2016.03.23. 18:50
ptom írta:bendegúz írta:ptom írta:bendegúz írta:Csak kérdezem, hogy a légrugóst miért kell súlyozva állítani? Az mindig a beállított szintet tartja, nem? Tehát nem változik a futómű állása.
Elképzelésem sincs.
Voltam ma egy helyen ahol ezt mondták! Nem állítják be mert nem tudják súlyozni, anélkül meg felesleges mert lehet, hogy jobban koptatja majd a gumit mint most! Nem is értem a BMW-nek mire jó ez a terpesztés. Más autókon nem szoktam látni. Van ennek valami előnye?
Mondtad, hogy lufis?
Nem. Ők mondták.
2016.03.23. 20:52
ptom írta:Nem is értem a BMW-nek mire jó ez a terpesztés. Más autókon nem szoktam látni. Van ennek valami előnye?
2016.03.23. 20:55
kzolee írta:ptom írta:Nem is értem a BMW-nek mire jó ez a terpesztés. Más autókon nem szoktam látni. Van ennek valami előnye?
Van előnye, csak nem mindenkinél jön ki.
Próbálj ki egy másik SUV-ot tempósan, utána már tudni fogod, mire is jó.
2016.03.23. 20:58
ptom írta:kzolee írta:ptom írta:Nem is értem a BMW-nek mire jó ez a terpesztés. Más autókon nem szoktam látni. Van ennek valami előnye?
Van előnye, csak nem mindenkinél jön ki.
Próbálj ki egy másik SUV-ot tempósan, utána már tudni fogod, mire is jó.
Hát ezzel nem válaszoltad meg a kérdésem. Azért köszönöm!
2016.03.23. 21:12
bendegúz írta:Talán a kanyarstabilitásra gondolt a Zoli.
2016.03.23. 21:19
ptom írta:bendegúz írta:Talán a kanyarstabilitásra gondolt a Zoli.
Lehetséges.
Én normál körülmények között használom az autómat,nekem nem éri meg,hogy 2 évente vagy ne adj isten évente vegyek hátra kettő db 315/35/20-as gumit.
2016.03.23. 21:23
bendegúz írta:ptom írta:bendegúz írta:Talán a kanyarstabilitásra gondolt a Zoli.
Lehetséges.
Én normál körülmények között használom az autómat,nekem nem éri meg,hogy 2 évente vagy ne adj isten évente vegyek hátra kettő db 315/35/20-as gumit.
A gyári beállítással szerintem nem is kell. Bár ez gyári méret?
2016.03.23. 21:28
ptom írta:bendegúz írta:ptom írta:bendegúz írta:Talán a kanyarstabilitásra gondolt a Zoli.
Lehetséges.
Én normál körülmények között használom az autómat,nekem nem éri meg,hogy 2 évente vagy ne adj isten évente vegyek hátra kettő db 315/35/20-as gumit.
A gyári beállítással szerintem nem is kell. Bár ez gyári méret?
E70 felni van rajta de emlékeim szerint E53-ba is van 20-as.
2016.03.23. 21:33
kzolee írta:ptom írta:Nem is értem a BMW-nek mire jó ez a terpesztés. Más autókon nem szoktam látni. Van ennek valami előnye?
Van előnye, csak nem mindenkinél jön ki.
Próbálj ki egy másik SUV-ot tempósan, utána már tudni fogod, mire is jó.
2016.03.23. 21:35
bendegúz írta:A szélességre gondoltam, mert minél szélesebb, annál jobban kopik a belső oldala, ha van negatív kerékdőlés, szerintem.
2016.03.23. 22:14
ptom írta:bendegúz írta:Talán a kanyarstabilitásra gondolt a Zoli.
Lehetséges.
Én normál körülmények között használom az autómat,nekem nem éri meg,hogy 2 évente vagy ne adj isten évente vegyek hátra kettő db 315/35/20-as gumit.
2016.03.23. 22:28
kzolee írta:ptom írta:bendegúz írta:Talán a kanyarstabilitásra gondolt a Zoli.
Lehetséges.
Én normál körülmények között használom az autómat,nekem nem éri meg,hogy 2 évente vagy ne adj isten évente vegyek hátra kettő db 315/35/20-as gumit.
Normál körülmények között a 20-as felnire sincs szükség, egy 18-assal lehet jobban járnál, és nem lenne akkora terhelés a futómű alkatrészeken. Sajnos ez ilyen sport, a nagy kerék jobban eszi a mechanikát, cserébe sportosabb bánásmódot visel el. Nyilván a te esetedben egy kis alkatrész és szerelés is kell, és nem fogja annyira enni a gumit.
2016.04.08. 15:52
2016.04.08. 17:32
ptom írta:Sziasztok.
Szeretnék segítséget kérni! Nem rég beállították a futóművemet, azóta azt tapasztalom, hogy ha bele megyek egy kátyúba vagy rámegyek egy csatorna födélre akkor az autó háta kis fázis késéssel belibeg. Ez mitől lehet? Eddig nem csinálta.
A másik kérdésem az lenne, hogy mi okozza a kormány szitálást 120-140 km/h között?
2016.04.10. 10:32
2016.05.24. 00:23
Teljesen igaz 19-el bőven elvagyok a 4.6 isemmelkzolee írta:ptom írta:bendegúz írta:Talán a kanyarstabilitásra gondolt a Zoli.
Lehetséges.
Én normál körülmények között használom az autómat,nekem nem éri meg,hogy 2 évente vagy ne adj isten évente vegyek hátra kettő db 315/35/20-as gumit.
Normál körülmények között a 20-as felnire sincs szükség, egy 18-assal lehet jobban járnál, és nem lenne akkora terhelés a futómű alkatrészeken. Sajnos ez ilyen sport, a nagy kerék jobban eszi a mechanikát, cserébe sportosabb bánásmódot visel el. Nyilván a te esetedben egy kis alkatrész és szerelés is kell, és nem fogja annyira enni a gumit.
2016.05.27. 10:14
vaszarig írta:Erre a hiba szövegre tud valaki nekem vmi okosat mondani, hogy mi lehet a bibi:
"Reservoir pressure remains constant when filling of reservoir is requested."
Ez a hiba van a tárolóban, a műszerfalon meg villog, hogy a szintszabályzás inaktív! A hibát tudom törölni, s egy darabig jó is! A másik, meg, hogy most vettem észre, hogyha leállítom a kocsit, akkor a bal oldala lejebb van, olyan, mintha elengedné a nyomást ott, vagy, mintha a szintet nem jól állítaná be!? Amúgy elől-hátul légrugós!
Valakinek valami ötlet?
2016.07.30. 11:59
2016.08.09. 21:52
Szabi46 írta:Sziasztok.
4 légrugós E53. Niveauregel Inaktív hiba a műszerfalon. Inpa olvasás volt egy jobb első magasság érzékelő szenzor hiba. Kapott újat de pár nap múlva újra ugyanez a felirat a műszerfalon. Hiba olvasás és valami nyomás hibát írt, hogy az első tartály nyomás érzékelője vagy nyomás szenzor a ludas. Ezt hol találom vagy mi a cikkszám mert azt se tudom mit keressek
2016.08.09. 21:57