Nekem ugyanilyen problémám volt,ezekkel a tünetekkel,nekem is wandlert váltót mondtak végül 1 trafót kellett cserélni.
Üdv
2015.06.04. 18:37
Oroszlan írta:kzolee írta:Ezt most én sem értem. A megfelelő felni és a kerékagy közé lehetetlen bepréselni egy ilyen gyűrűt. Nincs akkora hézag. Ráadásul, gyárilag sem szerelnek ilyet az új autókra. Akkor azok is ráznak? Szerintem nem.
A megfelelő mérethez nem kell, nekem a nyári kerék ilyen.
Nekem a télihez van. Akkor kell, ha a kerékagy mérete és a kerék belső mérte nem egyezik.
Nem minden esetben kell.
ÉS NEM TEHERMENTESÍTŐ GYŰRŰ A NEVE, HANEM KÖZPONTOSÍTÓ GYŰRŰ.
2015.06.04. 19:44
lepke írta:Oroszlan írta:kzolee írta:Ezt most én sem értem. A megfelelő felni és a kerékagy közé lehetetlen bepréselni egy ilyen gyűrűt. Nincs akkora hézag. Ráadásul, gyárilag sem szerelnek ilyet az új autókra. Akkor azok is ráznak? Szerintem nem.
A megfelelő mérethez nem kell, nekem a nyári kerék ilyen.
Nekem a télihez van. Akkor kell, ha a kerékagy mérete és a kerék belső mérte nem egyezik.
Nem minden esetben kell.
ÉS NEM TEHERMENTESÍTŐ GYŰRŰ A NEVE, HANEM KÖZPONTOSÍTÓ GYŰRŰ.
Köszönjük Doktor úr a PONTOSÍTÁST
2015.06.04. 19:59
noup írta:nagy.matyika írta:Ezen kívül hibátlanul működik a váltód? Nem ugrál a fordulat, pont ennél az említett tartománynál? Én is egyébként a wandlerre szavaznék. Ahogy elmesélte a váltós a tapasztalatait anno, ezt pont ráillik.
Szia!
Igen a váltó szépen működik, nincs csúszkálás, bár mondjuk egy 130ról 180ra történő moderált gyorsításnál (értsd nem vált vissza, hanem az adott fokozatban emeli a fordulatszámot) érzésre olyan, mintha nem egyeneletsen, simán húzna, hanem 1-2 enyhe rángatás (ne úgy értsd, hogy bólogat a fejem, tényleg csak nagyon enyhe, a hozzánk hasonló vájtfülű bmws érzi csak ) van a tartományban (2500-3500 között). Egyáltalán nem zavaró, sőt csak akkor érezni ha nagyon figyel az ember, de hátha köze van a kettőnek egymáshoz...
Sokszor elgondolkodtam azon, hogy lehet inkább élveznem kellene az autózás nem pedig állandóan azt figyelni, hogy hallok/érzek-e valami szokatlant...
2015.06.04. 20:36
Oroszlan írta:Eddig volt ingyen ...