2015.06.30. 22:35
handgeschaltet írta:Üdv!
Tudna segíteni valaki, hogy olajcsere intervallumot hogyan kell nullázni?
Találtam valami kábellel rövidre zárós gyújtás le-fel dolgot,próbáltuk de nem jött össze...
Köszi előre is
2015.06.30. 22:53
kzolee írta:handgeschaltet írta:Üdv!
Tudna segíteni valaki, hogy olajcsere intervallumot hogyan kell nullázni?
Találtam valami kábellel rövidre zárós gyújtás le-fel dolgot,próbáltuk de nem jött össze...
Köszi előre is
Ha E28-ra vagy kíváncsi: az 1-es és 7-es lábat kell összezárni a "diag" csatlakozón. Ha ez nem működik, akkor kifolyt az óracsoport akksikból a sav, és megmarta az elektronikát. Bizonyos esetekben javítható, utána menni fog a "nullázás".
2016.02.05. 20:03
2016.02.05. 20:20
zsolty-j írta:Vettem egy e28 525 super eta-t.
Van valakinek hozzá, gyári alufelni, egyéb aprósága?
2016.02.05. 20:24
2016.02.05. 20:24
muhaati írta:zsolty-j írta:Vettem egy e28 525 super eta-t.
Van valakinek hozzá, gyári alufelni, egyéb aprósága?
Basszus! Le sem merem írni!!! Volt 4 db gyári vadi felnim hozzá, babusgattam vagy 10 évig, nem kellett senkinek ,aztán egy nagy rendrakás alkalmával elvitettem a MÉH-be.
2016.02.05. 20:26
2016.02.10. 18:49
2016.02.10. 19:45
Haminda írta:
Sent from my iPhone using Tapatalk
2016.02.10. 20:56
kzolee írta:Haminda írta:
Sent from my iPhone using Tapatalk
Egy ilyenért az összes hajamat, és a bal herémet is odaadnám. 530MLE. Mondjuk ez E12 nem E28.
2016.02.10. 21:24
Haminda írta:kzolee írta:Haminda írta:
Sent from my iPhone using Tapatalk
Egy ilyenért az összes hajamat, és a bal herémet is odaadnám. 530MLE. Mondjuk ez E12 nem E28.
Nem talaltam hirtelen az e12 topicot
De azert ugye nem gond, hogy idecsempesztem?
Sent from my iPhone using Tapatalk