* *
Pontos idő: 2024.05.16. 21:47

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1571 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 79  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2014.12.17. 15:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
PapaBoss írta:

Tegnap beleolvastam a dízel E60 fenntartás topicba, hangosan nevettem az utolsó két oldal lapozása közben. Egyszerűen nevetséges.


K..v@ nevetséges. Nekem azóta új a tankszivattyúm is...
Hogy is mondják finoman?...
Ez a tervezett avulás szimbóluma ez a konstrukció.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2014.12.17. 18:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2011.02.05. 01:00
Hozzászólások: 3128
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 762 alkalommal
Kapott köszik: 1044 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
hamoriarpi írta:
PapaBoss írta:

Tegnap beleolvastam a dízel E60 fenntartás topicba, hangosan nevettem az utolsó két oldal lapozása közben. Egyszerűen nevetséges.


K..v@ nevetséges. Nekem azóta új a tankszivattyúm is...
Hogy is mondják finoman?...
Ez a tervezett avulás szimbóluma ez a konstrukció.


Azért gondoljatok bele, mekkora mérnöki munka volt a " tervezett avulás " ilyen precíz kiszámítása, megvalósítása ...

_________________
jlaci74@gmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2014.12.17. 18:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
jlaci74 írta:
hamoriarpi írta:
PapaBoss írta:

Tegnap beleolvastam a dízel E60 fenntartás topicba, hangosan nevettem az utolsó két oldal lapozása közben. Egyszerűen nevetséges.


K..v@ nevetséges. Nekem azóta új a tankszivattyúm is...
Hogy is mondják finoman?...
Ez a tervezett avulás szimbóluma ez a konstrukció.


Azért gondoljatok bele, mekkora mérnöki munka volt a " tervezett avulás " ilyen precíz kiszámítása, megvalósítása ...

Igen, mert az eső 100ezerben kevés gond van velük. Max. kormánymű... :mrgreen:

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2014.12.17. 19:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
jlaci74 írta:
hamoriarpi írta:
PapaBoss írta:

Tegnap beleolvastam a dízel E60 fenntartás topicba, hangosan nevettem az utolsó két oldal lapozása közben. Egyszerűen nevetséges.


K..v@ nevetséges. Nekem azóta új a tankszivattyúm is...
Hogy is mondják finoman?...
Ez a tervezett avulás szimbóluma ez a konstrukció.


Azért gondoljatok bele, mekkora mérnöki munka volt a " tervezett avulás " ilyen precíz kiszámítása, megvalósítása ...


Akkor az enyém selejtes... Túl kevés dolog romlik el rajta mostanában. :D

Igaz, hogy az 61.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: 2 Bummer, muhaati
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2014.12.17. 21:55 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.07.16. 00:00
Hozzászólások: 585
Tartózkodási hely: Tatabánya
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 20 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: M57D30TÜ2
Évjárata: 2008
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
jlaci74 írta:
hamoriarpi írta:
PapaBoss írta:

Tegnap beleolvastam a dízel E60 fenntartás topicba, hangosan nevettem az utolsó két oldal lapozása közben. Egyszerűen nevetséges.


K..v@ nevetséges. Nekem azóta új a tankszivattyúm is...
Hogy is mondják finoman?...
Ez a tervezett avulás szimbóluma ez a konstrukció.


Azért gondoljatok bele, mekkora mérnöki munka volt a " tervezett avulás " ilyen precíz kiszámítása, megvalósítása ...


Akkor az enyém selejtes... Túl kevés dolog romlik el rajta mostanában. :D

Igaz, hogy az 61.


Remélem az x5-öm is ilyen lesz mint a tied. Nem romlik el.
A héten mondjuk, elég sok minden ki lett cserélve rajta, megelőzés céljából. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2014.12.17. 23:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.05. 20:57
Hozzászólások: 1609
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 988 alkalommal
Kapott köszik: 245 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
PapaBoss írta:

Tegnap beleolvastam a dízel E60 fenntartás topicba, hangosan nevettem az utolsó két oldal lapozása közben. Egyszerűen nevetséges.


K..v@ nevetséges. Nekem azóta új a tankszivattyúm is...
Hogy is mondják finoman?...
Ez a tervezett avulás szimbóluma ez a konstrukció.

Tervezett avulas nincs...nem is volt...ez egy csodalatos PR duma akarcsak a miert nincs orok eletu izzo, meg meg mindig van egy tuzolto allomason ami 100 eves...jah, csak az nem vilagit, szimplan csak pilacsol az izzoszal...ez tudatosan es komoly felmeresek alapjan kalkulalt felhasznaloi elettartam...

jlaci74 írta:
hamoriarpi írta:
PapaBoss írta:

Tegnap beleolvastam a dízel E60 fenntartás topicba, hangosan nevettem az utolsó két oldal lapozása közben. Egyszerűen nevetséges.


K..v@ nevetséges. Nekem azóta új a tankszivattyúm is...
Hogy is mondják finoman?...
Ez a tervezett avulás szimbóluma ez a konstrukció.


Azért gondoljatok bele, mekkora mérnöki munka volt a " tervezett avulás " ilyen precíz kiszámítása, megvalósítása ...


Ez mar lenyegretorobb...a mernoknek adnak egy uzemorat...radob egy min. 1.15-os tenyezot es ennyi...mivel a legtobb tenyezo ma mar eleg jol KOZELITHETO igy pl egy turbo elettartam nagyon konnyen szamolhato...nem veletlen a kozepresz agyazasa lesz kiszoposodva vagy a lapatozat a gyengere valasztott anyagminoseg miatt...no meg az idiota elettartam kenesek es nyujtott csere intervallumok...ami pedig a felhasznaloi oldalro segiti a gyarot...

Egyszeruen nem cel!!!A kisiparnak celja az idotallo minoseg mert ebbol el, foleg ha jobbat tud mint a gyari - PU szilentek...a luxus pedig minoseg, dragan, adott ideig, mert jon az uj...

Talan tenyleg az E46/E39/E38 volt a BMW utolso nagy durrantasa ahol bemutatta, h milyen minosegre kepes...feljutott a csucsra...ahol mar megengedheti, h kizarolagosan 1 ciklusra gyartson autot...nincs szuksege(majd hulye lenne) 2 es 3 ciklusu felhasznalasra...a fanatikussal pedig evek alatt kifizettetik majdnem az ujkori arat, ha meg X km-ig hasznalni akarja....

Mindezek utan tenyleg meglepo, h az E60 ennyivel tobb gondoskodast igenyel...

Arpinak tutti van egy excel listaja...kivancsi lennek, h az extrazast leszamitva km-re vetitve milyen koltseg kulonbozet van a 23i es a 20d kozott...valoban megeri dezsot tartani?

Azert 65ft/km szerviz koltsegnek nem rossz...plusz kb 40ft/km uzemanyag...hmmm...

De lehet,h kar leirni...csak agyverzest kap az ember tole

_________________
IF YOU'RE NOT LIVING ON THE EDGE, YOU'RE TAKING UP TOO MUCH SPACE
THE GREEN FROG


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2014.12.18. 00:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
Bár off, de azért leírom.

Sokan, sokszor leírták mert ezt a programozott avultatásos összeesküvéses hisztériát, de ezt egészen egyszerűen nem hiszem, hogy létezne :!: Mutassátok már meg azt a pár oldalt a mérnök kisokosban, ahol ez le van írva! Nekem urbánlegend szagú ez a barátom itt meg ott dolgozik és mondta azt, hogy így meg úgy, meg mérnök, meg tanulta stb... :roll: Nem tudom, de ha én dolgozom, vagy van bármilyen munkám, nekem nem lebegne a szemem előtt az, hogy csinálok valamit, de beleprogramozom, hogy xar is legyen idővel, hogy majd 5 év múlva visszahívjanak, hogy újra pénzt kérhessek érte. (ott lőnének le a helyszínen - szép is lenne, ha megengedhetném ezt magamnak) ...nem fér a fejembe, hogy a BMW-nél, vagy bármelyik másik márkánál ez így lenne. Ha ez így van, akkor valamely márka gyorsan kitalálná, hogy ezt felejtsük el gyorsan és akkor mindenkinél jobbak és megbízhatóbbak leszünk, hangoztatjuk, azt 5 év múlva mindenki rájön és csak a mi kocsinkat veszi majd. ...szóval ááááá, marhaság :!:

kb 5 éve egy elég komoly műanyagelem készítő, gyárépületet újítottam fel, ahol többek között autóalkatrészeket is készítettek. (lámpák, kapcsolók, bizbaszok stb) Mivel kb 1 évig tartott a meló, egész jól összehaverkodtam a cégvezetővel. Ekkor rákérdeztem, mert akkor is írta valaki. Erre - (most persze azt fogjátok mondani, hogy mi mást mondhatna) - azt mondta, hogy baromság! A céljuk folyamatosan az a gyártónak, hogy a hülye és egyre szigorúbb szabályoknak és az annál is idiótább ügyfeleknek megfeleljenek. Minden a lehető legolcsóbb, leggyorsabb és legtartósabb legyen....ja és jól is nézzen ki.... Nos az összes feltételnek, abból a pénzből nem lehet megfelelni...

Megmondom miért marhaság még: Lehet fáj, de ez az igazság! nem nekünk, csóró használtautón nyálunkat csorgató kis sihedereknek készítik ezeket az autókat, hanem olyan embereknek, cégeknek, akik megveszik 20 millióért, esetleg vesznek belőle párat, hajtják kb 3 évig, amíg van rá garancia, utána visszagurulnak vele és elhozzák megint az újat. Csúnya lenne, ha ez idő alatt, vagy vásárolt kiterjesztett garancia alatt baja lenne. Nem érdekük, hiszen ha így lenne és meghibásodna, nem venne még egyszer ilyet! Hogy konstrukciós hibái lennének? Hát persze! Ha állandóan változtatnak rajta... Elromlik? 300.000km megtétele után. Húúúú hát rohadjon meg! :facepalm: :doglotlo: :mrgreen:

Beszélünk itt 4,5,6 esetleg 8 éves autókról, amit olyan utakon és olyan intenzitással, stílussal, üzemanyaggal hajtunk amilyenekkel és csodálkozunk? Tényleg, ne szórakozzunk már!

Az, hogy régebben minden szép meg jó volt, meg nem romlott el, az olyan kb, mint a "régi szép időkben, meg bezzeg az én időmben" stb mondások, ahol a rossz feledésbe merült.

Mikor a V8-as e39-em volt, hát a vételár egészét ráköltöttem és azért adtam el, mert gyakorlatilag 8 évesen kiszámíthatatlan volt. A dízel 61-es meg szinte probléma nélkül elketyegett, bár természetesen lett volna rajta mit csinálni.... indult, gurult, megállt. néha nyafogott, de imádtam :!:

egy szó mint száz: én azt gondolom, hogy ez az avultatásos dolog nem létezik. Azt elhiszem a nagyoknak, hogy a 60-61-es széria nem a legmegbízhatóbb darabok egyike, de attól még a legjobb autóm volt és ha lehet megint vennék egyet!

wördpísz :nyelves:

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2014.12.18. 02:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Ne járjunk már csukott szemmel!

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2014.12.18. 07:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
Boldog ember lennék, ha lenne 1 órám megnézni egy ilyet! :mrgreen: ...de azt hiszem láttam már valamikor, minden esetre az izzós dolgot ismerem a tűzoltóságról. Az az izzó valóban ég vagy 100 éve ha jól tudom, de azzal a technológia és fogyasztás kb egy zsiguli szintű autótechnológiára vajaz...vagy inkább egy ekhós szekérre! :facepalm: :lol: Azért írtam azt, hogy ha könnyűt, stílusost, keveset fogyasztóst szeretnénk, annak bizony ára van. (vagy spiccre húzott dízelt kapunk vagy mondjuk egy igen sok időn át világítani képes led izzót. (aminek szintén rendkívül kicsi a fogyasztása, igen hosszú az élettartalma és bizony elég magas az ára. (vagy alternatívaként lehet felsorolni a leddel szemben a petróleumlámpát, csak az büdös, koszos és macerás, bár sokáig működik, ha van kanóc, meg tüzelőanyag) :mrgreen:

Még egyszer kérem szépen tessen már már valaki tényleg eljuttatni erre a fórumra azt a részt, mikor leírják, hogy hogyan kell emberekkel kicseszni! (mindenféle fajta rosszmájúskodás nélkül kérem azt az olvasott, tanult embert, hogy végre pont kerüljön a Yeti kérdésére) :doglotlo: 8)

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2014.12.18. 14:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1569
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 204 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 35D
Évjárata: 2010
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (2)
Labi írta:
Még egyszer kérem szépen tessen már már valaki tényleg eljuttatni erre a fórumra azt a részt, mikor leírják, hogy hogyan kell emberekkel kicseszni! (mindenféle fajta rosszmájúskodás nélkül kérem azt az olvasott, tanult embert, hogy végre pont kerüljön a Yeti kérdésére) :doglotlo: 8)


Nem az avulással van a probléma, hanem a pénztelenséggel. Vennék én mindenből újat kétévente! :mrgreen:

Ezért fáj az embereknek, mikor egy edzett acél cső porrá robban, vagy kinyílik a turbócső, vagy kotyogni kezd a lapát tengelye.
Mert ezek programozva fáradnak. És ellopják azt a pénzt újra, amit már kifizettél egyszer.

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2014.12.18. 21:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
PapaBoss írta:
Labi írta:
Még egyszer kérem szépen tessen már már valaki tényleg eljuttatni erre a fórumra azt a részt, mikor leírják, hogy hogyan kell emberekkel kicseszni! (mindenféle fajta rosszmájúskodás nélkül kérem azt az olvasott, tanult embert, hogy végre pont kerüljön a Yeti kérdésére) :doglotlo: 8)


Nem az avulással van a probléma, hanem a pénztelenséggel. Vennék én mindenből újat kétévente! :mrgreen:

Ezért fáj az embereknek, mikor egy edzett acél cső porrá robban, vagy kinyílik a turbócső, vagy kotyogni kezd a lapát tengelye.
Mert ezek programozva fáradnak. És ellopják azt a pénzt újra, amit már kifizettél egyszer.


Vitatkoznék.

Akkor fizetted ki, ha újonnan vetted. Mindem más csak találgatás. :szerintem


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2014.12.18. 21:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.05. 20:57
Hozzászólások: 1609
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 988 alkalommal
Kapott köszik: 245 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
PapaBoss írta:
Labi írta:
Még egyszer kérem szépen tessen már már valaki tényleg eljuttatni erre a fórumra azt a részt, mikor leírják, hogy hogyan kell emberekkel kicseszni! (mindenféle fajta rosszmájúskodás nélkül kérem azt az olvasott, tanult embert, hogy végre pont kerüljön a Yeti kérdésére) :doglotlo: 8)


Nem az avulással van a probléma, hanem a pénztelenséggel. Vennék én mindenből újat kétévente! :mrgreen:

Ezért fáj az embereknek, mikor egy edzett acél cső porrá robban, vagy kinyílik a turbócső, vagy kotyogni kezd a lapát tengelye.
Mert ezek programozva fáradnak. És ellopják azt a pénzt újra, amit már kifizettél egyszer.


Vitatkoznék.

Akkor fizetted ki, ha újonnan vetted. Mindem más csak találgatás. :szerintem

Vagy a MasterCard :D

_________________
IF YOU'RE NOT LIVING ON THE EDGE, YOU'RE TAKING UP TOO MUCH SPACE
THE GREEN FROG


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2014.12.18. 22:51 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
13 éves az autóm ami egy benzin zabáló de azon kívül amit mondtatok mire figyeljek semmi más nem jött elő!!!! Most ez az olajgomba dolog szerintem nem vezethető oda, hogy egyből eladjam mert igaz volt nekem 3 éves autóm amire 2 hónap után 500000 ft vagyis akkor még 1650 eurot fizettem ki. Ha el is adnám az autót milyet érdemes venni? Az én válaszom nem adom el inkább tavasszal megcsináltatom az első üléseket vagyis kap új szivacsot meg egy kis bőrfestést egy hatalmas belső takarítást és természetesen olajcserét a vele járókkal!

Azért "Labi" én teljesen egyet értek veled mi már a sajnos a levett ruhákat használjuk de még mindig azt mondom van olyan kényelmes mint egy alsó-közép kategóriás autó! Ja és gyorsulni is tud a több mint 2000 kilójával :D ! És még nem költöttem rá a vétel ár felét hacsak nem kell a gumikat, a kötelező szervizt számolni. Akkor igen :doglotlo: !


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2014.12.18. 23:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
Bocsánat, de szándékomban nem állna senkit se megbántani, akarom mondani nincs azzal baj, hogy használt autókat vásárolunk, csak azt akartam mondani, hogy ne csodálkozzunk azon, ha elromlik ez + az...

Még mindig gazdaságosabb az újkori ár 20-30 vagy 50%-os árán megvásárolni valamit és rákölteni valamennyit....csak tartsuk szem előtt, hogy ez bizony bármikor bexarhat... A szerencsés eset az, ha ez nem okoz problémát! A gond ott van, hogy valaki megveszi, használja, nem költ rá és továbbadja. ...egy szó mint száz, SZERINTEM nincs tervezett avultatás! Urbán legend - összeesküvés elmélet stb, mellyel magát nyugtatja az ember - amolyan jobb másokat kollektíve szapulni, mint elfogadni a dolgot :mrgreen: .....Ha valaki olcsón fenntartható dízelt akar, az ne BMW-ben gondolkozzon :!: :mrgreen: Aki kis ráfordítással, gyakorlatilag soha tönkre nem menő jól pakolható és praktikus, de nem kényelmes és nem színházba járós autót akar, vegyen Land Rover Defendert :franko: :mrgreen:

vagy vegyen 4.4-es V8-at, mint Tökmöc! :nyelves:

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2014.12.18. 23:21 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
Bocsánat, de szándékomban nem állna senkit se megbántani, akarom mondani nincs azzal baj, hogy használt autókat vásárolunk, csak azt akartam mondani, hogy ne csodálkozzunk azon, ha elromlik ez + az...

Még mindig gazdaságosabb az újkori ár 20-30 vagy 50%-os árán megvásárolni valamit és rákölteni valamennyit....csak tartsuk szem előtt, hogy ez bizony bármikor bexarhat... A szerencsés eset az, ha ez nem okoz problémát! A gond ott van, hogy valaki megveszi, használja, nem költ rá és továbbadja. ...egy szó mint száz, SZERINTEM nincs tervezett avultatás! Urbán legend - összeesküvés elmélet stb, mellyel magát nyugtatja az ember - amolyan jobb másokat kollektíve szapulni, mint elfogadni a dolgot :mrgreen: .....Ha valaki olcsón fenntartható dízelt akar, az ne BMW-ben gondolkozzon :!: :mrgreen: Aki kis ráfordítással, gyakorlatilag soha tönkre nem menő jól pakolható és praktikus, de nem kényelmes és nem színházba járós autót akar, vegyen Land Rover Defendert :franko: :mrgreen:

vagy vegyen 4.4-es V8-at, mint Tökmöc! :nyelves:



Ámen :franko: :taps:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2014.12.19. 00:01 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Ennyit az öreg autóról!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=KpfBIAnlSZw#t=75

:roker: :nyelves:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek tökmöc az itt látható tagok köszönték meg: Bummer
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2014.12.19. 00:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.05. 20:57
Hozzászólások: 1609
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 988 alkalommal
Kapott köszik: 245 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:

Ez mekkora...beszaras...

_________________
IF YOU'RE NOT LIVING ON THE EDGE, YOU'RE TAKING UP TOO MUCH SPACE
THE GREEN FROG


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2014.12.19. 02:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:

Szoval ezert vettel x5-ot! :)

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2014.12.26. 14:55 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Szép napot mindenkinek!

Ma ismét üzent nekem a gép mikor lementem havat takarítani "szerencsére itt a hegyekben van már hó és hideg is -7 fok". Szóval beindítottam ami elég lassan tekert "gondolom az aksi haldoklik" és ezt írta ki "TRANS FAILSAFE PROGRAM PROBLEMS". Szóval ezt azért írta mert az aksi gyenge és valami nem úgy működik ahogy ő szeretné vagy kezdjek el komolyan aggódni? :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2014.12.26. 14:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
tökmöc írta:
Szép napot mindenkinek!

Ma ismét üzent nekem a gép mikor lementem havat takarítani "szerencsére itt a hegyekben van már hó és hideg is -7 fok". Szóval beindítottam ami elég lassan tekert "gondolom az aksi haldoklik" és ezt írta ki "TRANS FAILSAFE PROGRAM PROBLEMS". Szóval ezt azért írta mert az aksi gyenge és valami nem úgy működik ahogy ő szeretné vagy kezdjek el komolyan aggódni? :roll:

BMW-nél ameddig tápfesz. probléma van - minden hibaüzenetet figyelmen kívül kell hagyni.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1571 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 79  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator