Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

2010.03.08. 20:45

Én személy szerint a 540i tanácsolnám ,nagyobb élményt fog adni mint a 3000 kistesó.
Nekem csak 38-am volt 3.0 V8 ,ezért sajnos a 34-hez nem sokat tudok hozzászólni ,de egy vagy kettő sport kipuffot semmiképp se spórolj le a V8-ról ,hatalmas élmény!! 8) :D

2010.03.08. 20:50

KORPINCS írta:Én személy szerint a 540i tanácsolnám ,nagyobb élményt fog adni mint a 3000 kistesó.
Nekem csak 38-am volt 3.0 V8 ,ezért sajnos a 34-hez nem sokat tudok hozzászólni ,de egy vagy kettő sport kipuffot semmiképp se spórolj le a V8-ról ,hatalmas élmény!! 8) :D


Szia!

Én is hasonló véleményen vagyok, árban nincs nagy különbség, élvezetben annál inkább :D .
Csak azok a csúnya bőrök ne lennének, inkább plüss kellene.

Üdv.

Odus

PS. Látom, szomszédok vagyunk, valamikor összefuthatnánk.

2010.03.08. 21:05

odus írta:
KORPINCS írta:Én személy szerint a 540i tanácsolnám ,nagyobb élményt fog adni mint a 3000 kistesó.
Nekem csak 38-am volt 3.0 V8 ,ezért sajnos a 34-hez nem sokat tudok hozzászólni ,de egy vagy kettő sport kipuffot semmiképp se spórolj le a V8-ról ,hatalmas élmény!! 8) :D


Szia!

Én is hasonló véleményen vagyok, árban nincs nagy különbség, élvezetben annál inkább :D .
Csak azok a csúnya bőrök ne lennének, inkább plüss kellene.

Üdv.

Odus

PS. Látom, szomszédok vagyunk, valamikor összefuthatnánk.

Utólagos Szia!

Nem vagyunk messze egymástól,semmi akadályát sem látom a randinak. 8)
A bőr az nekem is a halálom ,autó vásárlásnál két kizáró dolog van ,a bőr és az automata váltó.Ettől a kettőtől a 38-ban is égnek állt a hajam (bár nincs :D)
Ha már eleve az élmény miatt választasz autót akkor nem nagyon kérdéses ,hogy melyik lesz. 8)

Üdv!

2010.03.26. 20:39

Sziasztok!

Mielőtt lepke klubtárs szól, hogy hanyagoljuk a topikot, felélesztem.

Ha valaki esetleg tudna egy 540-et, lehetőleg bőr nélkül, kézi váltóval,
szerető tulajdonostól, megkímélt állapotban (én még hiszek a mesékben),
kérem szóljon.

Üdv.

Odus

2010.03.26. 22:14

odus írta:Sziasztok!

Mielőtt lepke klubtárs szól, hogy hanyagoljuk a topikot, felélesztem.

Ha valaki esetleg tudna egy 540-et, lehetőleg bőr nélkül, kézi váltóval,
szerető tulajdonostól, megkímélt állapotban (én még hiszek a mesékben),
kérem szóljon.

Üdv.

Odus

Helo
Vannak szépen rendbe rakott autók is az E34-es modellben

Kép
üdv zoli

2010.09.22. 19:07

Sali645 írta:
lepke írta:
odus írta:Sziasztok!

Mielőtt lepke klubtárs szól, hogy hanyagoljuk a topikot, felélesztem.

Ha valaki esetleg tudna egy 540-et, lehetőleg bőr nélkül, kézi váltóval,
szerető tulajdonostól, megkímélt állapotban (én még hiszek a mesékben),
kérem szóljon.

Üdv.

Odus

Helo
Vannak szépen rendbe rakott autók is az E34-es modellben

Kép
üdv zoli


Valóban jól néz ki ez az E34. Olyan szép emlékek,hiányoznak azok az idők mikor még a jó 520i-t nyomtam,és biza ment is rendesen. Az 5ös BMWk etalonja megbízhatóságilag.
Zoli,ez egy :cooool :cooool sport tuning gép.


Igen ez egy gyönyörű,darab.

BMW 530i Touring V8

2010.09.23. 00:16

Sziasztok, valaki meg szakértené nekem ezt az autót?. Még nem beszéltem a tulajjal holnapi nap fogok, motorvezérlő mekkora össszeg kb és mekkora meló kicserélni v csak kihúz bedug új és müködik?? Nagyon gondolkodom a megvásárlásán szép gép. Erős moci, automata és touring. Valami infot szeretnék erről a mociról, mennyire strapabiró, szervizelés stb. Köszönöm.
A gép: http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/530 ... v8-4140287

Re: BMW 530i Touring V8

2010.09.23. 00:30

csabibmw88 írta:Sziasztok, valaki meg szakértené nekem ezt az autót?. Még nem beszéltem a tulajjal holnapi nap fogok, motorvezérlő mekkora össszeg kb és mekkora meló kicserélni v csak kihúz bedug új és müködik?? Nagyon gondolkodom a megvásárlásán szép gép. Erős moci, automata és touring. Valami infot szeretnék erről a mociról, mennyire strapabiró, szervizelés stb. Köszönöm.
A gép: http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/530 ... v8-4140287

Helo
HA jól emlékszem akkor a Jackson klubtársnak volt ilyen
majd Ő nyilatkozik a tipusról

Re: BMW 530i Touring V8

2010.09.23. 00:32

lepke írta:
csabibmw88 írta:Sziasztok, valaki meg szakértené nekem ezt az autót?. Még nem beszéltem a tulajjal holnapi nap fogok, motorvezérlő mekkora össszeg kb és mekkora meló kicserélni v csak kihúz bedug új és müködik?? Nagyon gondolkodom a megvásárlásán szép gép. Erős moci, automata és touring. Valami infot szeretnék erről a mociról, mennyire strapabiró, szervizelés stb. Köszönöm.
A gép: http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/530 ... v8-4140287

Helo
HA jól emlékszem akkor a Jackson klubtársnak volt ilyen
majd Ő nyilatkozik a tipusról


OK. Kösszi

Re: BMW 530i Touring V8

2010.09.23. 01:15

csabibmw88 írta:Sziasztok, valaki meg szakértené nekem ezt az autót?. Még nem beszéltem a tulajjal holnapi nap fogok, motorvezérlő mekkora össszeg kb és mekkora meló kicserélni v csak kihúz bedug új és müködik?? Nagyon gondolkodom a megvásárlásán szép gép. Erős moci, automata és touring. Valami infot szeretnék erről a mociról, mennyire strapabiró, szervizelés stb. Köszönöm.
A gép: http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/530 ... v8-4140287


A 30i V8 tulajok szerint az a moci csak többet kajál, és van V8 hangja. A teljesítménye érezhetően nemigazán különbözik a 25i 24V-től. Ha erős touringban gondolkodsz, érdemesebb a 6-os manuálos 540i-touringot nézned (790 000HUF).
Egyrészt európai 40i touringból kb 491 db készült, és ez vegyesen az automata és manuál együtt, szóval még ritka és értékes autód is lesz, ráadásul az a manuál sokat bír, míg az automata akár meg is viccelhet, főleg 1 év állás után. Az a gép durván fel van extrázva. Én is nagyon gondolkodtam rajta, de épp a napokban költöm el közel az árát, hogy a 39 alatt új futómű lehessen.
A kompi cseréhez elég egy csillag csavarhúzó, nem az a gond, hanem arra kell figyelni, hogy szám szerint egyezzen. De gyanús, hogy más baja lehet, mert ritkán hány be a vezérlő, és ha csak ennyi baja lett volna, a 20k befektetéssel jóval drágábban adhatná el és könnyebben is....
A V8 alublokkos motor, tehát ha a NiCaSil réteg megsérül, kuka a blokk. Kompresszió mérés ajánlott!
Amúgy jó kis motor az M60 (V8) ha megkapja ami jár neki, de a legmegbízhatóbb a 25i 24V, ráadásul a szervizelése is olcsóbb, ha touring kell.

Re: BMW 530i Touring V8

2010.09.23. 07:40

lepke írta:
csabibmw88 írta:Sziasztok, valaki meg szakértené nekem ezt az autót?. Még nem beszéltem a tulajjal holnapi nap fogok, motorvezérlő mekkora össszeg kb és mekkora meló kicserélni v csak kihúz bedug új és müködik?? Nagyon gondolkodom a megvásárlásán szép gép. Erős moci, automata és touring. Valami infot szeretnék erről a mociról, mennyire strapabiró, szervizelés stb. Köszönöm.
A gép: http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/530 ... v8-4140287

Helo
HA jól emlékszem akkor a Jackson klubtársnak volt ilyen
majd Ő nyilatkozik a tipusról


Két sör után rosszul emlékszel nekem E30-am volt ami 4-es kevesebb :lol:

Jackson, aki 318i-t nyomott fiatalon :wink:

Re: BMW 530i Touring V8

2010.09.23. 12:00

BMWFUN írta:
csabibmw88 írta:Sziasztok, valaki meg szakértené nekem ezt az autót?. Még nem beszéltem a tulajjal holnapi nap fogok, motorvezérlő mekkora össszeg kb és mekkora meló kicserélni v csak kihúz bedug új és müködik?? Nagyon gondolkodom a megvásárlásán szép gép. Erős moci, automata és touring. Valami infot szeretnék erről a mociról, mennyire strapabiró, szervizelés stb. Köszönöm.
A gép: http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/530 ... v8-4140287


A 30i V8 tulajok szerint az a moci csak többet kajál, és van V8 hangja. A teljesítménye érezhetően nemigazán különbözik a 25i 24V-től. Ha erős touringban gondolkodsz, érdemesebb a 6-os manuálos 540i-touringot nézned (790 000HUF).
Egyrészt európai 40i touringból kb 491 db készült, és ez vegyesen az automata és manuál együtt, szóval még ritka és értékes autód is lesz, ráadásul az a manuál sokat bír, míg az automata akár meg is viccelhet, főleg 1 év állás után. Az a gép durván fel van extrázva. Én is nagyon gondolkodtam rajta, de épp a napokban költöm el közel az árát, hogy a 39 alatt új futómű lehessen.
A kompi cseréhez elég egy csillag csavarhúzó, nem az a gond, hanem arra kell figyelni, hogy szám szerint egyezzen. De gyanús, hogy más baja lehet, mert ritkán hány be a vezérlő, és ha csak ennyi baja lett volna, a 20k befektetéssel jóval drágábban adhatná el és könnyebben is....
A V8 alublokkos motor, tehát ha a NiCaSil réteg megsérül, kuka a blokk. Kompresszió mérés ajánlott!
Amúgy jó kis motor az M60 (V8) ha megkapja ami jár neki, de a legmegbízhatóbb a 25i 24V, ráadásul a szervizelése is olcsóbb, ha touring kell.


Köszönöm, sajna nincsen több keretem rá, ilyen 350 ig nézelődtem, elég gyér a kinálat, esetleg külföldi paíros 25i 24V van szintén touring. http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/525 ... ng-4134589 viszont ez meg négy kerék hajtású.Köszönöm az infókat. Üdv

Re: BMW 530i Touring V8

2010.09.26. 14:11

csabibmw88 írta:Köszönöm, sajna nincsen több keretem rá, ilyen 350 ig nézelődtem, elég gyér a kinálat, esetleg külföldi paíros 25i 24V van szintén touring. http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/525 ... ng-4134589 viszont ez meg négy kerék hajtású.Köszönöm az infókat. Üdv


Szia! Ezt már nézted: 520i

2010.09.26. 14:17

Itt egy egész jónak kinéző 25i 24v:

525 Touring

2010.09.27. 21:00

Egy kafa kis 535i:

______535______

2010.10.02. 11:23

Sziasztok !

Pár napja próbáltam egy 520i Vanos 1994 autót.
Alacsony fordulaton meglepően nem ment ... 3000-től éledezik és 4000-től megy mint a barom. Ez normális ?
Műszakilag rendben van ( csomó számla bizonyítja a ráköltött pénz mennyiséget ) illetve a motor nagyon csendes nyitott motorház tetőnél is, váltó mint a vaj, futómű nem üt, belseje teljes kárpitozáson esett át, viszont 16 éves és 2-3x volt tuti törve az látszik. A kérdés hogy érdemes-e belevágni és esetleg később költeni a külsejére ???

Üdv : Gulyó

2010.10.02. 13:51

Gulyopapa írta:Sziasztok !

Pár napja próbáltam egy 520i Vanos 1994 autót.
Alacsony fordulaton meglepően nem ment ... 3000-től éledezik és 4000-től megy mint a barom. Ez normális ?
Műszakilag rendben van ( csomó számla bizonyítja a ráköltött pénz mennyiséget ) illetve a motor nagyon csendes nyitott motorház tetőnél is, váltó mint a vaj, futómű nem üt, belseje teljes kárpitozáson esett át, viszont 16 éves és 2-3x volt tuti törve az látszik. A kérdés hogy érdemes-e belevágni és esetleg később költeni a külsejére ???

Üdv : Gulyó


Normális, mert a Vanos 3000 fordulat körül avatkozik be.
Nem vágnék bele, főleg, ha látszik az "előélete".

2010.10.02. 18:44

Akkor se ha 1.5 millát költött a "belsejére" ( láttam a számlákat ) ?
De tényleg érdekel mert vásárlás előtt állok !

Viper írta:
Gulyopapa írta:Sziasztok !

Pár napja próbáltam egy 520i Vanos 1994 autót.
Alacsony fordulaton meglepően nem ment ... 3000-től éledezik és 4000-től megy mint a barom. Ez normális ?
Műszakilag rendben van ( csomó számla bizonyítja a ráköltött pénz mennyiséget ) illetve a motor nagyon csendes nyitott motorház tetőnél is, váltó mint a vaj, futómű nem üt, belseje teljes kárpitozáson esett át, viszont 16 éves és 2-3x volt tuti törve az látszik. A kérdés hogy érdemes-e belevágni és esetleg később költeni a külsejére ???

Üdv : Gulyó


Normális, mert a Vanos 3000 fordulat körül avatkozik be.
Nem vágnék bele, főleg, ha látszik az "előélete".

2010.10.02. 18:48

Gulyopapa írta:Akkor se ha 1.5 millát költött a "belsejére" ( láttam a számlákat ) ?
De tényleg érdekel mert vásárlás előtt állok !

Viper írta:
Gulyopapa írta:Sziasztok !

Pár napja próbáltam egy 520i Vanos 1994 autót.
Alacsony fordulaton meglepően nem ment ... 3000-től éledezik és 4000-től megy mint a barom. Ez normális ?
Műszakilag rendben van ( csomó számla bizonyítja a ráköltött pénz mennyiséget ) illetve a motor nagyon csendes nyitott motorház tetőnél is, váltó mint a vaj, futómű nem üt, belseje teljes kárpitozáson esett át, viszont 16 éves és 2-3x volt tuti törve az látszik. A kérdés hogy érdemes-e belevágni és esetleg később költeni a külsejére ???

Üdv : Gulyó


Normális, mert a Vanos 3000 fordulat körül avatkozik be.
Nem vágnék bele, főleg, ha látszik az "előélete".


Ha tényleg e34-et szeretnél mert az tetszik, akkor vizsgáld meg a kocsit. Vidd el szervizbe, az a legbiztosabb.
2.0i motor nem a legizmosabb, szóval ne várd, hogy megugrik 1500-as fordulaton. Kép van? Egyébként függ, hogy mennyiért árulja a kocsit.

2010.10.02. 21:14

Celtic írta:
Gulyopapa írta:Akkor se ha 1.5 millát költött a "belsejére" ( láttam a számlákat ) ?
De tényleg érdekel mert vásárlás előtt állok !

Viper írta:
Gulyopapa írta:Sziasztok !

Pár napja próbáltam egy 520i Vanos 1994 autót.
Alacsony fordulaton meglepően nem ment ... 3000-től éledezik és 4000-től megy mint a barom. Ez normális ?
Műszakilag rendben van ( csomó számla bizonyítja a ráköltött pénz mennyiséget ) illetve a motor nagyon csendes nyitott motorház tetőnél is, váltó mint a vaj, futómű nem üt, belseje teljes kárpitozáson esett át, viszont 16 éves és 2-3x volt tuti törve az látszik. A kérdés hogy érdemes-e belevágni és esetleg később költeni a külsejére ???

Üdv : Gulyó


Normális, mert a Vanos 3000 fordulat körül avatkozik be.
Nem vágnék bele, főleg, ha látszik az "előélete".


Ha tényleg e34-et szeretnél mert az tetszik, akkor vizsgáld meg a kocsit. Vidd el szervizbe, az a legbiztosabb.
2.0i motor nem a legizmosabb, szóval ne várd, hogy megugrik 1500-as fordulaton. Kép van? Egyébként függ, hogy mennyiért árulja a kocsit.


Drága ...
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/520 ... ft-4143297

Próba alatt tetszett ... klíma viszont régi gázos ( utólagos beépítés ) ... feltölti valaki nekem ???
Belseje tiszta új, új kárpit, egy bankban dolgozó srácé ...
Hozzászólás küldése

VigLink badge