Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

Re: X3 3D

2016.06.13. 21:42

Labi írta:Szevasztok! Egy gyors kérdésem lenne hirtelen: Arra lettem figyelmes, hogy mikor indítanám a kocsit (automata) - kemény a fék... de indításra szépen süpped. Akár 10 percet áll a kocsi, akár 2 órát, ugyan az a "baj". Mi lehet ez? Mi legyen vele?

Amúgy az autó felülmúlja minden várakozásom. Azt gondoltam az E61 kényelmét dinamikáját stb jó esetben is csak megközelíti, de azt kell mondjam jobb annál!! Rendkívül kényelmes és baromira "testre áll"! imádom :!: :franko: :taps:

köszi!


Offolsz itt a dízel topicban... :)

Egy tipp: Valahol szökik a vákum. ;)

Re: X3 3D

2016.06.13. 21:45

Tudod, hogy szőrös az Adminok szíve és nem kaphatok egy külön topicot!! :D :doglotlo: :nyelves: Kénytelen vagyok szemetelni itt .-D

Szökik a vákum :?: Akkor irány a szerviz....

Re: X3 3D

2016.09.27. 22:12

Bár a kérdés nem típusspecifikus, mégis csak ide teszem, nehogy keveredjünk már mindenféle jöttment E-s, vagy F-es típussal, nemde :D

Szóval a kérdésem az lenne, hogy megoldható e az hogy: ha megáll az autó, gyújtás levételét követően a központi zár is feloldódjon!? (uncsi kétszer meghúzni a nyitókart, vagy a központi zár gombját megnyomni a konzolon...) ...bár mindenkinek csak ennyi baja lenne az életben...

de van más is és most tessék megkapaszkodni: Mindenképpen számítógép kell ahhoz, hogy a kulcsomat megtanítsam arra, hogy egy gombnyomásra az összes ajtó nyíljon? Mert most első nyomásra csak a bal egyes, és a második nyomásra nyílik a többi zár. ...bosszantó a dolog.... :facepalm: :mrgreen:

Egy Kedves Admintól kérdezném még, hogy nem lehetne ezt a topikot átkeresztelni a többinél már bevált és nyilvánvalóan hasznosnak is tekinthető: Kérdések válaszok X3-ról névre? :nyelves: :szerintem jó lenne :-D Köszönöm! ...ha már úgy is mostohán van kezelve ez a típus. :wink:

köszi!

Re: X3 3D

2016.09.28. 14:37

Labi írta:Bár a kérdés nem típusspecifikus, mégis csak ide teszem, nehogy keveredjünk már mindenféle jöttment E-s, vagy F-es típussal, nemde :D

Szóval a kérdésem az lenne, hogy megoldható e az hogy: ha megáll az autó, gyújtás levételét követően a központi zár is feloldódjon!? (uncsi kétszer meghúzni a nyitókart, vagy a központi zár gombját megnyomni a konzolon...) ...bár mindenkinek csak ennyi baja lenne az életben...

de van más is és most tessék megkapaszkodni: Mindenképpen számítógép kell ahhoz, hogy a kulcsomat megtanítsam arra, hogy egy gombnyomásra az összes ajtó nyíljon? Mert most első nyomásra csak a bal egyes, és a második nyomásra nyílik a többi zár. ...bosszantó a dolog.... :facepalm: :mrgreen:


Típus idegenként csak jó szándékkal okoskodom itt, DE... :)
Nem és igen a válasz! -ha nem történt változás.
Hasonló igényeim voltak. Off amerikai modellben ez default, és kényelmes volt.
Nálam az volt a kívánt állapot ami most nálad van.
A nyitáshoz meg egy külön komfort modul kellet volna -ami ismerve a modellt-, nem simán beépíthető, bár megoldható!
Így maradt a 2x rángatás.

Re: X3 3D

2016.09.28. 17:48

Labi írta:Bár a kérdés nem típusspecifikus, mégis csak ide teszem, nehogy keveredjünk már mindenféle jöttment E-s, vagy F-es típussal, nemde :D

Szóval a kérdésem az lenne, hogy megoldható e az hogy: ha megáll az autó, gyújtás levételét követően a központi zár is feloldódjon!? (uncsi kétszer meghúzni a nyitókart, vagy a központi zár gombját megnyomni a konzolon...) ...bár mindenkinek csak ennyi baja lenne az életben...

de van más is és most tessék megkapaszkodni: Mindenképpen számítógép kell ahhoz, hogy a kulcsomat megtanítsam arra, hogy egy gombnyomásra az összes ajtó nyíljon? Mert most első nyomásra csak a bal egyes, és a második nyomásra nyílik a többi zár. ...bosszantó a dolog.... :facepalm: :mrgreen:

Egy Kedves Admintól kérdezném még, hogy nem lehetne ezt a topikot átkeresztelni a többinél már bevált és nyilvánvalóan hasznosnak is tekinthető: Kérdések válaszok X3-ról névre? :nyelves: :szerintem jó lenne :-D Köszönöm! ...ha már úgy is mostohán van kezelve ez a típus. :wink:

köszi!

A jöttmentet kikérem magunknak! :doglotlo: :doglotlo: :mrgreen: :mrgreen: :D

Re: X3 3D

2016.09.28. 20:13

Valahogyan biztosan beállítható, nekünk az X3 pont így működik, ahogy Te is szeretnéd.

Valami azt súgja, hogy a Progman/SSS- ben láttam ilyesmi beállításokat.

Re: X3 3D

2016.10.02. 14:04

Köszi Zoli, utána nézek!

Bendegúz! Már megint itt vagy?! :lol: :lol: :nyelves:

Re: X3 3D

2016.10.02. 17:11

Labi írta:Köszi Zoli, utána nézek!

Bendegúz! Már megint itt vagy?! :lol: :lol: :nyelves:

Bocs, hogy élek! :oops: :oops: :oops: :nyelves: :D

Re: X3 3D

2016.10.02. 20:39

:lol: :lol:

Re: X3 3D

2016.10.05. 22:16

Nos, mivel látom, hogy a Társaság nem bír magával és folyton pü-ben zargat, hogy osszam meg idestova 4 hónapos X3-as tapasztalataimat...inkább kiírom ide, úgy is mindenki ebbe a topicba jár...Bendegúzzal az élen :facepalm: :lol: :lol:

Nos 4. hónapba léptem a fekete bakanccsal ...vagy bakancsba,.. belezavarodtam, na mindegy, szóval 4 hónaposak vagyunk. Ez már majdnem fél év, ami nincs messze az éves fordulótól, így bátran merek írni, hogy minden rendben a vassal :facepalm: :mrgreen:

Egy nyikk, egy mukk nincs egyenlőre, pedig nagyon keményet kap szegény. (reggel hidegen ovi, majd haza, 2. kölök suli, majd haza. ...ekkorra bemelegszik, bár a megtett táv nincs 4km :facepalm: Bp belváros, ide, oda....dugó stb) Városon kívül rendkívül kellemes a fogyasztása, 9 alatt van. ..meglepő. Városon belül 14 alatti. (jelenleg 12,5 átlag, bár ebben benne két Tahitótfalvas cross is) Raknék föl dagonya képet is, de béna vagyok hozzá, így saras pornográf képért nem lesz az oldal feljelentve :-D

Kipróbáltam "terepen" is. Botor módon felajánlottam a faiskolában, mikor fát vettem, hogy menjünk ki nyugodtan terepre messze, hadd nézzem meg a fákat amiket veszek és kocsival mentünk. ...hát lelki szemein előtt féltávon a traktor mögött láttam magam láncra verve, tetőn húzva, végül egy nyikk nélkül teljesített. Egész jó volt. (még egyszer ilyet, soha)

A kocsi hibája továbbra is, hogy melegen teker néha elinduláskor, de hibaüzenet nem volt...modic nem mutatott semmit. Mindegy, nem zavaró. ha lesz időm télen, nekifekszek. Nagyon finoman jár a motorja, váltója is nagyon csendben végzi a dolgát. Mondjuk azt gondoltam, hogy az E61 váltója kb megegyezik az enyémmel, de érezhetően nem. Az 5-ös váltója "okosabb" valahogy. Ez olyan "van" váltó benne érzés. Csinálja amit kell, de a 61-esé gyorsan rám érzett.

Nagyon jó a pozíciója, mérete, minden egyből kézre esik, vagy kézreesik...nem tudom, mindegy...! Nagyon tetszik az oldszkúl, azaz a valódi kézifékkar, analóg műszerek, motorhőmérő (aminek hiányát nem tudtam megszokni a 61-esben) Ebből viszont nagyon hiányolom a nagy bordon a külső hőmérséklet kijelzést! A BC-n tartom, de ott hülye helyen van, mert navi esetén törli és oda is a naviadatokat írj ki. Mindegy megszokható. (ne nézegessem állandóan a külső hőmérsékletet, tudom) Írok a BMW-nek, hogy oldják meg ezt :facepalm:

egy szó mint száz, hozza amit elvártam! Maradjon is így :franko:

Re: X3 3D

2016.10.05. 23:41

Labi írta:A kocsi hibája továbbra is, hogy melegen teker néha elinduláskor,...

Porlaszó megnövekedett résolaj-veszteségére utalhat, ami tipikusan melegen jelentkezik. :(

Re: X3 3D

2016.10.06. 08:32

Akkor eddig rossz üzemanyaggal is járhattam! :kalapács :nyelves: :-D
Nem tudom miért csinálja, majd lesz rá időm, foglalkozom vele. :D

Re: X3 3D

2016.10.07. 20:43

Na akkor egy ontopic. :D

Mint tudjátok páran, az E61 mellett más BMW-ket is üzemeltetek, ezek közül az egyik az X3 3.0d. Az autót még tavaly késő tavasszal vásároltuk. Az autó magyarországi, minden átíráskori kilóméter és a BMW-nél vezetett szervíztörténet is stimmel a kulcsban tárolt adatokkal is... 134 ezerrel vettük. Most 150 van benne. Rétegvastagságmérővel körbenézve, egy helyen javított, de az is bal eleje, egy tenyérni folton, máshol gyári a fényezés. A futóműre és a fékekre kellet költeni, illetve a vákumpumpa adta meg magát, amúgy hibátlanul üzemel, nagyságrendekkel megbízhatóbb, mint az E61. Bár a futásteljesítménye azért más... Ami kicsit fura az a picit szűkebb belső, illetve csomagtérajtó harsányabban záródik, mint az E61-é. Az oldskool műszerezettség nekem bejön, az automataváltó meg nem. :D Első évjáratos, még a gyengébb 30d, így az automataváltóval súlyosbítva nem tud ellépni az E61 25d-től. Lóerőben több, nyomatékban kevesebb, illetve nehezebb és nagyobb a homlokfelület is. 100-150-ig még tartja magát, de azután lemarad, a 235-ös végsebességét az E61-nek pedig csak a távolból szemléli. 200-ig még bátran megy, utána már küzdelem van minden kis kilóméteróráért. Egy szerethető, jópofa autó, amikor az E61-es válságom volt, nagyon komolyan elgondolkodtam rajta, hogy egy 3.0si azért elférne a garázsban kéziváltóval... :roll: Úgyhogy Labi, már majdnem irigyellek, kár, hogy csak 25-ös a tied. :nyelves:

Kép

Kép

Re: X3 3D

2016.10.07. 20:58

Pörög a topic jeee! :franko: :franko: :facepalm:
Szép a paripa! Nekem is ugyan ott javított az autóm mint neked és csak ott :roker: :lol:
Abszolút egyet értek veled... a 30si-t szerettem volna, de reménytelen volt. Túlárazott volt mind, már amennyit árultak. A 25i városban bőven jó, kinn meg ha menni kell, akkor bizony fel kell pörögnie 4.000.-ig... de panaszra nincs okom, szedi ez a lábát rendesen!
Mondjuk amúgy tökönszúrtam magam, mikor megvettem, még felnéztem a hahura... nem kellett volna. Pont meghirdettek egy 30si-t mindössze 600e ft-al drágábban... 2 napig volt eladó :facepalm: ...mindegy, nagyon szeretem ezt, nagyon szerethető is. Remélem elpötyögünk egy ideig még. Arra, hogy a városban "letiporjam" a kölkökkel teletaxizzak, tökéletes. Ezen az áron pedig főleg...nem kell jobb.
Én vettem rá egyből 4 olyan felnit ami szerintem a legjobban néz ki. Sportpakett és az a felni verhetetlen kombináció. Lehet hogy kap majd faceliftes első és hátsó lököst, mert az még nagyon bejön. Meglátom. (külsőre mi volt még ami változott? A vese mérete?)

Raknék fel képet is ha tudnám hogy kell :facepalm: :roll: :mrgreen:

Re: X3 3D

2016.10.07. 21:28

Nem tudom pontosan miben más a facelift, de annó volt egy fotó az összes BMW-ről a Bangle időszakból, és az engem nagyon megfogott, hogy minden autónak más volt a karaktere, de egyértelműen BMW volt mind. Azóta ragaszkodom a facelift előtti kinézethez.

Manapság, ha nincs felirat nehezebb eldönteni, hogy milyen bömös megy előtted. Egy hármas tökugyanolyan, mint egy ötös. Az x-ek is szinte egyformák.

Re: X3 3D

2016.10.27. 21:18

Szevasztok! ..bekényszerültem egy gépi mosóba... a jobb oldali tükrömet picit visszahajtotta...egy két centit. Nem tulajdonítottam neki nagy figyelmet. ..kellett volna. Szerencsétlennek most nincs végállása, teljesen kihajtja :facepalm: ..mikor az üveghez ér, mert odáig tolja - nagyot reccsenve áll meg. A dologhoz hozzátartozik, hogy meg se nyomom, kb minden 10. gyújtásra magától elindul. :facepalm:

van valaki szaki, aki ezzel tudna foglalkozni? Kihez forduljak?

Köszi! :doglotlo:

Re: X3 3D

2016.11.12. 22:36

Labi írta:Szevasztok! ..bekényszerültem egy gépi mosóba... a jobb oldali tükrömet picit visszahajtotta...egy két centit. Nem tulajdonítottam neki nagy figyelmet. ..kellett volna. Szerencsétlennek most nincs végállása, teljesen kihajtja :facepalm: ..mikor az üveghez ér, mert odáig tolja - nagyot reccsenve áll meg. A dologhoz hozzátartozik, hogy meg se nyomom, kb minden 10. gyújtásra magától elindul. :facepalm:

van valaki szaki, aki ezzel tudna foglalkozni? Kihez forduljak?

Köszi! :doglotlo:


Ez valami mechanikai gebasz lehet, esetleg vmit eldizajnoltak a mernokok, mert nem egy tokeletlenul mukodo jobb tukru x3-t lattam mar. Vagy erre vagy arra rosszul hajlik, vagy kibillen a jo poziciojabol. Lehet, hogy csak szet kellene szedni es meggyogyitani a rugot vagy hasonlo. Bar a spontan mukodes nem erre utal. Szakit en sem tudok, altalaban magam oldom meg az ilyet.

Re: X3 3D

2016.11.12. 22:58

Az egyebkent megbizhatoan mukodo gep dobott egy feladatot. Az a hibajelenseg, hogy erosebb bal kanyarban bevillog a 4x4 lampa es erezhetoen fekezi valamelyik elso kereket, kuszik is a kulso ivre az auto, es amikor lelassult, akkor abbahagyja. Olyan, mint ha az esp tulreagalna a dolgokat, holott sebessegrol es eroteljes kanyarvetelrol szo sincs. Az x3 tipikus osztomuproblemajahoz valamelyest hasonlit, de csak hasonlit. A tipikus az lenne, hogy az ABS es ESP egszerre gyullad ki es ugy is marad egy ujrainditasig. Van az osztomuben egy allitomotor fogaskerekkel, ami ha lekopik, akkor nem allit nyomatekelosztast a ket tengely kozott. Ez osszezavarja a jeladokat es kigyulladnak a lampak. Az en esetemben csak az ESP villog, dolgozik az ABS csak az elso tengelyen levo kerekeken, es elhallgat minden gond nelkul. Es ez igy van mar mondjuk fel eve. Tehat annyira nem is zavaro. Foleg, hogy nagyon ritkan eszlelheto. Lenyegeben eleg sok csillagnak kell egyutt allnia, hogy a dolog produkalhato legyen. Van nehany tipikus ivu es egyenetlensegu kanyar, ahol elore josolhato, de mondjuk autopalyan nem sikerult meg ugy menni, hogy elojojjon. De meg egy kozonseges korforgalomban sem, pedig az aztan mind balra ivel.
Van valakinek otlete?
Koszi

Re: X3 3D

2016.12.01. 22:46

basildon írta:
Labi írta:Szevasztok! ..bekényszerültem egy gépi mosóba... a jobb oldali tükrömet picit visszahajtotta...egy két centit. Nem tulajdonítottam neki nagy figyelmet. ..kellett volna. Szerencsétlennek most nincs végállása, teljesen kihajtja :facepalm: ..mikor az üveghez ér, mert odáig tolja - nagyot reccsenve áll meg. A dologhoz hozzátartozik, hogy meg se nyomom, kb minden 10. gyújtásra magától elindul. :facepalm:

van valaki szaki, aki ezzel tudna foglalkozni? Kihez forduljak?

Köszi! :doglotlo:


Ez valami mechanikai gebasz lehet, esetleg vmit eldizajnoltak a mernokok, mert nem egy tokeletlenul mukodo jobb tukru x3-t lattam mar. Vagy erre vagy arra rosszul hajlik, vagy kibillen a jo poziciojabol. Lehet, hogy csak szet kellene szedni es meggyogyitani a rugot vagy hasonlo. Bar a spontan mukodes nem erre utal. Szakit en sem tudok, altalaban magam oldom meg az ilyet.


Hm.. nem hangzik jól! Nekiveselkedek...mert elég idegesítő. :?

Köszi azért!

Re: X3 3D

2016.12.14. 23:59

sziasztok! sajnos nincs 1-es BMW topic, igy ide irok. Meg tudna mondani valaki, hogy az e87-ben milyen navik voltak es mik a kulonbsegek? mert a hirdetesekben latom, h irjak, hogy prof meg business, de nem latok kulonbseget...
Hozzászólás küldése

VigLink badge