* *
Pontos idő: 2024.05.16. 19:23

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1571 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 79  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2015.05.15. 13:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.06.08. 23:12
Hozzászólások: 1669
Tartózkodási hely: Budapest, Budaörs, Kassa, Prága
Adott köszi: 210 alkalommal
Kapott köszik: 353 alkalommal
Széria kód: E39
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (3)
vaszarig írta:
Két hete én is szerelgettem kicsit, s végre bekerült a gyári HomeLink is! Ez még egyszerűbb volt, mint az E39-en, fele annyit nem kellett bontogatni! :) Esetleg ha valakinek lenne európai eladóba, azt szívesen venném, mivel én sajnos csak amerikait tudtam olcsó pénzért szerezni! :mrgreen:

És tudod vmire használni?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2015.05.15. 15:05 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2044
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Haminda írta:
vaszarig írta:
Két hete én is szerelgettem kicsit, s végre bekerült a gyári HomeLink is! Ez még egyszerűbb volt, mint az E39-en, fele annyit nem kellett bontogatni! :) Esetleg ha valakinek lenne európai eladóba, azt szívesen venném, mivel én sajnos csak amerikait tudtam olcsó pénzért szerezni! :mrgreen:

És tudod vmire használni?


Mivel még nincs meg az elektromos kapu, így egyenlőre csak szépen mutat, ezért nem is foglalkoztam eddig vele, hogy nem európai. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2015.05.21. 17:05 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali!!!

Elég rég írtam ide. Ma sajnos arra lettem figyelmes hogy ha balra kanyarodásnál elég gyenge kattogó hangja van az autónak én egyből a féltengelyre gondoltam és kíváncsi vagyok ti mire gondoltok. Annyit még hogy egy nap 2 szer hallottam a hangot! Lehet nagyon az elején van a dolog? :roll: :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2015.05.22. 12:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1569
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 204 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 35D
Évjárata: 2010
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (2)
tökmöc írta:
Hali!!!

Elég rég írtam ide. Ma sajnos arra lettem figyelmes hogy ha balra kanyarodásnál elég gyenge kattogó hangja van az autónak én egyből a féltengelyre gondoltam és kíváncsi vagyok ti mire gondoltok. Annyit még hogy egy nap 2 szer hallottam a hangot! Lehet nagyon az elején van a dolog? :roll: :D


Lehet a nagymama veri az alját mikor leér a háta a földre :facepalm: Tolatásnál hallod vagy előre? tökig alácsavarva, vagy fél álláson is? ropog a kormányműved?

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2015.05.22. 13:14 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
PapaBoss írta:
tökmöc írta:
Hali!!!

Elég rég írtam ide. Ma sajnos arra lettem figyelmes hogy ha balra kanyarodásnál elég gyenge kattogó hangja van az autónak én egyből a féltengelyre gondoltam és kíváncsi vagyok ti mire gondoltok. Annyit még hogy egy nap 2 szer hallottam a hangot! Lehet nagyon az elején van a dolog? :roll: :D


Lehet a nagymama veri az alját mikor leér a háta a földre :facepalm: Tolatásnál hallod vagy előre? tökig alácsavarva, vagy fél álláson is? ropog a kormányműved?



A nagyi lehet majd ha olyanom lesz megnézem!!! :nyelves: Nos tolatásnál nem csinál semmit és tökig amúgy sem ajánlatos elcsavarni mert leéghet a kormányszervó motorja " http://auto.indavideo.hu/video/A_kormany_nem_jatek " ! :D A lényeg nem mindig csinálja és szerintem a vezető oldalról jön a hang kisebb gázadásra és ha balra van tekerve a kormány!

Nyugi kormány mű nem lehet nem rég lett kicserélve!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2015.05.22. 22:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2011.02.05. 01:00
Hozzászólások: 3128
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 762 alkalommal
Kapott köszik: 1044 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
tökmöc írta:
PapaBoss írta:
tökmöc írta:
Hali!!!

Elég rég írtam ide. Ma sajnos arra lettem figyelmes hogy ha balra kanyarodásnál elég gyenge kattogó hangja van az autónak én egyből a féltengelyre gondoltam és kíváncsi vagyok ti mire gondoltok. Annyit még hogy egy nap 2 szer hallottam a hangot! Lehet nagyon az elején van a dolog? :roll: :D


Lehet a nagymama veri az alját mikor leér a háta a földre :facepalm: Tolatásnál hallod vagy előre? tökig alácsavarva, vagy fél álláson is? ropog a kormányműved?



A nagyi lehet majd ha olyanom lesz megnézem!!! :nyelves: Nos tolatásnál nem csinál semmit és tökig amúgy sem ajánlatos elcsavarni mert leéghet a kormányszervó motorja " http://auto.indavideo.hu/video/A_kormany_nem_jatek " ! :D A lényeg nem mindig csinálja és szerintem a vezető oldalról jön a hang kisebb gázadásra és ha balra van tekerve a kormány!

Nyugi kormány mű nem lehet nem rég lett kicserélve!!!


szélső féltengely csukló lesz

_________________
jlaci74@gmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2015.05.22. 23:01 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jlaci74 írta:
tökmöc írta:
PapaBoss írta:
tökmöc írta:
Hali!!!

Elég rég írtam ide. Ma sajnos arra lettem figyelmes hogy ha balra kanyarodásnál elég gyenge kattogó hangja van az autónak én egyből a féltengelyre gondoltam és kíváncsi vagyok ti mire gondoltok. Annyit még hogy egy nap 2 szer hallottam a hangot! Lehet nagyon az elején van a dolog? :roll: :D


Lehet a nagymama veri az alját mikor leér a háta a földre :facepalm: Tolatásnál hallod vagy előre? tökig alácsavarva, vagy fél álláson is? ropog a kormányműved?



A nagyi lehet majd ha olyanom lesz megnézem!!! :nyelves: Nos tolatásnál nem csinál semmit és tökig amúgy sem ajánlatos elcsavarni mert leéghet a kormányszervó motorja " http://auto.indavideo.hu/video/A_kormany_nem_jatek " ! :D A lényeg nem mindig csinálja és szerintem a vezető oldalról jön a hang kisebb gázadásra és ha balra van tekerve a kormány!

Nyugi kormány mű nem lehet nem rég lett kicserélve!!!


szélső féltengely csukló lesz


Igen ma beszéltem a szerelővel és megtudtam nem kell az egészet cserélni lehet külön csuklót is ami egy picit olcsóbb!!! :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2015.05.27. 13:01 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.08.05. 18:38
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Szada
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E53
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Helló!

X5 E53 3,0D 160KW

Segítségre lenne szükségem. Világít a 4 sárga lámpa a műszerfalon. A szervizben azt mondták az osztómű állító motort kell cserélni a DSC elektronikával együtt. Új szerviz ára horror persze.
Kérdésem az lenne, hogy az osztómű motort lehet-e és érdemes-e javító szettel orvosolni és ez után a DSC-t is muszály cserélni ? Illetve hallottam olyat is, hogy az osztómű javítás után eltűnnek a hibajelzések és nem kell DSC-t cserélni.

Előre is köszi

Üdv.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2015.05.27. 15:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2044
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
ShrekX5 írta:
Helló!

X5 E53 3,0D 160KW

Segítségre lenne szükségem. Világít a 4 sárga lámpa a műszerfalon. A szervizben azt mondták az osztómű állító motort kell cserélni a DSC elektronikával együtt. Új szerviz ára horror persze.
Kérdésem az lenne, hogy az osztómű motort lehet-e és érdemes-e javító szettel orvosolni és ez után a DSC-t is muszály cserélni ? Illetve hallottam olyat is, hogy az osztómű javítás után eltűnnek a hibajelzések és nem kell DSC-t cserélni.

Előre is köszi

Üdv.


Hali. Mikor megvettem, nekem is világított, de nekem a kormányszög jeladóm volt a ludas! Milyen szervizben voltál? Kiolvasták rendesen a hibát? Amúgy tudomásom szerint az osztóműben a kis műanyag fogaskerék szokott elkopni, amihez már lehet találni a neten javítókészletet és nem kell megvenni sem az egész motort, de főleg nem a DSC-t! Mit ír be a computer hibának konkrétan?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2015.05.27. 15:56 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.08.05. 18:38
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Szada
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E53
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
vaszarig írta:
ShrekX5 írta:
Helló!

X5 E53 3,0D 160KW

Segítségre lenne szükségem. Világít a 4 sárga lámpa a műszerfalon. A szervizben azt mondták az osztómű állító motort kell cserélni a DSC elektronikával együtt. Új szerviz ára horror persze.
Kérdésem az lenne, hogy az osztómű motort lehet-e és érdemes-e javító szettel orvosolni és ez után a DSC-t is muszály cserélni ? Illetve hallottam olyat is, hogy az osztómű javítás után eltűnnek a hibajelzések és nem kell DSC-t cserélni.

Előre is köszi

Üdv.


Hali. Mikor megvettem, nekem is világított, de nekem a kormányszög jeladóm volt a ludas! Milyen szervizben voltál? Kiolvasták rendesen a hibát? Amúgy tudomásom szerint az osztóműben a kis műanyag fogaskerék szokott elkopni, amihez már lehet találni a neten javítókészletet és nem kell megvenni sem az egész motort, de főleg nem a DSC-t! Mit ír be a computer hibának konkrétan?


Köszi. Márkakereskedésben voltam vele. Lepróbálták bontott osztómű motorral és állítólag jó lett tőle, de sajna itt csak gyári újat adnak arany áron persze :) Itt mondták, hogy a DSC-t is cserélnem kell szintén arany árban. Csak persze mástól megint mást is hallottam ezért érdeklődök a kilátásokról !
Elsőre marad az osztómű javítása az általad is említett szettel aztán meglátjuk.

A computer állítólag semmi hibát nem írt erről ki :(

Köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2015.05.28. 13:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2044
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
ShrekX5 írta:
vaszarig írta:
ShrekX5 írta:
Helló!

X5 E53 3,0D 160KW

Segítségre lenne szükségem. Világít a 4 sárga lámpa a műszerfalon. A szervizben azt mondták az osztómű állító motort kell cserélni a DSC elektronikával együtt. Új szerviz ára horror persze.
Kérdésem az lenne, hogy az osztómű motort lehet-e és érdemes-e javító szettel orvosolni és ez után a DSC-t is muszály cserélni ? Illetve hallottam olyat is, hogy az osztómű javítás után eltűnnek a hibajelzések és nem kell DSC-t cserélni.

Előre is köszi

Üdv.


Hali. Mikor megvettem, nekem is világított, de nekem a kormányszög jeladóm volt a ludas! Milyen szervizben voltál? Kiolvasták rendesen a hibát? Amúgy tudomásom szerint az osztóműben a kis műanyag fogaskerék szokott elkopni, amihez már lehet találni a neten javítókészletet és nem kell megvenni sem az egész motort, de főleg nem a DSC-t! Mit ír be a computer hibának konkrétan?


Köszi. Márkakereskedésben voltam vele. Lepróbálták bontott osztómű motorral és állítólag jó lett tőle, de sajna itt csak gyári újat adnak arany áron persze :) Itt mondták, hogy a DSC-t is cserélnem kell szintén arany árban. Csak persze mástól megint mást is hallottam ezért érdeklődök a kilátásokról !
Elsőre marad az osztómű javítása az általad is említett szettel aztán meglátjuk.

A computer állítólag semmi hibát nem írt erről ki :(

Köszi


Az azért furcsa, ha computere nem dob be semmit. Viszont szerintem csináld/tasd meg az osztóművet, aztán majd meglátod! Ha meg cserélni kell a DSC-t akkor azt szerintem bontóban is találsz jóval olcsóbban! :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2015.05.28. 13:37 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.08.05. 18:38
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Szada
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E53
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
vaszarig írta:
ShrekX5 írta:
vaszarig írta:
ShrekX5 írta:
Helló!

X5 E53 3,0D 160KW

Segítségre lenne szükségem. Világít a 4 sárga lámpa a műszerfalon. A szervizben azt mondták az osztómű állító motort kell cserélni a DSC elektronikával együtt. Új szerviz ára horror persze.
Kérdésem az lenne, hogy az osztómű motort lehet-e és érdemes-e javító szettel orvosolni és ez után a DSC-t is muszály cserélni ? Illetve hallottam olyat is, hogy az osztómű javítás után eltűnnek a hibajelzések és nem kell DSC-t cserélni.

Előre is köszi

Üdv.


Hali. Mikor megvettem, nekem is világított, de nekem a kormányszög jeladóm volt a ludas! Milyen szervizben voltál? Kiolvasták rendesen a hibát? Amúgy tudomásom szerint az osztóműben a kis műanyag fogaskerék szokott elkopni, amihez már lehet találni a neten javítókészletet és nem kell megvenni sem az egész motort, de főleg nem a DSC-t! Mit ír be a computer hibának konkrétan?


Köszi. Márkakereskedésben voltam vele. Lepróbálták bontott osztómű motorral és állítólag jó lett tőle, de sajna itt csak gyári újat adnak arany áron persze :) Itt mondták, hogy a DSC-t is cserélnem kell szintén arany árban. Csak persze mástól megint mást is hallottam ezért érdeklődök a kilátásokról !
Elsőre marad az osztómű javítása az általad is említett szettel aztán meglátjuk.

A computer állítólag semmi hibát nem írt erről ki :(

Köszi


Az azért furcsa, ha computere nem dob be semmit. Viszont szerintem csináld/tasd meg az osztóművet, aztán majd meglátod! Ha meg cserélni kell a DSC-t akkor azt szerintem bontóban is találsz jóval olcsóbban! :roll:


Köszi , ez jön most :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2015.06.01. 14:00 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.08.05. 18:38
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Szada
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E53
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
ShrekX5 írta:
vaszarig írta:
ShrekX5 írta:
vaszarig írta:
ShrekX5 írta:
Helló!

X5 E53 3,0D 160KW

Segítségre lenne szükségem. Világít a 4 sárga lámpa a műszerfalon. A szervizben azt mondták az osztómű állító motort kell cserélni a DSC elektronikával együtt. Új szerviz ára horror persze.
Kérdésem az lenne, hogy az osztómű motort lehet-e és érdemes-e javító szettel orvosolni és ez után a DSC-t is muszály cserélni ? Illetve hallottam olyat is, hogy az osztómű javítás után eltűnnek a hibajelzések és nem kell DSC-t cserélni.

Előre is köszi

Üdv.


Hali. Mikor megvettem, nekem is világított, de nekem a kormányszög jeladóm volt a ludas! Milyen szervizben voltál? Kiolvasták rendesen a hibát? Amúgy tudomásom szerint az osztóműben a kis műanyag fogaskerék szokott elkopni, amihez már lehet találni a neten javítókészletet és nem kell megvenni sem az egész motort, de főleg nem a DSC-t! Mit ír be a computer hibának konkrétan?


Köszi. Márkakereskedésben voltam vele. Lepróbálták bontott osztómű motorral és állítólag jó lett tőle, de sajna itt csak gyári újat adnak arany áron persze :) Itt mondták, hogy a DSC-t is cserélnem kell szintén arany árban. Csak persze mástól megint mást is hallottam ezért érdeklődök a kilátásokról !
Elsőre marad az osztómű javítása az általad is említett szettel aztán meglátjuk.

A computer állítólag semmi hibát nem írt erről ki :(

Köszi


Az azért furcsa, ha computere nem dob be semmit. Viszont szerintem csináld/tasd meg az osztóművet, aztán majd meglátod! Ha meg cserélni kell a DSC-t akkor azt szerintem bontóban is találsz jóval olcsóbban! :roll:


Köszi , ez jön most :)


Nos hát sajnos nem jött össze a mutatvány egyenlőre de nem is igazán ez zavar. A lámpák továbbra is világítanak ( bár diagon nem volt azóta ) viszont volt még egy kis probléma mégpedig az, hogy az autó 60-80 km/h sebességnél beremegett ( mintha futóműves lenne vagy centírozni kellene a kerekeket) A futómű felújítva és beállítva, a fékek cserélve... . Ezt a hibát gyenge gyorsulásnál és erősebbnél is produkálja és az is mindegy egyenesen gyorsulunk vagy esetleges kanyarban. Ráadásként egy sima lejtőn motorfékes állapotban elérve ezt a sebességet szintén beremeg az autó. Nagyobb sebességnél kanyarban szintén berezonál a futóműve. Egyértelműen az első futóműnél érezhető a rángatás. Erre mondták a márkaszervízben, hogy az osztómű okozza és cserélni kell a DSC-vel együtt. Egy korábbi alkalommal a szervízben írták, hogy cserélni kell a kormányszög jeladót, de a legutóbbi alkalomnál ezt már nem is említették meg. Tapasztalatom szerint jó eséllyel minden alkalommal eltérő hiba és javítási listát kaptam.....

Kapott az autó egy felújított osztóművet. (DSC-t nem bántottuk még)A hiba nem múlt el, de tény és való javult az állapota. Már nem remeg be annyira. Viszont nagyon tanácstalan vagyok mi lehet még a baja. A márkaszervízben nem bízom már mert ők minden alkalommal mást és mást szeretnének kicseréltetni persze sok száz ezer forintért.

Kérem szépen aki tud segíteni dobjon rám egy emailt mert nem igazán értek hozzá és a hiba miatt már a fél autót kicseréltem, de még mindig megvan :)

Előre is köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2015.06.17. 11:50 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Szép napot!

Nos nem találtam olyan topicot ahová be tudtam volna írni az X5-ről alkotót gondolataimat ezért ide írnám, hogy tegnapi nap érzelmes búcsú után elment az én első BMW ami egy E53 4.4i volt! Nem volt betervezve az eladás mivel lemondtam róla hogy kevés pénzért eladjam de az élet úgy hozta ház vételre kell a pénz! Amiket kérdeztem x3 3.0 sd meg a 330 xd típusú autókról az még fent áll de a kis 120d eladása után tudom vagy becserélve tudom megoldani. Azért is voltam annyira beindulva mert úgy volt elviszik az 120d is de az utolsó pillanatban vissza lépet az illető. :facepalm:


Nos maradok BMW-s nagyon megfogott és tényleg egy élmény ez az autó! :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2015.06.17. 17:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1569
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 204 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 35D
Évjárata: 2010
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (2)
tökmöc írta:
Nos maradok BMW-s nagyon megfogott és tényleg egy élmény ez az autó! :franko:


Áruld el mennyiért ment el a behemót. Jöhet Fb-on is.

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2015.06.17. 21:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
tökmöc írta:
Szép napot!

Nos nem találtam olyan topicot ahová be tudtam volna írni az X5-ről alkotót gondolataimat ezért ide írnám, hogy tegnapi nap érzelmes búcsú után elment az én első BMW ami egy E53 4.4i volt! Nem volt betervezve az eladás mivel lemondtam róla hogy kevés pénzért eladjam de az élet úgy hozta ház vételre kell a pénz! Amiket kérdeztem x3 3.0 sd meg a 330 xd típusú autókról az még fent áll de a kis 120d eladása után tudom vagy becserélve tudom megoldani. Azért is voltam annyira beindulva mert úgy volt elviszik az 120d is de az utolsó pillanatban vissza lépet az illető. :facepalm:


Nos maradok BMW-s nagyon megfogott és tényleg egy élmény ez az autó! :franko:


Tökmöc kolléga, neked is nehéz tanácsot adni.

A 120d is jó, csak kicsi, a hármasból elég a 30d, de ha X3, akkor csak az sd.

Nem tudom, hogy mi a cél.

Ha BMW-s mércével aránylag normális keretből fenntartható utazóautó kell, akkor egy X3 3.0d elég.

Ha a benzinessel kualakult anyagi szopóágra gerjedsz, akkor jó lesz a 330xd vagy a 3.0 sd. :szerintem


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2015.06.17. 22:14 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
tökmöc írta:
Szép napot!

Nos nem találtam olyan topicot ahová be tudtam volna írni az X5-ről alkotót gondolataimat ezért ide írnám, hogy tegnapi nap érzelmes búcsú után elment az én első BMW ami egy E53 4.4i volt! Nem volt betervezve az eladás mivel lemondtam róla hogy kevés pénzért eladjam de az élet úgy hozta ház vételre kell a pénz! Amiket kérdeztem x3 3.0 sd meg a 330 xd típusú autókról az még fent áll de a kis 120d eladása után tudom vagy becserélve tudom megoldani. Azért is voltam annyira beindulva mert úgy volt elviszik az 120d is de az utolsó pillanatban vissza lépet az illető. :facepalm:


Nos maradok BMW-s nagyon megfogott és tényleg egy élmény ez az autó! :franko:


Tökmöc kolléga, neked is nehéz tanácsot adni.

A 120d is jó, csak kicsi, a hármasból elég a 30d, de ha X3, akkor csak az sd.

Nem tudom, hogy mi a cél.

Ha BMW-s mércével aránylag normális keretből fenntartható utazóautó kell, akkor egy X3 3.0d elég.

Ha a benzinessel kualakult anyagi szopóágra gerjedsz, akkor jó lesz a 330xd vagy a 3.0 sd. :szerintem



A 2 auto amit irtam az mind szopo? Az x5 nem volt az csak nem szervizeltem idöben es most kaptam erte jo ajanlatott. Lehett a sima x3 3.0d lesz de szeretem ha elözesnel hamar tul vagyok


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2015.06.17. 22:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:
kzolee írta:
tökmöc írta:
Szép napot!

Nos nem találtam olyan topicot ahová be tudtam volna írni az X5-ről alkotót gondolataimat ezért ide írnám, hogy tegnapi nap érzelmes búcsú után elment az én első BMW ami egy E53 4.4i volt! Nem volt betervezve az eladás mivel lemondtam róla hogy kevés pénzért eladjam de az élet úgy hozta ház vételre kell a pénz! Amiket kérdeztem x3 3.0 sd meg a 330 xd típusú autókról az még fent áll de a kis 120d eladása után tudom vagy becserélve tudom megoldani. Azért is voltam annyira beindulva mert úgy volt elviszik az 120d is de az utolsó pillanatban vissza lépet az illető. :facepalm:


Nos maradok BMW-s nagyon megfogott és tényleg egy élmény ez az autó! :franko:


Tökmöc kolléga, neked is nehéz tanácsot adni.

A 120d is jó, csak kicsi, a hármasból elég a 30d, de ha X3, akkor csak az sd.

Nem tudom, hogy mi a cél.

Ha BMW-s mércével aránylag normális keretből fenntartható utazóautó kell, akkor egy X3 3.0d elég.

Ha a benzinessel kualakult anyagi szopóágra gerjedsz, akkor jó lesz a 330xd vagy a 3.0 sd. :szerintem



A 2 auto amit irtam az mind szopo? Az x5 nem volt az csak nem szervizeltem idöben es most kaptam erte jo ajanlatott. Lehett a sima x3 3.0d lesz de szeretem ha elözesnel hamar tul vagyok

Ha az előzésen szeretsz hamar túl lenni vedd meg pl Levi autóját :mrgreen: Az benzines :roker:

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2015.06.17. 23:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
tökmöc írta:
Lehett a sima x3 3.0d lesz de szeretem ha elözesnel hamar tul vagyok


Azért hidd el, nem olyan, mint a 120d. :wink:

Túlteszi magát rajta hamar, az autók 90%-ánál jobban megy.

Ezt úgy képzeld el, hogy a régi ikszötöd meg a 91%-nál jobb. Ha a 95 %-ba akarsz kerülni, akkor 35d vagy 50i. Ha a 97%-ba, akkor M550d vagy M5, X5 M, X6 M. Ha ennél feljebb, akkor Ferrari, Lambo, miazmás. 99% az már a Koenigsegg, Pagani, Bugatti.

Viszont a Bugatti négykerekes, az lenne az igazi. Kár, hogy 300 felett csak pár percig bírják a gumik. Viszont darabja csak 500k HUF. :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok az X5-ről
HozzászólásElküldve: 2015.06.18. 00:25 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
tökmöc írta:
Lehett a sima x3 3.0d lesz de szeretem ha elözesnel hamar tul vagyok


Azért hidd el, nem olyan, mint a 120d. :wink:

Túlteszi magát rajta hamar, az autók 90%-ánál jobban megy.

Ezt úgy képzeld el, hogy a régi ikszötöd meg a 91%-nál jobb. Ha a 95 %-ba akarsz kerülni, akkor 35d vagy 50i. Ha a 97%-ba, akkor M550d vagy M5, X5 M, X6 M. Ha ennél feljebb, akkor Ferrari, Lambo, miazmás. 99% az már a Koenigsegg, Pagani, Bugatti.

Viszont a Bugatti négykerekes, az lenne az igazi. Kár, hogy 300 felett csak pár percig bírják a gumik. Viszont darabja csak 500k HUF. :mrgreen:



Nos egy picit elkezdtél túlozni, mert én írtam " BMW-t szeretnék :D " ! Azért az ötleteid nagyon jók akkor ha nyerek valahol! Az 120d nem tudom, hogy próbáltad de majdnem megközelíti az X5-öt persze annyi különbséggel, hogy a turbó rúg egy hatalmasat rövid ideig de persze a kis 1400 kilós és a 350 nm-es autó "7.9 s 100km/h" majdnem olyan jól húz mint egy 2200 kilós autó és 450 nm-es " 7.5s 100km/h" teljesítmény vagyis ha számolgatunk majdnem ugyan ott vagyunk csak a fogyasztásban nem! :D Az X3 3.0sd gyorsulása 6.6 S 100km/h tehát gyorsabb és fogyasztásra sem annyi mint egy x5 v8-é a 330 xd-nek meg 6.7 s 100/h a sima újabb X3 3.0 d 7.4s 100km/h! :D Csak pár adatott akartam de tényleg sokat olvasgatok ezek után de ha nem megbízható az erősebb motor akkor inkább hagyom és erre kértem a tanácsotokat! :D Szóval az előzésnél én nem a 300km/h cél a kitűzés hanem az hogy ne kelljen gondolkodnom hogy na most menjek-e vagy sem hanem biztonságosan betudjam fejezni az előzést akár 40km/h-ról akár 90km/h-ról!

Azért várom tapasztalataid az X3-ról költségileg arról is jókat hallottam! Jah 535d nem kell mert haveromnak is van és mindig sokat szenved vele pedig direkt sokért vette hátha nem lesz vele sok baj! Na mindegy a lényeg nem kell versenyre járós autó, hanem hosszú útra egy gyors és megbízható "kisebb fogyasztásra" amivel könnyedén lehet előzni nem pedig töprengeni!!! A sok M is túlzás mert ott csak az olaj csere több mint 100 ezer szóval maradjunk a földön normális keretek közt "mondtam nehéz eset vagyok" ! :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1571 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 79  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator