* *
Pontos idő: 2024.05.20. 16:31

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 184 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: 645ci
HozzászólásElküldve: 2012.09.15. 21:21 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.13. 01:00
Hozzászólások: 705
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 62 alkalommal
Kapott köszik: 20 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: 45i
Évjárata: 2005
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Padre540 írta:
Morello írta:



Hogy lehet csinálni ilyen videót?Hogy rögzíted a gépet?Vagy csak fogod?


Elég gány módon :facepalm:
Volt, amelyiket fogtam, de cellux a kormányon keresztbe, és rányomtam a telefonomat a ragasztós oldalra :oops:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: 645ci
HozzászólásElküldve: 2012.10.01. 18:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helo
Kifekteted az órát rendesen :taps: :taps: :franko: :franko:



Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 645ci
HozzászólásElküldve: 2012.10.02. 11:45 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.13. 01:00
Hozzászólások: 705
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 62 alkalommal
Kapott köszik: 20 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: 45i
Évjárata: 2005
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Helo
Kifekteted az órát rendesen :taps: :taps: :franko: :franko:



Igyekszik az ember 8)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 645ci
HozzászólásElküldve: 2012.10.02. 11:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Helo
Kifekteted az órát rendesen :taps: :taps: :franko: :franko:



Szepen gyorsul a vas :franko:

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 645ci
HozzászólásElküldve: 2012.10.04. 20:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Morello írta:
lepke írta:
Helo
Kifekteted az órát rendesen :taps: :taps: :franko: :franko:



Igyekszik az ember 8)



Helo
Tiltás nélkül akár a 285-is mehetne :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 645ci
HozzászólásElküldve: 2012.10.04. 22:23 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.13. 01:00
Hozzászólások: 705
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 62 alkalommal
Kapott köszik: 20 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: 45i
Évjárata: 2005
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:
lepke írta:
Helo
Kifekteted az órát rendesen :taps: :taps: :franko: :franko:



Szepen gyorsul a vas :franko:


Nekem is szimpatikus :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 645ci
HozzászólásElküldve: 2012.10.04. 22:25 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.13. 01:00
Hozzászólások: 705
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 62 alkalommal
Kapott köszik: 20 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: 45i
Évjárata: 2005
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Morello írta:
lepke írta:
Helo
Kifekteted az órát rendesen :taps: :taps: :franko: :franko:



Igyekszik az ember 8)



Helo
Tiltás nélkül akár a 285-is mehetne :wink:


Szívesen kiszedném belőle azt is :twisted:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 645ci
HozzászólásElküldve: 2012.10.04. 22:59 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.06. 21:20
Hozzászólások: 285
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57D30TU2
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hol sikerült ennyit elérni? :) magyar autópályán sajnos életveszély mert sose tudni mikor jön ki eléd valaki...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 645ci
HozzászólásElküldve: 2012.10.04. 23:23 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2010.01.27. 01:00
Hozzászólások: 724
Tartózkodási hely: Szentgotthárd
Adott köszi: 42 alkalommal
Kapott köszik: 36 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 320iAM52TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
zoley88 írta:
hol sikerült ennyit elérni? :) magyar autópályán sajnos életveszély mert sose tudni mikor jön ki eléd valaki...



Szerintem , itthon nyomta, ennek nem kell , felszállópálya hogy kifeküdjön a muato :) , egy vasárnapi üres pályaszakasz elég..


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 645ci
HozzászólásElküldve: 2012.10.04. 23:50 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.13. 01:00
Hozzászólások: 705
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 62 alkalommal
Kapott köszik: 20 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: 45i
Évjárata: 2005
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
adam001 írta:
zoley88 írta:
hol sikerült ennyit elérni? :) magyar autópályán sajnos életveszély mert sose tudni mikor jön ki eléd valaki...



Szerintem , itthon nyomta, ennek nem kell , felszállópálya hogy kifeküdjön a muato :) , egy vasárnapi üres pályaszakasz elég..


Ott a pont 8)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Morello az itt látható tagok köszönték meg: adam001
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 645ci
HozzászólásElküldve: 2013.03.19. 23:36 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2010.05.01. 00:00
Hozzászólások: 576
Tartózkodási hely: Gödöllő
Adott köszi: 135 alkalommal
Kapott köszik: 34 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30da
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Mik a vélemények ezekről a kocsikról?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/645 ... ag-6652112
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/645 ... io-6698603
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/645 ... ol-6649028
várom véleményeket tapasztalatokak.....Péter


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 645ci
HozzászólásElküldve: 2013.03.20. 08:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Orsika írta:

Helo
No erről semmilyen tapasztalat nincs

Szerintem nagyon brutál, remélem Törökmezőn kipróbálhatom valamelyiket :facepalm: :taps:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 645ci
HozzászólásElküldve: 2013.03.20. 09:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
Szia Péter!

Alpina Janiék erről a motorról nem sok jót mondanak. Érdemes Őket megkérdezni erről, pontosan miért!

Amúgy meg gyönyörűek!



...köcsög bengli mi?! :mrgreen:

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 645ci
HozzászólásElküldve: 2013.03.20. 09:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Orsika írta:


Csajozósak :mrgreen:

Csak Orsi ne olvassa... :oops:

Morello-nak és Orvil-nak ilyen van. Kérdezd meg őket. :wink: (ne a csajozásról :mrgreen: )


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: 645ci
HozzászólásElküldve: 2013.03.20. 12:13 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.13. 01:00
Hozzászólások: 705
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 62 alkalommal
Kapott köszik: 20 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: 45i
Évjárata: 2005
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Orsika írta:


Minél többe bele kell ülni, kipróbálni, menni vele, hallgatózni. Amikor én vettem volt olyan autó, amit szimplán csak azért ejtettem ki a kosárból, mert sumáknak tűnt az eladó, volt amelyiknél úgy éreztem, hogy a váltó picit darabosabban váltogat, volt amelyiknek a belső műanyagjai voltak erősebben kopottak. Mellesleg a kormányom nekem is kopottabb, mint amit 117 ezer km után elvárna az ember egy ilyen autótól, és belül a műanyagok minősége sem a csúcs sajnos, de bőven van, ami kárpótol :D
Ez a második 45i motoros autóm. Hallottam róla, hogy a gumi tömítések elfáradnak a motorban és a cseréjük nem egyszerű. Lehet, hogy nálam is ez van, mert 5-30-as olajat előszeretettel fogyasztotta az autó, meg még kis füstpamacs is jött indulásnál. Már azon voltam, hogy jön a tömítéscsere, de előtte adtam egy esélyt a 10-60-as olajnak, ami bevált. Eddig 2-3000 km-t mentem azóta és egy mm-t sem ment lejjebb az olaj+füstpamacs sincs természetesen. A 745i-ben eleve 10-60-as olaj volt, amiből 10.000km alatt nem kellett utántölteni, pont olajcserénél kért volna utántöltést.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Morello az itt látható tagok köszönték meg: 2 lepke, Orsika
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 645ci
HozzászólásElküldve: 2013.04.09. 14:35 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.14. 01:00
Hozzászólások: 283
Adott köszi: 15 alkalommal
Kapott köszik: 22 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N62B44
Évjárata: 2005
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Orsika írta:


hi,

a motorrol meg nem hallottam rosszat, a futomuve nagyon jo (koszonhetoen a franko sulyelosztasnak), csomagtarto nagy, ules kenyelmes, kormanymu preciz. a defektturo gumit lecsereltem normalra mert utaltam. tobb mint 1 ev alatt semmi gond nem volt, karbantartason kivul csak kerekcsapagy hubot csereltem mert elkaptam egy padkat.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 645ci
HozzászólásElküldve: 2013.04.09. 15:02 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.14. 01:00
Hozzászólások: 283
Adott köszi: 15 alkalommal
Kapott köszik: 22 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N62B44
Évjárata: 2005
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Morello írta:
Orsika írta:


Minél többe bele kell ülni, kipróbálni, menni vele, hallgatózni. Amikor én vettem volt olyan autó, amit szimplán csak azért ejtettem ki a kosárból, mert sumáknak tűnt az eladó, volt amelyiknél úgy éreztem, hogy a váltó picit darabosabban váltogat, volt amelyiknek a belső műanyagjai voltak erősebben kopottak. Mellesleg a kormányom nekem is kopottabb, mint amit 117 ezer km után elvárna az ember egy ilyen autótól, és belül a műanyagok minősége sem a csúcs sajnos, de bőven van, ami kárpótol :D
Ez a második 45i motoros autóm. Hallottam róla, hogy a gumi tömítések elfáradnak a motorban és a cseréjük nem egyszerű. Lehet, hogy nálam is ez van, mert 5-30-as olajat előszeretettel fogyasztotta az autó, meg még kis füstpamacs is jött indulásnál. Már azon voltam, hogy jön a tömítéscsere, de előtte adtam egy esélyt a 10-60-as olajnak, ami bevált. Eddig 2-3000 km-t mentem azóta és egy mm-t sem ment lejjebb az olaj+füstpamacs sincs természetesen. A 745i-ben eleve 10-60-as olaj volt, amiből 10.000km alatt nem kellett utántölteni, pont olajcserénél kért volna utántöltést.


a 10w60 hogy kerult a 745-be? az M-es masinakba valo nem veletlenul. nehez olaj, ergo eleve "erosebb" olajpumpat igenyel, raadasul pont ezzel lehet megolni a meg mukodo szimeringeket, mert a vekony olaj ott is keni oket, ahol a 10w60 nem fogja, ergo villamgyorsan megdoglenek. en inkabb toltogetnem a helyedben es marha gyorsan megszabadulnek a 10w60tol.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 645ci
HozzászólásElküldve: 2013.04.09. 17:09 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.13. 01:00
Hozzászólások: 705
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 62 alkalommal
Kapott köszik: 20 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: 45i
Évjárata: 2005
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
orvil írta:
Morello írta:
Orsika írta:


Minél többe bele kell ülni, kipróbálni, menni vele, hallgatózni. Amikor én vettem volt olyan autó, amit szimplán csak azért ejtettem ki a kosárból, mert sumáknak tűnt az eladó, volt amelyiknél úgy éreztem, hogy a váltó picit darabosabban váltogat, volt amelyiknek a belső műanyagjai voltak erősebben kopottak. Mellesleg a kormányom nekem is kopottabb, mint amit 117 ezer km után elvárna az ember egy ilyen autótól, és belül a műanyagok minősége sem a csúcs sajnos, de bőven van, ami kárpótol :D
Ez a második 45i motoros autóm. Hallottam róla, hogy a gumi tömítések elfáradnak a motorban és a cseréjük nem egyszerű. Lehet, hogy nálam is ez van, mert 5-30-as olajat előszeretettel fogyasztotta az autó, meg még kis füstpamacs is jött indulásnál. Már azon voltam, hogy jön a tömítéscsere, de előtte adtam egy esélyt a 10-60-as olajnak, ami bevált. Eddig 2-3000 km-t mentem azóta és egy mm-t sem ment lejjebb az olaj+füstpamacs sincs természetesen. A 745i-ben eleve 10-60-as olaj volt, amiből 10.000km alatt nem kellett utántölteni, pont olajcserénél kért volna utántöltést.


a 10w60 hogy kerult a 745-be? az M-es masinakba valo nem veletlenul. nehez olaj, ergo eleve "erosebb" olajpumpat igenyel, raadasul pont ezzel lehet megolni a meg mukodo szimeringeket, mert a vekony olaj ott is keni oket, ahol a 10w60 nem fogja, ergo villamgyorsan megdoglenek. en inkabb toltogetnem a helyedben es marha gyorsan megszabadulnek a 10w60tol.


Úgy, hogy az olajtöltőnyíláson beletöltötték.
Még egy autóm sem döglött meg villámgyorsan, pedig ez már a 4-ik autóm, ami ezt kapja. Az 528i már 5 éve 10-60-nal jár, ráadásul a szervizeseim is azt használják a BMW-ikbe.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 645ci
HozzászólásElküldve: 2013.09.25. 21:57 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.29. 00:00
Hozzászólások: 309
Tartózkodási hely: Kozármisleny
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E63
Motor tipusa: 45i
Évjárata: 2003
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok, itt vagyok pár év után, :facepalm: Van még valakinek 6-osa??? Morello, a tiedet látni az Intersparnal a kereskedésben?

_________________
***** hö! :) geisz *****


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek geisz az itt látható tagok köszönték meg: jimbi525d
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 645ci
HozzászólásElküldve: 2013.12.24. 15:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
--- Csajozós verda --- :taps:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 184 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator