Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

2010.04.11. 15:50

Helo simi Barátom
Legközelebb így rakd fel :wink: MERT idővel eltűnik

BMW M5 F10 2011-2012: tele kérdéssel
Nem számít újdonságnak az a feltevés, miszerint downsizing áldozata lehet már a tervezés szakaszában a majdani új szériás BMW M5. Norbert Reithofer, a BMW vezérigazgatója nagyjából egy éve jelentette be hogy a környezet tudatosság és az üzemanyag hatékonyság jegyében tervezik a jövő BMW-it. Ez azonban nem azt jelenti, hogy az M5-ös 2011-2012-es debütálásakor egy a mostaninál vérszegényebb konstrukcióval állnak elő a bajor mérnökök, sőt az sem kizárt, hogy a motor lökettérfogata sem fog csökkenni. Sőt!


Kép

A jelenlegi 507 Le-s V10-es szívó aggregát könnyes búcsúját az előzetes ígéretek szerint gyorsan feledtetni kívánják a fejlesztés alatt álló 4,4 literes turbófeltöltős V8-as motorral, vagy az ebből fejlesztett V10-es szintén feltöltéses változattal. A alapmotor már ismert, a nagyobb benzines modellekbe szerelve találkozhatunk is vele, 407 lóerejét az M X5/X6-ban debütáló ikerturbós rendszerrel már 550 lóerőre tornázták fel. Egyesek szerint ezen konstrukció alapjait felhasználva készülhet egy 5,5 literes V10-es motor is, amellyel több mint 100 lóerővel is növelhetik a teljesítményt az elődhöz képest ezzel mintegy 600 lóerőre emelve az 5-ös csúcslimó tartalékait.

Kép

További újításnak számíthat a Formula 1 szériából kiköltöző, ám a tervezésével eurómulliókat elnyelő KERS rendszer. Segítségével rövid ideig, akár 80-100 lóerővel is növelhető az autó teljesítménye a jobb gyorsulás érdekében, mindehhez nem szükséges nitópalack a csomagtérbe, mindössze a fékezéskor felgyülemlett energiákat újrahaszosításítják. Az F1-ben több csapatnál is kudarcot valló technika – túlsúly miatt végeredményben lassabb lesz az autó, így értelmetlen – a közúton kevésbé hasznosítható, azonban nyilvánvalóan némileg módosult szerepe lesz mint a formula autók királykategóriájában. Az F10 kódnéven emlegetett típus tartalmazni fog még start/stop elektronikát is és valószínűsíthető, hogy a legújabb fejlesztésű nyolcfokozatú duplakuplungos váltó kerülhet a hajtásláncba.

Kép

Mindez csupán feltevés, először az új szériás 5-ös sorozat debütál majd a nagyközönség előtt, utána már nagyobb bizonyossággal több titkot árulnak majd el az új M5-tel kapcsolatban.

üdv zoli

m5

2010.04.26. 16:22

Az Auto-Motor magazin alapból 580 Le-t ír az M5-höz és cca 4.1 -4.2 sprintet 100-ra! Ja persze ott lesz még a KERS is az előzésekhez :D Nem mintha kéne...

Re: m5

2010.04.29. 22:51

madox írta:Az Auto-Motor magazin alapból 580 Le-t ír az M5-höz és cca 4.1 -4.2 sprintet 100-ra! Ja persze ott lesz még a KERS is az előzésekhez :D Nem mintha kéne...

Helo
....................... Nem mintha kéne................ de jó volna ha lenne
üdv zoli

2010.05.01. 18:08

Ezt figyeld!



Rövidke cikk hozzá :wink:

2010.05.01. 18:15

simi64 írta:Ezt figyeld!



Rövidke cikk hozzá :wink:

Helo
Ez az M5 nagyon brutális lesz 8O
üdv zoli

2010.05.07. 23:52

Helo
Az M5

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép


üdv zoli

2010.05.28. 21:47

Megint kémfotó

2010.06.10. 01:11

600 db bajor telivér egy istállóban :lol:

2010.06.22. 22:47

Helo
Ez elég furcsa 8O 8O

,,,,,,,,,,,,,,, KATT IDE,,,,,,,,,,

meg ez is 8O

,,,,,,,,,,,,,,,,, KATT IDE ,,,,,,,

üdv zoli

2010.07.02. 17:03

Kitűnő híreim vannak:
Szeptembertől rendelhető a "gyilkos"! :lol:

2010.07.02. 18:54

simi64 írta:Kitűnő híreim vannak:
Szeptembertől rendelhető a "gyilkos"! :lol:

Helo
Akkor lehet gyűjteni a pénzt 35 dezső

Kép

Kép

Kép

üdv zoli

2010.07.03. 14:56

A bajorok megkezdték az M6 tesztelését is

2010.07.03. 21:07

simi64 írta:A bajorok megkezdték az M6 tesztelését is


Tegyünk szívünkre a kezünket és öszintén:
Vajon hány ember fog meghalni, mert 7másodperc alatt gyorsuló kocsik lesznek az utakon. Ha megnézem a BMW fejlődését. A technika fejlődik a sofőrök meg továbbra is bénák.
Talán x másodperc alatt kötelezővé kéne BMW tovább képzést tenni.

Jackson, aki elmélkedik ezen

2010.07.03. 23:04

jackson írta:


Tegyünk szívünkre a kezünket és öszintén:
Vajon hány ember fog meghalni, mert 7másodperc alatt gyorsuló kocsik lesznek az utakon. Ha megnézem a BMW fejlődését. A technika fejlődik a sofőrök meg továbbra is bénák.
Talán x másodperc alatt kötelezővé kéne BMW tovább képzést tenni.

Jackson, aki elmélkedik ezen

Helo
Ezt nem szokták megvenni egy Trabant útán
Amúgy a sebességet NEM nehéz megszokni :lol: 100- ezer kilométer után a 200-as tempónál már nyugodtan tudsz telefonszámokat pötyögtetni,és bambulni a tájat
De még azt is meglehet csinálni ennél a tempónál MIKOR nincs időm étkezni
Az M3-as kivezetőn rendelsz a McDrive -ba egy gyors kaját és menet közben benyomod :lol:
Ekkor a combommal szoktam kormányozni :lol:
üdv zoli

...

2010.07.04. 00:54

Az a gumifal, amit tíz év múlva is nehéz lesz átugrani,hogy ezt a gépet megvegyük.
Nagyon szép.

2010.07.23. 10:26

M5 teszt

Minden dieseles kolléga felé a legnagyobb tisztelettel, de azért M-be mineeeeeeek? 8O :?

2010.08.10. 21:14

A BMW 600 lovat terel Párizsba.

Világ szuperautói reszkessetek!!!

8 feltöltött henger V alakban:

Kép
Kép
Kép
Kép

2010.08.10. 21:20

...és beállt egy nyomorult négynullás mellé. Kiscsávó + azt nézi 8O hánnyal megy. :lol:

2010.08.10. 21:52

simi64 írta:...és beállt egy nyomorult négynullás mellé. Kiscsávó + azt nézi 8O hánnyal megy. :lol:

Ne szidd azt a gyereket valamikor Te is azt nézted! :lol:

2010.08.10. 21:52

Lassan elfogy a matricakészlet a raktárról... :lol:

Nem olyan nagy gáz az a Vényóc, szerintem a BMW nem szokott szarral gurigázni. :)
Hozzászólás küldése

VigLink badge