Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Azok a cégek találhatóak itt akik kedvezményt biztosítanak a klub tagjainak.
Hozzászólás küldése

Kiara4x4 - hogy úttalan útakon is célba érj!!!

2011.08.23. 22:08

Az E39klub tagjai között biztos akadnak olyanok, akiknek hobbijuk a terepezés, túrázás, off-road, vadászat, horgászat.

A Kiara Off Road Kft.-nél minden E39 klubtag 20% engedményt kap az elektromos csörlőkre, snorkelekre, szabadonfutókra.

Garantáltan a legalacsonyabb árat kapjátok más termékeinkre is, amelyek itt tekinthetőek meg: http://www.kiara4x4.hu http://www.dragonwinch.hu
Ha valami sürgős, hívjatok bátran: 06-30-444-5905
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára kiara 2011.09.13. 23:52-kor.

Re: Kiara4x4 - hogy úttalan útakon is célba érj!!!

2011.08.25. 00:04

kiara írta:Az E39klub tagjai között biztos akadnak olyanok, akiknek hobbijuk a terepezés, túrázás, off-road.

A Kiara Off Road Kft.-nél minden E39 klubtag számára 20% engedményt ad az elektromos csörlőkre, snorkelekre, szabadonfutókra.

Garantáltan a legalacsonyabb árat kapjátok más termékeinkre is, amelyek itt tekinthetőek meg: http://www.kiara4x4.hu http://www.dragonwinch.hu
Ha valami sürgős, hívjatok bátran: 06-30-444-5905


Én tanúsítom a korrekt árakat, még akkor is, ha nincs kedvezmény. :franko:

Re: Kiara4x4 - hogy úttalan útakon is célba érj!!!

2011.08.25. 06:52

XenonBalazs írta:
kiara írta:Az E39klub tagjai között biztos akadnak olyanok, akiknek hobbijuk a terepezés, túrázás, off-road.

A Kiara Off Road Kft.-nél minden E39 klubtag számára 20% engedményt ad az elektromos csörlőkre, snorkelekre, szabadonfutókra.

Garantáltan a legalacsonyabb árat kapjátok más termékeinkre is, amelyek itt tekinthetőek meg: http://www.kiara4x4.hu http://www.dragonwinch.hu
Ha valami sürgős, hívjatok bátran: 06-30-444-5905


Én tanúsítom a korrekt árakat, még akkor is, ha nincs kedvezmény. :franko:


csak nem csörlőt vettél :?: :D betiltottál valami kertbe :?: :D :wink:

Re: Kiara4x4 - hogy úttalan útakon is célba érj!!!

2011.08.25. 09:24

MChris írta:
XenonBalazs írta:
kiara írta:Az E39klub tagjai között biztos akadnak olyanok, akiknek hobbijuk a terepezés, túrázás, off-road.

A Kiara Off Road Kft.-nél minden E39 klubtag számára 20% engedményt ad az elektromos csörlőkre, snorkelekre, szabadonfutókra.

Garantáltan a legalacsonyabb árat kapjátok más termékeinkre is, amelyek itt tekinthetőek meg: http://www.kiara4x4.hu http://www.dragonwinch.hu
Ha valami sürgős, hívjatok bátran: 06-30-444-5905


Én tanúsítom a korrekt árakat, még akkor is, ha nincs kedvezmény. :franko:


csak nem csörlőt vettél :?: :D betiltottál valami kertbe :?: :D :wink:


Neeeeeeem dehogy. Csak az a helyzet, hogy ugyan azt amit Ő árul "szaré - hugyé" azt más horror árban adja.

( De lehet, hogy kellene 2 csörlő a hátára, hogy a páncélszekrényt tudjam húzni az autópályán :lol: ( Halálos iramban 5 ) )

Re: Kiara4x4 - hogy úttalan útakon is célba érj!!!

2011.08.25. 12:19

XenonBalazs írta:
MChris írta:
XenonBalazs írta:
kiara írta:Az E39klub tagjai között biztos akadnak olyanok, akiknek hobbijuk a terepezés, túrázás, off-road.

A Kiara Off Road Kft.-nél minden E39 klubtag számára 20% engedményt ad az elektromos csörlőkre, snorkelekre, szabadonfutókra.

Garantáltan a legalacsonyabb árat kapjátok más termékeinkre is, amelyek itt tekinthetőek meg: http://www.kiara4x4.hu http://www.dragonwinch.hu
Ha valami sürgős, hívjatok bátran: 06-30-444-5905


Én tanúsítom a korrekt árakat, még akkor is, ha nincs kedvezmény. :franko:


csak nem csörlőt vettél :?: :D betiltottál valami kertbe :?: :D :wink:


Neeeeeeem dehogy. Csak az a helyzet, hogy ugyan azt amit Ő árul "szaré - hugyé" azt más horror árban adja.

( De lehet, hogy kellene 2 csörlő a hátára, hogy a páncélszekrényt tudjam húzni az autópályán :lol: ( Halálos iramban 5 ) )


Balázs, csörlőböl egy is elég, de inkább a Honda meg a Golf helyett vegyél egy terepjárót. Azzal a széfeket bárhol elviszed és polírozni való is lesz folyamatosan. :D :tilt

Re: Kiara4x4 - hogy úttalan útakon is célba érj!!!

2011.08.29. 23:01

Helo Kiara
Mennyiben fáj egy ilyen autót összehozni :?: :?:
Nagykerék + kiemelve + csörlő

http://www.hasznaltauto.hu/auto/jeep/wr ... tj-4157032

Re: Kiara4x4 - hogy úttalan útakon is célba érj!!!

2011.08.30. 01:00

lepke írta:Helo Kiara
Mennyiben fáj egy ilyen autót összehozni :?: :?:
Nagykerék + kiemelve + csörlő

http://www.hasznaltauto.hu/auto/jeep/wr ... tj-4157032


Szia Lepke!

Ha elég a 33x12,5x15 gumi, akkor 5db MTgumi, 5 felni, elektromos csörlő, snorkel és komplett emelőszett, kb. 500-600eft + a beszerelési munkadíj.

De ha Wranglert szeretnél, 4 literes kell, mert a 2,5kuka. Max. aszfaltra jó, meg a csajokat bevinni a "málnásba". A hirdetésben szereplő autó amúgy sem valami szuper cucc. A lökhárítók ARB mintára készült kisipari (ezzel nincs gond, csak nem ARB ahogy hirdeti), viszont sem az elsőbe, sem a hátsóba nem lett vonószem hegesztve. Hová akasztja be pl. a rántókötelet??? Vagy a csörlő kampóját, ami csak ott lóg a görgősablakból ki, mint a Benkő Dani szerszáma. A 25cm emelés pedig NAGYON SOK! Max. 10cm futómű és 5cm body lift.

Előbb azt kell eldöntened, hogy mire szeretnéd használni a vasat. Ha ez meg van, kell egy modell és ezután lehet összeállítani a listát, hogy mire van szükség. Ha kimondottan versenyre kell, akkor pedig egy protót kell építeni. Ha bármi kérdésed van, nagyon szívesen segítek.


... ha ilyennel tépsz az M3-on, legalább hihető lessz a S-A-R!!! :lol: :lol: :lol:

Re: Kiara4x4 - hogy úttalan útakon is célba érj!!!

2011.08.30. 01:10

Halihó! Látom eléggé benn vagy a terepezésben... Mi a véleményed a fronterákról? Úgy általában... Nincs nagyon kösségük, nem is nagyon tudok utánaolvasni... Ami van, az kevés :|
Jah és a legfntosabb: nem versenyre kell, néha kis terepezés, trélerezés, építkezés, szval hobbi...

Re: Kiara4x4 - hogy úttalan útakon is célba érj!!!

2011.08.30. 01:22

gskill írta:Halihó! Látom eléggé benn vagy a terepezésben... Mi a véleményed a fronterákról? Úgy általában... Nincs nagyon kösségük, nem is nagyon tudok utánaolvasni... Ami van, az kevés :|
Jah és a legfntosabb: nem versenyre kell, néha kis terepezés, trélerezés, építkezés, szval hobbi...


Hali!
Amire neked kell, kiválló! Valamikor nekem is volt egy 2,3TD-m. Szép emlékeim vannak. Eléggé gyenge a motorja (101LE), de egy jó gumival csodákra képes. A Fronterákból a legjobb választás a Frontera B 2,8TDI (isuzu motoros). Ez a trélert is repíteni fogja. Igaz ezt a kivitelt csak 2évig gyártották, de ez a legjobb párosítás. A 2,5TDI és a 2,2DTI is jók. Ami meglepő, több hely van benne és kényelmesebb. mint pl. a PajeroII vagy egy 70es LandCruiser.

Re: Kiara4x4 - hogy úttalan útakon is célba érj!!!

2011.08.30. 01:28

kiara írta:
gskill írta:Halihó! Látom eléggé benn vagy a terepezésben... Mi a véleményed a fronterákról? Úgy általában... Nincs nagyon kösségük, nem is nagyon tudok utánaolvasni... Ami van, az kevés :|
Jah és a legfntosabb: nem versenyre kell, néha kis terepezés, trélerezés, építkezés, szval hobbi...


Hali!
Amire neked kell, kiválló! Valamikor nekem is volt egy 2,3TD-m. Szép emlékeim vannak. Eléggé gyenge a motorja (101LE), de egy jó gumival csodákra képes. A Fronterákból a legjobb választás a Frontera B 2,8TDI (isuzu motoros). Ez a trélert is repíteni fogja. Igaz ezt a kivitelt csak 2évig gyártották, de ez a legjobb párosítás. A 2,5TDI és a 2,2DTI is jók. Ami meglepő, több hely van benne és kényelmesebb. mint pl. a PajeroII vagy egy 70es LandCruiser.


Mindenképp touring lenne a kiszemelt. Látom Egy benzinest sem ajánlanál..Miért? :roll:
Hajtáslánc tekintetében? Hallottam gondokat az összkerékbe való kapcsolásról :|
2,3tdről azt hallottam, hogy fapad egy motor, a nagygenerál rajta egyszerű, mert maga a motor is egyszerű, mint a szög. Épp ezért elnyűhetetlen...

Majd elfelejtettem: Inkább a frontiról lenne szó...

Re: Kiara4x4 - hogy úttalan útakon is célba érj!!!

2011.08.30. 02:31

gskill írta:
kiara írta:
gskill írta:Halihó! Látom eléggé benn vagy a terepezésben... Mi a véleményed a fronterákról? Úgy általában... Nincs nagyon kösségük, nem is nagyon tudok utánaolvasni... Ami van, az kevés :|
Jah és a legfntosabb: nem versenyre kell, néha kis terepezés, trélerezés, építkezés, szval hobbi...


Hali!
Amire neked kell, kiválló! Valamikor nekem is volt egy 2,3TD-m. Szép emlékeim vannak. Eléggé gyenge a motorja (101LE), de egy jó gumival csodákra képes. A Fronterákból a legjobb választás a Frontera B 2,8TDI (isuzu motoros). Ez a trélert is repíteni fogja. Igaz ezt a kivitelt csak 2évig gyártották, de ez a legjobb párosítás. A 2,5TDI és a 2,2DTI is jók. Ami meglepő, több hely van benne és kényelmesebb. mint pl. a PajeroII vagy egy 70es LandCruiser.


Mindenképp touring lenne a kiszemelt. Látom Egy benzinest sem ajánlanál..Miért? :roll:
Hajtáslánc tekintetében? Hallottam gondokat az összkerékbe való kapcsolásról :|
2,3tdről azt hallottam, hogy fapad egy motor, a nagygenerál rajta egyszerű, mert maga a motor is egyszerű, mint a szög. Épp ezért elnyűhetetlen...

Majd elfelejtettem: Inkább a frontiról lenne szó...


Csak viszonyitottam a hellyel és a kényelemmel kapcsolatban. A benzineseknek túl nagy az étvágyuk. pl. Frontera Sport 2.0i országúton 12-1l/100km.ÉS NEM MEGY!!! A 2,4 még többet eszik és az sem egy versenyparipa, persze nem is arra lettek kitalálva. Szerintem nem kell neked ilyen autó ( meg másnak sem).Ha mindenképp benzin, akkor a 3,2Fronti ( vagy Isuzu Rodeo). Na az komoly!!!
Opel Frontera, Isuzu Rodeo és Honda Passport - ugyanaz az autó. ( mint pl. Ducato,Jumper,Boxer vagy Vivaro,Trafic,Primastar stb.)
Összkeréknél vannak gondok - de ugyan ez gyakori a KIA Spotagenál, Pajeronál,Nissanoknál - ez pedig nem más, mint az autómata szabadonfutó (féltengelyzár). Ki vele a kukába, helyére egy kézi és elfelejtheted ezt a problémát. ( 50eft és 20perc munka ) Majd ha valamikor évek múlva bontóba adnád a vasat, ezt előtte vedd le, mert még jó lesz :lol: 2,3td-ben a DTR motor van, ugyanaz, mint a régi Omegákban ( csak ott van td meg turbó nélküli). Ha jó a motor, sokáig elduruzsol.
A terepezés pénztárca kérdése. Lehet egy 1-1,5 millás autóba még 2-3at belerakni. Ha csak hobbira kell, a Frontera jó választás lehet és olcsón hozzá jutsz. Viszont nincs olyan terepjáró amit ne kellene felkészíteni terepre. És ezt 250eft alatt nem úszod meg!
Egyik Krím félszigeti barátom egy kínai Landwinnel 2,8tdi-vel terepezik ( koppintott Frontera). Amikor megvette cikizték a "rizstraktor" miatt, de bizonyított és sok gépet maga mögé utasít! Persze meg lett rendesen építve.

Re: Kiara4x4 - hogy úttalan útakon is célba érj!!!

2011.08.31. 09:18

kiara írta:
gskill írta:
kiara írta:
gskill írta:Halihó! Látom eléggé benn vagy a terepezésben... Mi a véleményed a fronterákról? Úgy általában... Nincs nagyon kösségük, nem is nagyon tudok utánaolvasni... Ami van, az kevés :|
Jah és a legfntosabb: nem versenyre kell, néha kis terepezés, trélerezés, építkezés, szval hobbi...


Hali!
Amire neked kell, kiválló! Valamikor nekem is volt egy 2,3TD-m. Szép emlékeim vannak. Eléggé gyenge a motorja (101LE), de egy jó gumival csodákra képes. A Fronterákból a legjobb választás a Frontera B 2,8TDI (isuzu motoros). Ez a trélert is repíteni fogja. Igaz ezt a kivitelt csak 2évig gyártották, de ez a legjobb párosítás. A 2,5TDI és a 2,2DTI is jók. Ami meglepő, több hely van benne és kényelmesebb. mint pl. a PajeroII vagy egy 70es LandCruiser.


Mindenképp touring lenne a kiszemelt. Látom Egy benzinest sem ajánlanál..Miért? :roll:
Hajtáslánc tekintetében? Hallottam gondokat az összkerékbe való kapcsolásról :|
2,3tdről azt hallottam, hogy fapad egy motor, a nagygenerál rajta egyszerű, mert maga a motor is egyszerű, mint a szög. Épp ezért elnyűhetetlen...

Majd elfelejtettem: Inkább a frontiról lenne szó...


Csak viszonyitottam a hellyel és a kényelemmel kapcsolatban. A benzineseknek túl nagy az étvágyuk. pl. Frontera Sport 2.0i országúton 12-1l/100km.ÉS NEM MEGY!!! A 2,4 még többet eszik és az sem egy versenyparipa, persze nem is arra lettek kitalálva. Szerintem nem kell neked ilyen autó ( meg másnak sem).Ha mindenképp benzin, akkor a 3,2Fronti ( vagy Isuzu Rodeo). Na az komoly!!!
Opel Frontera, Isuzu Rodeo és Honda Passport - ugyanaz az autó. ( mint pl. Ducato,Jumper,Boxer vagy Vivaro,Trafic,Primastar stb.)
Összkeréknél vannak gondok - de ugyan ez gyakori a KIA Spotagenál, Pajeronál,Nissanoknál - ez pedig nem más, mint az autómata szabadonfutó (féltengelyzár). Ki vele a kukába, helyére egy kézi és elfelejtheted ezt a problémát. ( 50eft és 20perc munka ) Majd ha valamikor évek múlva bontóba adnád a vasat, ezt előtte vedd le, mert még jó lesz :lol: 2,3td-ben a DTR motor van, ugyanaz, mint a régi Omegákban ( csak ott van td meg turbó nélküli). Ha jó a motor, sokáig elduruzsol.
A terepezés pénztárca kérdése. Lehet egy 1-1,5 millás autóba még 2-3at belerakni. Ha csak hobbira kell, a Frontera jó választás lehet és olcsón hozzá jutsz. Viszont nincs olyan terepjáró amit ne kellene felkészíteni terepre. És ezt 250eft alatt nem úszod meg!
Egyik Krím félszigeti barátom egy kínai Landwinnel 2,8tdi-vel terepezik ( koppintott Frontera). Amikor megvette cikizték a "rizstraktor" miatt, de bizonyított és sok gépet maga mögé utasít! Persze meg lett rendesen építve.


Köszi a tisztánlátásért :taps: A másik: Ha trélerezni szeretnék vele, akkor ahhoz már C+E kell, nem elég a B+E ugye? :roll:

Re: Kiara4x4 - hogy úttalan útakon is célba érj!!!

2011.08.31. 09:50

gskill írta:
kiara írta:
gskill írta:
kiara írta:
gskill írta:Halihó! Látom eléggé benn vagy a terepezésben... Mi a véleményed a fronterákról? Úgy általában... Nincs nagyon kösségük, nem is nagyon tudok utánaolvasni... Ami van, az kevés :|
Jah és a legfntosabb: nem versenyre kell, néha kis terepezés, trélerezés, építkezés, szval hobbi...


Hali!
Amire neked kell, kiválló! Valamikor nekem is volt egy 2,3TD-m. Szép emlékeim vannak. Eléggé gyenge a motorja (101LE), de egy jó gumival csodákra képes. A Fronterákból a legjobb választás a Frontera B 2,8TDI (isuzu motoros). Ez a trélert is repíteni fogja. Igaz ezt a kivitelt csak 2évig gyártották, de ez a legjobb párosítás. A 2,5TDI és a 2,2DTI is jók. Ami meglepő, több hely van benne és kényelmesebb. mint pl. a PajeroII vagy egy 70es LandCruiser.


Mindenképp touring lenne a kiszemelt. Látom Egy benzinest sem ajánlanál..Miért? :roll:
Hajtáslánc tekintetében? Hallottam gondokat az összkerékbe való kapcsolásról :|
2,3tdről azt hallottam, hogy fapad egy motor, a nagygenerál rajta egyszerű, mert maga a motor is egyszerű, mint a szög. Épp ezért elnyűhetetlen...

Majd elfelejtettem: Inkább a frontiról lenne szó...


Csak viszonyitottam a hellyel és a kényelemmel kapcsolatban. A benzineseknek túl nagy az étvágyuk. pl. Frontera Sport 2.0i országúton 12-1l/100km.ÉS NEM MEGY!!! A 2,4 még többet eszik és az sem egy versenyparipa, persze nem is arra lettek kitalálva. Szerintem nem kell neked ilyen autó ( meg másnak sem).Ha mindenképp benzin, akkor a 3,2Fronti ( vagy Isuzu Rodeo). Na az komoly!!!
Opel Frontera, Isuzu Rodeo és Honda Passport - ugyanaz az autó. ( mint pl. Ducato,Jumper,Boxer vagy Vivaro,Trafic,Primastar stb.)
Összkeréknél vannak gondok - de ugyan ez gyakori a KIA Spotagenál, Pajeronál,Nissanoknál - ez pedig nem más, mint az autómata szabadonfutó (féltengelyzár). Ki vele a kukába, helyére egy kézi és elfelejtheted ezt a problémát. ( 50eft és 20perc munka ) Majd ha valamikor évek múlva bontóba adnád a vasat, ezt előtte vedd le, mert még jó lesz :lol: 2,3td-ben a DTR motor van, ugyanaz, mint a régi Omegákban ( csak ott van td meg turbó nélküli). Ha jó a motor, sokáig elduruzsol.
A terepezés pénztárca kérdése. Lehet egy 1-1,5 millás autóba még 2-3at belerakni. Ha csak hobbira kell, a Frontera jó választás lehet és olcsón hozzá jutsz. Viszont nincs olyan terepjáró amit ne kellene felkészíteni terepre. És ezt 250eft alatt nem úszod meg!
Egyik Krím félszigeti barátom egy kínai Landwinnel 2,8tdi-vel terepezik ( koppintott Frontera). Amikor megvette cikizték a "rizstraktor" miatt, de bizonyított és sok gépet maga mögé utasít! Persze meg lett rendesen építve.


Köszi a tisztánlátásért :taps: A másik: Ha trélerezni szeretnék vele, akkor ahhoz már C+E kell, nem elég a B+E ugye? :roll:


Ha 2 tengelyes a tréler, akkor E mindenképpen kell. Többször vontattam trélert Sprinterrel, Masterral, de nem tudom elég-e a B, nekem A,B,C,E -m van. (szerintem elég a B, de nem biztos)

Re: Kiara4x4 - hogy úttalan útakon is célba érj!!!

2011.08.31. 09:54

kiara írta:
gskill írta: Ha 2 tengelyes a tréler, akkor E mindenképpen kell. Többször vontattam trélert Sprinterrel, Masterral, de nem tudom elég-e a B, nekem A,B,C,E -m van. (szerintem elég a B, de nem biztos)


Azt hallottam, hogy a kocsi és a futó össztömege nem haladhatja meg a 3,5 tonnát... Namost ugye 2550 a 2,3td össztömege, marad majdnem 1 tonna, amiből lejön a futó súlya, akkor marad kb 700-800 kiló, amit felpakolhatok :?

Re: Kiara4x4 - hogy úttalan útakon is célba érj!!!

2011.08.31. 10:12

gskill írta:
kiara írta:
gskill írta: Ha 2 tengelyes a tréler, akkor E mindenképpen kell. Többször vontattam trélert Sprinterrel, Masterral, de nem tudom elég-e a B, nekem A,B,C,E -m van. (szerintem elég a B, de nem biztos)


Azt hallottam, hogy a kocsi és a futó össztömege nem haladhatja meg a 3,5 tonnát... Namost ugye 2550 a 2,3td össztömege, marad majdnem 1 tonna, amiből lejön a futó súlya, akkor marad kb 700-800 kiló, amit felpakolhatok :?

Meghaladhatja, de akkor tachoraf kell.

Re: Kiara4x4 - hogy úttalan útakon is célba érj!!!

2011.08.31. 10:25

szekeres írta:
gskill írta:
kiara írta:
gskill írta: Ha 2 tengelyes a tréler, akkor E mindenképpen kell. Többször vontattam trélert Sprinterrel, Masterral, de nem tudom elég-e a B, nekem A,B,C,E -m van. (szerintem elég a B, de nem biztos)


Azt hallottam, hogy a kocsi és a futó össztömege nem haladhatja meg a 3,5 tonnát... Namost ugye 2550 a 2,3td össztömege, marad majdnem 1 tonna, amiből lejön a futó súlya, akkor marad kb 700-800 kiló, amit felpakolhatok :?

Meghaladhatja, de akkor tachoraf kell.

tacho csak akkor kell, ha nem a saját szarjaidat viszed, hanem üzletszerűen.

Re: Kiara4x4 - hogy úttalan útakon is célba érj!!!

2011.08.31. 11:21

Itt aztán megy az okfejtés! :D Hirtelen kiderült, hogy mások is szeretnek néha úttalan utakon járni... :franko: Én jelenleg várom a csörlőmet, hát ha a hétvégére összejönne egy jó kis túra...
Jut eszembe, ha a csörlőt nincs mibe akasztani...Honnan lehet szerezni valamilyen csáklya szerűséget, vagy hegeszteni valami olyat ami stabil?

Re: Kiara4x4 - hogy úttalan útakon is célba érj!!!

2011.08.31. 15:06

gskill írta:
szekeres írta:
gskill írta:
kiara írta:
gskill írta: Ha 2 tengelyes a tréler, akkor E mindenképpen kell. Többször vontattam trélert Sprinterrel, Masterral, de nem tudom elég-e a B, nekem A,B,C,E -m van. (szerintem elég a B, de nem biztos)


Azt hallottam, hogy a kocsi és a futó össztömege nem haladhatja meg a 3,5 tonnát... Namost ugye 2550 a 2,3td össztömege, marad majdnem 1 tonna, amiből lejön a futó súlya, akkor marad kb 700-800 kiló, amit felpakolhatok :?

Meghaladhatja, de akkor tachoraf kell.

tacho csak akkor kell, ha nem a saját szarjaidat viszed, hanem üzletszerűen.

PErsze és ezt ki igazolja vagy mondja meg, hogy saját, vagy nem saját.. :D 3és fél felett kell az, de ha így jobban hangzik, akkor én ajánlom! Mivel azzal kezdik ha igazoltatnak. Volt már részem benne..

Re: Kiara4x4 - hogy úttalan útakon is célba érj!!!

2011.08.31. 15:44

szekeres írta:
gskill írta:
szekeres írta:
gskill írta:Meghaladhatja, de akkor tachoraf kell.

tacho csak akkor kell, ha nem a saját szarjaidat viszed, hanem üzletszerűen.

PErsze és ezt ki igazolja vagy mondja meg, hogy saját, vagy nem saját.. :D 3és fél felett kell az, de ha így jobban hangzik, akkor én ajánlom! Mivel azzal kezdik ha igazoltatnak. Volt már részem benne..


ezek szerint akkor B+E-s jogsival vihetek mondjuk össz 4 tonnát is?

Egyszerűen lehet igazolni: a saját neveden lévő autót viszed trélerrel, a saját hajódat viszed a tóra, a te tulajdonodban lévő lovakat viszed versenyre, a saját crossmotorodat viszed versenyre stbstb... Kinek-mi :taps:

Re: Kiara4x4 - hogy úttalan útakon is célba érj!!!

2011.08.31. 21:31

kiara írta:
lepke írta:Helo Kiara
Mennyiben fáj egy ilyen autót összehozni :?: :?:
Nagykerék + kiemelve + csörlő

http://www.hasznaltauto.hu/auto/jeep/wr ... tj-4157032


Szia Lepke!

Ha elég a 33x12,5x15 gumi, akkor 5db MTgumi, 5 felni, elektromos csörlő, snorkel és komplett emelőszett, kb. 500-600eft + a beszerelési munkadíj.

De ha Wranglert szeretnél, 4 literes kell, mert a 2,5kuka. Max. aszfaltra jó, meg a csajokat bevinni a "málnásba". A hirdetésben szereplő autó amúgy sem valami szuper cucc. A lökhárítók ARB mintára készült kisipari (ezzel nincs gond, csak nem ARB ahogy hirdeti), viszont sem az elsőbe, sem a hátsóba nem lett vonószem hegesztve. Hová akasztja be pl. a rántókötelet??? Vagy a csörlő kampóját, ami csak ott lóg a görgősablakból ki, mint a Benkő Dani szerszáma. A 25cm emelés pedig NAGYON SOK! Max. 10cm futómű és 5cm body lift.

Előbb azt kell eldöntened, hogy mire szeretnéd használni a vasat. Ha ez meg van, kell egy modell és ezután lehet összeállítani a listát, hogy mire van szükség. Ha kimondottan versenyre kell, akkor pedig egy protót kell építeni. Ha bármi kérdésed van, nagyon szívesen segítek.


... ha ilyennel tépsz az M3-on, legalább hihető lessz a S-A-R!!! :lol: :lol: :lol:

Helo
Nekem kimondottan Földes utakra kellene, olyan helyeken közlekednék vele ahol még az E60-as is eltud döcögni
Tehát semmi sárdagasztás meg offroad
Hozzászólás küldése

VigLink badge