* *
Pontos idő: 2024.05.16. 15:06

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1571 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 79  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-rÅ‘l
HozzászólásElküldve: 2014.12.13. 15:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2044
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:
vaszarig írta:
Olyan kérdésem lenne, hogy az E70 felnije jó lehet E53-ra is? Vagy esetleg más az agyátmérője?


Az agyátmérő más!!! Nekem is az van most fent!


Köszi. Akkor raktál rá pogácsát? :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-rÅ‘l
HozzászólásElküldve: 2014.12.13. 15:18 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
vaszarig írta:
tökmöc írta:
vaszarig írta:
Olyan kérdésem lenne, hogy az E70 felnije jó lehet E53-ra is? Vagy esetleg más az agyátmérője?


Az agyátmérő más!!! Nekem is az van most fent!


Köszi. Akkor raktál rá pogácsát? :)


Ahogy mondod!!! Tökéletes és szebb lett az autó!!! :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-rÅ‘l
HozzászólásElküldve: 2014.12.14. 13:52 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Szép napot!

Nos elég zavar a dolog hogy felvillan az olaj kanácska és ezzel a szöveggel "stop engine oil press" ezért elindítottam és semmi füst nem volt és persze az olaj szintem is jó nem értem de azt észre vettem, hogy mikor mentem vele akkor nagyobb fordulaton eltűnt minden hiba és csak mikor leesett az alapjárat akkor írta ki újból. Ez nem az olajpumpa hibája lehet? Valaki járt hasonlóan?

Az előző írásaimban rosszul fogalmaztam,mert nem 1.5 litert eszik ezt 10000 km után töltötték rá ami szerintem el megy a korábbi javaslatotok szerint ennyi olaj fogyasztás a BMW-nél tűrhető!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-rÅ‘l
HozzászólásElküldve: 2014.12.14. 22:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:
Szép napot!

Nos elég zavar a dolog hogy felvillan az olaj kanácska és ezzel a szöveggel "stop engine oil press" ezért elindítottam és semmi füst nem volt és persze az olaj szintem is jó nem értem de azt észre vettem, hogy mikor mentem vele akkor nagyobb fordulaton eltűnt minden hiba és csak mikor leesett az alapjárat akkor írta ki újból. Ez nem az olajpumpa hibája lehet? Valaki járt hasonlóan?

Az előző írásaimban rosszul fogalmaztam,mert nem 1.5 litert eszik ezt 10000 km után töltötték rá ami szerintem el megy a korábbi javaslatotok szerint ennyi olaj fogyasztás a BMW-nél tűrhető!


Olajnyomás szenzor lesz a problémád,legalábbis Én ezt nézném meg első körben.Az olajszűrőházban van,Te is ki tudod cserélni,5 perces művelet,csak ne járjon a motor. :D
Rosszabb esetben a pumpa,csapágyak stb.
Az olajfogyasztás 10000km-en 1.5 liter abszolút nem vészes.

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-rÅ‘l
HozzászólásElküldve: 2014.12.14. 23:53 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Padre540 írta:
tökmöc írta:
Szép napot!

Nos elég zavar a dolog hogy felvillan az olaj kanácska és ezzel a szöveggel "stop engine oil press" ezért elindítottam és semmi füst nem volt és persze az olaj szintem is jó nem értem de azt észre vettem, hogy mikor mentem vele akkor nagyobb fordulaton eltűnt minden hiba és csak mikor leesett az alapjárat akkor írta ki újból. Ez nem az olajpumpa hibája lehet? Valaki járt hasonlóan?

Az előző írásaimban rosszul fogalmaztam,mert nem 1.5 litert eszik ezt 10000 km után töltötték rá ami szerintem el megy a korábbi javaslatotok szerint ennyi olaj fogyasztás a BMW-nél tűrhető!


Olajnyomás szenzor lesz a problémád,legalábbis Én ezt nézném meg első körben.Az olajszűrőházban van,Te is ki tudod cserélni,5 perces művelet,csak ne járjon a motor. :D
Rosszabb esetben a pumpa,csapágyak stb.
Az olajfogyasztás 10000km-en 1.5 liter abszolút nem vészes.

Kép


Holnap megnézetek mindent az tuti! Azért nagyon szépen köszönöm :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-rÅ‘l
HozzászólásElküldve: 2014.12.15. 09:48 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Tudtátok, hogy egy autó is tud "fehér köpeny" betegségben szenvedni? Ma elvittem az autót kora reggel és nem irt be semmit sőt mentünk az autóval is mert zavart, hogy nem jelzet hibát de fél óra kocsikázás után sem történt semmi. Szóval várjuk mi lesz az olajnyomás mérés eredménye de a szerelők azt mondták hogy egy olajpumpa mindig csinál nyomást nagyon ritka hogy az száll el de ha nincs olaj nyomás akkor komoly baj van. Majd írom mi lesz az eredmény de nagyon úgy tűnik az olajgomba hiba lesz.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-rÅ‘l
HozzászólásElküldve: 2014.12.15. 14:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Nemreg volt szo az egyik angol forumon egy M5-rol, a tulaj az olajtekno aljaban talalta az olajpumpat, letekeredtek a rogzito csavarjai. Utana a kommentekben tobben is jeleztek hogy hallottak ilyesmirol V8-as motorral kapcsolatban.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-rÅ‘l
HozzászólásElküldve: 2014.12.15. 16:34 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
Nemreg volt szo az egyik angol forumon egy M5-rol, a tulaj az olajtekno aljaban talalta az olajpumpat, letekeredtek a rogzito csavarjai. Utana a kommentekben tobben is jeleztek hogy hallottak ilyesmirol V8-as motorral kapcsolatban.



Kedves Morv!

Légyszíves ne ijesztgess azért az csak csinálna több hiba jelenséget minthogy csak simán piros olajkannát villant fel olykor?! :roll: :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-rÅ‘l
HozzászólásElküldve: 2014.12.15. 16:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:
morv írta:
Nemreg volt szo az egyik angol forumon egy M5-rol, a tulaj az olajtekno aljaban talalta az olajpumpat, letekeredtek a rogzito csavarjai. Utana a kommentekben tobben is jeleztek hogy hallottak ilyesmirol V8-as motorral kapcsolatban.



Kedves Morv!

Légyszíves ne ijesztgess azért az csak csinálna több hiba jelenséget minthogy csak simán piros olajkannát villant fel olykor?! :roll: :lol:

Nem ijesztgetesnek szantam, csak probaltam felhivni a figyelmedet egy lehetosegre. Siman el tudom kepzelni, hogy ha a pumpa lelazul, akkor mar nem tudja a megfelelo nyomast hozni alacsonh fordulaton, bar nem vagyok se szerelo se szakerto. En minden esetre mielobb lecsekkolnam az olajnyomas erzekelo mukodeset, esetleg, ha azzal nincs gond, akkor ugyis melyre hatobban bele kell merulnod a dologba. Bizom benne, hogy csak szenzor hiba. Egyik korabbi automnal csak a tuzosaru razodott felig le a nyomas gombarol, gomdolhatod hogy orultem, amikor Angliabol hazafele fel uton felvillant a kis piros kanna! Megalltam, leallit, ujraindit, minden ok. Utana meg ketszer felvillant egy-egy masodpercre, majd otthon a szerelom talalt ra a hiba okara, amikor hagyomanyos modszerrel akart nyomast merni, hogy kiszurje a szenzor hibat.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-rÅ‘l
HozzászólásElküldve: 2014.12.15. 17:02 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
tökmöc írta:
morv írta:
Nemreg volt szo az egyik angol forumon egy M5-rol, a tulaj az olajtekno aljaban talalta az olajpumpat, letekeredtek a rogzito csavarjai. Utana a kommentekben tobben is jeleztek hogy hallottak ilyesmirol V8-as motorral kapcsolatban.



Kedves Morv!

Légyszíves ne ijesztgess azért az csak csinálna több hiba jelenséget minthogy csak simán piros olajkannát villant fel olykor?! :roll: :lol:

Nem ijesztgetesnek szantam, csak probaltam felhivni a figyelmedet egy lehetosegre. Siman el tudom kepzelni, hogy ha a pumpa lelazul, akkor mar nem tudja a megfelelo nyomast hozni alacsonh fordulaton, bar nem vagyok se szerelo se szakerto. En minden esetre mielobb lecsekkolnam az olajnyomas erzekelo mukodeset, esetleg, ha azzal nincs gond, akkor ugyis melyre hatobban bele kell merulnod a dologba. Bizom benne, hogy csak szenzor hiba. Egyik korabbi automnal csak a tuzosaru razodott felig le a nyomas gombarol, gomdolhatod hogy orultem, amikor Angliabol hazafele fel uton felvillant a kis piros kanna! Megalltam, leallit, ujraindit, minden ok. Utana meg ketszer felvillant egy-egy masodpercre, majd otthon a szerelom talalt ra a hiba okara, amikor hagyomanyos modszerrel akart nyomast merni, hogy kiszurje a szenzor hibat.


Ma csinálják a nyomás mérést és ma nem villant fel egyszer sem! Azért köszi említem nekik ilyen lehetőségekre is amit mondtál én sem szeretném ha kifelé menet baj lenne és a másik baj hogy szerdán megyek ki Ausztriába! :lol: Tavaly a vízcső durrant szét indulás előtti 2 nappal! :facepalm: Hát majd megírom mi volt. Nagyon köszönöm :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-rÅ‘l
HozzászólásElküldve: 2014.12.15. 19:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1569
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 204 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 35D
Évjárata: 2010
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (2)
El kéne adnod. De tényleg! :mrgreen:

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-rÅ‘l
HozzászólásElküldve: 2014.12.15. 19:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2011.02.05. 01:00
Hozzászólások: 3128
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 762 alkalommal
Kapott köszik: 1044 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Padre540 írta:
tökmöc írta:
Szép napot!

Nos elég zavar a dolog hogy felvillan az olaj kanácska és ezzel a szöveggel "stop engine oil press" ezért elindítottam és semmi füst nem volt és persze az olaj szintem is jó nem értem de azt észre vettem, hogy mikor mentem vele akkor nagyobb fordulaton eltűnt minden hiba és csak mikor leesett az alapjárat akkor írta ki újból. Ez nem az olajpumpa hibája lehet? Valaki járt hasonlóan?

Az előző írásaimban rosszul fogalmaztam,mert nem 1.5 litert eszik ezt 10000 km után töltötték rá ami szerintem el megy a korábbi javaslatotok szerint ennyi olaj fogyasztás a BMW-nél tűrhető!


Olajnyomás szenzor lesz a problémád,legalábbis Én ezt nézném meg első körben.Az olajszűrőházban van,Te is ki tudod cserélni,5 perces művelet,csak ne járjon a motor. :D
Rosszabb esetben a pumpa,csapágyak stb.
Az olajfogyasztás 10000km-en 1.5 liter abszolút nem vészes.

[img]http://kepfeltoltes.hu/141214/_T2eC16V___cE9s4PtmuBBRR_LqC8vQ__60_57_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


ha jár akkor 10 ... :mrgreen:

_________________
jlaci74@gmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-rÅ‘l
HozzászólásElküldve: 2014.12.15. 19:25 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
PapaBoss írta:
El kéne adnod. De tényleg! :mrgreen:


Szerinted mi lenne jó helyette? :roll: Vagy neked kell? :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-rÅ‘l
HozzászólásElküldve: 2014.12.15. 19:26 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jlaci74 írta:
Padre540 írta:
tökmöc írta:
Szép napot!

Nos elég zavar a dolog hogy felvillan az olaj kanácska és ezzel a szöveggel "stop engine oil press" ezért elindítottam és semmi füst nem volt és persze az olaj szintem is jó nem értem de azt észre vettem, hogy mikor mentem vele akkor nagyobb fordulaton eltűnt minden hiba és csak mikor leesett az alapjárat akkor írta ki újból. Ez nem az olajpumpa hibája lehet? Valaki járt hasonlóan?

Az előző írásaimban rosszul fogalmaztam,mert nem 1.5 litert eszik ezt 10000 km után töltötték rá ami szerintem el megy a korábbi javaslatotok szerint ennyi olaj fogyasztás a BMW-nél tűrhető!


Olajnyomás szenzor lesz a problémád,legalábbis Én ezt nézném meg első körben.Az olajszűrőházban van,Te is ki tudod cserélni,5 perces művelet,csak ne járjon a motor. :D
Rosszabb esetben a pumpa,csapágyak stb.
Az olajfogyasztás 10000km-en 1.5 liter abszolút nem vészes.

[img]http://kepfeltoltes.hu/141214/_T2eC16V___cE9s4PtmuBBRR_LqC8vQ__60_57_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


ha jár akkor 10 ... :mrgreen:


Majd a szerviz megcsinálja ha már mérnek mindent elméletileg mert extrában kértem!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-rÅ‘l
HozzászólásElküldve: 2014.12.15. 22:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1569
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 204 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 35D
Évjárata: 2010
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (2)
tökmöc írta:
Szerinted mi lenne jó helyette? :roll: Vagy neked kell? :lol:


Végtelen sokat játszottam már kiöregedő ócskavasak életben tartásával, de köszönöm a felajánlást :mrgreen:

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-rÅ‘l
HozzászólásElküldve: 2014.12.15. 22:42 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
PapaBoss írta:
tökmöc írta:
Szerinted mi lenne jó helyette? :roll: Vagy neked kell? :lol:


Végtelen sokat játszottam már kiöregedő ócskavasak életben tartásával, de köszönöm a felajánlást :mrgreen:


Sajnos nekem most nincs pénzem 5-10 Millióm új autóra de azért ez a kiöregedő autó még mindig stabilabb mint bármelyik új autó! :nyelves:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-rÅ‘l
HozzászólásElküldve: 2014.12.17. 00:20 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Nos ma vissza kaptam az autóm és eddig úgy tűnik, hogy az olajgomba halt meg. Ott volt is folyásom Bummer kolléga látta is és javasolta is ! A lényeg megmértek mindent ahogy kellett és minden úgy működik ahogy kell csak sajnos a gomba halt meg! Reméljük ennyi és holnap vagyis a téli szezonban kint nem lesz más! :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-rÅ‘l
HozzászólásElküldve: 2014.12.17. 09:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.05. 20:57
Hozzászólások: 1609
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 988 alkalommal
Kapott köszik: 245 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:
PapaBoss írta:
tökmöc írta:
Szerinted mi lenne jó helyette? :roll: Vagy neked kell? :lol:


Végtelen sokat játszottam már kiöregedő ócskavasak életben tartásával, de köszönöm a felajánlást :mrgreen:


Sajnos nekem most nincs pénzem 5-10 Millióm új autóra de azért ez a kiöregedő autó még mindig stabilabb mint bármelyik új autó! :nyelves:

5-10 milla kp-bol mar jo idore gatyaba lehetne razni itt barmelyik autot...kene az uj a rossebnek...

En inkabb korban haladnek visszafele....

_________________
IF YOU'RE NOT LIVING ON THE EDGE, YOU'RE TAKING UP TOO MUCH SPACE
THE GREEN FROG


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-rÅ‘l
HozzászólásElküldve: 2014.12.17. 11:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2044
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Bummer írta:
tökmöc írta:
PapaBoss írta:
tökmöc írta:
Szerinted mi lenne jó helyette? :roll: Vagy neked kell? :lol:


Végtelen sokat játszottam már kiöregedő ócskavasak életben tartásával, de köszönöm a felajánlást :mrgreen:


Sajnos nekem most nincs pénzem 5-10 Millióm új autóra de azért ez a kiöregedő autó még mindig stabilabb mint bármelyik új autó! :nyelves:

5-10 milla kp-bol mar jo idore gatyaba lehetne razni itt barmelyik autot...kene az uj a rossebnek...

En inkabb korban haladnek visszafele....


Ha lett volna 6 millám, ohhh, akkor sem vettem volna ennyiért autót, még ha bmw is az! :) Max akkor, ha már tényleg nem tudtam volna másra költeni! :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-rÅ‘l
HozzászólásElküldve: 2014.12.17. 14:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1569
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 204 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 35D
Évjárata: 2010
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (2)
Ha vadi új gépet kellene válasszak hatért, akkor Toyota Auris hibridet vennék. 2 méteres termetem ellenére tökéletesen elfértem benne, sőt, nagyon kényelmes, igényes gép. Bármikor és bárhol eljár 4 literrel, nincs benne több kulcsfontosságú kopó dolog amik a hagyományos autóknál fejfájást hoznak és mondani se kell, mennyire előremutató eszköz. Persze, ez csak a kezdet, a következő években minden a hibridségről, villanyról és a költség-fogyasztás faragásról fog szólni, de az Auris máris nagyon egyben van. A taxisok a priust nyúzzák, de megdöbbentően hibamentes szerkezetek alapvetően. Mit nyúlt? Elvisz innen oda amonnan meg emide. Ennyi, erre való.

Tegnap beleolvastam a dízel E60 fenntartás topicba, hangosan nevettem az utolsó két oldal lapozása közben. Egyszerűen nevetséges.

Kép

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1571 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 79  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator